Κάτι μου λέει ότι το 2006 δεν θα είναι καθόλου μα καθόλου καλό..

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Αυτό τι σημαίνει;«Τα προβλήματα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στη χώρα μας, είναι σοβαρά και υπάρχει πιεστική ανάγκη να αντιμετωπισθούν με συγκεκριμένα μέτρα» αναφέρει η Επιτροπή και κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο θέμα των κολεγίων: «Η μεταρρύθμιση στην Πανεπιστημιακή εκπαίδευση, καθίσταται ακόμη πιο επιτακτική από τις τελευταίες εξελίξεις σε επίπεδο Ευρώπης. Μετά την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων στην υπόθεση Βαλεντίνα Νέρι, κατά Ιταλίας (2003), η χώρα μας θα αναγκασθεί να αναγνωρίσει και τυπικά τίτλους σπουδών που χορηγούν κοινοτικά πανεπιστήμια τα οποία με ποικίλες επωνυμίες (κολέγια, κέντρα ελευθέρων σπουδών κ.α.) λειτουργούν αμφίβολης ποιότητας παραρτήματα στην Ελλάδα. Από την άλλη-κι αυτό είναι ίσως ακόμη σημαντικότερο- τα επόμενα τρία χρόνια η Ελλάδα δεν θα μπορεί επικαλούμενη το άρθρο 16 του Συντάγματος, να εμποδίσει την εγκατάσταση κοινοτικών Πανεπιστημίων στο έδαφός της».
Πολύ καλή κίνηση. Περεταίρω απο δύο (2) χρόνια παράταση των σπουδών δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανένας μιας και απο εκεί και πέρα σταματάς να έχεις πλέον επαφή με το αντικείμενο (και ουτε θα αποκτήσεις στο μέλλον)Για τους «αιώνιους φοιτητές»...δε ότι η λύση αυτή πρέπει να ισχύσει μόνο για τους νέους φοιτητές.
Jet! Δεν θα χρειάζεται να βγάζει φράγκα ο Λυπιτάκης (και ο κάθε Λυπιτάκης) απο το απαρχαιωμένο σύγγραμμα που αναγκαστικά φορτώνεται κάθε φοιτητής.Για τα συγγράμματα η Επιτροπή...με σκοπό να εξοικονομηθούν πόροι για τις πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες.
Κάλιο αργά παρά αργότεραΗ Επιτροπή διαπιστώνει ότι η εισαγωγή υπεράριθμων φοιτητών...προτείνει ανταποδοτικές υποτροφίες όπως στην πρώτη περίπτωση.
Σημαντικότατο μέτρο. Θα πρέπει επιτέλους όλοι να γνωρίζουν μερικά προβλήματα και να συμμετέχουν ενεργά στην λύση τους. Η καθολική συμμετοχή είναι ένα πρώτο βήμα. Το καλό είναι ότι στην ουσία οι φοιτητηκές εκλογές πλέον περνάνε σε καθεστός αναλογικής...Ειδικό κεφάλαιο αφιερώνεται στην ανάδειξη των πανεπιστημιακών αρχών...αναγωγή των αποτελεσμάτων στο ποσοστό συμμετοχής τους.
Και αυτό καλό μου φαίνεται...Τουλάχιστον θα έχεις καθηγητές κάποιους που άλλοι γενικότερα στο εξωτερικό τους "ξέρουν"Ακόμη, η Επιτροπή δεν θεωρεί ότι πρέπει να επανέλθει η έδρα...λειτουργεί ως «διαμεσολαβητής» ανάμεσα στα ΑΕΙ και την εκάστοτε κυβέρνηση.
Sure. Σχετικά με τα θέματα αναδειξης των πρυτανικών αρχών μόνο απο τους φοιτητές σίγουρα είναι καλό αλλά εάν γίνεται απο το σύνολο των φοιτητών. Εάν με τις δεδομένες συνθήκες οι εκπρόσωποι των φοιτητών (φοιτητοπατέρες που δεν έχουν πατήσει σε μάθημα ποτέ τους) εκλέγουν τις πρυτανικές αρχές τότε οι πελατιακές σχέσεις μεταξύ φοιτητών και διδακτικού προσωπικού θα μεγιστοποιηθούνailouros wrote:Βασικά από ότι καταλαβαίνω το πρόβλημα το έχουν με τα κολλέγια όσοι εποφθαλμιούν θέσεις στο δημόσιο και όχι στον ιδιωτικό τομέα (μιας και στα διάφορα τύπου ντιρί φοιτούν άνθρωποι με γνωριμίες ή τις αποκτούν εκεί για αυτό έχουν ελάχιστο ποσοστό ανεργίας οι απόφοιτοί τους).
Ένας λόγος είναι να μείνουν τα λεφτά στην χώρα και να μην βγαίνουν όλοι στις Αγγλίες για προπτυχιακό ,να κάθονται στο εδώ αναγνωρισμένο κολλέγιο.
Προσωπικά δεν με ενοχλεί κάτι από τα μέτρα που διάβασα αν και θα ήθελα οι πρυτανικές αρχές να εκλέγονται απευθείας από τους φοιτητές (όλους) και να αναφερόταν και κάτι για αύξηση των κονδυλίων που έχουν πιάσει πάτο
Καλά είσαι...HdkiLLeR wrote:
Sure. Σχετικά με τα θέματα αναδειξης των πρυτανικών αρχών μόνο απο τους φοιτητές σίγουρα είναι καλό αλλά εάν γίνεται απο το σύνολο των φοιτητών. Εάν με τις δεδομένες συνθήκες οι εκπρόσωποι των φοιτητών (φοιτητοπατέρες που δεν έχουν πατήσει σε μάθημα ποτέ τους) εκλέγουν τις πρυτανικές αρχές τότε οι πελατιακές σχέσεις μεταξύ φοιτητών και διδακτικού προσωπικού θα μεγιστοποιηθούν![]()