Κατάληψη

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
Locked

Είστε ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ της κατάληψης στο ΟΠΑ

ΥΠΕΡ
38
28%
ΚΑΤΑ
96
72%
 
Total votes: 134
User avatar
nefeli
byte level
byte level
Posts: 65
Joined: Tue May 31, 2005 6:44 pm

Post by nefeli » Wed Jun 07, 2006 1:23 pm

Παιδιά να κάνω μια αφελή ερώτηση; Αφού όλοι καταλαβαίνουμε ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε και όλοι πιστεύουμε ότι πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα, γιατί θυμόμαστε να αντιδράσουμε μόνο όταν προτείνεται κάποια αλλαγή; (Δεν μιλάω μόνο για τώρα, ούτε εκφράζω συμφωνία με τισ πιθανές ερχόμενες αλλαγές, γενικά μιλάω...) Τα ίδια ακριβώς θυμάμαι να γίνονται απ΄το γυμνάσιο, όταν καταργήθηκαν οι δέσμες, (αλλά δε νομίζω οτί τελικά οι δέσμες αποδείχτηκαν καλύτερες από το υπάρχον σύστημα) τα ίδια βλέπω να γίνονται και τώρα... Οι μαζικές κινητοποιήσεις γίνονται μόνο όταν είναι να πούμε όχι σε κάτι, δε θυμάμαι να έχει γίνει κατάληψη για να απαιτήσουμε εμείς κάτι (μήπως έχει συμβεί παλιότερα και μου διαφεύγει; )... Δηλαδή θεωρούμε οτί η παιδεία μας είναι τόσο καλή που το μόνο μας μέλημα είναι πως να παραμείνει ακριβώς όπως είναι; Ωραία, ας αντιδράσουμε στις αλλαγές αλλά γιατί δεν αγωνιζόμαστε πρωτίστως για την αύξηση κονδυλίων, για τη βελτίωση των συνθηκών, για την αξιολόγηση των καθηγητών από όλους τους φοιτητές κτλ και θυμόμαστε να επαναστατήσουμε μόνο όταν γίνονται αλλαγές που θεωρούμε (ή μας λένε) οτί μας απειλούν; Έτσι θα πετύχουμε καλύτερα πανεπιστήμια;
Dog oF wAr
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 185
Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
Academic status: 4th year
Gender:
Location: Ζωγράφου

Post by Dog oF wAr » Wed Jun 07, 2006 1:41 pm

tZole wrote:Δεν ανήκω σε καμία παράταξη και έχω διαβάσει το νομοσχέδιο. Δεν έχω δικαίωμα να διαφωνώ με αυτό;Θα μας πείσεις σε λίγο πως η πλειοψηφία των όσων τάχθηκαν υπερ της κατάληψης έχουν κάποιο κέρδος να βγάλουν από αυτή...Κι εγώ θέλω να δώσω εξετάσεις, αλλά επειδή προσπαθώ να έχω άποψη
Συνάδελφε εσύ μπορεί να έχεις γνώμη, οι περισσότεροι από αυτούς που ακούστηκαν στη ΓΣ δεν έχουν (ή μήπως άκουσες εσύ κάποια ενδιαφέρουσα άποψη (λύση, πρόταση);;; Εγώ το μόνο που άκουσα ήταν λαϊκισμοί...


nefeli wrote:γιατί θυμόμαστε να αντιδράσουμε μόνο όταν προτείνεται κάποια αλλαγή
Γιατί ο μόνος σκοπός είναι να ρίξουμε την κυβέρνηση, να προκαλέσουμε σαματά ώστε να στρέψουμε τον κόσμο εναντίον της και να ξαναβγεί το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές.

Έχεις δίκιο όσον αφορά τις δέσμες. Θα σου φέρω και ένα άλλο παράδειγμα. Θυμίσου στην αρχή της χρονιάς που η κυβέρνηση μιλούσε για μείωση των φορολογικών συντελεστών και όλοι αντιδρούσαν - από φόβο μήπως η μείωση αφορούσε μόνο τα ανώτερα εισοδήματα, ενώ για τα κατώτερα φοβούνταν την αύξηση των συντελεστών. Θυμίσου επίσης ότι και τότε η κυβέρνηση έλεγε και ξανάλεγε ότι το μέτρο δε θα βλάψει τα κατώτερα εισοδήματα. Πέρασε ναι ή ου το μέτρο; Φυσικά πέρασε. Μήπως αυξήθηκε ο φόρος που πληρώνεις; ΟΧΙ (το μόνο που αυξήθηκε όντως είναι ο ΦΠΑ αλλά αυτό δεν είναι ποσοστό επί του εισοδήματος, άσε που ο ΦΠΑ είναι ίδιος για όλους).

Συνάδελφε καταλήγω εκεί που ήθελες να καταλήξεις κι εσύ: Στην πλειονότητα των περιπτώσεων αντιδρούμε για να αντιδρούμε.

Και μη μου πει κανείς ότι είμαι φιλοκυβερνητικός, γαλάζιος και δεν ξέρω και γω τι άλλο - απλώς λέω την αλήθεια και είμαι ανοικτός σε όποιον θέλει και μπορεί να με διαψεύσει με απτά επιχειρήματα.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Wed Jun 07, 2006 1:47 pm

Ποιός είπε ότι δεν θέλουμε αλλαγές;
Ποιός είπε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε προτάσεις;
Ποιός είπε ότι δεν υπάρχουν προτάσεις;

Ας ανοιχτεί λοιπόν ένα topic να τις καταθέσουμε. Να καταθέσουν όλοι οι φοιτητές τις προτάσεις τους.
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Wed Jun 07, 2006 1:57 pm

Προφανώς και αναφέρομαι στις προτάσεις του ΕΣΥΠ, αφού μόνο αυτές έχουν δοθεί στη δημοσιότητα.Ωστόσο, δεν αναμένω ουσιαστική διαφοροποίηση από τη στιγμή που η κυβέρνηση δεν επιδίωξε περεταίρω διάλογο...Σε ότι αφορά τα κομμάτια που διαφωνώ δεν έχουν να κάνουν τόσο με όσα προτείνονται, αλλά κθρίως με τα όσα καποιοι επιμελώς αποφάσισαν να μην συμπεριλάβουν στο νομοσχέδιο...Επιπλέον, έχω σοβαρές ενστάσεις με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στην παρούσα φάση και όχι μόνο...
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
The Godfather
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 250
Joined: Sat Dec 31, 2005 3:01 pm
Academic status: 3rd year
Gender:
Location: Hawaii

Post by The Godfather » Wed Jun 07, 2006 2:13 pm

The Godfather wrote:Μήπως ξέρετε σήμερα από πού μπορούμε να μάθουμε την απόφαση της Συγκλήτου... :roll:

Ευχαριστώ
Sorry για τη διακοπή, αλλά δεν μου απάντησε κανείς και νομίζω ότι το θέμα μας ενδιαφέρει όλους......
Αν ξέρετε κάτι πείτε please...
Image

Don Vito Corleone
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Wed Jun 07, 2006 2:18 pm

The Godfather wrote:
The Godfather wrote:Μήπως ξέρετε σήμερα από πού μπορούμε να μάθουμε την απόφαση της Συγκλήτου... :roll:

Ευχαριστώ
Sorry για τη διακοπή, αλλά δεν μου απάντησε κανείς και νομίζω ότι το θέμα μας ενδιαφέρει όλους......
Αν ξέρετε κάτι πείτε please...
Της Γενικής Συνέλευσης των καθηγητών εννοείς...
http://www.syldep.aueb.gr/
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Wed Jun 07, 2006 2:25 pm

tZoLe wrote:.Σε ότι αφορά τα κομμάτια που διαφωνώ δεν έχουν να κάνουν τόσο με όσα προτείνονται, αλλά κθρίως με τα όσα καποιοι επιμελώς αποφάσισαν να μην συμπεριλάβουν στο νομοσχέδιο...Επιπλέον, έχω σοβαρές ενστάσεις με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στην παρούσα φάση και όχι μόνο...
Θες κατάληψη επειδή δεν έγιναν αρκετές αλλαγές? (η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων δεν έχει καμία σχέση με το νομοσχέδιο, αφού χρειάζεται συνταγματική αναθεώρηση, δηλαδή νέα βουλή κλπ κλπ..). ποιο από τα 2 πλαίσια που ψήφισες ανέφερε ότι κάνει κατάληψη επειδή δεν γίνονται αρκετές αλλαγές?
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
elsupreme
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1573
Joined: Mon Nov 21, 2005 10:16 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by elsupreme » Wed Jun 07, 2006 2:25 pm

Ξέρει κανείς αν θα κατεβάσει η ΔΑΠ πλαίσιο στην επόμενη ΓΣ ;
Ρωτάω για προφανείς λόγους, αν δεν κατεβάσει θα γίνουν πάλι τα ίδια ("ναι" στην κατάληψη ή δρομο) και πρέπει να ξέρω...
"Must float like lotus on river... and kill old lady!"
User avatar
The Godfather
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 250
Joined: Sat Dec 31, 2005 3:01 pm
Academic status: 3rd year
Gender:
Location: Hawaii

Post by The Godfather » Wed Jun 07, 2006 2:47 pm

alexo wrote:
The Godfather wrote:
The Godfather wrote:Μήπως ξέρετε σήμερα από πού μπορούμε να μάθουμε την απόφαση της Συγκλήτου... :roll:

Ευχαριστώ
Sorry για τη διακοπή, αλλά δεν μου απάντησε κανείς και νομίζω ότι το θέμα μας ενδιαφέρει όλους......
Αν ξέρετε κάτι πείτε please...
Της Γενικής Συνέλευσης των καθηγητών εννοείς...
http://www.syldep.aueb.gr/
Σήμερα δεν θα συνεδρίαζε η Σύγκλητος για να αποφασίσει για την εξεταστική μας?
Γι αυτή την απόφαση μιλάω.

Thanx alexo, αλλά αυτήν την ήξερα... :-p :)
Image

Don Vito Corleone
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Wed Jun 07, 2006 2:48 pm

Erevodifwntas wrote: Θες κατάληψη επειδή δεν έγιναν αρκετές αλλαγές? (η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων δεν έχει καμία σχέση με το νομοσχέδιο, αφού χρειάζεται συνταγματική αναθεώρηση, δηλαδή νέα βουλή κλπ κλπ..). ποιο από τα 2 πλαίσια που ψήφισες ανέφερε ότι κάνει κατάληψη επειδή δεν γίνονται αρκετές αλλαγές?
θα το πω όσο πιο απλά γίνεται. Από μία κυβέρνηση που υποτίθεται πώς κάνει μεταρρυθμίσεις, εγώ από αυτό που προτείνει δεν είμαι ικανοποιημένος. Άλλα περίμενα και άλλα βλέπω...Είναι προφανές πως δεν είναι δυνατόν να συμφωνήσω, ούτε να διαφωνήσω με όλα.Για αυτό υπάρχει και ο δρόμος του διαλόγου...Αν θέλετε να μπούμε σε μία διαδικασία να αναλύουμε κάθε μία από τις προτάσεις(αυτό έπερεπε να γίνει στη Γ.Σ.) ας ανοίξει κάποιος ένα νέο topic.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Wed Jun 07, 2006 3:35 pm

PASCAL wrote:Ποιός είπε ότι δεν θέλουμε αλλαγές;
Ποιός είπε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε προτάσεις;
Ποιός είπε ότι δεν υπάρχουν προτάσεις;

Ας ανοιχτεί λοιπόν ένα topic να τις καταθέσουμε. Να καταθέσουν όλοι οι φοιτητές τις προτάσεις τους.
tZoLe wrote:Αν θέλετε να μπούμε σε μία διαδικασία να αναλύουμε κάθε μία από τις προτάσεις(αυτό έπερεπε να γίνει στη Γ.Σ.) ας ανοίξει κάποιος ένα νέο topic.
Έγινε!
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
gianna
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 579
Joined: Tue Sep 13, 2005 4:50 pm
Academic status: N>4

Post by gianna » Wed Jun 07, 2006 4:20 pm

Σήμερα δεν θα συνεδρίαζε η Σύγκλητος για να αποφασίσει για την εξεταστική μας?
άκουσα ότι η Σύγκλητος θα συνεδριάσει μάλλον Παρασκευή,αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρη... :roll:
User avatar
Marauder
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 400
Joined: Tue Apr 20, 2004 10:25 pm
Location: Αθήνα

Post by Marauder » Wed Jun 07, 2006 4:40 pm

Six steps to revitalise Europe's higher education
>By Richard Lambert
>Published: June 5 2006 03:00 | Last updated: June 5 2006 03:00
>>

Europe's universities, taken as a group, are failing to provide the intellectual and creative energy that is required to improve the Continent's poor economic performance. Too few of them are world-class centres of research and teaching excellence. Many are desperately short of resources.

The picture is not uniformly bleak. Taxpayers in the Nordic countries already make generous provision for higher education. Countries such as the Netherlands, Austria and Denmark have in recent years greatly improved the way their universities are run. The UK has some of the best research universities in the world, thanks in good measure to the relative autonomy of its institutions and to the way that research funding is allocated on the basis of peer-reviewed excellence, as opposed to the whims of central government.

But European institutions are not well placed to compete in what has become a global competition for talent. In countries such as Italy, France and Germany, there is a kind of drab uniformity across a sector that is struggling to cope with too many students, and delivering uninspiring teaching in dilapidated buildings. Across Europe as a whole, higher education is crying out for reform in six important areas.

The first is governance. The best universities in the world all have the autonomy needed to manage their own affairs in an efficient fashion. Universities that are an emanation of the state, as is in effect the case in France and Italy, have very little control over their resources and are unable to set relevant academic priorities.

Second, higher education needs to be properly funded. The European Union countries currently invest about 1.2 per cent of their gross domestic product in this area. A figure nearer to 2 per cent would be required to make the EU an effective competitor with the best in the world.

The important difference between Europe and just about every other developed economy is that private finance plays a very modest role in its university funding. Thus public funding for higher education represents about 1 per cent of GDP for the 25 EU countries; roughly the same proportion as in the US. But private funding in the US amounts to a further 1.4 per cent of GDP and the average in countries of the Organisation for Economic Co-operation and Development is 0.8 per cent, compared with only 0.1 per cent for Europe.

Given their fiscal constraints, all the big countries in Europe will sooner or later have to introduce tuition fees. The UK has started the process and Germany is moving in the same direction. The political challenge in France will be enormous.

Third, European countries are going to have to become much more selective in the way they allocate resources. There are nearly 2,000 universitiesin the EU, most of which aspire to conduct research and offer postgraduate degrees. By contrast, fewer than 250 US universities award postgraduate degrees and fewer than 100 are recognised as research intensive. No wonder the US dominates the league tables of the world's best research universities, given this concentration of resources.

Selectivity is also important when it comes to accepting students. World-class universities have to be free to pick their own talent rather than to take what comes - as happens now in large parts of Europe.

Fourth, Europe needs to develop a much more diverse system of higher education. Rather than attempting to make them all equal, the aim should be to create a rich mix of institutions - some offering world-class teaching and research, others concentrating on regional or local needs. Germany recognises this challenge with its plans to fund a small group of elite institutions.

Fifth on the list comes curriculum reform. This is already under way in more than 40 countries across the Continent, through what is known as the Bologna process. The idea is to establish easily recognisable and comparable degrees based around a two-cycle system of studies, starting with abachelor degree and moving on to a masters. It is essential that universities manage this change efficiently - and that employers recognise the value of bachelor degrees, rather than insisting that recruits should spend five or six years in higher education.

Finally, Europe needs to avoid the temptation of top-down initiatives, which invariably turn out to be expensive distractions. The European Institute of Technology proposed by José Manuel Barroso, European Commission president, is a classic of this type. Much better to devote any extra funding to the new European Research Council, which will allocate its money solely on the basis of peer-reviewed excellence.

This is a long shopping list. But all the countries in Europe are at last beginning to recognise the need for change. What they need now is a sense of urgency.

Richard Lambert is the author, with Nick Butler, of The Future of European Universities: Renaissance or Decay? (Centre for European Reform). Mr Lambert is also director-general designate of the CBI employers' organisation
--------------------------------------------------


Αν η απάντηση σε όλα όλα αυτά είναι η κατάληψη, τότε διάλεξα λάθος καριέρα - θα έπρεπε να είχα ασχοληθεί με τις μεταμοσχεύσεις...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Wed Jun 07, 2006 5:21 pm

Marauder++
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Wed Jun 07, 2006 5:49 pm

Σήμερα δεν είχαν συνέλευση οι καθηγητές;
Άν έχετε κάποιο νέο, βάλτε το παρακαλώ και εδώ.
Ευχαριστώ.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
FadeToBlack
bit level
bit level
Posts: 23
Joined: Fri Apr 07, 2006 3:02 pm
Location: Κολωνος....

Post by FadeToBlack » Wed Jun 07, 2006 6:00 pm

Φίλε Marauder και η κατάληψη είναι ένα μέτρο για να αλλάξουμε εμείς το σύστημα, κάνουμε και τις εκδηλώσεις μας για την ενημέρωση της κοινωνίας όσο η σχολή είναι υπό κατάληψη όπως η εκδήλωση του Σαββάτου(και μην πει κανείς πως δεν αγγίζουμε την κοινή γνώμη με τέτοιες εκδηλώσεις) και επίσης αφού όλοι μας διαβεβαιώνουν πως δεν θα χαθεί η εξεταστική συνδιάζουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου και διαβάζουμε ώσπου να δώσουμε τα μαθήματα έτσι έχουμε και περισσότερο χρόνο για διάβασμα.Για αυτό και από τους 1600 κάτι ανθρώπους που ψήφισαν υπέρ της κατάληψης έχουμε τόσο μικρή προσέλευση, είναι σπίτια τους τα παιδιά και διαβάζουν......
Και το γιατί κατηγορούμε και τους φιλότιμους συναδέλφους μας στην Γ.Σ. της Δευτέρας ακόμα δεν το έχω καταλάβει, απλά είχαν πάρει τα παιδιά το κολατσίο τους μαζί τους και μόλις άκουσαν τις παράλογες προτάσεις της ΔΑΠ είπαν να τιμήσουν τους προγόνους τους στην Αρχαία Ελλάδα και να αναβιώσουν το έθιμο της ρίψης λαχανικών........
Έχουμε καταλήξει ως χώρα τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα να γίνεται και πορεία για διάφορους λόγους, τη μια με τις ρυθμίσεις για την παιδεία την άλλη για το ασφαλιστικό και ούτω καθεξής.Και ρωτάω εγώ τι είναι Δημοκρατία, με τη σημερινή μορφή εκλέγουμε εκπροσώπους μας για να αντικατοπτρίζουν τις απόψεις που έχουμε στην Βουλή, διότι προφανώς δε γίνεται κάθε φορά που φτιάχνεται ένας νόμος να μαζεύεται όλη η Ελλάδα και να το συζητάμε.Αμφιβάλλω όμως αν οι μισοί που κατεβαίνουν στις πορείες και έχουν ψηφίσει ΝΔ θα αλλάξουν την ψήφο τους στις επερχόμενες εκλογές διότι πως να το κάνουμε έχουμε και τον τάδε γνωστό στο κόμμα ο οποίος νομίζουμε ότι θα μας δώσει και λίγη σημασία αφού πάρει τη ψήφο μας.....
User avatar
Fairy
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1733
Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Mairyland Park

Post by Fairy » Wed Jun 07, 2006 8:05 pm

Marauder, ευχαριστούμε για το άρθρο, ήταν άκρως διαφωτιστικό και άσχετο αν συμφωνούμε όλοι ή όχι, τουλάχιστον περιέχει απτές συγκεκριμένες προτάσεις!

Το ενδιαφέρον μου τράβηξαν δύο σημεία, για τα οποία θα ήθελα να μάθω περισσότερες απόψεις ή πληροφορίες ;) :

:?: Πως οι σχολές πρέπει να αποκτήσουν αυτονομία. Σε ποια επίπεδα και σε τι βαθμό εννοεί ο γράφων;
:!: Πως οι σχολές πρέπει να γίνουν πιο επιλεκτικές με τους φοιτητές τους, να μην έχουν σαν πρώτη προτεραιότητα την ισοτιμία όλων. Ομολογώ πως αυτό προβλέπω να έχει αποτέλεσμα σε σχέση με την ποιότητα και το κύρος των σχολών, αλλά με ξίνισε αρκετά. Εκτός κι αν ξαφνικά αρχίσουν όλοι να διαβάζουν, να ασχολούνται και να προσπαθούν περισσότερο, οπότε το ξανασυζητώ... Α ναι, και αυτή η επιλεκτικότητα να αφορά το ταλέντο του κάθε φοιτητή κι όχι την τσέπη του...

Πείτε καμιά γνώμη θετική ή αρνητική, το άρθρο ήταν γεμάτο προτάσεις!!!
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
User avatar
Tomahawk
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 536
Joined: Tue May 18, 2004 1:50 pm

Post by Tomahawk » Wed Jun 07, 2006 8:13 pm

User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Wed Jun 07, 2006 8:22 pm

Παιδιά καλώς η κακώς η Ευρώπη και η Αμερική έχουν διαφορές στην κουλτούρα.Η Αμερική είναι περισσότερο προσανατολισμένη σε έννοιες όπως αποτελεσματικότητα,ακρίβεια,είσαι αυτό που έκανες χθες και μόνο κλπ.Αυτό φαίνεται ακόμα και αν συγκρίνει κανεις τα λογιστικά σχέδια της Ευρώπης και της Αμερικής(Οι Αμερικάνοι γράφουν μόνο την σούμα να το πω λαϊκά).Αν μπήκε το γκολ και τέλος.Στο Μ.Ι.Τ έχει γίνει συμφωνία με την ΝΟΚΙΑ και δεν άλλαξε τίποτα.Οι άνθρωποι ξέρουν να επωφελούνται και οι ίδιοι και η κάθε ΝΟΚΙΑ στο μαξιμουμ...
Αλλά εδώ είναι Ευρώπη έχουμε άλλη κουλτούρα ,αριστοκρατείες,τζάκια ,είσαι αυτό που έκανες πριν 20 χρόνια κλπ.
Το ότι ένα σύστημα δουλεύει στην Αμερική ή στην Ιαπωνία δεν σημαίνει ότι θα δουλέψει εξίσου στην Ευρώπη.
Οφθαλμοφανές είναι ότι δεν μπορείς να βάλεις αμόλυβδη σε λαντα του 1982...
Ας κοιτάξουμε λίγο το χωριουδάκι μας ...
User avatar
Fairy
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1733
Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Mairyland Park

Post by Fairy » Wed Jun 07, 2006 8:30 pm

ailouros wrote:Το ότι ένα σύστημα δουλεύει στην Αμερική ή στην Ιαπωνία δεν σημαίνει ότι θα δουλέψει εξίσου στην Ευρώπη.
Οφθαλμοφανές είναι ότι δεν μπορείς να βάλεις αμόλυβδη σε λαντα του 1982... Ας κοιτάξουμε λίγο το χωριουδάκι μας ...
Δεν έχεις κι άδικο... Απλά μιας και προτάσεις δεν δείχνει να βγάζει το δικό μας κεφαλάκι, τουλάχιστον παίρνουμε ιδέες και κάνουμε προσαρμογές. Αρκεί αυτό να γίνεται - όπως αναφέρω κι αλλού - με επιδεξιότητα χειρούργου κι όχι χασάπη...
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
User avatar
Tomahawk
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 536
Joined: Tue May 18, 2004 1:50 pm

Post by Tomahawk » Wed Jun 07, 2006 8:41 pm

Τοτε το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι "χτισεις" πανω σε αυτη τη διαφορετικη κουλτουρα ενα συστημα ανταγωνιστικο.Η Ευρωπη οφειλει να απαντησει στο λεγομενο brain drain phenomenon.Νομιζω μια προσπαθεια ειναι το European Institute of Technology αλλα ειναι πολυ νωρις ακομα και πιστευω δεν διαφαινονται ακομα ικανες δυναμικες.
Παντως η Ευρωπη νομιζω δειχνει διαρκως την θεληση της να προβαλει λυσεις διαφορετικες (αρκει να μην ειναι αυτοσκοπος) και συμβατες με την δικη της ιδιοσυγκρασια.

Εγω αν μπορω να εστιασω σε ενα πραγμα που πιστευω δεν σηκωνει αμφισβητηση ειναι η αναγκη υπαρξης δημοσιας δωρεαν και ποιοτικης παιδειας.Αν πανω σε αυτο προσπαθησουμε να χτισουμε την ανταγωνιστικοτητα μας και το μελλον μας στα παγκοσμια δεδομενα εγω ειμαι ανοιχτος στο οτιδηποτε.
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Wed Jun 07, 2006 8:43 pm

Αυτό είναι το λάθος ότι μονίμως κοιτάμε τι κάνει ο διπλα και ο παραδίπλα γιατί δεν μπορούμε να σκεφτούμε μόνοι μας συγκεντρωμένοι στα προβλήματά μας.Έτσι καταντάμε στην αναμάσηση ξύλινου πολιτικού λόγου και σε εκτός πραγματικότητας ρητορικές.

Δεν βγάζουμε προτάσεις γιατί αν και η χώρα μας γέννησε την δημοκρατία ,έχουμε ξεχάσει τι θα πει διάλογος,τι θα πει συμμετοχή...Θα μας το μάθουν οι Αμερικάνοι και αυτό αλλα΄στην δική τους εκδοχή
Locked

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”