Προτάσεις για το νομοσχέδιο

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Sat Jun 10, 2006 12:05 pm

αυτό το ν+ν/2 είναι που με χτυπάει.... αν κάποιος για τον α,β λόγο δεν τα κατάφερε σε 6 χρόνια και χρωστά κάποια μαθήματα θα πρέπει να αποβάλλεται αυτομάτως? μάλλον κάποια formula χρειάζεται (το τελευταίο χρόνο να μην έχει περάσει "τόσα" μαθήματα -ώστε να αποδεικνύει ότι είναι ενεργός φοιτητής).
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
Dog oF wAr
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 185
Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
Academic status: 4th year
Gender:
Location: Ζωγράφου

Post by Dog oF wAr » Sat Jun 10, 2006 1:25 pm

[quote = "shodanjr_gr"]Για τα ΤΕΙ δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Για τα κέντρα ελευθέρων σπουδών μπορώ να πω ότι πολλές φορές προσφέρουν επίπεδο μάθησης ίσο ή και καλύτερο με αυτό των δημοσίων πανεπιστημίων (γνωστός μου υπήρξε καθηγητής στην ΑΣΟΕΕ και πλέον διδάσκει σε παράρτημα ξένου πανεπιστημίου στην Ελλάδα). Οπότε γιατί να μην υπάρξει η Ισοτίμηση; [/quote]

Παρ' ότι εμείς οι 2 συμφωνούμε συνήθως (πχ με τις υπόλοιπες προτάσεις σου), στο συγκεκριμένο ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ!

Επειδή δηλαδή ΕΝΑΣ κατάφερε να προοδεύσει μέσα από ΚΕΣ έχουμε αυτομάτως λόγο να ισοτιμήσουμε τα πτυχία ΑΕΙ με αυτά των ΚΕΣ; Η γνώμη μου αυτή δεν είναι επιπόλαιη, καθώς έχω συγγενή που ξεκίνησε τις σπουδές του σε ΙΕΚ και κατέληξε να διδάσκει σε γνωστό πανεπιστήμιο της Αγγλίας. Παρ' όλα αυτά, είναι συντριπτική η πλειοψηφία αυτών που προόδευσαν σε επιστημονικούς τομείς ξεκινώντας από ΑΕΙ.

Τα παραδείγματα ανθρώπων που ανήλθαν στον επιστημονικό τομέα χωρίς να ξεκινήσουν από ΑΕΙ δείχνουν απλώς ότι αυτός που θέλει θα τα καταφέρει από όπου και αν ξεκινήσει. Αυτό δεν είναι έναυσμα για θεώρηση οιουδήποτε άλλου εκπαιδευτικού ιδρύματος ως αντικειμενικά ισότιμο με το Πανεπιστήμιο. Το αν κάποιος προοδεύει στη ζωή του αυτό εξαρτάται κατά κύριο λόγο από αυτόν. Δεν έχουμε λοιπόν σχετικό επιχείρημα ισοτίμησης των ΑΕΙ με τα ΚΕΣ. Η σύγκριση θα πρέπει να γίνει σε αυστηρά καθορισμένη βάση (πχ πόσα και ποια μαθήματα κάνουν, σε πόσο βαθμό εμβαθύνουν στο αντικείμενό τους κτλ.)
User avatar
Swtos
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 309
Joined: Mon Apr 18, 2005 4:52 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Δ.Π

Post by Swtos » Sat Jun 10, 2006 4:19 pm

Dog oF wAr wrote:Το αν κάποιος προοδεύει στη ζωή του αυτό εξαρτάται κατά κύριο λόγο από αυτόν.
[offtopic]
Αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια! Να το καταλάβουν και μερικοί οι οποιοι νιώθουν οτι τοσο απειλούνται από τις αλλαγες που θελει να φερει η κυβερνηση. Η επιτυχία/αποτυχία, σε κάθε τομέα, ειναι καθαρα προσωπική υπόθεση.
[/offtopic]
-My father made him an offer he couldnt refuse
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract

-The Godfather
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sat Jun 10, 2006 8:14 pm

Dog oF wAr έγραψε:
Το αν κάποιος προοδεύει στη ζωή του αυτό εξαρτάται κατά κύριο λόγο από αυτόν.


[offtopic]
Αυτό είναι μια μεγάλη αλήθεια! Να το καταλάβουν και μερικοί οι οποιοι νιώθουν οτι τοσο απειλούνται από τις αλλαγες που θελει να φερει η κυβερνηση. Η επιτυχία/αποτυχία, σε κάθε τομέα, ειναι καθαρα προσωπική υπόθεση.
[/offtopic]
Αυτό είναι εν μέρει σωστό. Δηλαδή δεν υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο του καθενός; Για παράδειγμα ας πάρουμε δύο μαθητές. Ας κρατήσουμε σταθερούς τους εσωτερικούς παράγοντες α) "ενδιαφέρον για μάθηση", β) "νοημοσύνη" και γ) "προαπαιτούμενες γνώσεις" και ας μεταβάλλουμε τον εξωτερικό παράγοντα "γονικό εισόδημα".
Ο ποιό εύπορος μαθητής δεν θα έχει τη δυνατότητα για περισσότερα και καλύτερα φροντιστήρια, για περισσότερα και καλύτερα βοηθήματα; Συνεπώς ποιός έχει καλύτερες προοπτικές προόδου στη μάθηση;
Ή ας μεταβάλουμε τον εξωτερικό παράγοντα "γονικό ενδιαφέρον". Το ίδιο αποδίδει ένας μαθητής παραμελημένος και το ίδιο ένας μαθητής που οι γονείς του ΄π.χ. τον στέλνουν φροντιστήριο;
Η ας μετάβάλουμε τον εξωτερικό παράγοντα "γεωγραφική περιοχή". Τις ίδιες βιβλιοθήκες, φροντιστήρια, σχολεία κτλ. έχει π.χ. το Σιδηρόκαστρο από τη Θεσσαλονική;
Χιλιάδες εξωτερικοι παράγοντες επηρεάζουν την πρόοδο του καθενός.
Επιτέλους μη σκέφτόμαστε τόσο στενά.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sat Jun 10, 2006 8:36 pm

Ας συνεχίσουμε με καινούργιες προτάσεις. Λοιπόν οι υπόλοιποι...
User avatar
Fairy
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1733
Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Mairyland Park

Post by Fairy » Sat Jun 10, 2006 8:59 pm

Να μπει σύμβουλος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στα Λύκεια.

Να απευθύνονται σε αυτόν οι μαθητές, πολλές φορές, με προσωπικές συνεντεύξεις. Ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τη βαθμολογία του, να του προτείνει ο σύμβουλος κάποιες σχολές οι οποίες του ταιριάζουν περισσότερο, τόσο σαν χαρακτήρα, όσο και σαν δυνατότητες. Φυσικά, ο ρόλος του να είναι καθαρά συμβουλευτικός.

Αυτό συμβαίνει ήδη στο εξωτερικό, πχ, στη Γαλλία, αναφέρεται μέχρι και στα βιβλία του Χάρι Πότερ, για να καταλάβετε πόσο default κατάσταση είναι. Στην Ελλάδα, κάνουν απλώς κάποιοι καθηγητές οποιασδήποτε ειδικότητας, πχ. γυμναστές, κάποια σεμινάρια σχετικά με το τι πρέπει να πουν στους μαθητές και το πώς θα δουλεύει το σύστημα τα δύο επόμενα χρονια, κάνουν κάτι χαζοασκήσεις γενικά στην τάξη με όλους τους μαθητές από ένα φρου φρου βιβλιαράκι, παίρνουν ένα εξτρά χαρτζιλίκι και έξω από την πόρτα. Χωρίς γνώσεις ψυχολογίας, χωρίς προσωπική επαφή, σε μια φάση πλήρους άρνησης πως οι μαθητές είναι διαφορετικές αυτόνομες προσωπικότητες. Θεωρείται απλά δεδομένο πως μια μαθήτρια του 9 θα γίνει κομμώτρια και κάποια του 19 γιατρός, λες και το αντίθετο θα ήταν αμάρτημα και μια άλλη εναλλάκτική απλώς απαράδεκτη.

Μπορεί να ακούγεται offtopic σε σχέση με το τωρινό νομοσχέδιο, αλλά εν τούτοις πιστεύω πως αν γινόταν αυτό όταν έπρεπε, δεν θα χρειαζόταν καν σήμερα να μιλάμε για αιώνιους φοιτητές και άλλα τινά.
Last edited by Fairy on Sat Jun 10, 2006 9:48 pm, edited 1 time in total.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sat Jun 10, 2006 9:38 pm

Super εύστοχη η παρατήρηση αυτή.
User avatar
Fairy
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1733
Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Mairyland Park

Post by Fairy » Sat Jun 10, 2006 9:46 pm

Ευχαριστώ!
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
User avatar
Swtos
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 309
Joined: Mon Apr 18, 2005 4:52 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Δ.Π

Post by Swtos » Sun Jun 11, 2006 12:24 am

PASCAL wrote: Αυτό είναι εν μέρει σωστό. Δηλαδή δεν υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο του καθενός; Για παράδειγμα ας πάρουμε δύο μαθητές. Ας κρατήσουμε σταθερούς τους εσωτερικούς παράγοντες α) "ενδιαφέρον για μάθηση", β) "νοημοσύνη" και γ) "προαπαιτούμενες γνώσεις" και ας μεταβάλλουμε τον εξωτερικό παράγοντα "γονικό εισόδημα".
Ο ποιό εύπορος μαθητής δεν θα έχει τη δυνατότητα για περισσότερα και καλύτερα φροντιστήρια, για περισσότερα και καλύτερα βοηθήματα; Συνεπώς ποιός έχει καλύτερες προοπτικές προόδου στη μάθηση;
Ή ας μεταβάλουμε τον εξωτερικό παράγοντα "γονικό ενδιαφέρον". Το ίδιο αποδίδει ένας μαθητής παραμελημένος και το ίδιο ένας μαθητής που οι γονείς του ΄π.χ. τον στέλνουν φροντιστήριο;
Η ας μετάβάλουμε τον εξωτερικό παράγοντα "γεωγραφική περιοχή". Τις ίδιες βιβλιοθήκες, φροντιστήρια, σχολεία κτλ. έχει π.χ. το Σιδηρόκαστρο από τη Θεσσαλονική;
Χιλιάδες εξωτερικοι παράγοντες επηρεάζουν την πρόοδο του καθενός.
Επιτέλους μη σκέφτόμαστε τόσο στενά.
Κοίταξε να δεις, όλα τα παραπάνω για μενα ειναι δικαιολογίες. Δικαιολογίες που σίγουρα θα σου χρειαστούν(όχι εσενα προσωπικά) εάν αποτύχεις. Θα σου χρειαστούν γιατί δεν εχεις μαθει να αναζητας ευθύνες στον ευατό σου πρώτα. Όταν όμως εισαι ενήλικος και ώριμό ατομο δεν ψαχνεις δικαιολογίες. Προσπαθείς να είσαι υπεύθυνος. Το οτι οι γονεις σου δεν εχουν λεφτα να σε στείλουν σε ένα καλό φροντιστήριο ή όλα τα άλλα που λες δε σημαινουν οτι θα να αποτύχεις. Υπάρχουν παιδία που ξέρω, πλουσιων γονιών, που και σε ιδιωτικά σχολεία πηγαιναν και σε φροντιστήριο και στις εξετάσεις πάτωσαν. Υπαρχουν κ αλλα παιδιά που ουτε λεφτα πολλά ειχαν οι γονεις τους, ούτε πολλές ανεσεις ειχαν αλλα πετυχαν! Γιατι? Λόγω θέλησης! Τις εξωτερικούς παράγοντες δεν μπορούμε να τους καθορισουμε. Ετσι ειναι η ζωή. Τον εαυτό μας όμως τον καθορίζουμε. Μαθαίνουμε να προσαρμοζόμαστε στις εκάστοτε συνθήκες. Έτσι θα έπρεπε τουλαχιστόν πιστεύω.

Σόρρυ για το offtopic. Δε θα επαναληφθεί :)
-My father made him an offer he couldnt refuse
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract

-The Godfather
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sun Jun 11, 2006 12:50 am

Αυτά που λέω δεν είναι δικαιολογίες είναι η πικρή αλήθεια. Έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι για παράδειγμα η "μάθηση" δεν είναι κάτι που εξαρτάται μόνο από εμάς αλλά κατά ένα μεγάλο μέρος από το εξωτερικό περιβάλλον. Το ίδιο ισχύει και για την "αποδοτικότητα της εργασίας". Δεν μπορείς λοιπόν να αμφισβητείς τον σημαντικό ρόλο που παίζει το εξωτερικό περιβάλλον. Αλλά ούτε είπε κανείς ότι ο παράγοντας "άτομο" είναι ασήμαντος. Είναι ο ποιό σημαντικός αλλά όχι και ο μόνος για την πρόοδο του ανθρώπου. Έπειτα κανείς δεν είπε ότι στο παράδειγμα τον μαθητών όποιος κάνει φροντιστήριο θα πετύχει για παράδειγμα γιατρός και όποιος δεν κάνει θα πετύχει για παράδειγμα τυροκόμος. Απλά αυτοί που έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν φροντιστήρια έχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν κάπου καλύτερα από αυτούς που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τα κάνουν. Και αυτό είναι νόμος όχι μόνο στο σχολείο αλλά και αργότερα στην εύρεση εργασίας. Ποιός έχει για παράδειγμα περισσότερες πιθανότητες να βρεί ποιό γρήγορα δουλειά, ένας δικηγόρος με πατέρα μεγαλοδικηγόρο ή ένας δικηγόρος με πατέρα γεωργό;
Υπενθυμίζω ότι μιλάμε πάντα για πιθανότητες που όμως συχνά εμφανίζουν υψηλά ποσοστά αλήθειας.
Dog oF wAr
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 185
Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
Academic status: 4th year
Gender:
Location: Ζωγράφου

Post by Dog oF wAr » Sun Jun 11, 2006 12:44 pm

PASCAL wrote:Αυτά που λέω δεν είναι δικαιολογίες είναι η πικρή αλήθεια. Έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι για παράδειγμα η "μάθηση" δεν είναι κάτι που εξαρτάται μόνο από εμάς αλλά κατά ένα μεγάλο μέρος από το εξωτερικό περιβάλλον. Το ίδιο ισχύει και για την "αποδοτικότητα της εργασίας". Δεν μπορείς λοιπόν να αμφισβητείς τον σημαντικό ρόλο που παίζει το εξωτερικό περιβάλλον. Αλλά ούτε είπε κανείς ότι ο παράγοντας "άτομο" είναι ασήμαντος. Είναι ο ποιό σημαντικός αλλά όχι και ο μόνος για την πρόοδο του ανθρώπου. Έπειτα κανείς δεν είπε ότι στο παράδειγμα τον μαθητών όποιος κάνει φροντιστήριο θα πετύχει για παράδειγμα γιατρός και όποιος δεν κάνει θα πετύχει για παράδειγμα τυροκόμος. Απλά αυτοί που έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν φροντιστήρια έχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν κάπου καλύτερα από αυτούς που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τα κάνουν. Και αυτό είναι νόμος όχι μόνο στο σχολείο αλλά και αργότερα στην εύρεση εργασίας. Ποιός έχει για παράδειγμα περισσότερες πιθανότητες να βρεί ποιό γρήγορα δουλειά, ένας δικηγόρος με πατέρα μεγαλοδικηγόρο ή ένας δικηγόρος με πατέρα γεωργό;
Υπενθυμίζω ότι μιλάμε πάντα για πιθανότητες που όμως συχνά εμφανίζουν υψηλά ποσοστά αλήθειας.
Pascal κάπου σε χάνω. Το επιχείρημα που χρησιμοποίησα ήταν για να υπερασπιστώ την ανωτερότητα του Πανεπιστημίου έναντι των υπολοίπων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και για να απαντήσω σε συνάδελφο που υποστήριξε την ισοτίμηση ΚΕΣ με ΑΕΙ.

Το αν η επιτυχία εξαρτάται από εξωτερικούς παράγοντες είναι άσχετο με τη συζήτηση! Ας επιστρέψουμε στο θέμα.
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.

Friedrich Nietzsche
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sun Jun 11, 2006 1:11 pm

Ναι συμφωνώ ας μείνουμε στο θέμα.
User avatar
Maverick
byte level
byte level
Posts: 139
Joined: Tue Mar 07, 2006 8:12 pm
Location: Μπροστά από μια οθόνη.

Post by Maverick » Mon Jun 12, 2006 7:01 pm

Μια προσφορά στη συζήτηση από εμένα
http://rapidshare.de/files/22874409/ESY ... 7.pdf.html
Οι προτάσεις του ΕΣΥΠ ώστε ξέρουμε τι λέμε και για να διαβάσουν όσοι δεν έχουν διαβάσει :-)
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Tue Jun 13, 2006 9:44 pm

Η ομάδα νέων με την επωνυμία Κ.Κ.Ε. * μετά από συνεδρίαση των μελών της αποφάσισε να επιδώσει τις παρακάτω προτάσεις ως βάση συζήτησης για το νέο νομοσχέδιο, με σκοπό τη βελτίωση των συνθηκών ζωής του Ελλήνα πολίτη και έχοντας σαν οδηγό τις επιθυμίες της ελληνικής κοινωνίας.

Προτάσεις Κ.Κ.Ε.:

1. Ειδικές λωρίδες για τις διαδηλώσεις στις κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας.

2. Εγκατάλειψη του ν + ν/2. Καθιέρωση της ακολουθίας Fibonacci.

3. Πτυχίο τιμής ένεκεν σε κάθε φοιτητή μετά την εξάντληση (sic?) της ακολουθίας Fibonacci.

4. Επέκταση του 1268/82 σε κάθε δημόσιο οργανισμό. Αυτοδιαχειριζόμενες δημόσιες υπηρεσίες.

5. Επέκταση του ασύλου στους δήμους και τις κοινότητες με βάση το σχέδιο Καποδίστριας 3, με εξαίρεση τα άσυλα ανιάτων, γιατί εκεί ισχύει ήδη.

6. Δημιουργία σε κάθε πόλη φοιτητικών εστιών με 3άρια διαμερίσματα, ώστε κάθε φοιτητής να μπορεί να διαμένει με τη μητέρα του.

7. Κατάργηση της βαθμολογικής κλίμακας του 1-20 στη δευτεροβάθμια και 1-10 στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Καθιέρωση ενιαίας κλίμακας 0,1 (δυαδικών καταστάσεων).

Εναλλακτική πρόταση για το παραπάνω: Καθιέρωση ενιαίας μονοβάθμιας κλίμακας 20. Όλοι οι μαθητές και φοιτητές παίρνουν τον ίδιο βαθμό και δεν γίνονται διακρίσεις με βάση κοινωνικά, οικονομικά ή κριτήρια ευφυίας.

8. Ετήσια κλήρωση για διορισμό στο δημόσιο.

9. Θεσμοθέτηση, εκτός από την περίοδο εξεταστικής, και περιόδου ετήσιων καταλήψεων.

10. Ρετιρέ στην Αθήνα και (τα)ξίδια σε όλον τον κόσμο κάθε καλοκαίρι για κάθε αγωνιστή πάσης φύσεως.

11. Αναπηρικές συντάξεις για κάθε αγωνιστή πάσης φύσεως.

12. Κατάργησης του θεσμιύ της εξεταστικής. Όποτε θέλεις κανονίζεις το κομμένο και ραμένο στα μέτρα σου διαγώνισμα απευθείας με τον καθηγητή, αν φυσικά το Εκπαιδευτικό Ιδρυμα δεν τελεί υπό κατάληψη (οπότε δεν δικαιούται να πλησιάσει σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων, ειδικά αν είναι απόφοιτος αντιδραστικού αμερικάνικου Πανεπιστημίου)

13. Καθιέρωση του θεσμού της εβδομαδιαίας γενικής συνέλευσης, στην οποία θα μοιράζονται δωρεάν είδη διατροφής - κατά προτίμηση γαλακτοκομικά.

14. Κατάργηση του πλαφόν 80% φοιτητικής συμμετοχής στην εκλογή πρυτάνεως. Αλλαγή του πλαισίου: πρύτανης εκλέγεται αριστήνδην μέλος του Δ.Σ. της ΓΣΕΕ ή της ΑΔΕΔΥ ώστε να έχει εκλεγεί ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ και ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ και όχι από τα αντιδραστικά μέλη Δ.Ε.Π.

15. Αλλαγή των όρων της φοιτητικής εκπροσώπησης. Πλέον οι εκπρόσωποι να αποφασίζουν για την εξέλιξη των καθηγητών από τη μια βαθμίδα στην επόμενη. Απάντηση στην παρατήρηση ότι απαιτούνται ειδικές γνώσεις για να κριθεί η ακαδημαϊκή επάρκεια ενός καθηγητή, θεσμοθετείται επίσημη γραμμή: ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, δεν είναι παίξε γέλασε.

16. Κατάργηση των σωμάτων ασφαλείας. Ίδρυση τάγματος Πολιτοφυλακής, στα πλαίσια της αυτοδιαχείρισης.

17. Μεταρρύθμιση του ακροτελεύτιου (πρώην 114) άρθρου του Συντάγματος. Η τήρηση του Συντάγματος δεν επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων - επαφίεται στη βούληση της εκάστοτε πλειοψηφίας. Τελεία και -



Και για όσους λένε ότι η τελευταία Γ.Σ. ήταν μεγαλειώδης απόδειξη δημοκρατίας - οι αριθμοί δεν ψεύδονται:

ΠΡΑΓΜΑΤΙ. 29 ΔΙΣ αλογόμυγες συνιστούν: ΦΑΕ σκατ*!!!


Signed by το Δ.Σ. των Κρατικοδίαιτων για την Κοκκαλική Ευημερία "ΟΙ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ"


* (Κρατικοδίαιτοι για την Κοκκαλική Ευημερία)
Last edited by Proxenos on Wed Jun 14, 2006 12:21 am, edited 3 times in total.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Tue Jun 13, 2006 11:20 pm

Proxenos wrote:(...)
2. Εγκατάλειψη του ν + ν/2. Καθιέρωση της ακολουθίας Fibonacci.
(...)
Κορυφαίο!... :-D Πραγματικά λύθηκα στο γέλιο...


Τραγικό, από την άλλη, διότι αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα των "διεκδικήσεων"... :-(

Proxenos++++++
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Wed Jun 14, 2006 12:22 am

Αισχρό και αστείο συνάμα.
tasoskar
bit level
bit level
Posts: 27
Joined: Sun Oct 24, 2004 6:36 pm
Contact:

Post by tasoskar » Wed Jun 14, 2006 12:30 am

Πρόξενε πλάκα έχουν όσα λες.Καλή η σάτυρα.Αυτά τα ομολογώ!

Πλέον μου περνά από το μυαλό ότι είσαι βαλτός.Ελπίζω να μη θίγεσαι.
Κουράστηκα.Πιστεύω ότι το χάσμα απόψεων είναι μεγάλο.Ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.Αν ποστάρω κάτι θα είναι μόνο κάτι που αφορά την κατάληψη.Δεν έχει νόημα κάτι περισσότερο.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Wed Jun 21, 2006 12:11 am

Καταρχήν συγνώμη για το μέγεθος του post όμως έκανα ότι μπορούσα για να το κάνω όσο πιο μικρό γίνεται. Παραθέτω αναλυτικά(όσο γίνεται) και για τελευταία φορά τις προτάσεις μου για τη αναβάθμιση της Δημόσιας Δωρεάν Ανώτατης Παιδείας. Και πάλι σόρυ για το μέγεθος αλλά δεν θα ξανακαταθέσω. Ευχαριστώ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Α) ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

 Αναβάθμιση των φοιτητικών εστιών και δημιουργία νέων στα πρότυπα τη αξιοπρεπούς διαβίωσης.
 Αύξηση του ορίου των οικονομικών κριτηρίων για δωρεάν στέγαση.
 Πλήρη και δωρεάν στέγαση σε αυτούς που τη δικαιούνται.
 Διεύρυνση των πανεπιστημιακών εγκαταστάσεων.
 Αύξηση των φοιτητικών επιδομάτων στις πολύτεκνες οικογένειες.
 Επίδομα ενοικίου στους φοιτητές που διαβιούν εκτός της κυρίας κατοικίας.
 Δωρεάν σίτιση σε όλους τους φοιτητές ανεξαρτήτως οικονομικών κριτηρίων.
 Δωρεάν δελτίο μειωμένου εισιτηρίου..
 Δωρεάν παραχώρηση εσωτερικών πανεπιστημιακών εγγράφων.
 Περαιτέρω μείωση της τιμής του φοιτητικού εισιτηρίου για τις αστικές και υπεραστικές μεταφορές.
 Δωρεάν συγγράμματα, εμπλουτισμός των βιβλιοθηκών και δημιουργία περισσότερων αναγνωστηρίων.
 Διαπανεπιστημιακές βιβλιοθήκες και αναγνωστήρια.
 Διεύρυνση του πανεπιστημιακού προσωπικού.
 Δημιουργία πολιτιστικών συλλόγων σε κάθε πανεπιστήμιο.
 Αναβάθμιση και διεύρυνση των εργαστηρίων για κάθε σχολή.
 Δημιουργία υπηρεσιών υποδοχής, ενημέρωσης και πληροφόρησης των φοιτητών.
 Δωρεάν πρόσβαση όλων των φοιτητών στο διαδίκτυο.
 Δημιουργία φοιτητικού βιβλιάριου και συνταγολογίου.
 Εισαγωγή επιτροπής συνηγόρων του φοιτητή και του πανεπιστημίου.


Β) ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

 Συνεργασία του πανεπιστημίου με επιχειρήσεις και οργανισμούς για καθαρά επιστημονικούς σκοπούς.
 Αξιοποίηση των πόρων του δημοσίου και των επιχειρήσεων για πανεπιστημιακή έρευνα
 Καμία πίεση για υποχρεωτική προσφορά φοιτητικής εργασίας στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς.
 Γενναίες ανταμοιβές κάθε φοιτητικής βοήθειας στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς

Γ) ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

 Απαγόρευση κάθε επιχειρηματικής συνεργασίας των πανεπιστημίων με στόχο το ιδιωτικό κέρδος.
 Προστασία των φοιτητών από τυχόν εκπαιδευτική εκμετάλλευση για επιχειρηματικά συμφέροντα.


Δ) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

 Πρόσληψη μελών ΔΕΠ, ΕΤΕΠ και λοιπού προσωπικού με βάση τις ανάγκες, τα κριτήρια και τα πρότυπα κατάρτισης που έχει θεσπίσει κάθε πανεπιστήμιο.
 Πρόσληψη έπειτα από αξιολόγηση των βιογραφικών από ειδική επιτροπή ανεξάρτητη από οικονομικά ή πολιτικά συμφέροντα.
 Ετήσια αξιολόγηση από εξωπανεπιστημιακή επιτροπή του συνολικού έργου των μελών ΔΕΠ, του τρόπου και της διάρκειας διδασκαλίας τους και του τρόπου διεξαγωγής και απόδοσης της έρευνας τους.
 Ετήσια αξιολόγηση από εξωπανεπιστημιακή επιτροπή της απόδοσης στη διοίκηση του ιδρύματος.

Ε) ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

 Περιστολή των κεντρικών και ατομικών εξουσιών στη δυνατότητα λήψης αποφάσεων.
 Περισσότερες επιτροπές και συμβούλια προερχόμενα από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για τη λήψη πανεπιστημιακών αποφάσεων..


ΣΤ) ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.

 Αντιμετώπιση του φαινόμενου των μαζικών κοπών.
 Αξιολόγηση των φοιτητικών γραπτών από ειδικευμένη ανεξάρτητη τριμελή επιτροπή.
 Δυνατότητα αναβαθμολόγησης από του γραπτού από ειδικευμένη ανεξάρτητη τριμελή επιτροπή διαφορετικής σύνθεσης.
 Αναλυτική κοινοποίηση στο φοιτητή για τη βαθμολόγηση κάθε θέματος.
 Προφορικές εξετάσεις από ειδικευμένη ανεξάρτητη τριμελή επιτροπή.
 Αξιολόγηση των εργασιών και των προόδων από ειδικευμένη ανεξάρτητη τριμελή επιτροπή.
 Αναλυτική κοινοποίηση στο φοιτητή για τη βαθμολόγηση κάθε εργασίας και προόδου.

Ζ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

 Συνήγορος του φοιτητή ανεξάρτητος από πολιτικά ή ιδιωτικά συμφέροντα.
 Γραφείο καταγγελιών για φαινόμενα διαφθοράς και διαπλοκής..
 Βαθμολόγηση των φοιτητικών γραπτών από ποσοστιαία και όχι απόλυτη συμμετοχή του καθηγητή και της ειδικής ανεξάρτητης επιτροπής.
 Ποσοστιαία και όχι απόλυτη συμμετοχή του καθηγητή στην βαθμολόγηση των φοιτητικών γραπτών..
 Ποσοστιαία και όχι απόλυτη συμμετοχή του καθηγητή στην βαθμολόγηση των προφορικών εξετάσεων και των προόδων.
 Παραχώρηση συστατικών επιστολών από το εκάστοτε πανεπιστημιακό τμήμα και όχι από τον εκάστοτε καθηγητή.

Η) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

 Διατήρηση της συμμετοχής των φοιτητών στις πανεπιστημιακές αποφάσεις και επέκταση της σε νέες επιτροπές.

Θ) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ.

 Διατήρηση του πανεπιστημιακού ασύλου ως έχει.
 Αντιμετώπιση τυχόν φθορών, καταστροφών και υπόθαλψης εγκληματικών προσώπων από το γραφείο καταγγελιών και το συνήγορο του πανεπιστημίου.

Ι) ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΑ.

 Δυνατότητα εξέτασης των μαθημάτων σε οποιοδήποτε έτος.

ΙΑ) ΦΟΙΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ.

 Φοίτηση χωρίς κανένα χρονικό περιθώριο.
 Αντιμετώπιση των «αιώνιων» φοιτητών όχι μέσω της διαγραφής αλλά μέσω της παύσης των δελτίων μειωμένων εισιτήριο, της δωρεάν σίτισης, της δωρεάν στέγασης, των δωρεάν εσωτερικών πανεπιστημιακών εγγράφων και των δωρεάν συγγραμμάτων.


ΙΒ) ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ, ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ.

 Δημιουργία οικονομικά, ιδιωτικά και πολιτικά ανεξάρτητων γραφείων διασύνδεσης με την αγορά εργασίας.
 Συνεχής έρευνα του πανεπιστημίου για την εύρεση νέων θέσεων εργασίας σε προπτυχιακούς, πτυχιούχους και μεταπτυχιακού φοιτητές.
 Συνεχή σεμινάρια και συνέδρια ενημέρωσης των φοιτητών για τα νέα δεδομένα και τις απαιτήσεις στη σύγχρονη αγορά εργασίας.
 Υποχρέωση των εργοδοτών να παρέχουν πλήρη ασφαλιστική κάλυψη σε κάθε εργαζόμενο φοιτητή.

ΙΓ) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΑΕΙ.
aggelos
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Mon Nov 28, 2005 3:34 pm

Post by aggelos » Wed Jun 21, 2006 12:25 am

Σαν να διαβαζω το νομο-πλαισιο που ηδη ισχυει, απλα με καποιες αλλαγες απο την σκοπια του φοιτητη που θα παψουν την αυθεντια και την εξουσια του καθηγητη πανω μας.
Πολλα απο αυτα που λες ηδη ισχυουν.
Οι προτασεις σου για επιτροπες διορθωσης εργασιων, προοδων και γραπτων με βρισκουν απολυτα συμφωνο.

Και κατι ακομα: το βασικοτερο προβλημα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ ειναι η υφισταμενη υποχρηματοδοτηση. Αν η ΠΑΙΔΕΙΑ χρηματοδοτηθει οπως πρεπει και τα χρηματα αυτα τα διαχειριστουμε οπως πρεπει, εκει που πρεπει και με διαφανεια να εισαι σιγουρος οτι πολλα θα αλλαξουν προς το καλυτερο και ας μην χρειαστει να διαγραφουμε τους φοιτητες...

Επισης, ενα κομβικο σημειο κατα την αποψη μου στην υποβαθμιση των Πανεπιστημιων ειναι ο τροπος εισαγωγης των φοιτητων σε αυτο.
Ενα μηχανογραφικο ειναι ικανο να σου αλλαξει τη ζωη και να σπουδασεις κατι το οποιο δεν το θες και τοσο και απλα το σπουδαζεις για να εχεις ενα πτυχιο. Αμεση συνεπεια ειναι οι φοιτητες οι ιδιο να υποβαθμιζουν τις ιδιες τους τις σπουδες αφου δεν εχουν το μερακι για να σπουδασουν αυτο που τους ειπε το μηχανογραφικο να σπουδασουν.
Νομιζω οτι εαν ολοι σπουδαζαν αυτο που πραγματικα ηθελαν θα καναμε ενα τεραστιο βημα για τη βελτιωση των σπουδων.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Wed Jun 21, 2006 12:36 am

Κοίτα το πρόβλημα της αναβάθμισης της Ανώτατης Παιδείας και της ανεργίας της Ελλάδας κι εγώ πιστεύω ότι θα λυθεί μόνο από τη ρίζα του δηλαδή στο Γυμνάσιο - Λύκειο. Όμως δεν αντιλαμβάνονται όλοι πως εκεί είναι το πρόβλημα. Αμφισβητούν τη σημασία του ΣΕΠ, των σεμιναρίων επαγγελματικού προσανατολισμού, την επικοινωνία που πρέπει να έχουν δάσκαλοι και καθηγητές με τους γονείς, το χρέος του σχολείου να ενημερώνει του μαθητές για τις κλίσεις τους, το υπέρογκο αριθμό εισακτέων στα ΑΕΙ κτλ. και έτσι μιλούν για Ν+Ν/2 όρια φοίτησης , απαγορευσεις μεταφορών μαθημάτων και άλλα τέτοια ανούσια κατα τη γνώμη μου μέτρα "αναβάθμισης" των πανεπιστημίων.
ikapod
bit level
bit level
Posts: 40
Joined: Tue Jun 20, 2006 9:28 pm
Location: Στρουγκα

Post by ikapod » Wed Jun 21, 2006 2:09 am

PASCAL wrote:Καταρχήν συγνώμη για το μέγεθος του post όμως έκανα ότι μπορούσα για να το κάνω όσο πιο μικρό γίνεται. Παραθέτω αναλυτικά(όσο γίνεται) και για τελευταία φορά τις προτάσεις μου για τη αναβάθμιση της Δημόσιας Δωρεάν Ανώτατης Παιδείας. Και πάλι σόρυ για το μέγεθος αλλά δεν θα ξανακαταθέσω. Ευχαριστώ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ρε οκ μαζί σου αλλά γιατί όλα λέν διατήρηση; Δηλαδή όλα καλά είναι σήμερα και το μόνο πρόβλημα είναι η υπερεξουσία των καθηγητών πάνω σου; Και να σε πω: που την έιδες εσύ την υπερεξουσία όταν μπουγελωνόταν καθηγητής του τμήματος και όταν μπούκαραν οι νίντζα στη σύγκλητο; Ρε που**η μου, δεν έχω δεί μια ιδέα που να διαφυλάχτηκε από το άσυλο όλα αυτά τα χρόνια - εκτός και άν όλοι οι μόρτηδες διαβάζουν την ιστορία των Μακεδονομάχων και τον Ένγκελς και δεν τους πήρμαε πρέφα να πούμε.

Δεν πα να πεί βέβαια ότι η κατάργηση θα λύσει όλα αυτά τα προβλήματα - λέμε τώρα.

Εγώ πάλι προτείνω την κατάργηση των Νόμων της Θερμοδυναμικής και συγκεκριμένα του 2ου επειδή μου σπαγε τα αρχ**ια στην 1η Λυκείου να τον μάθω.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Wed Jun 21, 2006 2:24 am

ikapod wrote:
PASCAL wrote:Καταρχήν συγνώμη για το μέγεθος του post όμως έκανα ότι μπορούσα για να το κάνω όσο πιο μικρό γίνεται. Παραθέτω αναλυτικά(όσο γίνεται) και για τελευταία φορά τις προτάσεις μου για τη αναβάθμιση της Δημόσιας Δωρεάν Ανώτατης Παιδείας. Και πάλι σόρυ για το μέγεθος αλλά δεν θα ξανακαταθέσω. Ευχαριστώ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ρε οκ μαζί σου αλλά γιατί όλα λέν διατήρηση; Δηλαδή όλα καλά είναι σήμερα και το μόνο πρόβλημα είναι η υπερεξουσία των καθηγητών πάνω σου; Και να σε πω: που την έιδες εσύ την υπερεξουσία όταν μπουγελωνόταν καθηγητής του τμήματος και όταν μπούκαραν οι νίντζα στη σύγκλητο; Ρε που**η μου, δεν έχω δεί μια ιδέα που να διαφυλάχτηκε από το άσυλο όλα αυτά τα χρόνια - εκτός και άν όλοι οι μόρτηδες διαβάζουν την ιστορία των Μακεδονομάχων και τον Ένγκελς και δεν τους πήρμαε πρέφα να πούμε.

Δεν πα να πεί βέβαια ότι η κατάργηση θα λύσει όλα αυτά τα προβλήματα - λέμε τώρα.

Εγώ πάλι προτείνω την κατάργηση των Νόμων της Θερμοδυναμικής και συγκεκριμένα του 2ου επειδή μου σπαγε τα αρχ**ια στην 1η Λυκείου να τον μάθω.
Νομίζω διατύπωσες μια ολοκληρωμένη απάντηση και θα λάβουμε πολύ σοβαρα τις προτάσεις σου....ειδικά αυτήν με την θερμοδυναμική....
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”