Κατάληψη

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
Locked

Είστε ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ της κατάληψης στο ΟΠΑ

ΥΠΕΡ
38
28%
ΚΑΤΑ
96
72%
 
Total votes: 134
User avatar
fotisaueb
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 230
Joined: Fri Apr 30, 2004 8:25 pm

Post by fotisaueb » Fri Jun 16, 2006 3:21 pm

sagwnias wrote:
Erevodifwntas wrote:
PASCAL wrote: Αλλή μια φορά αποκνύεται πως κανείς δεν μπορεί να τα βάλει με το φοιτητικό κίνημα.
Από όσο θυμάμαι ΠΟΤΕ δεν είπαν να καταργήσουν το άσυλο (αλλά να το κάνουν πιο ελαστικό, ώστε να μην γίνεται κατάχρησή του) και φυσικά ΟΥΤΕ να καταργήσουν τα δωρεάν συγράμματα.

Τέτοιου είδους νίκες είναι απλά για να χαίρεται το "φοιτιτικό κίνημα" και να μη νιώθει εξαπατημένο και κατευθυνόμενο (όπως το άλλο αστείο ότι κέρδισαμε να μην κατατεθεί ο νόμος μέσα στο καλοκαίρι, ενώ από την αρχή ο σχεδιασμός ήταν να κατατεθεί από Σεπτέμβρη -μέσα στις επόμενες μέρες απλά θα ανακοινωθεί για να μάθουμε για τι "παλεύουμε").
Με ολα αυτα που λες παντως κατα καιρο μεσα στο φορουμ δε μου φαινεσαι να παλευεις και πολυ πολυ.. Αρα να λες καλυτερα "παλευετε",και οχι "παλευουμε"..Ελπιζω να κανω λαθος φιλε μου! :-D
Η μορφή πάλης που επιλέγει ο καθένας είναι προσωπική του επιλογή.
Ακόμα είναι και αυτός φοιτητής μοιραζόμαστε τα ίδια προβλήματα η διαφορά είναι στο ποιά πιστεύει ο καθένας ότι είναι η σωστή λύση και αναλόγως παλεύει και κυρίως με τον τρόπο του.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Fri Jun 16, 2006 4:39 pm

1ον) Κανείς δεν υποχρεώνει τον άλλο να μην συμφωνεί με την κυβερνητική πολιτική για την ανώτατη παιδεία. Είναι συνταγματικό του δικαίωμα να έχει οποιαδήποτε άποψη επιθυμεί και να την εκφράζει ελεύθερα. Επίσης ο καθένας έχει το δικαίωμα να δραστηριοποιείται όπως θέλει. Δημοκρατία έχουμε.

2ον) Όσοι είχαν διαβάσει το προσχέδιο νόμου που πρότεινε το ΕΣΥΠ, τις δηλώσεις Βερέμη και τις δηλώσεις διαφόρων πολιτικών αξιωματούχων εύκολα θα καταλάβαινε ότι πηγαίνουμε κατευθείαν για περιορισμό(κατ' εμέ κατάργηση) του ασύλου και παύση των δωρεάν συγγραμμάτων. Συνεπώς πως είναι δυνατόν να μην είναι άξια διαλόγου αυτά τα δύο θέματα; Και βέβαια πως είναι δυνατόν να μην είναι άξια διαλόγου η προφορική δέσμευση(κατ' εμέ δεν αρκεί, πρέπει να τη δούμε γραπτή και να εφαρμόζεται) του υφυπουργού για διατήρηση του ασύλου και των δωρεάν συγγραμμάτων; Είναι μια πρώτη νίκη του φοιτητικού κινήματος.
Εδώ έχουμε μια υπουργό τρομοκρατημένη που προκειμένου να σώσει τη θέση της και τις ψήφους της ΝΔ στις δημοτικές εκλογές αναβάλλει για το μακρινό μέλλον την κατάθεση του νομοσχεδίου. Αν αυτό δεν είναι μια πρώτη επιτυχία τότε τι είναι;

3ον) Εχθές η διαδήλωση είχε ξανά των ίδιο όγκο με την προηγούμενη και μάλιστα χωρίς τη δράση των πραιτωριανών της κυβέρνησης αλλά και χωρίς την έκταση των επεισοδίων τις προηγούμενης Πέμπτης από τους χούλιγκανς.
Last edited by PASCAL on Fri Jun 16, 2006 6:09 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Maverick
byte level
byte level
Posts: 139
Joined: Tue Mar 07, 2006 8:12 pm
Location: Μπροστά από μια οθόνη.

Post by Maverick » Fri Jun 16, 2006 5:45 pm

Επειδή θα τρελαθούμε εδώ. Παραθέτω αυτούσια από το ΤΕΛΙΚΟ πόρισμα του ΕΣΥΠ
Η ακαδημαϊκή ελευθερία είναι ύψιστο αγαθό και αποτελεί σημαντικότατη μορφή ελευθερίας έκφρασης, εντελώς απαραίτητη για την προαγωγή της γνώσης και των ιδεών. Η έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου, αν και προέρχεται από εποχές κατά τις οποίες υπήρχε διωγμός των ιδεών εκείνων που δεν ταυτίζονταν με τις κυριαρχούσες πεποιθήσεις της κοινωνίας, εξακολουθεί και σήμερα να είναι σημαντική. Δεν νοείται ελεύθερη ακαδημαϊκή διδασκαλία και έρευνα χωρίς τη διαφύλαξη του ασύλου.
Εδώ και χρόνια, όμως, είναι διάχυτη η πεποίθηση στην πανεπιστημιακή κοινότητα ότι η προστασία του πανεπιστημιακού ασύλου στην πράξη δυσλειτουργεί. Είναι, επίσης, έντονη η αίσθηση ότι, ούτε το ΥπΕΠΘ ούτε οι πανεπιστημιακές αρχές τολμούν να λάβουν τις απαραίτητες γενναίες αποφάσεις. Ζητούμενο είναι η πραγματική προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και ταυτόχρονα της ομαλής πανεπιστημιακής λειτουργίας, που συστηματικά πλέον καταλύονται ανεξέλεγκτα στο όνομα του ίδιου του ασύλου. Έτσι, θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα παραβιάζονται, πανεπιστημιακές εκδηλώσεις διαλύονται, πολύτιμες υποδομές καταστρέφονται. Το πανεπιστημιακό άσυλο θα πρέπει να υπηρετεί με τρόπο ουσιαστικό το υφιστάμενο δημοκρατικό κεκτημένο.
Ως ελάχιστο μέτρο προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα σημερινά προβλήματα, προτείνεται η αντικατάσταση της υφιστάμενης Επιτροπής Ασύλου από το Πρυτανικό Συμβούλιο. Ως αρμόδιο αποφασιστικό όργανο για το πανεπιστημιακό άσυλο, το Πρυτανικό Συμβούλιο προτείνεται να λειτουργεί με αυξημένη πλειοψηφία δύο τρίτων.
Το παρόν σύστημα της διανομής ενός και μοναδικού συγγράμματος ανά μάθημα έχει στηλιτευτεί ευρύτατα ως σπάταλο, αναχρονιστικό και περιοριστικό της διαδικασίας μάθησης. Το υπάρχον σύστημα, σε μεγάλο βαθμό, ευθύνεται για τη μονοπωλιακή διανομή στους φοιτητές συχνά πρόχειρων και παρωχημένων συγγραμμάτων, σε βάρος ποιοτικά καλύτερων εναλλακτικών. Σε αντικατάσταση του σημερινού συστήματος μια λύση θα ήταν η οργάνωση και λειτουργία σύγχρονων πανεπιστημιακών βιβλιοθηκών, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του κάθε φοιτητή σε πανεπιστημιακά συγγράμματα. Τούτο προϋποθέτει τη συνεχή οικονομική υποστήριξη των βιβλιοθηκών για την προμήθεια αρκετών τίτλων ανά μάθημα (και μάλιστα σε πολλαπλά αντίτυπα, ανάλογα με το πλήθος των φοιτητών), καθώς και την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των πανεπιστημιακών δικτύων υπολογιστών και των ιστοσελίδων των Τμημάτων. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να αντικατασταθεί η σημερινή δωρεάν διανομή συγγραμμάτων, βελτιούμενη πάντως από τώρα ως προς τα παθολογικά της σημεία που τονίστηκαν παραπάνω.
Επίσης, με βάση μία επαρκή και σχολιασμένη βιβλιογραφία εκ μέρους των διδασκόντων, οδηγό μελέτης και πλήρη ηλεκτρονική ιστοσελίδα για κάθε μάθημα (το τελευταίο, μάλιστα, προτείνεται να ισχύσει στο πλαίσιο της υποχρέωσης διαφάνειας και δημοσιότητας –βλ. Κεφάλαιο 4), θα καταργηθεί η πλάνη της Καθηγητικής «αυθεντίας» που απορρέει από το μοναδικό σύγγραμμα και θα αναδειχθεί ο εσωτερικός διάλογος και πλουραλισμός που συνοδεύουν την επιστημονική γνώση, ιδιαίτερα στις ανθρωπιστικές σπουδές. Η Επιτροπή δεν επιθυμεί να εξειδικεύσει την παρούσα πρόταση, αλλά να θέσει το πλαίσιο για την τελική ρύθμιση που θα πρέπει να αναλάβουν τα Τμήματα, ανάλογα με τις ιδιοτυπίες οι οποίες απορρέουν από τις γνωστικές τους ανάγκες.
Συγγνώμη για το μέγεθος αλλά είναι απαραίτητο για να ρωτήσω.
1) Που αναφέρεται ή από που προκύπτει απο τις ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ του ΕΣΥΠ η κατάργηση του ασύλου;
2) Που εγκειται το πρόβλημα στην πρόταση του ΕΣΥΠ για τα συγγράμματα; Εκτός και αν απαιτούμε αντί για τα αθλια βιβλία που παίρνουμε σήμερα να μας παρέχει το κράτος 2-3 βιβλία των 50 ευρώ για κάθε μάθημα... Εαν σκεφτόμαστε ετσι να το κλείσουμε το μαγαζί απο τώρα.
User avatar
Maverick
byte level
byte level
Posts: 139
Joined: Tue Mar 07, 2006 8:12 pm
Location: Μπροστά από μια οθόνη.

Post by Maverick » Fri Jun 16, 2006 6:01 pm

Και κάτι άλλο τώρα που το έχω μπροστά μου. Επειδή πολλοί λένε ότι μετά από 3 εξετάσεις θα κόβεσαι ή θα εξετάζεσαι υποχρεωτικά από επιτροπή. Επίσης είναι παραπληροφόρηση και η επιτροπή λέει:
Για την προστασία των φοιτητών απέναντι σε αυθαίρετες βαθμολογικές πρακτικές που μπορούν να τους οδηγήσουν σε τελική απώλεια της φοιτητικής τους ιδιότητας, η Επιτροπή προτείνει τα ακόλουθα δύο μέτρα, επιπλέον της δυνατότητας του φοιτητή να προσφύγει στον Συνήγορο της πανεπιστημιακής κοινότητας:
(α) Μετά από τρεις αποτυχημένες εξετάσεις σε ένα μάθημα, ο φοιτητής, αν το ζητήσει εγγράφως ένα μήνα τουλάχιστον πριν από την επόμενη εξεταστική περίοδο, εξετάζεται κατά την περίοδο αυτή από τριμελή επιτροπή. Με την ίδια αίτηση ο φοιτητής δικαιούται να ζητήσει την εξαίρεση του εξεταστή από την τριμελή αυτή επιτροπή. Το τελευταίο αυτό αίτημα εξετάζεται από το Δ.Σ. ή τη Γ.Σ. του Τμήματος, που λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσθετες προϋποθέσεις που προβλέπονται στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του Τμήματος.
(β) Ο φοιτητής δικαιούται, αν θεωρεί ότι αδικήθηκε, να ζητήσει να δει το διορθωμένο γραπτό του, σύμφωνα με πρόγραμμα που καταρτίζει κάθε διδάσκων μετά το πέρας των εξετάσεων.
Για τον Συνήγορο αναφέρει σε άλλο σημείο και παραπέμπω στον αναγνώστη στην παράγραφο 6 των προτάσεων.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Fri Jun 16, 2006 6:32 pm

Maverick wrote:Επειδή θα τρελαθούμε εδώ. Παραθέτω αυτούσια από το ΤΕΛΙΚΟ πόρισμα του ΕΣΥΠ
Η ακαδημαϊκή ελευθερία είναι ύψιστο αγαθό και αποτελεί σημαντικότατη μορφή ελευθερίας έκφρασης, εντελώς απαραίτητη για την προαγωγή της γνώσης και των ιδεών. Η έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου, αν και προέρχεται από εποχές κατά τις οποίες υπήρχε διωγμός των ιδεών εκείνων που δεν ταυτίζονταν με τις κυριαρχούσες πεποιθήσεις της κοινωνίας, εξακολουθεί και σήμερα να είναι σημαντική. Δεν νοείται ελεύθερη ακαδημαϊκή διδασκαλία και έρευνα χωρίς τη διαφύλαξη του ασύλου.
Εδώ και χρόνια, όμως, είναι διάχυτη η πεποίθηση στην πανεπιστημιακή κοινότητα ότι η προστασία του πανεπιστημιακού ασύλου στην πράξη δυσλειτουργεί. Είναι, επίσης, έντονη η αίσθηση ότι, ούτε το ΥπΕΠΘ ούτε οι πανεπιστημιακές αρχές τολμούν να λάβουν τις απαραίτητες γενναίες αποφάσεις. Ζητούμενο είναι η πραγματική προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και ταυτόχρονα της ομαλής πανεπιστημιακής λειτουργίας, που συστηματικά πλέον καταλύονται ανεξέλεγκτα στο όνομα του ίδιου του ασύλου. Έτσι, θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα παραβιάζονται, πανεπιστημιακές εκδηλώσεις διαλύονται, πολύτιμες υποδομές καταστρέφονται. Το πανεπιστημιακό άσυλο θα πρέπει να υπηρετεί με τρόπο ουσιαστικό το υφιστάμενο δημοκρατικό κεκτημένο.
Ως ελάχιστο μέτρο προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα σημερινά προβλήματα, προτείνεται η αντικατάσταση της υφιστάμενης Επιτροπής Ασύλου από το Πρυτανικό Συμβούλιο. Ως αρμόδιο αποφασιστικό όργανο για το πανεπιστημιακό άσυλο, το Πρυτανικό Συμβούλιο προτείνεται να λειτουργεί με αυξημένη πλειοψηφία δύο τρίτων.
Με άλλα λόγια:
"Θέλουμε να κάνουμε πιο κεντρικό και πιο προσωποποιημένο το όργανο που θα λαμβάνει τις αποφάσεις για το άσυλο. Θέλουμε οι αποφάσεις για άρση του ασύλου να λαμβάνονται πιο εύκολα και χωρίς την ευρεία συμμετοχή. Θέλουμε ένα πρύτανη ακόμα πιο "όργανο" της εκάστοτε κυβέρνησης"
Το παρόν σύστημα της διανομής ενός και μοναδικού συγγράμματος ανά μάθημα έχει στηλιτευτεί ευρύτατα ως σπάταλο, αναχρονιστικό και περιοριστικό της διαδικασίας μάθησης. Το υπάρχον σύστημα, σε μεγάλο βαθμό, ευθύνεται για τη μονοπωλιακή διανομή στους φοιτητές συχνά πρόχειρων και παρωχημένων συγγραμμάτων, σε βάρος ποιοτικά καλύτερων εναλλακτικών. Σε αντικατάσταση του σημερινού συστήματος μια λύση θα ήταν η οργάνωση και λειτουργία σύγχρονων πανεπιστημιακών βιβλιοθηκών, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του κάθε φοιτητή σε πανεπιστημιακά συγγράμματα. Τούτο προϋποθέτει τη συνεχή οικονομική υποστήριξη των βιβλιοθηκών για την προμήθεια αρκετών τίτλων ανά μάθημα (και μάλιστα σε πολλαπλά αντίτυπα, ανάλογα με το πλήθος των φοιτητών), καθώς και την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των πανεπιστημιακών δικτύων υπολογιστών και των ιστοσελίδων των Τμημάτων. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να αντικατασταθεί η σημερινή δωρεάν διανομή συγγραμμάτων, βελτιούμενη πάντως από τώρα ως προς τα παθολογικά της σημεία που τονίστηκαν παραπάνω.
Επίσης, με βάση μία επαρκή και σχολιασμένη βιβλιογραφία εκ μέρους των διδασκόντων, οδηγό μελέτης και πλήρη ηλεκτρονική ιστοσελίδα για κάθε μάθημα (το τελευταίο, μάλιστα, προτείνεται να ισχύσει στο πλαίσιο της υποχρέωσης διαφάνειας και δημοσιότητας –βλ. Κεφάλαιο 4), θα καταργηθεί η πλάνη της Καθηγητικής «αυθεντίας» που απορρέει από το μοναδικό σύγγραμμα και θα αναδειχθεί ο εσωτερικός διάλογος και πλουραλισμός που συνοδεύουν την επιστημονική γνώση, ιδιαίτερα στις ανθρωπιστικές σπουδές. Η Επιτροπή δεν επιθυμεί να εξειδικεύσει την παρούσα πρόταση, αλλά να θέσει το πλαίσιο για την τελική ρύθμιση που θα πρέπει να αναλάβουν τα Τμήματα, ανάλογα με τις ιδιοτυπίες οι οποίες απορρέουν από τις γνωστικές τους ανάγκες.
Και πως θα φτιάξουμε σύγχρονες και μεγάλες βιβλιοθήκες και θα δώσουμε στους φοιτητές παραπάνω από ένα σύγγραμμα με 3.5% χρηματοδότηση από το ετήσιο προυπολογισμό για την παιδεία;
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Jun 16, 2006 6:38 pm

Το αιώνιο πρόβλημα: Πόσοι από όσους είναι υπέρ της κατάληψης είχαν διαβάσει τα παραπάνω κείμενα; Υποθέτω πώς λίγοι.
1. Δεν υπάρχει μέριμνα για όσους έχουν γίνει δεκτοί σε μεταπτυχιακά; Ξέρω άτομο που έχει γίνει δεκτό στο LSE και χρωστάει μόνο ένα μάθημα. Η διπλή εξεταστική το Σεπτέμβρη δεν τον βολεύει γιατί τότε αρχίζουν στην Αγγλία τα μαθήματα και αυτός δεν μπορεί να δίνει εδώ εξετάσεις. Τι θα γίνει με αυτόν και τόσους άλλους;
2. Επίσης η κατάληψη έχει ένα οικονομικό κόστος για τους τελειόφοιτους από επαρχία. Πολλοί από αυτούς θα ξενοίκιαζαν μέσα Ιουλίου, ενώ τώρα θα χρειαστεί να πληρώνουν νοίκια μέχρι τουλάχιστον και τον Σεπτέμβριο.
3. Αν γίνει διπλή εξεταστική τό (κανονικό) εξάμηνο πότε θα ξεκινήσει;

Καλύτερά λοιπόν να γίνει η εξεταστική τον Ιούλιο για να αποδεσμευθούν όσοι είναι για να σπουδάσουν στο εξωτερικό. Αποτελούν την ακαδημαϊκή αφρόκρεμα της σχολής και δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τους θέτουμε εμπόδια. Δεν ξέρω αν μια Γενική Συνέλευση έχει το δικαίωμα να κάνει κατάληψη μιας σχολής, σίγουρα όμως δεν έχει το δικαίωμα να πάρει άλλους φοιτητές στο λαιμό της.
PASCAL wrote: Με άλλα λόγια:
"Θέλουμε να κάνουμε πιο κεντρικό και πιο προσωποποιημένο το όργανο που θα λαμβάνει τις αποφάσεις για το άσυλο. Θέλουμε οι αποφάσεις για άρση του ασύλου να λαμβάνονται πιο εύκολα και χωρίς την ευρεία συμμετοχή. Θέλουμε ένα πρύτανη ακόμα πιο "όργανο" της εκάστοτε κυβέρνησης"
Δικαίωμα σου να το ερμηνεύεις έτσι, αλλά υπάρχει διαστημική διαφορά από την πλήρη κατάργηση του ασύλου. Στην πράξη θα αποφασίζουν 4 άτομα αντί να αποφασίζουν 40 άτομά, όπως ήταν μέχρι τώρα.
Last edited by rapadder on Fri Jun 16, 2006 6:54 pm, edited 1 time in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Fri Jun 16, 2006 7:04 pm

Maverick wrote:Και κάτι άλλο τώρα που το έχω μπροστά μου. Επειδή πολλοί λένε ότι μετά από 3 εξετάσεις θα κόβεσαι ή θα εξετάζεσαι υποχρεωτικά από επιτροπή. Επίσης είναι παραπληροφόρηση και η επιτροπή λέει:
Για την προστασία των φοιτητών απέναντι σε αυθαίρετες βαθμολογικές πρακτικές που μπορούν να τους οδηγήσουν σε τελική απώλεια της φοιτητικής τους ιδιότητας, η Επιτροπή προτείνει τα ακόλουθα δύο μέτρα, επιπλέον της δυνατότητας του φοιτητή να προσφύγει στον Συνήγορο της πανεπιστημιακής κοινότητας:
(α) Μετά από τρεις αποτυχημένες εξετάσεις σε ένα μάθημα, ο φοιτητής, αν το ζητήσει εγγράφως ένα μήνα τουλάχιστον πριν από την επόμενη εξεταστική περίοδο, εξετάζεται κατά την περίοδο αυτή από τριμελή επιτροπή. Με την ίδια αίτηση ο φοιτητής δικαιούται να ζητήσει την εξαίρεση του εξεταστή από την τριμελή αυτή επιτροπή. Το τελευταίο αυτό αίτημα εξετάζεται από το Δ.Σ. ή τη Γ.Σ. του Τμήματος, που λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσθετες προϋποθέσεις που προβλέπονται στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του Τμήματος.

(β) Ο φοιτητής δικαιούται, αν θεωρεί ότι αδικήθηκε, να ζητήσει να δει το διορθωμένο γραπτό του, σύμφωνα με πρόγραμμα που καταρτίζει κάθε διδάσκων μετά το πέρας των εξετάσεων.
Για τον Συνήγορο αναφέρει σε άλλο σημείο και παραπέμπω στον αναγνώστη στην παράγραφο 6 των προτάσεων.
Άλλο τι θα δικαιούται να κάνει και άλλο τι γίνει στο τέλος. Αυτή η "επιτροπή" πόσο "ανεξάρτητη" θα είναι από τον καθηγητή, τις παρατάξεις, τα οικονομικά και τα ιδιώτικά συμφέροντα;
Έπειτα ποιος είναι αυτός που θα βάλει όρια στο πότε και πόσες φορές θα αποτύχει ένας φοιτητής σε ένα μάθημα; Ενας στα 4 χρόνια μπορεί να τα έχει περάσει όλα τα μαθήματα και να χρωστάει μόνο ένα μάθημα στο οποίο τυχαίνει να έχει κοπεί πάνω από 3-4 φορές. Ποιός είσαι εσύ κύριε που θα του στερήσεις το πτυχίο; Και κάτι τελευταίο, για το ενδεχόμενο απαγόρευσης μεταφοράς μαθημάτων στα επόμενα έτη ούτε λόγος δεν βλέπω να γίνεται;
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Fri Jun 16, 2006 7:10 pm

rapadder wrote:
PASCAL wrote: Με άλλα λόγια:
"Θέλουμε να κάνουμε πιο κεντρικό και πιο προσωποποιημένο το όργανο που θα λαμβάνει τις αποφάσεις για το άσυλο. Θέλουμε οι αποφάσεις για άρση του ασύλου να λαμβάνονται πιο εύκολα και χωρίς την ευρεία συμμετοχή. Θέλουμε ένα πρύτανη ακόμα πιο "όργανο" της εκάστοτε κυβέρνησης"
Δικαίωμα σου να το ερμηνεύεις έτσι, αλλά υπάρχει διαστημική διαφορά από την πλήρη κατάργηση του ασύλου. Στην πράξη θα αποφασίζουν 4 άτομα αντί να αποφασίζουν 40 άτομά, όπως ήταν μέχρι τώρα.
Φωνάζουμε όταν οι αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων δεν βγαίνουν από μεγάλες πλειοψηφίες αλλά δε βλέπω να φωνάζουμε όταν οι αποφάσεις για το Άσυλο θα λαμβάνονται από 4 άτομα.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Jun 16, 2006 7:35 pm

4. Επίσης ορισμένοι έχουν ακυρώσει την αναβολή στρατού (για να παρουσιαστούν τον Οκτώβρη) και θα ήθελαν να είναι πτυχιούχοι πριν παρουσιαστούν στο στρατό.

Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών παίζει πολύ το ενδεχόμενο να δώσουν εξετάσεις οι επί πτυχίο φοιτητές (οι 4ετείς και πάνω). Προτείνω να κάνουμε το ίδιο και εδώ. Επειδή είναι λίγα τα άτομα αυτά (σε σχέση με το σύνολο των φοιτητών) η εξεταστική θα διαρκέσει περίπου 2 εβδομάδες. Μπορούν δηλαδή να εξετάζονται πολλά μαθήματα ανά ημέρα, αφού δεν θα απαιτεί κάθε μάθημα 4 αμφιθέατρα. Έτσι θα αντιμετωπιστεί και το πρόβλημα όσων θέλουν να πάνε στο εξωτερικό. Μπορεί κάποιος να βολιδοσκοπήσει τις πρυτανικές αρχές σχετικά με αυτό το ενδεχόμενο;
Όσο για την επιτροπή ασύλου, είναι αδύνατο να υπάρξει απαρτία 40 ατόμων στις 02:00 τη νύχτα. Ακόμα πιο δύσκολο είναι να υπάρξει συμφωνία... Τέτοιες ώρες γίνονται συνήθως οι καταστροφές στις σχολές. Αντίθετα 4 άτομα είναι πολύ πιο εύκολο να συννενοηθούν (έστω και στις 02:00 το βράδυ). Ο ένας από αυτούς θα είναι εκπρόσωπος των φοιτητών, απ' ότι έχει προταθεί.
Επίσης θα πρότεινα οι παρατάξεις που είναι υπέρ της κατάληψης να συμβάλλουν έμπρακτα (να βάλουν το χέρι στην τσέπη στην ανάγκη) για να αποκατασταθούν οι μικρο - φθορές που έχουν γίνει στο κτήριο. Κρίμα να πληρώνουμε μπογιατζήδες.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
tzenic
Buffer underflow exception
Buffer underflow exception
Posts: 4
Joined: Tue Aug 09, 2005 6:07 pm

Post by tzenic » Fri Jun 16, 2006 8:22 pm

ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ !!! Είμαι ένας από τους πολλούς φοιτητές, που περιμέναμε να πάρουμε το πτυχίο μας αυτή την εξεταστική. `Αλλοι από μας ενδιαφέρονται για μεταπτυχιακό, άλλοι φεύγουν στρατό, κάποιοι να δουλέψουν και πολλοί για τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών του Νοεμβρίου. Η προκήρυξη του διαγωνισμού θα βγει Ιούλιο με αρχές Αυγούστου, όπως είπε ο υφυπουργός Καλός και έχουμε προθεσμία ένα μήνα για την υποβολή των αιτήσεων. Αν πάμε δηλ. Σεπτέμβρη χάνουμε το διαγωνισμό! Πολυτεχνείο, ιατρική και άλλα ΑΕΙ, έχουν μεριμνήσει ήδη για τους επί πτυχίω.
Στην ΑΣΟΕΕ ακούστηκε το ωραίο `είναι θέμα των καθηγητών`!!!!!!!!!!!!
Αναρωτιέμαι:
- Μήπως το νομοσχέδιο που μόλις σταματήσαμε δεν ήταν θέμα του
υπουργείου?
- Μήπως ο σύλλογος μας των φοιτητών μας εγκατέλειψε?
- Μήπως οι φοιτητές του πολυτεχνείου και της ιατρικής ξέρουν τι θα πει
αγώνας και αλληλεγγύη στους συναδέλφους τους περισσότερο από μας?
- Μήπως είμαι βλάκας που έτρωγα τα δακρυγόνα στη Σταδίου?
- Μήπως είμαι βλάκας που ψήφιζα υπέρ της κατάληψης?
- Μήπως τέλος, συνάδελφοι... μας πουλήσατε?!!!!

Συνάδελφοι κάποτε βρισκόμουν στη θέση σας, κάποτε θα βρεθείτε στη θέση μας.Στα πρόσωπά μας να δείτε τους εαυτούς σας! Δεν φτάνουν οι ευχές και η καλή προαίρεση! Θέλουμε την ενεργή συμπαράστασή σας !!!

ΑΣΟΕΕ... επί πτυχίω
User avatar
Maverick
byte level
byte level
Posts: 139
Joined: Tue Mar 07, 2006 8:12 pm
Location: Μπροστά από μια οθόνη.

Post by Maverick » Fri Jun 16, 2006 9:05 pm

Pascal επικαλουμαι την λογική σου. Είναι δυνατόν ποτέ η επιτροπή Ασύλου να άρει το Άσυλο και μάλιστα εντός των ολίγων ωρών που πρέπει αυτό να συμβεί? Πόσες φορές έχει γίνει και πόσες φορές θα έπρεπε να γίνει? Η Επιτροπή Ασύλου είναι ίσως ο πιο αποτυχημένος θεσμός στο Πανεπιστήμιο. Πρέπει η άρση του Ασύλου όποτε χρειάζεται να είναι ταχεία και άμεση ώστε να μην βλέπουμε ότι έχουμε δει πολλές φορές ακόμα και στη σχολή μας.



Pascal έγραψε:
Και πως θα φτιάξουμε σύγχρονες και μεγάλες βιβλιοθήκες και θα δώσουμε στους φοιτητές παραπάνω από ένα σύγγραμμα με 3.5% χρηματοδότηση από το ετήσιο προυπολογισμό για την παιδεία;
Αν το λύσει κάποιος αυτό θα είναι πολύ μάγκας. Ωστόσο αυτά έχουμε τώρα και αυτά πρέπει να διαχειριστούμε. Μέχρι να φτάσουμε στο 5% ή στο 7% η στο 20% πρέπει να βρούμε τρόπους ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείριση των πόρων. Και σίγουρα το σημερινό σύστημα δεν αποδίδει. Αν έχεις άλλη πρόταση , καλύτερη από του ΕΣΥΠ, ευχαρίστως να την ακούσω. Αλλά κάτι πρακτικό και όχι "αυξηση των πόρων" κτλ.


Pascal έγραψε:
Άλλο τι θα δικαιούται να κάνει και άλλο τι γίνει στο τέλος. Αυτή η "επιτροπή" πόσο "ανεξάρτητη" θα είναι από τον καθηγητή, τις παρατάξεις, τα οικονομικά και τα ιδιώτικά συμφέροντα;
Έπειτα ποιος είναι αυτός που θα βάλει όρια στο πότε και πόσες φορές θα αποτύχει ένας φοιτητής σε ένα μάθημα; Ενας στα 4 χρόνια μπορεί να τα έχει περάσει όλα τα μαθήματα και να χρωστάει μόνο ένα μάθημα στο οποίο τυχαίνει να έχει κοπεί πάνω από 3-4 φορές. Ποιός είσαι εσύ κύριε που θα του στερήσεις το πτυχίο; Και κάτι τελευταίο, για το ενδεχόμενο απαγόρευσης μεταφοράς μαθημάτων στα επόμενα έτη ούτε λόγος δεν βλέπω να γίνεται;
Στο 1ο σκέλος δεν μπορώ να σου απαντήσω όχι γιατί δεν θέλω αλλά γιατί αυτό είναι θέμα νοοτροπίας, προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης καθώς και θεσμικής θωράκισης του Πανεπιστημίου.
Στο 2ο σκέλος θα σου απαντήσω πολύ απλά. Αυτός που μπορεί να αποφασίσει μέχρι πότε θα πάρεις πτυχίο είναι αυτός από τον οποίο το λαμβάνεις και αυτός που το πληρώνει. Και στην Ελλάδα πληρώνουν όλοι για το πτυχίο σου. Άρα το κράτος εξ' ονόματος όσων το πληρώνουν είναι υποχρεωμένο να βάλει τα όριά του.
User avatar
f@bio
byte level
byte level
Posts: 146
Joined: Sat Jun 03, 2006 2:16 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: Στου διαόλου την μάνα!!!

Post by f@bio » Fri Jun 16, 2006 9:37 pm

tzenic wrote:ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ !!! Είμαι ένας από τους πολλούς φοιτητές, που περιμέναμε να πάρουμε το πτυχίο μας αυτή την εξεταστική. `Αλλοι από μας ενδιαφέρονται για μεταπτυχιακό, άλλοι φεύγουν στρατό, κάποιοι να δουλέψουν και πολλοί για τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών του Νοεμβρίου. Η προκήρυξη του διαγωνισμού θα βγει Ιούλιο με αρχές Αυγούστου, όπως είπε ο υφυπουργός Καλός και έχουμε προθεσμία ένα μήνα για την υποβολή των αιτήσεων. Αν πάμε δηλ. Σεπτέμβρη χάνουμε το διαγωνισμό! Πολυτεχνείο, ιατρική και άλλα ΑΕΙ, έχουν μεριμνήσει ήδη για τους επί πτυχίω.
Στην ΑΣΟΕΕ ακούστηκε το ωραίο `είναι θέμα των καθηγητών`!!!!!!!!!!!!
Αναρωτιέμαι:
- Μήπως το νομοσχέδιο που μόλις σταματήσαμε δεν ήταν θέμα του
υπουργείου?
- Μήπως ο σύλλογος μας των φοιτητών μας εγκατέλειψε?
- Μήπως οι φοιτητές του πολυτεχνείου και της ιατρικής ξέρουν τι θα πει
αγώνας και αλληλεγγύη στους συναδέλφους τους περισσότερο από μας?
- Μήπως είμαι βλάκας που έτρωγα τα δακρυγόνα στη Σταδίου?
- Μήπως είμαι βλάκας που ψήφιζα υπέρ της κατάληψης?
- Μήπως τέλος, συνάδελφοι... μας πουλήσατε?!!!!

Συνάδελφοι κάποτε βρισκόμουν στη θέση σας, κάποτε θα βρεθείτε στη θέση μας.Στα πρόσωπά μας να δείτε τους εαυτούς σας! Δεν φτάνουν οι ευχές και η καλή προαίρεση! Θέλουμε την ενεργή συμπαράστασή σας !!!

ΑΣΟΕΕ... επί πτυχίω

Μεχρι τωρα δεν εχει γινει συγκλητος με ευθυνη του πρυτανη.Την τριτη ομως θα γινει συγκλητος (μετα απο πολλες πιεσεις των φοιτητων) και θα πιεζουμε προς την κατευθυνση διεξαγωγης μιας επιπλεον εξεταστικης για τους επι πτυχιω μετα την ληξη της καταληψης.Οσοι επιλεξουν να εξεταστουν σε αυτη δεν χανουν το δικαιωμα της διπλης εξεταστικης τον Σεπτεμβρη.Πιεζουμε πολυ για να αποφασιστει αυτο.Αν δεν το δεχτουν παντως με τον ηρεμο τροπο θα πρεπει να αναλαβουν τις ευθυνες του για αυτα που θα συμβουν........... :lol:
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Jun 16, 2006 10:19 pm

f@bio wrote:Οσοι επιλεξουν να εξεταστουν σε αυτη δεν χάνουν το δικαιωμα της διπλης εξεταστικης τον Σεπτεμβρη.
Αυτό είναι λάθος και αδικία. Αν κάποιος εξεταστεί στην "πτυχιακή" εξεταστική του Ιουλίου, θα πρέπει να εξεταστεί μόνο 1 φορά το Σεπτέμβρη (για τους τελειόφοιτους και 4τείς μιλάμε πάντα). Διαφορετικά κάποιος θα μπορεί να δώσει ένα μάθημα 4 φορές σε ένα χρόνο, αντί για 3. Πρέπει το αίτημα να είναι επαρκώς αιτιολογημένο. Πάμε να βοηθήσουμε συγκεκριμένη ομάδα φοιτητών, όχι να τους δώσουμε και παραπάνω προνόμια από αυτά που έχουν. Οπότε για να είστε πιο πειστικοί, αναφέρετε το αυτονόητο ότι όποιος δώσει τον Ιούλιο θα εξεταστεί μόνο μια φορά το Σεπτέμβρη.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
sagwnias
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1005
Joined: Tue May 23, 2006 6:05 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: To RING του Steel FM
Contact:

Post by sagwnias » Fri Jun 16, 2006 10:28 pm

Dog oF wAr wrote:
sagwnias wrote:Με ολα αυτα που λες παντως κατα καιρο μεσα στο φορουμ δε μου φαινεσαι να παλευεις και πολυ πολυ.. Αρα να λες καλυτερα "παλευετε",και οχι "παλευουμε"..Ελπιζω να κανω λαθος φιλε μου! Very Happy
Γιατί ελπίζεις να κάνεις λάθος; Αν ο Erevodifwntas πιστεύει ότι οι αλλαγές θα είναι καλές, τότε έχει κάθε δικαίωμα να μην παλεύει! Ασκεί το ίδιο δικαίωμα που ασκούν όσοι διαφωνούν. Θα μπορούσε άμα ήθελε να κατέβει και στο δρόμο μαζί με όσους συμφωνούν και να παλέψει για να περάσουν οι προτάσεις του ΕΣΥΠ ως έχουν αν συμφωνεί απόλυτα με αυτές.

Έχουμε καταντήσει να δικαιολογούμε κάθε αντίδραση η οποία έγκειται σε διαφωνία, ενώ αντίθετα να καταδικάζουμε όλους όσους συμφωνούν με μια κίνηση της εκάστοτε κυβέρνησης (όποια και αν είναι αυτή).

Erevodifwntas++
Προς Θεου,δεν ειπα εγω να μη διαφωνισει :shock: ,απλα ο τροπος που το ειπε το "παλευουμε" μου φανηκε ειρωνικος.Γι αυτο λεω ειπα οτι καλυτερα να λεει "παλευετε".Στο "ελπιζω να κανω λαθος" ηθελα να πω οτι ελπιζω να μην το λεει ειρωνικα.. :roll:
auebstudent
byte level
byte level
Posts: 51
Joined: Fri Jan 20, 2006 9:35 pm

Post by auebstudent » Fri Jun 16, 2006 11:22 pm

rapadder wrote:
f@bio wrote:Οσοι επιλεξουν να εξεταστουν σε αυτη δεν χάνουν το δικαιωμα της διπλης εξεταστικης τον Σεπτεμβρη.
Αυτό είναι λάθος και αδικία. Αν κάποιος εξεταστεί στην "πτυχιακή" εξεταστική του Ιουλίου, θα πρέπει να εξεταστεί μόνο 1 φορά το Σεπτέμβρη (για τους τελειόφοιτους και 4τείς μιλάμε πάντα). Διαφορετικά κάποιος θα μπορεί να δώσει ένα μάθημα 4 φορές σε ένα χρόνο, αντί για 3. Πρέπει το αίτημα να είναι επαρκώς αιτιολογημένο. Πάμε να βοηθήσουμε συγκεκριμένη ομάδα φοιτητών, όχι να τους δώσουμε και παραπάνω προνόμια από αυτά που έχουν. Οπότε για να είστε πιο πειστικοί, αναφέρετε το αυτονόητο ότι όποιος δώσει τον Ιούλιο θα εξεταστεί μόνο μια φορά το Σεπτέμβρη.
Να μας βοηθήσεις;;; Μας κάψατε φίλε μου και τώρα ζητάς και τα ρέστα. Στο έγραψε η κοπέλα, θα έρθεις στη θέση μας και θα καταλάβεις. Άκου θα μας δώσετε και παραπάνω προνόμια....
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Jun 16, 2006 11:34 pm

Κανένας καθηγητής δεν θα δεχθεί να συμμετάσχετε σε 4 εξεταστικές. Αυτό που λέω είναι να μην ζητήσετε κάτι τέτοιο γιατί θα αποδυναμώσετε τα επιχειρήματα σας. Από την αρχή είμαι κατά της κατάληψης (ίσως μόνο εγώ και ο Proxenos το έχουμε εκφράσει τόσο έντονα). Καταλαβαίνω απόλυτα ότι είστε τα μεγαλύτερα θύματα αυτής της κατάστασης. Απευθύνεσαι λοιπόν σε λάθος πρόσωπο για παράπονα ;)
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
xristos
bit level
bit level
Posts: 13
Joined: Fri Jun 16, 2006 4:54 pm

Post by xristos » Sat Jun 17, 2006 12:58 am

rapadder Είμαι κι εγώ απο αυτούς που ενδιαφέρονται για τον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Πρέπει να σου πω ότι αν τον χάσουμε ο επόμενος θα γίνει μετά δύο χρόνια και είναι άγνωστο αν θα υπάρχουν θέσεις για πληροφορικάριους. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί έχουμε αγωνία? 'Αλλοι βέβαια συνάδελφοί μας πτυχιούχοι έχουν άλλα προβλήματα. Είναι δικαίωμά σου να διαφωνείς. Μου κάνει εντύπωση όμως το ότι είσαι
απόλυτος και λίγο σκληρός θα έλεγα. Θέλω να μου πεις ποιός μας ευνοεί?
Ξέρεις πόσο μας κούρασε ψυχολογικά το να διαβάζουμε χωρίς να ξέρουμε αν θα γράψουμε και χωρίς να ξέρουμε τι θα γίνει με το πτυχίο? Από την άλλη εξήγησέ μου σε παρακαλώ πιο είναι το δικό σου κόστος αν κάποιοι
φοιτητές-συνάδελφοί σου διεκδικούν τα δικαίωμάτους να μη γίνουν τα θύματα αυτής της υπόθεσης?
Δε θέλω να σε κρίνω αυστηρά φίλε rapadder. Μπορεί κι εγώ στη θέση σου να είχα σκεφτεί το ίδιο, ιδιαίτερα αν είχα μία κακή μέρα.
Τελειώνωντας θέλω να σου πω ότι δεν σας θέλουμε απέναντι αλλά δίπλα μας!
Πού ξέρεις, μπορεί κάποια στιγμή να διεκδικήσουμε μαζί κάποια πράγματα...
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Sat Jun 17, 2006 2:27 am

auebstudent wrote: Να μας βοηθήσεις;;; Μας κάψατε φίλε μου και τώρα ζητάς και τα ρέστα. Στο έγραψε η κοπέλα, θα έρθεις στη θέση μας και θα καταλάβεις. Άκου θα μας δώσετε και παραπάνω προνόμια....
Πάντως συνάδερφε αν και κατανοώ στο βαθμό που μπορώ την αγωνία σου και πραγματικά δε θα θελα να ήμουν στη θέση σου...ακόμα και εμείς που στηρίξαμε την κατάληψη είχαμε ενημερωθεί πως θα γίνει κάθε προσπάθεια προκειμένου εσεις να δώσετε κανονικά...., για αυτό μην είσαι τόσο αυστηρός...Επίσης έχω την αίσθηση πως από την στιγμή που και οι καθηγητές της ΑΣΟΕΕ συμμετείχαν στις κοινοτοποιήσεις, είναι χρέος τους να δεχθούν τη διεξαγωγή πτυχιακής εξεταστικής όπως ακριβώς και στην ιατρική....
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sat Jun 17, 2006 2:44 am

Τους επι πτυχίο συναδέλφους φυσικά και δεν τους αγνοούμε. Και κάποια μέρα θα είμαστε κι εμείς σ' αυτή τη θέση και καταλαβαίνουμε τι πάει να πει αγωνία για διαγωνισμούς. Γι' αυτό εξαρχής τέθηκε εντονα το θέμα τον τεταρτοετών που πρέπει να δώσουν άμεσα τα μαθηματά τους και σε αυτή την κατεύθυνση κινήθηκαν οι περισσότερες παρατάξεις. Οι καταληψιές αν δεν κάνω λάθος έχουν πει ότι μπορούν να παραδώσουν κάποια αμφιθέτρα να γράψουν οι επι πτυχίο. Το θέμα είναι ότι κάποιοι καθηγητές (ή και πρυτάνεις...) θέλουν να παίξουν τους Πόντιους Πιλάτους, να διώξουν από πάνω τους τις ευθύνες. Ίσως κάποιοι δεν θέλουν να χάσουν και κάποιο ωραίο ταξιδάκι που πιθανόν να έχουν κανονίσει. Καμιά Σαντορίνι, καμιά Μύκονο, καμιά Πάρο ή καμιά Αμέρικα, λέμε τώρα...
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Sat Jun 17, 2006 7:02 am

Sorry, αλλά ο rapadder λέει το αυτονόητο. η διπλή εξεταστική είναι για όσους δε δώσουν τον Ιούνιο-Ιούλιο. αν κάποιος δώσει τώρα θα πρέπει να έχει δικαίωμα διπλής εξεταστικής? δηλαδή 3 ευκαιρίες να περάσει κάποιο μάθημα, ενώ άλλοι μόνο 2? δε σου φαίνεται κομμάτι άδικο? Αυτό είπε και όχι κάτι άλλο πιο υποχθόνιο.
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sat Jun 17, 2006 9:45 am

Αυτό ακριβώς, ίσως να μην το διατύπωσα σωστά. Προς το παρόν εννοείται ότι είστε οι περισσότερο αδικημένοι της υπόθεσης. Δεν είπα ότι σας ευνοεί κάποιος, το αντίθετο μάλιστα. Αλλά 4 εξεταστικές σε μια ακαδημαϊκή περίοδο είναι παράνομο και είναι σχεδόν προφανές ότι κανένας καθηγητής δεν θα το δεχθεί.
Επίσης σύμφωνα με το ακαδημαϊκό ημερολόγιο http://www.aueb.gr/foithsh/hmerologio.htm η ανακοίνωση βαθμών εξετάσεων (περιόδου Ιουνίου 2006) ήταν μέχρι και την Παρασκευή 28 Ιουλίου. Μετά υπάρχει πρόβλημα, καθότι πολλές υπηρεσίες της σχολής κλείνουν για καλοκαίρι και η σχολή υπολειτουργεί. Θα πρέπει δηλαδή αυτή η πτυχιακή εξεταστική να γίνει μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου, ώστε να έχουν και 2 εβδομάδες οι καθηγητές να διορθώσουν τα γραπτά, να τα πάνε στις Γραμματείες, να ανακοινωθούν οι ημερομηνίες που θα γίνουν οι αιτήσεις απόκτησης πτυχίου, να γίνουν οι έλεγχοι από τις Γραμματείες κλπ. Όλα αυτά δεν γίνονται αυτόματα, απαιτούν κάποιο χρόνο.
Ο πρύτανης από την αρχή είχε ταχθεί υπέρ του να λειτουργούν κάποιες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου παράλληλα με την κατάληψη (πέρα από τη φοιτητική λέσχη :-)). Έτσι είχα διαβάσει τουλάχιστον σε συνέντευξη του στην City Press. Το ιδανικό λοιπόν θα ήταν να ανακοινωθεί πρόγραμμα "πτυχιακής" εξεταστικής μέχρι την Δευτέρα 26 Ιουνίου και να αφορά το διάστημα 3-14 Ιουλίου. Θα έχετε και μια εβδομάδα για καλύτερη προετοιμασία. Πρέπει όμως να ληφθεί μια απόφαση σύντομα.
Ουσιαστικά η απόφαση αυτή πρέπει να ληφθεί μέσα σε αυτήν την εβδομάδα, γιατί η υπεύθυνη που συντάσσει το πρόγραμμα της εξεταστικής του Πανεπιστημίου (Αντωνιάδου 3 όροφος) θέλει και 3-4 μέρες να το ετοιμάσει (να πάρει τηλέφωνα, να ειδοποιήσει καθηγητές, να επικοινωνήσει με Γραμματείες τμημάτων για να πάρει καταστάσεις με τους τελειόφοιτους ώστε να ξέρει πόσα αμφιθέατρα θα κλείσει κλπ). Επομένως για να βγεί πρόγραμμα εξεταστικής θα πρέπει να λειτουργήσουν για ένα αντίστοιχο χρονικό διάστημα κάποιες άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (οι Γραμματείες των τμημάτων οπωσδήποτε) και να επιτραπεί και στους καθηγητές να πάνε στα γραφεία τους (ίσως θα πρέπει να συννενοηθεί και μαζί τους). Δεν νομίζω ότι είναι φοβερό πράγμα να συμβεί αυτό για μερικές μέρες.
Last edited by rapadder on Sat Jun 17, 2006 1:36 pm, edited 2 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
giannis_cs
byte level
byte level
Posts: 58
Joined: Thu Jun 09, 2005 12:43 pm

Post by giannis_cs » Sat Jun 17, 2006 1:04 pm

η ανακοίνωση βαθμών εξετάσεων (περιόδου Ιουνίου 2006) είναι μέχρι 28 Ιουλίου και όχι Ιουνίου

ανακοινωθεί πρόγραμμα "πτυχιακής" εξεταστικής μέχρι την Δευτέρα 26 Ιουνίου και όχι Ιουλίου

μας μπέρδεψες φίλε rapadder
Locked

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”