
Ψηφιακά αναλφάβητοι είναι οι δύο στους τρεις έλληνες
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Θυμάμαι πριν απο 6-7 χρόνια, όταν ο Αρναούτογλου ήταν ακόμα στην ΕΤ3, παρουσίαζε μία εκπομπή που ταξίδευε σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Είχε πάει κάποτε σε κάτι χωράφια και συνάντησε έναν παππού. Πήγε, λοιπόν, ο Γρηγόρης με τον καμεραμάν να μιλήσουν στον παππού. Με το που είδε ο παππούς την κάμερα, σηκώνει τη μαγκούρα και τους έδιωξε...πέρασε την κάμερα για όπλο ...


"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Μάλλον ο παππούς είχε πάρει τίποτα χαπάκια που είχαν λήξει...
Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για τις επόμενες γενιές και σιγά σιγά το ποσοστό του ψηφιακού αναφαλβητισμού θα μειώνεται. Εμείς είχαμε (στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο δεν υπήρχε - με τις Δέσμες - μάθημα Πληροφορικής) κάτι 486SX που κάνανε 10 λεπτά να φορτώσουν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον πληροφορικάριο που καμάρωνε λέγοντας μας ότι την επόμενη χρονιά ένας υπολογιστής θα είχε και CD-ROM! Την πρώτη χρονιά που είχανε φέρει τα μηχανήματα (ήταν κάτι υπολογιστές InfoQuest, το 1993-1994) δεν είχανε φέρει και πληροφορικάριο (που τότε ήταν κάτι μαθηματικοί που είχαν κάνει κάτι σεμινάρια στην Πληροφορική). Έτσι κάποιοι μαθητές είχαν αναλάβει να εξηγήσουν σ' έναν Φυσικό πώς περίπου λειτουργεί το μηχάνημα.

Ο γυμναστής και να ήθελε δεν μπορούσε να κάνει (σοβαρή) γυμναστική στο προαύλιο του σχολείου (που χει άσφαλτο κάτω). Άσε που όταν μας έβαζε να τρέχουμε γύρω από το σχολείο (για προθέρμανση), του την έλεγαν επειδή τα ποδοβολητά έκαναν θόρυβο και ενοχλούσαν τους καθηγητές που έκαναν μάθημα στις αίθουσες κοντά στο προαύλιο. Αντίθετα ο πληροφοριακάριος ήταν απαράδεκτος. Στα 3 μαθήματα, στο ένα κάναμε μάθημα (ζωγραφική στο Paint), στο άλλο παίζαμε Arkanoid και στο άλλο basket στο PC. Προτιμούσα το Arkanoid.tZoLe wrote:Μην υπερβάλλουμε!!! Ο Γυμναστής δεν ήταν δα και αργόσχολος!!!
Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για τις επόμενες γενιές και σιγά σιγά το ποσοστό του ψηφιακού αναφαλβητισμού θα μειώνεται. Εμείς είχαμε (στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο δεν υπήρχε - με τις Δέσμες - μάθημα Πληροφορικής) κάτι 486SX που κάνανε 10 λεπτά να φορτώσουν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον πληροφορικάριο που καμάρωνε λέγοντας μας ότι την επόμενη χρονιά ένας υπολογιστής θα είχε και CD-ROM! Την πρώτη χρονιά που είχανε φέρει τα μηχανήματα (ήταν κάτι υπολογιστές InfoQuest, το 1993-1994) δεν είχανε φέρει και πληροφορικάριο (που τότε ήταν κάτι μαθηματικοί που είχαν κάνει κάτι σεμινάρια στην Πληροφορική). Έτσι κάποιοι μαθητές είχαν αναλάβει να εξηγήσουν σ' έναν Φυσικό πώς περίπου λειτουργεί το μηχάνημα.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Αυτές είναι εμπειρίες διδασκαλίαςrapadder wrote: Ο γυμναστής και να ήθελε δεν μπορούσε να κάνει (σοβαρή) γυμναστική στο προαύλιο του σχολείου (που χει άσφαλτο κάτω). Άσε που όταν μας έβαζε να τρέχουμε γύρω από το σχολείο (για προθέρμανση), του την έλεγαν επειδή τα ποδοβολητά έκαναν θόρυβο και ενοχλούσαν τους καθηγητές που έκαναν μάθημα στις αίθουσες κοντά στο προαύλιο. Αντίθετα ο πληροφοριακάριος ήταν απαράδεκτος. Στα 3 μαθήματα, στο ένα κάναμε μάθημα (ζωγραφική στο Paint), στο άλλο παίζαμε Arkanoid και στο άλλο basket στο PC. Προτιμούσα το Arkanoid.
Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για τις επόμενες γενιές και σιγά σιγά το ποσοστό του ψηφιακού αναφαλβητισμού θα μειώνεται. Εμείς είχαμε (στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο δεν υπήρχε - με τις Δέσμες - μάθημα Πληροφορικής) κάτι 486SX που κάνανε 10 λεπτά να φορτώσουν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον πληροφορικάριο που καμάρωνε λέγοντας μας ότι την επόμενη χρονιά ένας υπολογιστής θα είχε και CD-ROM! Την πρώτη χρονιά που είχανε φέρει τα μηχανήματα (ήταν κάτι υπολογιστές InfoQuest, το 1993-1994) δεν είχανε φέρει και πληροφορικάριο (που τότε ήταν κάτι μαθηματικοί που είχαν κάνει κάτι σεμινάρια στην Πληροφορική). Έτσι κάποιοι μαθητές είχαν αναλάβει να εξηγήσουν σ' έναν Φυσικό πώς περίπου λειτουργεί το μηχάνημα.


"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Καλός ο Δήμος.Συμφωνώ σε όλα μαζί του.Μόνο στο κειμενάκι που παραθέτει, με τα περί μοναξιάς διαφωνώ.Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.mikem4600 wrote:Edit: Και ένα σχετικό κείμενο του Ν. Δήμου: Τεχνοφοβίας το ανάγνωσμα
Θα ήθελα να σχολιάσω πάνω στη πρώτη παράγραφο, ότι δε χρειάζεται να βλέπουμε τους αρχαίους ημών προγόνους και τα έργα τους ως κάτι ξένο προς τα σημερινά επιτεύγματα, διότι απλώς δεν είναι.Θεωρώ ότι ο Πυθαγόρας και ο Ευκλείδης είναι τόσο "πατέρες" της σημερινής Πληροφορικής όσο είναι και ο von Neumann.Γιατί εαν δεν υπήρχαν εκείνοι, με απόλυτη βεβαιότητα τα πράγματα δεν θα ήταν τα ίδια σήμερα.
Άν καταφέρναμε να δούμε αυτές τις συνδέσεις μεταξύ των πραγμάτων, δεν θα είχαμε το πρόβλημα που περιγράφει ο Feynman.
Και δικτυάκι;mikem4600 wrote:Θυμάμαι μάλιστα στο σχολείο μου είχαμε και σύνδεση στο "Internet" (σε ένα μόνο PC) που τότε δεν το έλεγαν Internet (αλλά Αριάδνη, Τηλέμαχο και κάτι τέτοια) με το φοβερό και πανάκριβο modem 28.800 bps. Η πληροφορικού μας ήταν πολύ περήφανη που είχαμε και τέτοιο, και σε συνδυασμό με τα 8 PC 386SX/2 ΜΒ RAM και χωρίς σκληρό δίσκο (!) (ξεκινάγαμε με δισκέτα εκκίνησης κάθε φορά - και πολλές φορές ήταν χτυπημένη!) και έναν server 486 με 20 ολόκληρα MB σκληρό ανακαλύπταμε στο γυμνάσιο την επεξεργασία κειμένου στο Microsoft Write και τις βάσεις δεδομένων σε Microsoft Works 3.0! Παντού Windows 3.1 for Workgroups, DOS 6.22 και δικτυάκι Novell! Smile Με το που τελείωσα το γυμνάσιο, τσίμπησε η πληροφορικού κάτι κονδύλια από ΕΕ και αναβάθμισε το εργαστήρι σε Pentium II και Windows 98...
Αααα, εσείς ήσαστε προχωρημένοι...

Απ'ότι φαίνεται καθηγητές και μαθητές θεωρούσαν αυτό το μάθημα άχρηστο στην πράξη.Γιατί όμως;Καλά για τους μαθητές, είτε δε θα ασχολούνταν με τους Η/Υ καθόλου είτε, εαν ασχολούνταν, θα νόμιζαν ότι τα παίζουν όλα στα δάκτυλά και θα περνούσαν το μάθημα στο ντούκου.Αλλά και οι καθηγητές, γιατί;mikem4600 wrote:Φυσικά κανείς δεν έπαιρνε στα σοβαρά το μάθημα... (ούτε οι μαθητές ούτε οι καθηγητές). Οι περισσότεροι συμμαθητές μου έπαιρναν βαθμούς >18 χωρίς να έχουν ανοίξει το βιβλίο και χωρίς να έχουν ακουμπίσει καν τους υπολογιστές. Μετά αναρωτιώμαστε πως έμειναν ψηφιακά αναλφάβητοι..
Το μεγάλο ερώτημα είναι, πώς θα γίνει αυτό!Τα διάφορα έντυπα που κυκλοφορούν δε νομίζω οτι βοηθούν την κατάσταση.rappader wrote: Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για τις επόμενες γενιές και σιγά σιγά το ποσοστό του ψηφιακού αναφαλβητισμού θα μειώνεται.
Πιστεύω πως ο μόνος τρόπος είναι μία σοβαρή εκπομπή, πολύ καλά διαφημισμένη, ώστε να την παρακολουθήσει ο κόσμος.Και να σταματήσουν επιτέλους τα ΜΜΕ να προβάλλουν μόνο τις αρνητικές χρήσεις της Τεχνολογίας.Λές και μόνο παιδική πορνογραφία υπάρχει στο NET...
Έλα, 486SX ήταν μια χαρά για τότε!Και το CD-ROM ήταν άπιαστο όνειρο!rapadder wrote:Εμείς είχαμε (στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο δεν υπήρχε - με τις Δέσμες - μάθημα Πληροφορικής) κάτι 486SX που κάνανε 10 λεπτά να φορτώσουν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον πληροφορικάριο που καμάρωνε λέγοντας μας ότι την επόμενη χρονιά ένας υπολογιστής θα είχε και CD-ROM!
Εγώ στο Λύκειο είχα 3 καθηγητές μεσα σε μία χρονιά: η πρώτη μας έμαθε μετατρπή από 10δικό σε 2δικό και αντίστροφα.Μετά ενας καθηγητής με ακόμη μεγαλύτερες φιλοδοξίες: προσπάθησε να μας διδάξει PASCAL!Για να σας πω τη μαύρη αλήθεια μου τότε δεν είχα καταλάβει Χριστό

Η τελευταία καθηγήτρια επικεντρώθηκε στα τετριμμένα: τα βασικά των Windows στη θεωρία (τη μία ώρα του μαθήματος) και Excel στην πράξη (την άλλη).10-15 υπολογιστές με το ζόρι.Ξεχνώ ποια έκδοση Win είχαμε, μάλλον '98.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Βρήκα ένα σχετικό άρθρο με τη χρήση του Ιντερνετ από τους Έλληνες...http://www.contra.gr/Life/Technology/122743.html

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Συμφωνώ σε αυτό. Ακόμη και τα σοβαρότερα περιοδικά αναλώνουν το χαρτί τους μόνο για να συγκρίνουν περιφερειακά και ψηφιακές μηχανές, λες κι ο κόσμος αγοράζει από ένα κάθε μέρα...AnINffected wrote:Τα διάφορα έντυπα που κυκλοφορούν δε νομίζω οτι βοηθούν την κατάσταση.
Δεν λέω, χρήσιμο είναι κι αυτό, απλά θα προτιμούσα μεγαλύτερα άρθρα που αφορούν καθαρά την εξέλιξη της επιστήμης παρά τις αγορές. Αν χρειαζόμουν αυτό αγοράζω και το Marie Claire!
Υπάρχει μια εκπομπή στην ΕΤ3. Απλά ξέρεις, τώρα ο κόσμος συνδιάζει την κρατική τηλεόραση με το ντοκυμαντέρ και δεν ασχολείται. Όσο για τα ιδιωτικά κανάλια, αυτές οι εκπομπές, όσο απλές και φιλικές προς τον θεατή και να είναι δεν παύουν να απασχολούν τόσο μικρό μερίδιο τηλεθεατών, που δεν παίρνουν το οικονομικό ρίσκο. Μακάρι να το τολμήσει κάποιος στο μέλλον και να διαψευστώ!AnINffected wrote:Πιστεύω πως ο μόνος τρόπος είναι μία σοβαρή εκπομπή, πολύ καλά διαφημισμένη, ώστε να την παρακολουθήσει ο κόσμος. Και να σταματήσουν επιτέλους τα ΜΜΕ να προβάλλουν μόνο τις αρνητικές χρήσεις της Τεχνολογίας.Λές και μόνο παιδική πορνογραφία υπάρχει στο NET...

"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
tZoLe wrote: Τα δικά σου συμπεράσματα όπως "ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ξεκίνησαν πριν από εμάς, έτσι, γενικά, όλα τα σχολεία, σε όλη την Ευρώπη" είναι αυθαίρετα και δείγμα υπερβολικής δόσης εξυπνάδας.
Για να μην λες ότι απομονώνω φράσεις σου παραθέτω ολόκληρο το post σου... Αν αυτό δεν αποτελεί γενίκευση και ισοπέδωση τότε με συγχωρείς που το ανέφερα.tZoLe wrote:Πάντως εώ το θεωρώ φυσιολογικό από τη στιγμή που δεν υπάρχουν κίνητρα για την ενασχόληση των πολιτών με τον υπολογιστή. Πώς περιμένουμε να διαδοθεί η χρήση του internet τη στιγμή που η Ελλάδα έχει τα υψηλότερα τέλη. Επίσης τα σχολεία στην Ευρώπη είχαν Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές ακόμα και στα δημοτικά από τη δεκαετία του 80. Ίσως η δική μας γεννιά και η επόμενη να αλλάξουν αυτά τα ποσοστά. Βέβαια καλό θα ήταν να μάθουμε όλοι πρώτα να γράφουμε και να μιλάμε σωστά...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Έχεις καταντήσει υπερβολικά σχολαστικός για μένα...δες και στο άλλο post...Proxenos wrote:tZoLe wrote: Τα δικά σου συμπεράσματα όπως "ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ξεκίνησαν πριν από εμάς, έτσι, γενικά, όλα τα σχολεία, σε όλη την Ευρώπη" είναι αυθαίρετα και δείγμα υπερβολικής δόσης εξυπνάδας.Για να μην λες ότι απομονώνω φράσεις σου παραθέτω ολόκληρο το post σου... Αν αυτό δεν αποτελεί γενίκευση και ισοπέδωση τότε με συγχωρείς που το ανέφερα.tZoLe wrote:Πάντως εώ το θεωρώ φυσιολογικό από τη στιγμή που δεν υπάρχουν κίνητρα για την ενασχόληση των πολιτών με τον υπολογιστή. Πώς περιμένουμε να διαδοθεί η χρήση του internet τη στιγμή που η Ελλάδα έχει τα υψηλότερα τέλη. Επίσης τα σχολεία στην Ευρώπη είχαν Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές ακόμα και στα δημοτικά από τη δεκαετία του 80. Ίσως η δική μας γεννιά και η επόμενη να αλλάξουν αυτά τα ποσοστά. Βέβαια καλό θα ήταν να μάθουμε όλοι πρώτα να γράφουμε και να μιλάμε σωστά...
Δεν νομίζω να ισχυρίστηκα πως το 80 ΟΛΑ τα Ευρωπαϊκά εκπαιδευτήρια είχαν Η/Υ, αντίθετα για σένα έκανα και μία διευκρίνηση αφού σε πείραξε ότι μίλησα γενικά. Το διευρίνησα όμως. Αλλά και πάλι κολλάς σε αυτό. Η πραγματικότητα είναι πως τότε άρχισε για αυτούς η προσπάθεια, ενώ για εμάς άρχισε τουλάχιστον 10 χρόνια μετά...Σε λίγο θα με πείσεις ότι Ελλάδα=Αγγλία και ότι και στην Αλβανία έχουνε όλα τα σχολεία Η/Υ, έλεος ψάχνεις παντού να βρείς κακίες...tZoLe wrote:Eιλικρινά γίνεσαι πολύ γραφικός... Ο εξοπλισμός των σχολέιων με Η/Υ δε γίνεται ούτε σε μία μέρα ούτε την ίδια στιγμή για όλους. Τα συμπεράσματα που βγάζεις εσύ δεν είναι και δικά μου. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα ξεκινήσαμε αυτή την προσπάθεια 10-15 χρόνια μετά από κάποιες άλλες χώρες. Σε καλύπτω έτσι όπως το έθεσα; Επίσης μιας και προσπαθείς ανεπιτυχώς να μπεις στην σκέψη μου, διότι ουδέποτε μίλησα για μία τίμια και μη ανταγωνιστική Ελλάδα, ότι έγρψα δεν το έγραψα για να κατηγορήσω οποιονδίποτε, αλλά για να εξηγήσω εν μέρη τη μη εξοικίωση των Ελλήνων με τον Η/Υ. Η καθυστέρηση που παρατηρήθηκε στην Ελλάδα για μένα ήταν απόρεια των διαφορετικών δυνατοτήτων που είχαμε και έχουμε μεκάποιες άλλες χώρες.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Ο τρόπος που λέει κανείς κάτι είναι πολύ σημαντικός.
Ένα θετικό στοιχείο στην Πληροφορική τις τελευταίες δύο δεκαετίες είναι ότι δεν χρειαζόταν μεγάλες υποδομές για να τη φέρεις στα σχολεία και τη νεολαία. Δεν ήταν ούτε αυτοκινητόδρομος ούτε υδροηλεκτρικό φράγμα. Ήθελε μόνο βούληση. Ποια βούληση όμως και ποιος να τη δείξει όταν υπάρχουν ακόμη και σήμερα "καθηγητές" που δεν έχουν όρεξη ούτε σε ένα απλό σεμινάριο πληροφορικής να πάνε... Στην Ελλάδα βέβαια έχουμε μάθει να λέμε πάντα ότι είχαμε άλλα προβλήματα, ότι είμαστε πιο πίσω. Πιο πίσω είμαστε γιατί μένουμε μόνοι μας πιο πίσω, μέρα με τη μέρα. Και φυσικά φταίνε γι αυτό οι Οθωμανοί... "Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις".
Τα χωριά στα ορεινά Τρίκαλα έχουν παραμείνει χωριά με όλη την έννοια της λέξης. Πολλά δε έχουν μαραζώσει. Οι πόλεις όμως τι έκαναν και τι κάνουν; Κοιτούσαν πως να φτιάξουν "το σπίτι μου, την αυλή μου, το παιδί μου". Ό,τι είναι κοινό και αφορά την κοινωνία σαν σύνολο δε μας συγκινεί καθόλου. Εκεί είναι το πρόβλημα για την Πληροφορική και όχι στις υποδομές. Τι υποδομές είχε η Ινδία για να έχει σήμερα τόσους πληροφορικάριους (τους οποίους ακόμη και εξάγει); Όποιος τώρα πάλι πει ότι δεν είμαστε Ινδία, έχει δίκιο. Εμείς ως γνωστόν είμαστε πολύ καλύτεροι απ όλους...
Ένα θετικό στοιχείο στην Πληροφορική τις τελευταίες δύο δεκαετίες είναι ότι δεν χρειαζόταν μεγάλες υποδομές για να τη φέρεις στα σχολεία και τη νεολαία. Δεν ήταν ούτε αυτοκινητόδρομος ούτε υδροηλεκτρικό φράγμα. Ήθελε μόνο βούληση. Ποια βούληση όμως και ποιος να τη δείξει όταν υπάρχουν ακόμη και σήμερα "καθηγητές" που δεν έχουν όρεξη ούτε σε ένα απλό σεμινάριο πληροφορικής να πάνε... Στην Ελλάδα βέβαια έχουμε μάθει να λέμε πάντα ότι είχαμε άλλα προβλήματα, ότι είμαστε πιο πίσω. Πιο πίσω είμαστε γιατί μένουμε μόνοι μας πιο πίσω, μέρα με τη μέρα. Και φυσικά φταίνε γι αυτό οι Οθωμανοί... "Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις".
Τα χωριά στα ορεινά Τρίκαλα έχουν παραμείνει χωριά με όλη την έννοια της λέξης. Πολλά δε έχουν μαραζώσει. Οι πόλεις όμως τι έκαναν και τι κάνουν; Κοιτούσαν πως να φτιάξουν "το σπίτι μου, την αυλή μου, το παιδί μου". Ό,τι είναι κοινό και αφορά την κοινωνία σαν σύνολο δε μας συγκινεί καθόλου. Εκεί είναι το πρόβλημα για την Πληροφορική και όχι στις υποδομές. Τι υποδομές είχε η Ινδία για να έχει σήμερα τόσους πληροφορικάριους (τους οποίους ακόμη και εξάγει); Όποιος τώρα πάλι πει ότι δεν είμαστε Ινδία, έχει δίκιο. Εμείς ως γνωστόν είμαστε πολύ καλύτεροι απ όλους...

One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Εξακολουθώ να πιστεύω πως ψάχνεις αφορμή για να κατηγορήσεις τους φίλους και αδερφούς Οθωμανούς...κανείς δεν τους κατηγόρησε, ωστόσο μάλλον κυνηγάς φαντάσματα...Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι η Ελλάδα είχε λύσει όλα τα προβλήματα της και απλά αμέλησε τις υποδομές για την πληροφορική οκ πάω πάσο. Επισης αν μπορείς ρίξε μια ματια στο ποσοστό αναλφάβητων στην Ελλάδα και στο μέσο όρο της ΕΟΚ τις προηγούμενες δεκαετίες, καθώς επίσης και στο ποσοστό του πληθυσμού που ασχολούνταν με τον πρωτογενή τομέα. ΑΚόμα σύγκρινε αν θες την εικόνα που παρουσιάζουν οι 2 Ιταλίες, η αγροτική Νότια και η βιομηχανική Βόρεια. Δεν είναι, λοιπόν, όλα θέμα θέλησης, όσο αναγκών και προτεραιοτήτων.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
..άρα βούλησης, γιατί με άλλες προτεραιότητες καταλήγεις σε άλλες καταστάσεις... κοίτα τις κοινωνίες σε βορρά και νότο...tZoLe wrote:Εξακολουθώ να πιστεύω πως ψάχνεις αφορμή για να κατηγορήσεις τους φίλους και αδερφούς Οθωμανούς...κανείς δεν τους κατηγόρησε, ωστόσο μάλλον κυνηγάς φαντάσματα...Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι η Ελλάδα είχε λύσει όλα τα προβλήματα της και απλά αμέλησε τις υποδομές για την πληροφορική οκ πάω πάσο. Επισης αν μπορείς ρίξε μια ματια στο ποσοστό αναλφάβητων στην Ελλάδα και στο μέσο όρο της ΕΟΚ τις προηγούμενες δεκαετίες, καθώς επίσης και στο ποσοστό του πληθυσμού που ασχολούνταν με τον πρωτογενή τομέα. ΑΚόμα σύγκρινε αν θες την εικόνα που παρουσιάζουν οι 2 Ιταλίες, η αγροτική Νότια και η βιομηχανική Βόρεια. Δεν είναι, λοιπόν, όλα θέμα θέλησης, όσο αναγκών και προτεραιοτήτων.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Έχεις τη δική σου μη συμβατή με την πραγματικότητα λογική...σε ποια βούληση αναφέρεσαι; Στην πολιτική; Αγαπητέ συνάδερφε έλα μια βόλτα στη Β'Πειραιά να σε ξεναγήσω στα σχολικά κτήρια που είχμαμε μέχρι και τη δεκαετία του 90. Αν πάλι επιμένεις πως δεν είχαμε άλλα σοβαρότερα προβλήματα επειδή είμαστε Αγγλία...να πας ζήσεις καλύτερα στην Αγγλία...θα μας λείψεις πάντως...Proxenos wrote: ..άρα βούλησης, γιατί με άλλες προτεραιότητες καταλήγεις σε άλλες καταστάσεις... κοίτα τις κοινωνίες σε βορρά και νότο...


"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Δε βλέπω να έκανες καμία βόλτα στις "καλές" συνοικίες των Βρυξελλών όσο ήσουν στο Βέλγιο... βέβαια εκεί είναι όλα τέλεια... Αν νομίζεις ότι μόνο η Β' Πειραιά έχει προβλήματα, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Σε καλώ την επόμενη φορά που θα βρεθείς σε άλλη χώρα, να βγάλεις τις παρωπίδες που σου έχει φορέσει αυτή η (βαθιά) συντηρητική κοινωνία και να δεις την αλήθεια κατάματα. Είναι ωραίο να λέμε ότι πάντα έχουμε λιγότερα, ότι είμαστε πιο πίσω, ότι εμείς έχουμε περισσότερα προβλήματα, απλά και μόνο για να δικαιολογήοσυμε τη μίζερη νοοτροπία μας. Ο Έλληνας θα έχει όμως το σπιτάκι του μια χαρά, άσχετα αν το (κοινό, γιατί ανήκει σε όλους) σχολείο είναι χάλια. Εκεί δεν το έχουν ούτε αυτό. Η δική σου λογική πάντως είναι πλήρως συνυφασμένη με τη λογική σε αυτή τη χώρα, δηλαδή ανύπαρκτη. Προτιμούμε τα κλισέ, τις επαναστατικές κασέτες και τη γενικόλογη ισοπέδωση. Ας ακούσω μια φορά επιχειρήματα και ας προέρχονται από σένα και όχι από τον "λαό". Όλα τα προβλήματα προέρχονται από τη βούληση. Και η βούληση είναι η βούληση του καθενός να αλλάξει κάτι. Ακόμη και η βούληση των πολιτικών, ναι. Κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν. Η κοινωνία μας όμως είναι τόσο συντηρητική που δεν μπορεί να ξεβολευτεί με τίποτα και μας είναι αδύνατο ακόμη και να διαφωνήσουμε με την πλειοψηφία. Και ίσως λόγω της συντήρησης που τη διακρίνει προσπαθεί να το παίξει "επαναστατική". Ας αφήσουμε λοιπόν τα πράγματα ως έχουν. Λυπάμαι που δεν χαϊδεύω αυτιά στο forum με το να τάσσομαι με τη βούληση της πλειοψηφίας για βόλεμα χωρίς κόπο. Κάθε μέρα χάνουμε το τρένο. Ειδικά όταν προσπαθούμε με "επαναστατικές" δραστηριότητες να διατηρήσουμε τη συντήρηση.tZoLe wrote:Έχεις τη δική σου μη συμβατή με την πραγματικότητα λογική...σε ποια βούληση αναφέρεσαι; Στην πολιτική; Αγαπητέ συνάδερφε έλα μια βόλτα στη Β'Πειραιά να σε ξεναγήσω στα σχολικά κτήρια που είχμαμε μέχρι και τη δεκαετία του 90. Αν πάλι επιμένεις πως δεν είχαμε άλλα σοβαρότερα προβλήματα επειδή είμαστε Αγγλία...να πας ζήσεις καλύτερα στην Αγγλία...θα μας λείψεις πάντως...Proxenos wrote: ..άρα βούλησης, γιατί με άλλες προτεραιότητες καταλήγεις σε άλλες καταστάσεις... κοίτα τις κοινωνίες σε βορρά και νότο...
Δε μου απάντησες για την Ινδία, κρίμα... το γύρισες στην Αγγλία (τι να μας πουν όμως κι οι αδερφές, ε; ) Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ παντού, κι εμείς με ντου...
Δε νομίζω ότι θα σου λείψει κάποιος που στη λέει... Ενώ αν σου έκοβαν τον φραπέ και το αιώνιο χαρτζιλίκι...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Και όμως έκανα αρκετές βόλτες...αλλά δεν παρατήρησα κάποιο σχολείο να στεγάζεται σε κτήριο παλιάς κλινικής, με εσωτερική αυλή και διάσπαρτα τα παλιά χειρουργικά εργαλεία...θα μπορούσα να βρω και άλλα παραδείγματα και αντίστοιχα να βρεις και εσύ πειστικά αντιπαραδείγματα. 'Ομως αυτό δε θα έχει κάποια ουσία, απλά θα διευρύνουμε τις εμπειρίες μας. Το θέμα είναι, και πιστεύω πως πρέπει να συμφωνήσεις, ότι η Ελλάδάρα ή η Ελλαδίτσα μας(όπως το πάρει ο καθένας) δεν ξεκίνησε την κούρσα για την τεχνολογική κατάκτηση από το ίδιο επίπεδο με κάποιες χώρες. Συγκριτικά με κάποιες ήταν σε καλύτερη μοίρα, ενώ άλλες ήταν πιο μπροστά. Άρα πιθανότατα να δικαιολογήσουμε μι ακάποια καθυστέρηση.Proxenos wrote:
Δε βλέπω να έκανες καμία βόλτα στις "καλές" συνοικίες των Βρυξελλών όσο ήσουν στιο Βέλγιο... βέβαια εκεί είναι όλα τέλεια...
Αλήθεια δεν έχεις ακούσει δικά μου επιχειρήματα; Πότε έκανα επίκληση στον λαό; Ποιες ωραιολογίες και ποιες επαναστατικές κασέτες; Μήπως έχεις μία έμφυτη τάσση για κήρυγμα;Proxenos wrote:
Η δική σου λογική πάντως είναι πλήρως συνυφασμένη με τη λογική σε αυτή τη χώρα, δηλαδή ανύπαρκτη. Προτιμούμε τις ωραιολογίες, τις επαναστατικές κασέτες και τον ωχαδερφισμό. Ας ακούσω μια φορά επιχειρήματα και ας προέρχονται από σένα και όχι από τον "λαό".
Έχεις προεκτείνει το θέμα αφάνταστα. Ναι όντως όταν δεν υπάρχει βούληση από εμάς και τους πολιτικούς μας είναι προφανές ότι τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει...Θα συμφωνούσα απόλυτα αν το θέμα μας δεν ήταν ο ψηφιακός αναλφαβιτισμός. Είναι δηλαδή θέμα βολέματος αν θα επιχειρήσει η κυβέρνηση ή ο πολίτης από μόνος του να εφοικιωθεί με τον Η/Υ;Θα σε παραπέμσω σε ένα πολύ όμορφο ποίημα του Ρίτσου, τον Αποχαιρετισμό :Proxenos wrote:
Όλα τα προβλήματα προέρχονται από τη βούληση. Και η βούληση είναι η βούληση του καθενός να αλλάξει κάτι. Ακόμη και η βούληση των πολιτικών, ναι. Κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν. Η κοινωνία μας όμως είναι τόσο συντηρητική που δεν μπορεί να ξεβολευτεί με τίποτα. Ίσως γι αυτό προσπαθεί να το παίξει "επαναστατική". Ας αφήσουμε λοιπόν τα πράγματα ως έχουν.
"O άνθρωπος είναι πιο τρανός απ' την καθημερινή την έγνοια του.
Κι έλεγα πάλι που άνθρωπος αρχίζει από την έγνοια του για
το ψωμί
Κι όλο τραβάει πιο πέρα απ'τη σκλαβιά του,
από σκλαβιά σε σκλαβιά, από ξεσκλάβωμα σε ξεσκλάβωμα,
απ' το ξεσκλάβωμα της πατρίδας, στο ξεσκλάβωμα του κόσμου,
ώσπου να νιώσει, μπαίνοντας ίσα στον ουρανό,
να αχνίζει το φεγγαρι στο κόρφο του,
ώσπου να κλάψεις μια νύκτα για από αγάπη για όλο τον κόσμο…"
Δεν είναι για μένα θέμα βούλησης για το συγκεκριμένο θέμα πάντα(μην προεκτείνεις σε άλλα θέματα), αλλά νοοτροπίας και αναγκών.
Φυσικά και δεν σου απάντησα για την Ινδία αφού δεν έχω προσωπική γνώση για το θέμα...θες να έλεγα κάτι ανακριβές και να σου έδινα νέα αφορμή για να φιλολογήσεις; Ίσως...Proxenos wrote:
Δε μου απάντησες για την Ινδία, κρίμα... το γύρισες στην Αγγλία (τι να μας πουν όμως οι αδερφές, ε; ) Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ παντού, κι εμείς με ντου...
[/quote]Proxenos wrote:
Δε νομίζω ότι θα σου λείψει κάποιος που στη λέει... Ενώ αν σου έκοβαν τον φραπέ και το αιώνιο χαρτζιλίκι...
Σχετικά με το φραπέ και το χαρτζιλίκι ελπίζω να μιλάς γενικά, γιατί αν είναι ειδικά μάλλον κανεις λάθος...και μην ανησυχείς έχω πολλούς να μου την λένε και σε πολλούς να την λέω...
Ακόμα δεν΄έχω καταλάβει τα περί βολέματος στο θέμα μας πάντα...αν θες να μιλήσουμε γενικότερα για την ελληνική κονωνία, τότε θα συμφωνήσω 100%. Τέλος, δε νομίζω να ισχυρίστηκα πως με βολεύει αυτή η κατάσταση ή ότι με ικανοποιεί, απλά εέδωσα μία λογική εξήγηση για την καθυστέρηση που υπήρξε στην χώρα μας...
Last edited by tZoLe on Mon Jun 26, 2006 11:19 pm, edited 1 time in total.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Και τώρα ένα ευχάριστο διάλειμμα για διαφημίσεις!
Παραθέτω ένα δεύτερο άρθρο σχετικό με το πρώτο.
Παραθέτω ένα δεύτερο άρθρο σχετικό με το πρώτο.
Πηγή: e-PaideiaΈνας στους τρεις Ελληνες σερφάρει στο Internet
To ένα τρίτο του ελληνικού πληθυσμού, 13 ως 70 ετών, χρησιμοποιεί πλέον το Internet. Βεβαίως, η μεγάλη πλειονότητα των χρηστών εντοπίζεται στα πιο υψηλά μορφωτικά και κοινωνικο-οικονομικά στρώματα της ελληνικής κοινωνίας, ενώ οι νεότερες γενιές έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες. Αυτά προκύπτουν από τη διασταύρωση των στοιχείων που ανέδειξαν οι δύο τελευταίες έρευνες για τη χρήση του Διαδικτύου, που διενήργησαν η εταιρεία Focus-Bari και το Παρατηρητήριο για την κοινωνία της Πληροφορίας, σύμφωνα με δημοσίευμα του Βήματος (25/6/2006).
Ο μεγαλύτερος αριθμός χρηστών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για ενημέρωση και ψυχαγωγία. Όσον αφορά τη γεωγραφική «διασπορά» των χρηστών, σύμφωνα με την έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας, τα μεγαλύτερα ποσοστά καθημερινής χρήσης του Ιντερνετ σημειώνονται στα νησιά του Αιγαίου και στην Κρήτη. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι το στοιχείο αυτό αποκαλύπτει πως μεταξύ των άλλων λόγω της γεωγραφικής απομόνωσης το Διαδίκτυο αναδεικνύεται σε αναντικατάστατο εργαλείο επικοινωνίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Focus οι χρήστες του Διαδικτύου στην Ελλάδα μιλούν σε ποσοστό 90% τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα (80% αγγλικά και 25% γαλλικά).
Πάντως σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη η Ελλάδα παραμένει «φτωχός συγγενής» στον «κόσμο» της ψηφιακής εποχής. H χώρα μας εμφανίζεται τελευταία στην Ευρώπη των 25, όσον αφορά τη χρήση των υπολογιστών και του Internet, με σχετικά βραδείς ρυθμούς ανάπτυξης και η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες φαίνεται να περιορίζεται στο ένα τρίτο της ελληνικής κοινωνίας. Βέβαια τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από ότι την προηγούμενη δεκαετία όταν οι έλληνες χρήστες του Internet αποτελούσαν σε αριθμό μια μικρή «μειονότητα». Σήμερα αποτελούν ένα πολύ σημαντικό και δυναμικό κοινωνικό σύνολο και κανείς δεν μπορεί να τους αγνοεί.
Ποιοι είναι όμως οι έλληνες χρήστες του διαδικτύου; Σύμφωνα με τα στοιχεία των πρόσφατων ερευνών ο «ιντερνετικός πληθυσμός» της Ελλάδας μπορεί να περιγραφεί ως ακολούθως:
Αποτελεί το 33,8 % του ελληνικού πληθυσμού στις ηλικίες από 13 ως 70 ετών.
Είναι το 40% των ανδρών και το 26% των γυναικών.
Ξεπερνά το 60% στον πληθυσμό με ανώτερη μόρφωση και εισόδημα καθώς και στους νέους κάτω των 24 ετών.
Προσεγγίζει το 40% στις μεγαλουπόλεις, αλλά δεν ξεπερνά το 20% στις αγροτικές περιοχές.
Ως εργαλείο το Διαδίκτυο προσφέρει σήμερα απεριόριστες δυνατότητες. Οι έρευνες καταδεικνύουν τις προτιμήσεις και των ελλήνων χρηστών. Ειδικότερα:
Το 96% των χρηστών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το Internet ως πηγή ενημέρωσης και πληροφοριών αλλά μόνο το 55,7% χρησιμοποιεί e-mail.
Υψηλά στα ενδιαφέροντα των χρηστών βρίσκονται η ψυχαγωγία, η ειδησεογραφία, η επαγγελματική πληροφόρηση και το «κατέβασμα μουσικής» από το Internet.
Μόνο το 9% αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αν και οι μελέτες αναδεικνύουν ένα άλλο σημαντικό στοιχείο: για τους περισσότερους το Internet παίζει σημαντικό ρόλο για την πληροφόρηση σχετικά με προϊόντα που αγοράζουν από τα διάφορα καταστήματα.
Όσον αφορά τους εγχώριους διαδικτυακούς τόπους που προτιμούν οι έλληνες χρήστες, όπως προαναφέρθηκε το «in. gr» παραμένει σταθερά στην πρώτη θέση. Ακολουθούν σε μεγάλη απόσταση ο OTEnet, ο Pathfinder, τρεις αθλητικοί, Sportime, Contra, Supersport, o Flash.gr και οι διαδικτυακοί τόποι της «Ναυτεμπορικής» και της EPT.
Από τα στοιχεία προκύπτει ότι ενισχύθηκε σημαντικά στην ελληνική αγορά και η παρουσία των διεθνών «παικτών», όπως το Google και το Yahoo!, τα οποία χρησιμοποιεί πλέον η μεγάλη πλειονότητα των ελλήνων χρηστών. Ωστόσο πρέπει να επισημανθεί ότι οι Ελληνες όλο και περισσότερο χρησιμοποιούν το Google και Yahoo!, όχι μόνο για να αναζητήσουν πληροφορίες στο Διαδίκτυο, αλλά και για να αποκτήσουν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλες υπηρεσίες, τις οποίες δεν βρίσκουν με την αναμενόμενη ποιότητα στην εγχώρια αγορά.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Δείτε ένα νέο εδώ
(Απαντήστε σε όποιο topic θέλετε-το νέο είναι σχετικό και με τα δύο, απλώς το έβαλα στο παλιό θέμα σε μία προσπάθεια να το επαναφέρω στην επιφάνεια)
(Απαντήστε σε όποιο topic θέλετε-το νέο είναι σχετικό και με τα δύο, απλώς το έβαλα στο παλιό θέμα σε μία προσπάθεια να το επαναφέρω στην επιφάνεια)
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

