Απάνθρωπη βιαιότητα στα ζώα
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Και εγώ υπέρ της χρήσης των ζώων για επιστημονικούς σκοπούς. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει να κάνει με το βίντεο που είδαμε. Εξάλλου η χρήση των ζώων ως πειραματόζωα έχει βοηθήσει πάρα πολύ την πρόοδο της ιατρικής κυρίως.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
Είμαι κατά.Η επιστήμη και η ιατρική ως ανθρώπινα κατασκευάσματα δεν είναι αρκετά καλή δικαιολογία για να με πείσει ότι ο άνθρωπος έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί αλόγιστα τους φυσικούς πόρους.Με εξαίρεση την πιθανότητα όλα να φτιάχτηκαν για να τον υπηρετούν (Ιουδαισμός) από τον ένα και μοναδικό θεό οπότε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να τα σέβεται και να τα προστατεύει ως δημιουργήματα του (Χριστιανισμός) και να μην τα καταχράζεται.Πάντως δεν με πείραξε ιδιαίτερα ο τρόπος με τον οποίο σκοτώσανε το ρακούν και τις κότες αλλά η ίδια η εκτέλεση τους.Δεν υπάρχει σημαντικότερη βλάβη για μια μορφή ζωής απ'το να την σκοτώσεις.Και το αν θα υποφέρει η όχι δεν είναι ιδαίτερα σημαντικό.Παραφράζοντας τον Ντοστογιέφσκι: "Καταραμένος να είναι ο πολιτισμός αν χρειάζεται να καταβροχθίζει τα πάντα για να επιβιώσει." Παρεμπιπτόντως αν του ανήκει με το νόμο δεν έχει δικαίωμα να κάνει ότι θέλει,όσο απάνθρωπο κι αν είναι αυτό;Μπορεί να του πετάξει και δακρυγόνα η να του ρίξει πυρηνική βόμβα,απαγορεύεται;
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Μίλησες για Χριστιανισμό ... ο Χριστός δίδαξε για αγάπη όμως! Φυσικά και δε μπορείς να κάνεις ότι θέλεις σε ό,τι σου ανήκει. Όταν(ότε-άν) με το καλό γίνει πατέρας, το παιδί σου θα σου ανήκει. Αν το βασανίσεις όμως(ο μη γένοιτο...) φυσικά και θα σε κυνηγήσει η Πολιτεία.
Όλες οι φυλές του κόσμου σέβονταν τη Φύση...μόνο ο homo teleopticus την καταπατεί και την καταστρέφει. Θυμίσου τους Ινδιάνους, οι οποίοι σκότωναν ζώα για να τραφούν...αλλά ταυτόχρονα τα σέβονταν περισσότερο από τους δικούς τους ανθρώπους, και τα τιμούσαν.
Όλες οι φυλές του κόσμου σέβονταν τη Φύση...μόνο ο homo teleopticus την καταπατεί και την καταστρέφει. Θυμίσου τους Ινδιάνους, οι οποίοι σκότωναν ζώα για να τραφούν...αλλά ταυτόχρονα τα σέβονταν περισσότερο από τους δικούς τους ανθρώπους, και τα τιμούσαν.
Αυτό ακριβώς έγραψα.Πως η Χριστιανική θεώρηση της ζωής απαγορεύει τέτοιες πράξεις.(Όμως ο Χριστιανισμός είναι μόνο μια θεωρία άσχετη με τη λογική,άρα η "υποχρεωτική ηθική" που επιβάλλει να σεβεσαι τη φύση πάει περίπατο).Επίσης το μόνο που πιστεύω πως μου ανήκει είναι το τομάρι μου.Αν πιστεύεις πως σου ανήκουν τα (υποθετικά) παιδιά σου,επέτρεψε μου να σου πω πως διαφωνώ παντελώς.Τέλος ο σεβασμός των αρχαίων Αμερικανών στα ζώα είναι ελάχιστα αντιπροσωπευτικός του συνόλου του ανθρώπινου πολιτισμού ο οποίος στηρίζεται στην κυριαρχικότητα του ανθρώπου στη φύση.(Στο κάτω,κάτω δεν θα υπήρχε πολιτισμός αν δεν είχαμε το κίνητρο να φτιάξουμε ένα κοφτερό εργαλείο με σκοπό να ξεπετσιάσουμε τα ρακούν)
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Δε νομίζω ότι μιλάμε για αλλόγιστη χρήση ή για κατάχρηση στην περίπτωση των πειραματόζωων. Εμένα η γιαγιά μου στο χωριό έχει κότες και κατσίκες, τις οποίες σφάζει. Αλλόγιστη χρήση είναι και αυτό;;; Αλλόγιστη χρήση είναι για μένα να πηγαίνεις και να σκοτώνεις ζώα για την πλάκα και για να γελάσεις. Αλλόγιστη χρήση είναι για μένα να αγοράζεις έναν σκύλο και όταν τον βαρεθείς να τον πετάς στο δρόμο.Babedacus wrote:Η επιστήμη και η ιατρική ως ανθρώπινα κατασκευάσματα δεν είναι αρκετά καλή δικαιολογία για να με πείσει ότι ο άνθρωπος έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί αλόγιστα τους φυσικούς πόρους.
Αν ο άνθρωπος δεν "καταβρόχθηζε" τπτ, μάλλον θα είμασταν ακόμα στις σπηλιές και το μήνυμα αυτό θα στο έστελνα με τη βοήθεια της φωτιας. Νομίζω το θέμα είναι να μπορούμε να θέσουμε τα όρια. Να γνωρίζουμε δηλαδή πότε ξεφεύγουμε με τις ενεργειές μας. Αυτό δεν ισχύει μόνο στην περίπτωση του φυτικού και ζωϊκού βασιλείου, αλλά και για εμας τους ανθρώπους. Ο άνθρωπος έχει ανάγκη τα ζώα για να επιβιώσε, όπως το λιοντάρι έχει ανάγκη να σκοτώσει γα να φάει. Αυτός είναι ο νόμος της φύσης.Babedacus wrote: Παραφράζοντας τον Ντοστογιέφσκι: "Καταραμένος να είναι ο πολιτισμός αν χρειάζεται να καταβροχθίζει τα πάντα για να επιβιώσει."
Νομίζω ο Punisher με κάλυψε πλήρως.Babedacus wrote: Παρεμπιπτόντως αν του ανήκει με το νόμο δεν έχει δικαίωμα να κάνει ότι θέλει,όσο απάνθρωπο κι αν είναι αυτό;Μπορεί να του πετάξει και δακρυγόνα η να του ρίξει πυρηνική βόμβα,απαγορεύεται;

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
Το να σκοτώνεις ζώα για να γελάσεις δεν είναι αλόγιστη χρήση.Είναι ψυχασθένεια.Το να τα σκοτώνεις ενώ δεν χρειάζεται για να τα κάνεις γούνες (μόδα=ανθρώπινο κατασκεύασμα) η πειραματόζωα (ιατρική=ανθρώπινο κατασκεύασμα) είνα αλόγιστη χρήση.Επίσης όσον αφορά την γιαγιά σου.Απλώς σύγκρινε την με όλα τα άλλα ζώα.Είναι το μόνο που:
α)Πίνει τους χυμούς της κατσίκας
β)Κόβει το μαλλί της
γ)Κάνει συλλογή (τα άλλα ζώα κυνηγάνε 1 το σκοτώνουν και όταν ξανπεινάσουν ξανακυνηγάνε)
δ)Και στο τέλος παίρνει το τομάρι της και το κάνει δοχείο για να βάλει μέσα τους χυμούς (όσους δεν ήπιε) και να τους κάνει τυρί
ε)Αν ανήκει στην κατηγορία "παραγωγός",πουλάει τα πάντα σε τρίτους και με τα λεφτά παίρνει Athlon 64 3200+
Τέλος όσο "ανθρώπινα" και να σκοτώνεις τα κοτόπουλα και όσα όρια και να θέσεις στον τρόπο εξακολουθεί να είναι νόμιμη δολοφονία (εκτός κι αν πιστεύεις πως σου ανήκουν οπότε πάω πάσο).
α)Πίνει τους χυμούς της κατσίκας
β)Κόβει το μαλλί της
γ)Κάνει συλλογή (τα άλλα ζώα κυνηγάνε 1 το σκοτώνουν και όταν ξανπεινάσουν ξανακυνηγάνε)
δ)Και στο τέλος παίρνει το τομάρι της και το κάνει δοχείο για να βάλει μέσα τους χυμούς (όσους δεν ήπιε) και να τους κάνει τυρί
ε)Αν ανήκει στην κατηγορία "παραγωγός",πουλάει τα πάντα σε τρίτους και με τα λεφτά παίρνει Athlon 64 3200+
Τέλος όσο "ανθρώπινα" και να σκοτώνεις τα κοτόπουλα και όσα όρια και να θέσεις στον τρόπο εξακολουθεί να είναι νόμιμη δολοφονία (εκτός κι αν πιστεύεις πως σου ανήκουν οπότε πάω πάσο).
- Ethel
- Venus Project Founder
- Posts: 2395
- Joined: Fri Mar 19, 2004 10:41 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: New York City, NY
- Contact:
Ok μια άποψη είπα να πούμε όχι να ανοίξουμε flame, μην τα παίρνετε κρανίο.
Ναι είναι άσχετο με το βίντεο απλά ήθελα να ακούσω απόψεις... Ας επανέλθουμε λοιπόν στο θέμα του βίντεο... Εννοείται πως δεν άντεξα πάνω από λίγα δευτερόλεπτα. Τραγικό αν σκεφτείς για ποιό σκοπό το κάνουν
Ναι είναι άσχετο με το βίντεο απλά ήθελα να ακούσω απόψεις... Ας επανέλθουμε λοιπόν στο θέμα του βίντεο... Εννοείται πως δεν άντεξα πάνω από λίγα δευτερόλεπτα. Τραγικό αν σκεφτείς για ποιό σκοπό το κάνουν
There's no place like 127.0.0.1
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Το θέμα δεν είναι το "πως" σκοτώνουμε τα ζώα αλλά το "ποιά", "γιατί" και "πόσα" σκοτώνουμαι. Το να σκοτώνεις π.χ. ένα πρόβατο για θρέψεις την οικογενειά σου έχει κάποια βάση: τη σίτηση. Το αν θα το σκοτώσεις με μπαζούκα ή με μαχαίρι δεν έχει σημασία γιατί και στις δύο περιπτώσεις θα τη σκοτώσεις, οπότε...που το πρόβλημα;
Η διαστροφή αρχίζει με τον αφανισμό ζωικών πληθυσμών, με το κυνήγι για για διασκέδαση και με το κυνήγι για την τροφοδότηση της ενδυματικής και διακοσμιτικής υπερκατανάλωσης.
Η διαστροφή αρχίζει με τον αφανισμό ζωικών πληθυσμών, με το κυνήγι για για διασκέδαση και με το κυνήγι για την τροφοδότηση της ενδυματικής και διακοσμιτικής υπερκατανάλωσης.
Πάντως και ο ιερός σκοπός της επιβίωσης του ανθρώπινου είδους στηρίζεται σε απάνθρωπες τεχνικές.
http://www.meatrix.com/
Μήπως τελικά με τη λέξη "ανθρωπιά" εννοούμε "θεότητα";Γιατί αυτές οι "απάνθρωπες" τακτικές είναι πανανθρώπινο φαινόμενο.
Όσον αφορά τα video αυτό με τα κοτόπουλα το είδα σχεδόν όλο,αλλά δεν με διασκέδασε αρκετά και το έκλεισα
.Το άλλο με τον ασβό περίπου 2 sec επειδή ήταν τίγκα στα αίματα και το άλλο με τα σκυλιά δεν άντεξα γιατί μικρός έκανα παρέα με σκυλιά και γατιά και έχω μια αγάπη για αυτά τα ζώα,και όσο να'ναι συγκινήθηκα. 
http://www.meatrix.com/
Μήπως τελικά με τη λέξη "ανθρωπιά" εννοούμε "θεότητα";Γιατί αυτές οι "απάνθρωπες" τακτικές είναι πανανθρώπινο φαινόμενο.
Όσον αφορά τα video αυτό με τα κοτόπουλα το είδα σχεδόν όλο,αλλά δεν με διασκέδασε αρκετά και το έκλεισα


- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Καταλαβαίνω πως έχεις κάποιες ιδιαίτερες ευαισθησίες σχετικά με τα ζώα τις οποίες εγώ δεν έχω σε τόσο μεγάλο βαθμό. Μάλιστα τυγχαίνει όποτε έρχομαι στην πατρίδα της μάνας μου να πηγαίνω για κυνήγι, οπότε δεν αντιλαμβανόμαστε το ίδιο τι σημαίνει αλόγιστη χρήση. Προτιμώ πάντως να έχουμε περισσότερες ευαισθησίες για τον άνθρωπο. Να χρησιμοποιούμε ζώα στα εργαστήρια για πειράματα, τα αποτελέσματα των οποίων ίσως βοηθήσουν κάποιους συνανθρώπους μας. Προτιμώ να τρώω κρέας για να ζήσω. Ωστόσο σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να φορέσα κάποιο ρούχο που προέρχεται από ζώο, όσο ζεστό και αν είναι. Επίσης, δε θα πήγαινα για κυνήγι αν ήξερα ότι θα μπορούσα να οδηγήσει αυτή η δραστηριότητα σε αφσανισμό κάποια είδη. Καλό είναι λοιπόν να βάζουμε τα όρια. Αλλά δεν μπορούμε να φτάνουμε και στο άλλο άκρο, που νομίζω ότι εχεις φτάσεις, και να θεωρούμε πως η χρησιμοποίηση κάποιου ζώου για εξυπηρέτηση κάποιου ανθρώπινου σκοπού είναι κατάχρηση της φύσης. Σε λίγο θα μας πεις πως και ο γάϊδαρος υποφέρει όταν στα χωρια τον φορτώνουν και αυτό απότελεί αλόγιστη χρήση. Άμα είναι έτσι να του κολλάμε και ένσημα.Babedacus wrote:Πάντως και ο ιερός σκοπός της επιβίωσης του ανθρώπινου είδους στηρίζεται σε απάνθρωπες τεχνικές.


"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
Δεν είπαμε αυτό και δε γίναμε χαζοφιλόζωοι απλώς η ευαισθησία που μας διακρίνει δε μας επιτρέπει να φερόμαστε βάναυσα στα ζώα.Και ο παππούς μου είχε πολλά ζώα:κότες,κουνέλια,αγελάδες,κατσίκια,γαλοπούλες,αγελάδες,γουρούνια...Ποτέ όμως δε μπόρεσε να σκοτώσει κανένα,έβαζε τη γιαγιά μου ή άλλους.Και σε καμία περίπτωση κάποιος σωστός άνθρωπος δε θα βασάνιζε το ζώο.Δε λέμε να μη σκοτώνουμε για να φάμε αλλά όποιος κάνει το σκότωμα hobby και ευχαρίστηση sorry αλλά είναι πολύ μάκας!Είναι ένα λεπτό σημείο και όποιος το νιώθει καλώς!tZoLe wrote:Καταλαβαίνω πως έχεις κάποιες ιδιαίτερες ευαισθησίες σχετικά με τα ζώα τις οποίες εγώ δεν έχω σε τόσο μεγάλο βαθμό. Μάλιστα τυγχαίνει όποτε έρχομαι στην πατρίδα της μάνας μου να πηγαίνω για κυνήγι, οπότε δεν αντιλαμβανόμαστε το ίδιο τι σημαίνει αλόγιστη χρήση. Προτιμώ πάντως να έχουμε περισσότερες ευαισθησίες για τον άνθρωπο. Να χρησιμοποιούμε ζώα στα εργαστήρια για πειράματα, τα αποτελέσματα των οποίων ίσως βοηθήσουν κάποιους συνανθρώπους μας. Προτιμώ να τρώω κρέας για να ζήσω. Ωστόσο σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να φορέσα κάποιο ρούχο που προέρχεται από ζώο, όσο ζεστό και αν είναι. Επίσης, δε θα πήγαινα για κυνήγι αν ήξερα ότι θα μπορούσα να οδηγήσει αυτή η δραστηριότητα σε αφσανισμό κάποια είδη. Καλό είναι λοιπόν να βάζουμε τα όρια. Αλλά δεν μπορούμε να φτάνουμε και στο άλλο άκρο, που νομίζω ότι εχεις φτάσεις, και να θεωρούμε πως η χρησιμοποίηση κάποιου ζώου για εξυπηρέτηση κάποιου ανθρώπινου σκοπού είναι κατάχρηση της φύσης. Σε λίγο θα μας πεις πως και ο γάϊδαρος υποφέρει όταν στα χωρια τον φορτώνουν και αυτό απότελεί αλόγιστη χρήση. Άμα είναι έτσι να του κολλάμε και ένσημα.Babedacus wrote:Πάντως και ο ιερός σκοπός της επιβίωσης του ανθρώπινου είδους στηρίζεται σε απάνθρωπες τεχνικές.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Όταν πας για κυνήγι πας για χόμπυ. Σκοτώνεις για χόμπυ ένα ζώο και μετά το τρως. Στην περίπτωση του κηνυγιού που είναι κάτι νόμιμο η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Γεωργίας φροντίζει να ελευθερώσει τεράστιες ποσότητες θηραμάτων έτσι ώστε να μην υπάρξει μείωση του αριθμού τους σε επικίνδυνι σημείο. Όταν πάλι χρησιμοποιείς ένα ποντίκι για πειραματόζωο δεν το κάνεις για να ικανοποιήσεις τις μοχθηρές και αιμοβόρες τάσεις σου, αλλά για να προσφέρεις καλό(ή και κακό μερικές φορές) στο κοινωνικό σύνολο. Για μένα το θέμα δεν είναι αν σκοτώνεις ζώα, αλλά ποια σκοτώνεις και πώς τα σκοτώνεις.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Ως κυνηγός κι εγώ θα ήθελα να προσθέσω μερικά πράγματα.tZoLe wrote:Όταν πας για κυνήγι πας για χόμπυ. Σκοτώνεις για χόμπυ ένα ζώο και μετά το τρως. Στην περίπτωση του κηνυγιού που είναι κάτι νόμιμο η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Γεωργίας φροντίζει να ελευθερώσει τεράστιες ποσότητες θηραμάτων έτσι ώστε να μην υπάρξει μείωση του αριθμού τους σε επικίνδυνι σημείο. Όταν πάλι χρησιμοποιείς ένα ποντίκι για πειραματόζωο δεν το κάνεις για να ικανοποιήσεις τις μοχθηρές και αιμοβόρες τάσεις σου, αλλά για να προσφέρεις καλό(ή και κακό μερικές φορές) στο κοινωνικό σύνολο. Για μένα το θέμα δεν είναι αν σκοτώνεις ζώα, αλλά ποια σκοτώνεις και πώς τα σκοτώνεις.
1. Η θανάτωση ζώον για ένδυση στη σύγχρονη κοινωνία είναι αρρωσημένη κατάσταση.
2.Η θανάτωση ζώων υπό εξαφάνιση είναι εκτός απο αρρωστημένη και επικίνδυνη για την ισοροπία του οικοσυστήματος.
3.Το υπουργείο το μονο για το οποίο ενδιαφέρεται είναι τα λεφτά των αδειών. Σε εμπλουτισμό πανίδας προβαίνουν συνήθως οι κυνηγιτικοί σύλλογοι κάθε περιοχής. Μάλιστα εμπλουτισμός γίνεται και με μη θηρεύσιμα είδη για την ενίσχυση της ισοροπιας. Κινήσεις κρατικών φορέων είναι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
4.Το κυνήγι είναι παρεξηγημένο άλλωστε ποια η διαφορά από το ψάρεμα (ίσως το ότι δεν υπάρχουν παρασυρόμενα αφρόδιχτα και οι κυνηγοί ξεχωρίζουν μόνο τα θηρεύσιμα είδη και δε σκοτώνουν ότι βρεθεί μπροστά τους)
και για να μην είμαι μονόπλευρος και επειδή στα χρόνια που κυνηγάω έχω δει ηλίθιους που ήθελα να τους πυροβολήσω

Κυνηγοί που θηρεύουν σε βιοτόπους (απογορευμένα) , με φώτα όταν τα θηράματα κοιμούνται η θαμπώνοντάς τα, σε υπερβολικούς αριθμούς για να κάνουν "νούμερο", με μέσα τύπου δόγκανα, ηλεκτρονικούς μιμητές ομοιώματα θηραμάτων και σε ώρες και εποχές εκτός θηρευτικής καλό θα ήταν να αυτοπυροβοληθούν ή να το ρίξουν στο τάβλι.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

Διαφωνώ με την αντιμετώπιση των ζώων ώς φυσικό πόρο. Δεν δέχομαι ότι τα ζώα είναι κάτι παρόμοιο με το πετρέλαιο, το νερό ή τα πετρώματα.(και άρα το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι άν θα μειωθεί πληθησμός τους...)
Κατανοώ και δέχομαι ότι η επιβίωση του ενώς είδους είς βάρος του άλλου είναι νόμος της φύσης και ο άνθρωπος δικαιολογημένα σκότωσε πολλά ζώα για να φτάσει στο σημείο που έχει φτάσει αφού όλα τα ζώα αυτό κάνουν.
Τώρα πια όμως (εδώ και χιλιετίες) ο ανθρωπος (υποτίθεται...) έχει συνειδητοποιήσει οτι είναι διοφορετικός απο τα υπόλοιπα ζώα.
Για εμένα η διαφοροποίηση του βρίσκεται στο ότι η συμπεριφορά του δεν είναι αποτέλεσμα τυφλής υπακοής των νόμων της φύσης (και των ενστίκτων του) αλλά έχει δημιουργήσει πολιτισμό και έτσι "επιλέγει" τι θα κάνει αντιστεκόμενος κάποιες φορές στους νόμους της φύσης.
Σίγουρα θα σκοτώσουμε κάποια ζώα για να τραφούμε γιατί έιναι επιτακτική ανάγκη και δεν μπορούμε να αντισταθούμε σε αυτό το κατάλειπο της ζωώδους φύσης μας, αλλά μπορούμε να μην βασανίζουμε το ζώο καθώς το σκοτώνουμε και να μην το σκοτώνουμε ή το βασανίζουμε άσκοπα ή για ανάγκες που μπορούμε να ικανοποιήσουμε με άλλο τρόπο (π.χ. ένδυση,διασκέδαση κλπ).
Όσο για τα πειράματα πιστεύω οτι τα πειραματόζωα δεν είναι απαραίτητα για την πρόοδο της επιστήμης (ή της βιομηχανίας καλύτερα... για να είμαστε και λίγο ειλικρινείς!)
Το θέμα ,πιστεύω, δεν είναι να μην σκοτώνουμε κανένα ζώο αλλά να σεβόμαστε την ύπαρξή του γιατί αυτό μας διαφοροποιεί απο το υπόλοιπο ζωικό βασίλειο...
ΥΓ1 Αλλά τι να περιμένει κανείς όταν ο άνθρωπος σκοτώνει τον συνάνθρωπό του στον βωμό του κέρδους...να σεβαστεί το ζώο;
ΥΓ2 Συγνώμη που ξέφυγα σε ευρύτερα πλαίσια απο το κυρίως θέμα.
Κατανοώ και δέχομαι ότι η επιβίωση του ενώς είδους είς βάρος του άλλου είναι νόμος της φύσης και ο άνθρωπος δικαιολογημένα σκότωσε πολλά ζώα για να φτάσει στο σημείο που έχει φτάσει αφού όλα τα ζώα αυτό κάνουν.
Τώρα πια όμως (εδώ και χιλιετίες) ο ανθρωπος (υποτίθεται...) έχει συνειδητοποιήσει οτι είναι διοφορετικός απο τα υπόλοιπα ζώα.
Για εμένα η διαφοροποίηση του βρίσκεται στο ότι η συμπεριφορά του δεν είναι αποτέλεσμα τυφλής υπακοής των νόμων της φύσης (και των ενστίκτων του) αλλά έχει δημιουργήσει πολιτισμό και έτσι "επιλέγει" τι θα κάνει αντιστεκόμενος κάποιες φορές στους νόμους της φύσης.
Σίγουρα θα σκοτώσουμε κάποια ζώα για να τραφούμε γιατί έιναι επιτακτική ανάγκη και δεν μπορούμε να αντισταθούμε σε αυτό το κατάλειπο της ζωώδους φύσης μας, αλλά μπορούμε να μην βασανίζουμε το ζώο καθώς το σκοτώνουμε και να μην το σκοτώνουμε ή το βασανίζουμε άσκοπα ή για ανάγκες που μπορούμε να ικανοποιήσουμε με άλλο τρόπο (π.χ. ένδυση,διασκέδαση κλπ).
Όσο για τα πειράματα πιστεύω οτι τα πειραματόζωα δεν είναι απαραίτητα για την πρόοδο της επιστήμης (ή της βιομηχανίας καλύτερα... για να είμαστε και λίγο ειλικρινείς!)
Το θέμα ,πιστεύω, δεν είναι να μην σκοτώνουμε κανένα ζώο αλλά να σεβόμαστε την ύπαρξή του γιατί αυτό μας διαφοροποιεί απο το υπόλοιπο ζωικό βασίλειο...
ΥΓ1 Αλλά τι να περιμένει κανείς όταν ο άνθρωπος σκοτώνει τον συνάνθρωπό του στον βωμό του κέρδους...να σεβαστεί το ζώο;
ΥΓ2 Συγνώμη που ξέφυγα σε ευρύτερα πλαίσια απο το κυρίως θέμα.
"Σ'όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε...
πως να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό;"
Λίνα Νικολακοπούλου
πως να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό;"
Λίνα Νικολακοπούλου
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Είναι το θέμα και είναι και πρόβλημα.PASCAL wrote:Το θέμα δεν είναι το "πως" σκοτώνουμε τα ζώα. (...)Το αν θα το σκοτώσεις με μπαζούκα ή με μαχαίρι δεν έχει σημασία γιατί και στις δύο περιπτώσεις θα τη σκοτώσεις, οπότε...που το πρόβλημα;
Χίλια συγγνώμη που θα γίνω μακάβριος, αλλά όλους μας μας ενδιαφέρει ο τρόπος που θα πεθάνουμε, έτσι δεν είναι;Ακόμη και αν μας σκοτώσει κάποιος άλλος.Γιατί τα ζώα να αποτελούν εξαίρεση;
Φυσικά και το "γιατί" και "πόσα" και "ποιά" έχουν εξ'ίσου μεγάλη σημασία.Είναι οι 4 πτυχές του προβλήματος.
nada, συμφωνώ σε όλα μαζί σου, με μοναδική ένσταση σ'αυτό που λές για τα πειραματόζωα.Δυστυχώς, είναι απαραίτητα στους τομείς της υγείας.Η τεχνολογία δεν έχει εξελιχθεί τόσο ώστε να μην είναι απαραίτητοι ζωντανοί οργανισμοί για να παρατηρούμε τα αποτελέσματα.
Η μόνη λύση που φαντάζομαι αυτή τη στιγμή θα ήταν να υπάρχουν εξομοιωτές εγκεφάλων και οργανισμών εξαιρετικά υψηλής ορθότητας και ακρίβειας.Μακάρι να ήταν έτσι.Αλλά αυτό το βλέπω να πραγματοποιείται βαθιά στο μέλλον-αν πραγματοποιηθεί.
Ειδάλλως θα έπρεπε να χρησιμοποιούμε ανθρώπους ως πειραματόζωα, με τα φυσικά επακόλουθα.Ή, να εφαρμόζουμε τα προϊόντα της έρευνας κατευθείαν και εντελώς τυφλά, κάτι που στην ουσία είναι ίδιο με το περιεχόμενο της προηγούμενης πρότασης.
Τυπικά, υπάρχουν και άλλες δύο λύσεις, αλλά δεν επεκτείνομαι και εγώ περισσότερο, ήδη το παραέκανα.
Πέρα απ'αυτό, συμφωνώ εντελώς μαζί σου.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


Όντως έτσι που το θέτεις (με το "δυστυχώς" και το "στους τομείς της υγείας") μάλλον έχεις δίκιο AnINffected, η θέση μου ήταν κάπως απόλυτη...AnINffected wrote:Δυστυχώς, είναι απαραίτητα στους τομείς της υγείας.Η τεχνολογία δεν έχει εξελιχθεί τόσο ώστε να μην είναι απαραίτητοι ζωντανοί οργανισμοί για να παρατηρούμε τα αποτελέσματα.
Απλά το αντιμετωπίζω αρνητικά γενικά (για καλλυντικά κλπ) επειδή έχω ακούσει ότι υπάρχουν και εταιρείες που παράγουν καλλυντικά χωρίς να κάνουν πειράματα σε ζώα... Απλά εξαντλούν την θεωρητηκή έρευνα πάνω στο φάρμακο και το δίνουν κατευθείαν σε εθελοντές που είς γνώσην τους, ελεύθερα πέρνουν κάποιο ρίσκο.
Συγκεκριμμένα για φαρμακευτική έρευνα και αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος, μπορώ να το θεωρήσω αναγκαίο κακό. (Αλλά πάντα με επίγνωση του ότι αυτό που κάνουμε είναι κάτι βάρβαρο,μια λύση ανάγκης και σε καμια περίπτωση δικαίωμα μας)
Όντως δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι σε αυτό το θέμα...
"Σ'όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε...
πως να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό;"
Λίνα Νικολακοπούλου
πως να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό;"
Λίνα Νικολακοπούλου
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Πάντως για να είμαι ειλικρινής εμένα με ενοχλούν παραπανω οι σκηνές που αναμεταδίδονται από το Λίβανο παρά τα βίντεο με την κακοποίηση των ζώων. Άρα πρώτα θα μάθουμε να σεβόμαστε τον άνθρωπο και μετά θα αναζητήσουμε τρόπους για την προστασία των ζώων και για να κάνουμε τη θανάτωση τους λιγότερο βάρβαρη.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
Νομίζω ότι είναι πέρα για πέρα άσχετο.Και εμένα μου αρέσει το σουβλάκι χωρίς η πίτα να είναι καμένη αλλά δεν το κάνω θέμα. Εννοώ ότι συζητούμε για τα ζώα και για τα videos που παρακολουθούμε και όχι για τη φιλανθρωπία, ανθρωπισμό κλπ. Δηλαδή προτείνεις να πάψουμε να συζητάμε για τα ζώα γιατί οι καημένοι οι άνθρωποι υποφέρουν; Ωραία ας βάλουμε προτεραιότητα τους ανθρώπους. Και λέω εγώ τώρα...Γιατί για το πρόσφατο μουντιάλ ξοδεύθηκαν τόσα χρήματα και δεν τα δώσαμε στα παιδιά στην Αφρική; Από όσο γνωρίζω παρακολούθησες το μουντιάλ μετά μανίας άρα και έμεινες άπραγος μπροστά σε ένα πρωτοφανές έγκλημα. Να πως μπορεί ένας συλλογισμός να είναι άκυρος αφού κάνουμε ατυχείς συγκρίσεις, μεταβάσεις και λανθασμενες αποδείξεις για να παραπλανήσουμε.tZoLe wrote:Πάντως για να είμαι ειλικρινής εμένα με ενοχλούν παραπανω οι σκηνές που αναμεταδίδονται από το Λίβανο παρά τα βίντεο με την κακοποίηση των ζώων. Άρα πρώτα θα μάθουμε να σεβόμαστε τον άνθρωπο και μετά θα αναζητήσουμε τρόπους για την προστασία των ζώων και για να κάνουμε τη θανάτωση τους λιγότερο βάρβαρη.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
χρόκο λες ότι να ναι επέτρεψε μου να σου πω. Το μουντιάλ το έιδα και επειδή;Ο δικός σου συλλογισμός είναι άτοπος. Σώπα, δηλαδή επειδή τα λεφτά δεν πήγαν στα παιδιά που πεινάνε, εμείς που δεν πεινάμε να τα βάψουμε μαύρα και να μην διασχεδάσουμε. Αν είναι έτσι να το ξέρω και να μην ξαναπάω σινεμά να δω καμία δαπανηρή ταινία ή το καλύτερο πουλήσω τα υπάρχοντα μου και να κυκλοφορώ ρακένδυτος για συμπαράσταση. Μην γινεσαι γελοίος. Καλά είναι τα ζωάκια και τα δικαιώματα τους, αλλά δεν θα πεθάνω για ένα ζώο εγώ προσωπικά. Για ένα παιδί που πεινάει ή που χάνει τη μάνα του και τον πατέρα του από τον πύραυλο, ναι θα το δεχόμουν. Η παρατήρηση μου έχει να κάνει με την έκταση που δίνουμε σε κάποια θέματα. Ο άνθρωπος πρώτα ικανοποιεί την ανάγκη του για φαί και μετά ασχολείται με τα σπουδαιότερα πράγματα λένε. Ας μάθουμε να σεβόμαστε τον δίπλα και μετά σεβόμαστε και τα ζώα. Τα ζώα είναι ζώα και ο άνθρωπος άνθρωπος. Εμείς καταντήσαμε να βλέπουμε τον άνθρωπο σαν ζώο(βλέπε Μέση Ανατολή, πορνεία, εμπόρειο σωματικών οργάνων...), και από την άλλη ψάχνουμε να κατοχυρώσουμε τα δικαιώματα των ζώων(βλέμε Αγγλία όπου όυτε μια γάτα δεν μπορείς να κλωτσήσεις...). Ευχαρίστώ αλλά προτιμώ να βλέπω το μουντιάλ.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
Νομίζω δεν κατανόησες το σχόλιο μου.Διάβασε το ξανά...Και βάζω στοίχημα ότι ποτέ δεν είχες κατοικίδιο!Και είναι επίτρεψε, η προστακτική δεν παίρνει εσωτερική αύξηση.(tZoLe wrote:χρόκο λες ότι να ναι επέτρεψε μου να σου πω. Το μουντιάλ το έιδα και επειδή;Ο δικός σου συλλογισμός είναι άτοπος. Σώπα, δηλαδή επειδή τα λεφτά δεν πήγαν στα παιδιά που πεινάνε, εμείς που δεν πεινάμε να τα βάψουμε μαύρα και να μην διασχεδάσουμε. Αν είναι έτσι να το ξέρω και να μην ξαναπάω σινεμά να δω καμία δαπανηρή ταινία ή το καλύτερο πουλήσω τα υπάρχοντα μου και να κυκλοφορώ ρακένδυτος για συμπαράσταση. Μην γινεσαι γελοίος. Καλά είναι τα ζωάκια και τα δικαιώματα τους, αλλά δεν θα πεθάνω για ένα ζώο εγώ προσωπικά. Για ένα παιδί που πεινάει ή που χάνει τη μάνα του και τον πατέρα του από τον πύραυλο, ναι θα το δεχόμουν. Η παρατήρηση μου έχει να κάνει με την έκταση που δίνουμε σε κάποια θέματα. Ο άνθρωπος πρώτα ικανοποιεί την ανάγκη του για φαί και μετά ασχολείται με τα σπουδαιότερα πράγματα λένε. Ας μάθουμε να σεβόμαστε τον δίπλα και μετά σεβόμαστε και τα ζώα. Τα ζώα είναι ζώα και ο άνθρωπος άνθρωπος. Εμείς καταντήσαμε να βλέπουμε τον άνθρωπο σαν ζώο(βλέπε Μέση Ανατολή, πορνεία, εμπόρειο σωματικών οργάνων...), και από την άλλη ψάχνουμε να κατοχυρώσουμε τα δικαιώματα των ζώων(βλέμε Αγγλία όπου όυτε μια γάτα δεν μπορείς να κλωτσήσεις...). Ευχαρίστώ αλλά προτιμώ να βλέπω το μουντιάλ.

Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!