.:: Which Grad Students Cheat the Most? ::.

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και κειμένων που βρήκατε κάπου αλλού και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας .
Post Reply
User avatar
Tomahawk
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 536
Joined: Tue May 18, 2004 1:50 pm

.:: Which Grad Students Cheat the Most? ::.

Post by Tomahawk » Fri Sep 22, 2006 12:22 am

Article Source

SpectralDesign.Net writes,
"The results of a research paper released Wednesday reveal who is admitting to cheating (in North America). The study focused on 5,300 graduate students in Canada and the U.S. and concluded that the biggest cheaters were business students — 56% of them admitted to copying papers, plagiarizing, etc. The author of the study said, 'The typical comment is that what's important is getting the job done. How you get it done is less important. You'll have business students saying all I'm doing is emulating the behavior I'll need when I get out in the real world.'"


Other grad-student cheaters include: engineering students, 54%; physical sciences, 50%; medical and health-care, 49%; law, 45%; liberal arts, 43%; and social science and humanities students, 39%. These numbers are close to the guesstimate of the anonymous professor.
User avatar
ciao
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2371
Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
Academic status: PhD
Gender:
Location: πίσω από την μπάλα

Post by ciao » Fri Sep 22, 2006 12:33 am

Και μετά απορούμε... :smt011 :smt012 :scratch:
Πάντως το "The typical comment is that what's important is getting the job done" μου θυμίζει κάτι από Νίτσε...
Πάντως είναι τραγελαφικό!

Άραγε τα ποσοστά στην Ευρώπη που να κυμαίνονται??
S.S.D.D.
theo_
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 488
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:00 am
Location: a world without time

Post by theo_ » Fri Sep 22, 2006 2:11 am

You'll have business students saying all I'm doing is emulating the behavior I'll need when I get out in the real world.'"

μήπως κάτι ξέρουν.. ή λείπει κάποιο μάθημα από τον οδηγό σπουδών μας.. :)

P.S. αν κάνανα έρευνα κ για την εθνικότητα των φοιτητών.. όλοι ξέρουμε που θα πήγαινε η πρωτιά!
People are never more insecure than when they become obsessed with their fears at the expense of their dreams
User avatar
ciao
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2371
Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
Academic status: PhD
Gender:
Location: πίσω από την μπάλα

Post by ciao » Fri Sep 22, 2006 2:21 am

Παίζει να λείπει και κάποιο μάθημα από τον οδηγό σπουδών... :cool:
S.S.D.D.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Sep 22, 2006 9:39 am

Γενικά στις διοικητικές σχολές είναι πολύ πιο εύκολο να αντιγράψεις γιατί είναι η φύση των μαθημάτων και της εξέτασης τέτοια. Τα περισσότερα μαθήματα είναι θεωρητικά και οι απαντήσεις είναι μέσα από το Βιβλίο (του τύπου σελ67, 2η παράγραφος). Επίσης τα ερωτήματα πολλαπλής επιλογής διευκολύνουν την αντιγραφή. Αντίθετα, στην Πληροφορική τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Καταρχάς ο συντελεστής δυσκολίας των μαθημάτων είναι μεγαλύτερος. Αν δεν προλαβαίνεις να γράψεις τα δικά σου δεν θα μπορείς να βοηθήσεις και τον δίπλα. Ειδικά στα προγραμματιστικά μαθήματα το "σωστό" από το "λάθος" μπορεί να διαφέρει σε 3 γραμμές κώδικα. Αν δεν (αντι)γραφούν τότε άδικος κόπος.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ο αν φοιτητής του ΔΕΤ, του ΟΔΕ, του Μάρκετινγκ περάσει με αντιγραφή κάποια (θεωρητικά) μαθήματα, δεν χάθηκε και ο κόσμος. Η επαγγελματική του σταδιοδρομία εξαρτάται περισσότερο από την προσωπικότητα του, δεν πρόκειται κανείς να του ζητήσει να περιγράψει το μοντέλο των 5 διαστάσεων του Porter. Ας πούμε ότι έχει αποκλείσει το 25% των πιθανών θέσεων εργασίας του τομέα του. Αντίθετα, ο Πληροφορικάριος αν βγεί από το Πανεπιστήμιο και δεν ξέρει να γράφει κώδικα είναι τεράστια αποτυχία, γιατί έχει αποκλείσει το 80% των πιθανών θέσεων εργασίας στον τομέα του.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Fri Sep 22, 2006 10:53 am

rapadder wrote:Γενικά στις διοικητικές σχολές είναι πολύ πιο εύκολο να αντιγράψεις γιατί είναι η φύση των μαθημάτων και της εξέτασης τέτοια. Τα περισσότερα μαθήματα είναι θεωρητικά και οι απαντήσεις είναι μέσα από το Βιβλίο (του τύπου σελ67, 2η παράγραφος). Επίσης τα ερωτήματα πολλαπλής επιλογής διευκολύνουν την αντιγραφή. Αντίθετα, στην Πληροφορική τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Καταρχάς ο συντελεστής δυσκολίας των μαθημάτων είναι μεγαλύτερος. Αν δεν προλαβαίνεις να γράψεις τα δικά σου δεν θα μπορείς να βοηθήσεις και τον δίπλα. Ειδικά στα προγραμματιστικά μαθήματα το "σωστό" από το "λάθος" μπορεί να διαφέρει σε 3 γραμμές κώδικα. Αν δεν (αντι)γραφούν τότε άδικος κόπος.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ο αν φοιτητής του ΔΕΤ, του ΟΔΕ, του Μάρκετινγκ περάσει με αντιγραφή κάποια (θεωρητικά) μαθήματα, δεν χάθηκε και ο κόσμος. Η επαγγελματική του σταδιοδρομία εξαρτάται περισσότερο από την προσωπικότητα του, δεν πρόκειται κανείς να του ζητήσει να περιγράψει το μοντέλο των 5 διαστάσεων του Porter. Ας πούμε ότι έχει αποκλείσει το 25% των πιθανών θέσεων εργασίας του τομέα του. Αντίθετα, ο Πληροφορικάριος αν βγεί από το Πανεπιστήμιο και δεν ξέρει να γράφει κώδικα είναι τεράστια αποτυχία, γιατί έχει αποκλείσει το 80% των πιθανών θέσεων εργασίας στον τομέα του.
Φυσικά όλα αυτά δε σημαίνουν ότι οι φοιτητές πληροφορικής δεν καταφέρνουν να αντιγράφουν και μάλιστα να περνούν τα μαθήματα με υψηλό βαθμό. Άλλωστε γι'αυτό έπηξε ο ΑΣΕΠ, ενώ την ίδια στιγμή το να βρεις δουλειά σε εταιρία δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.

Χαρακτηριστικό είναι το τι γίνεται στα εργαστήρια μας... όλη τη χρονιά είναι άδεια, μόνο οι ίδιοι 10 φοιτητές πατούν, και λίγες μέρες πριν την εξεταστική γεμίζει ο κόσμος... (και πάλι όμως μετά τισ 19:30 οι μόνοι που υπάρχουν είναι οι ίδιοι 10 φοιτητές) και φυσικά αν κάθονταν να προγραμματίσουν θα ήταν καλό... αυτό που γίνεται είναι να παίρνουν έτοιμες τις εργασίες των άλλων 10 και να τις "αλλάζουν", ή να ψάχνουν στο net για έτοιμες εργασίες (το να πάρεις ιδέες από παρόμοιες εργασίες το θεωρώ ως ιδιαίτερα αποδοτικό στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά το να κάνεις copy paste έτοιμη εργασία -προηγούμενων χρόνων που τυχαίνει να είναι ίδια με τη δική σου... και ναι το έχω δει κι αυτό. Και μη πει κανείς ότι φταίει ο καθηγητής που έβαλε την ίδια άσκηση...). Επίσης κλασσικά μία εργασία που έχει δωθεί από τον καθηγητή 2-3 βδομάδες πριν (για να μην πω για φέτος που οι περισσότερες εργασίες είχαν 3 μήνες επιπλέον) θα γίνει 3-4 μέρες πριν την παράδοση και σε διάφορα fora (μαζί με το δικό μας) θα εμφανιστούν threads τύπου "πώς γίνεται αυτό", "να πάρουμε παράταση" (το να ρωτήσει πώς γίνεται κάτι το καταλαβαίνω και το έχω κάνει κι εγώ, αλλά όταν ρωτάς για ολόκληρη τη λύση και μάλιστα την τελευταία στιγμή... είναι κάπως...)
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Sep 22, 2006 11:15 am

Συμφωνώ στα όσα γράφεις. Άντε, να γεμίσει εντελώς ο ΑΣΕΠ να σταματήσουν να δηλώνουν την Πληροφορική για να γίνουν καθηγητές (ή να διδάσκουν στην ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ). Βρήκα κάτι αρκετά ενδιαφέρον (How to have a bad career in research/academia): http://www.cs.berkeley.edu/~pattrsn/talks/BadCareer.pdf
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
Fairy
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1733
Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Mairyland Park

Post by Fairy » Fri Sep 22, 2006 12:17 pm

ciao wrote:Παίζει να λείπει και κάποιο μάθημα από τον οδηγό σπουδών... :cool:
Πώς τους μαθαίνανε στην αρχαία Σπάρτη να κλέβουνε χωρίς να γίνονται αντιληπτοί... Ακριβώς έτσι !!!
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
User avatar
ciao
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2371
Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
Academic status: PhD
Gender:
Location: πίσω από την μπάλα

Post by ciao » Fri Sep 22, 2006 12:25 pm

Είναι σαν να λέμε "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"...
Συγγνώμη αλλά όλοι οι σκοποί δεν είναι το ίδιο! (προσωπική μου άποψη)
S.S.D.D.
User avatar
xrokos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1072
Joined: Fri Nov 04, 2005 12:59 pm

Post by xrokos » Fri Sep 22, 2006 3:05 pm

Καλά εδώ στο Ελλαδιστάν η αντιγραφή πάει σύννεφο! Και ακόμα στην πληρ υπάρχει ανετότατα. Δε φταίει τόσο η επιτήρηση όσο η παιδεία του φοιτητή που τον ωθεί στην αντιγραφή αλλά και το μίζερο πρόγραμμα σπουδών με πολλά θεωρητικά μαθήματα και πρακτικά χωρίς καθόλου καλή υποδομή εργαστηρίων, με τους βοηθούς να τα ξύνουν και να τους πληρώνει τσάμπα το δημόσιο. Σαφώς υπάρχουν και βοηθοί που είναι εξαίρετοι αλλά αυτό οφείλεται χάρη στη δικιά τους υπευθυνότητα.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
User avatar
vangos
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 571
Joined: Tue Mar 16, 2004 3:14 pm
Location: Heracleia@UTA

Post by vangos » Fri Sep 22, 2006 3:24 pm

rapadder wrote:... Βρήκα κάτι αρκετά ενδιαφέρον (How to have a bad career in research/academia): http://www.cs.berkeley.edu/~pattrsn/talks/BadCareer.pdf
Όντως, πολύ ενδιαφέρον. Αν πιάσεις το νόημα έχει πολύ καλές συμβουλές.
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Fri Sep 22, 2006 6:11 pm

xrokos wrote:με τους βοηθούς να τα ξύνουν και να τους πληρώνει τσάμπα το δημόσιο.
Οι περισσότεροι βοηθοί είναι άμισθοι διδακτορικοί φοιτητές...

Συμφωνώ στα υπόλοιπα, αλλά και οι επιτηρητές φταίνε
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Fri Sep 22, 2006 6:48 pm

Πέστα ρε Erevo!! :smt023 Συμφωνώ και επαυξάνω!
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
ciao
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2371
Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
Academic status: PhD
Gender:
Location: πίσω από την μπάλα

Post by ciao » Fri Sep 22, 2006 7:30 pm

Αν αρχίσεις να ψάχνεις αν το αβγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό...κάπου θα χαθείς!!!
[off topic]
(αν και η επιστήμη απεφάνθει ότι το αβγό έκανε την κότα...)
[/off topic]
Σίγουρα στο "παιχνίδι" υπάρχουν και οι "καλοί" και οι "κακοί" απλά ίσως να πρέπει να βρεις τη θέση σου και το ρόλο σου.
Αν υπάρχει στοιχειώδης ηθική κάποια πράγματα νομίζω έπονται...
Bottom line όλοι έχουμε ένα κάποιο μερίδιο ευθύνης...
Last edited by ciao on Sun Sep 24, 2006 3:33 pm, edited 1 time in total.
S.S.D.D.
User avatar
xrokos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1072
Joined: Fri Nov 04, 2005 12:59 pm

Post by xrokos » Fri Sep 22, 2006 8:56 pm

Κοίτα λέω για αυτούς που πληρώνονται αλλά και οι άλλοι οφείλουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Και αν τώρα νομίζεις ότι πρέπει να είναι ο μπαμπούλας από επάνω μας για να μην αντιγράψουμε αυτό είναι μεγάλη αποτυχία της κοινωνίας. Άλλωστε αν το φιλοσοφήσεις η πρόθεση είναι ισάξια της πράξης (το να μην αντιγράψεις επειδή ήταν ο μπαμπούλας από πάνω σου είναι ακριβώς το ίδιο με το να αντιγράψεις επειδή απουσίαζε ο μπαμπούλας). Τώρα αν απαιτούμε μπαμπούλες για αξιοκρατία είμαστε pathetic γιατί στο κάτω κάτω ανήκουμε στους "πνευματικούς" της κοινωνίας. Αν είναι έτσι οι πνευματικοί οι υπόλοιποι πώς είναι;
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Fri Sep 22, 2006 11:28 pm

θα συμφωνήσω ότι είναι θέμα αγωγής και ηθικής κυρίως. αλλά αφού τα πράγματα είναι έτσι όπως είναι, όταν υπάρχει ο μπαμπούλας θέλω να κάνει σωστά τη δουλειά του (θέλω το περιβάλλον να μου εξασφαλίζει ότι το 5 που πηρα άξιζε λιγότερο από το 6 του διπλανού)
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
Post Reply

Return to “Αναδημοσιεύσεις”