Περί αποτελεσμάτων της αναβληθείσας εξεταστικής Ιουν. 2006
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Για τα βιβλία: πάρτε κανένα βιβλίο προγραμματισμού της προκοπής για κάποια γλώσσα (όποια γουστάρετε) από το εμπόριο. Ξενόγλωσσο. Δεν είναι έξοδο, είναι επένδυση. Θα πάρετε και καλό βιβλίο από το μάθημα της C++. Αν δεν θέλετε να πληρώσετε, περάστε και μια φορά από την βιβλιοθήκη. Πόσοι έχετε πάει αλήθεια να δανειστείτε?
Για τα εργαστήρια: Όσοι είσαι συνεπής συνήθως τα εργαστήρια τους φαίνονται βαρετά. Απλά να επισημάνω για κάποιον που ανέφερε θέμα μισθού ότι οι βοηθοί των μαθημάτων είναι οι άμισθοι υποψήφιοι διδάκτορες. Δυο-τρεις επί μισθώ βοηθοί υπάρχουν σε όλο το τμήμα.
Για τα εργαστήρια: Όσοι είσαι συνεπής συνήθως τα εργαστήρια τους φαίνονται βαρετά. Απλά να επισημάνω για κάποιον που ανέφερε θέμα μισθού ότι οι βοηθοί των μαθημάτων είναι οι άμισθοι υποψήφιοι διδάκτορες. Δυο-τρεις επί μισθώ βοηθοί υπάρχουν σε όλο το τμήμα.
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
tsilochr++tsilochr wrote:εγώ λέω μερικοί να σταματήσουν να γκρινιάζουν και να στρωθούν στη δουλειά. οι σπουδές του πανεπιστημίου θέλουν δουλειά, δεν είναι λύκειο το πράμα...
Η εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο είναι πρωτίστως προσωπική υπόθεση και δευτερευόντως αφορά αίθουσες/καθηγητές/βιβλία/εργαστήρια κτλ.
Η έλλειψη βιβλίου είναι σημαντική, αλλά επ' ουδενί καθοριστική για την αποτυχία των φοιτητών. Θυμάμαι με ανατριχίλα τα αείμνηστα Ειδικά Θέματα Αλγορίθμων (όπου στην εποχή μου δινόταν ένα βιβλίο που δεν έκανε ούτε για προσάναμμα) και παρ' όλα αυτά διαβάσαμε και το περάσαμε με αξιοπρέπεια.


Όσον αφορά το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας, αυτό αποτελεί πλέον παράδοση σε αυτά τα μαθήματα, αφού υπάρχει σε σχεδόν οποιονδήποτε καθηγητή τα δίδασκε στο παρελθόν, κυρίως (IMHO) διότι οι φοιτητές δεν παίρνουν στα σοβαρά το μάθημα και προσπαθούν αρκετά. Δεν είναι μαθήματα που θα κάνεις την εργασία μια μέρα πριν, ή θα διαβάσεις μια μέρα πριν το μάθημα και θα περάσεις, ή ούτε καν ότι αν κάνεις απλώς τις εργασίες που προτείνονται ότι θα μάθεις στ' αλήθεια προγραμματισμό. Αν δεν ασχοληθείς μόνος σου και σοβαρά, δεν γίνεται τίποτα - κι ας έχεις και την υποδομή (βιβλία/καθηγητές/...) του ΜΙΤ. Αντίστροφα, αν έχεις ασχοληθεί κάπως, είναι πολύ εύκολο να περάσεις, και να πάρεις και βαθμό, ακόμα κι αν δεν έχεις βιβλία/φροντηστήρια/whatever.
Δυστυχώς, απ' όσο έχω δει, από τη σχολή μας βγαίνουν είτε άτομα που ξέρουν καλά προγραμματισμό (μειονότητα), είτε άσχετοι που δεν μπορούν να κάνουν compile ούτε ένα έτοιμο πρόγραμμα (που λέει ο λόγος). Φυσικά αυτό είναι απαράδεκτο και πρέπει να αλλάξει. Δεν είπα ότι όλοι πρέπει να κάνουν παπάδες σε assembly, αλλά τουλάχιστον πρέπει να μαθαίνουν τα στοιχειώδη. Και αν κρίνω από το ποσοστό αποτυχίας, αυτό δεν συμβαίνει.
Όσον αφορά τον καθηγητή, πρόκειται (και πάλι ΙΜΗΟ) για έναν από τους κορυφαίους του τμήματός μας. Ίσως να του λείπει εμπειρία, αλλά σίγουρα έχει τις γνώσεις, τη μεταδοτικότητα, και τη διάθεση για να σε διδάξει. Όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα.
Όσον αφορά τα φροντιστήρια, απ' όσο θυμάμαι στο προπτυχιακό, δεν θυμάμαι κανένα φροντιστήριο που να με βοήθησε παραπάνω από το να πάρω απλώς μια ιδέα για το τι πρέπει να κάνω στις εργασίες (και πολλές φορές ούτε κι αυτό). Σε κάθε περίπτωση έπρεπε να ανακαλύψω τη γνώση πρακτικά μόνος μου.
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Πάντως είναι πολύ εύκολο να μιλά κανείς εκ του ασφαλούς. Και εγώ μιλάω εκ του ασφαλούς τώρα παρότι είμαι πρώτο έτος. Ωραίες οι παρατηρήσεις και οι συμβουλές από τους συναδέρφους με σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία σε ότι αφορά το πανεπιστήμιο. Αλλά μήπως είναι αφελές να θεωρούμε πως όλοι οι φοιτητές του πρώτου έτους αδιαφόρησαν; Μήπως είναι υπερβολή ότι κανένας από αυτούς που απότυχαν δεν προσπάθησε; Ο Παπαϊωάννου στο απυρόβλητο; Εγώ ξέρω πως όση θέληση και να έχεις άμα ο καθηγητής δε βοηθήσει λίγο ειδικά στα πρώτα βήματα...δεν φταίς μόνο εσύ για την αποτυχία. Απλά φταις και εσύ. Αλλά τώρα αν η πολιτική μας είναι να μην κατηγορούμε τον καθηγητή και για όλα φταίνε οι αδιάφοροι αιώνιοι φοιτητές σωπαίνω, και μάλλον κακώς μίλησα.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο, αλλά γιατί μόνο ο Παπαιωάννου τα ακούει? ο άνθρωπος Java 2 έπρεπε να διδάξει. Αν ο κόσμος από κάτω δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει τι θα έπρεπε να κάνει? να ρίξει την ποιότητα του μαθήματος? Αν κάποιος δεν έχει τις βάσεις για το μάθημα ας μην το επιλέξει. Στη σχολή μας τα μαθήματα δεν είναι μόνο για κάποια εξάμηνα. Ας το πάρει αργότερα, όταν θα νιώσει έτοιμος (όπως έκαναν οι μεγαλύτερων ετών). Μου κάνει εντύπωση που δεν έχουμε απαιτήσεις από τη Java 1 (αλλά μάλλον εκεί είμαστε ΟΚ... το περάσαμε...). Δηλάδή κάποιος έμαθε όσα έπρεπε να μάθει στο μάθημα Java 1 και ξαφνικά στη Java 2 η γλώσσα μεταμορφώθηκε?
Έτυχε να παρακολουθήσω κάποιους καθηγητές του εξωτερικού και μας έδειξαν το τι κάνουν οι προπτυχιακοί τους... αν βλέπατε το τι 3d γραφικά είχαν τα προγράμματά τους θα μένατε με το στόμα ανοιχτό (και το μάθημα ήταν αλγόριθμοι, όχι γραφικά). Αν έβαζε κάποιος δικός μας τέτοια θα τον έπαιρναν με τις πέτρες (θυμάμαι τι γινόταν παλιά στα γραφικά όταν δεν είχε φροντιστήριο).
Και όπως είπα και πριν, αυτό που με πείραξε ήταν ο τόνος του β.) σκέλους του μηνύματος του καθηγητή...
Έτυχε να παρακολουθήσω κάποιους καθηγητές του εξωτερικού και μας έδειξαν το τι κάνουν οι προπτυχιακοί τους... αν βλέπατε το τι 3d γραφικά είχαν τα προγράμματά τους θα μένατε με το στόμα ανοιχτό (και το μάθημα ήταν αλγόριθμοι, όχι γραφικά). Αν έβαζε κάποιος δικός μας τέτοια θα τον έπαιρναν με τις πέτρες (θυμάμαι τι γινόταν παλιά στα γραφικά όταν δεν είχε φροντιστήριο).
Και όπως είπα και πριν, αυτό που με πείραξε ήταν ο τόνος του β.) σκέλους του μηνύματος του καθηγητή...
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Κοίτα, θα μιλήσω καθαρά προσωπικά. Το πήρα το μάθημα, πήγα σε 2 διαλέξεις όλες κι όλες. Κλασσικό μάθημα 1ου έτους, 200+ φοιτητές να κάνουν φασαρία και ένας κακομοίρης να προσπαθεί να διδάξει. Έτσι δεν γίνεται δουλειά... Εγώ το έδωσα το μάθημα καθαρά εμπειρικά γιατί πολύ απλά ήξερα java, τουλάχιστον αυτά που ζητούσε.tZoLe wrote:Πάντως είναι πολύ εύκολο να μιλά κανείς εκ του ασφαλούς. Και εγώ μιλάω εκ του ασφαλούς τώρα παρότι είμαι πρώτο έτος. Ωραίες οι παρατηρήσεις και οι συμβουλές από τους συναδέρφους με σαφώς μεγαλύτερη εμπειρία σε ότι αφορά το πανεπιστήμιο. Αλλά μήπως είναι αφελές να θεωρούμε πως όλοι οι φοιτητές του πρώτου έτους αδιαφόρησαν; Μήπως είναι υπερβολή ότι κανένας από αυτούς που απότυχαν δεν προσπάθησε; Ο Παπαϊωάννου στο απυρόβλητο; Εγώ ξέρω πως όση θέληση και να έχεις άμα ο καθηγητής δε βοηθήσει λίγο ειδικά στα πρώτα βήματα...δεν φταίς μόνο εσύ για την αποτυχία. Απλά φταις και εσύ. Αλλά τώρα αν η πολιτική μας είναι να μην κατηγορούμε τον καθηγητή και για όλα φταίνε οι αδιάφοροι αιώνιοι φοιτητές σωπαίνω, και μάλλον κακώς μίλησα.
Πάμε λοιπόν στο θέμα μας. Οι μισοί εδώ μέσα έκαναν πρώτη φορά java με τον κάβουρα. Νομίζεις μάθανε από το μάθημα? Βλέπεις κανένα να γκρινιάζει? Το ίδιο και με την οργάνωση. Εμείς κάναμε με Πολύζο. Νομίζεις μάθαμε καλή assembly? Υπάρχει όμως περίπτωση να κακολογήσει κανείς τον Πολύζο?
Ναι εγώ κρίνω εκ του ΠΟΛΥ ασφαλούς. Εσείς κρίνετε χωρίς να ξέρετε ακόμα...Δεν κρίνεται ο διδάσκων υπό τέτοιες συνθήκες. Και ναι, το ποσοστό πιθανότηας οι πρωτοετής να αδιαφορούν για την JAVA είναι πολύ μεγάλο.
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
tzole πολύ καλά έκανες και μίλησες και αυτός είναι ο ρόλος του φόρουμ .
Όσον αφορά το βιβλίο υπάρχουν δυο παράμετροι. Πρώτα υπάρχει η απαγόρευση στην διανομή ξενόγλωσσων κύριων βιβλίων στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Μια βόλτα από τα γνωστά βιβλιοπωλεία θα σας πείσει πως δεν υπάρχει σοβαρό ελληνικό βιβλίο προγραμματισμού. Τα περισσότερα ελληνικά είναι συνήθως outdated σε αντίθεση με αγγλικά βιβλία που ακολουθούν τις εκδόσεις των γλωσσών και είναι πολύ χρήσιμα ως αναφορές. Επίσης κάποια μεταφρασμένα είναι απλά χαμένα στην μετάφραση (αλλά ας μην πιάσουμε τη συζήτηση περι μετάφρασης όρων πληροφορικής). Τέλος θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως στο πανεπιστήμιο δεν πρέπει να διαβάζουμε όπως στο λύκειο. Δηλαδή έχουμε ένα βιβλίο και πάμε κεφ 1 σελ 15-37 κεφ3 σελ 63-76 κτλ. Αυτό δυστυχώς γίνεται και βολεύει . Πάντως όταν βλέπεται ένα μάθημα που δίνει τη δυνατότητα "επεκτάσεων" μάλλον καλό είναι. Ειδικά στον προγραμματισμό που δεν διδάσκεται αυτό που έγινε στην java2 φέτος ήταν να δωθούν κάποια tips προγραμματισμού που μόνος του ο καθένας θα τα καταλάβαινε μετά από κανά δυο χρονια και με τις βάσεις αυτές να μπορεί κάποιος να ασχοληθεί με κώδικα και να αναπτύξει το δικό του στυλ προγραμματισμού.
Όσον αφορά το βιβλίο υπάρχουν δυο παράμετροι. Πρώτα υπάρχει η απαγόρευση στην διανομή ξενόγλωσσων κύριων βιβλίων στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Μια βόλτα από τα γνωστά βιβλιοπωλεία θα σας πείσει πως δεν υπάρχει σοβαρό ελληνικό βιβλίο προγραμματισμού. Τα περισσότερα ελληνικά είναι συνήθως outdated σε αντίθεση με αγγλικά βιβλία που ακολουθούν τις εκδόσεις των γλωσσών και είναι πολύ χρήσιμα ως αναφορές. Επίσης κάποια μεταφρασμένα είναι απλά χαμένα στην μετάφραση (αλλά ας μην πιάσουμε τη συζήτηση περι μετάφρασης όρων πληροφορικής). Τέλος θα πρέπει να γίνει κατανοητό πως στο πανεπιστήμιο δεν πρέπει να διαβάζουμε όπως στο λύκειο. Δηλαδή έχουμε ένα βιβλίο και πάμε κεφ 1 σελ 15-37 κεφ3 σελ 63-76 κτλ. Αυτό δυστυχώς γίνεται και βολεύει . Πάντως όταν βλέπεται ένα μάθημα που δίνει τη δυνατότητα "επεκτάσεων" μάλλον καλό είναι. Ειδικά στον προγραμματισμό που δεν διδάσκεται αυτό που έγινε στην java2 φέτος ήταν να δωθούν κάποια tips προγραμματισμού που μόνος του ο καθένας θα τα καταλάβαινε μετά από κανά δυο χρονια και με τις βάσεις αυτές να μπορεί κάποιος να ασχοληθεί με κώδικα και να αναπτύξει το δικό του στυλ προγραμματισμού.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
θα συμφωνήσω με τον Jimmy και θα συμπληρώσω λέγοντας ότι ίσως τα ποσοστά αποτυχίας στο συγκεκριμένο μάθημα είναι κάθε χρόνο δικαιολογημένα ψηλά .
Η αιτία γι'αυτό είναι απλά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μάθημα δεν μπορεί να περαστεί αν δεν ξεφύγει κάποιος από την νοοτροπία του λυκείου. Είναι πολύ ιδιαίτερο πράγμα ο προγραμματισμός και όσοι το συνειδητοποιήσουν νωρίς είναι κερδισμένοι.
Το πρόβλημα με το Programming είναι ότι όσο εξάσκηση και να κάνεις, ποτέ δεν θα είναι αρκετή.
Αυτά που διδάσκονται στο μάθημα είναι η προπαίδεια...για να μπορέσεις να φτάσεις να ερμηνεύεις ρυθμούς μεταβολής και να αναγνωρίζεις που πρέπει να χρησιμοποιήσεις ολοκληρώματα και πού παραγώγους απαιτεί εξοικείωση και πολλές, πάρα πολλές ώρες ασκήσεων.
Έτσι και το programming, ΟΚ ξέρεις τις βασικές κλάσεις της γλώσσας, ξέρεις την έννοια της συνάρτησης, αλλά πρέπει να μάθεις να τα συνδυάζεις.
Εκεί πρέπει ο κάθε καθηγητής να κάνει την υπέρβαση και να ασχοληθεί και λίγο με την αφύπνιση των φοιτητών και να τους κάνει/προκαλέσει/αναγκάσει να ψαχτούν μόνοι τους.
Αυτό το ψάξιμο είναι κάτι το οποίο το μαθαίνεις στο πανεπιστήμιο, είναι αυτό που καταλήγει στην έρευνα, ο Αποστολόπουλος μια φορά το είχε ονομάσει ακαδημαϊκότητα. Αυτό πρέπει να προσεχτεί και όλα θα είναι καλύτερα.
Η αιτία γι'αυτό είναι απλά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μάθημα δεν μπορεί να περαστεί αν δεν ξεφύγει κάποιος από την νοοτροπία του λυκείου. Είναι πολύ ιδιαίτερο πράγμα ο προγραμματισμός και όσοι το συνειδητοποιήσουν νωρίς είναι κερδισμένοι.
Το πρόβλημα με το Programming είναι ότι όσο εξάσκηση και να κάνεις, ποτέ δεν θα είναι αρκετή.
Αυτά που διδάσκονται στο μάθημα είναι η προπαίδεια...για να μπορέσεις να φτάσεις να ερμηνεύεις ρυθμούς μεταβολής και να αναγνωρίζεις που πρέπει να χρησιμοποιήσεις ολοκληρώματα και πού παραγώγους απαιτεί εξοικείωση και πολλές, πάρα πολλές ώρες ασκήσεων.
Έτσι και το programming, ΟΚ ξέρεις τις βασικές κλάσεις της γλώσσας, ξέρεις την έννοια της συνάρτησης, αλλά πρέπει να μάθεις να τα συνδυάζεις.
Εκεί πρέπει ο κάθε καθηγητής να κάνει την υπέρβαση και να ασχοληθεί και λίγο με την αφύπνιση των φοιτητών και να τους κάνει/προκαλέσει/αναγκάσει να ψαχτούν μόνοι τους.
Αυτό το ψάξιμο είναι κάτι το οποίο το μαθαίνεις στο πανεπιστήμιο, είναι αυτό που καταλήγει στην έρευνα, ο Αποστολόπουλος μια φορά το είχε ονομάσει ακαδημαϊκότητα. Αυτό πρέπει να προσεχτεί και όλα θα είναι καλύτερα.
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Μην το βλέπεις έτσι - καμία σχέση. Δηλαδή μόνο οι πρωτοετείς (και δη οι φετινοί) που κόπηκαν τράβηξαν ζόρι με την Java;tZoLe wrote:Πάντως είναι πολύ εύκολο να μιλά κανείς εκ του ασφαλούς. Και εγώ μιλάω εκ του ασφαλούς τώρα παρότι είμαι πρώτο έτος.

Προφανώς και δεν είναι στο απυρόβλητο - κανείς δεν είναι. Και πράγματι, η παράκλησή του στο (β) μέρος ήταν κάπως... Απλώς, αν πέφτει γκρίνια και για αυτόν ούτε καν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει σε άλλα μαθήματα.....tZoLe wrote:Ο Παπαϊωάννου στο απυρόβλητο;


Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Να πω και γω κάτι ... ήταν η πρώτη χρονιά του Παπαϊωάννου στο μάθημα αυτό, και ο τρόπος διδασκαλίας ήταν αρκετά παραπάνω από αυτό που ήθισται να γίνεται ... θα μείνω στα λόγια του jimmyd ο οποίος με καλύπτει
Τώρα το άλλου θέμα που έθξε ο tsilo πιο πάνω ...
είναι αυτό που λείπει από τους Έλληνες φοιτητές, οι οποίοι δεν έχουν συνειδητοποιήσει τον λόγο για τον οποίο βρίσκονται μέσα στην αίθουσα, για τον οποίο ήρθαν να δηλώσουν το παρόν στη διδασκαλί μόνο και μόνο ενοχλώντας τους γύρω τους. Έχουν μείνει ακόμη στην εποχή του σχολείου και των απουσιών. Γιατί οτιδήποτε δημόσιο στην Ελλάδα θεωρείται "playground" των πολλών εις βάρος των λίγων ... αυτά από έναν αγανακτησμένο φοιτητή!
Τα λόγια μου μπορεί να φάνηκαν κυνικά και σκληρά, αλλά, κατ' εμέ, εκεί έγκειται η διαφορά των ελληνικών Παν/μιων συγκρινόμενα με αυτά του εξωτερικού. Ούτε η ελλιπής χρηματοδότηση φταίει, ούτε οι εκάστοτε υπουγοί Παιδείας φταίνε .. ούτε τίποτα. Αυτός που φταίει είναι ο κλασσικός ο ^%$ ο έλληνας φοιτητής !!!!
Το πιθανότερο ήταν ότι οι πρωτοετείς δεν ήμασταν προετοιμασμένοι (και ώριμοι) για ένα τόσο καινοτόμο στυλ μαθήματος. Συμφωνώ όμως ότι έτσι θα έπρεπε να συνεχίσει να διδάσκεται. Χρήζει βέβαια βελτιώσεων από τον καθηγητή ... αλλά αυτά στην πορεία !αυτό που έγινε στην java2 φέτος ήταν να δωθούν κάποια tips προγραμματισμού που μόνος του ο καθένας θα τα καταλάβαινε μετά από κανά δυο χρονια και με τις βάσεις αυτές να μπορεί κάποιος να ασχοληθεί με κώδικα και να αναπτύξει το δικό του στυλ προγραμματισμού.
Τώρα το άλλου θέμα που έθξε ο tsilo πιο πάνω ...
κλασσική κατάσταση που με ενόχλησε έντονα από την πρώτη μέρα παρουσίας μου στο Παν/μιο. Η απόλυτη σιγή, και η διακοπή της μόνο για ερωτήσεις, είναι σαφώς μια κατάσταση που εξαίρει τη διαδασκαλία και την οδηγεί σε άλλα επίπεδαΚλασσικό μάθημα 1ου έτους, 200+ φοιτητές να κάνουν φασαρία και ένας κακομοίρης να προσπαθεί να διδάξει.

Τα λόγια μου μπορεί να φάνηκαν κυνικά και σκληρά, αλλά, κατ' εμέ, εκεί έγκειται η διαφορά των ελληνικών Παν/μιων συγκρινόμενα με αυτά του εξωτερικού. Ούτε η ελλιπής χρηματοδότηση φταίει, ούτε οι εκάστοτε υπουγοί Παιδείας φταίνε .. ούτε τίποτα. Αυτός που φταίει είναι ο κλασσικός ο ^%$ ο έλληνας φοιτητής !!!!

-
- byte level
- Posts: 58
- Joined: Thu Jun 09, 2005 12:43 pm
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Δεν έχεις κι άδικο, Punisher. Ή μάλλον σωστότερα, η ευθύνη είναι ισομοιρασμένη ανάμεσα στους φοιτητές και καθηγητές. Αυτό φαίνεται και στο δημόσιο λύκειο. Στο πώς το αντιμετωπίζουν και οι καθηγητές ("ασ' τους να τους τα πουν στο φροντιστήριο") και οι μαθητές ("άσε να μας τα πουν στο φροντιστήριο"). Οι καθηγητές και οι φοιτητές αντιμετωπίζουν οι μεν τους δεν σαν ένα μάτσο βλάκες κι άσχετους.
Νομίζω πως ένα από τα βασικά προβλήματα είναι ο υπέρογκος αριθμός φοιτητών. Αν καθηγητής - φοιτητής είχαν μια πιο προσωπική σχέση θα σέβονταν περισσότερο ο ένας τον άλλον κι αυτό που κάνουν στην αίθουσα. Εκεί κι ο καθηγητής θα ντρεπόταν να λέει χαζομάρες για δύο ώρες και να προτείνει άχρηστα βιβλία, αλλά κι ο φοιτητής να φέρεται σαν κάφρος στην αίθουσα.
Όσο για το εργαστήριο, στο πρώτο μου εξάμηνο, επειδή δεν είχα ιδέα από προγραμματισμό (ήμουν από θετική κατεύθυνση), είχα άπειρες φορές ευχηθεί να έρχόταν κάποιος με εμπειρία, να σταθεί από πάνω μου στο εργαστήριο και να μου εξηγήσει γραμμή προς γραμμή τα λάθη μου και τα δύσκολα σημεία. Όχι σαν το λύκειο, απλά να με βάλει στη νοοτροπία του προγραμματιστή και του φοιτητή για να ανοίξω μόνη τα φτερά μου.
ΥΓ. Τεχνολογία Πολυμέσων έκανε φέτος ο Ξυλωμένος; Του πάει σαν μάθημα;
Νομίζω πως ένα από τα βασικά προβλήματα είναι ο υπέρογκος αριθμός φοιτητών. Αν καθηγητής - φοιτητής είχαν μια πιο προσωπική σχέση θα σέβονταν περισσότερο ο ένας τον άλλον κι αυτό που κάνουν στην αίθουσα. Εκεί κι ο καθηγητής θα ντρεπόταν να λέει χαζομάρες για δύο ώρες και να προτείνει άχρηστα βιβλία, αλλά κι ο φοιτητής να φέρεται σαν κάφρος στην αίθουσα.
Όσο για το εργαστήριο, στο πρώτο μου εξάμηνο, επειδή δεν είχα ιδέα από προγραμματισμό (ήμουν από θετική κατεύθυνση), είχα άπειρες φορές ευχηθεί να έρχόταν κάποιος με εμπειρία, να σταθεί από πάνω μου στο εργαστήριο και να μου εξηγήσει γραμμή προς γραμμή τα λάθη μου και τα δύσκολα σημεία. Όχι σαν το λύκειο, απλά να με βάλει στη νοοτροπία του προγραμματιστή και του φοιτητή για να ανοίξω μόνη τα φτερά μου.
ΥΓ. Τεχνολογία Πολυμέσων έκανε φέτος ο Ξυλωμένος; Του πάει σαν μάθημα;
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- ciao
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2371
- Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: πίσω από την μπάλα
Αν και δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι ούτε να το παίζω έξυπνος γιατί και εγώ την έχω πατήσει με κάποια μαθήματα και μιλάω εκ του ασφαλούς, αν αρχίσεις να ψάχνεις αν το αυγό έκανε την κότα ή κότα το αυγό κάπου θα χαθείς!
Δυστυχώς ή ευτυχώς στο "παιχνίδι" υπάρχουν και οι "καλοί" και οι "κακοί", απλά πρέπει να βρεις τη θέση σου και το ρόλο σου.
Αν υπάρχει στοιχειώδης συνείδηση από όλους τους "συμμετέχοντες" κάποια πράγματα νομίζω έπονται...
Bottom line θα συμφωνήσω ότι όλοι έχουμε ένα κάποιο μερίδιο ευθύνης...
Δυστυχώς ή ευτυχώς στο "παιχνίδι" υπάρχουν και οι "καλοί" και οι "κακοί", απλά πρέπει να βρεις τη θέση σου και το ρόλο σου.
Αν υπάρχει στοιχειώδης συνείδηση από όλους τους "συμμετέχοντες" κάποια πράγματα νομίζω έπονται...
Bottom line θα συμφωνήσω ότι όλοι έχουμε ένα κάποιο μερίδιο ευθύνης...
S.S.D.D.
-
- byte level
- Posts: 58
- Joined: Thu Jun 09, 2005 12:43 pm
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Κανονικά το μάθημα είναι του Πολύζου και δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση γιατί μάλλον κανείς δεν το έχει παρακολουθήσει 2 φορές.giannis_cs wrote:Ναι ο Ξυλωμενος το εκανε αλλά καλυτερα να απαντησει καποιος που το παρακολουθουσε για το αν του παει
Συγκεκριμένα για τον Ξυλωμένο, σε όποιον αρέσει ο τρόπος με τον οποίο διδάσκει τότε θα τον βόλεψε και στα πολυμέσα. Δυστυχώς λόγω των κινητοποιήεων φέτος δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για να γίνει καλή δουλειά, τα ωραία θέματα στο τέλος της ύλης δεν διδάχτηκαν
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Χα εδώ κάνεις λάθος. ε λοιπόν είχα τη χαρά να το διδαχθώ δύο φορές και από τους δύο καθηγητές (με τον Ξυλωμένο όταν ήμουν πρώτο έτος -που να κάνω την εργασία τότε-, και με τον Πολύζο στο τρίτο). Ένα θα πω: ενώ ήξερα ότι δε μπορούσα να κάνω την εργασία, άρα και να δώσω το μάθημα, το παρακολουθούσα λόγω καθηγητή. Ήταν απλά κορυφαίος. μετά με τον Πολύζο, μάλλον είχα περισσότερες απαιτήσεις (τα είχα ακούσει κι άλλη φορα), αλλά δε μπορώ να πω ότι ήταν άσχημα. Αλλά Ξυλωμένος rulez (είμαι fan Ξυλω!!!)tsilochr wrote: Κανονικά το μάθημα είναι του Πολύζου και δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση γιατί μάλλον κανείς δεν το έχει παρακολουθήσει 2 φορές.
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Το θέμα είναι ΠΕΡΙ των αποτελεσμάτων, δηλαδή σχόλια και τέτοια. το thread με τα αποτελέσματα είναι άλλο (πάντως έχεις δίκιο, και εγώ θα έτρωγα μεγάλη ξενέρα....)Ganther wrote:Παιδια το θεμα ειναι Περί αποτελεσμάτων της αναβληθείσας εξεταστικής Ιουν. 2006...
Δε θελω προφανως να κανω το Moderator αλλα ολο βλεπω νεες απαντησεις και νομιζω οτι βγηκε κανα μαθημα και τελικα τρωω ξενερα...![]()
![]()
Βγήκαν τα Δίκτυα Υπολογιστών.
merged by P3
Και για του λόγου το αληθές..
merged by P3
Και για του λόγου το αληθές..
Βαθμολογία Εξετάστικης Περιόδου Ιουνίου 2006
Η βαθμολογία έχει αναρτηθεί στον πίνακα που βρίσκεται έξω από το γραφείο του
Καθηγητή κου Θ. Αποστολόπουλου.
Όσοι φοιτητές επιθυμούν να δουν το γραπτό τους μπορούν να προσέλθουν στο
Εργαστήριο Υπολογιστών και Επικοινωνιών την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου και ώρες
1:30 έως 3:30.
Χαιρετισμούς
=geo
<<Τας λεωφόρους μή βαδίζειν>>
Punisher και Fairy λετε μ.....ες
ειμαστε το μονο πανεπιστημιο στον κοσμο που ξεκιναει προγραμματισμο με java. αυτα ειναι τα χαλια. αφηστε τους φοιτητες ησυχους.
ειμαστε το μονο πανεπιστημιο στον κοσμο που ξεκιναει προγραμματισμο με java. αυτα ειναι τα χαλια. αφηστε τους φοιτητες ησυχους.
μπερδεμενο μειγμα γυρναει στο μυαλο μου, τα παντα θελω να τιναξω μ' ενα ουρλιαχτο μου.
μπερδεμενο μειγμα κυλαει στο χαρτι, θ' αναψουν τα φιτιλια απο στιγμη σε στιγμη.
Kαποιοι θα κρυφτουν, θα δουν το συστημα που εφτιαξαν με μιας να καταρρεει και ο ποταμος να ρεει αναποδα, απ' το κανονικο(!)
χτυπαω την ριζα και τον κορμο, φτυνω στα μουτρα τους καθε ναρκωντικο, σκληρο και μαλακο,
χασις και αλκοολ, οι μαζες ενδιαφερονται μοναχα για το σκορ, και νιωθουν ελευθεροι μ' ενα τηλεκοντρολ...
μπερδεμενο μειγμα κυλαει στο χαρτι, θ' αναψουν τα φιτιλια απο στιγμη σε στιγμη.
Kαποιοι θα κρυφτουν, θα δουν το συστημα που εφτιαξαν με μιας να καταρρεει και ο ποταμος να ρεει αναποδα, απ' το κανονικο(!)
χτυπαω την ριζα και τον κορμο, φτυνω στα μουτρα τους καθε ναρκωντικο, σκληρο και μαλακο,
χασις και αλκοολ, οι μαζες ενδιαφερονται μοναχα για το σκορ, και νιωθουν ελευθεροι μ' ενα τηλεκοντρολ...
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA