Επίπεδο σπουδών στο Τμήμα

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Thu Jul 01, 2004 5:02 pm

Εάν ήσουν στο ΔΕΤ δεν θα ήξερες προγραμματισμό, θα ήξερες περισσότερο από άλλα πράγματα. Ο λόγος που έφυγα ήταν ότι απο Πληροφορική πάς στη Διοίκηση, το ανάποδο όμως είναι πολύ δύσκολο (εκτός και αν γραφτείς στο τμήμα Πληροφορικής :-) ). Μπράβο στα παιδιά που θα πάνε στο LSE, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι όλα τα master του LSE είναι το ίδιο περιζήτητα, χωρίς να θέλω να μειώσω την προσπάθεια τους. Τα δύο άτομα που πήρανε στην Επιστήμη Υπολογιστών τα ξέρω και προσωπικά. Μπράβο και σε αυτά τα παιδιά, αλλά δεν έχουν κάνει αλγορίθμους, δεν είναι σε θέση να γράψουν έναν σχετικά απλό ψευδοκώδικα, δεν ξέρουν προγραμματισμό (πέρα από δομές ελέγχου - τα βασικά), δεν έχουν ξανακούσει για γράφο κτλ. Πώς λοιπόν θα παρακολουθήσουν τα ειδικά Θέματα Αλγορίθμων του Μήλη, που θα έχουν στο Α Εξάμηνο του Μεταπτυχιακού; Μίλαγα μαζί τους και νόμιζουν ότι εκεί θα τους μάθουν προγραμματισμό. Ότι λάμπει δηλαδή δεν είναι χρυσός. Το να πάρεις 2 άτομα από το ΔΕΤ για λόγους δημοσίων σχέσεων (ο πρόεδρος του Μεταπτυχιακού διδάσκει στο ΔΕΤ) δεν είναι καλό για κανέναν.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Thu Jul 01, 2004 5:11 pm

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι δεν έπρεπε να τους πάρουνε στο Επιστήμης Υπολογιστών, απλά πρέπει να βοηθήσουνε τα ίδια τα παιδιά. Όπως μου έλεγε ο ένας από τους 2, σε άλλα μεταπτυχιακά (πχ Καποδιστριακού) υποχρεώνουν τους φοιτητές που δεν είναι από τμήματα Πληροφορικής να πάρουν παραπάνω μαθήματα (πχ από το προπτυχιακό επίπεδο ή ειδικά εισαγωγικά του Μεταπτυχιακού). Το λογικό θα ήταν λοιπόν να τους πούνε να παρακολουθήσουν 1-2 μαθήματα, πχ Αλγορίθμους, και ίσως Java πρώτου εξαμήνου, αφού τους πάρουν και όχι να έχουν την λογική σε πήρα και τώρα κόψε το λαιμό σου. Anyway, ξεφεύγω σε άλλο θέμα ώς συνήθως...
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Thu Jul 01, 2004 5:57 pm

Θέλω να θίξω κάποια θέματα που αναφέρθηκαν παραπάνω:
  1. Το site του τμήματος βρισκόταν εδώ και αρκετό καιρό σε φάση ανασχεδιασμού. Σύντομα αναμένεται να αντικατασταθεί πλήρως το υπάρχον από ένα νέο. Δεν ξέρω πως θα είναι αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερο από αυτό που έχουμε ήδη έχουμε (θα υπάρχει και link για το Venus)
  2. Σίγουρα δεν έχουμε υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων, αλλά έχουμε επιτροπή προβολής η οποία και είναι υπεύθυνη για το νέο site. Νομίζω ότι αυτή η επιτροπή είναι κάτι καινούριο για το τμήμα, αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Είμαι σίγουρος ότι αυτή η προσέγγηση είναι καλύτερη από το να υπάρχει ένα άτομο δημοσίων σχέσεων. Δεν είμαστε και καμιά εταιρία...
  3. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε ώριμο κλίμα για τη διοργάνωση από τους φοιτητές κάποιας εκδήλωσης. Δεν υπήρχε μέσο συντονισμού των φοιτητών του τμήματος. Ήδη από την αρχή της λειτουργίας του Venus έγινε η συζήτηση για τη διοργάνωση κάποιας εκδήλωσης (Οργάνωση σεμιναρίου/συνεδρίου από το Venus) αλλά η συζήτηση μεταφέρθηκε για τη νέα (ακαδημαϊκή) χρονιά,ώστε αυτή η πρωτοβουλία να έχει ωριμάσει και αφομοιωθεί από τους φοιτητές του τμήματος. Σίγουρα θα υπάρξει κάτι από φθινόπορο (θα είμαστε και εμείς 4οετείς γι'αυτούς που θέλουν να κάνουν συγκρίσεις)
Γενικά δεν είναι σωστή αντιμετώπιση η αδικαιολόγητη απαξίωση, όσων δε συμφωνούν με εμάς. Γι'αυτό καλό είναι που έχουμε και γνώση εκ των έσω από τον rapadder
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Fri Jul 02, 2004 10:42 am

Σχετικά με τις βάσεις με κάλυψε κάποιος προλαλήσαντας.Τον πρώτο χρόνο που είχα δώσει εγώ οι βάσεις ήταν εικονικά υψηλές κάτι σαν φούσκα και λογικό είναι χρόνο με τον χρόνο να πλησιάζουμε πιο κοντά στην πραγματικότητα ασχετα αν αυτή δεν μας αρέσει.Η υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών είναι κάτι που γίνεται συστηματικά τα τελευταία χρόνια και αφορά όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα οπότε δεν είναι σωστό να διαμαρτυρόμαστε για κάτι το οποίο αποδεχόμαστε να ισχύει προς τα πίσω.Δηλαδή το ίδιο πτυχίο θα πάρουμε και εμείς και οι μελλοντικοί πρωτοετείς αλλά και το ίδιο πτυχίο έχουν πάρει και πολλοί πριν απο μάς όταν το επίπεδο ήταν αρκετά υψηλότερο.Οπότε διαμαρτυρόμαστε συνολικά για την υποβάθμιση των σπουδών μας ή καθόλου(άποψη μου).
Σχετικά με το Δ.Ε.Τ πιστεύω ότι ή άποψη μου αντικατοπτρίζεται στα:
δεν βρίσκω το λόγο να υπάρχει ένα τέτοιο τμήμα μιας και δεν αντιπροσωπεύει κάποια συγκεκριμένη επιστήμη.Δεν θα μπορούσε να υπάρχει κατεύθυνση σε εμάς ή στην ΟΔΕ που να προετοιμάζει τα στελέχη να εισάγουν νέες τεχνολογίες;Η μεταπτυχιακό ή σεμινάριο τελοσπάντων
.
Τα σχετικά με την επιστήμη που ανέφερα δεν θα τα λύσω φυσικά εγώ αλλά άλλοι πιο αρμόδιοι επιστημολόγοι.Παρολαυτά αναγνωρισμένη επιστήμη Διοικητική και Τεχνολογία δεν υπάρχει και δεν πρόκειται να υπάρξει γιατί πολύ εύκολα είναι φανερό ότι αποτελεί κράμα δύο διαφορετικών επιστημονικών κλάδων.Η Πληροφορική αν και υπάρχουν ακόμα ορισμένοι γραφικοί που δεν την θεωρούν επιστήμη,αποτέλεσε και αυτή κράμα της Φυσικής και των Μαθηματικών με πολύ διαφορετικό τρόπο.Ενώ η Διοικητική και Τεχνολογία χονδρικά σε βοηθάει αξιοποιήσεις την Τεχνολογία χάριν της Διοικητικής η Πληροφορική προφανέστατα και δεν σε βοηθάει να αξιοποιήσεις τα Μαθηματικά για την Φυσική(ή και το αντίστροφο).Δημιουργείται με βάση τα Μαθηματικά και την Φυσική κάτι εντελώς το νέο και ρηξικέλευθο,μια νέα επιστήμη.
Δεν ισχυρίζομαι ότι όσοι βγαίνουν από το Δ.Ε.Τ είναι άχρηστοι και ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Το αντίθετο.Το Δ.Ε.Τ είναι ένα τμήμα που ξέρει καλά τι του γίνεται και που έχει πιάσει απόλυτα τον σφυγμό της αγοράς.Σε προπτυχιακό παρολαυτά επίπεδο βρίσκω την ύπαρξη ενός τέτοιου τμήματος καταχρηστική απο την πλευρά της αγοράς πάνω στην έννοια του Πανεπιστημίου.Ιδιαίτερα όταν τμήματα όπως Φυσικό για παράδειγμα παρακμάζουν χρόνο με τον χρόνο.Πιστεύω ότι σε προπτυχιακό επίπεδο πρέπει να δίδονται γερές βάσεις και όχι απόλυτα εξειδικευμένες και πρακτικές γνώσεις.
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Fri Jul 02, 2004 12:04 pm

Δηλαδή το ίδιο πτυχίο θα πάρουμε και εμείς και οι μελλοντικοί πρωτοετείς αλλά και το ίδιο πτυχίο έχουν πάρει και πολλοί πριν απο μάς όταν το επίπεδο ήταν αρκετά υψηλότερο.
Απ'ότι έχω καταλάβει το επίπεδο των μαθημάτων είναι αρκετά υψηλότερο σε μας από αυτό που υπήρχε πριν έρθουμε εμείς.
Έχει τύχει να συζητήσω με παλιότερους κσι μου έλεγαν ότι τα θέματα που μπαίνουν σε μας και οι εργασίες σε μας, τους κάνει να χαίρονται που έχουν περάσει μαθήματα που τότε θεωρούνταν εύκολα.
Στην συνέχεια, αλλάζουν μαθήματα και γίνονται καλύτερα, όπως τα αρχεία και βάσεις του Βασσάλου το οποίο επιτέλους γίνεται σωστά και με πολύ καλό βιβλίο, η λογιστική δυσκόλεψε, οι δομές δεδομένων επιτέλους απαλάχτηκαν από την ρημαδοC++ και έπεται συνέχεια.
Γνώμη μου είναι ότι το επίπεδο ανεβαίνει συνεχώς και μαζί με αυτό η δυσκολία.

Όσο για το Δ.Ε.Τ., εγώ ξέρω ένα πράγμα:
η ίδρυση ενός τμήματος το οποίο καλύπτει ενά αντικείμενο το οποίο μπορεί να καλυφθεί επαρκέστατα και ίσως και καλύτερα σε ένα μεταπτυχιακό και μάλιστα σε μία χώρα στην οποιά ιδρύματα απειλούνται με κλείσιμο επειδή δεν έχουν λεφτά ούτε για λογαριασμούς της ΔΕΗ και του ΟΤΕ και σε ένα πανεπιστήμιο που ενδέχεται λόγω χώρου να αρχίσει να στέλνει φοιτητές 1 ώρα δρόμο μακριά, δεν είναι λογική.

Για όποιον διαφωνεί, τον παραπέμπω στον κύριο Μυτιληναίο για εντατικά μαθήματα λογικής.
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Fri Jul 02, 2004 3:11 pm

Στην δικη μας κατευθυνση πλη. συστ. μπορεις να παρεις σχεδον τις ιδιες γνωσεις αφου ολα ειναι οικονομικου χαρακτηρα. Το θεμα ειναι ομως οτι αν προσεξει κανεις σε αυτη την κατευθυνση δεν περιεχονται βασικα μαθηματα οπως δικτυα, τεχ. νοημ. Ειπαμε οχι και ετσι!
Επειδη πολλα λεγονται για το αλλο τμημα. Το ΔΕΤ ειναι κατι αλλο απο πληρ. το εφτιαξαν ενω ηδη υπηρχε κατευ. σ΄εμας και στην ΟΔΕ. Αν ρωτησεις τα παιδια του λενε παντα εμεις και εσεις δηλαδη ενα και το αυτο. Προσωπικα δεν συμπεριελαβα τον εαυτο μου στους οικονομολογους ποτε.
Απλα ο καθενας στο αντικειμενο του. Κατι αλλο που με προβληματιζει ειναι το γεγονος οτι παρα πολλα μαθηματα μας ειναι επιλογης σε αλλα τμηματα.
Image
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Fri Jul 02, 2004 4:36 pm

Πστεύω ότι το θέμα της δυσκολίας είναι υποκειμενικό όσο δύσκολο είναι για έναν προγραμματιστή τα Π.Σ. τόσο δύσκολο είναι και
για έναν αναλυτη ο προγραμματισμός...

Εδώ κάνεις ένα σοβαρό λάθος υπάρχει ένα μάθημα το οποίο δεν ξέρω αν έχεις ακούσει που λέγεται Λογιστικά Πληροφοριακά Συστήματα το οποίο είναι σε
γενικές γραμμές μηχανοργανωμένη λογιστική και πληροφοριακά συστήματα και είναι αρκετά βαρβάτο. (ΔΕΣ καμμιά βαθμολογία του και θα πειστείς το άριστα είναι το 7)
Επιπρόσθετα θα πρέπει να αναλογιστείς ότι τα βασικά μαθήματα των Π.Σ. 2 εξ'αυτών γίνονται από καθηγητές άλλων τμημάτων οι οποίοι δε παίζουν αβάντα στις βαθμολογίες
όπως παίζουν οι δικοί μας καθηγητές στην άλλη κατεύθυνση...
Last edited by semis19 on Fri Jul 02, 2004 4:56 pm, edited 1 time in total.
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Sun Jul 04, 2004 12:49 pm

Δεν νομίζω ότι παίζουν αβάντα οι καθηγητές της κατεύθυνσης επιστήμης υπολογιστών, κάθε άλλο.
Το μόνο που μπορεί να προκαλεί μικρή διαφορά στους βαθμούς είναι το γεγονός ότι στην κατεύθυνση αυτή τα μαθήματα είναι τέτοια που επιβάλλουν την παράδοση εργασιών από τους φοιτητές.
Οι εργασίες αυτές εκτός του ότι βοηθούν στην βαθμολογία, βοηθούν και στην κατανόηση.
Πάντως ένα είναι σίγουρο, ότι στην κατεύθυνση αυτή το μόνο που δεν γίνεται είναι να χαρίζονται βαθμοί.
Για του λόγου το αληθές σε παραπέμπω σε συζήτηση που έχει γίνει για τα θέματα εξετάσεων στα Ειδικά θέματα αλγορίθμων.
Στο μάθημα αυτό μπορούσαμε να έχουμε μέχρι και 4 προσθετικές μονάδες από εργασίες κα όμως οι περισσότεροι το περάσανε ίσα ίσα και θεωρείται τραγικά δύσκολο το 3 στις τελικές.
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Sun Jul 04, 2004 3:09 pm

Επίσης για να συμπληρώσω και τον sielgav παραπάνω το θέμα με τα Π.Σ. είναι ότι δεν υπάρχει απόλυτα σωστό και απόλυτα λάθος άρα έχει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες κάποιος να καταφέρει να γράψει. Μια βασική ιδέα είναι(ούτε τπτ τεχνολογικό, ούτε κάτι ειδικό) οπότε μπορείς να έχεις καβάτζα βαθμούς στο χαλαρό. Βέβαια αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι για να είμαι ειλικρινής, μίας και απο την άλλη πάλι είναι αρκετά δύσκολο να πάρεις άριστα...

Τέλοσπάντον τέτοια μαθήματα είναι σαν το σκέφτομαι και γράφω κατά την γνώμη μου οπότε ποτέ δεν μου αρέσαν(προσωπική άποψη πάντα έτσι-χωρίς να σημαίνει πως δεν υπάρχει περιεχόμενο, έρευνα, τίτλοι κλπ κλπ).
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
lumenintervalum
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2377
Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
Location: somewhere far beyond..
Contact:

Post by lumenintervalum » Sun Jul 04, 2004 4:10 pm

Αν και μπαίνω κάπως αργά στην κουβέντα, έχω να πω πως ναι όντως το κτιριακό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα ειδικά για το δικό μας τμήμα που έχουμε τόσες απαιτήσεις σε αίθουσες και εργαστήρια κι αυτό κάποια στιγμή είναι επιτακτικό να λυθεί. Πολλές παρεμφερείς σχολές αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. όσοι περισσότεροι μπαίνουν τόσο πιο δύσκολα γίνονται τα πράγματα για μάς που είμαστε ήδη μέσα. Προσωπικά, δεν ελπίζω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο στο άμεσο-ούτε καν στο μακρυνό μελλον.

Όσον αφορά την ποιότητα των σπουδών στο τμήμα, καλό θα ήταν να μην "φτύνουμε" αυτούς που προτιμούν system analysis και project management. Εγώ για παράδειγμα τα προτιμώ γιατί μου πάνε περισσότερο σε νοοτροπία και πιστεύω ότι η επαγγελματική μου αποκατάσταση αργότερα θα είναι πιο εύκολη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω ιδέα από προγραμματισμό, ούτε δεν με ενδιαφέρει να έχω γνώσεις σφαιρικές.

Θεωρώ ουτοπικό να πιστεύω ότι θα μπορώ να βρω εύκολα δουλειά ως προγραμματίστρια, αφενός από τη στιγμή που από τη μια στην Ελλάδα δεν έχουμε και τόσες εταιρείες που να ασχολούνται με κάτι τέτοιο και αφετέρου, κακά τα ψέματα, δε θα με πάρουν εμένα ως κοπέλα έχοντας στο μυαλό ότι εγώ κάποια στιγμή θα θέλω να κάνω οικογένεια και δεν θα μπορώ να δουλεύω 12ωρα κάθε μέρα. Μετά από κάποια ηλικία το μυαλό δε σε βοηθάει και τόσο, δεν μπορείς να πεις ότι για την υπόλοιπη ζωή σου θα γράφεις κώδικα.

Ας μην μπαίνουμε στη διαδικασία να συγκρίνουμε σχολές και τμήματα. Σημασία έχει το άτομο, οι γνώσεις του, οι γενικότερες ικανότητες τους και πιο συγκεκριμένα η ικανότητα προσαρμογής του σε νέες και πιθανόν πιεστικές συνθήκες. Δεν είναι απαραίτητο να βγούμε όλοι ίδιοι από το τμήμα και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πραγματικά χαίρομαι που μπορώ να πάρω και Κιουντουζομαθήματα και να αποκτήσω και μια καλή γνώση στα δίκτυα ή σε θέματα os και αλγορίθμων για παράδειγμα. Δε με περιορίζει κανένας. Αν ήθελα θα μπορούσα να ξεσ**στώ στα οικονομικά ή στη λογιστική. ας μην αγχωνόμαστε για τη βάση, ο βαθμός πτυχίου μετράει μόνο.

Νομίζω ότι οι βάσεις είναι κάθε χρόνο συνάρτηση του τι θέματα έπεσαν και προς ποια κατεύθυνση στράφηκαν τα βλέμματα μαθητών, γονιών και λοιπών συμβουλατόρων. Επίσης, θεωρώ ότι ο μέσος μαθητής δεν έχει σαφή εικόνα του τι είναι στην ουσία της η πληροφορική. Τα μαθαίνει σε θεωρητικο επίπεδο και το μόνο που τον νοιάζει είναι ένα καλό απολυτήριο. Οι περισσότεροι από μας όταν μπήκαμε δεν είχαμε ιδέα για το αντικείμενο, προσωπικά ήξερα μόνο chat, napster, παιχνίδια και surfing. Δεν είχα ιδέα όπως αποδείχτηκε και όμως ήθελα ν ασχοληθώ να μάθω 5 πράγματα. Καλύτερη πληροφορήση εκεί έξω, θα βοηθούσε και τη φήμη μας και την ποιότητα των σπουδών μας, νομίζω.

Θα ήθελα επίσης να δω περισσότερη ευελιξία και περισσότερη διάθεση απ όλους για την προώθηση νέων ιδεών στο τμήμα, για παράδειγμα το venus είναι μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε από φοιτητές που είχαν όρεξη ν ασχοληθούν και να κάνουν κάτι καλό. Τα εμπόδια που συναντήσατε τα ξέρετε καλύτερα από μένα που μπορώ απλά να τα φαντάζομαι. Νομίζω ότι κανένας δεν διαθέτει το χρόνο για τέτοιες κινήσεις που επωφελούν όλους μας. Θα ήθελα να βλέπω περισσότερα πράγματα τέτοιου είδους, δηλαδή κινήσεις όπως συνέδρια, ημερίδες κάτι!

Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά πιστεύω ότι οι παρατάξεις τελικά για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι η ψηφοθηρία, ενώ δεν θα επρεπε να είναι αυτός ο ρόλος τους. Θα έπρεπε να βοηθάνε στο να λυθούν τα προβλήματα μας ή έστω να μας πληροφορούν με συνέπεια. Ίσως μερικά να μπορούν να επιλυθούν αν κάποιος αφιερώσει λίγο χρόνο σοβαρά.

Υγ sorry για το τεράααστιο post! :oops:
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Sun Jul 04, 2004 5:23 pm

Η καλυτερη λυση θα ηταν να αγορασουμε το κτιριο του ΟΤΕ στην πατησιων, και με μια καταπληκτικη αερογεφυρα απο τον καλατραβα(???) να τα ενωναμε!!!!!Ετσι θα καταφερναμε να εχουμε και αρκετο χωρο, αλλα ταυτοχρονα, θα ειχαμε την πιο καραχλιδατη σχολη στην ελλαδα, αφου θα ηταν κατι το μοναδικο!!! (ονειρα θερινης νυκτος!)
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Sun Jul 04, 2004 8:23 pm

Συμφωνω και εγω οτι το venus αποτελει εξελιξη για το τμημα. Και οι δυο κατευθυνσεις ειναι μαι χαρα και ειναι απλα θεμα επιλογης και ενδιαφεροντος. Το κτιριακο ειναι προβλημα και πιστευω θα επιδιωξουν με μεταφορα ολου του ΟΠΑ. Παντως απ' οτι ακουω και απο αλλα πανεπ. το τμημα θεωρειται σημειο συγκρισης και αναφορας στον τομεα του. Αυτο τα λεει ολα νομιζω...
Image
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Sun Jul 04, 2004 9:09 pm

Πάντως όλοι οι καθηγητές -φοιτητές του κάθε τμήματος πιστεύουν ότι είναι οι καλύτεροι :) Τώρα που είναι εποχές μηχανογραφικών εγώ πάντως προτείνω σε αυτούς που θέλουν Πληροφορική την σχολή μας αν φυσικά δεν θέλουν να βγάλουν τα μάτια τους 5 χρόνια στο Πολυτεχνείο σε πιο χαρντκορ καταστάσεις και έχουν και τον ανάλογο βαθμό.Προσπαθώ πάντως να κάνω σαφή την διαφορά μεταξύ Πληροφορικής Ο.Π.Α και ΗΜ/ΜΥ.
Για όσους θέλουν οικονομικά προτείνω κυρίως Ο.Δ.Ε μετά Λογιστική και μετά Οικονομικό.Πάντως χαλαρά θα άνοιγα ένα γραφειάκι που θα παρείχε βοήθειες στην συμπλήρωση μηχανογραφικών με το αζημίωτο φυσικά.Θα είχα ξεσκιστεί στα γιουροντόλαρς!!
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Βασικά μαθήματα κατεύθυνσης

Post by semis19 » Mon Jul 05, 2004 10:50 am

Θα ήθελα να εστιάσουμε στο ζήτημα της αβάντας ...(η καθυστέρηση απάντησης οφείλεται στην ολική διάλυση του pc μου από συνεχείς εισβολείς ιών αύριο όμως παίρνω καινούργιο :-D :-D :-D )
Για το θέμα των Ε.Θ.Α. έχεις απόλυτο δίκιο για μένα πρέπει να είναι ότι πιο δύσκολο υπάρχει στον κόσμο και ειλικρινά σας συγχαίρω που το διαλέγετε (να μου πεις για την κατεύθυνση ρε γ****)
αλλά όταν κοιτώ βαθμολογίες της υπολογισιμότητας, δικτύων και τεχνητής είναι σαν να κοιτώ αποτελέσματα της διδακτικής (σπάνια 10 αλλά πολύ 8 και 9 πολύ όμως...) βέβαια να έχεις εργασίες δίνουν σημαντικό προβάδισμα αλλά εγω παραθέτω το τι βλέπω χωρίς ίχνος κακίας και εμπάθιας...
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Mon Jul 05, 2004 12:36 pm

Πρέπει να αναλογιστείς όμως και το ότι τα μαθήματα αυτά τα παίρνουν λιγότεροι και καλύτεροι φοιτητές. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Είχα δεί στο προηγούμενο εξάμηνο βαθμούς Ασύρματα Δίκτυα (Πολύζος) και είπα ότι χάλασε ο Πολύζος και βάζει βαθμούς :-) Μετά μέτρησα αυτούς που το είχαν δώσει και είδα ότι ήταν λίγοι (12-15) και επιπλέον:

1. Αυτοί που το παρακολουθούσαν ήταν από τους καλύτερους φοιτητές (τους πιο πορωμένους, κάτι system administrators...), δεν χρωστούσαν μαθήματα και είχαν κάνει μεγάλες και δύσκολες εργασίες.
2. Ο Πολύζος τους είχε βάλει να σχεδιάσουν πρόχειρο site, να γράψουν πρόοδο, να κάνουν από μια τεράστια εργασία (και μάλιστα τους έλεγε να μην πορωθούν και φάνε όλο το εξάμηνο και ότι άμα δεν την τελειώσουν όλη δεν πειράζει), να διαβάσουν μπόλικη θεωρία και γενικά μόνο το γραφείο του δεν τους έβαλε να σφουγγαρίσουν.
Αναλογιζόμενος όλα τα παραπάνω κατάλαβα ότι το μάθημα δεν ήταν εύκολο (είχε πάρα πολύ δουλειά), απλά οι τύποι που το πήραν ήταν πολύ ορεξάτοι και γι αυτό και πήραν και τους βαθμούς. Κάτι αντίστοιχο νομίζω ότι συμβαίνει και στην Τεχνητή Νοημοσύνη που έπρεπε να κάνεις 2 Εργασίες που σου έτρωγαν πολύ χρόνο (ειδικά το Othello), οπότε οι καλοί βαθμοί είναι προϊόν σκληρής και επίπονης εργασίας.
User avatar
lumenintervalum
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2377
Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
Location: somewhere far beyond..
Contact:

Post by lumenintervalum » Mon Jul 05, 2004 3:01 pm

να σου πω όμως κάτι;; προτιμώ να σκοτώνομαι στη δουλειά όλο το εξάμηνο, αλλά να ξέρω πως στο τέλος αφενός θα αναγνωριστεί η δουλειά μου και ο βαθμός μου θα με αντιπροσωπεύει-έστω κι αν μου αξίζει το 5, παρά να ξέρω ότι θα έχω ξεκ**ωθεί και ότι είναι αμφίβολο το αποτέλεσμα..μετά δεν έχει κίνητρο να συνεχίσεις να προσπαθείς.. απογοητεύεσαι και είναι πολύ κρίμα..
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
User avatar
Vasilis
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 432
Joined: Sun May 30, 2004 3:51 pm
Location: Β_324_Α_2

Post by Vasilis » Mon Jul 05, 2004 4:23 pm

Ganther:
Η καλυτερη λυση θα ηταν να αγορασουμε το κτιριο του ΟΤΕ στην πατησιων, και με μια καταπληκτικη αερογεφυρα απο τον καλατραβα(???) να τα ενωναμε!!!!!Ετσι θα καταφερναμε να εχουμε και αρκετο χωρο, αλλα ταυτοχρονα, θα ειχαμε την πιο καραχλιδατη σχολη στην ελλαδα, αφου θα ηταν κατι το μοναδικο!!! (ονειρα θερινης νυκτος!)
Να ξεκινήσω σχέδια? Απλά το κτίριο του Ο.Τ.Ε. δεν είναι και ότι καλύτερο...Επίσης την γέφυρα θα μας την κόψει η πολεοδομία. Πρέπει να σκεφτούμαι κάτι άλλο. Επίσης το εργαστήρι των υπολογιστών έχει άθλιο φωτισμό. Αυτό πρέπει να διορθωθεί... :-D Μίλησα! Τελεία και παύλα...[/quote]
The road goes on forever...
User avatar
lumenintervalum
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2377
Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
Location: somewhere far beyond..
Contact:

Post by lumenintervalum » Mon Jul 05, 2004 4:31 pm

αφού έχεις όρεξη σχεδίασέ μας ένα κτίριο από την αρχή που να έχει χώρο για τα πάντα και να μας βολεύει!!
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
User avatar
Vasilis
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 432
Joined: Sun May 30, 2004 3:51 pm
Location: Β_324_Α_2

Post by Vasilis » Mon Jul 05, 2004 6:40 pm

Αυτό θα το χρειαζόταν τα περισσότερα πανεπιστήμια της Ελλάδας. Ελα΄χισστα είναι αυτά που πληρούν τις προδιαγραφές. Θα ήταν πάντως πολύ καλή πρόκληση γιατί δεν έχω σχεδιάσει ποτέ πανεπιστήμιο! :-D
The road goes on forever...
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Re: Βασικά μαθήματα κατεύθυνσης

Post by silegav » Tue Jul 06, 2004 11:35 pm

semis19 wrote:αλλά όταν κοιτώ βαθμολογίες της υπολογισιμότητας, δικτύων και τεχνητής είναι σαν να κοιτώ αποτελέσματα της διδακτικής (σπάνια 10 αλλά πολύ 8 και 9 πολύ όμως...) βέβαια να έχεις εργασίες δίνουν σημαντικό προβάδισμα αλλά εγω παραθέτω το τι βλέπω χωρίς ίχνος κακίας και εμπάθιας...
Προφανώς δεν έτυχε να πάρεις αυτά τα μαθήματα.

Η υπολογισιμότητα σαν μάθημα έχει την τύχη να διδάσκεται από τον καλύτερο κατά την γνώμη μου καθηγητή της σχολής (Μυτηλιναίος) και πίστεψε, αν ήταν άλλος το μάθημα θα ήταν καρμανιόλα διότι μόνο με κατανόηση το περνάς. Αν δε κατανοήσεις τι παίζει το 8ράκι το γράφεις με 4+ μερούλες βαρβάτο διάβασμα.

Τα δίκτυα είναι μάθημα που απλά το γουστάρουν όσοι το διαβάζουν.Δεν μπορείς να πεις εύκολο μάθημα 800 σελίδων και υλικού από web.

Η τεχνητή όπως είπε και κάποιος άλλος πριν, δεν είναι τόσο εύκολη όσο δείχνουν οι βαθμοί, αλλά είναι ωραία και όλοι την διαβα΄ζουν με σχετική όρεξη μέχρι ένα σημείο.

Άλλωστε θεωρώ πως κακό δεν είναι να μπαίνουν καλοί βαθμοί σε μαθήματα, αλλά να μπαίνουν βαθμοί που δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα.
Στα μαθήματα των Π.Σ. δεν μπορεί κάποιος, όσο και να θέλει να διορθώσει μια ανάλυση Π.Σ. χωρίς να έχει στο μυαλό του την δική του υποκειμενική θεώρηση και ανάλυση, άρα αμέσως αμέσως καταλήγουμε στο ότι δεν αντικατοπτρίζει ο βαθμός τον κόπο και τις γνώσεις του φοιτητή.Αυτό είναι κακό.

Τα παραπάνω τα γράφω για να τεκμηριώσω την άποψη μου ότι οι βαθμοί που μπαίνουν σε ένα μάθημα είναι απαραίτητα εικόνα του μαθήματος.
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Wed Jul 07, 2004 2:01 am

Πριν αυτό που γράφηκε από τον rapadder δεν ισχύει για τα βασικά μαθήματα κατεύθυνσης της επιστήμης των Η/Υ αφού όλοι ξέρουμε το σεβαστό (μεγάλο) ποσοστό φοιτητών που τα δηλώνουν.
Θα μιλήσω για κάθε βασικό ξεχωριστά:
1) Ειδ.θεμ.αλγοριθμ. (ασχολίαστο...) εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα
2) Υπολογισιμότητα δε λέω δύσκολο μάθημα αλλά λόγω του καθηγητή συμβαίνουν τα εξής φαινόμενα (γνωστός άλλου έτους από μένα "ας με συγχωρέσει" με τρεις μέρες διάβασμα 9)
3) Δίκτυα αν η νοοτροπία που διακατέχει το μάθημα είναι ίδιο με τη Μετάδοση τότε το μάθημα είναι της πλάκας για ένα 7. (πολύ δύσκολο για πιο πάνω το δέχομαι).
4) Θεωρώντας την ίδια σκέψη με το 3 (C++ κ τεχν.νοημ.) της πλάκας εδώ και το 7.
Εξαιρέσει του (1) πουθενά δεν έγκειται ο προβληματισμός έχω περάσει το μάθημα...(+ καλός βαθμός) κάτι το οποίο συμβαίνει με τα Soft μαθήματα τύπου (Λογισ.πληρ.συστημ. κτλ...) που παίρνεις 5 ή 6 και λες και ευχαριστώ (δεν ισχύει βέβαια και για όλα...)
Υ.Γ. Τέλος έχω μια ένσταση για το μάθημα Ειδ.θεμ.αλγοριθμ. αφού ο ένας εκ των καθηγητών να μην λέμε ονόματα η αβάντα που παίζει στα μαθηματά του που είναι πολλά (το πιάσατε έτσι...) είναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ!
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Wed Jul 07, 2004 3:24 am

Διαφωνώ με αυτά που λέτε για βαθμούς γιατί το θέμα είναι στη γνώση. Ξέρω παιδι που είχε περάσει όλα τα μαθήματα μέχρι το 2ο έτος σχετικά καλά και δεν ήξερε αν έχει DVD ο υπολιγιστής του και μεγάλος αριθμός φοιτητών δεν ξέρει να κάνει setup όχι ένα Debian αλλά Windows 2000.

Εγώ έχω χαμηλούς βαθμούς αλλά πιστεύω ότι έχω γνώσεις πολύ καλύτερες από παιδιά με μ.ο. κοντά στο 8 και στο τέλος αυτό μετράει.
Ο καθένας κάνει τισ επιλογές του.
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”