The Return of Συντιχάκης??
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Θα συμφωνήσω ότι έχουμε κάποιους τρομερούς καθηγητές (απλά θα διαφωνήσω με κάποιο από τα ονόματα....). πάντως ο CDHackies είναι απλά ακατάλληλος για οποιαδήποτε εκπαιδευτική διαδικασία... τα μισά που λέει δεν έχουν (πρακτικό) νόημα και τα άλλα μισά απλά είναι ο δικός του τρόπος (2 φορές τον ρώτησα, μου πρότεινε μία λύση, την οποία δεν μπορούσα να δεχθώ αφού ο κώδικας πρακτικά θα διπλασιαζόταν, τον ρώτησα συγκεκριμένα τι μπορώ να κάνω και είπε ότι η μόνη λύση ήταν η δική του... τελικά το κατάφερα με μία εντολή... το πρόβλημα είναι ότι θεωρεί ότι "έχει τη γνωση"...)adam98 wrote:Για πείτε μου ποιος δεν έμαθε-εμπεδωσε κάτι προγραμματιστικό από τον Ανδρουτσόπουλο στην C++ .Επιπλέον δεν καταλαβαίνω πως "μερικοι μερικοι" έχουν τα μούτρα να διδάσκουν όταν υπάρχουν στην ασοεε κάποιο δάσκαλοι όπως ο Μυτιληναίος η ο Κοντογιάννης
- sagwnias
- Gbyte level
- Posts: 1005
- Joined: Tue May 23, 2006 6:05 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: To RING του Steel FM
- Contact:
Aν δεν κανω λαθος σε εμας ειχα κανει λαθος στο Hello world και εβγαζε λαθος ο compiler.. Νομιζω ειχα γραψει: public static main void (String []args)!!!!!!oldholborn wrote:Θα συμφωνήσω...ο κώδικας του που έγραφε στον πίνακα είχε πάντα λάθη(και όχι μόνο συντακτικά..).Και από καθηγητής άστο καλύτερα είναι απαράδεκτος...

- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Χαχα το void μετά τη main!
Κατά τα άλλα δίδασκε και την πιο μικρή λεπτομέρεια, απ'ότι μου'παν...Ίσως το έκανε με σκοπό να δει αν έχει υποψιασμένους φοιτητές (ήδη γνώστες java):twisted: ... Ήθελα να τον γνωρίσω πάντως αυτό τον άνθρωπο...Τα θέματα των εξετάσεων που είχε βάλει και μελέτησα μου εμφάνισαν πολλές κτυφές πτυχές της java...

Δεν μιλάω μόνο για μεταδοτικότητα αλλά και καποια άλλα πραγματα που κάνουν ένα φοιτητη να θέλει να ασχοληθεί με το αντικείμενο πχ συνέπεια,να έρχεται δηλαδή στην ώρα του, να ξέρει ο φοιτητής τι γίνεται στο μάθημα πότε παραδίδονται οι εργασίες,που εως πότε,να υπάρχουν έγκαιρα οι διαφάνειες κοκθα πρέπει βέβαια να μην ξεχνάμε ότι ο ακαδημαϊκός δεν έχει μόνο διδακτικά καθήκοντα. Άριστοι επιστήμονες έχουν τρισάθλια μεταδοτικότητα, δεν είναι μόνο φαινόμενο της ΑΣΟΕΕ, ούτε καν μόνο ελληνικό...
H δύναμη της εξαπάτησης και της καταστροφής μπορεί να γοητεύσει μόνο μέτριους και αδύναμους
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
Καμία γλώσσα δεν μαθαίνεται σε ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο. Αν όμως δουλέψεις έστω και για πρακτική μαθαίνεται και σε 1 μήνα αναγκαστικά!sudtuwup wrote:Περα απο τον καθηγητη, δεν μαθαινεται καμμια γλωσσα σε ενα εξαμηνο. Αλλα αμα κ ο καθηγητης ειναι καλος..

Και εγώ θα συμφωνήσω ότι ο Συντιχάκης για 1ο έτος είναι το λιγότερο ακατάλληλος. Αντί να κατεβάσει το επίπεδο του στο επίπεδο των γνώσεων των φοιτητών υποθέτει ότι όλοι είναι εν δυνάμει αστέρια του ΜΙΤ και μελλοντικοί διευθυντές της Microsoft και αυτό φαινόταν και στα θέματα και την βαθμολόγηση των γραπτών.
To you I'm an atheist; to God, I'm the Loyal Opposition.
Woody Allen

Woody Allen

Πως σας φαίνεται να κάνουμε ένα topic όπου θα αξιολογούμε τους καθηγητές,θα λέμε ξέρω γω ποιοι είναι οι τρείς καλύτεροι και ποιοι οι τρεις χειρότεροι->χωρίς όμως να βρίζουμε και να προσβάλουμε και έτσι νομίζω οι καθηγητές θα έχουν ένα αντιπροσωπευτικό feedback για την δουλειά τους
H δύναμη της εξαπάτησης και της καταστροφής μπορεί να γοητεύσει μόνο μέτριους και αδύναμους
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
- Stefano
- byte level
- Posts: 147
- Joined: Thu Oct 21, 2004 3:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: /dev/null
- Contact:
Καλή ιδέα. Φτάνει το feedback να είναι αντικειμενικό και όχι να γίνονται σχόλια επειδή κάποιος άκουσε από κάποιον ότι ο τάδε καθηγητής δεν είναι καλός bla blaadam98 wrote:Πως σας φαίνεται να κάνουμε ένα topic όπου θα αξιολογούμε τους καθηγητές,θα λέμε ξέρω γω ποιοι είναι οι τρείς καλύτεροι και ποιοι οι τρεις χειρότεροι->χωρίς όμως να βρίζουμε και να προσβάλουμε και έτσι νομίζω οι καθηγητές θα έχουν ένα αντιπροσωπευτικό feedback για την δουλειά τους
Web Hosting - Internet Radio Hosting - Linux/Windows VPS - Web Design - e-Commerce Development
http://www.netshop-isp.com.cy
http://www.netshop-isp.com.cy
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
πολύ ριψοκίνδυνοadam98 wrote:Πως σας φαίνεται να κάνουμε ένα topic όπου θα αξιολογούμε τους καθηγητές,θα λέμε ξέρω γω ποιοι είναι οι τρείς καλύτεροι και ποιοι οι τρεις χειρότεροι->χωρίς όμως να βρίζουμε και να προσβάλουμε και έτσι νομίζω οι καθηγητές θα έχουν ένα αντιπροσωπευτικό feedback για την δουλειά τους
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Ίσως είναι "κομψότερο" σε κάθε μάθημα να δημοσιεύσει ο καθένας τα τρία πράγματα που του άρεσαν από τη διδασκαλία και να γράψει κι από τρία παράπονα.
Έτσι και feedback δίνουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν. Κάποιοι καθηγητές στο τελευταίο μάθημα ζητάνε κάτι τέτοια από μόνοι τους, άλλοστε.
Πχ. Μου άρεσε το περιεχόμενο των εργασιών γιατί έκανα σοβαρή εξάσκηση της τάδε γλώσσας προγραμματισμού, αλλά βρήκα τις διαφάνειες του καθηγητή ατελείς και δυσανάγνωστες.
Έτσι και feedback δίνουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν. Κάποιοι καθηγητές στο τελευταίο μάθημα ζητάνε κάτι τέτοια από μόνοι τους, άλλοστε.
Πχ. Μου άρεσε το περιεχόμενο των εργασιών γιατί έκανα σοβαρή εξάσκηση της τάδε γλώσσας προγραμματισμού, αλλά βρήκα τις διαφάνειες του καθηγητή ατελείς και δυσανάγνωστες.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- Einherjar
- Venus Project Founder
- Posts: 3751
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Washington DC, USA
- Contact:
Αν ενδιαφέρει τον εκάστοτε καθηγητή να βελτιωθεί, ακούγοντας σχόλια από τους φοιτητές, τότε μπορεί να δημιουργήσει τον μηχανισμό για να το πετύχει.
Το Venus πάντως δε μπορεί να λειτουργήσει ως τέτοιος μηχανισμός χωρίς την συγκατάθεση του εκάστοτε καθηγητή.
Το Venus πάντως δε μπορεί να λειτουργήσει ως τέτοιος μηχανισμός χωρίς την συγκατάθεση του εκάστοτε καθηγητή.
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
- ciao
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2371
- Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: πίσω από την μπάλα
Αυτό ακριβώς!tsilochr wrote:πολύ ριψοκίνδυνοadam98 wrote:Πως σας φαίνεται να κάνουμε ένα topic όπου θα αξιολογούμε τους καθηγητές,θα λέμε ξέρω γω ποιοι είναι οι τρείς καλύτεροι και ποιοι οι τρεις χειρότεροι->χωρίς όμως να βρίζουμε και να προσβάλουμε και έτσι νομίζω οι καθηγητές θα έχουν ένα αντιπροσωπευτικό feedback για την δουλειά τους
S.S.D.D.
Παίζουν δηλαδή θέματα Λογοκρισίας?(Δεν καίγομαι πάντως για αυτήν την ιδέα)Το Venus πάντως δε μπορεί να λειτουργήσει ως τέτοιος μηχανισμός χωρίς την συγκατάθεση του εκάστοτε καθηγητή.
H δύναμη της εξαπάτησης και της καταστροφής μπορεί να γοητεύσει μόνο μέτριους και αδύναμους
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
Τhe lessons we learn from pain are the ones that make us the strongest
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Κακό δεν είναι, άλλωστε πολλές φορές έχουμε πει αν ένας είναι καλός /κακός ή όχι. απλά ένα δημόσιο δικαστήριο στο οποίο θα αρχίσει καθένας να εκτοξέυει ότι μπορεί να του έρθει για τους καθηγητές μας δεν νομίζω ότι χρησιμεύει σε κάτι.
Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να μπένει κάποιος ο οποίος δεν συμμετέχει σε καμία άλλη συζήτηση στο forum και να λέει τον πόνο του ή να στάζει το φαρμάκι του για έναν καθηγητή που τον έκοψε.
Δεν λέω ότι πρόκειται να κλειδωθεί ένα τέτοιο topic απλά επειδή υπάρχει, αλλά επειδή σίγουρα θα χρειαστεί να κλειδωθεί.
Άποψη μου είναι πως κάποιος καθηγητής που νοιάζεται για την γνώμη και την κριτική των φοιτητών απέναντι του μπορεί απλά να παρακολουθεί ένα thread που θα ανοίξουμε για το μάθημα του και όχι για αυτόν.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ποιο είναι το πνέυμα μου.
Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να μπένει κάποιος ο οποίος δεν συμμετέχει σε καμία άλλη συζήτηση στο forum και να λέει τον πόνο του ή να στάζει το φαρμάκι του για έναν καθηγητή που τον έκοψε.
Δεν λέω ότι πρόκειται να κλειδωθεί ένα τέτοιο topic απλά επειδή υπάρχει, αλλά επειδή σίγουρα θα χρειαστεί να κλειδωθεί.
Άποψη μου είναι πως κάποιος καθηγητής που νοιάζεται για την γνώμη και την κριτική των φοιτητών απέναντι του μπορεί απλά να παρακολουθεί ένα thread που θα ανοίξουμε για το μάθημα του και όχι για αυτόν.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ποιο είναι το πνέυμα μου.
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
κανείς δεν σου λέει να μην κάνεις κριτική επί του διδακτικού έργου, αλλά πολλές φορές εκμεταλευόμενοι την ανωνυμία η κατάσταση ξεφεύγει και γίνονται προσωπικά σχόλια που δεν θα έπρεπε.tara wrote:δηλαδη ειναι κακο να πουμε δημοσια οτι δεν θεωρουμε τον ταδε καθηγητη καλο και για ποιους λογους.Δεν νομιζω να πειραξει κανεναν καθηγητή.Αλλά και να τους πειραξει τι μας ενδιαφερει,δεν μπορουμε να τους κρινουμε?
Επίσης, δεν νομίζω ποτέ κάποιος καθηγητής να έκλεισε την πόρτα του σε φοιτητή. Δεν λες δημόσια την άποψη κρυμμένος πίσω από ένα nickname.
- spiretos
- Kilobyte level
- Posts: 270
- Joined: Thu Mar 03, 2005 10:16 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Να το δούμε και από την αλλή;
Πώς θα φαινόταν σ'εμάς να μπορούσε και ο καθηγητής να έρχεται και να γράφει (σε δικό του forum και σε αντίστοιχο topic):
"Καλά ε; διόρθωσα σήμερα το γραπτό του <Τάδε>. Το τι γράφει το παιδί δε λέγεται! Ακούστε ακούστε..." ή
"Ο <Τάδε> δεν "τραβάει". Ακούστε τι μου είπε σήμερα:..."
Ελεύθερος να γράφει και αυτός ότι θέλει δε θα ήταν;
***Μην το πάρετε στραβά. Απλώς μου φαίνεται λογικότερο να περιοριστούμε στα topics των μαθημάτων για το σχολιασμό των καθηγητών (ή ό,τι άλλο)...
Πώς θα φαινόταν σ'εμάς να μπορούσε και ο καθηγητής να έρχεται και να γράφει (σε δικό του forum και σε αντίστοιχο topic):
"Καλά ε; διόρθωσα σήμερα το γραπτό του <Τάδε>. Το τι γράφει το παιδί δε λέγεται! Ακούστε ακούστε..." ή
"Ο <Τάδε> δεν "τραβάει". Ακούστε τι μου είπε σήμερα:..."
Ελεύθερος να γράφει και αυτός ότι θέλει δε θα ήταν;
***Μην το πάρετε στραβά. Απλώς μου φαίνεται λογικότερο να περιοριστούμε στα topics των μαθημάτων για το σχολιασμό των καθηγητών (ή ό,τι άλλο)...
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Αν και δεν συμφωνω με τη δημιουργια ενος τοπικ για σχολιασμο καθηγητων, spiretos το παραδειγμα σου ηταν εντελως ακυρο
ΥΓ. Για να το εξηγησω, ειμαι εντελως κατα της δημοσιοποιησης για τον οποιονδηποτε λογο πραγματων που εχουν λεχθει ιδιωτικα, χωρις να συμφωνουν και οι 2 πλευρες. Το γραπτο θεωρω οτι ειναι για να το διαβασει ο διδαασκων η ο διορθωτης, οχι για να δημοσιοποιηθει το περιεχομενο του! Δε με νοιαζει το νομικο θεμα μιλαω καθαρα ηθικα. Θα μπορουσα να κρινω οποιονδηποτε καθηγητη για τις διαλεξεις του, τις ασκησεις η ακομα και τη συμπεριφορα του (αργει, φωναζει) αλλα ποτε δε θα ελεγα τι μου ειπε οταν ειμαστε οι 2 στο γραφειο του για να τον "μειωσω" η να πω μετα κριση πανω σε αυτο...
ΒΤW, Ο Κοντογιαννης (ειναι και ο καλυτερος Καθ κατα την αποψη μου) μου την ειχε πει ψιλοτρελα μια μερα στο μαθημα (γελωντας) γιατι ειχα πεταξει μεγαλη μπαρουφα. Την πεταξα ομως μπροστα σε ολους οποτε καλα εκανε. Αν το ειχα πει στο γραφειο του και μετα ελεγε ακουστε τι μου ειπε αυτος θα το θεωρουσα φαουλ τρελο...

ΥΓ. Για να το εξηγησω, ειμαι εντελως κατα της δημοσιοποιησης για τον οποιονδηποτε λογο πραγματων που εχουν λεχθει ιδιωτικα, χωρις να συμφωνουν και οι 2 πλευρες. Το γραπτο θεωρω οτι ειναι για να το διαβασει ο διδαασκων η ο διορθωτης, οχι για να δημοσιοποιηθει το περιεχομενο του! Δε με νοιαζει το νομικο θεμα μιλαω καθαρα ηθικα. Θα μπορουσα να κρινω οποιονδηποτε καθηγητη για τις διαλεξεις του, τις ασκησεις η ακομα και τη συμπεριφορα του (αργει, φωναζει) αλλα ποτε δε θα ελεγα τι μου ειπε οταν ειμαστε οι 2 στο γραφειο του για να τον "μειωσω" η να πω μετα κριση πανω σε αυτο...

ΒΤW, Ο Κοντογιαννης (ειναι και ο καλυτερος Καθ κατα την αποψη μου) μου την ειχε πει ψιλοτρελα μια μερα στο μαθημα (γελωντας) γιατι ειχα πεταξει μεγαλη μπαρουφα. Την πεταξα ομως μπροστα σε ολους οποτε καλα εκανε. Αν το ειχα πει στο γραφειο του και μετα ελεγε ακουστε τι μου ειπε αυτος θα το θεωρουσα φαουλ τρελο...
Last edited by Ganther on Sun Nov 19, 2006 11:34 pm, edited 2 times in total.