Περί ισοτίμησης με άλλες σχολές.
αν δεν θέλει σηματάκι ΟΠΑ, τότε γιατί έρχετε για ισοτίμηση? Μήπως για να βολευτεί με το αμφιβόλου ποιότητας πτυχιάκη του στο δημόσιο?Γιατί αν όντως οι σπουδές του είναι τόσο καλές γιατί να "θάψει" τον εαυτό του στο δημόσιο.Σε άλλο σημείο αυτού του φόρουμ καταφέρεσε ενάντια σε αυτούς που θέλουν να βολευτούν στο δημόσιο...
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Vag_plir wrote:αν δεν θέλει σηματάκι ΟΠΑ, τότε γιατί έρχετε για ισοτίμηση? Μήπως για να βολευτεί με το αμφιβόλου ποιότητας πτυχιάκη του στο δημόσιο?Γιατί αν όντως οι σπουδές του είναι τόσο καλές γιατί να "θάψει" τον εαυτό του στο δημόσιο.Σε άλλο σημείο αυτού του φόρουμ καταφέρεσε ενάντια σε αυτούς που θέλουν να βολευτούν στο δημόσιο...
Αληθινά Ψέματα (που δυστυχώς ισχύουν)
Όλα κρίνονται από το σηματάκι... Δεν έχει καμιά σημασία του τι ξέρει και πόσο καταρτισμένος είναι ο καθένας αρκεί να έχει το σηματάκι. Το να ζητήσεις να πάρεις το σηματάκι αλλουνού είναι αδιανόητο άσχετα με το πόσο καταρτισμένος είσαι. Το να ζητήσεις από ένα πανεπιστήμιο να σε κρίνει ως επιστήμονα είναι παράλογο. Το να θέλεις να δουλέψεις στο δημόσιο είναι απίστευτο μόνο να βολευτείς στο δημόσιο είναι απόδεκτό. Οπότε για να πάει μπροστά η χώρα πρέπει να κλείσουμε τα σύνορα στους ξένους πτυχιούχους και να υιοθετήσουμε τις κάστες (στην ελλάδα αμα δεν είσαι απο ΟΠΑ δεν κάνεις για οικονομικά ας είσαι και ο john Nash).
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- hello_kitty
- Kilobyte level
- Posts: 206
- Joined: Wed May 17, 2006 12:15 am
- Location: athens
jimmyD++
Δεν νομιζω πως ειναι φρονιμο να αρνεισαι την ισοτιμηση του πτυχιου σου με το πτυχιο ενος ξενου πανεπιστημιου....Ομως κατα την γνωμη μου θα πρεπει να υπαρχει ενας τροπος αξιολογησης των επιστημονων που ζητουν την ισοτιμηση και στην περιπτωση που δεν ειναι καταρτισμενοι να υπαρχει τροπος να φτασουν στο ζητουμενο επιπεδο...
Δεν νομιζω πως ειναι φρονιμο να αρνεισαι την ισοτιμηση του πτυχιου σου με το πτυχιο ενος ξενου πανεπιστημιου....Ομως κατα την γνωμη μου θα πρεπει να υπαρχει ενας τροπος αξιολογησης των επιστημονων που ζητουν την ισοτιμηση και στην περιπτωση που δεν ειναι καταρτισμενοι να υπαρχει τροπος να φτασουν στο ζητουμενο επιπεδο...
Να ζεις με παθος την καθε σου στιγμη....
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Αλυσιδωτές εξελίξεις στην Παιδεία
Η Βρετανία αναγνωρίζει ως ισότιμα με τα πανεπιστημιακά τα πτυχία των ελληνικών κολεγίων

Η Ελλάδα θα βρεθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για το θέμα των συνεργασιών κολεγίων και ξένων ΑΕΙ
Αθήνα
Με αποφάσεις του αγγλικού «ΔΙΚΑΤΣΑ», που αναγνωρίζει πλέον επισήμως τα πτυχία των ελληνικών κολεγίων που συνεργάζονται με βρετανικά πανεπιστήμια ως ισότιμα των βρετανικών και με αξιολόγηση από το βρετανικό συμβούλιο πιστοποίησης, τα ιδιωτικά κολέγια ζητούν να αναγνωριστούν ως πανεπιστήμια.
Οι Έλληνες απόφοιτοι των ιδιωτικών κολεγίων μπορούν να εργαστούν κανονικά στη Βρετανία εφόσον οι τίτλοι τους θεωρούνται και επισήμως πια ισότιμοι με τους αντίστοιχους τίτλους σπουδών όσων σπούδασαν σε βρετανικά πανεπιστήμια, αλλά όχι στην Ελλάδα καθώς ο ΔOΑΤΑΠ (ο οργανισμός που αντικατέστησε το ΔΙΚΑΤΣΑ) εξακολουθεί να μην αναγνωρίζει τα πτυχία τους, ακριβώς επειδή σπούδασαν στην Ελλάδα.
Όπως επισημαίνουν «Τα Νέα», ενώ η συζήτηση στην Ελλάδα, με αφορμή και την αναθεώρηση του άρθρου 16, αφορά στο αν θα επιτραπεί να ιδρυθούν μη κερδοσκοπικά μη κρατικά ιδρύματα στην Ελλάδα, δεν λύνει το θέμα των υπαρχόντων κερδοσκοπικών επιχειρήσεων εκπαίδευσης, δηλαδή των δεκάδων κολεγίων που συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια, αν και η χώρα μας βρίσκεται πια με την πλάτη στον τοίχο εξαιτίας οδηγίας (36/2005 της ΕΕ) για την αναγνώριση των πτυχίων τους, η οποία πρέπει να εφαρμοστεί υποχρεωτικά από τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα, δύο νέα στοιχεία προστέθηκαν σε όλα τα υπόλοιπα που η Ελλάδα εξακολουθεί να αγνοεί, μολονότι πολύ σύντομα θα βρεθεί σε θέση κατηγορουμένου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την πολυετή της άρνηση να λύσει το θέμα των συνεργασιών κολεγίων και ξένων ΑΕΙ.
1) Το πρώτο αφορά στην αναγνώριση από το αγγλικό «ΔΙΚΑΤΣΑ», η οποία είναι απαραίτητη σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ, που προβλέπει ότι για να αναγνωριστεί το πτυχίο ενός κολεγίου πρέπει να βεβαιώσουν οι αρχές του κράτους όπου εδρεύει το πανεπιστήμιο με το οποίο το κολέγιο συνεργάζεται ότι και στη χώρα αυτή( δηλαδή τη Βρετανία εν προκειμένω) ο κάτοχος του πτυχίου από κολέγιο θα έχει τα ίδια ακριβώς δικαιώματα που έχει και ο απόφοιτος του πανεπιστημίου.
Έτσι, έφθασαν πριν από λίγες ημέρες στην Αθήνα τα πρώτα πιστοποιητικά αναγνώρισης των πτυχίων που απονεμήθηκαν από βρετανικά πανεπιστήμια σε αποφοίτους ελληνικών κολεγίων που συνεργάζονται μαζί τους. Τα πιστοποιητικά εκδίδονται από το NARIC(National Recognition and Information Council) που έχει την ευθύνη της αναγνώρισης (ή μη) των τίτλων σπουδών όσων ενδιαφέρονται να εργαστούν στη Βρετανία.
Τα συγκεκριμένα πιστοποιητικά βεβαιώνουν ότι αυτοί οι τίτλοι σπουδών είναι απολύτως ισότιμοι, ως προς τα επαγγελματικά και ακαδημαϊκά δικαιώματα στη Βρετανία, με εκείνους που χορηγούνται στους αποφοίτους οποιουδήποτε βρετανικού πανεπιστημίου. Σημειώνεται, ότι το NARIC είναι από τα πλέον ενεργά «ΔΙΚΑΤΣΑ» στην Ευρώπη και η πιστοποίησή του είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα κολέγια και τους αποφοίτους τους.
2) Το δεύτερο στοιχείο, που ανακοίνωσαν μόλις την Πέμπτη τα ιδιωτικά κολέγια, είναι ότι ενώ η Ελλάδα αρνείται να ελέγξει τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες (με αποτέλεσμα στον χώρο να υπάρχουν αξιόλογες και μη επιχειρήσεις), η Βρετανία ελέγχει την ποιότητα των σπουδών επί ελληνικού εδάφους.
Όσα από τα κολέγια είναι μέλη του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων, υποβλήθηκαν το 2006 στην καθιερωμένη πενταετή επιθεώρηση από το Βρετανικό Συμβούλιο Πιστοποίησης (BAC). Oι επιθεωρήσεις κατέληξαν στην ανανέωση της αναγνώρισης των κολεγίων αυτών ως «ιδρυμάτων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης» (Institutions of higher education). Η πιστοποίηση αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της προσπάθειας των κολεγίων να αναβαθμίσουν την ποιότητα των σπουδών τους, προκειμένου να πείσουν ότι είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Μάλιστα, η ένταξη των ελληνικών κολεγίων στον έλεγχο του BAC έγινε έπειτα από αίτηση του Συνδέσμου τους χωρίς να είναι υποχρεωτική, αφού ούτως ή άλλως το κάθε κολέγιο έχει πιστοποιηθεί και ελέγχεται ποιοτικά από το πανεπιστήμιο με το οποίο συνεργάζεται. Η Ελλάδα πάντως, μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις, συνεχίζει απλά να κλείνει τα μάτια και να ασχολείται μόνο με το ζήτημα των μη κερδοσκοπικών ΑΕΙ, σαν να μην υπάρχουν τα κολέγια, οι ευρωπαϊκές οδηγίες, η βρετανική επέλαση στην ελληνική εκπαιδευτική αγορά και, κυρίως, οι δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι και σπουδαστές τους.
Πηγή: news.in.gr



Η Ελλάδα θα βρεθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για το θέμα των συνεργασιών κολεγίων και ξένων ΑΕΙ
Αθήνα
Με αποφάσεις του αγγλικού «ΔΙΚΑΤΣΑ», που αναγνωρίζει πλέον επισήμως τα πτυχία των ελληνικών κολεγίων που συνεργάζονται με βρετανικά πανεπιστήμια ως ισότιμα των βρετανικών και με αξιολόγηση από το βρετανικό συμβούλιο πιστοποίησης, τα ιδιωτικά κολέγια ζητούν να αναγνωριστούν ως πανεπιστήμια.
Οι Έλληνες απόφοιτοι των ιδιωτικών κολεγίων μπορούν να εργαστούν κανονικά στη Βρετανία εφόσον οι τίτλοι τους θεωρούνται και επισήμως πια ισότιμοι με τους αντίστοιχους τίτλους σπουδών όσων σπούδασαν σε βρετανικά πανεπιστήμια, αλλά όχι στην Ελλάδα καθώς ο ΔOΑΤΑΠ (ο οργανισμός που αντικατέστησε το ΔΙΚΑΤΣΑ) εξακολουθεί να μην αναγνωρίζει τα πτυχία τους, ακριβώς επειδή σπούδασαν στην Ελλάδα.
Όπως επισημαίνουν «Τα Νέα», ενώ η συζήτηση στην Ελλάδα, με αφορμή και την αναθεώρηση του άρθρου 16, αφορά στο αν θα επιτραπεί να ιδρυθούν μη κερδοσκοπικά μη κρατικά ιδρύματα στην Ελλάδα, δεν λύνει το θέμα των υπαρχόντων κερδοσκοπικών επιχειρήσεων εκπαίδευσης, δηλαδή των δεκάδων κολεγίων που συνεργάζονται με ξένα πανεπιστήμια, αν και η χώρα μας βρίσκεται πια με την πλάτη στον τοίχο εξαιτίας οδηγίας (36/2005 της ΕΕ) για την αναγνώριση των πτυχίων τους, η οποία πρέπει να εφαρμοστεί υποχρεωτικά από τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα, δύο νέα στοιχεία προστέθηκαν σε όλα τα υπόλοιπα που η Ελλάδα εξακολουθεί να αγνοεί, μολονότι πολύ σύντομα θα βρεθεί σε θέση κατηγορουμένου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την πολυετή της άρνηση να λύσει το θέμα των συνεργασιών κολεγίων και ξένων ΑΕΙ.
1) Το πρώτο αφορά στην αναγνώριση από το αγγλικό «ΔΙΚΑΤΣΑ», η οποία είναι απαραίτητη σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ, που προβλέπει ότι για να αναγνωριστεί το πτυχίο ενός κολεγίου πρέπει να βεβαιώσουν οι αρχές του κράτους όπου εδρεύει το πανεπιστήμιο με το οποίο το κολέγιο συνεργάζεται ότι και στη χώρα αυτή( δηλαδή τη Βρετανία εν προκειμένω) ο κάτοχος του πτυχίου από κολέγιο θα έχει τα ίδια ακριβώς δικαιώματα που έχει και ο απόφοιτος του πανεπιστημίου.
Έτσι, έφθασαν πριν από λίγες ημέρες στην Αθήνα τα πρώτα πιστοποιητικά αναγνώρισης των πτυχίων που απονεμήθηκαν από βρετανικά πανεπιστήμια σε αποφοίτους ελληνικών κολεγίων που συνεργάζονται μαζί τους. Τα πιστοποιητικά εκδίδονται από το NARIC(National Recognition and Information Council) που έχει την ευθύνη της αναγνώρισης (ή μη) των τίτλων σπουδών όσων ενδιαφέρονται να εργαστούν στη Βρετανία.
Τα συγκεκριμένα πιστοποιητικά βεβαιώνουν ότι αυτοί οι τίτλοι σπουδών είναι απολύτως ισότιμοι, ως προς τα επαγγελματικά και ακαδημαϊκά δικαιώματα στη Βρετανία, με εκείνους που χορηγούνται στους αποφοίτους οποιουδήποτε βρετανικού πανεπιστημίου. Σημειώνεται, ότι το NARIC είναι από τα πλέον ενεργά «ΔΙΚΑΤΣΑ» στην Ευρώπη και η πιστοποίησή του είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα κολέγια και τους αποφοίτους τους.
2) Το δεύτερο στοιχείο, που ανακοίνωσαν μόλις την Πέμπτη τα ιδιωτικά κολέγια, είναι ότι ενώ η Ελλάδα αρνείται να ελέγξει τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες (με αποτέλεσμα στον χώρο να υπάρχουν αξιόλογες και μη επιχειρήσεις), η Βρετανία ελέγχει την ποιότητα των σπουδών επί ελληνικού εδάφους.
Όσα από τα κολέγια είναι μέλη του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων, υποβλήθηκαν το 2006 στην καθιερωμένη πενταετή επιθεώρηση από το Βρετανικό Συμβούλιο Πιστοποίησης (BAC). Oι επιθεωρήσεις κατέληξαν στην ανανέωση της αναγνώρισης των κολεγίων αυτών ως «ιδρυμάτων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης» (Institutions of higher education). Η πιστοποίηση αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της προσπάθειας των κολεγίων να αναβαθμίσουν την ποιότητα των σπουδών τους, προκειμένου να πείσουν ότι είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Μάλιστα, η ένταξη των ελληνικών κολεγίων στον έλεγχο του BAC έγινε έπειτα από αίτηση του Συνδέσμου τους χωρίς να είναι υποχρεωτική, αφού ούτως ή άλλως το κάθε κολέγιο έχει πιστοποιηθεί και ελέγχεται ποιοτικά από το πανεπιστήμιο με το οποίο συνεργάζεται. Η Ελλάδα πάντως, μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις, συνεχίζει απλά να κλείνει τα μάτια και να ασχολείται μόνο με το ζήτημα των μη κερδοσκοπικών ΑΕΙ, σαν να μην υπάρχουν τα κολέγια, οι ευρωπαϊκές οδηγίες, η βρετανική επέλαση στην ελληνική εκπαιδευτική αγορά και, κυρίως, οι δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι και σπουδαστές τους.
Πηγή: news.in.gr
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- ciao
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2371
- Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: πίσω από την μπάλα
Μεγάλη κουβέντα είπες...hello_kitty wrote:Ομως κατα την γνωμη μου θα πρεπει να υπαρχει ενας τροπος αξιολογησης των επιστημονων που ζητουν την ισοτιμηση και στην περιπτωση που δεν ειναι καταρτισμενοι να υπαρχει τροπος να φτασουν στο ζητουμενο επιπεδο...
Τώρα για το παραπάνω άρθρο μου μυρίζει λάδι στη φωτιά...
S.S.D.D.
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Υπό αυτές τις συνθήκες, να προσθέσω πως παρέθεσα το άρθρο γιατί πιστεύω πως αφορά πολλούς, αν όλους μας, και πως δεν αντικατοπτρίζει κάποια προσωπική μου άποψη για το θέμα.ciao wrote:Μεγάλη κουβέντα είπες...
Τώρα για το παραπάνω άρθρο μου μυρίζει λάδι στη φωτιά...
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
jimmyd δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί βάλλεις κατά εμένα. Αν διάβασες τα προηγούμενα ποστ μου θα έβλεπες ότι μιλάω για επιστημονική-ακαδημαική επάρκεια και για τον ΔΟΑΤΑΠ σαν θεσμό . Τους όρους σηματάκι και δημόσιο τους χρησιμοποίηση αφού τους χρησιμοποίησε ο silegav για να αντιστρέψω το επιχείρημά του...
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Η δημοσίευσή μου δεν ήταν επίθεση προς εσένα , με παρεξήγησες. Απλά καυτηρίασα μια πραγματικότητα που διαπιστώνω εγώ. Δεν είπα ούτε και πίστεψα πως εσύ πρεσβεύεις αυτή την πραγματικότητα. Η παράθεση μου στο ποστ σου ήταν απλά για να δείξω την αφετηρία του συλλογισμού μου. no offence λοιπόν
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Ναι οπωσδήποτε έχουμε μαθήματα που σε άλλα τμήματα θα αντιστοιχόυσαν σε 3 μαθήματα (π.χ μεταγλωττιστές).Αλλά έχουμε και μεις μαθήματα κυρίως ελέυθερης επιλογής που είναι λίγο αστεία.
Τώρα το εκπαιδευτικό σύστημα στην Βρετανία είναι κομματάκι διαφορετικό.Για τις θετικές επιστήμες θα μιλήσω.Στο αντίστοιχο λύκειο δεν κάνουν μαθηματικά όσο εμείς και έτσι το πρώτο έτος του Bachelor έχει πράγματα που για εμάς είναι γελοία.
Επίσης ανεξαρτήτως επιστημης το πρώτο έτος έχει περισσότερο τον χαρακτήρα μετάβασης στην ακαδημαϊκή ζωή αλλά και την ζωή γενικότερα οπότε μοιάζει αρκετά σε παιδική χαρά.Με την πάροδο των ετών το πράγμα σφίγγει και όσοι καταφέρνουν να ολοκληρώσουν honors degree (το οποίο αντιστοιχεί στο δικό μας 4χρονο) φυσικά και είναι πολύ ανταγωνιστικοί και με ποιοτικά υψηλότερου επιπέδου σπουδές από εμάς.
Το θέμα είναι ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν "προπαρασκευαστικές" καταστάσεις και ίσως τα 2 πρώτα χρόνια είναι περισσότερο να "γνωριστούμε". Όταν τους λέει κανάς του Πολυτεχνείου στην Αγγλία ότι έκανε πέντε χρόνια προπτυχιακό τον κοιτάν σαν ούφο.Και τα 5 χρόνια όμως υπερβολή μου κάθονται.
Και κάτι άσχετο-σχετικό που διάβασα εδώ
http://e-rooster.gr/01/2007/401 :
Τώρα το εκπαιδευτικό σύστημα στην Βρετανία είναι κομματάκι διαφορετικό.Για τις θετικές επιστήμες θα μιλήσω.Στο αντίστοιχο λύκειο δεν κάνουν μαθηματικά όσο εμείς και έτσι το πρώτο έτος του Bachelor έχει πράγματα που για εμάς είναι γελοία.
Επίσης ανεξαρτήτως επιστημης το πρώτο έτος έχει περισσότερο τον χαρακτήρα μετάβασης στην ακαδημαϊκή ζωή αλλά και την ζωή γενικότερα οπότε μοιάζει αρκετά σε παιδική χαρά.Με την πάροδο των ετών το πράγμα σφίγγει και όσοι καταφέρνουν να ολοκληρώσουν honors degree (το οποίο αντιστοιχεί στο δικό μας 4χρονο) φυσικά και είναι πολύ ανταγωνιστικοί και με ποιοτικά υψηλότερου επιπέδου σπουδές από εμάς.
Το θέμα είναι ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν "προπαρασκευαστικές" καταστάσεις και ίσως τα 2 πρώτα χρόνια είναι περισσότερο να "γνωριστούμε". Όταν τους λέει κανάς του Πολυτεχνείου στην Αγγλία ότι έκανε πέντε χρόνια προπτυχιακό τον κοιτάν σαν ούφο.Και τα 5 χρόνια όμως υπερβολή μου κάθονται.
Και κάτι άσχετο-σχετικό που διάβασα εδώ
http://e-rooster.gr/01/2007/401 :
Τελικώς το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι «Οικονομικό», ή Παν-επιστήμιο, δηλαδή θεραπεύει όλες τις επιστήμες ; Και πώς τόσες εκατοντάδες διδάξαντες και διδάσκοντες σ’ αυτό δεν ενοχλήθηκαν και δεν ενοχλούνται από το κραυγαλέο οξύμωρο ; Πολύ απλά η πάλαι ποτέ Ανωτάτη Εμπορική έχει ακόμα σύμπλεγμα κατωτερότητος διότι διετέλεσε σχολή τριετούς φοιτήσεως και, συνεπώς, όχι απολύτως ισοδύναμη με πανεπιστήμιο. Από τέτοιο σύμπλεγμα μικρομεσαίου ακαδημαϊσμού δεν μπορούμε να περιμένουμε ούτε εκπαίδευση ούτε έρευνα.
Last edited by ailouros on Fri Jan 19, 2007 3:08 am, edited 1 time in total.
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
1939 : Σύμφωνα με Α.Ν 1622/1939 Η Σχολή υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας. Την ίδια χρονιά με το Ν.Δ. 2007/1939 η ΑΣΟΕΕ αναγνωρίζεται ως ισότιμη με το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και τοποθετείται ιεραρχικά αμέσως μετά το ΕΜΠ, θέση την οποία εξακολουθεί να κατέχει.
1942 : Με το Ν.Δ. 954/1942 ολοκληρώνεται η από κάθε πλεύρας ακαδημαϊκή αναγνώριση της Σχολής.
1955 : Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις η φοίτηση στη Σχολή αυξάνεται από τα τρία στα τέσσερα έτη
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Αν πας http://www.aueb.gr στο ιστορικό σημείωμα είχε όλες τις σημαντικές ημερομηνίες για το Ο.Π.Α!
Τα συμπλέγματα μερικών δεν έχουν πάτο (ειδικά αν διαβάσετε απόψεις περί παιδείας στο link θα καταλάβετε)
Ενώ το Καποδιστριακό ΠΑΝεπιστήμιο Αθηνών ευημερεί...Από τέτοιο σύμπλεγμα μικρομεσαίου ακαδημαϊσμού δεν μπορούμε να περιμένουμε ούτε εκπαίδευση ούτε έρευνα.
Τα συμπλέγματα μερικών δεν έχουν πάτο (ειδικά αν διαβάσετε απόψεις περί παιδείας στο link θα καταλάβετε)