Λίγα με την audiVasilis wrote:Δυστυχώς το πίσω τζάμι είναι τόσο μικρό στο γ....ο το audi




Eγώ πάλι την έχω καταβρεί και με την extra υποβοήθηση που δίνει το Punto για το παρκάρισμα...koki wrote:'Ατιμο '92, δεν είχαν ακόμα στάνταρ το υδραυλικό.
ΦΤΟΥ!!! ΦΤΟΥ!!!!koki wrote:γενικά όμως χαίρομαι να βγαίνω έξω και να λέω "Φτου σου, κούκλα μου, χάρακας και σήμερα" χεχεχεχεχε
Που να δεις και κανάλλο αμάξι... Πες τα Βιρβίλη για να μην πω εγώTaRaNTuLa wrote:Eγώ πάλι την έχω καταβρεί και με την extra υποβοήθηση που δίνει το Punto για το παρκάρισμα...koki wrote:'Ατιμο '92, δεν είχαν ακόμα στάνταρ το υδραυλικό.![]()
Κοίτα..το Punto έχει ηλεκτρικά υποβοήθούμενο τιμόνι με extra (ηλεκτρική) υποβοήθηση... Η Alfa Romeo δεν τον συζητώ...έχει υδραυλικό τιμόνι και είναι πιο πούπουλο από του Punto...Από του Νίκου(ίσως) και μετά άρχισε να βγάζει καλύτερα υποβοηθούμενα τιμόνια η BMW,καθότι πισωκίνητα αυτοκίνητα(έχουν μεγαλύτερη τάση υπερστροφής),και δεν το είχε δουλέψει πολύ(συγκριτικά)...Εσένα σου φαίνεται τρομερή η διαφόρα(και λογικό),όταν πηγαίνεις από το Starletακι στην BMW....Η ευκολία στο τιμόνι στην Ευρώπη δουλεύτηκε τα τελευταία 10+ χρόνια...semika wrote:Που να δεις και κανάλλο αμάξι... Πες τα Βιρβίλη για να μην πω εγώTaRaNTuLa wrote:Eγώ πάλι την έχω καταβρεί και με την extra υποβοήθηση που δίνει το Punto για το παρκάρισμα...koki wrote:'Ατιμο '92, δεν είχαν ακόμα στάνταρ το υδραυλικό.![]()
![]()
Ταραντούλε πες μας και εσύ για την Alpha Romeo ;-) Είπαμε είσαι πούντιος αλλά να λες και για τα άλλα τουτού που έχεις οδηγήσει... Χιχιχι
TaRaNTuLa wrote:Κοίτα..το Punto έχει ηλεκτρικά υποβοήθούμενο τιμόνι με extra (ηλεκτρική) υποβοήθηση... Η Alfa Romeo δεν τον συζητώ...έχει υδραυλικό τιμόνι και είναι πιο πούπουλο από του Punto...Από του Νίκου(ίσως) και μετά άρχισε να βγάζει καλύτερα υποβοηθούμενα τιμόνια η BMW,καθότι πισωκίνητα αυτοκίνητα(έχουν μεγαλύτερη τάση υπερστροφής),και δεν το είχε δουλέψει πολύ(συγκριτικά)...Εσένα σου φαίνεται τρομερή η διαφόρα(και λογικό),όταν πηγαίνεις από το Starletακι στην BMW....Η ευκολία στο τιμόνι στην Ευρώπη δουλεύτηκε τα τελευταία 10+ χρόνια...
Έεεεετσι....semika wrote:Οσο για το punto άρθρα λένε οτι είναι το καλύτερο της κατηγορίας του...
Βρε δε λέω! Καλό το Α3, αλλά δεν βλέπεις τίποτα πίσω. Σαν διακοσμητικό μου φαίνεται το πίσω τζάμι...Λίγα με την audi
Ρε πάτε καλά? Τι αμάξια οδηγείτε εκεί? Είναι αυτό που λέμε¨Κάτι απλό, φοιτητικό βρε παιδί μου...Αλλά πρόσεξε: απο Starletακι πήγα σε Mercedes και μετά σε ΒMW.
Συμφωνώ... Απαικτο! Ρώτα και eso_etoimos πόσες ώρες πέρασε στις πίστες του... Αν έχει και TFT οθόνη λένε και τα γραφικά...Vasilis wrote:Άστο. Colin Mc Rae και ξερώ ψωμί. δεν το αλλάζω για τίποτα.
Καθότι ιταλόφιλος τα Fiatάκια δεν τα αναφέρεις καθόλουTaRaNTuLa wrote:Προτιμώ Impreza WRX Sti(330hp) ή Seat Leon 1.8T Cupra με αλλαγή προγράμματος,τουρμπίνας,εξάτμισης από το χταπόδι,εισαγωγής και μπεκ(μιλάμε για κοντά στα 500 αλόγατα... ) Αυτά βέβαια από μη ατμοσφαιρικές λύσεις.... (A!και μια Lancia Intergrale 3ου σταδίου... )
Από ατμοσφαιρικές λύσεις: Αlfa 147 GTA και Alfa 156 GTA(ως κλασσικός ιταλόφιλος),Porsche(γενικά και αόριστα)...