Περί της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Δεν ξέρω τι site είναι το alfavita και τι απόψεις εκπροσωπεύει.
Διαβάστε το έγγραφο που επισυνάπτετε στο άρθρο και πείτε μου αν καταλαβαίνετε ότι:
Open your eyes a little more plz!!!!
Διαβάστε το έγγραφο που επισυνάπτετε στο άρθρο και πείτε μου αν καταλαβαίνετε ότι:
Εγώ προσωπικά το βλέπω καλή κίνηση. Ειδικά αν δεχτούμε (εγώ το δέχομαι) ότι αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε και να προσέξουμε δεν είναι το αν θα επιτραπεί να ιδρυθούν μη κρατικά μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμι, αλλά τις προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες θα επιτρέπεται η λειτουργία τους.όποιοι μαθητές γράψουν για τα "οφέλη της ίδρυσης των μη κρατικών πανεπιστημίων" θα πάρουν από το χέρι της Υπουργού Παιδείας το δωράκι τους, 1.500, 1.200 και 1.000 ευρώ!
Open your eyes a little more plz!!!!
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Μαθητές λυκείου να εκφράσουν τις ιδέες τους σχετικά με το θέμα και όποιων αρέσουν οι ιδέες στην κριτική επιτροπή, η οποία θα έχει συσταθεί, αυτοί οι μαθητές θα λάβουν "πασχαλιάτικο μποναμά";;; Έλεος κοινώς...
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
και μιας και βρισκονται σε αυτον το ωραιο θεσμο ειναι καλο να τους καθοδηγησουμε και τις αποψεις γρηγορα γρηγορα...
[sarcasm]
Να συζητανε τα παιδακια φυσικα.Αρκει να εχουνε τις "σωστες" θεσεις στα ζητηματα που μας καινε.Μην ερθει και αλλη γενια με καταληψεις...
[/sarcasm]
Ετσι φαινεται οτι μας πασαρουν την ελευθερια του λογου.Οπως λεει και ο τσομσκι (χοντρη παραφραση κανω) ελευθερια λογου εχουμε γιατι ειναι δυσκολο να την ελεγξεις.Ελευθερια της σκεψης ομως ειναι πολυτιμη για να την εχει ο λαουτζικος.
[sarcasm]
Να συζητανε τα παιδακια φυσικα.Αρκει να εχουνε τις "σωστες" θεσεις στα ζητηματα που μας καινε.Μην ερθει και αλλη γενια με καταληψεις...
[/sarcasm]
Ετσι φαινεται οτι μας πασαρουν την ελευθερια του λογου.Οπως λεει και ο τσομσκι (χοντρη παραφραση κανω) ελευθερια λογου εχουμε γιατι ειναι δυσκολο να την ελεγξεις.Ελευθερια της σκεψης ομως ειναι πολυτιμη για να την εχει ο λαουτζικος.
Ελευθερία του λόγου έχουμε, αλλά την αξίζουμε ;
(Ρητορικό) Μετά από αυτά που είδα από τότε που μπήκα, δηλ. να χάνει ολόκληρο έτος μισάωρα έως και ολόκληρες παραδόσεις επειδή ~10 άτομα στέκονται μπροστά από τον καθηγητή και φλυαρούν, ΟΧΙ κύριος δεν αξίζουν όλοι να μιλάνε ελεύθερα.
Αυτό το δικαίωμα, μαζί με άλλα πρέπει να δίνεται σε κάθε άνθρωπο, όχι όμως και στα ζώα - και αυτή την συμπεριφορά δεν την κατατάσσω στην κατηγορία των ανθρώπων...
(Ρητορικό) Μετά από αυτά που είδα από τότε που μπήκα, δηλ. να χάνει ολόκληρο έτος μισάωρα έως και ολόκληρες παραδόσεις επειδή ~10 άτομα στέκονται μπροστά από τον καθηγητή και φλυαρούν, ΟΧΙ κύριος δεν αξίζουν όλοι να μιλάνε ελεύθερα.
Αυτό το δικαίωμα, μαζί με άλλα πρέπει να δίνεται σε κάθε άνθρωπο, όχι όμως και στα ζώα - και αυτή την συμπεριφορά δεν την κατατάσσω στην κατηγορία των ανθρώπων...
"Must float like lotus on river... and kill old lady!"
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Mολότοφ κατά της Τράπεζας Πειραιώς και της Επιτροπής Ανταγωνισμού από ομάδα νεαρών
Επεισόδια με βόμβες μολότοφ έκαναν τα ξημερώματα της Πέμπτης νεαροί, που κατέφυγαν στο χώρο του Οικονομικού Πανεπιστημίου (ΑΣΟΕΕ), στην οδό Πατησίων. Λίγο μετά τις 4, οι νεαροί έκαναν εξορμήσεις από το πανεπιστήμιο και πέταξαν βόμβες μολότοφ εναντίον της Τράπεζας Πειραιώς, καθώς και της Επιτροπής Ανταγωνισμού, τα γραφεία της οποίας βρίσκονται στον πρώτο όροφο στη διασταύρωση Κότσικα και Πατησίων, όπου και προκάλεσαν μικρές υλικές ζημιές. Οι φωτιές σβήστηκαν από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, αλλά παρέμεινε κλειστή μέχρι τις 6.30 η Πατησίων και στα δύο ρεύματα μέχρι την Αλεξάνδρας, η Μαυροματαίων και η Κορδιγκτώνος. Από τις 6.30 μέχρι τις 7.30 ήταν κλειστό το ρεύμα στην Πατησίων προς Πατήσια, ενώ από τις 7.30 και μετά η κίνηση διεξαγόταν κανονικά.
Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Αλήθεια δεν υπάρχει περιφρούρηση της σχολής; Πώς μπήκαν όλοι αυτοί μέσα;
Επεισόδια με βόμβες μολότοφ έκαναν τα ξημερώματα της Πέμπτης νεαροί, που κατέφυγαν στο χώρο του Οικονομικού Πανεπιστημίου (ΑΣΟΕΕ), στην οδό Πατησίων. Λίγο μετά τις 4, οι νεαροί έκαναν εξορμήσεις από το πανεπιστήμιο και πέταξαν βόμβες μολότοφ εναντίον της Τράπεζας Πειραιώς, καθώς και της Επιτροπής Ανταγωνισμού, τα γραφεία της οποίας βρίσκονται στον πρώτο όροφο στη διασταύρωση Κότσικα και Πατησίων, όπου και προκάλεσαν μικρές υλικές ζημιές. Οι φωτιές σβήστηκαν από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, αλλά παρέμεινε κλειστή μέχρι τις 6.30 η Πατησίων και στα δύο ρεύματα μέχρι την Αλεξάνδρας, η Μαυροματαίων και η Κορδιγκτώνος. Από τις 6.30 μέχρι τις 7.30 ήταν κλειστό το ρεύμα στην Πατησίων προς Πατήσια, ενώ από τις 7.30 και μετά η κίνηση διεξαγόταν κανονικά.
Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Αλήθεια δεν υπάρχει περιφρούρηση της σχολής; Πώς μπήκαν όλοι αυτοί μέσα;
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Συγνώμη αλλά ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ όπου ο καθένας γράφει έκθεση με θέμα που συντάσει και αναπτύσει ο ίδιος με το θέμα που συντάσουν και επιβάλουν να αναπτυχθεί κατα συγκεκριμένο τρόπο οι έμπορο-βιομήχανοι; Το ίδιο είναι να ζητάς να αναπτυχθεί ένα θέμα για το ΑΝ θα πρέπει να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια και το ίδιο είναι να ζητάς να αναπτυχθούν οι προϋποθέσεις για ΝΑ ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια και μάλιστα με "μποναμά" για τον καλύτερο υποστηρικτή τους;
ΑΙΣΧΟΣ
ΑΙΣΧΟΣ
Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά αυτό δεν συζητάμε τόσες σελίδες; Ότι δεν πρέπει να πρέπει να ιδρυθούν ιδιωτικά γιατί δεν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, πως πρέπει πρώτα να διαφυλαχθεί ότι δεν θα υποβαθμιστούν τα δημόσια, κλπ, κλπ; Γιατί φαίνεται λοιπόν τόσο παράξενο που το Εμπορικό Επιμελητήριο επέλεξε αυτό για θέμα στο διαγωνισμό του; Αν διαβάσετε το θέμα από την προκύρηξη και όχι από τις 3 γραμμές του άρθρου λέει:
Υ.Γ. Κατά τη γνώμη μου, η Βουλή των Εφήβων είναι πολύ υπερτιμημένη ως θεσμός...
@rapadder: Τι το ψάχνεις; Μια ζωή τα ίδια γίνονται...
Και στην τελική, κανείς δεν υποχρεώνεται να συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Να το βάζαν σαν θέμα στις πανελλήνιες, να δικαιολογήσω κάποια ανησυχία. Αλλά όχι και τώρα...Αναγκαίες προϋποθέσεις, ώστε η ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων να αποφέρει τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη στην οικονομική και κοινωνική μας εξέλιξη, συμβάλλοντας παράλληλα και στη βελτίωση της λειτουργείας των κρατικών πανεπιστημίων, αλλά και στο γενικότερο εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Υ.Γ. Κατά τη γνώμη μου, η Βουλή των Εφήβων είναι πολύ υπερτιμημένη ως θεσμός...
@rapadder: Τι το ψάχνεις; Μια ζωή τα ίδια γίνονται...
It is by will alone I set my mind in motion...
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Ditto. Πάλι ως κλασικοί Έλληνες το γυρίζουμε σε θεωρία συνωμοσίας χάνοντας το νόημα...nap wrote:Και στην τελική, κανείς δεν υποχρεώνεται να συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Να το βάζαν σαν θέμα στις πανελλήνιες, να δικαιολογήσω κάποια ανησυχία. Αλλά όχι και τώρα...
Υ.Γ. Κατά τη γνώμη μου, η Βουλή των Εφήβων είναι πολύ υπερτιμημένη ως θεσμός...
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Και γι' αυτούς που δεν πιστεύουν ότι "η ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων να αποφέρει τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη στην οικονομική και κοινωνική μας εξέλιξη, συμβάλλοντας παράλληλα και στη βελτίωση της λειτουργείας των κρατικών πανεπιστημίων, αλλά και στο γενικότερο εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος δεν έχει μποναμά;
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Θυμαμαι οτι οταν είχα στειλει μια ζωγραφια για το διαγωνισμο των δυιλιστιριων(οταν ημουν ακομα πιτσιρικι), το θεμα που ζωγραφιζαμε ηταν ποσο ευτηχισμενοι ειναι οι εργαζομενοι στη δουλεια τους, και οχι ποσο τραγικα σκοτωθηκαν το '92 πεντε ατομα σε εκρηξη σε δεξαμενη αεριου. Μποναμα για οσους ζωγραφισαν εκρηξεις και καμμενα κουφαρια δε δωσανε, αλλα ακομα και τοτε καταλαβαιναμε τη λογικη γυρω απο το διαγωνισμο, και δε μας "εξαγοραζαν". ΥΟ
Αυτοί είναι ικανοποιημένοι με τους μποναμάδες του δημοσίου...PASCAL wrote:Και γι' αυτούς που δεν πιστεύουν ότι "η ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων να αποφέρει τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη στην οικονομική και κοινωνική μας εξέλιξη, συμβάλλοντας παράλληλα και στη βελτίωση της λειτουργείας των κρατικών πανεπιστημίων, αλλά και στο γενικότερο εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος" δεν έχει μποναμά;
It is by will alone I set my mind in motion...
- ciao
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2371
- Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: πίσω από την μπάλα
Ναι οκ δεν διαφωνώ, η αλήθεια είναι κάπου εκεί έξω και κάπου ανάμεσα σε αυτές και άλλες σελίδες...αλλά ποιος μπορεί να πει με σιγουριά ότι την βλέπει ή ότι θα την δει αφού ο "οφθαλμίατρος" μας έχει δώσει λάθος συνταγή...
Δεν είμαι υπέρ θεωριών συνωμοσίας αλλά καλό είναι να έχουμε και για αυτά το νου μας...
ΥΓ: Θα συμφωνήσω με silegav, διαφωνούμε χωρίς πολύ νόημα.
Πάντα φιλικά, ciao
Δεν είμαι υπέρ θεωριών συνωμοσίας αλλά καλό είναι να έχουμε και για αυτά το νου μας...
ΥΓ: Θα συμφωνήσω με silegav, διαφωνούμε χωρίς πολύ νόημα.
Πάντα φιλικά, ciao
S.S.D.D.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Μετά τα πρόσφατα επεισόδια (πυρπολήσεις αστυνομικών κλπ) η κοινή γνώμη είναι ακόμα περισσότερο υπέρ των οποιονδήποτε μεταρρυθμίσεων. Ο διάλογος για τον νόμο πλαίσιο τελειώνει και το νομοσχέδιο θα ψηφισθεί τον Μάρτιο - Απρίλιο:
Αλλαγή πολιτικής ατζέντας από την κυβέρνηση με επιστράτευση του ασύλου
Το Μάρτιο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το επίμαχο νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην Παιδεία, που περιλαμβάνει τη νέα διάταξη για το πανεπιστημιακό άσυλο. Η ανακίνηση του θέματος από την κυβέρνηση, εκλαμβάνεται ως προσπάθεια αλλαγής της πολιτικής ατζέντας, ακόμη και ως αφορμή για πρόωρες εκλογές. Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, πηγές αναφέρουν ότι το επίμαχο νομοσχέδιο που επρόκειτο κατά τους αρχικούς σχεδιασμούς να κατατεθεί μετά το Πάσχα, πήρε νέα σειρά προτεραιότητας και θα υποβληθεί στη Βουλή τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα.
Η νέα διάταξη για το πανεπιστημιακό άσυλο θα προβλέπει ότι αρμόδιο για να αποφασίσει την άρση του θα είναι πλέον το πρυτανικό συμβούλιο - ώς τώρα ήταν η Επιτροπή Ασύλου, η οποία όφειλε να λάβει ομόφωνη απόφαση, αλλά δεν λειτούργησε ποτέ σε κανένα ΑΕΙ, καθώς αποτελείται και από έναν φοιτητή που ουδέποτε συμμετείχε. Σε περίπτωση επέμβασης της Αστυνομίας, θα είναι παρών εισαγγελέας.
Όπως επισήμαναν στην εφημερίδα πανεπιστημιακοί, το σχέδιο περιλαμβάνει αρκετές προβληματικές διατυπώσεις και μπορεί να οδηγήσει σε ακραίες καταστάσεις, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η απόφαση για την άρση του θα μπορεί να ληφθεί κατά πλειοψηφία. Ανοίγει όμως και παράθυρο να θεωρηθεί πως οι φοιτητικές καταλήψεις καταλύουν το άσυλο και συνεπώς μπορεί να επιτραπεί στην Αστυνομία να επέμβει και να τις διαλύσει.
Όσον αφορά στην πολιτική «ανάγνωση» της πρωτοβουλίας της κυβέρνησης να ανακινήσει τώρα το ζήτημα του ασύλου, εκτιμάται ότι επιχειρείται «απόδραση» από τα θέματα της επικαιρότητας, όπως η επίθεση κατά της πρεσβείας των ΗΠΑ, καθώς και η συζήτηση για τις κάμερες, που τελικά εμφάνισε την κυβέρνηση διχασμένη ως προς το εάν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται και για λόγους ασφάλειας.
Η εφημερίδα Το Βήμα επισημαίνει, δε, ότι το Μαξίμου στήνει «παγίδα εκλογών». Η μετωπική σύγκρουση που αναμένεται για την υπόθεση του ασύλου και γενικότερα για τις αλλαγές στην Παιδεία, μπορεί να επηρεάσει καταλυτικά τον χρόνο των εκλογών. Κατ' ουσίαν ο χρόνος των εκλογών είναι ανοικτός και πολλά κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι ο πρωθυπουργός δεν θα διστάσει, «αν δεν του βγει το χαρτί του νόμου-πλαισίου», όπως λένε χαρακτηριστικά, να προσφύγει πρόωρα στη λαϊκή ετυμηγορία με το δίλημμα των μεταρρυθμίσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και επικαλούμενος τις «αντιδράσεις των συντεχνιών».
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Έτσι θα πάνε τσάμπα οι καταλήψεις και η ταλαιπωρία της διπλής εξεταστικής. Όπως έχω ξαναγράψει, τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια (μη κρατικά κλπ) επιβάλλονται από την ΕΕ:
Προς καταδίκη στο Ευρωδικαστήριο
Ευρωπαϊκές πιέσεις στην Ελλάδα για τα κολέγια
Σε αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων όσων διαθέτουν πτυχίο ελληνικού κολεγίου που συνεργάζεται με πανεπιστήμιο του εξωτερικού, και, συνεπώς, σε συμμετοχή των αποφοίτων αυτών ακόμα και σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, οδηγεί μια ενδεχόμενη καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Η δίκη της Ελλάδας για την άρνησή της να αναγνωρίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα για τα διπλώματα που παρέχουν τα κολέγια, άρχισε την Πέμπτη.
Σημειώνεται ότι η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου έχει μιλήσει για τη θέσπιση αυστηρών κανόνων για τη λειτουργία τέτοιων κολεγίων μετά την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος. Ωστόσο, μια τέτοια εξέλιξη δεν αφορά στους ήδη αποφοίτους, που διεκδικούν την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Όπως σημειώνει την Παρασκευή η εφημερίδα Τα Νέα, η υπόθεση έφθασε στο Ευρωδικαστήριο έπειτα από προσφυγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία θεωρεί ότι η ισχύουσα ελληνική νομοθεσία έρχεται σε αντίθεση με την κοινοτική νομοθεσία και συγκεκριμένα με την Oδηγία που αφορά στο θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Η σχετική απόφαση του Ευρωδικαστηρίου αναμένεται να εκδοθεί κοντά στον Απρίλιο, ενώ, πέραν αυτής, τον Oκτώβριο η χώρα μας θα κληθεί να εφαρμόσει και τη νεώτερη Oδηγία για το ίδιο ζήτημα (36/2005), που είναι ακόμη αυστηρότερη. Εφόσον λοιπόν η χώρα μας καταδικαστεί -κάτι που θεωρείται πολύ πιθανό-, τότε ανεξάρτητα από τις όποιες αναθεωρήσεις στο Σύνταγμα για τα μη κρατικά πανεπιστήμια, θα κληθεί να εφαρμόσει την Oδηγία, η οποία προβλέπει ότι πρέπει να χορηγούμε επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους κολεγίων, όπως το κάνουμε για τους αποφοίτους ξένων πανεπιστημίων.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας (ΣΑΕΙ) θα πρέπει να αφαιρέσει την παράγραφο που εξαιρεί σήμερα τους αποφοίτους των κολεγίων από την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων και εξαιτίας της οποίας η χώρα μας παραπέμφθηκε σε δίκη.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Αλλαγή πολιτικής ατζέντας από την κυβέρνηση με επιστράτευση του ασύλου
Το Μάρτιο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το επίμαχο νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην Παιδεία, που περιλαμβάνει τη νέα διάταξη για το πανεπιστημιακό άσυλο. Η ανακίνηση του θέματος από την κυβέρνηση, εκλαμβάνεται ως προσπάθεια αλλαγής της πολιτικής ατζέντας, ακόμη και ως αφορμή για πρόωρες εκλογές. Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, πηγές αναφέρουν ότι το επίμαχο νομοσχέδιο που επρόκειτο κατά τους αρχικούς σχεδιασμούς να κατατεθεί μετά το Πάσχα, πήρε νέα σειρά προτεραιότητας και θα υποβληθεί στη Βουλή τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα.
Η νέα διάταξη για το πανεπιστημιακό άσυλο θα προβλέπει ότι αρμόδιο για να αποφασίσει την άρση του θα είναι πλέον το πρυτανικό συμβούλιο - ώς τώρα ήταν η Επιτροπή Ασύλου, η οποία όφειλε να λάβει ομόφωνη απόφαση, αλλά δεν λειτούργησε ποτέ σε κανένα ΑΕΙ, καθώς αποτελείται και από έναν φοιτητή που ουδέποτε συμμετείχε. Σε περίπτωση επέμβασης της Αστυνομίας, θα είναι παρών εισαγγελέας.
Όπως επισήμαναν στην εφημερίδα πανεπιστημιακοί, το σχέδιο περιλαμβάνει αρκετές προβληματικές διατυπώσεις και μπορεί να οδηγήσει σε ακραίες καταστάσεις, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η απόφαση για την άρση του θα μπορεί να ληφθεί κατά πλειοψηφία. Ανοίγει όμως και παράθυρο να θεωρηθεί πως οι φοιτητικές καταλήψεις καταλύουν το άσυλο και συνεπώς μπορεί να επιτραπεί στην Αστυνομία να επέμβει και να τις διαλύσει.
Όσον αφορά στην πολιτική «ανάγνωση» της πρωτοβουλίας της κυβέρνησης να ανακινήσει τώρα το ζήτημα του ασύλου, εκτιμάται ότι επιχειρείται «απόδραση» από τα θέματα της επικαιρότητας, όπως η επίθεση κατά της πρεσβείας των ΗΠΑ, καθώς και η συζήτηση για τις κάμερες, που τελικά εμφάνισε την κυβέρνηση διχασμένη ως προς το εάν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται και για λόγους ασφάλειας.
Η εφημερίδα Το Βήμα επισημαίνει, δε, ότι το Μαξίμου στήνει «παγίδα εκλογών». Η μετωπική σύγκρουση που αναμένεται για την υπόθεση του ασύλου και γενικότερα για τις αλλαγές στην Παιδεία, μπορεί να επηρεάσει καταλυτικά τον χρόνο των εκλογών. Κατ' ουσίαν ο χρόνος των εκλογών είναι ανοικτός και πολλά κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι ο πρωθυπουργός δεν θα διστάσει, «αν δεν του βγει το χαρτί του νόμου-πλαισίου», όπως λένε χαρακτηριστικά, να προσφύγει πρόωρα στη λαϊκή ετυμηγορία με το δίλημμα των μεταρρυθμίσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και επικαλούμενος τις «αντιδράσεις των συντεχνιών».
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Έτσι θα πάνε τσάμπα οι καταλήψεις και η ταλαιπωρία της διπλής εξεταστικής. Όπως έχω ξαναγράψει, τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια (μη κρατικά κλπ) επιβάλλονται από την ΕΕ:
Προς καταδίκη στο Ευρωδικαστήριο
Ευρωπαϊκές πιέσεις στην Ελλάδα για τα κολέγια
Σε αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων όσων διαθέτουν πτυχίο ελληνικού κολεγίου που συνεργάζεται με πανεπιστήμιο του εξωτερικού, και, συνεπώς, σε συμμετοχή των αποφοίτων αυτών ακόμα και σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, οδηγεί μια ενδεχόμενη καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Η δίκη της Ελλάδας για την άρνησή της να αναγνωρίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα για τα διπλώματα που παρέχουν τα κολέγια, άρχισε την Πέμπτη.
Σημειώνεται ότι η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου έχει μιλήσει για τη θέσπιση αυστηρών κανόνων για τη λειτουργία τέτοιων κολεγίων μετά την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος. Ωστόσο, μια τέτοια εξέλιξη δεν αφορά στους ήδη αποφοίτους, που διεκδικούν την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων. Όπως σημειώνει την Παρασκευή η εφημερίδα Τα Νέα, η υπόθεση έφθασε στο Ευρωδικαστήριο έπειτα από προσφυγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία θεωρεί ότι η ισχύουσα ελληνική νομοθεσία έρχεται σε αντίθεση με την κοινοτική νομοθεσία και συγκεκριμένα με την Oδηγία που αφορά στο θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Η σχετική απόφαση του Ευρωδικαστηρίου αναμένεται να εκδοθεί κοντά στον Απρίλιο, ενώ, πέραν αυτής, τον Oκτώβριο η χώρα μας θα κληθεί να εφαρμόσει και τη νεώτερη Oδηγία για το ίδιο ζήτημα (36/2005), που είναι ακόμη αυστηρότερη. Εφόσον λοιπόν η χώρα μας καταδικαστεί -κάτι που θεωρείται πολύ πιθανό-, τότε ανεξάρτητα από τις όποιες αναθεωρήσεις στο Σύνταγμα για τα μη κρατικά πανεπιστήμια, θα κληθεί να εφαρμόσει την Oδηγία, η οποία προβλέπει ότι πρέπει να χορηγούμε επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους κολεγίων, όπως το κάνουμε για τους αποφοίτους ξένων πανεπιστημίων.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας (ΣΑΕΙ) θα πρέπει να αφαιρέσει την παράγραφο που εξαιρεί σήμερα τους αποφοίτους των κολεγίων από την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων και εξαιτίας της οποίας η χώρα μας παραπέμφθηκε σε δίκη.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
Last edited by rapadder on Fri Jan 19, 2007 1:13 pm, edited 2 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Με αφορμή το παραπάνω κείμενο του rapadder δύο προσωπικές διαπιστώσεις και ένα σχόλιο.
Διαπίστωση 1: Οι γονείς στην Ελλάδα (και ως επακόλουθο πολλοί νέοι) είτε επειδή δεν μπορούν είτε επειδή δεν θέλουν (λίγοι αυτοί) επιλέγουν εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης σε σχέση με το ελληνικό Πανεπιστήμιο. Ωστόσο με αυτή την επιλογή τους και εφ' όσον δεν υπάρχει μη κρατική τριτοβάθμια εκπαίδευση αναγκάζονται να μπουν στο εξής δίλημμα: Να στείλουν τα παιδιά τους α) στο εξωτερικό με μεγάλο κόστος και αμφίβολη ποιότητα ή β) στα γνωστά ΚΕΣ-ΙΕΚ-παραρτήματα με πολύ χαμηλή ποιότητα σπουδών και χαμηλότερο αλλά πάλι υπαρκτό και αρκετά βαρύ κόστος.
Διαπίστωση 2: Η Ε.Ε. επιβάλει εφόσον προσφέρεις μία υπηρεσία να παρέχεις και τα κατάλληλα δικαιώματα μετα. Δεν μπορείς απλά να έχεις τα ΚΕΣ-ΙΕΚ-κτλ, να τα παίρνεις και οι απόφοιτοι να μην έχουν οποιοδήποτε δικαίωμα. Αργά ή γρήγορα τα πτυχία αυτά θα αναγκαστεί η χώρα να τα αναγνωρίσει (ήδη στην υπόλοιπη Ευρώπη αυτά αναγνωρίζονται).
Σχόλιο: Κάθε μέρα που δεν αλλάζει η κατάσταση με την εκπαίδευση στην Ελλάδα κινδυνεύουμε όλο και περισσότερο και πλησιάζουμε στην μέρα όπου οι απόφοιτοι των ΚΕΣ-ΙΕΚ-κτλ θα έχουν τα ίδια δικαιώματα . Είναι τουλάχιστον ουτοπικό να φανταζόμαστε ότι μπορεί η κρατική 3οβάθμια εκπαίδευση να είναι επαρκής για τις ανάγκες όλων των Ελλήνων και ότι θα σταματήσει η ροή Ελλήνων προς μία εναλλακτική εκπαίδευση. Επίσης είναι πολύ δύσκολο να μην αναγκαστεί κάποτε η χώρα να ευθυγραμμιστεί με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα και την κοινοτική νομοθεσία. Προσωπικά θεωρώ ότι η μόνη λύση για να γλιτώσουμε τα χειρότερα είναι το κλείσιμο των ΚΕΣ-ΙΕΚ-κτλκτλ, η ίδρυση μη-κρατικών πανεπιστημίων με αυστηρά κριτήρια λειτουργίας και ένας υγιής ΔΟΑΤΑΠ.
Διαπίστωση 1: Οι γονείς στην Ελλάδα (και ως επακόλουθο πολλοί νέοι) είτε επειδή δεν μπορούν είτε επειδή δεν θέλουν (λίγοι αυτοί) επιλέγουν εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης σε σχέση με το ελληνικό Πανεπιστήμιο. Ωστόσο με αυτή την επιλογή τους και εφ' όσον δεν υπάρχει μη κρατική τριτοβάθμια εκπαίδευση αναγκάζονται να μπουν στο εξής δίλημμα: Να στείλουν τα παιδιά τους α) στο εξωτερικό με μεγάλο κόστος και αμφίβολη ποιότητα ή β) στα γνωστά ΚΕΣ-ΙΕΚ-παραρτήματα με πολύ χαμηλή ποιότητα σπουδών και χαμηλότερο αλλά πάλι υπαρκτό και αρκετά βαρύ κόστος.
Διαπίστωση 2: Η Ε.Ε. επιβάλει εφόσον προσφέρεις μία υπηρεσία να παρέχεις και τα κατάλληλα δικαιώματα μετα. Δεν μπορείς απλά να έχεις τα ΚΕΣ-ΙΕΚ-κτλ, να τα παίρνεις και οι απόφοιτοι να μην έχουν οποιοδήποτε δικαίωμα. Αργά ή γρήγορα τα πτυχία αυτά θα αναγκαστεί η χώρα να τα αναγνωρίσει (ήδη στην υπόλοιπη Ευρώπη αυτά αναγνωρίζονται).
Σχόλιο: Κάθε μέρα που δεν αλλάζει η κατάσταση με την εκπαίδευση στην Ελλάδα κινδυνεύουμε όλο και περισσότερο και πλησιάζουμε στην μέρα όπου οι απόφοιτοι των ΚΕΣ-ΙΕΚ-κτλ θα έχουν τα ίδια δικαιώματα . Είναι τουλάχιστον ουτοπικό να φανταζόμαστε ότι μπορεί η κρατική 3οβάθμια εκπαίδευση να είναι επαρκής για τις ανάγκες όλων των Ελλήνων και ότι θα σταματήσει η ροή Ελλήνων προς μία εναλλακτική εκπαίδευση. Επίσης είναι πολύ δύσκολο να μην αναγκαστεί κάποτε η χώρα να ευθυγραμμιστεί με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα και την κοινοτική νομοθεσία. Προσωπικά θεωρώ ότι η μόνη λύση για να γλιτώσουμε τα χειρότερα είναι το κλείσιμο των ΚΕΣ-ΙΕΚ-κτλκτλ, η ίδρυση μη-κρατικών πανεπιστημίων με αυστηρά κριτήρια λειτουργίας και ένας υγιής ΔΟΑΤΑΠ.
To you I'm an atheist; to God, I'm the Loyal Opposition.
Woody Allen
Woody Allen
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Συμφωνώ απόλυτα. Από το να στρουνθοκαμηλίζουμε/ στρουμφοκαμηλίζουμε καλύτερα να παρέχουμε έναν μηχανισμό που να τα αναγνωρίζει (ώστε να εφαρμόζει κριτήρια ποιότητας όπως συμβαίνει στις άλλες χώρες) παρά να αναγκαστούμε κάποια στιγμή να τα δεχτούμε όπως έχουν.
Πρός τους moderator: Καλύτερα να απομακρύνουμε τα τελευταία post γιατί δεν έχουν άμεση σχέση με το topic και να τα μεταφέρουμε στην θεματική ενότητα "Ναι στα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια".
Πρός τους moderator: Καλύτερα να απομακρύνουμε τα τελευταία post γιατί δεν έχουν άμεση σχέση με το topic και να τα μεταφέρουμε στην θεματική ενότητα "Ναι στα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια".
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Merged topics from "Θα κλείσει"
Last edited by jimmyD on Sun Jan 21, 2007 2:15 am, edited 1 time in total.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
now nothing ever ever goes my way...
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Αυτό δεν ισχύει πάντα. Όσο συγκρίνω τις τιμές με τα ελληνικά δεδομένα, βλέπω ότι αυτό μάλλον μόνο για τη Μ. Βρετανία ισχύει...Maverick wrote: Ωστόσο με αυτή την επιλογή τους και εφ' όσον δεν υπάρχει μη κρατική τριτοβάθμια εκπαίδευση αναγκάζονται να μπουν στο εξής δίλημμα: Να στείλουν τα παιδιά τους α) στο εξωτερικό με μεγάλο κόστος και αμφίβολη ποιότητα ή β) στα γνωστά ΚΕΣ-ΙΕΚ-παραρτήματα με πολύ χαμηλή ποιότητα σπουδών και χαμηλότερο αλλά πάλι υπαρκτό και αρκετά βαρύ κόστος.
Πολλα Κολλέγια είναι δε ακόμη ακριβότερα ακόμη και από τις σπουδές στα μητρικά τους Πανεπιστήμια (συμπεριλαμβανομένου του κόστους ζωής).
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky