Τότε μάλλον γνωρίζεις λίγες "δημοκρατίες"...mei wrote:Τωρα θα μου πεις οτι η καθε πλειοψηφια πρεπει να σεβεται τις μειοψηφιες κλπ.Στις περισσοτερες δημοκρατιες ομως δε συμβαινει αυτο,καλως η κακως αμα το δεις ρεαλιστικα το θεμα.
Δημοκρατικότητα Γενικών Συνελεύσεων
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- komatoskilo
- byte level
- Posts: 65
- Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
- Location: Κάπου Μαγικά
Καταλήγουμε λοιπόν ότι η προηγούμενη ΓΣ ήταν παρωδία...
Η ΔΑΠ αποχώρησε μάγκες για αυτό είναι παρωδία. Όταν η ΔΑΠ η οποιαδήποτε άλλη παράταξη φεύγει από την ΓΣ είναι παρωδία μάγκες ότι και να λέτε...
2 λόγος για τον οποίο ήταν παρωδία
Οι "ανεξάρτητοι" προφανώς δεν είδατε τα εισαγωγικά έφυγαν και αυτοί μετά την αποχώρηση της ΔΑΠ από την ΓΣ και δεν έκατσαν(ως όφειλαν σαν μεγάλη πλειοψηφία) να ψηφίσουν κατά
3 λόγος για τον οποίο ήταν παρωδία
Κάποιοι ψήφισαν αναγκαστικά υπέρ....
Δηλαδή κάποιοι εξαναγκάστηκαν τα ψηφίσουν κάτι που δεν ήθελαν.
Και ερωτώ γιατί δεν ψήφισαν λευκό ή γιατί δεν αποχώρησαν και αυτοί...
Μήπως το αναγκάζομαι ισοδυναμεί με το θέλω να είμαι αρεστός και απέναντι στους συμφοιτητές μου;
Ο τέταρτος λόγος δεν μετράει...
1000 άτομα=μια μειοψηφία......
Τους λόγους των υπολοίπων θα τους σχολιάσω σε άλλο post γιατί είναι ήδη πολύ μεγάλο...
Τώρα σοβαρά.
Όποιος ήθελε να εναντιωθεί στην κατάληψη να πήγαινε και να κατέβαζε δικό του πλαίσιο. Να έπαιρνε τον λόγο στην Γενική Συνέλευση και να έλεγε τα επιχειρήματα του. Στην εσχάτη των περιπτώσεων να ψήφιζε λευκό. Όποιος έμεινε απαθής να μην κατηγορεί τους άλλους αλλά τον εαυτό του.
Και κάτι ακόμα γιατί λέτε ότι ήταν παρωδία επειδή έφυγε η ΔΑΠ και δεν ακούστηκαν όλες οι γνώμες ενώ ο εκπρόσωπος της ΔΑΠ στον λόγο του(ενώ ήταν ακόμα στην ΓΣ) είπε ότι φεύγει γιατί δεν θέλει να συμμετάσχει σε μία ΓΣ που είναι παρωδία;
Χαρακτήρισε δηλαδή εκ των προτέρων παρωδία την ΓΣ!!!!!
Όσο για το
Πάντως σε μια δημοκρατική κοινωνία και αυτό επιτρέπετε...
Όσο για τους ανθρώπους...
Νομίζω ότι σχολίασα την κίνηση και την παρομοίασα μεταξύ αστείου και σοβαρού. Δεν φταίω εγώ αν κάποιοι δρουν έτσι..
Και επειδή θα με ξανακατηγορήσετε παραθέτω το εξής:
Με κάθε επιφύλαξη να είναι όπως το πρωτότυπο γιατί το πήρα από το Internet.
1 λόγος για τον οποίο ήταν παρωδίαtheo_ wrote:! ήταν παρωδία για τους 3 πρώτους λόγους που ανέφερες + ότι κάποιος που που ήθελε να εκφραστεί με κατά της κατάληψης δεν μπορούσε!
Νομίζω ότι μια ψηφοφορία έχει νόημα όταν υπάρχουν 2 εναλλακτικές να ψηφίσεις...
Η ΔΑΠ αποχώρησε μάγκες για αυτό είναι παρωδία. Όταν η ΔΑΠ η οποιαδήποτε άλλη παράταξη φεύγει από την ΓΣ είναι παρωδία μάγκες ότι και να λέτε...
2 λόγος για τον οποίο ήταν παρωδία
Οι "ανεξάρτητοι" προφανώς δεν είδατε τα εισαγωγικά έφυγαν και αυτοί μετά την αποχώρηση της ΔΑΠ από την ΓΣ και δεν έκατσαν(ως όφειλαν σαν μεγάλη πλειοψηφία) να ψηφίσουν κατά
3 λόγος για τον οποίο ήταν παρωδία
Κάποιοι ψήφισαν αναγκαστικά υπέρ....
Δηλαδή κάποιοι εξαναγκάστηκαν τα ψηφίσουν κάτι που δεν ήθελαν.
Και ερωτώ γιατί δεν ψήφισαν λευκό ή γιατί δεν αποχώρησαν και αυτοί...
Μήπως το αναγκάζομαι ισοδυναμεί με το θέλω να είμαι αρεστός και απέναντι στους συμφοιτητές μου;
Ο τέταρτος λόγος δεν μετράει...
1000 άτομα=μια μειοψηφία......
Τους λόγους των υπολοίπων θα τους σχολιάσω σε άλλο post γιατί είναι ήδη πολύ μεγάλο...
Τώρα σοβαρά.
Όποιος ήθελε να εναντιωθεί στην κατάληψη να πήγαινε και να κατέβαζε δικό του πλαίσιο. Να έπαιρνε τον λόγο στην Γενική Συνέλευση και να έλεγε τα επιχειρήματα του. Στην εσχάτη των περιπτώσεων να ψήφιζε λευκό. Όποιος έμεινε απαθής να μην κατηγορεί τους άλλους αλλά τον εαυτό του.
Και κάτι ακόμα γιατί λέτε ότι ήταν παρωδία επειδή έφυγε η ΔΑΠ και δεν ακούστηκαν όλες οι γνώμες ενώ ο εκπρόσωπος της ΔΑΠ στον λόγο του(ενώ ήταν ακόμα στην ΓΣ) είπε ότι φεύγει γιατί δεν θέλει να συμμετάσχει σε μία ΓΣ που είναι παρωδία;
Χαρακτήρισε δηλαδή εκ των προτέρων παρωδία την ΓΣ!!!!!
Όσο για το
Τέτοιο πράγμα ούτε στο χωριό μου δεν το είχα ξαναδεί....
Όταν ο βοσκός "καλεί" τα πρόβατα για να πάνε προς το μέρος του και να φύγουν για κάπου αλλού, όσο να το κάνεις αυτά αργούν λίγο...
Αντίθετα οι συνάδελφοι της ΔΑΠ κατάφεραν να φύγουν σε λίγα δευτερόλεπτα.
Λες να πρόκειται για βελτιωμένη ράτσα;
Δεν νομίζω να χαρακτήρισα καμία ιδεολογία...P3 wrote:
Ρε παιδιά ήμαρτον πια!!!!!!!
Πόσες φορές πρέπει να το πούμε????
Οι υπόνοιες και οι χαρακτηρισμοί ανθρώπων και ιδεολογιών να λείπουν!
Ας παραμένουμε στη διατύπωση απόψεων και ας σταματήσουμε επιτέλους να ρίχνουμε χαρακτήρισμούς από εδώ κι από εκεί επείδή κάτι δε μας αρέσει!
Πάντως σε μια δημοκρατική κοινωνία και αυτό επιτρέπετε...
Όσο για τους ανθρώπους...
Νομίζω ότι σχολίασα την κίνηση και την παρομοίασα μεταξύ αστείου και σοβαρού. Δεν φταίω εγώ αν κάποιοι δρουν έτσι..
Και επειδή θα με ξανακατηγορήσετε παραθέτω το εξής:
Α.ΔελμούζοςΌπως το κάθε άτομο χρειάζεται ένα σκοπό στη ζωή του για να πάρει νόημα η ζωή αυτή, για να συντονίζει όλες του τις προσπάθειες προς μία κατεύθυνση και να το βοηθά με όλες τις δυνάμεις του να γίνεται ολοένα και καλύτερο έτσι και ένας ολόκληρος λαός. Αλλιώς, άτομο και λαός αφήνονται στην τύχη και ζουν ζωή της στιγμής, χωρίς προοπτική και ελπίδα για πρόοδο πραγματική. Όπως όμως στο άτομο ο σκοπός της ζωής του είναι δυναμικός αν βγαίνει από μέσα του, από τις δικές του ανάγκες και δυνατότητες, έτσι και για το λαό. Κι αυτόν μπορεί να τον συγκινήσει και τον εμπνεύσει μονάχα ένα ιδανικό που ριζώνει στο δικό του χώμα και στην δική του φυσική ζωή. Ιδανικό δηλαδή που πηγάζει από την ιστορία του και την ζωντανή του παράδοση, που ταιριάζει με την ψυχολογία του, με τον τόπο του και τις ανάγκες που δημιουργεί.
Τέτοιο ιδανικό βγαλμένο μέσα από το ελληνικό χώμα και την ιστορία του λαού του είναι ο ανθρωπισμός. Ανθρωπισμός θα πει να πλάθουμε ανθρώπους και γερό σώμα, με καθαρό στοχαστικό νου, με δυνατή θέληση και σεβασμό και την αγάπη στους συνανθρώπους τους κατά την γνώμη μου πάντα. Ανοιχτομάτες που είναι σε θέση να κρίνουν οι ίδιοι υπεύθυνα όσα προβλήματα τους παρουσιάζει η ατομική και ομαδική τους ζωή, χωρίς να παρασύρονται σαν άβουλη αγέλη από τον πρώτο δυνατό ή δημαγωγό της ημέρας, ανθρώπους ικανούς να εξασφαλίσουν οι ίδιοι με την προσωπικοί τους εργασία τους υλικούς όρους της ζωή τους, όσοι χρειάζονται για να κρατιέται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, να καταφάσκουν ελεύθερα τις δεσμεύσεις που επιβάλλει η ομαλή συμβίωση με τους συνανθρώπους τους και η προκοπή τους, ικανούς να οργανώσουν τη ζωή της λαϊκής ολότητας όπου ανήκουν, έτσι, που και τα άτομα και η ολότητα να προκόβουν και να καλυτερεύουν όλο και περισσότερο το επίπεδο της υλικής και πνευματικής τους ζωής για την προκοπή της να μην ρίχνουν την ευθύνη σε άλλους ή και στην τύχη, παρά να νιώθουν τον εαυτό τους όχι μόνο σε συνυπεύθυνο με τους φυσικούς ηγέτες αλλά και ως τον κυρίως υπεύθυνο. Να βάζουν για αυτή κάθε δυνατή προσπάθεια, δίνοντας οι ίδιοι την κατεύθυνση και υπερνικώντας εσωτερικές και εξωτερικές αντίθετες δυνάμεις και να είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν για αυτή όχι μόνο την ησυχία τους αλλά στην ανάγκη και τη ζωή τους την ίδια. Ανθρώπους δηλαδή έχουν υψωθεί από το ζωικό στο ανθρώπινο επίπεδο, που έχουν δουλέψει μέσα τους όσο γίνεται το ανθρώπινο βάθος και που πραγματικά ελεύθεροι στέκουν στη μοίρα τους.
Ανθρωπισμός δεν θα πει ισοπέδωση των ατόμων σε μία πολιτεία! Ο κάθε πολίτης έχει βέβαια δικαίωμα να ζήσει και ν’ αναπτύξει ελεύθερα τον εαυτό του μέσα στα όρια που επιβάλλουν σε όλους οι δεσμεύσεις για την ομαλή ομαδική συμβίωση ενός λαού και την προκοπή του! Να τον αναπτύξει μάλιστα σύμφωνα με το φυσικό του, ακατέργαστο, γιατί μόνο έτσι μπορεί και τον ψυχικό του κόσμο να δουλέψει βαθύτερα και στην πιο μεγάλη απόδοση να φτάσει! Από την άποψη δηλαδή του δικαιώματος για τη συντήρηση και στην ελεύθερη ανάπτυξη της υλικής και πνευματικής τους ζωής όλοι είναι ίσοι. Η ισότητα όμως αυτή δεν εξαφανίζει της διαφορές ανάμεσα στα άτομα, διαφορές ως προς την ψυχοσύσταση και ως προς τις ικανότητες και την δυναμικότητα του καθενός. (αυτή η μουσική που ακούω τώρα μου δίνει τρελή έμπνευση και λέω πράγματα που ούτε εγώ περιμένω :P) Αναγκαία συνέπεια των διαφορών αυτών σε μια πολιτεία καλά οργανωμένη είναι ο καθένας να παίρνει μέσα σε αυτή τη θέση που του έχει ορίσει το φυσικό του και όχι η κοινωνική και οικονομική θέση του σπιτιού του, και στις ηγετικές θέσεις σε όλους τους κλάδους της δημόσιας ζωής ν’ ανεβαίνουν εκείνοι που πραγματικά αξίζουν για αυτές. Συνέπεια δηλαδή είναι η σωστή ιεραρχία των προσωπικών αξιών, ιεραρχία που όχι μόνο αναγνωρίζει ο κάθε πολίτης, παρά θα βοηθά στο στήσιμό της.
Όπως τα άτομα διαφέρουν μεταξύ τους, έτσι και οι λαοί. Τις διαφορές αυτές δεν τις αρνείται το ανθρωπιστικό ιδανικό, αρνείται όμως το χωρισμό των λαών σε λαούς κυριών και λαούς σκλάβων ή λαούς που πρέπει να εξοντωθούν. Γι’ αυτό όλοι οι λαοί έχουν την ανθρώπινή τους αξία, την αξία του ανθρώπου, και όλοι έχουν το ίδιο δικαίωμα να ζήσουν ανθρώπινα και ν’ αναπτύξουν τον εαυτό τους ελεύθερα. Αλλά κι εδώ εννοούμε την ελευθερία μέσα στα όρια που ορίζουν όσες δεσμεύσεις επιβάλλει σε όλα ανεξαιρέτως τα κράτη αυτό το ίδιο ανθρωπιστικό ιδανικό, η ελεύθερη μάλιστα ανάπτυξή τους πλουτίζει ποικιλότροπα και υψώνει τη ζωή γενικά της ανθρωπότητας και τον πολιτισμό της
Με κάθε επιφύλαξη να είναι όπως το πρωτότυπο γιατί το πήρα από το Internet.
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Σε πολλές κοινωνίες επιτρέπονται πολλά και εμένα λίγο με απασχολεί...Στο ζουμί τώρα υπάρχουν και κανόνες με τους οποίους συμφώνησες για να δωθεί το δικαίωμα να γράφεις και να postάρεις εδω μέσα οπότε απλά ακολούθα τους, nothing more or less. Έξω απο εδώ χαρακτήριζε όπως θέλεις όποιον θέλεις. Δεν έχω πρόβλημα με το τι πιστεύει ο καθένας απλά δυναμιτίζουμε τον χώρο με τέτοιες συμπεριφορές και λογικό είναι κάποιος που τον λένε έμμεσα πρόβατο να βγεί και να απαντήσει. Xαμένος χρόνος (και χώρος στο forum).komatoskilo wrote: Όσο για τοΤέτοιο πράγμα ούτε στο χωριό μου δεν το είχα ξαναδεί....
Όταν ο βοσκός "καλεί" τα πρόβατα για να πάνε προς το μέρος του και να φύγουν για κάπου αλλού, όσο να το κάνεις αυτά αργούν λίγο...
Αντίθετα οι συνάδελφοι της ΔΑΠ κατάφεραν να φύγουν σε λίγα δευτερόλεπτα.
Λες να πρόκειται για βελτιωμένη ράτσα;Δεν νομίζω να χαρακτήρισα καμία ιδεολογία...P3 wrote:
Ρε παιδιά ήμαρτον πια!!!!!!!
Πόσες φορές πρέπει να το πούμε????
Οι υπόνοιες και οι χαρακτηρισμοί ανθρώπων και ιδεολογιών να λείπουν!
Ας παραμένουμε στη διατύπωση απόψεων και ας σταματήσουμε επιτέλους να ρίχνουμε χαρακτήρισμούς από εδώ κι από εκεί επείδή κάτι δε μας αρέσει!
Πάντως σε μια δημοκρατική κοινωνία και αυτό επιτρέπετε...
Όσο για τους ανθρώπους...
Νομίζω ότι σχολίασα την κίνηση και την παρομοίασα μεταξύ αστείου και σοβαρού. Δεν φταίω εγώ αν κάποιοι δρουν έτσι..
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- komatoskilo
- byte level
- Posts: 65
- Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
- Location: Κάπου Μαγικά
Ας ρίξουμε μια ματιά εδώ...
Θα κάνω όσο το δυνατό σύντομο σχολιασμό γιατί τα έχουμε πει πολλές
φορές...
Έχω ξαναμιλήσει για αυτό όταν είπα το αστείο με τα αυγά.
Γιατί νομίζω ότι υπερασπίζεσαι συγκεκριμένη παράταξη και ότι αυτά που λες τα λέει και η συγκεκριμένη παράταξη...
Εγώ προσωπικά σέβομαι μονάχα όσους με σέβονται...
Α και κάτι ακόμα...
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί...
Ο νοών νοείτω....
Πως γίνετε ενώ υπάρχει ο αστάθμητος παρόγοντας της ψήφου να είναι προκαθορισμένη;
Ακόμα και τα λόγια κάποιου,τα επιχειρήματα η μια καταγκελία μπορεί να αλλάξουν γνώμη σε μια ομάδα ατόμων και να έχουμε διαφορετική έκβαση από της προηγουμένως διαφενόμενη....
Υπάρχουν κάποιοι κανόνες όμως που παιρνούν απο γενιά σε γενιά
Δεν μπορώ ειλικρινά να καταλάβω γιατί συνέχεια αναφαίρεσαι σε υποτιθέμενες μειοψηφίες....
Ζήτω η Δημοκρατία!
Θα κάνω όσο το δυνατό σύντομο σχολιασμό γιατί τα έχουμε πει πολλές
φορές...
Ξεκινάς με την παραδοχή ότι μια αναγνωρισμένα(και νομοθετικά και συνειδησιακά αλλά και ιστορικά) δημοκρατική διαδικασία είναι παρωδία εξ αρχής από την φύση της...MiRacLe^f wrote:Η Γενική Συνέλευση γενικότερα είναι παρωδία γιατί
Ο καθένας μπορεί να πάρει τον λόγο και όχι μόνο 5 άτομα. Αν τους ακούς η όχι(δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά) είναι δικό σου θέμα. Σε κάθε περίπτωση οφείλεις να σεβαστείς την διαδικασία.1. Συνήθως εκφωνούν 10 μακροσκελείς μονολόγους 5 άτομα που κανείς σχεδόν δεν τους ακούει .
Γενικεύεις. Δεν μιλάνε όλοι μεταξύ τους και αυτοί που μιλάνε δεν είναι πάντα για το πως πέρασαν στην Αράχωβα αλλά για θέματα πολιτικής2. Η πλειοψηφία μιλάει καθ όλη την διάρκεια της ΓΣ περιμένοντας απλά την ώρα της ψηφοφορίας.
Πάντα διεξάγεται συζήτηση με τον ένα εκπρόσωπο να απαντάει στις ερωτήσεις του άλλου. Επίσης κατεβαίνουν ψηφίσματα και προτάσεις.3. Δεν διεξάγεται συζήτηση.
Εγώ πάντως βλέπω ότι αν κάποιος πρωτοετής η κάποιος για πρώτη φορά μιλήσει το αμφιθέατρο κάνει την απαραίτητη ησυχία σεβόμενο το θάρρος του ομιλιτή...Και κοίτα και το προηγούμενο....4. Εφόσον δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για την διεξαγωγή συζήτησης ο κάθε φοιτητής που θα θελήσει να μιλήσει θα πρέπει να προβεί σε ακραίες πράξεις για να δώσουν βαρύτητα στα λόγια του. Άρα το δικαίωμα λόγου είναι δώρο άδωρο εφόσον ο λόγος δεν εισακούεται
Όπως είπα κατεβαίνουν προτάσεις και ψηφίσματα. Αν κάποιος έχει μια πρόταση την λέει και αυτή υπάρχει περίπτωση να καταγραφεί...4. Η ΓΣ εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από τις μη τροποποιήσιμες προτάσεις-πλαίσια των παρατάξεων
.5. Δεν υπάρχει σεβασμός σε όλες τις απόψεις.
6. Δεν υπάρχει σεβασμός προς όλους τους φοιτητές
Έχω ξαναμιλήσει για αυτό όταν είπα το αστείο με τα αυγά.
Γιατί νομίζω ότι υπερασπίζεσαι συγκεκριμένη παράταξη και ότι αυτά που λες τα λέει και η συγκεκριμένη παράταξη...
Εγώ προσωπικά σέβομαι μονάχα όσους με σέβονται...
Α και κάτι ακόμα...
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί...
Ο νοών νοείτω....
Προδιαγεγραμένες εκβάσεις; Ξέρεις καμία "μάζωξη" λαού από την Αρχαία Ελλάδα με την Εκλησία του δήμου μέχρι σήμερα και τα δημοψηφίσματα που να ξέραμε εκ των προτέρων την έκβαση και την κατάληξή της; Ειλικρινά απορώ....7. Πάνω από όλα είναι παρωδία γιατί όταν μια Γενική Συνέλευση έχει προδιαγεγραμμένες εκβάσεις δεν είναι συνέλευση στην οποία ανταλλάσσονται ιδέες και απόψεις για να πετύχουμε και να κατανοήσουμε τους φοιτητικούς στόχους αλλά χάσιμο κάποιων ωρών μέσα σε ένα θορυβώδες πνιγμένο στους καπνούς των τσιγάρων αμφιθέατρο μέχρι την ώρα της ψηφοφορίας.
Πως γίνετε ενώ υπάρχει ο αστάθμητος παρόγοντας της ψήφου να είναι προκαθορισμένη;
Ακόμα και τα λόγια κάποιου,τα επιχειρήματα η μια καταγκελία μπορεί να αλλάξουν γνώμη σε μια ομάδα ατόμων και να έχουμε διαφορετική έκβαση από της προηγουμένως διαφενόμενη....
Συγκεκριμένα το καταστατικό της ΑΣΟΕΕ δεν ξέρουμε τι έχει γίνει...8. Δεν υπάρχει καταστατικό άρα δεν υπάρχουν κανόνες και έτσι ακολουθείται ο νόμος της χάβρας.
Υπάρχουν κάποιοι κανόνες όμως που παιρνούν απο γενιά σε γενιά
Καταρχάς μιλάμε για ΓΣ όχι για εκλογική διαδικασία. Εγώ σε όσες συνελεύσεις έχω βρεθεί ειδικά τώρα τελευταία το αμφιθέατρο Α είναι ασφυκτικά γεμάτο. Έχω βρεθεί και σε συνέλευση η οποία δεν συμπλήρωσε τον απαραίτητο αριθμό και δεν θεωρήθηκε ΓΣ παρόλο που έγινε συζήτηση.rapadder wrote:9. Πολύ σπάνια η Γ.Σ. συγκεντρώνει ικανό αριθμό συμμετεχόντων για να θεωρηθεί αντιπροσωπευτική. Με εξαίρεση τις τελευταίες εβδομάδες, εχουν ανακοινωθεί "αποφάσεις της Γ.Σ." με συμμετοχή 300 ατόμων. Ακόμα και ο εμπειρικός κανόνας "να'ναι γεμάτο το αμφιθέατρο Α" δεν ακολουθείται πάντα. Σε μια Δημοκρατία, αν η συμμετοχή σε εκλογές δεν ξεπερνάει το 50% γίνονται επαναληπτικές εκλογές. Η Γ.Σ. θεωρείται αντιπροσωπευτική όταν συμμετέχει ένα 10-15% των φοιτητών.
Δεν μπορώ ειλικρινά να καταλάβω γιατί συνέχεια αναφαίρεσαι σε υποτιθέμενες μειοψηφίες....
Αλίμονο και αν είχαμε χρονόμετρα και ο καθένας μιλούσε από 5 λεπτά. Αυτή είναι η γοητεία της δημοκρατίας... Μπορεί ένας σπουδαίος ρήτορας (να μιλάει για ώρες σε μια ανάλογη με μια ΓΣ) συγκέντρωση και εκεί που έχει καταφέρει να πείσει το πλήθος το οποίο έχει μείνει και έκπληκτο με την ρητορική του δυνότητα να έρθει ένας άλλος και με ένα μόνο επιχείρημα, με λίγες μόνο λέξεις να καταφέρει να αλλάξει και πάλι την γνώμη του πλήθους...10. Η διάρκεια των Γ.Σ. δεν είναι καθορισμένη, με αποτέλεσμα να διαρκούν πάνω και από 5 ώρες. Η κάθε παράταξη θέλει (αφού κάποιος εκφωνήσει τον λόγο της) να έχει την τελευταία λέξη. Ο πολυάσχολος φοιτητής δεν μπορεί να περιμένει 5 ώρες σε ένα ασφυκτικό περιβάλλον, οπότε απέχει. Με τον τρόπο αυτό η αποχή αυξάνεται εκθετικά.
Ζήτω η Δημοκρατία!
Επειδη ημουν στην προηγουμενη Γενικη Συνελευση μια κοπελα απο το πληθος ρωτησε ποιος οριζει την απαρτια κ εαν υπαρχει καταστατικο.Ενα παιδι απο καποια παραταξη της απαντησε οτι υπαρχει καταστατικο που βρισκοταν πρωτοδικειο νομιζω (εαν κανω λαθος διορθωστε με) και εχει χαθει.Σε αυτες τις περιπτωσεις, δηλ οταν δεν υπαρχει καταστατικο, η απαρτια οριζεται οπως ειχε ορισει η ΕΦΕΕ πριν αρκετα χρονια και ειναι το 1/10 αυτων που ψηφισανε στις εκλογες.Δηλαδη για την ΑΣΟΕΕ ειναι γυρω στα 300 ατομα,ενα αμφιθεατρο περιπου.
Για να εκφρασω τωρα κ την προσωπικη μου αποψη, θεωρω οτι τετοιες μαζικες γενικες συνελευσεις εχουμε να δουμε παρα πολλα χρονια,ειναι ελπιδοφορο το γεγονος οτι ολο και περισσοτερα ατομα καταλαβαινουν οτι η κατασταση στην παιδεια δεν παει αλλο και περνουν θεση.Οποιος ενδιαφερεται για τη ζωη του μεσα στο Πανεπιστημιο αλλα και για το μελλον του δινει το παρον σε τετοιες διαδικασιες ,δεν σηκωνεται κ φευγει ουτε καθεται στο σπιτακι του κ απτο pc του φιλοσοφει.Αν θες ακομη κ να αλλαξεις τον τροπο που γινεται η γενικη συνελευση δεν παραιτεισαι,πηγαινεις μιλας κ προτεινεις ακομη κ εσυ ο ιδιος.Αυτο δυστυχως δεν το εχουν καταλαβει πολλοι.Η Γενικη Συνελευση δεν ειναι υποθεση των αρχισυνδικαλιστων ειναι υποθεση ολων μας.
και κατι αλλο:οσοι μιλουν για μειοψηφιες απτο σπιτι τους ας ερθουν να γινουμε πολλοι!
δεν το κανουν ομως,και για μενα αυτο σημαινει οτι δεν ενδιαφερονται.
αυτα τα λιγα απο μενα δεν θα επεκταθω περισσοτερο
Για να εκφρασω τωρα κ την προσωπικη μου αποψη, θεωρω οτι τετοιες μαζικες γενικες συνελευσεις εχουμε να δουμε παρα πολλα χρονια,ειναι ελπιδοφορο το γεγονος οτι ολο και περισσοτερα ατομα καταλαβαινουν οτι η κατασταση στην παιδεια δεν παει αλλο και περνουν θεση.Οποιος ενδιαφερεται για τη ζωη του μεσα στο Πανεπιστημιο αλλα και για το μελλον του δινει το παρον σε τετοιες διαδικασιες ,δεν σηκωνεται κ φευγει ουτε καθεται στο σπιτακι του κ απτο pc του φιλοσοφει.Αν θες ακομη κ να αλλαξεις τον τροπο που γινεται η γενικη συνελευση δεν παραιτεισαι,πηγαινεις μιλας κ προτεινεις ακομη κ εσυ ο ιδιος.Αυτο δυστυχως δεν το εχουν καταλαβει πολλοι.Η Γενικη Συνελευση δεν ειναι υποθεση των αρχισυνδικαλιστων ειναι υποθεση ολων μας.
και κατι αλλο:οσοι μιλουν για μειοψηφιες απτο σπιτι τους ας ερθουν να γινουμε πολλοι!
δεν το κανουν ομως,και για μενα αυτο σημαινει οτι δεν ενδιαφερονται.
αυτα τα λιγα απο μενα δεν θα επεκταθω περισσοτερο
Της φυλακής μου πόρτα εσύ και αντικλείδι
κι εγώ μικρό στολίδι στον άσπρο σου λαιμό
Θα πω ένα τραγούδι σήκω να το χορέψεις
Τα μάτια να μου κλέψεις για πάντα πριν χαθώ
Φωτια μου εσυ κι αερας......
κι εγώ μικρό στολίδι στον άσπρο σου λαιμό
Θα πω ένα τραγούδι σήκω να το χορέψεις
Τα μάτια να μου κλέψεις για πάντα πριν χαθώ
Φωτια μου εσυ κι αερας......
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Το καταστατικό έχει χαθεί (δεν υπάρχει τελοσπάντων). Η ΕΦΕΕ έχει να συνεδριάσει από το 1974 (ή 1975) αν δεν κάνω λάθος. Μετά την μεταπολίτευση δεν υπάρχει ΕΦΕΕ γιατί οι μεγάλες παρατάξεις δεν τα βρήκαν μεταξύ τους (ή για άλλους λόγους που δεν είναι της παρούσης, για όποιον ενδιαφέρεται παραπέρα βρήκα τον παρακάτω σύνδεσμο από μια ομιλία του Λυκουρέζου στη Βουλή). Είναι χαρακτηριστικό ότι είναι ελάχιστες οι ιστιοσελίδες με αναφορά στην ΕΦΕΕ.
Επειδή λοιπόν μιλάμε για κανόνες εποχής 1974-1975, όπου η "Ανωτάτη Εμπορική" είχε το 1/6 των φοιτητών που έχει σήμερα (ή και λιγότερους), ίσως τότε είχε νόημα το να μιλάμε για γενικές συνελεύσεις αμφιθεάτρου Α. Μην ξεχνάμε ότι "το ίδρυμα ουσιαστικά μετασχηματίστηκε σε δύο Σχολές" μετά το 1980. Προφανώς 300 άτομα δεν μπορούν να αποφασίζουν σήμερα για όλο το Πανεπιστήμιο. Επίσης αυτό για το 1/10 που ψήφισαν πρώτη φορά το ακούω και είμαι 7 χρόνια στους χώρους της σχολής.
Ο καθένας έχει τους τρόπους του να αντιστέκεται, να προτείνει, να συμμετέχει και θεωρώ αφοριστικά επιχειρήματα του τύπου "όποιος δεν υπομένει τη χάβρα για 5 ώρες δεν ενδιαφέρεται για το Πανεπιστήμιο και επομένως δεν δικαιούται να μιλάει".
Επειδή λοιπόν μιλάμε για κανόνες εποχής 1974-1975, όπου η "Ανωτάτη Εμπορική" είχε το 1/6 των φοιτητών που έχει σήμερα (ή και λιγότερους), ίσως τότε είχε νόημα το να μιλάμε για γενικές συνελεύσεις αμφιθεάτρου Α. Μην ξεχνάμε ότι "το ίδρυμα ουσιαστικά μετασχηματίστηκε σε δύο Σχολές" μετά το 1980. Προφανώς 300 άτομα δεν μπορούν να αποφασίζουν σήμερα για όλο το Πανεπιστήμιο. Επίσης αυτό για το 1/10 που ψήφισαν πρώτη φορά το ακούω και είμαι 7 χρόνια στους χώρους της σχολής.
Ο καθένας έχει τους τρόπους του να αντιστέκεται, να προτείνει, να συμμετέχει και θεωρώ αφοριστικά επιχειρήματα του τύπου "όποιος δεν υπομένει τη χάβρα για 5 ώρες δεν ενδιαφέρεται για το Πανεπιστήμιο και επομένως δεν δικαιούται να μιλάει".
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- MiRacLe^f
- Kilobyte level
- Posts: 178
- Joined: Tue May 31, 2005 10:38 pm
- Academic status: N>4
- Location: ALAMPRA, CYPRUS
Όσα ανέφερα πιο πάνω αναμφισβήτητα αναφέρονται για κάθε Γενική Συνέλευση και όχι ιδικά για κάποια. Οι Γενικές Συνελεύσεις (στο Ο.Π.Α) είναι παρωδία όχι επειδή ονομάζεται ως θεσμός Γενική Συνέλευση αλλά εξαιτίας των γεγονότων που συμβαίνουν στις συγκεκριμένες. Συνεπώς δεν υποστηρίζω πως ο θεσμός μια Γενικής Συνέλευσης είναι παρωδία από την φύση της.
Όταν λέω προδιαγεγραμμένες εκβάσεις εννοώ καταθέτουν μερικά ξερά πλαίσια και δεν γίνεται συζήτηση για αυτά! Οι μεγάλες δυνάμεις των πανεπιστημίων,οι παρατάξεις θέτουν για ψηφοφορία τα πλαίσια τους (τετελεσμένες προτάσεις που δεν τίθενται για συζήτηση) όπως κάθε ένας (έστω και ατομικά) έχει το δικαίωμα να πράξει και στην ουσία περιμένουμε να τελειώσουν οι αλληλοκατηγορίες και τα εγκώμια μέχρι να καταλήξουμε στην ώρα της ψηφοφορίας. Ας είμαστε ρεαλιστές όμως συνειδητοποιώντας πως η υπερψήφιση μιας πρότασης εξωπαραταξιακής , πόσο μάλλον ατομικής, είναι σχεδόν ακατόρθωτη.
Το θέμα είναι ότι όλες οι απόψεις πρέπει να γίνονται σεβαστές και να λαμβάνονται υπόψη έτσι ώστε να πετύχουμε το καλύτερο πανεπιστήμιο.
Και εγώ δεν πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει.
Εδώ χρησιμοποιώ το δικαίωμα του λόγου εκφράζοντας την δική μου γνώμη. Μήπως θα προτιμούσαν κάποιοι (αυτοί που θεωρούν πως κρυβόμαστε στον υπολογιστή μας) να μην εκφράζουμε άποψη;
Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του αλήθεια!
Να περιορίζετε τις ταμπέλες για το πρόσωπο σας και όχι κατά άγνωστων που απλά έχουν διαφορετική άποψη από την δική σας και δεν γνωρίζεται το ποιόν τους και τις ενέργειες τους .
Είναι πολύ εύκολο να κατηγορούμε τους απρόσωπους άλλους αλλά δεν είναι και θεμιτό!
Όλες οι άλλες απαντήσεις μάλλον μιλούν για κάποια ονειρική Γενική Συνέλευση που ίσως οραματίστηκα.
Και είναι γελοίο να λες και ίσως να πιστεύεις ότι μιλάω για να υπερασπιστώ κάποιον, πόσο μάλλον μια παράταξη, όταν οι ίδιες οι παρατάξεις είναι αυτές που διαιωνίζουν τις μη λειτουργικές Γενικές Συνελεύσεις για τις όποιες γράφω.
Το καταστατικό στο οποίο αναφέρθηκε εκείνο το παιδί το έχεις διαβάσει Domindora ???
Ίσως είναι αυτό ο φοιτητής υποθέτω το ανάφερε απλά για να μην δοθεί τροφή για σχόλια αφού οι πλείστοι δεν γνωρίζουμε τα περιεχόμενα του και δεν θα μπορούσαμε να το αμφισβητήσουμε.
Το συγκεκριμένο καταστατικό δεν ορίζει παρά εντελώς διαδικαστικά θέματα τύπου ποια είναι τα μέλη συν όλα όσα ανάφερε ο rapadder για την Ε.Φ.Ε.Ε
Όταν λέω προδιαγεγραμμένες εκβάσεις εννοώ καταθέτουν μερικά ξερά πλαίσια και δεν γίνεται συζήτηση για αυτά! Οι μεγάλες δυνάμεις των πανεπιστημίων,οι παρατάξεις θέτουν για ψηφοφορία τα πλαίσια τους (τετελεσμένες προτάσεις που δεν τίθενται για συζήτηση) όπως κάθε ένας (έστω και ατομικά) έχει το δικαίωμα να πράξει και στην ουσία περιμένουμε να τελειώσουν οι αλληλοκατηγορίες και τα εγκώμια μέχρι να καταλήξουμε στην ώρα της ψηφοφορίας. Ας είμαστε ρεαλιστές όμως συνειδητοποιώντας πως η υπερψήφιση μιας πρότασης εξωπαραταξιακής , πόσο μάλλον ατομικής, είναι σχεδόν ακατόρθωτη.
Το θέμα είναι ότι όλες οι απόψεις πρέπει να γίνονται σεβαστές και να λαμβάνονται υπόψη έτσι ώστε να πετύχουμε το καλύτερο πανεπιστήμιο.
Και εγώ δεν πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει.
Εδώ χρησιμοποιώ το δικαίωμα του λόγου εκφράζοντας την δική μου γνώμη. Μήπως θα προτιμούσαν κάποιοι (αυτοί που θεωρούν πως κρυβόμαστε στον υπολογιστή μας) να μην εκφράζουμε άποψη;
Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του αλήθεια!
Να περιορίζετε τις ταμπέλες για το πρόσωπο σας και όχι κατά άγνωστων που απλά έχουν διαφορετική άποψη από την δική σας και δεν γνωρίζεται το ποιόν τους και τις ενέργειες τους .
Είναι πολύ εύκολο να κατηγορούμε τους απρόσωπους άλλους αλλά δεν είναι και θεμιτό!
Όλες οι άλλες απαντήσεις μάλλον μιλούν για κάποια ονειρική Γενική Συνέλευση που ίσως οραματίστηκα.
Και είναι γελοίο να λες και ίσως να πιστεύεις ότι μιλάω για να υπερασπιστώ κάποιον, πόσο μάλλον μια παράταξη, όταν οι ίδιες οι παρατάξεις είναι αυτές που διαιωνίζουν τις μη λειτουργικές Γενικές Συνελεύσεις για τις όποιες γράφω.
Το καταστατικό στο οποίο αναφέρθηκε εκείνο το παιδί το έχεις διαβάσει Domindora ???
Ίσως είναι αυτό ο φοιτητής υποθέτω το ανάφερε απλά για να μην δοθεί τροφή για σχόλια αφού οι πλείστοι δεν γνωρίζουμε τα περιεχόμενα του και δεν θα μπορούσαμε να το αμφισβητήσουμε.
Το συγκεκριμένο καταστατικό δεν ορίζει παρά εντελώς διαδικαστικά θέματα τύπου ποια είναι τα μέλη συν όλα όσα ανάφερε ο rapadder για την Ε.Φ.Ε.Ε
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ
ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΝΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
- nantia_86
- Venus Former Team Member
- Posts: 696
- Joined: Sat Jun 18, 2005 12:21 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♀
- Location: Metamorfosi
- Contact:
Επειδή με αφορούν τα όσα ανέφερες διότι εγώ ήμουν αυτή που φώναξα μέσα από το πλήθος, έχω να πω ότι αρχικά μια κοπέλα ισχυρίστηκε οτι υπάρχει καταστατικό και όταν τι ρώτησα να μου πει που μπορώ να το βρω μου είπε στο πρωτοδικείο(να μη σχολιάσω το γεγονός ότι αν υπήρχε θα έπρεπε να το είχανε), πράγμα το οποίο ήξερα ότι δεν ισχύει και απλά εκείνη την ώρα βρέθηκε κάποιος να πει κάτι για να καλύψει κάτι το οποίο δεν ήταν αληθές(σχετικά με το καταστατικό της ΕΦΕΕ).Domindora wrote:Επειδη ημουν στην προηγουμενη Γενικη Συνελευση μια κοπελα απο το πληθος ρωτησε ποιος οριζει την απαρτια κ εαν υπαρχει καταστατικο.Ενα παιδι απο καποια παραταξη της απαντησε οτι υπαρχει καταστατικο που βρισκοταν πρωτοδικειο νομιζω (εαν κανω λαθος διορθωστε με) και εχει χαθει.Σε αυτες τις περιπτωσεις, δηλ οταν δεν υπαρχει καταστατικο, η απαρτια οριζεται οπως ειχε ορισει η ΕΦΕΕ πριν αρκετα χρονια και ειναι το 1/10 αυτων που ψηφισανε στις εκλογες.Δηλαδη για την ΑΣΟΕΕ ειναι γυρω στα 300 ατομα,ενα αμφιθεατρο περιπου.
Α και αφού λειτουργούν με βάση το καταστατικό της ΕΦΕΕ γιατί κι αυτό φαντάζει φάντασμα? Ή μη μήπως δε θα έπρεπε να το έχει ο φοιτητικός σύλλογος?
Ακόμα κι αν ίσχυαν αυτά τα περί του καταστατικού της ΕΦΕΕ, η ΑΣΟΕΕ δε θα έπρεπε να έχει ένα καταστατικό δικό της? Γιατί απ'όσο ξέρω η απαρτία δεν είναι το μόνο ζήτημα ενός φοιτητικού συλλόγου...
Και κάτι ακόμα είναι λυπηρό να επικαλούνται το καταστατικό της ΕΦΕΕ(αν υπάρχει και λέει τα συγκεκριμένα) απ'τη στιγμή που ανάθεμα κι αν συνεδριάσει ποτέ...
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Μισό, γιατί με μπέρδεψες! Μιλάς για "μειοψηφίες" και από την αλλή αφήνεις μια υπόνοια πως είσαι υπέρ της κατάληψης... Τοποθετήσου ξεκάθαρα! Έλεος πια με το να κρύβεστε πίσω από το δαχτυλάκι σας... Επίσης, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να του στερήσεις "να φιλοσοφεί" από το σπίτι του. Σας δίνεται το βήμα για να πείτε από εδώ μέσα τις απόψεις με ήρεμο τρόπο και όχι προσβλητικό (αν και όπως φαίνεται δεν είστε ικανοί για να τα πείτε ήρεμα και όχι προσβλητικά, δυστυχώς!) και οφείλετε να το σεβαστείτε. Το ενδιαφέρον για την παιδεία για εσάς είναι μόνο να πάρω ένα sleeping-bag και να έρθω να κοιμηθώ το βράδυ στην κατάληψη; Ξεκολλήστε επιτέλους! Υπάρχουν άτομα που δε γουστάρουν την κατάληψη, δε γουστάρουν αυτή τη χαύρα Ιουδαίων που ανάθεμα αν λέγεται ΓΣ, γιατί βγαίνει ο κάθε ντελάλης από κάθε κόμμα και πιπιλάει τις ίδιες ξύλινες εκφράσεις και γενικότερα όλοι φωνάζουν και είναι έτοιμοι να παίξουν ξύλο, δε γουστάρουν την αναθεώρηση του άρθρου και, τέλος, είναι σε κάθε πορεία μπροστάρηδες. Μόνο εσείς των κομμάτων νομίζετε πως πρωτοστατείτε στις πορείες; Γελαστήκατε...Domindora wrote:Οποιος ενδιαφερεται για τη ζωη του μεσα στο Πανεπιστημιο αλλα και για το μελλον του δινει το παρον σε τετοιες διαδικασιες ,δεν σηκωνεται κ φευγει ουτε καθεται στο σπιτακι του κ απτο pc του φιλοσοφει.Αν θες ακομη κ να αλλαξεις τον τροπο που γινεται η γενικη συνελευση δεν παραιτεισαι,πηγαινεις μιλας κ προτεινεις ακομη κ εσυ ο ιδιος.Αυτο δυστυχως δεν το εχουν καταλαβει πολλοι.Η Γενικη Συνελευση δεν ειναι υποθεση των αρχισυνδικαλιστων ειναι υποθεση ολων μας.
και κατι αλλο:οσοι μιλουν για μειοψηφιες απτο σπιτι τους ας ερθουν να γινουμε πολλοι!
δεν το κανουν ομως,και για μενα αυτο σημαινει οτι δεν ενδιαφερονται.
αυτα τα λιγα απο μενα δεν θα επεκταθω περισσοτερο
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- Einherjar
- Venus Project Founder
- Posts: 3751
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Washington DC, USA
- Contact:
Σχετικά με τη δημοκρατικότητα των γενικών συνελεύσεων αλλά και τις φοιτητικές καταλήψεις γενικότερα, βρήκα ένα πολύ ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο το οποίο πρίσκεται εδώ και έχει γραφτεί από τον Αντώνη Χριστοφίδη το 2001. Παραθέτω μερικά αποσπάσματα, αν και θα ήθέλα να το παραθέσω ολόκληρο, γι'αυτό συνιστώ να δείτε το παραπάνω link
Σχετικά με το παράνομο των καταλήψεωνΟ σύλλογός μου λειτουργεί με δημοκρατικές διαδικασίες. Όσοι διαφωνούν ψηφίζουν εναντίον, αλλά τελικά πλειοψήφισε η «κατάληψη». Δεν πρέπει να σεβαστούμε αυτή την απόφαση;
Αν νομίζετε ότι το να γίνεται ψηφοφορία αρκεί για να ονομάσουμε μια διαδικασία δημοκρατική, κάνετε λάθος.
Μια δημοκρατική συνέλευση έχει κανονισμούς που τη διέπουν. Έχει ορισμό της απαρτίας, και σαφείς κανόνες που αναφέρουν τι συμβαίνει όταν δεν υπάρχει απαρτία. Έχει κατάλογο των μελών και γραμματεία που μετρά και ελέγχει τους παρόντες. Έχει προεδρείο και ημερήσια διάταξη. Κανόνες διέπουν πότε λήγει η προθεσμία υποβολής θεμάτων στην ημερήσια διάταξη, και το υπό ποιες προϋποθέσεις ένα θέμα μπορεί κατ' εξαίρεσιν να γίνει δεκτό μετά τη λήξη της προθεσμίας. Για κάθε θέμα της ημερήσιας διάταξης υπάρχει εισηγητής, ενώ κανόνες διέπουν τις ερωτήσεις που θα του γίνουν μετά, και τον τρόπο με τον οποίο θα ληφθεί η κάθε απόφαση.
Οι «συνελεύσεις» φοιτητών στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ γίνονται ως εξής: Μαζεύονται σε μια μεγάλη αίθουσα κάμποσα άτομα που κανείς δεν ξέρει αν είναι φοιτητές του Τμήματος. Αν η αίθουσα γεμίσει κατά το ήμισυ ή παραπάνω (δηλαδή αν τα άτομα είναι 100 ή περισσότερα), θεωρείται πως υπάρχει απαρτία (οι φοιτητές του Τμήματος είναι περισσότεροι από 1500). Ορίζεται ένα προεδρείο, εγγράφονται ομιλητές, συμφωνείται κάποιος περιορισμός χρόνου, και κληρώνεται η σειρά ομιλίας τους. Δεν υπάρχει ημερήσια διάταξη. Καθένας είναι ελεύθερος να εγγραφεί ομιλητής, και κάθε ομιλητής είναι ελεύθερος να μιλήσει για τα θέματα της αρεσκείας του. Το αποτέλεσμα είναι βέβαια η «συνέλευση» να κρατάει πολλές ώρες, μέσα στη φασαρία, την καπνίλα, και την αποπνικτική ατμόσφαιρα. Στο τέλος κάθε παράταξη, ή όποιος άλλος θέλει, υποβάλλει μια «πρόταση», που συνήθως περιλαμβάνει ένα σύνολο από άλλες προτάσεις. Γίνεται ψηφοφορία και επιλέγεται μια απ' τις «προτάσεις». Δεν είναι δυνατό να συμφωνήσεις με ένα μέρος της πρότασης και να διαφωνήσεις με ένα άλλο. Δεν γίνεται να ψηφίσεις «κατάληψη» χωρίς την ίδια στιγμή να ψηφίσεις κατά του αιτήματος για φοιτητικό εισιτήριο στους κινηματογράφους, αν η «πρόταση» που περιλάμβανε την «κατάληψη» περιλάμβανε κι αυτό (το παράδειγμα είναι πραγματικό).
Η συγκεκριμένη «δημοκρατική διαδικασία» έχει λοιπόν δύο βασικά προβλήματα:
1. Δεν είναι δημοκρατική
2. Δεν είναι διαδικασία
Είναι δηλαδή διαδικαστικό το πρόβλημα; Αν οι φοιτητικές συνελεύσεις γίνονταν με σωστές διαδικασίες, τότε θα έπρεπε να σεβαστούμε την απόφαση;
Καμία συνέλευση, όσο δημοκρατική κι αν είναι, όσο σωστές και νόμιμες διαδικασίες κι αν έχει, δεν δύναται να λάβει παράνομες αποφάσεις. Επομένως κανένας δεν οφείλει να σεβαστεί μια παράνομη απόφαση.
Σύμφωνοι, οι «καταλήψεις» είναι παράνομες. Όμως μεγάλο μέρος της κοινωνικής προόδου έχει έρθει από επαναστάσεις, και οι επαναστάσεις είναι πάντα παράνομες. Αφού λοιπόν ο σύλλογός μου αποφάσισε να κάνει μια τέτοια μικρή επανάσταση, δεν έχω την ηθική υποχρέωση να σεβαστώ την απόφασή του;
Πρέπει να διαλέξουμε:
* Ή θα κάνουμε επανάσταση
* Ή θα κάνουμε δημοκρατικές και νόμιμες διαδικασίες
Επανάσταση και δημοκρατία δύσκολα συμβαδίζουν. Αυτά τα πράγματα είναι αστεία. Επανάσταση σημαίνει βία. Μπαίνουμε στο πανεπιστήμιο με το έτσι θέλω και δεν αφήνουμε κανένα να μπει μέσα. Δεν χρειάζεται να είμαστε πλειοψηφία για να το κάνουμε αυτό - μόνο να είμαστε αρκετά άτομα. Μαζεύονται πέντε ικανοί αρχηγοί και λένε «παιδιά εμείς θα μπούμε μέσα και δεν θα το κουνήσουμε. Ποιος θα έρθει μαζί μας;» Και όποιος θέλει πάει μαζί τους. Όποιος δεν θέλει δεν πάει. Χωρίς δημοκρατίες και άλλες ασυμβίβαστες μπαρούφες.
Συνιστώ πάντως να το διαβάσετε όλοΚατάληψη σημαίνει ότι σημαντικό πλήθος φοιτητών εγκαθίστανται με τη βία σ' ένα κτίριο και δεν αφήνουν άλλους να εισέλθουν. Ο όρος κατάληψη χρησιμοποιείται κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο όταν οποιαδήποτε άτομα εγκαθίστανται με τη βία σε οποιαδήποτε περιουσία. Μαθητές καταλαμβάνουν σχολεία, αγρότες καταλαμβάνουν δρόμους, κλπ.
Όταν κάποιοι φοιτητές ισχυρίζονται ότι κάνουν κατάληψη, σπάνια εννοούν το ίδιο. Συνήθως εννοούν ότι έχουν κλειδώσει το όποιο κτίριο με λουκέτο ή απλά ότι δεν προσέρχονται στο μάθημα. Για να ξεχωρίζουμε λοιπόν τις διαφορετικές έννοιες της λέξης, «κατάληψη» εντός εισαγωγικών θα ονομάζουμε ό,τι εννοούν αυτοί οι φοιτητές κάθε φορά, ενώ κατάληψη χωρίς εισαγωγικά θα ονομάζουμε αυτό που ανέφερα στην προηγούμενη παράγραφο.
Η κατάληψη είναι πράξη ακραία και βίαιη. Επίσης είναι, φυσικά, και παράνομη. Είναι προφανές ότι οι αγρότες (όπως και όλοι οι άλλοι πολίτες) δεν έχουν δικαίωμα να καταλάβουν ένα δρόμο, ακόμα κι αν το αποφασίσουν με πλειοψηφία. Αντίστοιχα και οι φοιτητές σε καμιά περίπτωση δεν είναι νόμιμο να καταλάβουν περιουσία που δεν τους ανήκει. Τα πανεπιστήμια έχουν πρωταρχικό στόχο να υπηρετούν τους φοιτητές, αλλά δεν ανήκουν στους φοιτητές· τα δημόσια πανεπιστήμια ανήκουν σε όλους τους πολίτες, όπως ακριβώς και οι δρόμοι. Το πανεπιστημιακό άσυλο καθόλου δεν αλλοιώνει τη νομιμότητα ή μη των πράξεων. Άσυλο σημαίνει ότι η αστυνομία δεν δικαιούται να επέμβει απρόσκλητη· οι νόμοι εξακολουθούν όμως να ισχύουν (άρθρο 2, Ν. 1268/1982).
Αφού τα πανεπιστήμια δεν ανήκουν στους φοιτητές, το κλείδωμα ενός κτιρίου με λουκέτο από φοιτητές είναι επίσης πράξη παράνομη. Η αποχή, εντούτοις, είναι νόμιμη. Οποιοσδήποτε φοιτητής έχει το δικαίωμα να μην προσέλθει στο μάθημα, αναλαμβάνοντας την αντίστοιχη ευθύνη (π.χ. αν η προσέλευση στο συγκεκριμένο μάθημα είναι υποχρεωτική, ο φοιτητής δεν μπορεί να απαιτήσει να περάσει το μάθημα).
Παρόλο που οι φοιτητές έχουν δικαίωμα να μην προσέρχονται στο μάθημα, δεν έχουν την αρμοδιότητα να αποφασίζουν αν θα διδαχτεί το μάθημα. Η αρμοδιότητα αυτή, σύμφωνα με το νόμο, ανήκει στη Σύγκλητο:
Διακοπή του εκπαιδευτικού έργου αλλά και της εν γένει λειτουργίας ενός ΑΕΙ, πέρα από τα προβλεπόμενα στο νόμο αυτό, είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου και μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις. (Άρθρο 25, παρ. 4, Ν. 1268/1982)
Παρατηρείται τώρα το φαινόμενο να πηγαίνουν μερικοί φοιτητές στον καθηγητή, να τον πληροφορούν ότι ο σύλλογός τους αποφάσισε αποχή ή «κατάληψη» και πως επομένως δεν πρέπει να διδάξει το μάθημα, και να του δείχνουν και κάποιο σχετικό χαρτί με τη σφραγίδα του συλλόγου τους. Δεν υπάρχει κατ' ανάγκην κάτι παράνομο σ' αυτή την πράξη των φοιτητών· εφόσον ζούμε σε ελεύθερη χώρα, καθένας μπορεί να ισχυρίζεται ό,τι θέλει. Μπορώ κι εγώ να πάω στον καθηγητή και να του πω πως είμαι ο Μέγας Ναπολέων και πως επομένως δεν πρέπει να λέει στο μάθημα της ιστορίας ότι πέθανα πριν 200 χρόνια. Ο καθηγητής έχει όμως την υποχρέωση να με αγνοήσει.
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Επιτέλους, ένα γλαφυρό κείμενο (με την καλή έννοια) που ασχολείται με πολλές πτυχές του θέματος.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Ποιά είναι ακριβώς η διαδικασία στις Γεν.Συνελεύσεις;
Ενδιαφέρομαι για τρία πράγματα, συγκεκριμένα:
α)Είναι προκαθορισμένη η ώρα της ψηφοφορίας (όχι της έναρξης της Συνέλευσης);
β)Μπορεί κάποιος απλά να πάει, να αφήσει ψήφο και να φύγει;
γ)Πώς γίνεται η ψηφοφορία;
Ενδιαφέρομαι για τρία πράγματα, συγκεκριμένα:
α)Είναι προκαθορισμένη η ώρα της ψηφοφορίας (όχι της έναρξης της Συνέλευσης);
β)Μπορεί κάποιος απλά να πάει, να αφήσει ψήφο και να φύγει;
γ)Πώς γίνεται η ψηφοφορία;
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
α)Όχι
β)Η ψηφοφορία γίνεται με ανάταση της φοιτητικής ταυτότητας οπότε δεν μπορεί να αφήσει κάποιος από πριν την ψήφο του. Μπορεί να έρθει αργά όμως ώστε να πετύχει την ψηφοφορία. Το τελευταίο δεν προτείνεται, ΓΣ δεν είναι μόνο η ψηφοφορία.
γ)Με ανάταση των φοιτητικών ταυτοτήτων στα αμφιθέατρα Α,Β,Γ,Χημείο, Δεριγνύ (ανάλογα με τον κόσμο) και με την παρουσία σε κάθε αμφιθέατρο εκπροσώπων από κάθε φοιτητική παράταξη.
β)Η ψηφοφορία γίνεται με ανάταση της φοιτητικής ταυτότητας οπότε δεν μπορεί να αφήσει κάποιος από πριν την ψήφο του. Μπορεί να έρθει αργά όμως ώστε να πετύχει την ψηφοφορία. Το τελευταίο δεν προτείνεται, ΓΣ δεν είναι μόνο η ψηφοφορία.
γ)Με ανάταση των φοιτητικών ταυτοτήτων στα αμφιθέατρα Α,Β,Γ,Χημείο, Δεριγνύ (ανάλογα με τον κόσμο) και με την παρουσία σε κάθε αμφιθέατρο εκπροσώπων από κάθε φοιτητική παράταξη.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- Swtos
- Kilobyte level
- Posts: 309
- Joined: Mon Apr 18, 2005 4:52 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Δ.Π
Δηλαδή τι αλλο ειναι; Επικοδομητικος διαλογος; Μην τρελαθουμε...jimmyD wrote: Το τελευταίο δεν προτείνεται, ΓΣ δεν είναι μόνο η ψηφοφορία.
-My father made him an offer he couldnt refuse
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract
-The Godfather
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract
-The Godfather
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Και λίγο black humor
Edited by Sreak
Νομίζω πως άσχημο το συγκεκριμένο black humor άρα το κόβω για τυχόν παρεξηγήσεις.

Edited by Sreak
Νομίζω πως άσχημο το συγκεκριμένο black humor άρα το κόβω για τυχόν παρεξηγήσεις.
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
το αναφέρω και στο thread για το ανεξάρτητο πλαίσιο.
Σήμερα η ΓΣ σεβάστηκε την επιθυμία μας να κατεβάσουμε πλαίσιο, μας έδωσε βήμα και μιλήσαμε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μπορεί κατά καιρούς να έχουμε πει πολλά αρνητικά σχόλια αλλά σήμερα τουλάχιστον που συμμετείχαν στο ανεξάρτητο πλαίσιο αρκετοί φοιτητές πληροφορικής, οι κανόνες τηρήθηκαν και πρέπει να το αναφέρουμε.
Το καλό είναι ότι αρκετά άτομα, λόγω ανεξάρτητου πλαισίου, ήρθαν σε μια ΓΣ και καλό είναι να συμμετέχουν σε κάθε ΓΣ. Γενικά όλοι φοιτητές καλό θα είναι να τιμούν τα συλλογικά όργανα γιατί είναι κεκτημένο δικαίωμα τους και με την παρουσία τους να φροντίζουν ώστε να λειτουργούν σωστά με τρόπο που να τους εκφράζει.
Σήμερα η ΓΣ σεβάστηκε την επιθυμία μας να κατεβάσουμε πλαίσιο, μας έδωσε βήμα και μιλήσαμε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μπορεί κατά καιρούς να έχουμε πει πολλά αρνητικά σχόλια αλλά σήμερα τουλάχιστον που συμμετείχαν στο ανεξάρτητο πλαίσιο αρκετοί φοιτητές πληροφορικής, οι κανόνες τηρήθηκαν και πρέπει να το αναφέρουμε.
Το καλό είναι ότι αρκετά άτομα, λόγω ανεξάρτητου πλαισίου, ήρθαν σε μια ΓΣ και καλό είναι να συμμετέχουν σε κάθε ΓΣ. Γενικά όλοι φοιτητές καλό θα είναι να τιμούν τα συλλογικά όργανα γιατί είναι κεκτημένο δικαίωμα τους και με την παρουσία τους να φροντίζουν ώστε να λειτουργούν σωστά με τρόπο που να τους εκφράζει.
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Συμφωνω με οσα λες και να φανταστεις οτι ειμαι και ο topic starter. Οντως σημερα ηταν μια χαρα τα πραγματα και περιμενα σιγουρα γιουχα οταν θα μιλουσαν τα παιδια, ενω ηταν ολα μια χαρα
Παντως το θεμα με τα λευκα και το θεμα του αν ενα πλαισιο με κατω απο 50% των συνολικων ψηφων πρεπει να βγαινει, εμενα ακομα μου φαινεται λογικο.


Παντως το θεμα με τα λευκα και το θεμα του αν ενα πλαισιο με κατω απο 50% των συνολικων ψηφων πρεπει να βγαινει, εμενα ακομα μου φαινεται λογικο.
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Μπορεί να γίνομαι ο δικηγόρος του διαβόλου, αλλά δε νομίζω να πίστευαν αρκετοί πως θα μπορούσε το ανεξάρτητο πλαίσιο να συγκεντρώσει τόσες ψήφους... Ίσως να είναι και αυτός ένας λόγος για τον οποίον δεν ακούστηκαν γιουχαρίσματα, χωρίς να μειώνω ή να υποτιμώ τη γενική συμπεριφορά των συμφοιτητών.
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...