Περί του Πανεπιστημιακού Ασύλου
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Αν η αστυνομία φοβάται τους περιθωριακούς τότε με το οργανωμένο έγκλημα τι γίνεται. Αν πραγματικά φταίει αυτό τότε το τελευταίο που πρέπει να αλλάξουμε είναι το άσυλο καθώς μας απειλούν προτύτερα οι εγκληματίες . Συμφωνώ με τον ailouro ότι ο φόβος βρίσκεται σε μας και η διαφορά μας είναι η διαχείρισή του. Στο φόβο στηρίζεται η όλη συζήτηση για το άσυλο και όχι στο γεγονός ότι υπολειτουργεί. Αυτό εμένα δεν μου αρέσει. Επίσης μην ξεχνάτε πως η δημοκρατία είναι δύσκαμπτο πολίτευμα καθώς οι αποφάσεις παίρνωνται μέσα από κοινωνικές ζυμώσεις για αυτό και η δημοκρατία έχει ασφαλιστικές δικλείδες με το άσυλο να είναι μία από αυτές. Το άσυλο πρέπει να αναπροσαρμοστεί αλλά όχι να καταργηθεί . Επίσης μπορεί το άσυλο να προστατεύει ανθρώπους που δεν θα έπρεπε ορισμένες φορές αλλά σκεφτείτε πως καλύτερα δεκα ληστές ελεύθεροι παρά ένα αθώος φυλακή. Τελος πάντων από την συζήτηση αυτή το παράδειγμα με τον Μπόμπο για μένα κρύβει την ουσία και προσωπική μου θέση είναι η αναπροσαρμογή του Ασύλου ώστε όταν πρέπει να γίνεται η άρση του.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- Swtos
- Kilobyte level
- Posts: 309
- Joined: Mon Apr 18, 2005 4:52 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Δ.Π
Τι ακριβώς ασφαλίζουμε και απο ποιον? Δωσε ενα πραγματικό παραδειγμα αν θες.jimmyD wrote:...η δημοκρατία έχει ασφαλιστικές δικλείδες με το άσυλο να είναι μία από αυτές.
-My father made him an offer he couldnt refuse
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract
-The Godfather
-What was that?
-Luca Brasi held a gun to his head and my father assured him that either his brain or his signature would be on the contract
-The Godfather
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου δεν έγκειται στο πανεπιστημιακό άσυλο. Εξάλλου όταν τελούνται αυτόφορα κακουργήματα ή εγκλήματα κατά της ζωής υπάρχει σχετικός νόμος που δίνει τη δυνατότητα στην αστυνομία να παρέμβει και εντός του πανεπιστημιακού χώρου. Ο νόμος είναι με σαφήνεια διατυπωμένος και ακολουθεί μια μέση οδό χωρίς να ρέπει σε ακρότητες. Συνεπώς δεν ωφελεί περισσότερο ούτε τη μία πλευρά(φοιτητές/αναρχικούς) ούτε την άλλη(αστυνομία). Για παράδειγμα, αν σημειωθεί μία κλοπή στο πανεπιστήμιο κατά τη διάρκεα της κατάληψης τότε ναι μεν η αστυνομία δεν έχει δικαίωμα να παρέμβει αλλά μετά τη λήξη της κατάληψης η πανεπιστημιακή κοινότητα μπορεί να κινήσει όλα τα ένδικα μέσα ώστε να οδηγήσει τον ένοχο στη δικαιοσύνη. Από την άλλη πλευρά αν συμβεί ένα άτομο να κρατείται όμηρος και να απειλείται η ζωή του η αστυνομία με βάση το νόμο έχει το δικαίωμα να επέμβει εντός του πανεπιστημίου και να κάνει τις αναγκαίες συλλήψεις.
Το θέμα όμως δεν είναι να φτάσουμε στην κατάλυση του πανεπιστημιακού ασύλου. Γιατί η κατάλυση του ασύλου είναι μία ακραία κατάσταση που μπορούμε να την αποφείγουμε. Το πρόβλημα είναι τι κάνουμε πριν ή και μετά από αυτή την ακραία κατάσταση. Δυστυχώς αυτό που χαρακτηρίζει τη στάση της Ελληνικής Αστυνομίας στα περιφερειακά, εκτός του πανεπιστημίου σημεία, εκεί απ' όπου ξεκινούν τα γεγονότα, είναι η πλήρης απραγία. Καμία περιπολία, καμία καταδίωξη, καμία σύλληψη. Όλοι λίγο πολύ έχουμε γίνει μάρτυρες η αστυνομία να αρκείται απλώς στη ρίψη κάποιων δακρυγόνων και στη συνέχεια να τρέπεται σε άτακτη φυγή λες και δέχεται κάποιου είδους οργανωμένη επίθεση. Επίσης όλοι έχουμε δει να απελευθερώνονται άτομα που για τις πράξεις τους θα έπρεπε να είναι στη φυλακή. Γι' αυτή την κατάσταση δεν μπορούμε φυσικά να κατηγορησουμε ούτε τα κατώτερα σώματα ασφαλείας που απλώς έχουν μάθει να εκτελούν εντολές ούτε το πανεπιστημιακό άσυλο που στα ΜΜΕ γίνεται ο αποδιοπομπαίος τράγος της κρατικής ανικανότητας. Η ευθύνη μετατοπίζεται πρός τα πάνω, σε αυτούς που έχουν χριστεί να δίνουν εντολές, που βρίσκονται πολύ ψηλά στην ιεραρχία της διοίκησης. Εκεί πρέπει να αναζητήσουμε τις αιτίες του προβλήματος. Να σκεφτούμε γιατί επιλέγεται η πολιτική της εκτόνωσης και άρα των εκτεταμένων καταστροφών; Τι κρύβεται πίσω από την αστυνομική απραξία; Ποιόν πραγματικό ρόλο παίζει το άσυλο για την πολιτική εξουσία και πως αυτό χρησιμοποιείται από τα μέσα;
Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, ο ευρύτερος αντιεξουσιαστικός χώρος και ο χώρος της τρομοκρατίας αποτελούν μια μορφή απειλής τόσο στις αστυνομικές όσο και στις δικαστικές και πολιτικές αρχές. Μετά από μια πολύχρονη εκδικητική πρακτική των αντιεξουσιαστών ενάντια στα σώματα ασφαλείας και συγχρόνως τη δολοφονική δράση των τρομοκρατικών οργανώσεων ενάντια στους δικαστές και τους πολιτικούς έκανε τα άτομα αυτά πολύ επιφυλακτικά ως πρός τις αποφάσεις τους με αποτέλεσμα κάθε φορά να είναι ο φόβος ή το θάρος του κάθε πολιτικού, διοικητή ή δικαστικού που θα καθορίζει τη μορφή της δράσης που θα έχει η οργανωμένη πολιτεία απέναντι σε αυτά τα στοιχεία και όχι τα όσα προβλέπει ο νόμος.
Έπειτα πέρα από τον ενδεχόμενο φόβο που έχουν οι δικαστικοί, οι πολιτικοί και οι αστυνομικοί διοικητές, αυτή η κατάσταση αναρχίας εντός και εκτός πανεπιστημίου εξυπηρετεί και πολιτικές σκοπιμότητες. Μία από αυτές είναι η κάμψη της φοιτητικής αντίστασης στα σχέδια της εκάστοτε κυβέρνησης μέσω της ενοχοποιήσης των φοιτητικών κινητοποιήσεων στα μάτια της κοινής γνώμης. Σε κανένα δεν αρέσουν οι εικόνες αυτοκινήτων, καταστήματων και ανθρώπων που καίγονται. Είναι εικόνες που κάνουν τον απλό άνθρωπο να γίνεται πιό συντηριτικός και να εκφράζει πίο αντιδραστικές απόψεις. Όταν μάλιστα τις εικόνες αυτές τις διαμορφώνουν και τις σχολιάζουν κυβερνητικά διαπλεκόμενοι δημοσιογράφοι είναι φανερό ότι γίνεται κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή ενοχοποιήση των φοιτητών. Μιλάμε πλέον για μια στοχευμένη και πλήρως επιτειδευμένη προσπάθεια προσυλιτισμού της κοινής γνώμης. Μια προσπάθεια χειραγώγησης και προσεταιρισμού των διαθέσεων του απλού κόσμου.
Τέλος, "κλέβοντας" μερικά επιστημονικά στοιχεία, "σε ό,τι αφορά το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης για το άσυλο θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής: α) Η προσθήκη στην παράγρ. 1 του άρθ. 2 του ν. 1268/1182 των λέξεων "με σεβασμό στις ανθρώπινες αξίες" είναι άστοχη και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και άγονες αντιπαραθέσεις, αφού μπορεί μια ιδεολογία να κατηγορηθεί από αντιπάλους της ότι δεν σέβεται τις ανθρώπινες αξίες. β) Η προστασία του δικαιώματος στη γνώση, τη μάθηση και την εργασία όλων των μελών του ΑΕΙ, που ορίζεται ως περιεχόμενο του ασύλου στην παρ. 2 του άρ. 2, μπορεί να οδηγήσει σε "ποινικοποίηση" των καταλήψεων και να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα αντιπαράθεσης μεταξύ των μελών των ΑΕΙ. Σήμερα, αναφορικά με τις καταλήψεις της πρυτανείας και των γραφείων των μελών ΔΕΠ και της διοίκησης υπάρχει η διάταξη του άρθρου 334 παρ. 3 ποιν. κώδ., που τις τιμωρεί σε βαθμό πλημμελήματος, αλλά ουδέποτε έγινε χρήση της από τις πανεπιστημαικές αρχές. Δεν είναι λοιπόν σκόπιμο να μεταφέρουμε το "μπαλάκι" στην αστυνομία με την παροχή δικαιώματος επέμβασής της σ' αυτές τις περιπτώσεις και χωρίς πρόσκληση". Με τις αναθεωρήσεις αυτές πλήτεται στο βάθος και όσο πιό αναίδεια γίνεται η δυναμική δράση του φοιτητικού κινήματος, μια δράση που κατακτήθηκε με πολλούς αγώνες και αίμα. Νομίζω ότι τέτοιου είδους επιδιώξεις δεν αρμόζουν στο μοντέλο του πολιτεύματος που θέλουμε ονομάζουμε δημοκρατία. Δυστυχώς όμως πληρώνουμαι ακόμα το τίμημα του να μην έχουμε ξεμπερδέψει μιά για πάντα από τα οπισθοδρομικά και αυταρχικά στοιχεία της κοινωνίας μας.
Το θέμα όμως δεν είναι να φτάσουμε στην κατάλυση του πανεπιστημιακού ασύλου. Γιατί η κατάλυση του ασύλου είναι μία ακραία κατάσταση που μπορούμε να την αποφείγουμε. Το πρόβλημα είναι τι κάνουμε πριν ή και μετά από αυτή την ακραία κατάσταση. Δυστυχώς αυτό που χαρακτηρίζει τη στάση της Ελληνικής Αστυνομίας στα περιφερειακά, εκτός του πανεπιστημίου σημεία, εκεί απ' όπου ξεκινούν τα γεγονότα, είναι η πλήρης απραγία. Καμία περιπολία, καμία καταδίωξη, καμία σύλληψη. Όλοι λίγο πολύ έχουμε γίνει μάρτυρες η αστυνομία να αρκείται απλώς στη ρίψη κάποιων δακρυγόνων και στη συνέχεια να τρέπεται σε άτακτη φυγή λες και δέχεται κάποιου είδους οργανωμένη επίθεση. Επίσης όλοι έχουμε δει να απελευθερώνονται άτομα που για τις πράξεις τους θα έπρεπε να είναι στη φυλακή. Γι' αυτή την κατάσταση δεν μπορούμε φυσικά να κατηγορησουμε ούτε τα κατώτερα σώματα ασφαλείας που απλώς έχουν μάθει να εκτελούν εντολές ούτε το πανεπιστημιακό άσυλο που στα ΜΜΕ γίνεται ο αποδιοπομπαίος τράγος της κρατικής ανικανότητας. Η ευθύνη μετατοπίζεται πρός τα πάνω, σε αυτούς που έχουν χριστεί να δίνουν εντολές, που βρίσκονται πολύ ψηλά στην ιεραρχία της διοίκησης. Εκεί πρέπει να αναζητήσουμε τις αιτίες του προβλήματος. Να σκεφτούμε γιατί επιλέγεται η πολιτική της εκτόνωσης και άρα των εκτεταμένων καταστροφών; Τι κρύβεται πίσω από την αστυνομική απραξία; Ποιόν πραγματικό ρόλο παίζει το άσυλο για την πολιτική εξουσία και πως αυτό χρησιμοποιείται από τα μέσα;
Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, ο ευρύτερος αντιεξουσιαστικός χώρος και ο χώρος της τρομοκρατίας αποτελούν μια μορφή απειλής τόσο στις αστυνομικές όσο και στις δικαστικές και πολιτικές αρχές. Μετά από μια πολύχρονη εκδικητική πρακτική των αντιεξουσιαστών ενάντια στα σώματα ασφαλείας και συγχρόνως τη δολοφονική δράση των τρομοκρατικών οργανώσεων ενάντια στους δικαστές και τους πολιτικούς έκανε τα άτομα αυτά πολύ επιφυλακτικά ως πρός τις αποφάσεις τους με αποτέλεσμα κάθε φορά να είναι ο φόβος ή το θάρος του κάθε πολιτικού, διοικητή ή δικαστικού που θα καθορίζει τη μορφή της δράσης που θα έχει η οργανωμένη πολιτεία απέναντι σε αυτά τα στοιχεία και όχι τα όσα προβλέπει ο νόμος.
Έπειτα πέρα από τον ενδεχόμενο φόβο που έχουν οι δικαστικοί, οι πολιτικοί και οι αστυνομικοί διοικητές, αυτή η κατάσταση αναρχίας εντός και εκτός πανεπιστημίου εξυπηρετεί και πολιτικές σκοπιμότητες. Μία από αυτές είναι η κάμψη της φοιτητικής αντίστασης στα σχέδια της εκάστοτε κυβέρνησης μέσω της ενοχοποιήσης των φοιτητικών κινητοποιήσεων στα μάτια της κοινής γνώμης. Σε κανένα δεν αρέσουν οι εικόνες αυτοκινήτων, καταστήματων και ανθρώπων που καίγονται. Είναι εικόνες που κάνουν τον απλό άνθρωπο να γίνεται πιό συντηριτικός και να εκφράζει πίο αντιδραστικές απόψεις. Όταν μάλιστα τις εικόνες αυτές τις διαμορφώνουν και τις σχολιάζουν κυβερνητικά διαπλεκόμενοι δημοσιογράφοι είναι φανερό ότι γίνεται κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή ενοχοποιήση των φοιτητών. Μιλάμε πλέον για μια στοχευμένη και πλήρως επιτειδευμένη προσπάθεια προσυλιτισμού της κοινής γνώμης. Μια προσπάθεια χειραγώγησης και προσεταιρισμού των διαθέσεων του απλού κόσμου.
Τέλος, "κλέβοντας" μερικά επιστημονικά στοιχεία, "σε ό,τι αφορά το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης για το άσυλο θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής: α) Η προσθήκη στην παράγρ. 1 του άρθ. 2 του ν. 1268/1182 των λέξεων "με σεβασμό στις ανθρώπινες αξίες" είναι άστοχη και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και άγονες αντιπαραθέσεις, αφού μπορεί μια ιδεολογία να κατηγορηθεί από αντιπάλους της ότι δεν σέβεται τις ανθρώπινες αξίες. β) Η προστασία του δικαιώματος στη γνώση, τη μάθηση και την εργασία όλων των μελών του ΑΕΙ, που ορίζεται ως περιεχόμενο του ασύλου στην παρ. 2 του άρ. 2, μπορεί να οδηγήσει σε "ποινικοποίηση" των καταλήψεων και να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα αντιπαράθεσης μεταξύ των μελών των ΑΕΙ. Σήμερα, αναφορικά με τις καταλήψεις της πρυτανείας και των γραφείων των μελών ΔΕΠ και της διοίκησης υπάρχει η διάταξη του άρθρου 334 παρ. 3 ποιν. κώδ., που τις τιμωρεί σε βαθμό πλημμελήματος, αλλά ουδέποτε έγινε χρήση της από τις πανεπιστημαικές αρχές. Δεν είναι λοιπόν σκόπιμο να μεταφέρουμε το "μπαλάκι" στην αστυνομία με την παροχή δικαιώματος επέμβασής της σ' αυτές τις περιπτώσεις και χωρίς πρόσκληση". Με τις αναθεωρήσεις αυτές πλήτεται στο βάθος και όσο πιό αναίδεια γίνεται η δυναμική δράση του φοιτητικού κινήματος, μια δράση που κατακτήθηκε με πολλούς αγώνες και αίμα. Νομίζω ότι τέτοιου είδους επιδιώξεις δεν αρμόζουν στο μοντέλο του πολιτεύματος που θέλουμε ονομάζουμε δημοκρατία. Δυστυχώς όμως πληρώνουμαι ακόμα το τίμημα του να μην έχουμε ξεμπερδέψει μιά για πάντα από τα οπισθοδρομικά και αυταρχικά στοιχεία της κοινωνίας μας.
Last edited by PASCAL on Fri Feb 02, 2007 7:40 pm, edited 2 times in total.
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
rapadder wrote:Τότε για λόγους δεοντολογίας θα πρέπει να αλλαχτεί και ο τίτλος του topic "Όχι στα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια" σε "Ιδιωτικά Πανεπιστήμια" σκέτο ή "Περί των Ιδιωτικών Πανεπιστημίων". Το είχα ζητήσει και παλαιότερα.
Code: Select all
add: rapadder++;
rapadder wrote:Χαίρομαι που αρέσει η ιδέα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Θα κάνω το σχετικό project το καλοκαίρι. Μετά την αποτυχία του Open Book Project είναι ότι πρέπει. Θα υπάρχουν διάφορα πιλοτικά στάδια λειτουργίας. Έπειτα από μερικούς μήνες δοκιμαστικής λειτουργίας, θα μπορούμε να αποφασίσουμε (σε μια ΓΣ του τμήματος Πληροφορικής) αν θα το υιοθετήσουμε ή όχι.
Καθηγητές όπως οι Σπινέλης και Γκρίτζαλης μπορούν να μας πουν την άποψη τους. Ανοικτός κώδικας σε όλους - πιθανή συμμετοχή φοιτητών στη συγγραφή του. Είμαστε τμήμα Πληροφορικής, ας μην είμαστε τεχνοφοβικοί. Αν το έκανε το ΔΕΤ όλοι θα χειροκροτάγαμε.
Code: Select all
goto add;
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Το φοβάται εξίσου.jimmyD wrote:Αν η αστυνομία φοβάται τους περιθωριακούς τότε με το οργανωμένο έγκλημα τι γίνεται.
Πάντως εγώ νομίζω ότι η μόνη διαφορά των αναρχικών που τα σπάνε και των οργανομένων εγκληματιών είναι ότι οι δεύτεροι το έχουν το αντικείμενο σαν δουλειά ενώ οι πρώτοι σαν χόμπυ...
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Οι αναρχικοί είναι ερασιτέχνες και οι εγκληματίες "παίζουν" στην επαγγελματική κατηγορία...shodanjr_gr wrote:Πάντως εγώ νομίζω ότι η μόνη διαφορά των αναρχικών που τα σπάνε και των οργανομένων εγκληματιών είναι ότι οι δεύτεροι το έχουν το αντικείμενο σαν δουλειά ενώ οι πρώτοι σαν χόμπυ...

Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- Sergeant_Eikosaris
- Kilobyte level
- Posts: 281
- Joined: Wed Nov 29, 2006 3:09 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- a_s
- Mbyte level
- Posts: 615
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:52 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Πάτρα
- Contact:
Καλησπέρα και από μένα (...μετά από τόσους μήνες αποχής λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων)
Να κάνω μια ίσως αφελή (για πολλούς) ερώτηση
Εγώ προσωπικά που τελείωσα την ίδια σχολή, γιατί τόσα χρόνια (4 χρόνια) που ήμουν εκεί δεν κατάλαβα σε τι χρησιμεύει το άσυλο? Μπορεί να μου λύσει κάποιος αυτή την απορία?
Αν δεν υπήρχε το άσυλο, τι διαφορετικό θα είχαμε όλα αυτά τα 4 χρόνια που σπουδάσαμε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις
Να κάνω μια ίσως αφελή (για πολλούς) ερώτηση
Εγώ προσωπικά που τελείωσα την ίδια σχολή, γιατί τόσα χρόνια (4 χρόνια) που ήμουν εκεί δεν κατάλαβα σε τι χρησιμεύει το άσυλο? Μπορεί να μου λύσει κάποιος αυτή την απορία?
Αν δεν υπήρχε το άσυλο, τι διαφορετικό θα είχαμε όλα αυτά τα 4 χρόνια που σπουδάσαμε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις
όλα στη ζωή είναι ένας κύκλος...
Εσυ οταν ζεις σε μια ελευθερη κοινωνια αναρωτιεσαι και τι σου χρειαστηκε/χρησιμευσε η ελευθερια?
Να δωσω μια απαντηση.Θα μπορουσαν να διωκουν φοιτητες για τις σεξουαλικες τους πεποιθησεις/προτιμησεις.
Οταν ατομα πανεπιστημιακης μορφωσης κανουν τετοιες ερωτησεις δεν υπαρχει ζητημα?a_s wrote:Αν δεν υπήρχε το άσυλο, τι διαφορετικό θα είχαμε όλα αυτά τα 4 χρόνια που σπουδάσαμε?
Να δωσω μια απαντηση.Θα μπορουσαν να διωκουν φοιτητες για τις σεξουαλικες τους πεποιθησεις/προτιμησεις.
- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Tomahawk wrote: Να δωσω μια απαντηση.Θα μπορουσαν να διωκουν φοιτητες για τις σεξουαλικες τους πεποιθησεις/προτιμησεις.
























































































































One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- smoky
- Kilobyte level
- Posts: 212
- Joined: Sat May 14, 2005 5:33 pm
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Contact:
Εκτός του παν/μιου δεν μπορει δλδ να γινει κατι τετοιο; Νομιζω ειναι λιγο ακυρο το παραδειγμα σου.Tomahawk wrote:Εσυ οταν ζεις σε μια ελευθερη κοινωνια αναρωτιεσαι και τι σου χρειαστηκε/χρησιμευσε η ελευθερια?
Οταν ατομα πανεπιστημιακης μορφωσης κανουν τετοιες ερωτησεις δεν υπαρχει ζητημα?a_s wrote:Αν δεν υπήρχε το άσυλο, τι διαφορετικό θα είχαμε όλα αυτά τα 4 χρόνια που σπουδάσαμε?
Να δωσω μια απαντηση.Θα μπορουσαν να διωκουν φοιτητες για τις σεξουαλικες τους πεποιθησεις/προτιμησεις.
Last edited by smoky on Sun Feb 04, 2007 7:33 pm, edited 1 time in total.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Και καθόλου άσυλο να μην υπήρχε, η κατάσταση δεν θα άλλαζε (στην αρχή τουλάχιστον). Γιατί έχετε την εντύπωση ότι χωρίς το άσυλο θα υπήρχε ένα καθεστώς αστυνομοκρατούμενο; Οι περισσότεροι θα έλεγαν ότι με ή χωρίς το άσυλο, αν δεν προσληφθούν υπάλληλοι φύλαξης δεν θα υπάρχει καμιά διαφορά.
Το ξέρετε ότι υπάρχουν ιστορικά κτίρια που έχουν καταληφθεί από εξωπανεπιστήμιακά άτομα που ζούν εκεί κανονικά; Χώροι μέσα στο Πολυτεχνείο στην Πατησίων, αντί να χρησιμοποιούνται υπέρ του Πανεπιστήμιου έχουν γίνει μόνιμος τόπος κατοικίας ορισμένων. Ο ίδιος ο αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου είχε παραδεχτεί (στο Mega) ότι εδώ και 15 χρόνια έχουν καταληφθεί ολόκληρες αίθουσες από άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Στο Πολυτεχνείο Κρήτης άτομα του ίδιου χώρου έχουν καταλάβει ένα ιστορικό κτίριο. Όταν ο πρύτανης τους έκοψε το ρεύμα για να φύγουν, δέχτηκε διάφορες απειλές και επιθέσεις και αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει. Στο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) ανακαινισμένες αίθουσες έχουν επίσης καταληφθεί από άσχετους. Χωρίς το άσυλο θα μπορούσε να μπεί η αστυνομία και να τους πετάξει έξω.
Πώς θα σας φαινόταν αν εγώ έκανα κατάληψη του καινούργιου αμφιθεάτρου Αλέξανδρος Παναγούλης, για να στεγάσω τις επαναστατικές μου ανυσηχίες; Να καταργήσουμε το άσυλο είπαμε, όχι να εγκαταστήσουμε καθεστώς αστυνομοκρατίας στα Πανεπιστήμια.
Το ξέρετε ότι υπάρχουν ιστορικά κτίρια που έχουν καταληφθεί από εξωπανεπιστήμιακά άτομα που ζούν εκεί κανονικά; Χώροι μέσα στο Πολυτεχνείο στην Πατησίων, αντί να χρησιμοποιούνται υπέρ του Πανεπιστήμιου έχουν γίνει μόνιμος τόπος κατοικίας ορισμένων. Ο ίδιος ο αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου είχε παραδεχτεί (στο Mega) ότι εδώ και 15 χρόνια έχουν καταληφθεί ολόκληρες αίθουσες από άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Στο Πολυτεχνείο Κρήτης άτομα του ίδιου χώρου έχουν καταλάβει ένα ιστορικό κτίριο. Όταν ο πρύτανης τους έκοψε το ρεύμα για να φύγουν, δέχτηκε διάφορες απειλές και επιθέσεις και αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει. Στο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) ανακαινισμένες αίθουσες έχουν επίσης καταληφθεί από άσχετους. Χωρίς το άσυλο θα μπορούσε να μπεί η αστυνομία και να τους πετάξει έξω.
Πώς θα σας φαινόταν αν εγώ έκανα κατάληψη του καινούργιου αμφιθεάτρου Αλέξανδρος Παναγούλης, για να στεγάσω τις επαναστατικές μου ανυσηχίες; Να καταργήσουμε το άσυλο είπαμε, όχι να εγκαταστήσουμε καθεστώς αστυνομοκρατίας στα Πανεπιστήμια.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Καταρχήν το παράδειγμα είναι άκυρο... Αν είναι δυνατόν να λέμε ότι διώκονται οι σεξουαλικές προτιμήσεις ή έστω ότι θα μπορούσαν να διώκονται!Tomahawk wrote:Εσυ οταν ζεις σε μια ελευθερη κοινωνια αναρωτιεσαι και τι σου χρειαστηκε/χρησιμευσε η ελευθερια?
Να δωσω μια απαντηση.Θα μπορουσαν να διωκουν φοιτητες για τις σεξουαλικες τους πεποιθησεις/προτιμησεις.
Όσο για το νόημα του Ασύλου πραγματικά περιμένω από κάποιον να μου δώσει ΕΝΑ παράδειγμα όπου αποδεικνύεται ότι η ελευθερία της έκφρασης είναι μεγαλύτερη εντός του Ασύλου σε σχέση με έξω. Για το ανάποδο έχω αρκετά παραδείγματα να δώσω (βλ. προπυλακισμούς, αναβολή εκδηλώσεων και ομιλιών με τη βία, εισβολή σε Σύγκλητο). Φυσικά όλα αυτά θα μπορούσαν να γίνουν και έξω από το Άσυλο αλλά εκεί θα υπήρχε έλεγχος!!!
Για το ερώτημα που θέτεις. ΝΑΙ έχω σκεφτεί που μου χρησιμεύει η ελευθερία στην κοινωνία και επειδή ακριβώς έχω κατανοώ την αξία της και την διαφορά του να μην την έχεις δεν θα δεχτώ κανείς να μου την αφαιρέσει. Αν μπορείς να αποδείξεις το ίδιο για το Άσυλο στη ΣΗΜΕΡΙΝΗ του μορφή θα στηρίξω και εγώ την διατήρηση του σημερινού status quo.
To you I'm an atheist; to God, I'm the Loyal Opposition.
Woody Allen

Woody Allen

- Proxenos
- Gbyte level
- Posts: 1095
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Κολωνία, Γερμανία
- Contact:
Το παράδειγμα δεν είναι καθόλου άκυρο. Υπάρχουν πολλοί συμπολίτες μας που φοβούνται τα πάντα εκτός απο τον εαυτό τους και τα λαϊκίστικα κλισέ. Βλέπουν γύρω τους συνέχεια συνομωσίες, ίντριγκες και ένα κράτος που άλλη δουλειά δεν έχει απ το να κάνει τη μίζερη ζωή τους ακόμα πιο μίζερη...Maverick wrote:Καταρχήν το παράδειγμα είναι άκυρο... Αν είναι δυνατόν να λέμε ότι διώκονται οι σεξουαλικές προτιμήσεις ή έστω ότι θα μπορούσαν να διώκονται!Tomahawk wrote:Εσυ οταν ζεις σε μια ελευθερη κοινωνια αναρωτιεσαι και τι σου χρειαστηκε/χρησιμευσε η ελευθερια?
Να δωσω μια απαντηση.Θα μπορουσαν να διωκουν φοιτητες για τις σεξουαλικες τους πεποιθησεις/προτιμησεις.
Ίσως να είναι ψύχωση, ίσως και να πρέπει να θεωρήσουμε φυσιολογικό το γεγονός κάποιος να μην μπορεί να ζήσει χωρίς συμπλέγματα κατωτερότητας απέναντι στο βίαιο και αιμοβόρο κράτος. Μπορεί και να είμαστε εμείς οι ψυχωτικοί...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Έχει γίνει μια πολύ μεγάλη συκοφαντική δυσφήμηση για το τι είναι τα πανεπιστήμια σήμερα. Παρουσιάζονται λες και είναι χώροι υπέρτατης ανομίας και πλήρους ασυδοσίας. Προβάλλεται μια εικόνα πολύ ψεύτική και υπερβολική για τα πραγματικά δεδομένα, μια εικόνα που εξυπηρετεί μόνο κακόβουλες σκοπιμότητες. Γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι στα πανεπιστήμια μετέχουν, άνθρωποι, όχι τέρατα. Άτομα με ένα Α επίπεδο και όχι του περιθωρίου. Καθηγητές και φοιτητές είναι τα μέλη τους, δεν είναι ο Αλ Καπόνε. Μέσα σε αυτά επιτελείται διδακτική και ερευνητική διαδικασία, διακίνηση ιδεών, πολιτικές και κοινωνικές ζυμώσεις, εκδηλώσεις μόρφωσης και ψυχαγωγίας και όχι όργια και διακίνηση ναρκωτικών. Φτάνει πιά στις ξεδιάντροπες γενικεύσεις.
Η κατάληψη δεν γίνεται για την πλάκα, γίνεται γιατί κάτι δεν πάει καλά, γιατί ο αυταρχισμός παρουσιάζεται σαν διάλογος, γιατί οι δημοκρατικές διαδικασίες εκφυλίζονται, γιατί η δημόσια παιδεία κινδυνεύει. Γίνεται γιατί πρέπει να ξυπνήσουμε, γιατί πρέπει να δούμε τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας και όχι να δηλώσουμε υποταγή. Με την κατάργηση του ασύλου δεν χτυπιόνται οι καταλήψεις, χτυπιόνται οι φοιτητές, χτυπιόνται οι ιδέες τους, οι ζυμώσεις τους, οι αντιδράσεις τους, χτυπίεται ο διάλογος, η ίδια η δημοκρατία. Το άσυλο κατακτήθηκε με αγώνες και με αγώνες θα προασπιστεί.
Η κατάληψη δεν γίνεται για την πλάκα, γίνεται γιατί κάτι δεν πάει καλά, γιατί ο αυταρχισμός παρουσιάζεται σαν διάλογος, γιατί οι δημοκρατικές διαδικασίες εκφυλίζονται, γιατί η δημόσια παιδεία κινδυνεύει. Γίνεται γιατί πρέπει να ξυπνήσουμε, γιατί πρέπει να δούμε τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας και όχι να δηλώσουμε υποταγή. Με την κατάργηση του ασύλου δεν χτυπιόνται οι καταλήψεις, χτυπιόνται οι φοιτητές, χτυπιόνται οι ιδέες τους, οι ζυμώσεις τους, οι αντιδράσεις τους, χτυπίεται ο διάλογος, η ίδια η δημοκρατία. Το άσυλο κατακτήθηκε με αγώνες και με αγώνες θα προασπιστεί.
Last edited by PASCAL on Mon Feb 05, 2007 1:13 am, edited 2 times in total.
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Το γεγονός ότι ο χώρος του Πανεπιστήμιο έχει μετατραπεί σε μπ%*#*%@έλο καθιστά δύσκολο το έργο κάποιου να αναδείξει οποιαδήποτε χρησιμότητα στο άσυλο.
Προσωπικά θα ήθελα να αρθεί για λίγο ώστε να μηνύσω τις παρατάξεις για προσβολή δημοσίας αιδούς (και προσωπικής αισθητικής), διατάραξη κοινής ησυχίας (το μεσημέρι), καταπάτηση κοινόχρηστων χώρων, νοθεία σε εκλογές, σεξιστικά συνθήματα κ.ο.κ
Το άσυλο σας φταίει ή το μέσο επίπεδο Ταγκανίκας; Φταίει η δημοκρατία ή οι ουροκοτάγκοι πολίτες;
Ανάγκη από βοσκούς έχουν τα πρόβατα. Ως φοιτητής δεν θα έριχνα ποτέ τα μούτρα και να ζητήσω να μειωθούν τα δικαιώματά μου επειδή η μειοψηφία τα καταχράζεται. Για λόγους αξιοπρέπειας σε πρώτο επίπεδο.
Το τι κάνει ο καθένας κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Και η δικιά μου γενιά, εμού συμπεριλαμβανομένου, είναι αποτυχημένη γιατί ούτε τα τραπεζάκια μειώθηκαν, ούτε το κλίμα "πίστας" στο υπόγειο, ούτε φυσικά αυξήθηκε η δύναμη της υγιούς φοιτητικής (αν και λίγο ηδονοβλεπτικής) πλειοψηφίας του Πανεπιστημίου.
Παραδείγματα χρησιμότητας του ασύλου είναι δύσκολο να βρεθούν για την κοινωνία μας. Εξάλλου το ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι προνόμιο της αστικής ,ελληνο ορθόδοξης νεολαίας που τυγχάνει να τα έχει πολύ καλά με τους μηχανισμούς του κράτους. Αλλά αν υπήρχαν έστω και ως δια μαγείας, παιδιά οικονομικών μεταναστών συμφοιτητές μας, παιδιά που ίσως να χρειαζόντουσαν να δουλέυουν χωρίς άδεια παρανομής (τώρα πως θα ταν φοιτητές είναι ένα θέμα) θα θέλατε εσείς να μπαίνει η ένδοξη ελληνική αστυνομία να τους μπουζουριάζει εν ώρα μαθήματος;;;;;(ξέρω πολλούς που δεν θα είχαν πρόβλημα ,ειδικά αν ο εν λόγω αλλοδαπός φοιτητής έβγαζε και υψηλό μέσο όρο- ένας λιγότερος).
Δυστυχώς για πολλούς το άσυλο είανι κάτι σαν την σπηλιά του Νταβέλη όπου καταφεύγουν οι λήσταρχοι να μοιραστούν τα κλοπιμαία. Για το βουλευτικό άσυλο που η κατάχρησή του θα έπρεπε να θίγει τον οποιοδήποτε δημοκρατικό πολιτη τσιμουδιά όμως ε;
Είπαμε είμαστε μια τυχερή και καθαρή νεολαία...
Προσωπικά θα ήθελα να αρθεί για λίγο ώστε να μηνύσω τις παρατάξεις για προσβολή δημοσίας αιδούς (και προσωπικής αισθητικής), διατάραξη κοινής ησυχίας (το μεσημέρι), καταπάτηση κοινόχρηστων χώρων, νοθεία σε εκλογές, σεξιστικά συνθήματα κ.ο.κ
Το άσυλο σας φταίει ή το μέσο επίπεδο Ταγκανίκας; Φταίει η δημοκρατία ή οι ουροκοτάγκοι πολίτες;
Ανάγκη από βοσκούς έχουν τα πρόβατα. Ως φοιτητής δεν θα έριχνα ποτέ τα μούτρα και να ζητήσω να μειωθούν τα δικαιώματά μου επειδή η μειοψηφία τα καταχράζεται. Για λόγους αξιοπρέπειας σε πρώτο επίπεδο.
Το τι κάνει ο καθένας κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Και η δικιά μου γενιά, εμού συμπεριλαμβανομένου, είναι αποτυχημένη γιατί ούτε τα τραπεζάκια μειώθηκαν, ούτε το κλίμα "πίστας" στο υπόγειο, ούτε φυσικά αυξήθηκε η δύναμη της υγιούς φοιτητικής (αν και λίγο ηδονοβλεπτικής) πλειοψηφίας του Πανεπιστημίου.
Παραδείγματα χρησιμότητας του ασύλου είναι δύσκολο να βρεθούν για την κοινωνία μας. Εξάλλου το ελληνικό Πανεπιστήμιο είναι προνόμιο της αστικής ,ελληνο ορθόδοξης νεολαίας που τυγχάνει να τα έχει πολύ καλά με τους μηχανισμούς του κράτους. Αλλά αν υπήρχαν έστω και ως δια μαγείας, παιδιά οικονομικών μεταναστών συμφοιτητές μας, παιδιά που ίσως να χρειαζόντουσαν να δουλέυουν χωρίς άδεια παρανομής (τώρα πως θα ταν φοιτητές είναι ένα θέμα) θα θέλατε εσείς να μπαίνει η ένδοξη ελληνική αστυνομία να τους μπουζουριάζει εν ώρα μαθήματος;;;;;(ξέρω πολλούς που δεν θα είχαν πρόβλημα ,ειδικά αν ο εν λόγω αλλοδαπός φοιτητής έβγαζε και υψηλό μέσο όρο- ένας λιγότερος).
Δυστυχώς για πολλούς το άσυλο είανι κάτι σαν την σπηλιά του Νταβέλη όπου καταφεύγουν οι λήσταρχοι να μοιραστούν τα κλοπιμαία. Για το βουλευτικό άσυλο που η κατάχρησή του θα έπρεπε να θίγει τον οποιοδήποτε δημοκρατικό πολιτη τσιμουδιά όμως ε;
Είπαμε είμαστε μια τυχερή και καθαρή νεολαία...
Last edited by ailouros on Sun Feb 04, 2007 11:01 pm, edited 1 time in total.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Θα γράψω ακόμα ένα post λέγοντας ότι αυτό που ζητάω είναι περισσότερη δημοκρατία στο Πανεπιστήμιο. Υπάρχει σήμερα δημοκρατία στο Πανεπιστήμιο; Μπορεί κάποιος να καλέσει τον Ισραηλινό πρέσβη σε κάποια δημόσια συζήτηση χωρίς να γίνει πανικός; Θα μπορούσα να έκανα αυτήν την συζήτηση (για την κατάργηση του ασύλου) σε κάποιο αμφιθέατρο; Ποιός φοιτητής θα προασπιστεί το άσυλο όταν αυτό παραβιάζεται 03:00 το πρωί;
Το άσυλο χρησιμοποιείται από ορισμένους χώρους για να ασκήσουν πιέσεις στην (εκάστοτε) κυβέρνηση. Πείτε μου μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση τα τελευταία 15 χρόνια που να μην επέφερε καταλήψεις. Αυτό που φοβούνται είναι ότι με την κατάργηση του ασύλου δεν θα υπάρχει προστασία απέναντι στις καταλήψεις (η αστυνομία θα μπορεί να τις διαλύσει). Επίσης μπορεί οι πρυτάνεις να ζητήσουν από τις παρατάξεις κάποιους χώρους που έχουν καταλάβει. Αυτό ονομάζουν "περιορισμό της ελευθερίας διακίνησης ιδεών".
Όσο για την βουλευτική ασυλία, την θεωρώ σκανδαλώδη και αναφέρω ότι εγκληματικές ενέργειες (ακόμα και ανθρωποκτονίες) έχουν συγκαληφθεί κάτω από το πέπλο της. Για παράδειγμα, μεθυσμένος βουλευτής να προκαλεί αυτοκινητιστικό ατύχημα, να σκοτώνει τους επιβάτες του άλλου αυτοκινήτου και να αρνείται να υποστεί αλκοτέστ.
Το άσυλο χρησιμοποιείται από ορισμένους χώρους για να ασκήσουν πιέσεις στην (εκάστοτε) κυβέρνηση. Πείτε μου μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση τα τελευταία 15 χρόνια που να μην επέφερε καταλήψεις. Αυτό που φοβούνται είναι ότι με την κατάργηση του ασύλου δεν θα υπάρχει προστασία απέναντι στις καταλήψεις (η αστυνομία θα μπορεί να τις διαλύσει). Επίσης μπορεί οι πρυτάνεις να ζητήσουν από τις παρατάξεις κάποιους χώρους που έχουν καταλάβει. Αυτό ονομάζουν "περιορισμό της ελευθερίας διακίνησης ιδεών".
Όσο για την βουλευτική ασυλία, την θεωρώ σκανδαλώδη και αναφέρω ότι εγκληματικές ενέργειες (ακόμα και ανθρωποκτονίες) έχουν συγκαληφθεί κάτω από το πέπλο της. Για παράδειγμα, μεθυσμένος βουλευτής να προκαλεί αυτοκινητιστικό ατύχημα, να σκοτώνει τους επιβάτες του άλλου αυτοκινήτου και να αρνείται να υποστεί αλκοτέστ.
Last edited by rapadder on Sun Feb 04, 2007 11:09 pm, edited 1 time in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Παρόλο που είμαι κατά των καταλήψεων (επειδή και η μειοψηφία έχει δικαιώματα), δεν νομίζω ότι η αστυνομία θα επέμβει. Επίσης η κατάληψη δεν είναι αυτοσκοπός. Δηλαδή ακόμα και η αστυνομία να επέμβει, η εκάστοτε κυβέρνηση θα έχει πάρει το μήνυμα. Τέλος δεν μπορώ να φανταστώ ελληνική κυβέρνηση που θα παρέμβει με τα ΜΑΤ για να σπάσει μια κατάληψη.
Δεν είμαι 100% σίγουρος για το αν η αστυνομία θα πρέπει να επέμβει σε μια κατάληψη. Αν και θεωρώ το μέτρο (στη σημερινή συγκυρία) ακραίο, υπάρχουν καταλήψεις που είναι πιο "δίκαιες" από άλλες. Για παράδειγμα, στο νομοσχέδιο που αφορούσε την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, το 95% των φοιτητών του ΕΜΠ ήταν εναντίον. Ας έχει λοιπόν ληφθεί η απόφαση σε δημοκρατικό κλίμα και με ουσιαστική συμμετοχή και τότε ας μην επέμβει καμία αστυνομία.
Η χούντα στο Πολυτεχνείο δεν ενοχλήθηκε επειδή χάθηκαν 4 διδακτικές μέρες, ενοχλήθηκε επειδή ο κόσμος πήρε θάρρος και άρχισε να αντιδρά δημόσια εναντίον της. Αυτό που μέτρησε δεν ήταν η κατάληψη (αυτή καθ' αυτή) αλλά η δημόσια και ελεύθερη προβολή αιτημάτων. Η ουσία δεν είναι το να κλειδωθούμε στο Πανεπιστήμιο και να χάνουμε διαλέξεις, παρά στο να προβληθούν αιτήματα.
Σε καθε περίπτωση, για να απαντήσω και στο ερώτημα που έθεσε ο Maverick, αυτή είναι η μόνη περίπτωση που η κατάργηση του ασύλου θα επέφερε πιθανό περιορισμό στην άσκηση πολιτικής.
Δεν είμαι 100% σίγουρος για το αν η αστυνομία θα πρέπει να επέμβει σε μια κατάληψη. Αν και θεωρώ το μέτρο (στη σημερινή συγκυρία) ακραίο, υπάρχουν καταλήψεις που είναι πιο "δίκαιες" από άλλες. Για παράδειγμα, στο νομοσχέδιο που αφορούσε την ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, το 95% των φοιτητών του ΕΜΠ ήταν εναντίον. Ας έχει λοιπόν ληφθεί η απόφαση σε δημοκρατικό κλίμα και με ουσιαστική συμμετοχή και τότε ας μην επέμβει καμία αστυνομία.
Η χούντα στο Πολυτεχνείο δεν ενοχλήθηκε επειδή χάθηκαν 4 διδακτικές μέρες, ενοχλήθηκε επειδή ο κόσμος πήρε θάρρος και άρχισε να αντιδρά δημόσια εναντίον της. Αυτό που μέτρησε δεν ήταν η κατάληψη (αυτή καθ' αυτή) αλλά η δημόσια και ελεύθερη προβολή αιτημάτων. Η ουσία δεν είναι το να κλειδωθούμε στο Πανεπιστήμιο και να χάνουμε διαλέξεις, παρά στο να προβληθούν αιτήματα.
Σε καθε περίπτωση, για να απαντήσω και στο ερώτημα που έθεσε ο Maverick, αυτή είναι η μόνη περίπτωση που η κατάργηση του ασύλου θα επέφερε πιθανό περιορισμό στην άσκηση πολιτικής.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...