Πρώτη η Ελλάδα και στην πειρατεία λογισμικού.

Αναδημοσιεύσεις άρθρων και συζητήσεις με θέμα την τεχνολογία.
Post Reply
User avatar
ttoppouzokypraios
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 304
Joined: Thu May 06, 2004 4:07 pm
Location: back to my fields :-)
Contact:

Πρώτη η Ελλάδα και στην πειρατεία λογισμικού.

Post by ttoppouzokypraios » Mon Jul 26, 2004 2:22 pm

Η Ελλάδα έρχεται πρώτη στην πειρατεία λογισμικού σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Μελέτης της IDC και η οποία ανακοινώθηκε από την Business Software Alliance (BSA).

Σε 37% ανέρχεται το ποσοστό πειρατείας λογισμικού στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Μελέτης της IDC για την πειρατεία το 2003, τα οποία ανακοινώθηκαν από την Business Software Alliance (BSA). Επιπλέον, υπολογίστηκε το κόστος της πειρατείας για τις τοπικές και διεθνείς εταιρίες παραγωγής λογισμικού στην περιοχή, με την αξία του πειρατικού λογισμικού να εκτιμάται σε περισσότερα από 8 δισ. ευρώ.

Όσον αφορά την Ελλάδα, το ποσοστό της πειρατείας εκτιμάται σε 63%, υπερβαίνοντας κατά πολύ τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το συγκεκριμένο ποσοστό πειρατείας είναι το υψηλότερο μεταξύ των κρατών-μελών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που εντάχθηκαν πρόσφατα στην Ευρώπη των 25. Επιπλέον, η αξία του λογισμικού που διακινείται παράνομα στη χώρα μας αγγίζει τα 70,8 εκατ. ευρώ (86,9 εκατ. δολάρια).

Η φετινή μελέτη της BSA για τη διεθνή πειρατεία λογισμικού, η οποία πραγματοποιείται για πρώτη φορά από τη διεθνή εταιρία τεχνολογικών ερευνών IDC, καλύπτει σημαντικούς τομείς της αγοράς λογισμικού όπως τα λειτουργικά συστήματα, το καταναλωτικό λογισμικό και το λογισμικό τοπικής παραγωγής. Ο συνυπολογισμός των νέων αυτών κατηγοριών δίνει μια ευρύτερη και ακριβέστερη εικόνα του προβλήματος της πειρατείας λογισμικού.

Για τις ανάγκες της έρευνας η IDC αξιοποίησε τα διεθνή στοιχεία της για τις αποστολές λογισμικού και hardware, πραγματοποίησε περισσότερες από 5.600 συνεντεύξεις σε 15 χώρες και χρησιμοποίησε τους αναλυτές της ανά τον κόσμο για να αξιολογήσει τις συνθήκες των τοπικών αγορών. Η IDC αποτίμησε το ποσοστό πειρατείας και την αξία του πειρατικού λογισμικού, χρησιμοποιώντας δικά της μοντέλα υπολογισμού για τις παραδόσεις Η/Υ, λογισμικού και αδειών χρήσης από όλες τις εταιρείες του κλάδου σε 86 χώρες.


Η Πειρατεία Λογισμικού στην Ευρωπαϊκή Ένωση, 2003:

Αυστρία 27%
Βέλγιο 29%
Γαλλία 45%
Γερμανία 30%
Δανία 26%
Δημοκρατία της Τσεχίας 40%
Ελλάδα 63%
Εσθονία 54%
Ιρλανδία 41%
Ισπανία 44%
Ιταλία 49%
Κύπρος 55%
Λετονία 57%
Λιθουανία 58%
Μάλτα 46%
Μεγάλη Βρετανία 29%
Ολλανδία 33%
Ουγγαρία 42%
Πολωνία 58%
Πορτογαλία 41%
Σλοβακία 50%
Σλοβενία 52%
Σουηδία 27%
Φιλανδία 31%

Περιφέρεια 37%

http://www.e-go.gr

:-D :-D :-D
"I'm not smart enough to debate you
point to point but I have the feeling
that 60% of what you say is crap"
David Letterman
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Mon Jul 26, 2004 5:06 pm

Είχε κανείς αμφιβολία περι τούτου.
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
User avatar
vagalati
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 579
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:46 pm
Location: 7000 miles away from aueb

Post by vagalati » Mon Jul 26, 2004 8:18 pm

Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς γιατί γίνεται αυτό.
Ni!! Ni!! Ni!!
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Mon Jul 26, 2004 10:39 pm

Μην μου πείς ότι άμα το Λογισμικό ήταν φθηνότερο δεν θα υπήρχε πειρατεία. Μεταξύ της καλής τιμής και του σχεδόν τζάμπα, σχεδόν όλοι θα διάλεγαν την εύκολη λύση της αντιγραφής. Και 20 Ευρώ να κόστιζαν τα Windows XP, πάλι οι περισσότεροι θα τα αντέγραφαν σε CDάκι των 0,5 ευρώ.
User avatar
YiannisF
byte level
byte level
Posts: 108
Joined: Fri Apr 30, 2004 2:59 pm
Location: Bristol, UK

Post by YiannisF » Tue Jul 27, 2004 10:19 am

Το πρόβλημα είναι ότι τώρα καλομάθαμε και αποκλείεται να αλλάξουμε συμπεριφορά, τουλάχιστον άμεσα. Αν από την αρχή ήταν λίγο πιο φτηνό το εμπορικό λογισμικό, ίσως να μη χτυπάγαμε τέτοια ποσοστά. Είναι βέβαια και στη φύση μας ως Έλληνες να βρίσκουμε πάντα την πιο ανώδυνη λύση.
Image
.::YF::.
User avatar
vagalati
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 579
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:46 pm
Location: 7000 miles away from aueb

Post by vagalati » Tue Jul 27, 2004 12:00 pm

rapadder wrote:Μην μου πείς ότι άμα το Λογισμικό ήταν φθηνότερο δεν θα υπήρχε πειρατεία. Μεταξύ της καλής τιμής και του σχεδόν τζάμπα, σχεδόν όλοι θα διάλεγαν την εύκολη λύση της αντιγραφής. Και 20 Ευρώ να κόστιζαν τα Windows XP, πάλι οι περισσότεροι θα τα αντέγραφαν σε CDάκι των 0,5 ευρώ.
Θα αναφερθώ στον χώρο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών μιας και εκεί γίνεται το έλα να δεις. Αν ένα παιχνίδι κάνει 20 ευρώ, προσωπικά θα το αγόραζα αυθεντικό, με την προυπόθεση ότι η συσκευασία δεν είναι για τα μπάζα!

Εξηγούμαι: Σε Ένα αυθεντικό παιχνίδι κρατάς την συσκευασία, αποκτά συλλεκτική αξία για σένα, περιέχει το manual του παιχνιδιού, ένα ωραίο ιλλουστρέ βιβλιαράκι με ωραίες εικονίτσες. Εκτός απο την αισθητική πλευρά, το manual σου είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για μερικά είδη παιχνιδιών (flight simulations, RPGs, strategies). Καμμιά φορά τα πακέτα μπορεί να περιλαμβάνουν καμμία αφίσα ή συλλεκτική κάρτα. Αυτά θα κάνουν τον κόσμο να αγοράσει αυθεντικά προιόντα.
Τώρα τα games κάνουν τουλάχιστον 40 ευρώ το κομμάτι, και σου δίνουν ένα μικρό dvdbox με ένα τρισέλιδο manual που περιγράφει πως να το εγκαταστήσεις, τα υπόλοιπα στο PDF manual στο cdrom! ´Ημαρτον! Τώρα το χτυπάς ή δεν το χτυπάς το αντίγραφο; Τι φοβερό θα χάσεις;

Όσο για τα άλλα software, χρησιμοποίησε εναλλακτικές φτηνές/freeware/opensource προτάσεις. Την έχουμει δει όλοι και παίρνουμε σε αντίγραφο το ακριβότερο προιόν και του χώνουμε ένα crack και είμαστε κύριοι, άσχετα αν χρησιμοποιούμε το 1% των features του.

Και μιας και ανέφερες τα Windows εμένα μου αρκούν τα 98 για τα παιχνίδια.

Σημείωση: Η πειρατεία δεν θα εξαφανιστεί ποτέ! Μιλάμε μόνο για μείωση αυτής.
Ni!! Ni!! Ni!!
User avatar
lumenintervalum
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2377
Joined: Thu May 06, 2004 7:06 pm
Location: somewhere far beyond..
Contact:

Post by lumenintervalum » Tue Jul 27, 2004 4:12 pm

άστα να πάνε...κάποτε αγόραζα κι εγώ αυθεντικά (προ 8ετίας),τώρα δεν παίζω καν!!αλλά τι νόημα έχει;;όντως είναι ένα χρωματιστό κουτί τις περισσότερες φορές!!
άσε που το αρχικό κόστος παραγωγής του παιχνιδιού είναι μεγάλο, το κόστος αναπαραγωγης είναι πάρα πολύ μικρό..τα βγάζουν κ με το παραπάνω τα λεφτά τους!!
We are just a moment in time
A blink of an eye
A dream for the blind
Visions from a dying brain
I hope you don't understand
_______________________
scraps& photo gallery στο deviantart- last update 25/08/06
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Wed Jul 28, 2004 5:29 pm

Κι εγώ δεν πιστεύω μια ότι μια τυποποιημένη συσκευασία μπορεί να κάνει κάποιον να δώσει 20 ευρώ παραπάνω για ένα παιχνίδι που σε 5 το πολύ μέρες θα έχει βαρεθεί,ή τερματίσει,ή δεν ξέρω τι....
Όσο για το software vagalati πιστεύω ότι όλα είναι θέμα πόρωσης και αυτοπροβολής.Μας αρέσι να λέμε "Χεχε έχω το τάδε προιόν που έιναι φοβερό και τρομερό και κάνει εκείνο και το άλλο..." χωρίς να μας νοιάζει ότι δεν ξέρουμε ούτε το 1% αυτών που μπορεί να κάνει και μάλλον δεν μας νοιάζει το τι μπορεί να κάνει αφού μας αρκεί που λέμε ότι το έχουμε!!!
Τουλάχιστον εγώ έχω πιάσει τον εαυτό μου να το κάνει πολλές φορές.
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
Post Reply

Return to “Τεχνολογικά Νέα”