Κατάληψη ΙΙ

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Post by The Punisher » Sat Mar 03, 2007 4:32 pm

Vag_plir wrote:Πάντως άλλο το :"με 10 εβδομάδες το εξάμηνο κατοχυρώνεται" και άλλο το "με λιγότερες από 10 εβδομάδες το εξάμηνο χάνεται"... ;)
μπορεί εσένα να σου αρέσουν απλά τα τυπικά (κανείς ξεπερνάει τους τύπους με την ενεργή ενασχόληση με το άθλημα), αλλά άποψη μου είναι να αφήσουμε τα παιχνίδια των λέξεων, και να δούμε αν μπορεί να βγει η απαιτούμενη ύλη μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Οι ίδιοι που φωνάζουν στις Γ.Σ. για εξίσωση του πτυχίου με τριετείς σπουδές, υποβαθμίζουν το πτυχίο μας.
Ευχαριστούμε για την βοήθεια, αλλά δε τη χρειαζόμαστε...

Χάρης
User avatar
smoky
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 212
Joined: Sat May 14, 2005 5:33 pm
Academic status: N>4
Gender:
Contact:

Post by smoky » Sat Mar 03, 2007 5:07 pm

The Punisher wrote:
Vag_plir wrote:Πάντως άλλο το :"με 10 εβδομάδες το εξάμηνο κατοχυρώνεται" και άλλο το "με λιγότερες από 10 εβδομάδες το εξάμηνο χάνεται"... ;)
μπορεί εσένα να σου αρέσουν απλά τα τυπικά (κανείς ξεπερνάει τους τύπους με την ενεργή ενασχόληση με το άθλημα), αλλά άποψη μου είναι να αφήσουμε τα παιχνίδια των λέξεων, και να δούμε αν μπορεί να βγει η απαιτούμενη ύλη μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Οι ίδιοι που φωνάζουν στις Γ.Σ. για εξίσωση του πτυχίου με τριετείς σπουδές, υποβαθμίζουν το πτυχίο μας.
Ευχαριστούμε για την βοήθεια, αλλά δε τη χρειαζόμαστε...

Χάρης
+1
Vag_plir
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 308
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:50 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by Vag_plir » Sat Mar 03, 2007 5:28 pm

The Punisher wrote:
Vag_plir wrote:Πάντως άλλο το :"με 10 εβδομάδες το εξάμηνο κατοχυρώνεται" και άλλο το "με λιγότερες από 10 εβδομάδες το εξάμηνο χάνεται"... ;)
μπορεί εσένα να σου αρέσουν απλά τα τυπικά (κανείς ξεπερνάει τους τύπους με την ενεργή ενασχόληση με το άθλημα), αλλά άποψη μου είναι να αφήσουμε τα παιχνίδια των λέξεων, και να δούμε αν μπορεί να βγει η απαιτούμενη ύλη μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Οι ίδιοι που φωνάζουν στις Γ.Σ. για εξίσωση του πτυχίου με τριετείς σπουδές, υποβαθμίζουν το πτυχίο μας.
Ευχαριστούμε για την βοήθεια, αλλά δε τη χρειαζόμαστε...

Χάρης
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω προς τι αυτή η επίθεση.
Αυτό που είπα είναι κάτι που το είδαμε στη πράξη με την απόφαση της Συγκλήτου δηλαδή με λιγότερο από 10,5 εβδομάδες μάθημα το εξάμηνο δεν χάθηκε...Τώρα για να καλυφθεί η ύλη και εγώ μαζί σου είμαι και εγώ θέλω να γίνουν κανονικά τα μαθήματα και μάλιστα έκανα και σχετική πρόταση.Προφανώς και είμαι κατά της υποβάθμισης και από εξωγενείς παράγοντες (ιδιωτικά πανεπιστήμια ,τρίχρονα πτυχία κ.ο.κ) αλλά και από εσωτερικούς...Τέλος όσο αφορά το "ευχαριστούμε για την βοήθεια" δεν αντιλαμβάνομαι ακριβώς τον πληθυντικό

Με όλη την καλή διάθεση ,Βαγγέλης
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Post by The Punisher » Sat Mar 03, 2007 6:04 pm

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω προς τι αυτή η επίθεση. [...] Τέλος όσο αφορά το "ευχαριστούμε για την βοήθεια" δεν αντιλαμβάνομαι ακριβώς τον πληθυντικό
σαφώς και δεν αναφέρομαι σε εσένα, απλά τελευταία έχουμε κολλήσει στο ποιος θα μεταφράσει πιο καλά το νόμο, και ξεχνάμε την ουσία. Ο πληθυντικός δε σε αποκλείει από το "εμείς", απλά αποκλείει εμένα και κάποιους άλλου φοιτητές που έχουμε την ίδια άποψη από το "οι άλλοι", από αυτούς που κολλάνε στους τύπους και η μόνη τους επαφή με τις παραδώσεις είναι η "ημέρα της ύλης". Πραγματικά δε θέλω καμία βοήθεια από τέτοιους "επαγγελματίες φοιτητές"
theo_
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 488
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:00 am
Location: a world without time

Post by theo_ » Sat Mar 03, 2007 6:52 pm

9 μήνες τα πανεπιστήμια έχουν παραλύσει κ δεν πραγμάτωνουν το σκοπό τους λόγω των καταλήψεων.
2 (ουσιαστικές) εξεταστικές χαμένες κ ένα εξάμηνο λειψό.Αν συνεχιστεί η κατάληψη αυτή μιλάμε κ για 2ο ανούσιο εξαμηνο.
κ ερωτώ. Μήπως ο λάος δεν σκύβει το κεφάλι αν κάνει μάθημα? Τι σχέση έχει η αντίδραση του ΦΚ με τα κλειστά πανεπιστήμια?
δηλαδή αν θέλαμε να αλλάξει το σύστημα της δημόσιας υγείας θα κάναμε απεργία πείνας μέχρι να μας λυπηθεί ο υπουργός?

P.S. είμαι σίγουρα κατά της κατάληψης αλλά όχι υπέρ του νομοσχεδίου (τουλ έτσι ασαφές όπως παρουσιάζεται)
People are never more insecure than when they become obsessed with their fears at the expense of their dreams
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Sat Mar 03, 2007 7:09 pm

theo_ wrote: δηλαδή αν θέλαμε να αλλάξει το σύστημα της δημόσιας υγείας θα κάναμε απεργία πείνας μέχρι να μας λυπηθεί ο υπουργός?
Είμαι σίγουρος ότι μερικοί θα έκαναν ακόμη και αυτό... Η άλλη λύση είναι να κλείσεις τα νοσοκομεία και να μη νοσηλεύεται κανείς. Έτσι θα λυθούν και άλλα πολλά προβλήματα μαζί. Αυτό απαιτεί η αγωνιστική-αυτοκαταστροφική νοοτροπία. Έτσι έχουν μάθει πολλοί (δυστυχώς) να συναλλάσσονται και να εκθέτουν τα αιτήματά τους. Ο διάλογος είναι για τους βαρβάρους...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Sat Mar 03, 2007 9:43 pm

Code: Select all

The_Punisher++;
The Punisher wrote:άποψη μου είναι να αφήσουμε τα παιχνίδια των λέξεων, και να δούμε αν μπορεί να βγει η απαιτούμενη ύλη μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.
Και εγώ αυτό λέω. ;)
The_Punisher wrote:τελευταία έχουμε κολλήσει στο ποιος θα μεταφράσει πιο καλά το νόμο, και ξεχνάμε την ουσία

Code: Select all

++The_Punisher;
Είναι καλό να γνωρίζουμε το νόμο, αλλά δεν είναι καλό να μένουμε εκεί.
Vag_Plir wrote:Τώρα για να καλυφθεί η ύλη και εγώ μαζί σου είμαι και εγώ θέλω να γίνουν κανονικά τα μαθήματα και μάλιστα έκανα και σχετική πρόταση
Αυτό που έχει πραγματική σημασία είναι το αν διδάχθηκες κάτι από όλη αυτή την ιστορία. ;)
(Και όχι μόνο εσύ)
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Sun Mar 04, 2007 12:34 am

Εμένα αυτό που με εκνευρίζει είναι το εξής:

Έχουμε ένα "πρόβλημα" (ιδιωτικά πανεπιστήμια - άρθρο 16).Αποφασίζουμε κατάληψη η οποία είναι ένας τρόπος αντίδρασης και πίεσης για το πρόβλημα αυτό.

Πρέπει όλοι να παραδεχτούμε ότι η κατάληψη είναι μία προβληματική κατάσταση και όχι να το θεωρούμε πανηγυράκι .
Δλδ θα έπρεπε να λέμε : "Δυστυχώς αναγκαζόμαστε να κάνουμε κατάληψη για τους ΧΥ λόγους.." και όχι να είμαστε χαρούμενοι γι'αυτό.

Εκεί εκνευρίζομαι με κάποιους υποστηριχτές των καταλήψεων , που το παρουσιάζουν σαν μια ευχάριστη κατάσταση.
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Sun Mar 04, 2007 11:04 am

alexo wrote: Πρέπει όλοι να παραδεχτούμε ότι η κατάληψη είναι μία προβληματική κατάσταση και όχι να το θεωρούμε πανηγυράκι .
Δλδ θα έπρεπε να λέμε : "Δυστυχώς αναγκαζόμαστε να κάνουμε κατάληψη για τους ΧΥ λόγους.." και όχι να είμαστε χαρούμενοι γι'αυτό.

Εκεί εκνευρίζομαι με κάποιους υποστηριχτές των καταλήψεων , που το παρουσιάζουν σαν μια ευχάριστη κατάσταση.
Δεν το παρουσιάζουν ή παρουσιάζουμε έτσι, αλλά ως επαναστατική κίνηση, ένδειξη αγωνιστικής διάθεσης. Τα όσα θυσιάζουμε(βλέπε μισά εξάμηνα, χαμένες εξεταστικές) είναι αμελητέα ή μάλλον τόσο ασήμαντα μπροστά στον εκάστοστε πανφοιτητικό σκοπό που εξυπηρετεί η κατάληψη. Το χειρότερο από όλα είναι ότι οι εκπρόσωποι των φοιτητών στερούνται εναλλακτικών ιδεών για να κάνουν την αναγκαία τους επανάσταση και να εξυπηρετήσουν πραγματικά τα όσα αξίζει να διεκδικήσουν οι φοιτητές. Φαίνεται όμως ότι προτιμούν να έχουν στο πλευρό τους τους λεγόμενους κουκουλοφόρους, παρά τον μέσο ανεξάρτητο και ουδέτερο φοιτητή που ενδιαφέρεται για τις σπουδές του.
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
theo_
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 488
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:00 am
Location: a world without time

Post by theo_ » Sun Mar 04, 2007 12:29 pm

ενδιαφέρουσα άποψη..ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!

link εδώ
People are never more insecure than when they become obsessed with their fears at the expense of their dreams
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Sun Mar 04, 2007 12:44 pm

alexo wrote:Εκεί εκνευρίζομαι με κάποιους υποστηριχτές των καταλήψεων , που το παρουσιάζουν σαν μια ευχάριστη κατάσταση.
Μία από τα ίδια. Μάλιστα εκνευρίζομαι όχι μόνον από αυτό, αλλά κι από το γεγονός ότι κάποιες... οντότητες υπέρ της κατάληψης παρουσιάζουν την κατάσταση σαν όλα να πηγαίνουν ομαλά, ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα κι ότι δεν χρειάζεται να ανησυχεί κανείς για τίποτα (π.χ. τα εξάμηνα έστω και ακρωτηριασμένα τελικά θα μετρηθούν έστω και την τελευταία στιγμή, οι εξεταστικές έστω και διπλές/τριπλές/εξαπλές/100απλές τελικά θα γίνουν κτλ.). Κατ' εμέ, αυτό είναι στην καλύτερη περίπτωση ανευθυνότητα.
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sun Mar 04, 2007 1:34 pm

[οφφ-τοπικ]
Αρκετοί φοιτητές θεωρούν ότι απέναντι τους είναι η Γιαννάκου, το Υπουργείο, η (εκάστοτε) κυβέρνηση. Ζούμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Όταν πάρετε το πτυχίο σας, αυτό το πτυχίο με τις διπλές εξεταστικές και τα εξάμηνα των 10,5 εβδομάδων και των (στα χαρτιά) 21 διαλέξεων, θα έχετε απέναντι σας έναν εργοδότη που θα έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις (για να σας δώσει λεφτά της προκοπής). Αν είσαστε κατώτεροι των απαιτήσεων του, θα έχετε πρόβλημα. Διαφορετικά σας καλοσωρίζω στα FutureKids, Technoplus, ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ, ωρομίσθιος στο Δημοτικό, "μαθήματα ECDL στο 69Χ234546", κλπ. Ποιό λοιπόν είναι το νόημα των n-πλών (n>=2) εξεταστικών, όταν σε ορισμένα μαθήματα άτομα δεν έχουν εξεταστεί ούτε στην πρώτη εργασία (από τις τρείς που προέβλεπε το μάθημα); Γιατί υποβιβάζετε τον εαυτό σας και ανέχεστε να σας κοροϊδεύουν; Ένα πτυχίο θα πάρετε, γιατί να σας το ρημάξουν και εσείς να μην αντιδράτε καθόλου; Ξέρετε τι test έχετε να περάσετε για να βρείτε εργασία σε σοβαρή εταιρία (test γνώσεων μέχρι και ψυχομετρικά, πολλαπλές συνεντεύξεις);
Νομίζετε ότι οι απόφοιτοι του Deree, του AIT, του NYC (New York College) είναι κατώτεροι από εσας; Είστε σίγουροι ότι θα είστε σε θέση να συγκριθείτε με τους απόφοιτους των ξένων Πανεπιστημίων (3τούς διάρκειας) όταν πάρετε πτυχίο; Πόσο διαρκεί ένα εξάμηνο σε ένα Πανεπιστήμιο του εξωτερικού; 10 εβδομάδες; Νομίζω πώς όχι. (Ή μάλλον νομίζω πως ναι γιατί τώρα διάβασα το post του ailouros απο κάτω :). Το θέμα είναι να μην θεωρούμε ότι το να γίνει η εξεταστική υπό τις παρούσες συνθήκες είναι πανάκεια).
[/οφφ-τοπικ]
Last edited by rapadder on Sun Mar 04, 2007 2:10 pm, edited 5 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Sun Mar 04, 2007 1:46 pm

Σατανική σύμπτωση αλλά στο εξωτερικό τουλάχιστον στην Μ.Βρετανία δεκα εβδομάδες (δεν έχω κοιτάξει και όλα τα Πανεπιστήμια τι κάνουν αλλά φαντάζομαι είναι ίδια).Το point είναι ότι στο εξάμηνο διδασκαλίας είναι περίπου 3 μήνες αλλά κάθε μάθημα διδάσκεται 2 και όχι 4 ώρες την εβδομάδα..Αλλά πίστεψε με οι 2 αυτές ώρες είναι αρκετά πιο πυκνές και υπεραρκετές.Υπάρχει διαφορά φιλοσοφίας και στα εκπαιδευτικά οποιαδήποτε σύγκριση με το εξωτερικό είναι ανεδαφική.. Ας δουμε λοιπόν και τι μαθαίνει κανείς και με ανοιχτά Πανεπιστήμια και αν η ποιότητα των σπουδών θα βελτιωθεί με τις νέες ρυθμίσεις...
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Sun Mar 04, 2007 1:55 pm

tZoLe wrote: Δεν το παρουσιάζουν ή παρουσιάζουμε έτσι, αλλά ως επαναστατική κίνηση, ένδειξη αγωνιστικής διάθεσης.
θα έπρεπε να παρουσιάζεται όμως ,ως αναγκαίο κακό.
Γίνεται αυτό; Δεν νομίζω.. (από τους περισσότερους)
Συμφωνώ μαζί σου για τους αναλλακτικούς τρόπους.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sun Mar 04, 2007 3:01 pm

Μόλις διάβασα σε άρθρο στο ΒΗΜΑ για το Ο.Π.Α. ότι: η Σύγκλητος αποφάσισε να παρατείνει κατά μία εβδομάδα το εξάμηνο όταν ολοκληρωθούν οι καταλήψεις των φοιτητών και να διενεργήσει διπλή εξεταστική τον Ιούνιο.
Αναπροσαρμόζω το πρόγραμμα που είχα κάνει post με βάση αυτήν την πληροφορία:
rapadder wrote: Τετάρτη 7 Μαρτίου: Κατάληψη
Πέμπτη 8 Μαρτίου: Γενική Συνέλευση
Παρασκευή 9 Μαρτίου: Επανέναρξη μαθημάτων (αναπλήρωση μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου).
Παρασκευή 16 Μαρτίου:'Εναρξη εαρινού εξαμήνου
Δευτέρα 19 Μαρτίου - Παρασκευή 23 Μαρτίου: 1η εβδομάδα
Δευτέρα 26 Μαρτίου - Παρασκευή 30 Μαρτίου: 2η εβδομάδα

Διακοπή μαθημάτων για Πάσχα: Μ. Δευτέρα 2 Απριλίου 2007
Επανέναρξη μαθημάτων
:

Δευτέρα 16 Απριλίου - Παρασκευή 20 Απριλίου: 3η εβδομάδα
...
Δευτέρα 14 Μαϊου - Παρασκευή 20 Μαϊου: 7η εβδομάδα
Δευτέρα 21 Μαϊου - Παρασκευή 25 Μαϊου: 8η εβδομάδα
Δευτέρα 28 Μαϊου - Παρασκευή 1 Ιουνίου: 9η εβδομάδα
Δευτέρα 4 Ιουνίου - Παρασκευή 8 Ιουνίου: 10η εβδομάδα

Δευτέρα 11 Ιουνίου: 'Εναρξη εξεταστικής περιόδου
Παρασκευή 13 Ιουλίου: Λήξη εξεταστικής περιόδου (αν διαρκέσει 5 εβδομάδες)
...
Παρασκευή 27 Ιουλίου: Προθεσμία παράδοσης βαθμολογιών στις Γραμματείες.
Δευτέρα 30 Ιουλίου: Οι Γραμματείες είναι κλειστές για το καλοκαίρι.
Δευτέρα 20 Αυγούστου: Οι Γραμματείες ανοίγουν.
Δευτέρα 27 Αυγούστου: Πιθανή έναρξη της εξεταστικής περιόδου του Σεπτεμβρίου.
Παραδοχές:
- Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν την Παρασκευή 9 Μαρτίου.
- Το εαρινό εξάμηνο θα διαρκέσει 10 εβδομάδες και μια μέρα.
- Οι βαθμολογίες θα πρέπει να έχουν παραδωθεί στην Γραμματεία μέχρι και την Παρασκευή 27 Ιουλίου. Επειδή οι καθηγητές χρειάζονται κάποιο χρόνο για να διορθώσουν τα γραπτά, πρέπει να υπάρχει ένα κενό (δύο εβδομάδων περίπου) από τότε που δώθηκαν τα τελευταία μαθήματα μέχρι και την λήξη της σχετικής προθεσμίας. Μετά οι Γραμματείες κλείνουν και ανοίγουν πάλι Δευτέρα 20 Αυγούστου.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Sun Mar 04, 2007 4:56 pm

Σταμάτη πραγματικά δεν καταλαβαίνω με ποιον τρόπο βγάζεις τα προγράμματα.... (και από όσο θυμάμαι είναι και NP-complete)
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Sun Mar 04, 2007 5:17 pm

ailouros wrote:Σατανική σύμπτωση αλλά στο εξωτερικό τουλάχιστον στην Μ.Βρετανία δεκα εβδομάδες (δεν έχω κοιτάξει και όλα τα Πανεπιστήμια τι κάνουν αλλά φαντάζομαι είναι ίδια).Το point είναι ότι στο εξάμηνο διδασκαλίας είναι περίπου 3 μήνες αλλά κάθε μάθημα διδάσκεται 2 και όχι 4 ώρες την εβδομάδα..Αλλά πίστεψε με οι 2 αυτές ώρες είναι αρκετά πιο πυκνές και υπεραρκετές.Υπάρχει διαφορά φιλοσοφίας και στα εκπαιδευτικά οποιαδήποτε σύγκριση με το εξωτερικό είναι ανεδαφική..
Αν μετρήσεις, η κανονική διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου φέτος ήταν 10 εβδομάδες και 2 ημέρες (δηλαδή το ελάχιστο δυνατό που ορίζει ο νόμος). Κανονικά είναι 13 εβδομάδες, αλλά φέτος ξεκίνησε 26 Οκτωβρίου και χάθηκαν οι 3 επιπλέον εβδομάδες. Φέτος (θα) είμασταν όπως στα Αγγλικά Πανεπιστήμια, αλλά είμαστε χειρότερα.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
lewton
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 446
Joined: Thu Nov 18, 2004 5:28 pm
Location: In the vast, deep forest of Hyrule...
Contact:

Post by lewton » Sun Mar 04, 2007 9:42 pm

alexo wrote:Εμένα αυτό που με εκνευρίζει είναι το εξής:

Έχουμε ένα "πρόβλημα" (ιδιωτικά πανεπιστήμια - άρθρο 16).Αποφασίζουμε κατάληψη η οποία είναι ένας τρόπος αντίδρασης και πίεσης για το πρόβλημα αυτό.

Πρέπει όλοι να παραδεχτούμε ότι η κατάληψη είναι μία προβληματική κατάσταση και όχι να το θεωρούμε πανηγυράκι .
Δλδ θα έπρεπε να λέμε : "Δυστυχώς αναγκαζόμαστε να κάνουμε κατάληψη για τους ΧΥ λόγους.." και όχι να είμαστε χαρούμενοι γι'αυτό.

Εκεί εκνευρίζομαι με κάποιους υποστηριχτές των καταλήψεων , που το παρουσιάζουν σαν μια ευχάριστη κατάσταση.
Συμφωνώ απόλυτα.
Με έχει εκνευρίσει απίστευτα αυτή η αγωνολαγνεία.
Έχω την εντύπωση ότι πολλοί «εκπρόσωποι φοιτητών» είναι της άποψης «αγωνιζόμαστε για να αγωνιζόμαστε» και ότι το όλο θέμα με την αναθεώρηση του Συντάγματος τους «έκατσε λαχείο» αφού μπόρεσαν επιτέλους να πείσουν αρκετούς φοιτητές να κατέβουν να ψηφίσουν υπέρ των καταλήψεων.
Δε βλέπω να υπάρχει η αγωνία που θα έπρεπε σχετικά με το μέλλον της παιδείας και κατ'επέκταση το μέλλον όλων μας (και δεν αναφέρομαι στις χαμένες εξεταστικές αλλά στο μέλλον ως πολύ πιο ευρεία έννοια). Θα περίμενα πολύ μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης.


Ίσως τελικά να είναι καλύτερη η παράταξη που ασχολείται μόνο με την Αποστολία Ζώη και τον Κιάμο και αυτό βγάζει ως προφίλ. Κάτι άλλες που το παίζουν και καλά υπεύθυνες είναι που κάνουν τη ζημιά.
Σόρι για το βαμένο σχόλιο, αν είναι εκτός κανόνων ας σβηστεί, αλλά ήθελα να το γράψω.
Stop playing games... feel them.
Image
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Sun Mar 04, 2007 10:02 pm

Δυστυχως η γνωση εχει μπει σε δευτερη (η καμμια) θεση. Κ δυστυχως απο σχεδον ολους.
Image
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Mon Mar 05, 2007 12:23 pm

φίλε lewton αυτή η παράταξη κάνει τώρα την πάπια γιατί τώρα την βολεύει. Σιγά μην το κάνει για το καλό της παιδείας. Η γραμμή έρχεται από πάνω. Νομίζω ότι σε αντίστοιχη περίπτωση με άλλη κυβέρνηση απλά θα αλλάζανε οι ρόλοι!
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Mon Mar 05, 2007 12:38 pm

Παρακαλώ να σταματήσουν οι "χρωματισμοί" και να συνεχίσουμε σε πνευμα "μη κομματικό".

Παραθέτω την πιο κάτω συνέντευξη του προέδρου της Ακαδημίας Αθηνών, κ. Παναγιώτη Βοκοτόπουλο στην «Καθημερινή» για την ανάγκη διακομματικής συναίνεσης.
«Τα πανεπιστήμια να μείνουν ανοικτά!»

«Συναίνεση» είναι η λέξη «κλειδί» και ταυτόχρονα η έκκληση που απευθύνει στα κόμματα ο καθηγητής Βυζαντινής Αρχαιολογίας κ. Παναγιώτης Βοκοτόπουλοw και Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών. Επί 21 χρόνια μοίρασε τη ζωή του ανάμεσα στα πανεπιστημιακά έδρανα (στο Αριστοτέλειο αρχικά και μετά στο Καποδιστριακό) και στην αρχαιολογική σκαπάνη. Σήμερα που η τριτοβάθμια εκπαίδευση βρίσκεται σε βαθύτατη κρίση, οι απόψεις του εκφράζουν την αγωνία ενός ανθρώπου με σπουδαίο έργο, που έχει «πονέσει» την πανεπιστημιακή εκπαίδευση. «Παρατηρώ ότι λίγοι άνθρωποι έχουν πραγματικό μεράκι γι’ αυτό που κάνουν. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει ότι έχουμε μόνο δικαιώματα και όχι υποχρεώσεις», προσθέτει με νόημα, θυμίζοντας τις ευθύνες που όλοι οφείλουν να αναλάβουν.

— Ποιο νομίζεται ότι είναι σήμερα το πρόβλημα στην εκπαίδευση και, κυρίως, στην τριτοβάθμια;

— Κοιτάξτε, όλα μπορούν να μελετηθούν. Η ουσία είναι, όμως, να γίνει ουσιαστικός διάλογος. Είναι κρίμα που δεν βλέπουμε ποτέ να υπάρχει διακομματική συναίνεση για την Παιδεία. Κάθε κυβέρνηση κάνει το δικό της, ενώ η αντιπολίτευση απορρίπτει ό,τι προτείνει η κυβέρνηση. Και βλέπουμε ότι η κατάσταση αυτή διαιωνίζεται.

— Εδώ και μήνες έχουμε κλειστά πανεπιστήμια, καταλήψεις, κινητοποιήσεις. Ολα αυτά οφείλονται στην απουσία συναινετικού λόγου και αντίληψης;

— Βεβαίως. Τα πανεπιστήμια πρέπει να μένουν ανοιχτά. Είναι παράλογη η κατάληψη. Φυσικά και οι φοιτητές μπορούν να διαμαρτύρονται και να διεκδικούν τα αιτήματά τους μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες. Ομως, δεν μπορούν να εμποδίζουν τους άλλους (π.χ. τους διοικητικούς υπαλλήλους, τις υπηρεσίες των ιδρυμάτων) να κάνουν τη δουλειά τους. Πόσω μάλλον που στις καταλήψεις γίνονται καταστροφές, που τελικά τις πληρώνει και τις ξαναπληρώνει ο ελληνικός λαός. Ξέρετε, παρότι στην Ελλάδα για ό,τι έχουμε κάνει, έχουμε χρησιμοποιήσει την διεθνή εμπειρία, πουθενά στο εξωτερικό δεν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα.

— Παρατηρούμε ότι για ορισμένα θέματα υπάρχουν αντιδράσεις και μόνο στο άκουσμα μιας λέξης. Για παράδειγμα, αυτό γίνεται με την αξιολόγηση στα πανεπιστήμια, με την συζήτηση για το πανεπιστημιακό άσυλο...

— Είναι δεδομένο ότι πρέπει να γίνει η αξιολόγηση των πανεπιστημίων και των πανεπιστημιακών. Μόνον έτσι μπορεί να προοδεύσει το κάθε ίδρυμα. Από την άλλη, φυσικά και χρειάζεται να υπάρχει αστυνόμευση στα ελληνικά πανεπιστήμια. Στην Σορβόννη –σε μία χώρα με τον Μάη του ’68, με το σημαντικό φοιτητικό κίνημα– και υπάρχει ένστολη αστυνομία. Γιατί είναι παράλογο να υπάρχει μία άοπλη, ένστολη δύναμη υπό τις διαταγές της πρυτανείας, η οποία να επιβλέπει την εφαρμογή του νόμου; Ευρύτερα, διαπιστώνω ότι στην Ελλάδα μένουμε πίσω. Ας πούμε, άλλες χώρες έχουν δημιουργήσει ξενόγλωσσα πανεπιστήμια. Γιατί να μην υπάρχουν και στην Ελλάδα ώστε να προσελκύσουμε φοιτητές από χώρες της Μέσης Ανατολής; Γιατί να χάνουμε συνάλλαγμα και επιρροή;

— Εκτιμάται ότι η συζήτηση για τα προβλήματα στο ελληνικό σύστημα έπρεπε να αρχίσει από την ανώτατη εκπαίδευση;

— Εχουμε ένα φαύλο κύκλο που από τη μέση εκπαίδευση περνάει στην ανώτατη. Η μέση εκπαίδευση τροφοδοτεί την ανώτατη με μέτριους φοιτητές, οι οποίοι κάποτε θα αποφοιτήσουν. Και ο κύκλος ανατροφοδοτείται. Πρέπει να συζητήσουμε για τα προβλήματα της μέσης εκπαίδευσης. Φυσικά και το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να βελτιωθεί. Στην επιλογή των υποφηφίων για τα πανεπιστήμια πρέπει να παίζει καθοριστικό ρόλο η κρίση των πανεπιστημιακών.
Πηγή : http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 007_218173
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
User avatar
elsupreme
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1573
Joined: Mon Nov 21, 2005 10:16 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by elsupreme » Mon Mar 05, 2007 11:06 pm

P3 ++

Διαβάστε ΚΑΛΑ το παραπάνω !
"Must float like lotus on river... and kill old lady!"
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”