Κατάληψη ΙΙ
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Κατά την άποψη μου, ένα δωρεάν σύγγραμα (άμα είναι καλό) είναι αρκετό. Συνήθως οι καθηγητές έδιναν 2 συγγράματα, τα οποία ήταν δύο μικρά Βιβλία που τα είχαν γράψει οι ίδιοι (π.χ. Λυπιτάκης, Αποστολόπουλος). Τώρα θα μπορεί κανείς να διαλέγει από λίστα, που είναι εξαιρετικά θετικό μιας και δεν θα είναι υποχρεωμένος να πάρει ένα κακής ποιότητας Βιβλίο που έχει γράψει ο καθηγητής (κάποτε).
Επίσης σε αρκετά μαθήματα (π.χ. Δομές Δεδομένων, Τεχνητή Νοημοσύνη, Εξόρυξη Γνώσης) μπορεί να μην χρειάζεται κάν σύγγραμα. Οι σημειώσεις στο site του καθηγητή (διαφάνειες) και κυρίως το συναφές υλικό που μπορεί να βρεί κανείς στο Internet, είναι αρκετά.
[off-topic]
Γιατί νομίζετε ότι αντιδρούν πολλοί καθηγητές στο νόμο πλαίσιο;
Γιατί αντιλαμβάνονται ότι τα υπερπρονόμια τους είναι υπο αμφισβήτηση.
1. Ήταν οι κοτζαμπάσηδες του Πανεπιστημίου και τώρα ήρθε ο Καποδίστριας (κράτος) να τους βγάλει από τα νερά τους. Δεν θέλουν παρεμβάσεις από το κράτος, πίσω από τα περί αυτοδιοίκησης του Πανεπιστημίου θέλουν να κάνουν εκείνοι κουμάντο (μαζί με τα κόμματα). Να δίνουν τα άθλια τους Βιβλία (τα οποία είναι συνήθως κακής ποιότητας μεταφράσεις ξένων Βιβλίων) και να παίρνουν εκείνοι τα χρήματα. Όχι άλλοι συγγραφείς, εκείνοι. Να δίνουν μάλιστα 2 από τα Βιβλία τους (τα οποία χρεώνουν ακριβά στο κράτος) για να τα εισπράξουν μια και καλή. Και να βάζουν και 1-2 ερωτήσεις από το 2ο (χαζο)βιβλίο για να δικαιολογηθούν (ότι και καλά είναι χρήσιμο).
2. Εξάμηνα 13 εβδομάδων και απώλεια εξεταστικής αν το εξάμηνο παραταθεί για πάνω από 2 εβδομάδες. Πάει η εποχή που απεργούσαν* (χωρίς να χάνουν Ευρώ από τον μισθό τους) και για 45 Ευρώ το μήνα που απαιτούσαν παραπάνω (από την εκάστοτε κυβέρνηση) άφηναν τους φοιτητές ξεκρέμαστους. Τώρα θα έχουν τους φοιτητές εναντίον τους άμα χαθεί κανένα εξάμηνο.
3. Επιτέλους οι καθηγητές θα είναι υποχρεωμένοι να οργανωθούν:
- Κάθε διδάσκων οφείλει να διανέμει, σε όλους τους φοιτητές που έχουν εγγραφεί στο μάθημα, κατά την πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων με δαπάνες του Α.Ε.Ι. στο οποίο ανήκει, αναλυτικό διάγραμμα μελέτης το οποίο περιλαμβάνει τη διάρθρωση της ύλης του μαθήματος, σχετική βιβλιογραφία, άλλη τεκμηρίωση και συναφή πληροφόρηση.
- Οι Σχολές ή τα Τμήματα υποχρεούνται να μεριμνούν, ώστε κάθε διδάσκων, με ευθύνη του, να διατηρεί και να ενημερώνει, συνεχώς, στον διαδικτυακό τους τόπο τη δική του ιστοσελίδα, όπου περιγράφονται οι ημέρες και ώρες διδασκαλίας και ακρόασης φοιτητών, τα διδασκόμενα από αυτόν μαθήματα, το περιεχόμενό τους και τα διανεμόμενα συγγράμματα και να παρέχει οποιαδήποτε συναφή με το μάθημα πληροφόρηση.
4. Δεν θέλω να φανώ αχάριστος, τους εκτιμώ για το διδακτικό τους έργο και τα όσα μου προσέφεραν, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν. Εδώ δεν κάνουμε δημόσιες σχέσεις. Θεωρώ ότι οι νοοτροπίες τύπου ΠΟΣΔΕΠ είναι το νούμερο 1 πρόβλημα για το Πανεπιστήμιο σήμερα.
*απεργούσαν: Κάθονταν στο γραφείο τους και δεν έκαναν μάθημα.
[/off-topic]
Επίσης σε αρκετά μαθήματα (π.χ. Δομές Δεδομένων, Τεχνητή Νοημοσύνη, Εξόρυξη Γνώσης) μπορεί να μην χρειάζεται κάν σύγγραμα. Οι σημειώσεις στο site του καθηγητή (διαφάνειες) και κυρίως το συναφές υλικό που μπορεί να βρεί κανείς στο Internet, είναι αρκετά.
[off-topic]
Γιατί νομίζετε ότι αντιδρούν πολλοί καθηγητές στο νόμο πλαίσιο;
Γιατί αντιλαμβάνονται ότι τα υπερπρονόμια τους είναι υπο αμφισβήτηση.
1. Ήταν οι κοτζαμπάσηδες του Πανεπιστημίου και τώρα ήρθε ο Καποδίστριας (κράτος) να τους βγάλει από τα νερά τους. Δεν θέλουν παρεμβάσεις από το κράτος, πίσω από τα περί αυτοδιοίκησης του Πανεπιστημίου θέλουν να κάνουν εκείνοι κουμάντο (μαζί με τα κόμματα). Να δίνουν τα άθλια τους Βιβλία (τα οποία είναι συνήθως κακής ποιότητας μεταφράσεις ξένων Βιβλίων) και να παίρνουν εκείνοι τα χρήματα. Όχι άλλοι συγγραφείς, εκείνοι. Να δίνουν μάλιστα 2 από τα Βιβλία τους (τα οποία χρεώνουν ακριβά στο κράτος) για να τα εισπράξουν μια και καλή. Και να βάζουν και 1-2 ερωτήσεις από το 2ο (χαζο)βιβλίο για να δικαιολογηθούν (ότι και καλά είναι χρήσιμο).
2. Εξάμηνα 13 εβδομάδων και απώλεια εξεταστικής αν το εξάμηνο παραταθεί για πάνω από 2 εβδομάδες. Πάει η εποχή που απεργούσαν* (χωρίς να χάνουν Ευρώ από τον μισθό τους) και για 45 Ευρώ το μήνα που απαιτούσαν παραπάνω (από την εκάστοτε κυβέρνηση) άφηναν τους φοιτητές ξεκρέμαστους. Τώρα θα έχουν τους φοιτητές εναντίον τους άμα χαθεί κανένα εξάμηνο.
3. Επιτέλους οι καθηγητές θα είναι υποχρεωμένοι να οργανωθούν:
- Κάθε διδάσκων οφείλει να διανέμει, σε όλους τους φοιτητές που έχουν εγγραφεί στο μάθημα, κατά την πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων με δαπάνες του Α.Ε.Ι. στο οποίο ανήκει, αναλυτικό διάγραμμα μελέτης το οποίο περιλαμβάνει τη διάρθρωση της ύλης του μαθήματος, σχετική βιβλιογραφία, άλλη τεκμηρίωση και συναφή πληροφόρηση.
- Οι Σχολές ή τα Τμήματα υποχρεούνται να μεριμνούν, ώστε κάθε διδάσκων, με ευθύνη του, να διατηρεί και να ενημερώνει, συνεχώς, στον διαδικτυακό τους τόπο τη δική του ιστοσελίδα, όπου περιγράφονται οι ημέρες και ώρες διδασκαλίας και ακρόασης φοιτητών, τα διδασκόμενα από αυτόν μαθήματα, το περιεχόμενό τους και τα διανεμόμενα συγγράμματα και να παρέχει οποιαδήποτε συναφή με το μάθημα πληροφόρηση.
4. Δεν θέλω να φανώ αχάριστος, τους εκτιμώ για το διδακτικό τους έργο και τα όσα μου προσέφεραν, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν. Εδώ δεν κάνουμε δημόσιες σχέσεις. Θεωρώ ότι οι νοοτροπίες τύπου ΠΟΣΔΕΠ είναι το νούμερο 1 πρόβλημα για το Πανεπιστήμιο σήμερα.
*απεργούσαν: Κάθονταν στο γραφείο τους και δεν έκαναν μάθημα.
[/off-topic]
Last edited by rapadder on Tue Mar 13, 2007 11:28 pm, edited 8 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Όμως ένα εξαιρετικό βιβλίο είναι σίγουρα ενα μεγάλο σύν-επίσης, αν είσαι νέος σε ένα αντικείμενο, ενα βιβλίο μπορεί να σου δώσει κατευθύνσεις για να το διερευνήσεις σε μεγαλύτερο βάθος.rapadder wrote:Επίσης σε αρκετά μαθήματα (π.χ. Δομές Δεδομένων, Τεχνητή Νοημοσύνη, Εξόρυξη Γνώσης) μπορεί να μην χρειάζεται κάν σύγγραμα. Οι σημειώσεις στο site του καθηγητή (διαφάνειες) και κυρίως το συναφές υλικό που μπορεί να βρεί κανείς στο Internet, είναι αρκετά.
Και, εφ'όσον μιλάμε γενικά για την Παιδεία και όχι μόνο για τα Τμ. Πληρ/κής, υπάρχουν πολλοί φοιτητές που δεν έχουν υπολογιστή/δεν έχουν πρόσβαση στο Internet/δε γνωρίζουν πως να χρησιμοποιήσουν το Internet (ακόμη και εαν υπήρχαν παντού e-classes).
Ακόμη όμως και όλα αυτά να μην ίσχυαν, υπάρχουν πολλοί που δε γνωρίζουν Αγγλικά-και πέρα από τις όποιες σημειώσεις καθηγητών, πόσο εκπαιδευτικό υλικό μπορείς να βρείς στην ελληνική;
Δεν θα πάει η ΔΑΠ αύριο;
Το κακό είναι οτί δεν προλαβαίνω ποτέ να κανονίσω το τί θα κάνω, έτσι όπως έρχονται τα νέα την τελευταία στιγμή.


The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Σε αυτά έχεις δίκιο. Ειδικά οι πρωτοετείς χρειάζονται κάποιο Βιβλίο. Νομίζω ότι ένα (αξιόλογο) Βιβλίο αρκεί. Οι νέοι φοιτητές υποτίθεται ότι ξέρουν απο Πληροφορική, ξέρουν να ψάχνουν στο Internet κλπ γιατί έχουν κάνει μαθήματα Πληροφορικής στο Γυμνάσιο/ Λύκειο. Δεν είναι σαν και εμάς (τους παππούδες) από τις Δέσμες
. Αγγλικά επίσης (θα πρέπει να) γνωρίζουν.

... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Κανείς καθηγητής όσο καλός κι αν είναι δε μπορεί με τις σημειώσεις του να περιλάβει όλα όσα λέει ένα βιβλίο (ένα καλό βιβλίο, γιατί υπάρχουν και βιβλία που δίνονται σε 1οετείς -και όλοι ξέρουμε ποια είναι αυτά- που έχουν αρνητική εντροπία -ελπίζω αυτό να μην το διαβάσει ο Κοντογιάννης ;-)
όσο για τα off-topics σου rapadder, 6 χρόνια τώρα στο πανεπιστήμιο ποτέ δεν είδα τίποτα από όσα αναφέρεις. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν, αλλά τόσο καιρό ποτέ δεν έπεσε κάτι τέτοιο στην αντίληψή μου. Γενικά από τα βιβλία της σχολής ήμουν ιδιαίτερα ικανοποιημενος. τα κακά βιβλία ήταν λίγα, αλλά σε μαθήματα που από όσο ξέρω δεν υπήρχε και κανένα αξιόλογο εγχειρίδιο.
για τις απεργίες, στα 6 χρόνια που είμαι στο ΟΠΑ, θυμάμαι μόνο μία βδομάδα απεργίας, μέσα στην εξεταστική όταν ήμουν 3ο έτος και συμμετείχαν ελάχιστοι καθηγητές (μόνο και μόνο για να μη δώσουμε το καταρραμένο μάθημα της στατιστικής).
Για τη δε οργάνωση... θυμάμαι ότι ακόμα και ο Λυπιτάκης στο πρώτο μάθημα μας μοίραζε ένα Α4 που έλεγε το τι θα κάνουμε (το πρόβλημα δεν είναι το τι θα κάνουμε, αλλά το πώς θα το κάνουμε).
Ερώτηση: γιατί η σειρά είναι 1, 2, 4, 3?
όσο για τα off-topics σου rapadder, 6 χρόνια τώρα στο πανεπιστήμιο ποτέ δεν είδα τίποτα από όσα αναφέρεις. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν, αλλά τόσο καιρό ποτέ δεν έπεσε κάτι τέτοιο στην αντίληψή μου. Γενικά από τα βιβλία της σχολής ήμουν ιδιαίτερα ικανοποιημενος. τα κακά βιβλία ήταν λίγα, αλλά σε μαθήματα που από όσο ξέρω δεν υπήρχε και κανένα αξιόλογο εγχειρίδιο.
για τις απεργίες, στα 6 χρόνια που είμαι στο ΟΠΑ, θυμάμαι μόνο μία βδομάδα απεργίας, μέσα στην εξεταστική όταν ήμουν 3ο έτος και συμμετείχαν ελάχιστοι καθηγητές (μόνο και μόνο για να μη δώσουμε το καταρραμένο μάθημα της στατιστικής).
Για τη δε οργάνωση... θυμάμαι ότι ακόμα και ο Λυπιτάκης στο πρώτο μάθημα μας μοίραζε ένα Α4 που έλεγε το τι θα κάνουμε (το πρόβλημα δεν είναι το τι θα κάνουμε, αλλά το πώς θα το κάνουμε).
Ερώτηση: γιατί η σειρά είναι 1, 2, 4, 3?
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Γιατί είμαι αφηρημένοςErevodifwntas wrote:Ερώτηση: γιατί η σειρά είναι 1, 2, 4, 3?

- Αρκετά μαθήματα ανωτέρου εξαμήνου δεν έχουν Βιβλίο. Στα πρώτα έτη συμφωνώ ότι είναι απαραίτητο.
- Αναφέρω δύο παραδείγματα καθηγητών που θεωρώ ότι τα Βιβλία τους είναι κάτω των προσδοκιών. Το πρόβλημα είναι κυρίως ότι δεν είναι updated. Θα μπορούσα να προσθέσω και άλλα.
- Οι απεργίες στο 3ο έτος είχαν μεγαλύτερη διάρκεια, ίσως και πάνω από μήνα (θυμάμαι ότι είχαμε αργήσει να δώσουμε τις Βάσεις Δεδομένων τον Σεπτέμβριο).
- Το σχεδιάγραμμα της ύλης έχει νόημα για να ξέρει ο φοιτητής τι να περιμένει από τον καθηγητή. Αν αυτός στο τέλος κάνει τα 2/3 όσων περιγράφει στο σχεδιάγραμμα, δείχνει ότι κάτι δεν πάει σωστά, οπότε φέρει ευθύνη. Συγκεκριμένα ο Λυπιτάκης είχε πεί ότι θα γίνουν και εργαστήρια Fortran, κάτι το οποίο ποτέ δεν έγινε.
- Γνωρίζω καθηγητές που δεν χρησιμοποιούν το e-mail και γενικά έχουν αλλεργία με την τεχνολογία.
- Να συμπληρώσω ότι δεν υπήρχε κανένα αξιόλογο εγχειρίδιο στα ελληνικά.
- Αυτοδιοίκηση Πανεπιστημίου = καθηγητές + φοιτητές [tex]$\approx$[/tex] καθηγητές + εκπρόσωποι φοιτητών [tex]$\approx$[/tex] καθηγητές + 4-5 φοιτητές που κάνουν κουμάντο [tex]$\approx$[/tex] καθηγητές

@alexo: Λογικά θα είναι ανοιχτή τις ώρες που είναι ανοιχτή την Τετάρτη (12.00 - 14.00).
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- komatoskilo
- byte level
- Posts: 65
- Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
- Location: Κάπου Μαγικά
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Για το εαρινο πες μας τι θα γινει ετσι οπως παμε. Το χειμερινο δεν εχει ουσιαστικο προβλημα. Το εαρινο πες μας σε παρακαλω. 19 μαρτη παμε, και παλι για καταληψη παμε. Σε 2 εβδομαδες ειναι πασχα.Vag_plir wrote:Οι αναπληρώσεις τα Σαββατοκύριακα μου φαίνονται όλο και καλύτερες σαν ιδέα...
Last edited by Ganther on Wed Mar 14, 2007 12:48 am, edited 1 time in total.
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
οκ κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.(εκτος αν οντως δε καταλαβες το νοημα του ποστ οποτε παω πασσο) Σορρυ για τον πλυθηντικο, το εκανα edit αφου αυτο σε πειραξε.

ΥΓ. Το εαρινο θα ξεκινουσε 26 Φεβρουαριου παντως


ΥΓ. Το εαρινο θα ξεκινουσε 26 Φεβρουαριου παντως

Last edited by Ganther on Wed Mar 14, 2007 12:50 am, edited 2 times in total.
- sandra
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4917
- Joined: Mon Oct 02, 2006 11:37 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: στη φωλιά μου κοιτώντας ένα χωράφι με στάρι...
Εγώ πάντως κάτι για 26/2 θυμάμαι.21μερες νωρίτερα δηλαδή...Vag_plir wrote:Κατ' αρχάς δεν κατάλαβα ακριβώς την χρήση πληθυντικού...
Δεύτερον το εξάμηνο ετσι κι αλλιώς 19 θα ξεκινούσε , έτσι κι αλλίως σε 2 εβδομάδες θα είχαμε Πάσχα, στο κάτω κάτω κινητή γιορτή είναι και φέτος πέφτει νωρίς...
Από εδώ κι εμπρός θα είσαι για πάντα υπεύθυνος για εκείνο που έχεις ημερώσει.
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
Είσαι υπεύθυνος για το τριαντάφυλλο σου...
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Ναι αλλά χωρίς να ξέρω αυτή η ημερομηνία πιθανώς εννοεί την εκκίνηση μαθημάτων του εξαμήνου - δηλαδή μετά την αναπλήρωση των μαθημάτων - άρα η έναρξη μεταφέρεται 19+7=26/3 μιας και δεν έγιναν οι αναπληρώσειςVag_plir wrote:26 ήταν πριν την Σύγκλητο , μετά την Σύγκλητο οι ημερομηνίες που είχαν οριστεί ήταν 12-16 οι ανπληρώσεις και απο 19 εαρινό
- maria_
- Venus Former Team Member
- Posts: 1255
- Joined: Wed Feb 15, 2006 9:17 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Peridon
Δεν είναι απόλυτο αυτό.Μπορεί να γίνουν τα Σ/Κ ή μέσα στο Πάσχα.Zifnab wrote:Ναι αλλά χωρίς να ξέρω αυτή η ημερομηνία πιθανώς εννοεί την εκκίνηση μαθημάτων του εξαμήνου - δηλαδή μετά την αναπλήρωση των μαθημάτων - άρα η έναρξη μεταφέρεται 19+7=26/3 μιας και δεν έγιναν οι αναπληρώσεις
Αυτό που έχει σημασία είναι να γίνουν και αν είναι δυνατόν χωρίς να επιβαρυνθεί περαιτέρω το εαρινό εξάμηνο..
Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί!
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί!
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Κι αυτό είναι το μεγάλο τους μείονrapadder wrote: - Αρκετά μαθήματα ανωτέρου εξαμήνου δεν έχουν Βιβλίο.
Του Αποστολόπουλου ήταν αρκετά καλό και του Λυπιτάκη θα ήταν καλό αν μας ενδιέφερε το θέμα. Δεν είναι κακό βιβλίο απλά όχι μέσα στα ενδιαφέροντά μας (κακά βιβλία ήταν αυτά που είχαμε στις Δομές και στους αλγορίθμους, αλλά τα άλλαξαν. ειδικά στους αλγορίθμους δίνονται πια 2 βιβλία και τα 2 αρκετά καλά -δεν είναι και CLR... αλλά από ότι είδα μεταφράστηκε κι αυτό... -Συμβουλή: ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ!!!! η μετάφραση είναι αισχρή!!rapadder wrote:
- Αναφέρω δύο παραδείγματα καθηγητών που θεωρώ ότι τα Βιβλία τους είναι κάτω των προσδοκιών. Το πρόβλημα είναι κυρίως ότι δεν είναι updated. Θα μπορούσα να προσθέσω και άλλα.
Πάω πάσο, αλλά εγώ θυμάμαι μία βδομαδα και ελάχιστοι καθηγητές πήραν μέρος (απλά τα μαθήματα που ακυρώθηκαν πήγαν στο τέλος της εξεταστικής). Μπορεί να κάνω φυσικά λάθοςrapadder wrote:
- Οι απεργίες στο 3ο έτος είχαν μεγαλύτερη διάρκεια, ίσως και πάνω από μήνα (θυμάμαι ότι είχαμε αργήσει να δώσουμε τις Βάσεις Δεδομένων τον Σεπτέμβριο).
Τώρα πια γίνεται (evolution)rapadder wrote:
- Το σχεδιάγραμμα της ύλης έχει νόημα για να ξέρει ο φοιτητής τι να περιμένει από τον καθηγητή. Αν αυτός στο τέλος κάνει τα 2/3 όσων περιγράφει στο σχεδιάγραμμα, δείχνει ότι κάτι δεν πάει σωστά, οπότε φέρει ευθύνη. Συγκεκριμένα ο Λυπιτάκης είχε πεί ότι θα γίνουν και εργαστήρια Fortran, κάτι το οποίο ποτέ δεν έγινε.
Και οι καθηγητές είναι μέρος της ελληνικής κοινωνίας.rapadder wrote: - Γνωρίζω καθηγητές που δεν χρησιμοποιούν το e-mail και γενικά έχουν αλλεργία με την τεχνολογία.
Τι εννοείς? μία γρήγορη λίστα είναι: η βίβλος της C++, τα βιβλία της λογιστικής, τα δίκτυα Υπολογιστών, ψηφιακή σχεδίαση, όλα τα βιβλία του Κιουντούζη, Εισαγωγή στους υπολογιστές, Λειτουργικά Συστήματα (ναι ναι είναι μια χαρά). αντίθετα η λίστα με τα κακά βιβλία είναι πολύ μικρότερη (και συνήθως πρόκειται για "βιβλία" που εκδίδονται από τη σχολή).rapadder wrote:
- Να συμπληρώσω ότι δεν υπήρχε κανένα αξιόλογο εγχειρίδιο στα ελληνικά.
Πραγματικά το βιβλίο της Τεχνητής νοημοσύνης το έχεις δει (επειδή ανέφερες ότι δεν χρειάζεται)? Από τις σημειώσεις μπορείς να μάθεις, αλλά αργότερα όταν χρειαστείς κάποια αναφορά δε θα κοιτάξεις τις σημειώσεις αλλά ένα σωστό βιβλίο.
-
- Mbyte level
- Posts: 810
- Joined: Mon Mar 21, 2005 2:45 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: Stony Brook, NY
Γενικά με κάλυψε ο Rapadder, αλλά σε αυτό το κομμάτι θέλω να σταθώ.Τι εννοείς? μία γρήγορη λίστα είναι: η βίβλος της C++, τα βιβλία της λογιστικής, τα δίκτυα Υπολογιστών, ψηφιακή σχεδίαση, όλα τα βιβλία του Κιουντούζη, Εισαγωγή στους υπολογιστές, Λειτουργικά Συστήματα (ναι ναι είναι μια χαρά). αντίθετα η λίστα με τα κακά βιβλία είναι πολύ μικρότερη (και συνήθως πρόκειται για "βιβλία" που εκδίδονται από τη σχολή).
Για τα βιβλία της C++, της Οικονομικής Θεωρίας, της Ψηφιακής, της Τεχνητής, των Δικτύων δεν νομίζω πως μπορεί κανείς να πει το παραμικρό...είναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ συγγράματα (αφού πρόκειται περί μεταφράσεων κορυφαίων ξένων βιβλίων)...
Από την άλλη, δε νομίζω ότι τα βιβλία της Λογιστικής, των Λειτουργικών, της Java, των Πληροφοριακών αξίζουν...
Τα μισά είναι κακογραμμένα και περιληπτικά, χωρίς παραδείγματα, χωρίς μεθοδολογίες (πχ. Λογιστική), τα άλλα μισά είναι outdated ή/και χωρίς ιδιαίτερη μεταδοτικότητα...(πχ. Java, Λειτουργικά)...
Και εδώ φαίνεται το πρόβλημα με το τρέχον σύστημα συγγραμάτων...
Οι καθηγητές που κοιτάζουν αποκλειστικά το καλό του φοιτητή, διανέμουν κάποιο ΚΑΛΟ και ΣΟΒΑΡΟ βιβλίο (τυχαίο είναι που Αρχιτεκτονική, C++ ΚΑΙ τεχνητή έχουμε πάρει τα 3 καλύτερα (κατά τη γνώμη μου) βιβλία από όλα τα άλλα μαθήματα; ). Αυτοί όμως που έχουν γράψει κάτι δικό τους (ή που θέλουν να εξυπηρετήσουν κάποιο γνωστό τους) και κυνηγάνε τα χρήματα, αποφασίζουν να το διανέμουν, παίρνοντας στο λαιμό τους εκατοντάδες φοιτητές...
"Liberal" isn't a dirty word Blackadder!
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
[off-topic]
Για Τεχνητή Νοημοσύνη έχεις δίκιο. Ο Λυπιτάκης είχε επίσης την δικαιολογία ότι δεν είχε βοηθούς για να κάνει εργαστήρια. Για τα Λειτουργικά Συστήματα θα προτιμούσα του Tannenbaum (που κάνουν και στο ΕΚΠΑ), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αντίστοιχο του Κάβουρα είναι για πέταμα.
Είναι αρκετά τα μαθήματα (κυρίως Οικονομικό - Διοικητικά) όπου δεν υπάρχει ένα καλό σύγγραμα στα ελληνικά (αν και αυτό έχει αρχίζει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια). Π.χ. δίνουν ένα Βιβλίο στα ελληνικά που περιγράφει γενικά την περιοχή (π.χ. στο μάθημα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης) αλλά δουλεύουν είτε πάνω σε διαφάνειες/ σημειώσεις, είτε πάνω σε (φωτοτυπίες) Αγγλικού Βιβλίου. Δεν μπορεί να δοθεί βασικό σύγγραμα στα Αγγλικά και δεν ξέρω αν αυτό αίρεται με τον νέο νόμο πλαίσιο (μάλλον όχι). Στο άρθρο 17 υπάρχει η πρόβλεψη:
Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος είναι δυνατή η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής και η διοργάνωση, συνολικά ή εν μέρει, του προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών σε ξένη γλώσσα.
Για τα υπόλοιπα Βιβλία μπορώ να συμφωνήσω.
[/off-topic]
Για Τεχνητή Νοημοσύνη έχεις δίκιο. Ο Λυπιτάκης είχε επίσης την δικαιολογία ότι δεν είχε βοηθούς για να κάνει εργαστήρια. Για τα Λειτουργικά Συστήματα θα προτιμούσα του Tannenbaum (που κάνουν και στο ΕΚΠΑ), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αντίστοιχο του Κάβουρα είναι για πέταμα.
Είναι αρκετά τα μαθήματα (κυρίως Οικονομικό - Διοικητικά) όπου δεν υπάρχει ένα καλό σύγγραμα στα ελληνικά (αν και αυτό έχει αρχίζει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια). Π.χ. δίνουν ένα Βιβλίο στα ελληνικά που περιγράφει γενικά την περιοχή (π.χ. στο μάθημα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης) αλλά δουλεύουν είτε πάνω σε διαφάνειες/ σημειώσεις, είτε πάνω σε (φωτοτυπίες) Αγγλικού Βιβλίου. Δεν μπορεί να δοθεί βασικό σύγγραμα στα Αγγλικά και δεν ξέρω αν αυτό αίρεται με τον νέο νόμο πλαίσιο (μάλλον όχι). Στο άρθρο 17 υπάρχει η πρόβλεψη:
Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος είναι δυνατή η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής και η διοργάνωση, συνολικά ή εν μέρει, του προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών σε ξένη γλώσσα.
Για τα υπόλοιπα Βιβλία μπορώ να συμφωνήσω.
[/off-topic]
Last edited by rapadder on Wed Mar 14, 2007 9:02 am, edited 3 times in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...