Αναμόρφωση σπουδών τμήματος Πληροφορικής
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Η διδασκαλία της Πληροφορικής στο Δημοτικό είναι μια απάτη. Δεν υπάρχει ύλη, απλά με χρήματα ενός προγράμματος της Ε.Ε. κάποιοι απόφοιτοι αποκτούν μόρια ώστε να έχουν καλύτερες πιθανότητες να διοριστούν μετά από κάποια χρόνια ώς καθηγητές Πληροφορικής στην μέση εκπαίδευση. Είναι ο ορισμός της προχειροδουλειάς. Έχω αρκετές γνωστές που τρέχουν σε 2 Δημοτικά στα πλαίσια αυτού του προγράμματος. Οι περισσότερες τους βάζουν ταινίες (DVD στον υπολογιστή που λειτουργεί γιατί συνήθως λειτουργούν ελάχιστοι) ή παίζουν παιχνίδια στον υπολογιστή ή άντε κάτι προγράμματα του RAM Kids.
Η Ε.Ε. μοιράζει λεφτά για αμφιβόλου αξίας προγράμματα και κάποιοι πρέπει να βρεθούν για να τα πάρουν. Το αν θα είναι Πληροφορικοί ή όχι λίγη σημασία έχει. Θεωρώ ότι οποιοσδήποτε έχει πάρει ECDL είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε αυτά τα καθήκοντα.
Αν κάποιοι θέλουν να τρέχουν από Οκτώβριο- Νοέμβριο μέχρι Μαϊο στα Δημοτικά για να πληρωθούν την επόμενη χρονιά, δικαίωμα τους. Ένα τμήμα Πληροφορικής όμως πρέπει να προετοιμάζει τους αποφοίτους του για να εργαστούν σε σοβαρές εταιρίες, καθότι ο αντωγωνισμός ολοένα και αυξάνει. Όχι να έχουμε μια εικονικά υψηλή απορρόφηση μιας και στο δημόσιο υποαπασχολούνται ένα σωρό άσχετοι.
Παράδειγμα:
Πριν 10 χρόνια οι Νηπιαγωγοί είχαν αρκετά μεγάλη ανεργία (όπως όλα τα καθηγητικά επαγγέλματα). Εδώ και 5-6 χρόνια με τα ολοήμερα Δημοτικά έχουν πολύ μικρή ανεργία. Τι συνέβη λοιπόν, έγινε το Παιδαγωγικό τμήμα (που μέχρι το 86 ήταν διετές) καλύτερο; Φυσικά και όχι, απλά πολύς κόσμος διορίστηκε στο δημόσιο.
Η Ε.Ε. μοιράζει λεφτά για αμφιβόλου αξίας προγράμματα και κάποιοι πρέπει να βρεθούν για να τα πάρουν. Το αν θα είναι Πληροφορικοί ή όχι λίγη σημασία έχει. Θεωρώ ότι οποιοσδήποτε έχει πάρει ECDL είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε αυτά τα καθήκοντα.
Αν κάποιοι θέλουν να τρέχουν από Οκτώβριο- Νοέμβριο μέχρι Μαϊο στα Δημοτικά για να πληρωθούν την επόμενη χρονιά, δικαίωμα τους. Ένα τμήμα Πληροφορικής όμως πρέπει να προετοιμάζει τους αποφοίτους του για να εργαστούν σε σοβαρές εταιρίες, καθότι ο αντωγωνισμός ολοένα και αυξάνει. Όχι να έχουμε μια εικονικά υψηλή απορρόφηση μιας και στο δημόσιο υποαπασχολούνται ένα σωρό άσχετοι.
Παράδειγμα:
Πριν 10 χρόνια οι Νηπιαγωγοί είχαν αρκετά μεγάλη ανεργία (όπως όλα τα καθηγητικά επαγγέλματα). Εδώ και 5-6 χρόνια με τα ολοήμερα Δημοτικά έχουν πολύ μικρή ανεργία. Τι συνέβη λοιπόν, έγινε το Παιδαγωγικό τμήμα (που μέχρι το 86 ήταν διετές) καλύτερο; Φυσικά και όχι, απλά πολύς κόσμος διορίστηκε στο δημόσιο.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Όχι, δεν θα έπρεπε οι δάσκαλοι να είναι άσχετοι. Στο Δημοτικό κάνουν και Μαθηματικά και Γραμματική. Οι δάσκαλοι μπορούν και διδάσκουν τους μαθητές τους τόσο Μαθηματικά, όσο και Γραμματική. Θα έπρεπε να προσλάβει η πολιτεία Μαθηματικούς και Φιλολόγους για να διδάσκουν τα αντίστοιχα μαθήματα; Φυσικά και όχι, είναι δουλειά του δασκάλου. Με την ίδια ακριβώς λογική, η Πληροφορική (σε επίπεδο Δημοτικού) είναι δουλειά του δασκάλου. Απλά το 90% των δασκάλων δεν έχει ιδέα από Πληροφορική και έτσι βρήκε την ευκαιρία να τρυπώσει και ο Πληροφορικός στο Δημοτικό.
Δεν έγραψα ότι ένα τμήμα Πληροφορικής πρέπει να αναλώνεται στο να βρούν οι απόφοιτοι του εργασία σε πολυεθνικές. Εξάλλου σε όλο το topic γράφω ότι πρέπει να ενισχυθούν τα μαθήματα θεωρητικού υποβάθρου. Απλά δεν πρέπει να χαιρόμαστε που υπάρχει το δημόσιο για να καλύπτει τις ανεπάρκειες του τμήματος.
Δεν έγραψα ότι ένα τμήμα Πληροφορικής πρέπει να αναλώνεται στο να βρούν οι απόφοιτοι του εργασία σε πολυεθνικές. Εξάλλου σε όλο το topic γράφω ότι πρέπει να ενισχυθούν τα μαθήματα θεωρητικού υποβάθρου. Απλά δεν πρέπει να χαιρόμαστε που υπάρχει το δημόσιο για να καλύπτει τις ανεπάρκειες του τμήματος.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Sorry, αλλά προσωπικά προτιμώ την πληροφορική να τη διδάσκουν πληροφορικάριοι (όπως τη γυμναστική γυμναστές, τις ξένες γλώσσες δάσκαλοι ξένων γλωσσών και καλλιτεχνικά, δάσκαλοι καλλιτεχνικών).
προσωπικά δε με ενοχλεί ο οδηγός σπουδών μας. έχει μαθήματα για όλα τα γούστα. το ότι κάποιος μπήκε στο τμήμα πληροφορικής δε σημαίνει ότι θα πρέπει να παίζει στα δάχτυλα δίκτυα, OS, προγραμματισμό, μαθηματικά και ένα σωρό άλλα. Αν κάποιος θέλει να τα μάθει θα πάρει τα αντίστοιχα μαθήματα και θα ασχοληθεί μόνος του. Οι υπόλοιποι (που δεν είναι 15-20% όπως είπες, αλλά η βροντερή πλειοψηφία) πιθανότατα να θέλουν να δουλέψουν στο δημόσιο, ή απλά να πάρουν ένα πτυχίο. Άρα θεωρούν ότι οι επιλογές των μαθημάτων τους, τους αντιπροσωπεύουν καλύτερα. Το πανεπιστήμιο τους δίνει την ευκαιρία να "εκφραστούν" όπως αυτοί θέλουν και νιώθουν και να κάνουν τις δικές τους επιλογές. Το έχω γράψει πολλές φορές, στα καλύτερα μου μαθήματα ήμασταν λίγοτεροι από 5 φοιτητές μέσα στην αίθουσα. για μένα δε φταίει το πανεπιστήμιο.
Στην τελική ένα πτυχίο δεν αξίζει τίποτα. Αυτό που θα σου μείνει είναι οι γνώσεις που έχεις αποκομίσει (από οπουδήποτε).
προσωπικά δε με ενοχλεί ο οδηγός σπουδών μας. έχει μαθήματα για όλα τα γούστα. το ότι κάποιος μπήκε στο τμήμα πληροφορικής δε σημαίνει ότι θα πρέπει να παίζει στα δάχτυλα δίκτυα, OS, προγραμματισμό, μαθηματικά και ένα σωρό άλλα. Αν κάποιος θέλει να τα μάθει θα πάρει τα αντίστοιχα μαθήματα και θα ασχοληθεί μόνος του. Οι υπόλοιποι (που δεν είναι 15-20% όπως είπες, αλλά η βροντερή πλειοψηφία) πιθανότατα να θέλουν να δουλέψουν στο δημόσιο, ή απλά να πάρουν ένα πτυχίο. Άρα θεωρούν ότι οι επιλογές των μαθημάτων τους, τους αντιπροσωπεύουν καλύτερα. Το πανεπιστήμιο τους δίνει την ευκαιρία να "εκφραστούν" όπως αυτοί θέλουν και νιώθουν και να κάνουν τις δικές τους επιλογές. Το έχω γράψει πολλές φορές, στα καλύτερα μου μαθήματα ήμασταν λίγοτεροι από 5 φοιτητές μέσα στην αίθουσα. για μένα δε φταίει το πανεπιστήμιο.
Στην τελική ένα πτυχίο δεν αξίζει τίποτα. Αυτό που θα σου μείνει είναι οι γνώσεις που έχεις αποκομίσει (από οπουδήποτε).
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
REWRITTEN
το οτι συμβαίνει αυτό που λέει ο rapadder δεν σημαίνει οτι φταίει το πανεπιστήμιο..
Αυτό είναι θέμα εισαγωγής και όχι φοίτησης σε μια σχολή..
Αν μπαίνουν άτομα στα οποία δεν ταιριάζει το αντικείμενο δεν έχει σχέση με την σχολή , (ουτε καν με τα ίδια τα άτομα πολλές φορές) , είναι το εισαγωγικό σύστημα έτσι..
Δυστυχώς ως έχουν τα πράγματα το να ξαναπεράσεις με 10% είναι όνειρο θερινής νυκτός και το να ξαναδώσεις πανελλήνιες είναι απείρως πιο δύσκολο από ότι ακούγεται , οπότε οι εγκλωβισμένοι κάτι θα πρέπει να κάνουν..
Η ανώτατη εκπαίδευση είναι ακαδημαϊκή , αυτό σημαίνει δεν σε παίρνω από το χεράκι , αλλά σου δίνω μια βάση και από εκεί και εμπρός μαθαίνεις , ψάχνεσαι μόνος σου και υπάρχει ανάδραση εκ μέρους σου στο πρόγραμμα..
Η ταχύτητα σου και ο ρυθμός σου είναι ο δικός σου και ο σκοπός όχι η εξεταστική αλλά το αντικείμενο αυτό καθ`αυτό..
Πάντα θα υπάρχει ο "εύκολος" δρόμος (ευκολότερα μαθήματα,σκονάκια,αντιγραφές κτλ κτλ κτλ)και προφανώς , μοιραία όλα τα μαθήματα είναι από αρκετά έως πολύ διαφορετικά για να εξισωθούν από άποψη δυσκολίας..
Τι να συγκρίνω , γραφικά με τεχνητή νοημοσύνη , ή δίκτυα με διακριτά μαθηματικά..
Τώρα σε σχέση με το περιεχόμενο συμφωνώ οτι σε πολλά μαθήματα θα έπρεπε να είναι πιο θεμελιώδες όπως είπε και ο HdKiLLeR και θα προσθέσω βαθύ & βρώμικο..
rapadder wrote: Ο απαράδεκτος φοιτητής δεν είναι απαράδεκτος τυχαία. Τυπικά αυτός ο τύπος φοιτητή πέρασε σε μια σχολή που δεν του αρέσει, μπορεί να μην του αρέσει ο προγραμματισμός, μπορεί να μην έχει μπεί στην διαδικασία να μάθει τι του αρέσει, μπορεί να θέλει να πάρει απλά το πτυχίο για να δώσει εξετάσεις σε μια τράπεζα, να το καταθέσει για να κάνει καριέρα ως καθηγητής Πληροφορικής στο δημόσιο. Υπάρχει λοιπόν ένα 15-20% των φοιτητών που απλά θέλει να πάρει το πτυχίο.
Έτσι ο πήχης έχει κατέβει πολύ χαμηλά για να μπορούν να τον περάσουν όλοι. Είναι καιρός να σταματήσει αυτή τη υποκρισία, ξέρουμε όλοι (ειδικά οι απόφοιτοι) ότι το τμήμα βγάζει και άσχετους. Αντί λοιπόν να διαρρηγνύουμε τα ιμάτια μας όταν βλέπουμε απόφοιτο ξένου Πανεπιστημίου που τολμά να ισχυρίζεται ότι είναι ισότιμος με τους αποφοίτους μας, ας κοιτάξουμε πρώτα να διορθώσουμε τα δικά μας τα χάλια.
Είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε για να προειδοποιήσουμε/ προετοιμάσουμε τους μελλοντικούς απόφοιτους.
Λοιπόν , πρώτα από όλα συμφωνώ πολύ και με τα 2 (με του Erevodifwntas εντελώς) αλλάErevodifwntas wrote: Αν κάποιος θέλει να τα μάθει θα πάρει τα αντίστοιχα μαθήματα και θα ασχοληθεί μόνος του.
...
Στην τελική ένα πτυχίο δεν αξίζει τίποτα. Αυτό που θα σου μείνει είναι οι γνώσεις που έχεις αποκομίσει (από οπουδήποτε).
το οτι συμβαίνει αυτό που λέει ο rapadder δεν σημαίνει οτι φταίει το πανεπιστήμιο..
Αυτό είναι θέμα εισαγωγής και όχι φοίτησης σε μια σχολή..
Αν μπαίνουν άτομα στα οποία δεν ταιριάζει το αντικείμενο δεν έχει σχέση με την σχολή , (ουτε καν με τα ίδια τα άτομα πολλές φορές) , είναι το εισαγωγικό σύστημα έτσι..
Δυστυχώς ως έχουν τα πράγματα το να ξαναπεράσεις με 10% είναι όνειρο θερινής νυκτός και το να ξαναδώσεις πανελλήνιες είναι απείρως πιο δύσκολο από ότι ακούγεται , οπότε οι εγκλωβισμένοι κάτι θα πρέπει να κάνουν..
Η ανώτατη εκπαίδευση είναι ακαδημαϊκή , αυτό σημαίνει δεν σε παίρνω από το χεράκι , αλλά σου δίνω μια βάση και από εκεί και εμπρός μαθαίνεις , ψάχνεσαι μόνος σου και υπάρχει ανάδραση εκ μέρους σου στο πρόγραμμα..
Η ταχύτητα σου και ο ρυθμός σου είναι ο δικός σου και ο σκοπός όχι η εξεταστική αλλά το αντικείμενο αυτό καθ`αυτό..
Πάντα θα υπάρχει ο "εύκολος" δρόμος (ευκολότερα μαθήματα,σκονάκια,αντιγραφές κτλ κτλ κτλ)και προφανώς , μοιραία όλα τα μαθήματα είναι από αρκετά έως πολύ διαφορετικά για να εξισωθούν από άποψη δυσκολίας..
Τι να συγκρίνω , γραφικά με τεχνητή νοημοσύνη , ή δίκτυα με διακριτά μαθηματικά..
Τώρα σε σχέση με το περιεχόμενο συμφωνώ οτι σε πολλά μαθήματα θα έπρεπε να είναι πιο θεμελιώδες όπως είπε και ο HdKiLLeR και θα προσθέσω βαθύ & βρώμικο..
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Ένα μεγάλο πρόβλημα είναι το τι γίνεται με τους "μπλοκαρισμένους" φοιτητές. Δεν έχω να προτείνω κάποια λύση* αλλά το αναγνωρίζω σαν πρόβλημα. Όμως δεν θα φτιάξουμε την σχολή στα μέτρα των μπλοκαρισμένων για να τους βολέψουμε όλους.
@Erevodifwntas: Άν δίδασκαν Πληροφορική στα Δημοτικά, τότε πράγματι έχει νόημα να την διδάσκουν Πληροφορικοί. Αν όμως δεν διδάσκεται Πληροφορική, παρά το πώς να βρίσκω το MS Paint από το μενού Έναρξη, τότε λυπάμαι αλλά δεν έχει νόημα. Ένας δάσκαλος πρέπει να γνωρίζει την Πληροφορική που διδάσκονται οι μαθητές του. Αν δεν την γνωρίζει τότε το πρόβλημα είναι αλλού. Στα Γυμνάσια/ Λύκεια πρέπει να υπάρχει Πληροφορικής αλλά στα Δημοτικά (τώρα τουλάχιστον) δεν γίνεται μάθημα, είναι περισσότερο παιχνίδι.
*Ιδιωτικά Πανεπιστήμια μήπως;
@Erevodifwntas: Άν δίδασκαν Πληροφορική στα Δημοτικά, τότε πράγματι έχει νόημα να την διδάσκουν Πληροφορικοί. Αν όμως δεν διδάσκεται Πληροφορική, παρά το πώς να βρίσκω το MS Paint από το μενού Έναρξη, τότε λυπάμαι αλλά δεν έχει νόημα. Ένας δάσκαλος πρέπει να γνωρίζει την Πληροφορική που διδάσκονται οι μαθητές του. Αν δεν την γνωρίζει τότε το πρόβλημα είναι αλλού. Στα Γυμνάσια/ Λύκεια πρέπει να υπάρχει Πληροφορικής αλλά στα Δημοτικά (τώρα τουλάχιστον) δεν γίνεται μάθημα, είναι περισσότερο παιχνίδι.
*Ιδιωτικά Πανεπιστήμια μήπως;

... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Εισαγωγικές εξετάσεις για κάθε πανεπιστήμιο ξεχωριστά μήπως ?
Επαγγελματικός προσανατολισμός στο σχολείο ?
Περισσότερη αυτογνωσία ?
Αμαν πια με τα ιδιωτικά , η λύση πασπαρτού..
Επαγγελματικός προσανατολισμός στο σχολείο ?
Περισσότερη αυτογνωσία ?

Αμαν πια με τα ιδιωτικά , η λύση πασπαρτού..
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- Silver
- Kilobyte level
- Posts: 453
- Joined: Tue Jun 13, 2006 3:22 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Inside Maniac Mansion ,try to take on the world
Προσωπικά το πρόγραμμα σπουδών με καλύπτει αρκετά καλά. Έχουμε μαθήματα για όλα τα γούστα.
Αυτό που με ενοχλεί είναι η ποιότητα σε πολλά από αυτά.
Δυστυχώς, είναι στην κρίση του κάθε φοιτητή το πώς θα πάρει το πτυχίο του. Αλλά όσοι πιστεύουν ότι δεν θα τα βρουν μπροστά τους.
Πρέπει να το έχω ξαναπεί αυτό σε κάποιο topic αλλά θα το επαναλάβω. Το Νοέμβριο διάβαζα στον Πολίτη (εβδομαδιαία εφημερίδα από αυτές που δίνουν στο μετρό δωρέαν) το κεντρικό θέμα. 67% των πτυχιούχων θεωρείται από τους εργοδότες ανίκανους να εργαστούν σε κάποια δουλεία.
Επίσης από όσο ξέρω, κανείς δεν σε υποχρεώνει να πάρεις μόνο ... 36 μαθήματα. Απλά 36 θα φαίνονται στο πτυχίο σου.
Στην Ιταλία, τουλάχιστον για την δεκαετία του 80 αλλά λογικά ισχύει και σήμερα, έχουν το παρακάτω σύστημα για τα πανεπιστήμια. Μπορείς να μπεις σε όποιο πανεπιστήμιο θες, χωρίς εξετάσεις. Και φυσικά παίρνεις κανονικά πτυχίο. Αλλά, αν ο βαθμός του πτυχίου είναι κάτω από λίαν καλώς (ή άριστα δεν θυμάμαι) δεν μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα. Απλά έχεις το πτυχίο.
Αυτό που με ενοχλεί είναι η ποιότητα σε πολλά από αυτά.
Δυστυχώς, είναι στην κρίση του κάθε φοιτητή το πώς θα πάρει το πτυχίο του. Αλλά όσοι πιστεύουν ότι δεν θα τα βρουν μπροστά τους.
Πρέπει να το έχω ξαναπεί αυτό σε κάποιο topic αλλά θα το επαναλάβω. Το Νοέμβριο διάβαζα στον Πολίτη (εβδομαδιαία εφημερίδα από αυτές που δίνουν στο μετρό δωρέαν) το κεντρικό θέμα. 67% των πτυχιούχων θεωρείται από τους εργοδότες ανίκανους να εργαστούν σε κάποια δουλεία.
Επίσης από όσο ξέρω, κανείς δεν σε υποχρεώνει να πάρεις μόνο ... 36 μαθήματα. Απλά 36 θα φαίνονται στο πτυχίο σου.
Στην Ιταλία, τουλάχιστον για την δεκαετία του 80 αλλά λογικά ισχύει και σήμερα, έχουν το παρακάτω σύστημα για τα πανεπιστήμια. Μπορείς να μπεις σε όποιο πανεπιστήμιο θες, χωρίς εξετάσεις. Και φυσικά παίρνεις κανονικά πτυχίο. Αλλά, αν ο βαθμός του πτυχίου είναι κάτω από λίαν καλώς (ή άριστα δεν θυμάμαι) δεν μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα. Απλά έχεις το πτυχίο.
Τελείωσα!!!!
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Το πανεπιστήμιο δεν είναι γραφείο εύρεσης εργασίας ούτε ινστιτούτο επαγγελματικής κατάρτισης. Το πανεπιστήμιο πρέπει να δημιουργεί επιστήμονες, ανθρώπους με κριτική ικανότητα που έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν νέα προβλήματα όποτε προκύπτουν.rapadder wrote:Ένα τμήμα Πληροφορικής όμως πρέπει να προετοιμάζει τους αποφοίτους του για να εργαστούν σε σοβαρές εταιρίες, καθότι ο αντωγωνισμός ολοένα και αυξάνει.
Ένα ενδεχόμενο είναι οι απόφοιτοι να στελεχώσουν κάποιο οργανισμό. Όμως δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός του πανεπιστημίου. Άμα είναι έτσι να τους ξεπατώσουμε όλους σε προγραμματισμό εφαρμογών, SQL και web.
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Στο πτυχίο σου φαίνονται όσα πάρεις 36,37,40,45 θα φανούν όλα.Silver wrote: Επίσης από όσο ξέρω, κανείς δεν σε υποχρεώνει να πάρεις μόνο ... 36 μαθήματα. Απλά 36 θα φαίνονται στο πτυχίο σου.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Αυτό έχω γράψει και εγώ σε ένα σωρό post. Λέγοντας σοβαρές εταιρίες εννοώ εταιρίες όπου γίνεται έρευνα. Επιστήμονας δεν γίνεσαι με μαθήματα μπαρούφες αλλά με το να ενισχυθεί το θεωρητικό υπόβαθρο, όπως έχει γράψει και ο Hdkiller. Παραθέτω πάλι τις προτάσεις μου τροποποιημένες για να είμαι πιο σαφής:tsilochr wrote:Το πανεπιστήμιο δεν είναι γραφείο εύρεσης εργασίας ούτε ινστιτούτο επαγγελματικής κατάρτισης. Το πανεπιστήμιο πρέπει να δημιουργεί επιστήμονες, ανθρώπους με κριτική ικανότητα που έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν νέα προβλήματα όποτε προκύπτουν.
Παραθέτω και τις συστάσεις προς τους διδάσκοντες:rapadder wrote: 1. Στο ΣΤ εξάμηνο να υπάρχει ένα ακόμα υποχρεωτικό μάθημα, το μάθημα Δίκτυα Υπολογιστών.
2. Να υπάρχει ένα ακόμα υποχρεωτικό μάθημα υποβάθρου στο Ε εξάμηνο, το οποίο να καλύπτει περιοχές της Επιστήμης των Υπολογιστών/ Μαθηματικά. Εναλλακτικά αντί να προσφερθεί κάποιο νέο μάθημα θα μπορούσε κάποιο από τα προσφερόμενα μαθήματα να γίνει υποχρεωτικό.
3. Η λίστα με τα μαθήματα ελεύθερης επιλογής θα πρέπει να αλλάξει. Συγκεκριμένα:
- Περιλαμβάνονται μαθήματα που επικαλύπτονται με άλλα μαθήματα (π.χ. Οργανωσιακή Ψυχολογία (ΔΕΤ) σε σχέση με την Ψυχολογία (Μ&Ε)).
- Θα πρέπει να γίνει προσπάθεια να ενταχθούν σε αυτήν αξιόλογα μαθήματα άλλων τμημάτων (π.χ. ΔΕΤ).
- Σε περίπτωση που ο αριθμός των μαθημάτων ελεύθερης επιλογής παραμείνει ο ίδιος (4 μαθήματα) αντί να μειωθεί σε 2, να αυξηθεί ο αριθμός των μαθημάτων για την απόκτηση πτυχίου κατά δύο μαθήματα.
Γράψτε μου τα σχόλια σας.rapadder wrote: 1. Οι εργασίες στα υποχρεωτικά μαθήματα όχι απλά να καταλαμβάνουν ένα ποσοστό του βαθμού αλλά να είναι υποχρεωτικές. Ο διδάσκων θα μπορεί να καθορίζει (επιπλέον) προαιρετικές εργασίες.
2. Οι προγραμματιστικές εργασίες των φοιτητών από κάθε έτος θα αποθηκεύονται. Οι εργασίες των φοιτητών κάθε έτους θα συγκρίνονται με εργασίες από παλαιότερα έτη, ώστε να αποφεύγεται η εύκολη αντιγραφή. Επίσης συνίσταται οι φοιτητές να εξετάζονται προφορικά στις προγραμματιστικές εργασίες που παραδίδουν, καθώς και οι διδάσκοντες να αλλάζουν τα θέματα των εργασιών από έτος σε έτος.
3. Οι φοιτητές να συμπληρώνουν ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του μαθήματος πριν την εξέταση του.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- PaP
- Venus Project Founder
- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: San Francisco
- Contact:
RAPADDER δεν είναι πάνω από 10 οι εταιρίες που κάνουν έρευνα στην Ελλάδα !!!!
Και επίσης δε ζούμε για τις εταιρίες ! Καλό είναι να μπορούμε να σταθούμε και μόνοι μας (για αυτό θέλουμε και Ερευνα Αγοράς) και κάποιους να διδάξουν (Διδακτικοί) και κάποιους ερευνητές (Μεθοδολογίες έρευνας) και κάποιους σύμβουλους πληροφορικής και κάποιος πωλητές....
Πλεον δεν έχει σημασία τόση το πτυχίο αλλά πόσο την ψάχνεις και τι ξέρεις και στην Ελλάδα είμαστε γαμώτο και τι ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ έχει
Επίσης στην ΑΣΟΕΕ έχεις όλη την ευχαίρεια να μάθεις όσο θες... και στα μικρά έτη βάζουν γερές βάσεις... αλλά τι μυαλό έχεις στα 18 να στρωθείς κ με τις ροές το χυμαδίο πρόγραμμα σπουδών περιορίζεται
[offtopic]
Αλλα και πάλι μια ζωή δουλευεις και μαθαίνεις
Καλύτερα να μάθεις να κοινωνικοποιείσαι σωστά στο πανεπιστήμιο, να μάθεις τον εαυτό σου, να φας τα μούτρα σου με παρέες και γκόμενες και να βάλεις τις βάσεις της γνώσης (όχι μιας επιστήμης) ίσως και να δει ς ότι δεν είναι αυτό για σένα. Να πας erasmus να ανοίξεις μυαλά και να δεις τα χάλια αυτών που μας κυβερνούν όταν εκολάπτονται
[/offtopic]
Και επίσης δε ζούμε για τις εταιρίες ! Καλό είναι να μπορούμε να σταθούμε και μόνοι μας (για αυτό θέλουμε και Ερευνα Αγοράς) και κάποιους να διδάξουν (Διδακτικοί) και κάποιους ερευνητές (Μεθοδολογίες έρευνας) και κάποιους σύμβουλους πληροφορικής και κάποιος πωλητές....
Πλεον δεν έχει σημασία τόση το πτυχίο αλλά πόσο την ψάχνεις και τι ξέρεις και στην Ελλάδα είμαστε γαμώτο και τι ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ έχει
Επίσης στην ΑΣΟΕΕ έχεις όλη την ευχαίρεια να μάθεις όσο θες... και στα μικρά έτη βάζουν γερές βάσεις... αλλά τι μυαλό έχεις στα 18 να στρωθείς κ με τις ροές το χυμαδίο πρόγραμμα σπουδών περιορίζεται
[offtopic]
Αλλα και πάλι μια ζωή δουλευεις και μαθαίνεις
Καλύτερα να μάθεις να κοινωνικοποιείσαι σωστά στο πανεπιστήμιο, να μάθεις τον εαυτό σου, να φας τα μούτρα σου με παρέες και γκόμενες και να βάλεις τις βάσεις της γνώσης (όχι μιας επιστήμης) ίσως και να δει ς ότι δεν είναι αυτό για σένα. Να πας erasmus να ανοίξεις μυαλά και να δεις τα χάλια αυτών που μας κυβερνούν όταν εκολάπτονται
[/offtopic]
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Βασικά στο πρώτο εξάμηνο πρέπει να αντικατασταθεί η Java 1 με ένα μάθημα του τύπου "Αλγοριθμικός Λογισμός". Σε αυτό το μάθημα να διδάσκονται πώς κάνουμε στην πληροφορική ανάλυση στα προβλήματα, πως οργανώνουμε τις λύσεις αλγοριθμικά και έπειτα σε ψευδογλώσσα ποιές είναι οι βασικές προγραμματιστικές τεχνικές και πως προγραμματίζουμε σε συναρτησιακό, αντικειμενοστρεφή και γενικευμένο προγραμματισμό. Βέβαια τα παραπάνω καλύπτονται χοντρικά από την "Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών" αλλά για πρώτο εξάμηνο δεν επαρκούν. Επιπλέον χρειάζεται και ένα επιπλέον μάθημα-εργαστήριο πάνω σε θέματα λογισμικού δηλαδή πάνω σε windows/linux/unix/office/email/ftp και υλισμικού πάνω σε /motherboard/RAM/ROM/HD/floppy disk/CD/DVD/USB/Bluetooth/Wi-fi/scanner/printer/mouse/keyboard/modem
/τροφοδοτικά/προτζέκτορες/τερματικά κτλ.
/τροφοδοτικά/προτζέκτορες/τερματικά κτλ.
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Ένα λεπτό γιατί έχει γίνει μπέρδεμα. Από που προκύπτει από τις προτάσεις που έκανα ότι ζούμε για τις εταιρίες. Επίσης από που προκύπτει ότι άμα σοβαρέψουν λίγο τα μαθήματα θα γίνουν όλοι οι φοιτητές σπασίκλες. Νομίζω από πουθενά.
Φυσικά και θέλουμε και κάποιους να διδάξουν και κάποιους ερευνητές και συμβούλους και πωλητές και μουσικούς. Θα πρέπει όμως να κατεβάσουμε τον πήχη τόσο χαμηλά, ώστε να λέμε "εσύ θα γίνεις καθηγητής Πληροφορικής, δεν σου χρειάζονται αυτές οι γνώσεις"; Φυσικά και όχι. Όλοι θα πρέπει να έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο γνώσεων και από κει και πέρα ας γίνει ο καθένας ότι επιθυμεί.
@PASCAL: Νομίζω ότι αυτό που περιγράφεις θα μοιάζει πολύ με το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον του Λυκείου. Η Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών το καλύπτει χονδρικά όπως γράφεις. Μπορεί κάθε χρόνο να διοργανώνεται (από φοιτητές ίσως) ένα workshop που να εξηγούν πώς να βάζουν την κάρτα γραφικών κλπ, όπως έχει ήδη γραφτεί.
Φυσικά και θέλουμε και κάποιους να διδάξουν και κάποιους ερευνητές και συμβούλους και πωλητές και μουσικούς. Θα πρέπει όμως να κατεβάσουμε τον πήχη τόσο χαμηλά, ώστε να λέμε "εσύ θα γίνεις καθηγητής Πληροφορικής, δεν σου χρειάζονται αυτές οι γνώσεις"; Φυσικά και όχι. Όλοι θα πρέπει να έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο γνώσεων και από κει και πέρα ας γίνει ο καθένας ότι επιθυμεί.
@PASCAL: Νομίζω ότι αυτό που περιγράφεις θα μοιάζει πολύ με το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον του Λυκείου. Η Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών το καλύπτει χονδρικά όπως γράφεις. Μπορεί κάθε χρόνο να διοργανώνεται (από φοιτητές ίσως) ένα workshop που να εξηγούν πώς να βάζουν την κάρτα γραφικών κλπ, όπως έχει ήδη γραφτεί.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Το πρόβλημα είναι το τι ορίζει ο καθένας "αξιοπρεπές επίπεδο". Αξιοπρεπές επίπεδο δίνεται και με τον τωρινό οδηγό σπουδών (το να ξέρει κάποιος μετασχηματισμούς Fourier δεν τον κάνει καλύτερο άνθρωπο... -ούτε καν καλύτερο επιστήμονα). Καλά κάνει ο οδηγός σπουδών και το αφήνει στις επιλογές του καθενός. Και εμένα με πληγώνει να βλέπω άσχετους να βγαίνουν από τη σχολή μου, αλλά τα παιδιά το επέλεξαν. Προσωπικά θα ήθελα περισσότερες ελεύθερες επιλογές (και όχι υποχρεωτικά μαθήματα)rapadder wrote:Όλοι θα πρέπει να έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο γνώσεων και από κει και πέρα ας γίνει ο καθένας ότι επιθυμεί.
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Μήπως ήρθε η ώρα τα νέα μέλη του venus, μιας και το έμψυχο δυναμικό έχει ανανεωθεί, να δραστηριοποιηθούν???PASCAL wrote:Επιπλέον χρειάζεται και ένα επιπλέον μάθημα-εργαστήριο πάνω σε θέματα λογισμικού δηλαδή πάνω σε windows/linux/unix/office/email/ftp και υλισμικού πάνω σε /motherboard/RAM/ROM/HD/floppy disk/CD/DVD/USB/Bluetooth/Wi-fi/scanner/printer/mouse/keyboard/modem
/τροφοδοτικά/προτζέκτορες/τερματικά κτλ.
Κύριοι, ιδού το θέμα του νέου workshop.
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Ωραία θα ήθελα και εγώ τα συγκεκριμένα μαθήματα αλλά και επειδή δεν έχει η σχολή τέτοιο μάθημα δεν τρέχει τίποτα..PaP wrote: - Robotics
- Computational Vision
Προσωπικά από δική μου πρωτοβουλία έχω ασχοληθεί αρκετά με το 2ο ενώ το πρώτο είναι πιο πολύ τεχνικό υπάρχουν robotics kits που μπορείς να αγοράσεις και να ασχοληθείς μέχρι να βαρεθείς..
Πραγματικά αν σε ενδιαφέρει και κάτσεις και φτιάξεις 2,3 πράγματα θα αποκτήσεις καλύτερα skills από έναν φοιτητή που παρακολουθεί το μάθημα..
Βιβλία υπάρχουν , papers στο internet άπειρα.. Οπότε όποιος ψάχνει βρίσκει..
Τέλος το να μπείς σε μια εταιριά που κάνει έρευνα δεν σημαίνει οτι έκανες έρευνα , ούτε το οτι τελείωσες την Χ,Υ σχολή σημαίνει κάτι.. Η ταμπέλα αυτή μπαίνει οταν ασχοληθείς με κάτι ΜΟΝΟΣ σου και παράγεις κάποια γνώση..
Και έρευνα δεν είναι ούτε το να ερευνάς το πως δουλεύει η MS-SQL ούτε να είσαι χρήστης του οτιδήποτε.. Σημαίνει να κατασκευάζεις πράγματα..
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Ωραία , άντε με το καλό , θα είναι κορυφαίο μάθημα..!!redlabel wrote: αφορά το γνωστικό αντικείμενο της Μηχανικής Όρασης.

- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
