Αξιολόγηση ενός τμήματος
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Αξιολόγηση ενός τμήματος
Παραθέτω ένα απόσπασμα από ενδιαφέρον κείμενο που βρήκα στο Internet:
Η ποιοτική αξιολόγηση μπορεί να βασίζεται στα παρακάτω κριτήρια:
1.Ύπαρξη σοβαρών εκπαιδευτικών υποδομών και πόρων. Για παράδειγμα, τα μαθήματα διδάσκονται απλά σε ένα τεράστιο αμφιθέατρο με το min 4 ώρες την εβδομάδα ή το Τμήμα διαθέτει ανθρώπινους πόρους ώστε να υπάρχουν και επιπλέον 2 ώρες φροντιστήρια και άλλες 2 ώρες ειδικά εργαστήρια ανά μάθημα σε μικρότερες ομάδες φοιτητών.
2. Σύγχρονες τεχνικές/τεχνολογίες εκπαίδευσης. Υπάρχει η απλή χρήση του μαυροπίνακα σε ένα τεράστιο αμφιθέατρο ή χρήση σύγχρονων οπτικοακουστικών μεθόδων, του Internet και των πολυμέσων, των ομαδικών εργασιών και των παιγνίων, των παρουσιάσεων των φοιτητών και των οργανωμένων συζητήσεων σε μικρές ομάδες φοιτητών.
3. Συμπληρωματικές πηγές γνώσης. Ο καθηγητής απλά δίνει το δικό του βιβλίο στους φοιτητές ή υπάρχουν αρκετά σχετικά ξενόγλωσσα βιβλία ανά μάθημα στη βιβλιοθήκη που χρησιμοποιούνται από τα κορυφαία Πανεπιστήμια, καθώς και η ουσιαστική αξιοποίηση του Internet για εύρεση της σχετικής γνώσης
4. Άμεση ενημέρωση των φοιτητών. Υπάρχει η άποψη ότι οι φοιτητές είναι ένα αναγκαίο κακό ή ότι είναι ενεργοί συντελεστές της σωστής λειτουργίας του Τμήματος, άρα να υπάρχει ουσιαστική ενημέρωσή τους μέσω της Ιστοσελίδας του Τμήματος, Ενημερωτικών Δελτίων, ειδικών εκδηλώσεων κλπ.
5. Σύνδεση με την αγορά εργασίας. Υπάρχει άγνοια και καθόλου ενδιαφέρον για το τι κάνουν οι πτυχιούχοι του Τμήματος ή συνεχής προσπάθεια για να βοηθηθούν επαγγελματικά οι απόφοιτοι μέσω της υποχρεωτικής πρακτικής άσκησης, των εκδηλώσεων καριέρας κλπ.
6. Σύγχρονοι θεσμοί. Το Τμήμα λειτουργεί με παρωχημένες διαδικασίες και πρακτικές ή υπάρχουν σύγχρονοι θεσμοί που τους συναντάμε εδώ και χρόνια σε γνωστά Πανεπιστήμια του εξωτερικού, όπως η αξιολόγηση των μαθημάτων και καθηγητών από τους φοιτητές, ο θεσμός του προσωπικού καθηγητή, η ύπαρξη συνεδρίου που να οργανώνεται από τους φοιτητές κλπ.
7. Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών. Υπάρχει ένα απλό πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών ή συνδυασμός με σύγχρονα μεταπτυχιακά προγράμματα που να προσφέρουν εξειδικευμένες γνώσεις σε πτυχιούχους και στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία των εργαζομένων.
8. Στενή συνεργασία με κορυφαία Πανεπιστήμια. Το Τμήμα λειτουργεί σε μια “γνωσιακή καραντίνα” ή έχει στενή συνεργασία με γνωστά Πανεπιστήμια του εξωτερικού στα πλαίσια ανταλλαγής φοιτητών για ένα/δύο εξάμηνα, πρόσκλησης επισκεπτών καθηγητών για να διδάξουν κλπ.
9. Έμφαση στην Έρευνα. Το Τμήμα είναι ένας “απλός αγωγός” μαθημάτων και πακεταρισμένης γνώσης ή δημιουργεί νέα γνώση μέσα από οργανωμένα διδακτορικά προγράμματα, ενεργή συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, οργανωμένα ερευνητικά εργαστήρια κλπ.
10. Διεθνής αναγνώριση. Το Τμήμα λειτουργεί μέσα στα πλαίσια της Ελληνικής μετριότητας ή καταφέρνει να έχει μια διεθνή αναγνώριση μέσω των επιστημονικών δημοσιεύσεων των καθηγητών σε υψηλού επιπέδου περιοδικά, τις διεθνείς συνεργασίες με κορυφαία κέντρα αριστείας, τις διεθνείς διακρίσεις και βραβεία καθηγητών, ερευνητών και προγραμμάτων κλπ.
Η ποιοτική αξιολόγηση μπορεί να βασίζεται στα παρακάτω κριτήρια:
1.Ύπαρξη σοβαρών εκπαιδευτικών υποδομών και πόρων. Για παράδειγμα, τα μαθήματα διδάσκονται απλά σε ένα τεράστιο αμφιθέατρο με το min 4 ώρες την εβδομάδα ή το Τμήμα διαθέτει ανθρώπινους πόρους ώστε να υπάρχουν και επιπλέον 2 ώρες φροντιστήρια και άλλες 2 ώρες ειδικά εργαστήρια ανά μάθημα σε μικρότερες ομάδες φοιτητών.
2. Σύγχρονες τεχνικές/τεχνολογίες εκπαίδευσης. Υπάρχει η απλή χρήση του μαυροπίνακα σε ένα τεράστιο αμφιθέατρο ή χρήση σύγχρονων οπτικοακουστικών μεθόδων, του Internet και των πολυμέσων, των ομαδικών εργασιών και των παιγνίων, των παρουσιάσεων των φοιτητών και των οργανωμένων συζητήσεων σε μικρές ομάδες φοιτητών.
3. Συμπληρωματικές πηγές γνώσης. Ο καθηγητής απλά δίνει το δικό του βιβλίο στους φοιτητές ή υπάρχουν αρκετά σχετικά ξενόγλωσσα βιβλία ανά μάθημα στη βιβλιοθήκη που χρησιμοποιούνται από τα κορυφαία Πανεπιστήμια, καθώς και η ουσιαστική αξιοποίηση του Internet για εύρεση της σχετικής γνώσης
4. Άμεση ενημέρωση των φοιτητών. Υπάρχει η άποψη ότι οι φοιτητές είναι ένα αναγκαίο κακό ή ότι είναι ενεργοί συντελεστές της σωστής λειτουργίας του Τμήματος, άρα να υπάρχει ουσιαστική ενημέρωσή τους μέσω της Ιστοσελίδας του Τμήματος, Ενημερωτικών Δελτίων, ειδικών εκδηλώσεων κλπ.
5. Σύνδεση με την αγορά εργασίας. Υπάρχει άγνοια και καθόλου ενδιαφέρον για το τι κάνουν οι πτυχιούχοι του Τμήματος ή συνεχής προσπάθεια για να βοηθηθούν επαγγελματικά οι απόφοιτοι μέσω της υποχρεωτικής πρακτικής άσκησης, των εκδηλώσεων καριέρας κλπ.
6. Σύγχρονοι θεσμοί. Το Τμήμα λειτουργεί με παρωχημένες διαδικασίες και πρακτικές ή υπάρχουν σύγχρονοι θεσμοί που τους συναντάμε εδώ και χρόνια σε γνωστά Πανεπιστήμια του εξωτερικού, όπως η αξιολόγηση των μαθημάτων και καθηγητών από τους φοιτητές, ο θεσμός του προσωπικού καθηγητή, η ύπαρξη συνεδρίου που να οργανώνεται από τους φοιτητές κλπ.
7. Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών. Υπάρχει ένα απλό πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών ή συνδυασμός με σύγχρονα μεταπτυχιακά προγράμματα που να προσφέρουν εξειδικευμένες γνώσεις σε πτυχιούχους και στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηγορία των εργαζομένων.
8. Στενή συνεργασία με κορυφαία Πανεπιστήμια. Το Τμήμα λειτουργεί σε μια “γνωσιακή καραντίνα” ή έχει στενή συνεργασία με γνωστά Πανεπιστήμια του εξωτερικού στα πλαίσια ανταλλαγής φοιτητών για ένα/δύο εξάμηνα, πρόσκλησης επισκεπτών καθηγητών για να διδάξουν κλπ.
9. Έμφαση στην Έρευνα. Το Τμήμα είναι ένας “απλός αγωγός” μαθημάτων και πακεταρισμένης γνώσης ή δημιουργεί νέα γνώση μέσα από οργανωμένα διδακτορικά προγράμματα, ενεργή συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, οργανωμένα ερευνητικά εργαστήρια κλπ.
10. Διεθνής αναγνώριση. Το Τμήμα λειτουργεί μέσα στα πλαίσια της Ελληνικής μετριότητας ή καταφέρνει να έχει μια διεθνή αναγνώριση μέσω των επιστημονικών δημοσιεύσεων των καθηγητών σε υψηλού επιπέδου περιοδικά, τις διεθνείς συνεργασίες με κορυφαία κέντρα αριστείας, τις διεθνείς διακρίσεις και βραβεία καθηγητών, ερευνητών και προγραμμάτων κλπ.
Last edited by rapadder on Thu Apr 05, 2007 1:34 pm, edited 1 time in total.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- mikem4600
- Gbyte level
- Posts: 1363
- Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: A Galaxy Far, Far Away
- Contact:
Κατ' αρχάς, το κείμενο που παραθέτεις δεν υπάρχει στο link που δίνεις. Άρα, συμπεραίνω ότι τα εξήγαγες από το κείμενο δημοσίων σχέσεων του ΔΕΤ.
Κατά δεύτερο, αυτό που καταλαβαίνω ότι λες είναι "κοιτάχτε τι θεϊκό που είναι το ΔΕΤ και τι χάλια που είμαστε εμείς" λες και είμαστε και σε διαφορετικά πανεπιστήμια (ειδικά για τα περί αιθουσών, δεν σχολιάζω τπτ)...
Κατά δεύτερο, αυτό που καταλαβαίνω ότι λες είναι "κοιτάχτε τι θεϊκό που είναι το ΔΕΤ και τι χάλια που είμαστε εμείς" λες και είμαστε και σε διαφορετικά πανεπιστήμια (ειδικά για τα περί αιθουσών, δεν σχολιάζω τπτ)...
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Δεν μίλησε για ΔΕΤ ρε συ Mikem...ας μην αρπαζόμαστε με το τμήμα αυτό...όλοι στο ίδιο πανεπιστήμιο είμαστε. Στο marketing μας έχει...μας ρίχνει και μάλιστα πολύ. Τέτοιες κινήσεις και από το τμήμα μας θα προσέλκυαν καλύτερους και περισσότερους φοιτητές...συμφωνείς?
Τώρα για τα παραπάνω κριτήρια είναι κάτι, μια αρχή βρε αδερφέ. Ας τα εξελίξουμε...παίρνουν βελτιώσεις.
Τώρα για τα παραπάνω κριτήρια είναι κάτι, μια αρχή βρε αδερφέ. Ας τα εξελίξουμε...παίρνουν βελτιώσεις.
- tZoLe
- Venus Former Team Member
- Posts: 1925
- Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Lausanne-Pasalimani
- Contact:
Κάποια στοιχεία και σε κάποιο βαθμό τα διαθέτει το τμήμα μας. Σε κάποια άλλα είμαστε ακόμα πίσω, ενώ ορισμένα άλλα θέματα που αφορούν κυρίως υποδομές ξεπερνούν τις αρμοδιότητες του τμηματος μας και εμπίπτουν σε εκείνες του πανεπιστημίου. Νομίζω θα ήταν ουσιαστικό αν διαπιστώναμε σε τι υστερούμε και από κει και πέρα να θέταμε κάποια πρόταση προς συζήτηση. Όποιος και αν τα έγραψε και για όποιο λόγο και αν το έκανε, δεν νομίζω ότι βρίσκεται τόσο μακριά από τα standart μίας καλά οργανωμένης σχολής.

"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)
έτσι
Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Κάνω ποδαρικό με μια πρόχειρη αξιολόγηση για το τμήμα από το 1 - 10 (άριστα).
1. Στα περισσότερα μαθήματα γίνονται εργαστήρια ή/και Φροντιστήρια. Κάποιοι καθηγητές όμως παραπονιούνται ότι δεν έχουν βοηθούς. Βάζω 8/10.
2. Για τα οπτικοακουστικά μέσα ισχύει λίγο πολύ ότι και στα υπόλοιπα τμήματα, αφού χρησιμοποιούμε τις ίδιες αίθουσες/ εξοπλισμό. Αρκετοί φοιτητές τελειώνουν το τμήμα χωρίς να έχουν κάνει ούτε μια παρουσίαση κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Βάζω 7/10.
3. Εδώ τα πράγματα είναι όντως άσχημα. Ελάχιστοι καθηγητές προτείνουν κάποιο ξενόγλωσσο σύγγραμμα. Έχω γράψει και παλαιότερα ότι τα Βιβλία (εδικά στα μικρότερα έτη) είναι ψιλοχάλια. Βάζω 5/10.
4. Η ιστιοσελίδα του τμήματος είναι στα μαύρα της τα χάλια. Ενημερώνεται 3 φορές το χρόνο χωρίς υπερβολή. Επίσης τα αποτελέσματα των μαθημάτων δεν αναρτώνται και ηλεκτρονικά. Βάζω 3/10.
5. Καμία εκδήλωση καριέρας, η πρακτική άσκηση έχει αφεθεί στην τύχη της και οι φοιτητές πρέπει να βρούν μόνοι τους εταιρία, ενώ η Γραμματεία δεν έχει κάνει ούτε μια στοιχειώδη έρευνα για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων. Βάζω 3/10.
6. Αξιολόγηση μαθημάτων και καθηγητών δεν υπάρχει, ο θεσμός του προσωπικού καθηγητή απέτυχε (δεν προβλήθηκε αρκετά). Βάζω 4/10.
7. Υπάρχουν δύο σύγχρονα κατά την άποψη μου μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών. Βάζω 9/10.
8. Δεν θυμάμαι να έχει έρθει ποτέ κανένας σοβαρός καθηγητής από κάποιο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού για να μιλήσει (π.χ. Παπαδημητρίου, Φαλούτσος). Ο Dijkstra είχε έρθει το 2000 για να γίνει επίτιμος διδάκτορας του τμήματος (αλλά εγώ τότε ήμουν στο ΔΕΤ και δεν τον ήξερα και δεν πήγα να τον δώ
). Βάζω 5/10.
9. Η έρευνα του τμήματος θεωρώ ότι είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα δεδομένου του μεγέθους του Πανεπιστημίου. Βάζω 8/10.
10. Νομίζω ότι οι (νεότεροι σε ηλικία) καθηγητές μας είναι αρκετά ενεργοί ερευνητικά. Αρκετοί από αυτούς έχουν αξιόλογες δημοσιεύσεις. Βάζω 8/10.
Μέσος όρος: 60/100.
1. Στα περισσότερα μαθήματα γίνονται εργαστήρια ή/και Φροντιστήρια. Κάποιοι καθηγητές όμως παραπονιούνται ότι δεν έχουν βοηθούς. Βάζω 8/10.
2. Για τα οπτικοακουστικά μέσα ισχύει λίγο πολύ ότι και στα υπόλοιπα τμήματα, αφού χρησιμοποιούμε τις ίδιες αίθουσες/ εξοπλισμό. Αρκετοί φοιτητές τελειώνουν το τμήμα χωρίς να έχουν κάνει ούτε μια παρουσίαση κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Βάζω 7/10.
3. Εδώ τα πράγματα είναι όντως άσχημα. Ελάχιστοι καθηγητές προτείνουν κάποιο ξενόγλωσσο σύγγραμμα. Έχω γράψει και παλαιότερα ότι τα Βιβλία (εδικά στα μικρότερα έτη) είναι ψιλοχάλια. Βάζω 5/10.
4. Η ιστιοσελίδα του τμήματος είναι στα μαύρα της τα χάλια. Ενημερώνεται 3 φορές το χρόνο χωρίς υπερβολή. Επίσης τα αποτελέσματα των μαθημάτων δεν αναρτώνται και ηλεκτρονικά. Βάζω 3/10.
5. Καμία εκδήλωση καριέρας, η πρακτική άσκηση έχει αφεθεί στην τύχη της και οι φοιτητές πρέπει να βρούν μόνοι τους εταιρία, ενώ η Γραμματεία δεν έχει κάνει ούτε μια στοιχειώδη έρευνα για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων. Βάζω 3/10.
6. Αξιολόγηση μαθημάτων και καθηγητών δεν υπάρχει, ο θεσμός του προσωπικού καθηγητή απέτυχε (δεν προβλήθηκε αρκετά). Βάζω 4/10.
7. Υπάρχουν δύο σύγχρονα κατά την άποψη μου μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών. Βάζω 9/10.
8. Δεν θυμάμαι να έχει έρθει ποτέ κανένας σοβαρός καθηγητής από κάποιο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού για να μιλήσει (π.χ. Παπαδημητρίου, Φαλούτσος). Ο Dijkstra είχε έρθει το 2000 για να γίνει επίτιμος διδάκτορας του τμήματος (αλλά εγώ τότε ήμουν στο ΔΕΤ και δεν τον ήξερα και δεν πήγα να τον δώ

9. Η έρευνα του τμήματος θεωρώ ότι είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα δεδομένου του μεγέθους του Πανεπιστημίου. Βάζω 8/10.
10. Νομίζω ότι οι (νεότεροι σε ηλικία) καθηγητές μας είναι αρκετά ενεργοί ερευνητικά. Αρκετοί από αυτούς έχουν αξιόλογες δημοσιεύσεις. Βάζω 8/10.
Μέσος όρος: 60/100.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Σταμάτη μου θα κάτσω μόνο στα δυο αυτά που πιστεύω είσαι λίγο άδικος. Ο καθένας βέβαια αξιολογεί με τα δικά του μέτρα και σταθμά (όχι ότι είναι σωστό αυτό αλλά στο forum αυτό δεν έχει νόημα να συμφωνήσουμε σε κοινό άξονα αναφοράς και αξιολόγησης) αλλά:rapadder wrote: 4. Η ιστιοσελίδα του τμήματος είναι στα μαύρα της τα χάλια. Ενημερώνεται 3 φορές το χρόνο χωρίς υπερβολή. Επίσης τα αποτελέσματα των μαθημάτων δεν αναρτώνται και ηλεκτρονικά. Βάζω 3/10.
8. Δεν θυμάμαι να έχει έρθει ποτέ κανένας σοβαρός καθηγητής από κάποιο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού για να μιλήσει (π.χ. Παπαδημητρίου, Φαλούτσος). Ο Dijkstra είχε έρθει το 2000 για να γίνει επίτιμος διδάκτορας του τμήματος (αλλά εγώ τότε ήμουν στο ΔΕΤ και δεν τον ήξερα και δεν πήγα να τον δώ). Βάζω 5/10.
4)Η ιστοσελίδα (webpage) απ' όσο βλέπω εδώ: http://www.cs.aueb.gr/news/edu/index.shtml εδώ: http://www.cs.aueb.gr/news/lectures/index.shtml εδώ: http://www.cs.aueb.gr/news/secretariat/index.shtml εδώ: http://www.cs.aueb.gr/news/awards/index.shtml και εδώ: http://www.cs.aueb.gr/news/career/index.shtml ανανεώνεται αρκετά πυκνά με νέα του τμήματος, διακρίσεις, ομιλίες και θέσεις εργασίας. Οπότε δεν ξέρω ίσως εδώ ζητάμε άλλα πράγματα αλλά σε σχέση με άλλα τμήματα που ακόμη και το τηλέφωνο της γραματείας ψάχνεις να βρείς και δεν υπάρχει πιστεύω ότι είναι αρκετά καλή. Μπορεί να είναι και 10 φορές καλύτερη αλλά όχι ότι δεν είναι ικανοποιητική.
8)Σχετικά με αυτό, εγώ προσωπικά έχω πάει σε αρκετές ομιλίες. Μερικές απο αυτές στις παραθέτω:
http://mm.aueb.gr/news/index.html#21_02_2007
http://mm.aueb.gr/news/index.html#27_09_2006
http://mm.aueb.gr/news/index.html#29_06_2006a
http://mm.aueb.gr/news/index.html#19_05_2006
επίσης έγειναν και αυτές: http://www.cs.aueb.gr/news/lectures/index_2005.shtml
αλλά και αυτές:
http://pages.cs.aueb.gr/sdep/
Ειλικρινά είναι αρκετές και δεν νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει θέμα παρουσιάσεων.
ΥΓ: Σχετικά με το τι κάνει το κάθε μέλος ΔΕΠ μπορείς να δεις τα publications, TRs κλπ, όλα μαζί εδώ: http://pages.cs.aueb.gr/repository/
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι θα έπρεπε να μπορούμε να συμφωνήσουμε σε έναν κοινό άξονα αξιολόγησης για το τμήμα. Γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς δεν θα το κάνει κανένας. Θα προτιμούσα να δώσει ο καθένας μια αξιολόγηση με βάση αυτά τα κριτήρια. Αντί γι' αυτό σχολιάζουμε την δική μου (υποκειμενική) αξιολόγηση.
4. Για την ιστιοσελίδα θα κάνω μια σύγκριση με την αντίστοιχη του ΔΕΤ. Είναι 10 φορές πιο λειτουργική. Είναι σχεδόν έτσι από το 2000 και εμείς είμαστε σε σημείο που μπορεί να κρίνει ο καθένας. Το περιεχόμενο πράγματι δεν ανανεώνεται 3 φορές το χρόνο αλλά πιο συχνά. Ο Ίων Ανδρουτσόπουλος είναι ακόμα λέκτορας (ενώ έχει εκλεγεί σε ανώτερη βαθμίδα, αρκετό καιρό πριν τις καταλήψεις). Επειδή η σχολή ήταν υπό κατάληψη μπορώ να δείξω κάποια επιείκεια στο γεγονός ότι κάποιες σελίδες είναι ελαφριά outdated. Π.χ. η σελίδα πρέπει να έχει τα φετινά αποτελέσματα. Ο κατάλογος μεταπτυχιακών φοιτητών είναι under construction και όταν λειτουργούσε περιελάμβανε πληροφορίες μόνο για τα μεταπτυχιακά του τμήματος μας. Τα link για την έρευνα είναι επίσης under construction (αποτελεί ωστόσο θετικό στοιχείο το ότι υπάρχει). Στην αρχική σελίδα υπάρχει μια ενότητα Πρόσφατα Νέα η οποία περιλαμβάνει μια μόνο εγγραφή. Γενικά όταν το περιεχόμενο στις σελίδες ανανεωθεί ο χρήστης πρέπει να το ψάξει μόνος του (σε όλες τις υποκατηγορίες), ενώ θα έπρεπε να υπάρχει μια σελίδα τύπου Ανακοινώσεις και να ανατρέχει εκεί ο χρήστης. Άντε να βάλω 6/10.
8. Οι ομιλίες που παραθέτεις οργωνώθηκαν από το mmlab. Προφανώς και δεν μπορεί ο φοιτητής να ψάχνει συνεχώς τα site των εργαστηρίων για να δεί αν έχει βγεί κάποια ανακοίνωση. Το link περιέχει κάποιες, με την πιο πρόσφατη τον Μαϊό του 2005. Ειλικρινά δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτός ο σύνδεσμος: http://pages.cs.aueb.gr/sdep/. Από που να τον ξεθάψει κανείς; Ούτε ήξερα ότι υπάρχει αυτό το link http://pages.cs.aueb.gr/repository/. Η πληροφορία είναι διασκορπισμένη, ο χρήστης δυσκολεύεται να την βρεί. Άντε να βάλω 6/10.
4. Για την ιστιοσελίδα θα κάνω μια σύγκριση με την αντίστοιχη του ΔΕΤ. Είναι 10 φορές πιο λειτουργική. Είναι σχεδόν έτσι από το 2000 και εμείς είμαστε σε σημείο που μπορεί να κρίνει ο καθένας. Το περιεχόμενο πράγματι δεν ανανεώνεται 3 φορές το χρόνο αλλά πιο συχνά. Ο Ίων Ανδρουτσόπουλος είναι ακόμα λέκτορας (ενώ έχει εκλεγεί σε ανώτερη βαθμίδα, αρκετό καιρό πριν τις καταλήψεις). Επειδή η σχολή ήταν υπό κατάληψη μπορώ να δείξω κάποια επιείκεια στο γεγονός ότι κάποιες σελίδες είναι ελαφριά outdated. Π.χ. η σελίδα πρέπει να έχει τα φετινά αποτελέσματα. Ο κατάλογος μεταπτυχιακών φοιτητών είναι under construction και όταν λειτουργούσε περιελάμβανε πληροφορίες μόνο για τα μεταπτυχιακά του τμήματος μας. Τα link για την έρευνα είναι επίσης under construction (αποτελεί ωστόσο θετικό στοιχείο το ότι υπάρχει). Στην αρχική σελίδα υπάρχει μια ενότητα Πρόσφατα Νέα η οποία περιλαμβάνει μια μόνο εγγραφή. Γενικά όταν το περιεχόμενο στις σελίδες ανανεωθεί ο χρήστης πρέπει να το ψάξει μόνος του (σε όλες τις υποκατηγορίες), ενώ θα έπρεπε να υπάρχει μια σελίδα τύπου Ανακοινώσεις και να ανατρέχει εκεί ο χρήστης. Άντε να βάλω 6/10.
8. Οι ομιλίες που παραθέτεις οργωνώθηκαν από το mmlab. Προφανώς και δεν μπορεί ο φοιτητής να ψάχνει συνεχώς τα site των εργαστηρίων για να δεί αν έχει βγεί κάποια ανακοίνωση. Το link περιέχει κάποιες, με την πιο πρόσφατη τον Μαϊό του 2005. Ειλικρινά δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτός ο σύνδεσμος: http://pages.cs.aueb.gr/sdep/. Από που να τον ξεθάψει κανείς; Ούτε ήξερα ότι υπάρχει αυτό το link http://pages.cs.aueb.gr/repository/. Η πληροφορία είναι διασκορπισμένη, ο χρήστης δυσκολεύεται να την βρεί. Άντε να βάλω 6/10.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
σταμάτη τα πιο πολλά διορθώνονται πολύ απλά με το να πηγαίνουν οι καθηγητές και να στέλνουν ένα mail για κάθε παρουσίαση στην allplir λίστα του dia.
στο di υπάρχει η λίστα di.announcements όπου λαμβάνω mail για κάθε ομιλία.
Ρε bill, το http://pages.cs.aueb.gr/repository/ το χρησιμοποιούν? Μέσα στα bugs είναι
στο di υπάρχει η λίστα di.announcements όπου λαμβάνω mail για κάθε ομιλία.
Ρε bill, το http://pages.cs.aueb.gr/repository/ το χρησιμοποιούν? Μέσα στα bugs είναι

- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Αυτό είναι αλήθεια. Πρέπει επίσης να παραδεχτώ ότι καθηγητές όπως ο Βαζιργιάννης έστελναν συχνά e-mail σε αυτήν την λίστα (όταν ήμουν προπτυχιακός) ενώ στους μεταπτυχιακούς στέλνουν e-mail στις αντίστοιχες λίστες των μεταπτυχιακών.
Βρήκα μια παλιά φωτογραφία που είχα τραβήξει στη σχολή. Μου είχε κάνει εντύπωση σε σχέση με την άποψη που υποστηρίζει ότι στο Πανεπιστήμιο δεν πρέπει να μαθαίνουμε συγκεκριμένα προϊόντα εταιριών, παρά να δίνουμε έμφαση στην ακαδημαϊκή γνώση. Αν και υποστηρίζω γενικά αυτήν την άποψη, θεωρώ ότι οι ανάγκες κάθε τμήματος διαφέρουν και ότι πολλές φορές είμαι αναπόφευκτο το να εξεταστούν οι φοιτητές σε ένα συγκεκριμένο εργαλείο. Την παραθέτω για να προβοκάρω, μήπως και αναστηθεί το topic
.

Βρήκα μια παλιά φωτογραφία που είχα τραβήξει στη σχολή. Μου είχε κάνει εντύπωση σε σχέση με την άποψη που υποστηρίζει ότι στο Πανεπιστήμιο δεν πρέπει να μαθαίνουμε συγκεκριμένα προϊόντα εταιριών, παρά να δίνουμε έμφαση στην ακαδημαϊκή γνώση. Αν και υποστηρίζω γενικά αυτήν την άποψη, θεωρώ ότι οι ανάγκες κάθε τμήματος διαφέρουν και ότι πολλές φορές είμαι αναπόφευκτο το να εξεταστούν οι φοιτητές σε ένα συγκεκριμένο εργαλείο. Την παραθέτω για να προβοκάρω, μήπως και αναστηθεί το topic


... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Όλα αυτά τα ωραία που έχεις παρατηρήσει μπορείς να τα συγκεντρώσεις σε ένα email και να το στείλεις στον webmaster ώστε να τα ενημερώσει. Στο ΔΕΠ δεν υπάρχει κάποιος που να κάνει όλη την ημέρα αυτό το πράγμα, απλά υπάρχει καλύτερο info network απο κάτωrapadder wrote: 4. Για την ιστιοσελίδα θα κάνω μια σύγκριση με την αντίστοιχη του ΔΕΤ. Είναι 10 φορές πιο λειτουργική. Είναι σχεδόν έτσι από το 2000 και εμείς είμαστε σε σημείο που μπορεί να κρίνει ο καθένας. Το περιεχόμενο πράγματι δεν ανανεώνεται 3 φορές το χρόνο αλλά πιο συχνά. Ο Ίων Ανδρουτσόπουλος είναι ακόμα λέκτορας (ενώ έχει εκλεγεί σε ανώτερη βαθμίδα, αρκετό καιρό πριν τις καταλήψεις). Επειδή η σχολή ήταν υπό κατάληψη μπορώ να δείξω κάποια επιείκεια στο γεγονός ότι κάποιες σελίδες είναι ελαφριά outdated. Π.χ. η σελίδα πρέπει να έχει τα φετινά αποτελέσματα. Ο κατάλογος μεταπτυχιακών φοιτητών είναιunder construction και όταν λειτουργούσε περιελάμβανε πληροφορίες μόνο για τα μεταπτυχιακά του τμήματος μας. Τα link για την έρευνα είναι επίσης under construction (αποτελεί ωστόσο θετικό στοιχείο το ότι υπάρχει). Στην αρχική σελίδα υπάρχει μια ενότητα Πρόσφατα Νέα η οποία περιλαμβάνει μια μόνο εγγραφή. Γενικά όταν το περιεχόμενο στις σελίδες ανανεωθεί ο χρήστης πρέπει να το ψάξει μόνος του (σε όλες τις υποκατηγορίες), ενώ θα έπρεπε να υπάρχει μια σελίδα τύπου Ανακοινώσεις και να ανατρέχει εκεί ο χρήστης. Άντε να βάλω 6/10.

Σίγουρα είναι δύσκολο να την βρει δεν λέω το αντίθετο αλλά οι περισσότερες ομιλίες είχαν ανακοινωθεί και στο website του cs.aueb. Τέλος εάν κάποιος ενδιαφέρεται να βρει κάποια ομιλία σε έναν τομέα τότε σίγουρα πρέπει να κοιτάει το site της ερευνητικής ομάδας που σχετίζεται με αυτόν. Καλό θα ήταν να εμπαίναν και όλες οι ανακοινώσεις στο site της σχολής αλλά μην τα θέλουμε και όλα στο πιάτο. Όποιος το θέλει πραγματικά δεν είναι κούραση να περάσει μια φορά την εβδομάδα απο 2-3 ακόμη web sites και να δει εάν υπάρχουν προγραμματισμένες ομιλίες.rapadder wrote: 8. Οι ομιλίες που παραθέτεις οργωνώθηκαν από το mmlab. Προφανώς και δεν μπορεί ο φοιτητής να ψάχνει συνεχώς τα site των εργαστηρίων για να δεί αν έχει βγεί κάποια ανακοίνωση. Το link περιέχει κάποιες, με την πιο πρόσφατη τον Μαϊό του 2005. Ειλικρινά δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτός ο σύνδεσμος: http://pages.cs.aueb.gr/sdep/. Από που να τον ξεθάψει κανείς; Ούτε ήξερα ότι υπάρχει αυτό το link http://pages.cs.aueb.gr/repository/. Η πληροφορία είναι διασκορπισμένη, ο χρήστης δυσκολεύεται να την βρεί. Άντε να βάλω 6/10.
Ναι χρησιμοποιείται, αφού υπάρχει γιατί όχι; Στο τέλος δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που δεν έχει bugstsilochr wrote: Ρε bill, το http://pages.cs.aueb.gr/repository/ το χρησιμοποιούν? Μέσα στα bugs είναι


-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- tsilochr
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3246
- Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: mm.aueb.gr
- Contact:
Εγώ χαίρομαι που χρησιμοποιείται, γιατί τουλάχιστον δεν πήγε άκλαυτο και θα μπορώ να το δείξω και στο port-folio μουHdkiLLeR wrote:Ναι χρησιμοποιείται, αφού υπάρχει γιατί όχι; Στο τέλος δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι που δεν έχει bugstsilochr wrote: Ρε bill, το http://pages.cs.aueb.gr/repository/ το χρησιμοποιούν? Μέσα στα bugs είναι![]()



http://pages.cs.aueb.gr/repository/about.html
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Εύγε παιδί μου



-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους,
Ονομάζομαι Κώστας Μακέδος και είμαι ο υπεύθυνος διαχείρισης του
ιστοτόπου του Τμήματος Πληροφορικής (http://www.cs.aueb.gr)
Θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις σε κάποια σχόλια που αφορούν την ιστοσελίδα του Τμήματος.
1ον (και κυριότερον!!) Ότι προβλήματα έχετε με την ιστοσελίδα του Τμήματός σας, να μας ενημερώνετε στο σχετικό email cs-webmaster@aueb.gr που υπάρχει σχεδόν σε κάθε υποσέλιδο του
Web Site. Το feedback είναι ότι σημαντικότερο. Ας μην ξεχνάμε ότι η σελίδα αντιπροσωπεύει κυρίως εσάς.
2ον, Τα links που αναφέρατε και ήταν outdated τα διορθώσαμε.
Κάποια άλλα κομμάτια, όπως η έρευνα, θα πάρουν καιρό να φτιαχτούν,
για λόγους ανώτερους της δικής μου θέλησης.
Η ιδέα για ένα κεντρικό χώρο που θα φαίνονται όλες οι τελευταία αλλαγμένες σελίδες, μου άρεσε πολύ και θα τη δοκιμάσω.
3ον, Αναφέρθηκαν κάποιες ανακρίβειες και τις απαριθμώ:
α) Ο κ. Ανδρουτσόπουλος είναι (ακόμα) επίσημα Λέκτορας.
β)Η τελευταία ομιλία που αναρτήθηκε στις ιστοσελίδες μας είναι του κ.Capizzano, αν δεν κάνω λάθος, στις 21/11/2006, και όχι τον Μάιο του 2005.
γ)Στα πρόσφατα νέα δεν θέλουμε να βάζουμε ειδήσεις παλαιότερες των 1-2 εβδομάδων
δ)Κάθε ομιλία που πραγματοποιείται στο Τμήμα μνημονεύεται για περίπου 1 εβδομάδα πριν και μετά αποσύρεται.
ε)Ο σύνδεσμος για τις ομιλίες του ΣΔΕΠ (pages.cs.aueb.gr/sdep) είναι στην πρώτη σελίδα του Τμήματος, σε μόνιμη θέση, μαζί με το Eclass, το τεστ Μαθηματικών κ.λ.π.
στ)Ο κατάλογος μεταπτυχιακών φοιτητών είναι under construction εδώ και πολύ λίγο καιρό, γιατί μελετάμε κάτι πιο σύγχρονο και ενημερωμένο. Αλλά δεν μπορεί να έχει κάτι άλλο πέρα από φοιτητές του Τμήματος που κάνουν μεταπτυχιακά.
ζ)Νομίζω ότι άλλη φιλοσοφία έχει η σελίδα του ΔΕΤ και άλλη η δική μας. Αλλά συγκριτικά (έστω και αισθητικά) δεν είμαστε σε τόσο άσχημο επίπεδο.
Τώρα αν θέλουμε κάτι πιο λειτουργικό, σκοπεύω τους επόμενους μήνες
να διοργανώσω μια ηλεκτρονική ψηφοφορία για το τί θα θέλατε να αλλάξει στον ιστοχώρο του Τμήματος.
Συμφωνώ ότι κάποια πράγματα μας διαφεύγουν και προσπαθούμε να τα διορθώνουμε.
Σας παρακαλώ λοιπόν ξανά, ότι προβλήματα/παρατηρήσεις έχετε
και αφορούν την ιστοσελίδα του Τμήματος Πληροφορικής (www.cs.aueb.gr),
την ιστοσελίδα του Μ.Π.Σ. Επιστήμη των Υπολογιστών (www.cs.aueb.gr/csgrad),
και την Ηλεκτρονική Γραμματεία (secretariat.cs.aueb.gr)
να μας τα αναφέρετε στο cs-webmaster@aueb.gr
Σας ευχαριστώ
Κώστας Μακέδος
SysAdmin GradCSLAB
kmakedos@aueb.gr
Τηλ. 210-8203859
Ονομάζομαι Κώστας Μακέδος και είμαι ο υπεύθυνος διαχείρισης του
ιστοτόπου του Τμήματος Πληροφορικής (http://www.cs.aueb.gr)
Θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις σε κάποια σχόλια που αφορούν την ιστοσελίδα του Τμήματος.
1ον (και κυριότερον!!) Ότι προβλήματα έχετε με την ιστοσελίδα του Τμήματός σας, να μας ενημερώνετε στο σχετικό email cs-webmaster@aueb.gr που υπάρχει σχεδόν σε κάθε υποσέλιδο του
Web Site. Το feedback είναι ότι σημαντικότερο. Ας μην ξεχνάμε ότι η σελίδα αντιπροσωπεύει κυρίως εσάς.
2ον, Τα links που αναφέρατε και ήταν outdated τα διορθώσαμε.
Κάποια άλλα κομμάτια, όπως η έρευνα, θα πάρουν καιρό να φτιαχτούν,
για λόγους ανώτερους της δικής μου θέλησης.
Η ιδέα για ένα κεντρικό χώρο που θα φαίνονται όλες οι τελευταία αλλαγμένες σελίδες, μου άρεσε πολύ και θα τη δοκιμάσω.
3ον, Αναφέρθηκαν κάποιες ανακρίβειες και τις απαριθμώ:
α) Ο κ. Ανδρουτσόπουλος είναι (ακόμα) επίσημα Λέκτορας.
β)Η τελευταία ομιλία που αναρτήθηκε στις ιστοσελίδες μας είναι του κ.Capizzano, αν δεν κάνω λάθος, στις 21/11/2006, και όχι τον Μάιο του 2005.
γ)Στα πρόσφατα νέα δεν θέλουμε να βάζουμε ειδήσεις παλαιότερες των 1-2 εβδομάδων
δ)Κάθε ομιλία που πραγματοποιείται στο Τμήμα μνημονεύεται για περίπου 1 εβδομάδα πριν και μετά αποσύρεται.
ε)Ο σύνδεσμος για τις ομιλίες του ΣΔΕΠ (pages.cs.aueb.gr/sdep) είναι στην πρώτη σελίδα του Τμήματος, σε μόνιμη θέση, μαζί με το Eclass, το τεστ Μαθηματικών κ.λ.π.
στ)Ο κατάλογος μεταπτυχιακών φοιτητών είναι under construction εδώ και πολύ λίγο καιρό, γιατί μελετάμε κάτι πιο σύγχρονο και ενημερωμένο. Αλλά δεν μπορεί να έχει κάτι άλλο πέρα από φοιτητές του Τμήματος που κάνουν μεταπτυχιακά.
ζ)Νομίζω ότι άλλη φιλοσοφία έχει η σελίδα του ΔΕΤ και άλλη η δική μας. Αλλά συγκριτικά (έστω και αισθητικά) δεν είμαστε σε τόσο άσχημο επίπεδο.
Τώρα αν θέλουμε κάτι πιο λειτουργικό, σκοπεύω τους επόμενους μήνες
να διοργανώσω μια ηλεκτρονική ψηφοφορία για το τί θα θέλατε να αλλάξει στον ιστοχώρο του Τμήματος.
Συμφωνώ ότι κάποια πράγματα μας διαφεύγουν και προσπαθούμε να τα διορθώνουμε.
Σας παρακαλώ λοιπόν ξανά, ότι προβλήματα/παρατηρήσεις έχετε
και αφορούν την ιστοσελίδα του Τμήματος Πληροφορικής (www.cs.aueb.gr),
την ιστοσελίδα του Μ.Π.Σ. Επιστήμη των Υπολογιστών (www.cs.aueb.gr/csgrad),
και την Ηλεκτρονική Γραμματεία (secretariat.cs.aueb.gr)
να μας τα αναφέρετε στο cs-webmaster@aueb.gr
Σας ευχαριστώ
Κώστας Μακέδος
SysAdmin GradCSLAB
kmakedos@aueb.gr
Τηλ. 210-8203859
rapadder wrote: 4. Για την ιστιοσελίδα θα κάνω μια σύγκριση με την αντίστοιχη του ΔΕΤ. Είναι 10 φορές πιο λειτουργική. Είναι σχεδόν έτσι από το 2000 και εμείς είμαστε σε σημείο που μπορεί να κρίνει ο καθένας. Το περιεχόμενο πράγματι δεν ανανεώνεται 3 φορές το χρόνο αλλά πιο συχνά. Ο Ίων Ανδρουτσόπουλος είναι ακόμα λέκτορας (ενώ έχει εκλεγεί σε ανώτερη βαθμίδα, αρκετό καιρό πριν τις καταλήψεις). Επειδή η σχολή ήταν υπό κατάληψη μπορώ να δείξω κάποια επιείκεια στο γεγονός ότι κάποιες σελίδες είναι ελαφριά outdated. Π.χ. η σελίδα πρέπει να έχει τα φετινά αποτελέσματα. Ο κατάλογος μεταπτυχιακών φοιτητών είναι under construction και όταν λειτουργούσε περιελάμβανε πληροφορίες μόνο για τα μεταπτυχιακά του τμήματος μας. Τα link για την έρευνα είναι επίσης under construction (αποτελεί ωστόσο θετικό στοιχείο το ότι υπάρχει). Στην αρχική σελίδα υπάρχει μια ενότητα Πρόσφατα Νέα η οποία περιλαμβάνει μια μόνο εγγραφή. Γενικά όταν το περιεχόμενο στις σελίδες ανανεωθεί ο χρήστης πρέπει να το ψάξει μόνος του (σε όλες τις υποκατηγορίες), ενώ θα έπρεπε να υπάρχει μια σελίδα τύπου Ανακοινώσεις και να ανατρέχει εκεί ο χρήστης. Άντε να βάλω 6/10.
8. Οι ομιλίες που παραθέτεις οργωνώθηκαν από το mmlab. Προφανώς και δεν μπορεί ο φοιτητής να ψάχνει συνεχώς τα site των εργαστηρίων για να δεί αν έχει βγεί κάποια ανακοίνωση. Το link περιέχει κάποιες, με την πιο πρόσφατη τον Μαϊό του 2005. Ειλικρινά δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτός ο σύνδεσμος: http://pages.cs.aueb.gr/sdep/. Από που να τον ξεθάψει κανείς; Ούτε ήξερα ότι υπάρχει αυτό το link http://pages.cs.aueb.gr/repository/. Η πληροφορία είναι διασκορπισμένη, ο χρήστης δυσκολεύεται να την βρεί. Άντε να βάλω 6/10.
- P3
- Venus Project Founder
- Posts: 2722
- Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: !! El Paso !!
Καλήφθηκα πλήρως από τον hdkiller, τον thilochr και εν τέλει από τον αρμόδιο kmakedo.
Αυτό που θέλω να απαντήσω εγώ είναι αυτό περί της ανάρτησης των αποτελεσμάτων των μαθημάτων στην σελίδα. Αυτό δε νομίζω πως είναι εφικτό για λόγους privacy. Δεν θέλουν όλοι να γίνονται public οι βαθμοί τους και ο καθένας να μπορεί να βλέπει τι βαθμό πήρε ο ένας και ο άλλος σε κάθε μάθημα. Θα μου πεις αυτό δεν γίνεται και με την ανάρτηση τους στους πίνακες της γρμματείας. Γίνεται, αλλά εκει διαφέρει το context. Είσαι στο χώρο του πανεπιστημίου και υποτίθεται ότι σε αυτόν εντάσσονται μόνο άτομα που έχουν άμεση σχέση με αυτόν. Άλλωστε υπαρχουν πολλά μαθήματα που έχουν δικιά τους σελίδα και κατ'εκτίμηση του εκάστοτε καθηγητή αναρτόνται οι βαθμολογίες εκεί (πολλές φορες σε τέτοια μορφή, πχ αντί οι βαθμοί να είναι κατα όνομα όνομα, να είναι κατα ΑΜ, έτσι ώστε να μην είναι ευδιάκριτοι για τους αδιάκριτους). Οι σελίδα λοιπόν του τμήματος απευθύνεται όχι μόνο στους όντες φοιτητές του τμήματος ή του πανεπιστημίου αλλά και σε επίδουξους φοιτητές που επιθυμούν να πάρουν μια εικόνα για το τμήμα κτλ. Επομένως δε νομίζω πως ενδιαφέρουν τον κάθε επισκέπτη της σελίδας όλες οι βαθμολογίες όλων των τμημάτων.
Άσε που υπάρχει και η ηλεκτρονική γραμματεία για να βλέπει κάποιος τους βαθμούς του συγκεντρωτικά!
Αυτά και απο έμενα.
Πάντως γενικά το feedback είναι κάτι θεμιτό σε όλους τους ιστοτόπους. Απλά για να γίνεται και αντιληπτό πρέπει να απευθύνεται κάθε φορά στους υπευθύνους. Με άλλα λόγια μη φοβάστε να στέλενετε mail με προτάσεις ή διορθώσεις σε αυτόν που αναφέρεται ώς υπέυθυνος στο κάθε site. στην περίπτωση αυτή στον webmaster του cs.aueb.gr.
PS. Αντίστοιχα για προτάσεις και διορθώσεις για το Venus Forum και το Venus Portal μπορούν να γίνονται είτε στην αντίστοιχη περιοχή του φόρουμ ( http://venus.cslab.aueb.gr/forum/viewforum.php?f=27 ), είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας του Portal ( http://venus.cslab.aueb.gr/portal/index ... &Itemid=72 ), είτε μέσω απευθείας mail στο webmaster [at] venus.cslab.aueb.gr.
Αυτό που θέλω να απαντήσω εγώ είναι αυτό περί της ανάρτησης των αποτελεσμάτων των μαθημάτων στην σελίδα. Αυτό δε νομίζω πως είναι εφικτό για λόγους privacy. Δεν θέλουν όλοι να γίνονται public οι βαθμοί τους και ο καθένας να μπορεί να βλέπει τι βαθμό πήρε ο ένας και ο άλλος σε κάθε μάθημα. Θα μου πεις αυτό δεν γίνεται και με την ανάρτηση τους στους πίνακες της γρμματείας. Γίνεται, αλλά εκει διαφέρει το context. Είσαι στο χώρο του πανεπιστημίου και υποτίθεται ότι σε αυτόν εντάσσονται μόνο άτομα που έχουν άμεση σχέση με αυτόν. Άλλωστε υπαρχουν πολλά μαθήματα που έχουν δικιά τους σελίδα και κατ'εκτίμηση του εκάστοτε καθηγητή αναρτόνται οι βαθμολογίες εκεί (πολλές φορες σε τέτοια μορφή, πχ αντί οι βαθμοί να είναι κατα όνομα όνομα, να είναι κατα ΑΜ, έτσι ώστε να μην είναι ευδιάκριτοι για τους αδιάκριτους). Οι σελίδα λοιπόν του τμήματος απευθύνεται όχι μόνο στους όντες φοιτητές του τμήματος ή του πανεπιστημίου αλλά και σε επίδουξους φοιτητές που επιθυμούν να πάρουν μια εικόνα για το τμήμα κτλ. Επομένως δε νομίζω πως ενδιαφέρουν τον κάθε επισκέπτη της σελίδας όλες οι βαθμολογίες όλων των τμημάτων.
Άσε που υπάρχει και η ηλεκτρονική γραμματεία για να βλέπει κάποιος τους βαθμούς του συγκεντρωτικά!
Αυτά και απο έμενα.
Πάντως γενικά το feedback είναι κάτι θεμιτό σε όλους τους ιστοτόπους. Απλά για να γίνεται και αντιληπτό πρέπει να απευθύνεται κάθε φορά στους υπευθύνους. Με άλλα λόγια μη φοβάστε να στέλενετε mail με προτάσεις ή διορθώσεις σε αυτόν που αναφέρεται ώς υπέυθυνος στο κάθε site. στην περίπτωση αυτή στον webmaster του cs.aueb.gr.
PS. Αντίστοιχα για προτάσεις και διορθώσεις για το Venus Forum και το Venus Portal μπορούν να γίνονται είτε στην αντίστοιχη περιοχή του φόρουμ ( http://venus.cslab.aueb.gr/forum/viewforum.php?f=27 ), είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας του Portal ( http://venus.cslab.aueb.gr/portal/index ... &Itemid=72 ), είτε μέσω απευθείας mail στο webmaster [at] venus.cslab.aueb.gr.
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Και εμένα οι απαντήσεις με καλύπτουν και είμαι σίγουρος ότι με το κατάλληλο feedback το site θα αναβαθμιστεί περαιτέρω. Για τα αποτελέσματα των μαθημάτων να σχολιάσω ότι δεν χρειάζεται να είναι του τύπου Όνομα Επώνυμο Βαθμός, π.χ.:
Διονύσης Ελευθερόπουλος 7
Μπορεί να είναι του τύπου ΑΜ Βαθμός, δηλαδή: 3010124 7. Έτσι η πληροφορία θα παραμένει στους κόλπους της φοιτητικής κοινότητας.
Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα σημεία που πρέπει να προσεχτούν. Ρίξτε μια ματιά στα υπόλοιπα κριτήρια αξιολόγησης.
Διονύσης Ελευθερόπουλος 7
Μπορεί να είναι του τύπου ΑΜ Βαθμός, δηλαδή: 3010124 7. Έτσι η πληροφορία θα παραμένει στους κόλπους της φοιτητικής κοινότητας.
Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα σημεία που πρέπει να προσεχτούν. Ρίξτε μια ματιά στα υπόλοιπα κριτήρια αξιολόγησης.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...