Κατεύθυνση - Υποχρεωτική ή όχι?
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Θα ήθελα να "σνοίξουμε" το θέμα της υποχρεωτικής κατεύθυνσης (τομέα) ή πείτε το όπως αλλιώς θέλετε ... Για μένα προσωπικά θα έπρεπε η κατεύθυνση να είναι υποχρεωτική (όπως σε πολλά άλλα τμήματα) και όχι να υπάρχει η δυνατότητα πτυχίου "σούπας" χρησιμοποιώ όρο Μέλους ΔΕΠ που άκουσα σε μια συζήτηση. Τώρα αν κάποιος θέλει κατεύθυσνη Π.Σ. και θέλει τεχνητή νοημοσύνη ή κάποιος θέλει κατεύθυνση επιστήμης Η/Υ και Κιουντούζη ας τα πάρει επιλογής ...
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα...'Η βγαίνεις και ξέρεις κάτι(είτε ΠΣ είτε Επιστ.Υπολ.) κάπως καλά ή τίποτα.Δε γίνεται να κάνεις έναν αχταρμά!!!Βασικά εγώ πιστεύω ότι η μέθοδος "σούπας" είναι περισσότερο για αυτούς που θέλουν απλά να τελειώσουν τη σχολή (ίσως επιλέγοντας τα πιο εύκολα μαθήματα από τις 2 κατευθύνσεις) και στη συνέχεια να κατακτήσουν μια θέση-πόστο όπου το πτυχίο απλά θα αυξάνει το μισθό τους(κοινώς τους είναι αδιάφορο να ασχοληθούν αμιγώς επαγγελματικά με το αντικείμενο).Βέβαια,πάντα υπάρχουν και αυτοί που τους αρέσουν κάποια μαθήματα από το ένα και κάποια από το άλλο...Δεν μπορείς και αυτούς να τους αναγκάσεις να πάρουν παραπάνω μαθήματα για να παρακολουθήσουν αυτά που τους ενδιαφέρουν....
Soup de jour!!!
Soup de jour!!!

Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- silegav
- Venus Project Founder
- Posts: 2098
- Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Location: The Center of the World -> Piraeus
Εγώ πάλι δεν συμφωνώ με τους προλαλήσαντες...ή μάλλον συμφωνώ με την προϋπόθεση ότι οι απαιτήσεις για κάθε κατεύθυνσης μειωθούν (όταν λέω απαιτήσεις, εννοώ σε αριθμούς μαθημάτων).
Έτσι όπως είναι τώρα το πρόγραμμα ίσα ίσα βγαίνουν τα μαθήματα για να πάρεις μια κατεύθυνση, άρα δεν προλαβαίνεις να πάρεις και άλλα μαθήματα προκειμένου να διευρύνεις λίγο το γνωστικό πεδίο σου και να εκμεταλευτέις τον οικονομικοτεχνολογικό χαρακτήρα της σχολής.
Άλλωστε νομίζω πως οι 2 κατευθύνσεις είναι λίγες για να σε υποχρεώσουν και να διαλέξεις.
Με το νέο πρόγραμμα σπουδών στο συγκεκριμένο θα διορθωθούν αρκετά πράγματα.
Έτσι όπως είναι τώρα το πρόγραμμα ίσα ίσα βγαίνουν τα μαθήματα για να πάρεις μια κατεύθυνση, άρα δεν προλαβαίνεις να πάρεις και άλλα μαθήματα προκειμένου να διευρύνεις λίγο το γνωστικό πεδίο σου και να εκμεταλευτέις τον οικονομικοτεχνολογικό χαρακτήρα της σχολής.
Άλλωστε νομίζω πως οι 2 κατευθύνσεις είναι λίγες για να σε υποχρεώσουν και να διαλέξεις.
Με το νέο πρόγραμμα σπουδών στο συγκεκριμένο θα διορθωθούν αρκετά πράγματα.
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Κι εγώ πάντως θεωρώ ότι η κατεύθυνση θα έπρεπε να έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα για να πάρει κάποιος πτυχίο. Η κατεύθυνση εκφράζει ότι κάποιος έχει σάφη προσανατολισμό γι' αυτό που θέλει να ασχοληθεί και έτσι εμβαθύνει στον τομέα. Το να επιλέγει κανείς ένα μάθημα από εδώ , ένα μάθημα από εκεί δείχνει ότι επιλέγει τον πιο εύκολο δρόμο, ή τουλάχιστον αυτό συμβαίνει στη συντριπτική πλειοψηφία αυτών των περιπτώσεων.
Βέβαια κι εγώ πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα αν είχαμε περισσότερες κατευθύνσεις ώστε να υπήρχε μεγαλύτερο εύρος επιλογών. Αντίθετα όμως πριν τρία χρόνια, ενώ είχαμε τρεις κατευθύνσεις, μας τις κάνανε δύο, πράγμα που εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου. Τέλος πάντων να δούμε τι θα κάνουνε τώρα..
Βέβαια κι εγώ πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα αν είχαμε περισσότερες κατευθύνσεις ώστε να υπήρχε μεγαλύτερο εύρος επιλογών. Αντίθετα όμως πριν τρία χρόνια, ενώ είχαμε τρεις κατευθύνσεις, μας τις κάνανε δύο, πράγμα που εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου. Τέλος πάντων να δούμε τι θα κάνουνε τώρα..
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Mπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι οι ροές ... τι είναι υποκλάδος στην κατεύθυνση;Απ'όσο ξέρω το νέο προγραμμα σπουδών θα είναι πολύ διαφορετικό και δεν θα υπάρχουν 2 κατευθύνσεις αλλά περίππου στις 8 ροές.Κάτι σαν το Πολυτεχνείο ένα πράγμα.
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Εγώ πάλι βρίσκω το υπάρχον σύστημα ικανοποιητικό.Το να πάρεις ένα πτυχίο που να αποδεικνύει ότι κατέχεις κάποιες εξειδικευμένες γνώσεις σε κάποιον από τους δύο τομείς είναι το ζητούμενο,ή το να έχεις γερές βάσεις για να μπορέσεις μελλοντικά να ελισεσσαι και να εξελίσεσσαι;Τα 6 μαθήματα από τα συνολικά 36 δεν νομίζω ότι προσφέρουν καν επαρκή και πλήρη εξειδίκευση.Εξάλλου η σοβαρή εξειδίκευση παρέχεται στα μεταπτυχιακά.Γι'αυτούς που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν μεταπτυχιακά παρέχεται η δυνατότητα ολοκλήρωσης κατεύθυνσης κατά την γνώμη μου.Και πάλι όμως πιστεύω ότι τα 4 χρόνια και τα 36 μαθήματα είναι πάνω στο όριο του επιτρεπτού για την παροχή βασικών και απαραίτητων γνώσεων πάνω στο αντικείμενο.Οπότε οποιαδήποτε περικοπή που αποσκοπεί στην εξειδίκευση μαθημάτων και εξαμήνων είναι για μένα άσχημο.Έτσι βρίσκω θεμιτό για κάποιον φοιτητή να εξακολουθήσει να λαμβάνει και στο 3-4 έτος γνώσεις από ένα διευρυμένο πεδίο μαθημάτων παρά να μπει στο λούκι μιας κατεύθυνσης και στο μέλλον να μην γνωρίζει από δίκτυα ή από Π.Σ τίποτα πέρα από τα ανεπαρκή (από μόνα τους ) βασικά μαθήματα.
Οι ροές νομίζω είναι κατευθύνσεις αλλά μπορούν να εμπλακούν μεταξύ τους ανάλογα τις προτιμήσεις του φοιτητή.Δηλαδή δεν έχουν την περιοριστική έννοια στην οποία ο όρος κατεύθυνση παραπέμπει.
Οι ροές νομίζω είναι κατευθύνσεις αλλά μπορούν να εμπλακούν μεταξύ τους ανάλογα τις προτιμήσεις του φοιτητή.Δηλαδή δεν έχουν την περιοριστική έννοια στην οποία ο όρος κατεύθυνση παραπέμπει.
- HdkiLLeR
- Venus Project Founder
- Posts: 4356
- Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: New York, NY
- Contact:
Εγώ παίδες δεν συμφωνώ με τις κατευθύνσεις κλπ πάντως. Οι προπτυχιακές σπουδές θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο flat γίνεται ώστε το γνωστικό σου πεδίο να μην είναι επικεντρωμένο γύρω απο δύο τρία πραγματάκια. Στην συνέχεια μπορείς να κάνεις ότι πιο dedicated θέλεις...αυτή την ένοια έχει και το MS.c. Σχετικά με τις ροές δεν είναι τπτ άλλο απο την ομαδοποίηση "σχετικών" μαθημάτων. Μαθήματα δηλαδή που έχουν αλληλοεπικαλυπτόμενες περιοχές.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Ρε παιδιά αυτό υποτίθεται ότι σου παρέχεται από τα μαθήματα κατηγορίας 1 μετά πρέπει να εξιδικευτείς υποχρεωτικά δηλαδή προτιμάτε να συνεχίζετε στον ίδιο ρυθμό λίγο από όλα ... και τονίζω πάλι ότι αν κάποιος θέλει πολύ ένα μάθημα από την άλλη κατεύθυνση ας το πάρει ελεύθερης επιλογής και η ιστορία τελειώνει εκεί ...Και εγώ πιστεύω ότι οι υποχρεωτικές κατευθύνσεις οδηγούν σε υποβάθμιση των σπουδών με την ένοια ότι δεν μαθαίνεις ένα ευρύ γνωστικό πεδίο
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Και πάλι πιστεύω ότι στα 2 τελευταία έτη πρέπει να εμβαθύνεις σε όλο το έυρος του γνωστικού αντικειμένου της επιστήμης.Το να πάρεις μια πρόχειρη εξειδίκευση μέσω 6 μαθημάτων(χονδρικά ένα εξάμηνο) σου εξασφαλίζει βραχυπρόθεσμη επαγγελματική βιωσιμότητα .Ο τομέας μας εξελίσσεται χαοτικά ,οπότε ο μόνος τρόπος να μπορείς να παρακολουθείς τις εξελίξεις είναι να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις και λιγότερο εξειδικευμένες.Παρολαυτά υπάρχουν παιδιά που δεν θα κάνουν μεταπτυχιακά και γι'αυτούς ως υποκατάστατο λειτουργεί η ολοξλήρωση κατεύθυνσεις.Εγώ βρίσκω πολύ λίγα τα μαθήματα που έχουμε και έτσι έξτρα και ανώφελη πολυτέλεια να πάρω κατεύθυνση.Αν θέλω να κάνω μεταπτυχιακά και να εξειδικευθώ κάπου θα πάρω πτυχιακή σχετική για να το ψάξω όσο το δυνατόν περισσότερο μόνος μου.Αλλά βρίσκω εξίσου αναγκαία να έχω παρακολουθήσει τόσο Δίκτυα όσο και Π.Σ.Δ(π.χ) .
Ο Κιουντούζης πάντως και κάποια άλλα μέλη ΔΕΠ σε κάποιες συζητήσεις που έτυχε να βρεθώ είχαν πει σαφώς πως το να έχει τελειώσει κάποιος κατεύθυνση είναι ενδεικτικό της κλίσης του και σε πολλές περιπτώσεις "διαβατήριο" για την αποδοχή σε ένα μεταπτυχιακό. Χαρακτηριστικά θυμάμαι πως είχε πει "Δεν μπορεί να θες να πας στο μεταπτυχιακό με πληροφοριακά συστήματα και όταν σου δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις από μία γκάμα μαθημάτων στον προπτυχιακό κύκλο να επιλέγεις άτακτα ανάλογα με το τι περνάς πιο εύκολα και σου ανεβάζει το μέσο όρο. Κι αυτό όχι για κανένα άλλον λόγο αλλά αφού σου δίνεται η δυνατότητα από το υπάρχον πρόγραμμα να ασχολήθείς με αυτό που σου αρέσει, αν είναι είτε ΠΣ είτε Επιστήμη των Υπολογιστών και όχι κάτι άλλο ξένο προς τη σχολή. Δεν αρκεί να λέτε ότι σας αρέσει κάτι και ότι ενδιαφέρεστε γι'αυτό, αλλά θα πρέπει να το δείχνετε έμπρακτα. Σε κάθε περίπτωση στα δύο πρώτα χρόνια θα πρέπει να έχετε καταλήξει σε αυτό που σας αρέσει και να προσαρμόσετε την πορεία σας ανάλογα για το υπόλοιπο των σπουδών σας."
Από ο'τι δηλαδή κατάλαβα, γι αυτόν το να τελειώσει κάποιος κατεύθυνση είναι τουλάχιστον θετικό. Το πιο σημαντικό γι αυτόν είναι το πόσο θέλεις να ασχοληθείς πχ με τα ΠΣ ή την Επιστήμη των Υπολογιστών και πως το έχεις δείξει αυτό στην φοιτητική σου πορεία όπως αυτό αποτυπώνεται στην αναλυτική σου βαθμολογία. Το λίγο απ'ολα, από ο'τι είπε, δείχνει φοιτητή χωρίς προσανατολισμό..
Δεν ξέρω αν αυτά που είχα ακούσει είναι σωστά, απλά τα παραθέτω ως τροφή για σκέψη και προβληματισμό..Τελικά είναι όντως όπως τα είχε πει ο Κιουντούζης ή όχι? Και τέλος πάντων στα άλλα μεταπτυχιακά γενικότερα τι ισχύεi? Για να ξέρουμε να κανονίσουμε κι εμείς την πορεία μας..
Από ο'τι δηλαδή κατάλαβα, γι αυτόν το να τελειώσει κάποιος κατεύθυνση είναι τουλάχιστον θετικό. Το πιο σημαντικό γι αυτόν είναι το πόσο θέλεις να ασχοληθείς πχ με τα ΠΣ ή την Επιστήμη των Υπολογιστών και πως το έχεις δείξει αυτό στην φοιτητική σου πορεία όπως αυτό αποτυπώνεται στην αναλυτική σου βαθμολογία. Το λίγο απ'ολα, από ο'τι είπε, δείχνει φοιτητή χωρίς προσανατολισμό..
Δεν ξέρω αν αυτά που είχα ακούσει είναι σωστά, απλά τα παραθέτω ως τροφή για σκέψη και προβληματισμό..Τελικά είναι όντως όπως τα είχε πει ο Κιουντούζης ή όχι? Και τέλος πάντων στα άλλα μεταπτυχιακά γενικότερα τι ισχύεi? Για να ξέρουμε να κανονίσουμε κι εμείς την πορεία μας..
Last edited by botswell on Sat Sep 18, 2004 11:05 pm, edited 1 time in total.
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Αυτό ακριβώς...Δείχνει ότι ξέρεις τι θες να κάνεις,πού να πορευτείς και δεν είσαι "όσα πάνε και όσα έρθουν"....botswell wrote:Ο Κιουντούζης πάντως και κάποια άλλα μέλη ΔΕΠ σε κάποιες συζητήσεις που έτυχε να βρεθώ είχαν πει σαφώς πως το να έχει τελειώσει κάποιος κατεύθυνση είναι ενδεικτικό της κλίσης του και σε πολλές περιπτώσεις "διαβατήριο" για την αποδοχή σε ένα μεταπτυχιακό.
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Ο Κιουντούζης προφανώς έχει αυτά τα κριτήρια για το μεταπτυχιακό του.Δυστυχώς πολλοί καθηγητές διακατέχονται απο συντεχνιακή και διασπαστική αντίληψη πράγμα κακό για επιστήμονες.ΤΟ έμπρακτο ενδιαφέρον φαίνεται από βαθμους και πτυχιακή.Είναι δικαίωμα σου και υποχρέωση του Πανεπιστημίου να σου δώσει βασικές γνώσεις στον τομέα της Πληροφορικής και στο γνωστικό αντικείμενο του πεδίου εφαρμογών της,για να σε προετοιμάσει για την μελλοντική επαγγελματική,ακαδημαϊκή σου σταδιοδρομία όσο το δυνατόν καλύτερα.Δεν θα είχα πρόβλημα να υπάρχουν υποχρεωτικές κατευθύνσεις αν είχαμε καμια 20ρια ακόμα βασικά μαθήματα.Δυστυχώς έχουμε μόνο 36 και είναι δύσκολο να μας ζητάν να ολοκληρώσουμε και κατεύθυνση με τόσα λίγα μαθήματα και να αποκτήσουμε τις βασικές γνώσεις.Στα υπόλοιπα μεταπτυχιακά κοιτάν την πτυχιακή σου,τους βαθμούς στα σχετικά μ ε το πρόγραμμα μαθήματα, δημοσιεύσεις κλπ.Η κλίση κλπ μπορει να φανεί αν επιλέξει κανείς 3+1 ,4+2(λόγου χαρη) υποχρεωτικά και επιλογής αντίστοιχα ,και φυσικά από συνέντευξη και βαθμούς.
HdkiLLeR wrote:Εγώ παίδες δεν συμφωνώ με τις κατευθύνσεις κλπ πάντως. Οι προπτυχιακές σπουδές θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο flat γίνεται ώστε το γνωστικό σου πεδίο να μην είναι επικεντρωμένο γύρω απο δύο τρία πραγματάκια. Στην συνέχεια μπορείς να κάνεις ότι πιο dedicated θέλεις...αυτή την ένοια έχει και το MS.c.
Συμφωνώ απόλυτα! Το να επιλέγει κάποιος μαθήματα και από τις 2 κατευθύνσεις ούτε "σούπα" είναι ούτε "αχταρμάς". Ισα-ίσα. Διευρύνεις τις γνώσεις σου σε πολλούς τομείς και μετά προσανατολίζεσαι σε αυτό που θες στο μεταπτυχιακό.
Και κάποιος ανέφερε οτι μερικοί κάνουν επιλογές απο δώ και από κεί για λόγους ευκολίας και λιποταξίας. Σίγουρα υπαρχουν και τέτοιοι. Είναι όμως λίγοι. Οι περισσότεροι όμως παρακολουθούν την ¨ελίτ¨ των 2 κατευθύνσεων.
Οπότε καλύτερα, η επιλογή κατ/νσης να μην έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα.
Και επίσης να είμαστε πιο επιφυλακτικοί με τους όρους περί σούπας/αχταρμά κλπ
Αυτά
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Είχα ακούσει και το Μαγείρου,ο οποίος σε μια εκδήλωση παρουσίασης των μεταπτυχιακών που παρέχει το τμήμα,είχε πει ότι όταν θες να ακολουθήσεις μια κατεύθυνση δείχνεις ότι είσαι κατασταλαγμένος στις απόψεις και αποφάσισεις σου.Το "λίγα από δω,λίγα από εκεί",ok,διευρύνει τις γνώσεις σου(σχετικό πάντα αυτό βέβαια) αλλά δε σε βοηθάει στην ουσία.Το να παίρνεις μια ιδέα από όλα δε νομίζω ότι βοηθάει πραγματικά.Σε καμία περίπτωση το να παίρνεις μια κατεύθυνση και να ασχολείσαι με λίγο περισσότερο με κάτι υποκαθιστά την έννοια του μεταπτυχιακού.Ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές και όχι υπερβολικοί...Χωρίς να υποτιμώ διόλου καθόλου τα μαθήματα και το επίπεδο αυτών,το μεταπτυχιακό είναι πιο πάνω,αλλιώς δε θα είχε και κάποιο ρόλο.Επίσης πιστεύω ότι όταν κάνεις "διάφορα",μετά όταν θα πας για μεταπτυχιακό,υπάρχει πιθανότητα αυτό το "είδος παρακολούθησης" να σου έχει αφήσει κενά,όσον αφορά το αντικείμενο του μεταπτυχιακού.Και επίσης να πω ότι τα μεταπτυχιακά είναι σε συγκεκριμένη θεματολογία,δεν είναι μια "ποικιλία"....
Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
Δεν πολυκατάλαβα αυτά που λές και ψιλοβαριέμαι να καταγράψω τη συλλογιστική μου πορεία, για να σου περιγράψω αυτό ήθελα. Εν τάχει όμως θα σου πώ, οτι σίγουρα το προπτυχιακό δεν υποκαθιστά το μεταπτυχιακό-κανείς δεν ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο. Ομως η ποικιλία των γνώσεων είναι ιδανική σε προπτυχιακές σπουδές.
Αυτό βέβαια θα το καταλάβουμε μετά που θα τελειώσουμε όλη τη διαδικασία εκμάθησης και θα βγούμε στον επαγγελματικό στίβο...
Προς επιβεβαίωση των παραπάνω αρκεί μια ερώτηση σε καταξιωμένους-φτασμένους-υψηλά ιστάμενους επαγγελματίες.
(Φυσικά παίζει ρόλο και τό τί θέλει να κάνει κάποιος αργότερα. Για ακαδημαική-επιστημονική καριέρα θέλεις εξειδίκευση, για τις επιχειρήσεις μετράει το εύρος γνώσεων αλλά και η εξειδίκευση)
Αυτό βέβαια θα το καταλάβουμε μετά που θα τελειώσουμε όλη τη διαδικασία εκμάθησης και θα βγούμε στον επαγγελματικό στίβο...
Προς επιβεβαίωση των παραπάνω αρκεί μια ερώτηση σε καταξιωμένους-φτασμένους-υψηλά ιστάμενους επαγγελματίες.
(Φυσικά παίζει ρόλο και τό τί θέλει να κάνει κάποιος αργότερα. Για ακαδημαική-επιστημονική καριέρα θέλεις εξειδίκευση, για τις επιχειρήσεις μετράει το εύρος γνώσεων αλλά και η εξειδίκευση)
- semis19
- Gbyte level
- Posts: 1607
- Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
- Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
- Contact:
Ο όρος "σούπα" δεν είναι δικός μου θέλω αυτό να το τονίσω είναι μέλους ΔΕΠ και συγκεκριμένα του κ. Μήλη από αυτόν την άκουσα σε μια συζήτηση. Πιστεύω με τον όρο αυτό δε θέλει να υποβαθμίσει τους φοιτηές που το κάνουν με την έννοια ότι πήραν τα πιο "εύκολα" μαθήματα απλά θέλει να δηλώσει την ανομοιογένεια των μαθημάτων ... και για αυτό επαναλαμβάνομαι ...
και τονίζω πάλι ότι αν κάποιος θέλει πολύ ένα μάθημα από την άλλη κατεύθυνση ας το πάρει ελεύθερης επιλογής και η ιστορία τελειώνει εκεί ...
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
Βρε semis...Δεν το είπα για σένα. Αφού το ξεκαθάρισες οτι είναι λόγια μέλους ΔΕΠ. Το είπα για κάποιους άλλους χαρακτηρισμούς που και άδικοι είναι και κάνουν σούπα-αχταρμα-μπλα-μπλά- μερίδα φοιτητών, που και μυαλό έχει, και κάποιον ειδικό να τους συμβουλέψει για τυχόν επιλογές τους.
Οσο για τους ΔΕΠ ισχύει το "αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει". Προφανώς οι παραπάνω καθηγητές θα ήταν οπαδοί της μιας άποψης. Οσο αφορά στο Κιουντούζη -που τον πάω πολύ- το είπε καθαρά γι το δικό του μάθημα και όχι γενικά για την κατεύθυνση, επειδή έτυχε να παραευρεθώ στη συγκεκριμένη συζήτηση.
Οσο για τους ΔΕΠ ισχύει το "αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει". Προφανώς οι παραπάνω καθηγητές θα ήταν οπαδοί της μιας άποψης. Οσο αφορά στο Κιουντούζη -που τον πάω πολύ- το είπε καθαρά γι το δικό του μάθημα και όχι γενικά για την κατεύθυνση, επειδή έτυχε να παραευρεθώ στη συγκεκριμένη συζήτηση.
Ο Κιουντούζης δεν είχε πει μόνο για το δικό του μάθημα, αλλά για όλα τα συναφή μαθήματα. Μιλούσε γενικά αν και δεν ξέρω εγώ τι μπορεί να είχε μέσα στο μυαλό του αλλά μόνο αυτά που άκουγα.. Το θυμάμαι πολύ καλά γιατί μου είχε κάνει εντύπωση και με είχε προβληματίσει..Δεν θυμάμαι αν είχε όντως χρησιμοποιήσει τη λέξη "κατεύθυνση", αλλά, αν όχι, σίγουρα την είχε σκιαγραφίσει περιφραστικά με τα λεγόμενά του όπως τα ανέπτυξα παραπάνω. Μάλιστα στο συγκεκριμένο σημείο επέμενε πολύ και από εκείνη τη μέρα άρχισαν να μου μπαίνουν εμένα ιδέες για την όλη ιστορία..
Τώρα, ως προς τα παιδιά που δεν τελειώνουν κατεύθυνση προφανώς και δεν είναι "αχταρμάς".Πολύ πιθανόν να είναι και καλύτερα από τα αντίστοιχα που τελειώνουν κατεύθυνση. Αυτό που συζητάμε είναι τι θα ήταν προτιμότερο να κάνουμε, όσοι από εμάς έχουν το δίλημμα..Όσοι πάλι είναι κατασταλαγμένοι απλά ας αναπτύξουν τα επιχειρήματά τους μήπως και φωτίσουν λίγο την καταάσταση..
Τώρα, ως προς τα παιδιά που δεν τελειώνουν κατεύθυνση προφανώς και δεν είναι "αχταρμάς".Πολύ πιθανόν να είναι και καλύτερα από τα αντίστοιχα που τελειώνουν κατεύθυνση. Αυτό που συζητάμε είναι τι θα ήταν προτιμότερο να κάνουμε, όσοι από εμάς έχουν το δίλημμα..Όσοι πάλι είναι κατασταλαγμένοι απλά ας αναπτύξουν τα επιχειρήματά τους μήπως και φωτίσουν λίγο την καταάσταση..