Κατεύθυνση - Υποχρεωτική ή όχι?

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Sat Sep 18, 2004 3:06 pm

botswell wrote:Ο Κιουντούζης δεν είχε πει μόνο για το δικό του μάθημα, αλλά για όλα τα συναφή μαθήματα.
Εχεις απόλυτο δίκιο. Για τα συναφή μαθήματα σχετικά με τα πληρ.συστήματα. Οχι για κάποια κατεύθυνση -> πχ. η διοίκηση ανθρ. πόρων αν και είναι στην κατ/νση πληρ.συστημάτων δεν είναι και πολύ συναφής με το αντικείμενο. Ετσι το κατάλαβα εκείνη τη μέρα. Ισως κάνω και κάποιο λάθος.

Απλά εγώ στάθηκα στους χαρακτηρισμούς. Προσωπικά το βρίσκω λίγο προσβλητικό να με αποκαλούν έτσι. Ο καθένας πράττει όπως σκέπτεται. Απ' το αποτέλεσμα θα κριθούμε.

Οσο για τα επιχειρήματα που ζητάς τα δικά μου τα ανέπτυξα στο πρώτα μου πόστ. :-)
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Sat Sep 18, 2004 4:02 pm

Φυσικά και είναι υποτιμητικός και ο όρος σουπα που χρησιμοποιούν οι καθηγητές!Με την ίδια λογική σουπα είναι και το τμήμα μας και εύκολη λύση ,και πασάλειμα κλπ κλπ!!Αν ενέχει ο κίνδυνος σούπας για τους καθηγητές ας αλλάξουν το πρόγραμμα σπουδών και ας βάλουν περισσότερα βασικά μαθήματα ώστε να έχει νόημα η ολοκλήρωση κατεύθυνσης.Στο μεταξύ ας μη θέτουν εκβιαστικά διλλήματα για να ανεβάσουν τα δικά τους μαθήματα.Ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε μόνο 36 μαθήματα!
User avatar
botswell
bit level
bit level
Posts: 30
Joined: Wed May 26, 2004 3:45 pm

Post by botswell » Sat Sep 18, 2004 4:38 pm

semika wrote: πχ. η διοίκηση ανθρ. πόρων αν και είναι στην κατ/νση πληρ.συστημάτων δεν είναι και πολύ συναφής με το αντικείμενο.


Σωστή, αυτό έχει προκύψει από την σύμπτιξη δυο παλιών κατευθύνσεων σε μία. Γι'αυτό και την ονομάσανε Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοίκησης και γι'αυτό και μπορείς να δεις και άλλα μαθήματα(Επιχειρησιακή Έρευνα, Χρονολογικές Σειρές κτλ.) που μπορεί να μας φαίνονται ψιλοξεκάρφωτα,αλλά κάπου έπρεπε να τα εντάξουν και αυτά.. Οπότε αυτά τα μαθήματα νομίζω λογικά είναι σ'αυτή την κατεύθυνση, αυτό για το οποίο δεν είμαι βέβαιος είναι αν αυτή η κατεύθυνση έχει όντως οριοθετηθεί σωστά..Γι'αυτό και εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε αυτή η απόφαση που είχε γίνει πριν 4-5 χρόνια για το πρόγραμμα σπουδών..Ίσως με το προηγούμενο σύστημα τα πράγματα να ήταν πιο ξεκάθαρα, οπότε και θα ήμουν βέβαιος ότι ο Κιουν. μίλαγε για κατεύθυνση, γιατί τώρα όντως κανά δύο μαθήματα ξεφεύγουν σε σχέση με τα Πληρ.Συστήματα. Το θέμα όμως δεν είναι ειδικό αλλά γενικό, δηλαδή εγώ δεν στέκομαι στο αν είναι αμιγώς Πληρ.Συστημάτων ή και διοίκησης ,αλλά στο αν προσδίδει κάποια extra αξία το να βγάλει κάποιος κατεύθυνση ή όχι..
semika wrote: Απλά εγώ στάθηκα στους χαρακτηρισμούς. Προσωπικά το βρίσκω λίγο προσβλητικό να με αποκαλούν έτσι. Ο καθένας πράττει όπως σκέπτεται. Απ' το αποτέλεσμα θα κριθούμε.
Με το δίκιο σου..
semika wrote: Οσο για τα επιχειρήματα που ζητάς τα δικά μου τα ανέπτυξα στο πρώτα μου πόστ. :-)
Με κάλυψες, Thanks!!! Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη και συζητήσιμη!! ;)
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sat Sep 18, 2004 6:34 pm

Άμα κάνεις αίτηση για μεταπτυχιακό,θα κοιτάξουν τα μαθήματα που έχεις περάσει,που έχουν κάποιου είδους σχέση με αυτό.Το φάσμα γνώσεων τους ενδιαφέρει ελάχιστα(μην πω καθόλου).Τη γενική εικόνα σαφώς και θα την κοιτάξουν αλλά δε θα μείνουν στο ποια μαθήματα ακριβώς έχεις πάρει και θα τα μελετήσουν ένα προς ένα.Θέλουν να δουν αν πράγματι ενδιαφέρεσαι για τον τομέα,έχεις τα κατάλληλα εφόδια για να προχωρήσεις και έχεις προοπτική να πάς καλά.Εγώ είπα πράγματα που άκουσα από άτομα τα οποίου είναι του χώρου και έχουν κάνει ήδη μεταπτυχιακά/διδακτορικά(ας το αφήσουμε σε πρώτη φάση αυτό βέβαια...).Συγκεκριμένο παράδειγμα,για ένα μεταπτυχιακό πάνω στους αλγόριθμους,αυτό που κοίταξαν ήταν τα μαθήματα τα οποία σχετίζονταν και το αν ο υποψήφιος έχει μια "κατεύθυνση" προς τα εκεί...


Και κανείς δεν αναφέρθηκε για το τι γίνεται στον επαγγελματικό χώρο.Υπάρχουν θέσεις όπου τους ενδιαφέρει να έχεις γενικότερες γνώσεις,αλλά και θέσεις όπου απαιτείται εξειδίκευση.Και μην ξεχνάμε ότι είμαστε στην "εποχή της εξειδίκευσης",όπως είχε πει ένας δημοσιογράφος χαρακτηριστικά,και οι πιο περιζήτητες θέσεις είναι αυτές...


Και άμα είναι να επιτυγχάνεται "ευρύ" φάσμα γνώσεων μέσα από τις επιλογές του καθενός,τότε ποιο το νόημα του Πυρήνα Πληροφορικής;Ας τα έκαναν όλα Επιλογής από το Α' εξάμηνο και ας έπαιρνε ο καθένας της αρεσκείας του...Κάποια λογική θα έχει και ο ρόλος των Υποχρεωτικών Μαθημάτων,πέρα από το να αποκτήσεις μερικές βασικές γνώσεις...
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Sat Sep 18, 2004 6:48 pm

Άμα κάνεις αίτηση για μεταπτυχιακό,θα κοιτάξουν τα μαθήματα που έχεις περάσει,που έχουν κάποιου είδους σχέση με αυτό.Το φάσμα γνώσεων τους ενδιαφέρει ελάχιστα(μην πω καθόλου).Τη γενική εικόνα σαφώς και θα την κοιτάξουν αλλά δε θα μείνουν στο ποια μαθήματα ακριβώς έχεις πάρει και θα τα μελετήσουν ένα προς ένα.Θέλουν να δουν αν πράγματι ενδιαφέρεσαι για τον τομέα,έχεις τα κατάλληλα εφόδια για να προχωρήσεις και έχεις προοπτική να πάς καλά.Εγώ είπα πράγματα που άκουσα από άτομα τα οποίου είναι του χώρου και έχουν κάνει ήδη μεταπτυχιακά/διδακτορικά(ας το αφήσουμε σε πρώτη φάση αυτό βέβαια...).Συγκεκριμένο παράδειγμα,για ένα μεταπτυχιακό πάνω στους αλγόριθμους,αυτό που κοίταξαν ήταν τα μαθήματα τα οποία σχετίζονταν και το αν ο υποψήφιος έχει μια "κατεύθυνση" προς τα εκεί...
Εσύ έχεις κολλήσει με τα μεταπτυχιακά.
Ομως για κάτσε...Ποιός στα έχει πει αυτά? Κάνει λάθος. Τα κατάλληλα εφόδια θεωρείται ότι τα έχουν όλοι αφού έχουν τελειώσει το συγκεκριμένο πανεπιστημιακό τμήμα. Οπως είπες δεν τους νοιάζει ποιά μαθήματα έχεις πάρει της μιας και της άλλης κατεύθυνσης αφού η έννοια του μεταπτυχιακού είναι η απόκτηση νέων γνώσεων.
Πχ κάποιος που έχει πάρει κατ.Υπολογιστών έχει 3-4 μαθήματα για δίκτυα και κάποιος μικτής κατ/νσης μπορεί να έχει πάρει και αυτός τα μαθήματα αυτά. Αρα και οι 2 θα γίνουν δεκτοί.
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Sat Sep 18, 2004 7:00 pm

Δεν πρέπει να τα βάζετε όλα σε ένα καλούπι. Υπάρχουν φοιτητές που επιλέγουν μαθήματα και από τις 2 κατευθύνσεις για να πάρουν όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα το πτυχίο τους (επιλέγοντας τα εύκλα των 2 κατευθύνσεων) και φοιτητές οι οποίοι παίρνουν μαθήματα και των 2 κατευθύνσεων επειδή πραγματικά τους ενδιαφέρουν οι βασικές γνώσεις και των 2.
Έχω επιλέξει κατεύθυνση αλλά αυτό δεν με κάνει καλύτερο από κάποιον που δεν έχει κάνει το ίδιο με εμένα
Οι όροι σούπα και αχταρμάς και ότι άλλο θέλετε ισχύουν, αλλά πρέπει να προσέχουμε που τους αποδίδουμε. Νομίζω ότι θα αρμοζε σε αυτά τα άτομα ένας πιο δόκιμος όρος: λούφα και παραλαγή
Για να καταλήξω, πιστεύω ότι η κατεύθυνση δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική. Οτιδήποτε με αναγκάζει να κάνω κάτι τείνω να το αντιπαθώ! Γι'αυτό είμαι και κατά των πολλών υποχρεωτικών μαθημάτων. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένας βασικός πυρήνας 5-7 υποχρεωτικών μαθημάτων και απο εκεί και πέρα να παίζαμε με αλυσίδες.
Τώρα που μπαίνω στο 7ο εξάμηνο, αισθάνομαι πολύ πιο ελεύθερος που δεν έχω κανένα υποχρεωτικό μάθημα
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Sat Sep 18, 2004 7:25 pm

Einherjar wrote:Οι όροι σούπα και αχταρμάς και ότι άλλο θέλετε ισχύουν, αλλά πρέπει να προσέχουμε που τους αποδίδουμε. Νομίζω ότι θα αρμοζε σε αυτά τα άτομα ένας πιο δόκιμος όρος: λούφα και παραλαγή
Έτσι μπράβο. Στα λόγια μου έρχεσαι. Μη μας παίρνει όλους η μπάλα.
Einherjar wrote:Για να καταλήξω, πιστεύω ότι η κατεύθυνση δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική. Οτιδήποτε με αναγκάζει να κάνω κάτι τείνω να το αντιπαθώ!
Μην το βλέπεις έτσι. Αν ήταν έστσι τότε τι σόι Πληροφορική θα μαθαίναμε. Είμαι σίγουρη οτι τα μαθηματικά δε θα τα διάλεγε κανείς, αν και αποτελούν τη βάση της επιστήμης μας.

Για να τελειώνω και με το θέμα γιατί το κουράσαμε έχω να πώ ότι:
Άυτοί που όρισαν το πρόγραμμα σπουδών κάτι περισσότερο ήξεραν από όλους εμάς, αφού τελικά επιτρέψαν και τη μικτή κατ/νση. Εξάλλου έτσι γίνεται και στο Καποδιστριακό και στο ΕΜΠ και σέ όλα τα μεγάλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Και κλέινω επαναλαμβάνοντας οτι αποκεί και πέρα ο καθένας πράττει όπως νομίζει καλύτερα.-
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Sat Sep 18, 2004 7:28 pm

Η εξειδίκευση έχει έννοια όταν έχεις επαρκείς βασικές γνώσεις.Αλλιώς όλοι θα παρακάμπταμε τις προπτυχιακές.Εξάλλου στην εποχή της εξειδίκευσης το σύνηθες είναι να σε χρησιμοποιούν και να σε αλλάζουν όταν στερείσαι εναλλακτικών και φάσματος ενδιαφερόντων(βλ.ΙΕΚ ,ΤΕΙ).Για μένα επαναλαμβάνω έτσι όπως είναι το πρόγραμμα σπουδών μέχρι και το τέταρτο έτος παίρνουμε βασικές γνώσεις.Έχουμε μόνο 36 μαθήματα κάτι που πραγματικά δεν έχω συναντήσει σε άλλα τμήματα.Οι ηλεκτρολόγοι στον οδηγό σπουδών γράφουν
Στα πέντε πρώτα εξάμηνα ο φοιτητής παρακολουθεί μαθήματα που χτίζουν το απαραίτητο υπόβαθρο και τον εισάγουν στις βασικές αρχές όλων των γνωστικών αντικειμένων του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών. Τα επόμενα τέσσερα εξάμηνα, ο φοιτητής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει μαθήματα που ασχολούνται σε βάθος με τις γνωστικές περιοχές που τον ενδιαφέρουν περισσότερο.Οι 4 κατευθύνσεις ειδίκευσης της Σχολής ΗΜ&ΜΥ του ΕΜΠ είναι οι ακόλουθες:

1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ: Αναφέρεται στα αναλογικά και ψηφιακά ηλεκτρονικά κυκλώματα, στον αυτόματο έλεγχο, στην επεξεργασία εικόνας και στη ρομποτική.
2. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Αναφέρεται στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές.
3. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ: Περιλαμβάνει τις τηλεπικοινωνίες και τα δίκτυα υπολογιστών.
4. ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ: Αναφέρεται στην παραγωγή, μεταφορά, διανομή και χρησιμοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας.
# Ροή Υ: Υπολογιστικά Συστήματα
# Ροή Λ: Λογισμικό Η/Υ
# Ροή Η: Ηλεκτρονική - Κυκλώματα - Υλικά
# Ροή Δ: Επικοινωνίες και Δίκτυα Υπολογιστών
# Ροή Τ: Κύματα και Τηλεπικοινωνίες
# Ροή Σ: Σήματα, Έλεγχος και Ρομποτική
# Ροή Ζ: Ηλεκτρικές Μηχανές, Υψηλές Τάσεις και Βιομηχανικές Διατάξεις
# Ροή Ε: Συστήματα Ηλεκτρικής Ενέργειας
# Ροή Ο: Διοίκηση και Απόφαση
# Ροή Ι: Βιοϊατρική

Το πρόγραμμα σπουδών επιτρέπει την απόκτηση του ενιαίου Διπλώματος Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών με την επιτυχή περάτωση 59 μαθημάτων, εκ των οποίων τα 34 είναι Κορμού και τα 25 κατευθύνσεων και ροών

Οι παρατηρήσεις μου:όσα μαθήματα έχουμε εμείς για απόκτηση πτυχίου έχουν οι ηλ για μαθήματα κορμού.Η εξειδίκευση ακολουθείται σε 4 εξάμηνα ενω τα μαθήματα εξειδίκευσης είναι 25 (και όχι δέκα) .Ταυτόχρονα με τις ροές δεν περιορίζεται απόλυτα ο φοιτητής σε κάποιο γνωστικό αντικείμενο.Ανάλογα με την κατεύθυνση επιλέγονται και οι αντίστοιχες ροές.Έτσι παρέχεται και η εξειδίκευση ,απόκτηση ικανοτήτων μέσω των ροών και η εμβαθυνση μέσω των βασικών κατευθύνσεων στο αντικείμενο που ενδιαφέρει τον καθένα.Αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα του πως θα μπορούσε να οργανωθεί και το δικό μας πρόγραμμα σπουδών ..[/u]
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sat Sep 18, 2004 8:53 pm

Ομως για κάτσε...Ποιός στα έχει πει αυτά? Κάνει λάθος.
Ο συγκεκριμένος δε νομίζω να κάνει λάθος.Έχει τελειώσει το ΕΜΠ(Ηλεκτρολόγος Μηχανικός&Μηχανικός Η/Υ),έχει κάνει μεταπτυχιακό στην Αγγλία πάνω στους Αλγόριθμους και τώρα είναι στο Διδακτορικό.
Οπως είπες δεν τους νοιάζει ποιά μαθήματα έχεις πάρει της μιας και της άλλης κατεύθυνσης αφού η έννοια του μεταπτυχιακού είναι η απόκτηση νέων γνώσεων.
Πχ κάποιος που έχει πάρει κατ.Υπολογιστών έχει 3-4 μαθήματα για δίκτυα και κάποιος μικτής κατ/νσης μπορεί να έχει πάρει και αυτός τα μαθήματα αυτά. Αρα και οι 2 θα γίνουν δεκτοί.
Eίπα ότι κοιτάζουν αν τα μαθήματα που έχεις πάρει ακολουθούν μια κοινή πορεία,δεν είναι πχ Ασύρματα Δίκτυα και Πληροφοριακά Συστήματα.Ανέφερα ότι κοιτάζουν τη γενική εικόνα των μαθημάτων που έχεις πάρει,χωρίς να εμβαθύνουν στο με πόσο τα έχεις περάσει.Βλέπουν αν προσανατολίζεσαι κάπου .Νομίζω αυτό τα λέει όλα και δε χωράει περαιτέρω ερμηνεία....
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Sat Sep 18, 2004 11:18 pm

Χάρη μου(και οι υπόλοιποι), βλέπω πως κοιτάς το θέμα κάτω απο την δυνατότητα να κάνεις ένα μεταπτυχιακό κάπου ή όχι. Πτυχιούχος όμως και "επιστήμονας" της Πληροφορικής(η καλύτερα για μένα computer science) δεν γίνεσαι με το να εξειδικευτείς σε 5-10 μαθήματα χωρίς να έχεις ιδέα για τα υπόλοιπα. Η εξειδίκευση είναι δεν μπορεί να προάγει παραπέρα την γνώση γιατί πολύ απλά δεν έχεις εναλκακτικούς τομείς ενασχόλησης(πολλαπλά πεδία ενδιαφέροντος). Σίγουρα θα υπάρχουν άτομα που μέσα απο την ευελιξία που προσφέρει ένα τέτοιο σύστημα θα προσπαθήσουν να βρούν ένα εύκολο δρόμο για το πτυχίο με όσο το δυνατόν λιγότερο δύσκολα/κουραστικά μαθήματα. Κρούσματα τέτοια(φυγόπονοι) υπάρχουν παντού και δεν μπορείς να κάνεις κάτι με τις κατευθύνσεις. Στο κάτω κάτω σε το ζόρι δηλαδή Π.Σ η Ε.Υ ; Δεν είναι όλοι ίδιοι. Βάζοντας όλους σε 2-3 κατευθύνσεις χάνεται η δαφορετικότητα που δίνει ένα σύστημα ελεύθερης επιλογής. Και επειδή αναφέρθηκε πολύ το θέμα με τα μεταπτυχιακά κλπ. Έχει κοιτάξει κανείς κανένα πρότυπο πρόγραμμα σπουδών; Γιατί όλοι κοιτάτε τα δικά μας ή του Πολυτεχνείου κλπ; Δείτε και κανένα πρόγραμμα σπουδών Επιστήμης Υπολογιστών πανεπιστημίου που θεωρείται top... Edinburgh, UCSD, Stanford, Imperial,...2-3 Μαθήματα υποχρεωτικά και όλα τα υπόλοιπα ελεύθερης επιλογής. Και ποιά είναι τα υποχρεωτικά; Κοινωνιολογίες κλπ...Αυτό που δίχνει το παραπάνω είναι πως πρότυπα Πανεπιστήμια στο χώρο κρατούν τις προτυχιακές σπουδές πλήρως αδόμητες ή μερικά απο αυτά έχουν έναν Α βαθμό οργάνωσης. Το θέμα είναι πως η τελική επιλογή μένει και θα πρέπει να μένει στον φοιτητή ο οποίος επιλέγει τι μαθήματα θα πρέπει να παρακολουθήσει(το πρόγραμμα σπουδών έχει άλλα θέματα να λύσει όπως κατάλληλη κατανομη, αλυσίδες, μαθήματα must, ελάχιστος αριθμός για πτυχίο...). Εάν κάποιος θέλει να συπληρώσει κάποια κατεύθυνση σίγουρα θα πρέπει να μπορεί να το κάνει αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχει μια επιλογή άλλη(να στερηθεί κοινώς κάποια άλλα μαθήματα που πιθανώς να χρειαστεί).
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sat Sep 18, 2004 11:39 pm

Αναφέρθηκα στα μεταπτυχιακά,γιατί κάποιος ρώτησε το πώς μπορεί να "βοηθήσει" για τη μετέπειτα πορεία.Και εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα γίνω χειρότερος στη δουλειά μου αν δε γνωρίζω άπιαστα τα Π.Σ.Και άμα θες να λες ότι είσαι καλός σε κάτι,αυτό σημαίνει ότι ασχολείσαι με αυτό,δίνεις την προσοχή και το βάρος σου σε αυτό.Έτσι η εξειδίκευση προάγει τη γνώση στο συγκεκριμένο.Άμα ασχολείσαι λίγο με όλα,δύσκολα θα πεις ότι είμαι καλός σε κάτι.Πάντα κάπου θα υστερείς.(Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα ή στον οποιοδήποτε εννοείται!!)


:)
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semis19
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1607
Joined: Sat May 01, 2004 12:10 am
Location: Άνω Γλυφάδα - Αθήνα
Contact:

Post by semis19 » Sun Sep 19, 2004 4:41 am

Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια επιτυχία στο θέμα που άνοιξα έχω σοκαριστεί :shock: :shock: :!: Παιδιά cool εντάξει δεν έγινε και τπτ απλά ήθελα να δω στατιστικά που κινούμαστε το βλέπω από τα posts 50 - 50 (βάλτε ένα γκάλοπ ... Hdkiller με ακούς ... :lol: :lol: ). Όλα αυτά είναι ματαιοπονία όλοι κρινόμαστε από το αποτέλεσμα και αργά ή γρήγορα θα δικαιοθούμε ή θα απογοητευτούμε για όλες τις επιλογές μας ... that's life!
Peace my friends! :smt023
"Make way for the bad guy.", Al Pacino, Playing Tony Montana in Scarface
"Elementary, my dear Watson.",The adventures of Sherlock Holmes
"A boy's best friend is his mother.", Antony Perkins, Psycho
"P.M.P. Fight Hey, Juohmaru, you are a fighter of hope, P.M.P. Fight Put your love into machines ..." - Plawres SanShiro
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Sun Sep 19, 2004 5:20 am

TaRaNTuLa wrote:Και εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα γίνω χειρότερος στη δουλειά μου αν δε γνωρίζω άπιαστα τα Π.Σ.Και άμα θες να λες ότι είσαι καλός σε κάτι,αυτό σημαίνει ότι ασχολείσαι με αυτό,δίνεις την προσοχή και το βάρος σου σε αυτό.Έτσι η εξειδίκευση προάγει τη γνώση στο συγκεκριμένο.Άμα ασχολείσαι λίγο με όλα,δύσκολα θα πεις ότι είμαι καλός σε κάτι.Πάντα κάπου θα υστερείς.(Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα ή στον οποιοδήποτε εννοείται!!)
Απο την μία έχεις δίκιο αλλά απο την άλλη δεν πρέπει να απαγορεύσεις σε κάποιον να έχει την επιλογή να μην κοιτάει το δέντρο αλλά το δάσος. Αυτό που αναφέρω παραπάνω είναι πως:
1)Γίνεται στα καλύτερα πανεπιστήμια και για μένα αυτό είναι και το σωστό οπότε οτισήποτε άλλο είναι αλχημία.
2)Εστίασα στην δυνατότητα και όχι στο τι είναι τελικά καλύτερο. Οι κατευθύνσεις θα πρέπει να υπάρχουν αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ο φοιτητής να δρομολογείται για κάποιους σκοπούς σε συγκεκριμένα πράγματα. Αυτό μπορείς να το κάνεις πιο μετά αφού έχεις βασικές γνώσεις σε ένα ευρύ φάσμα. Μπορεί γενικά κάποιος να πεί οκ και τι έγεινε αφού τελικά πάλι θα εξειδικευτώ αλλά δεν είναι το ίδιο. Προσφέροντας flat σπουδές έχεις μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και αυξημένη ποιότητα σπουδών.

Ταπεινή μου γνώμη και δεν αναφέρομαι στον Χάρη, απλά πιάστηκα απο ένα post του.
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Sun Sep 19, 2004 10:12 am

Πάντως είμαστε σχεδόν συμμετρικά μοιρασμένοι.Υπάρχουν από όλα τα είδη.... :-D
semis19 wrote:Peace my friends! :smt023
Εμείς δε συζητάμε ήρεμα και μέσα στη γαλήνη;;;Σε παρακαλώ... :razz:


-Τι είπες ρε;;;Άμα σε πετύχω στη σχολή...θα δεις!!!Που να σου καεί η mobo!!!
:-D :lol:
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Sun Sep 19, 2004 7:09 pm

Mε κάλυψες Βασίλη!!! Είπες αυτά που βαριόμουν :oops: να γράψω!
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”