jimmyD wrote :
Τα χαμένα άλογα της jts ίσως οφείλονται και στο γεγονός πως τα πολύστροφα σύνολα αποδίδουν τα μέγιστα μετά τις 30000 χιλιόμετρα. (παρατηρήται και σε toyota TS , honda vtec , RX8)
Δυνατή και ευχάριστη ναι αλλά όχι και πολύστροφη...Τότε αυτά που προανέφερες πως πρέπει να τα χαρακτηρίσουμε?
Το TS και τα Type-r όντως θέλουν το χρόνο τους για να ανοίξουν.Πάντως η αιτία το πιο πιθανό είναι να βρίσκεται εκεί που περιέγραψε ο Ganther γιατί ο JTS είναι κινητήρας φτωχού μίγματος και υψηλής συμπίεσης όπως ο FSI της VAG και ο GDi της Mitsubishi.
Για τους αμετανόητους γκαζοφονιάδες υπάρχουν δύο εκδόσεις του Α3 που θυμίζουν S3!H μία έχει τον ολοκαίνουργιο 2lt TFSi με 200hp και η άλλη είναι η 3.2 Quattro 250hp την οποία δεν μπορείς να την πεις ακριβή γι'αυτά που προσφέρει!!
jimmyD wrote :
Οι γερμανοί έχουν πολύ εξελιγμένη τεχνολογία στους diesel κινητήρες σε σημείο που αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχουν αρχίσει να εξοπλίζονται με αυτούς.
Τώρα πια όλη η Ευρώπη διαθέτει καταπληκτικούς diesel ανεξαρτήτως κυβισμού ενώ αν και καθυστερημένα ξύπνησαν και οι Ιάπωνες.Πάντως μόνο οι Γερμανοί έχουν το θάρρος να πουν ότι οι diesel μπορούν να τοποθετηθούν σε σπορ αυτοκίνητα με πρώτη την BMW.Υπάρχουν φήμες ότι μαζί με την Μ6

θα παρουσιαστεί και μια 6 με έναν πολύ δυνατό(~300hp,+600nm ροπή) diesel
