
Ιταλία = Top Sport Cars
- shuma-cher
- byte level
- Posts: 59
- Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
- Academic status: MSc
- Location: ΑΘΗΝΑ
Πιστεύω ότι είναι δεν κινδυνεύεις πολύ λιγότερο αν <<τερματίσεις>> την 6η ενός τέτοιου αυτοκινήτου πάνω σε ένα τύμπανο δυναμομέτρου.Κάτι να είναι λίγο λάσκα ή λίγο φθαρμένο το αποτέλεσμα θα θύμιζε Βαγδάτη
Απλά ο άνθρωπος έβαλε νωρίς την 6η
.Άλλωστε τα πτυσσόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα μαζεύονται στα 300,και μειώνουν πολύ το συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης για να βοηθήσουν στην από εκεί και πέρα επιτάχυνση και μεγιστοποίηση της τελικής ταχύτητας.

Απλά ο άνθρωπος έβαλε νωρίς την 6η

ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
Φυσικά και κάναμε και μάλιστα ήταν από τα αγαπημένα μου μαθήματα!Ganther wrote:Φυσικη δεν κανατε ρε βαγκο σχολειο? δοκιμασε στο http://www.howstuffworks.com γιατι εγω δεν ειμαι καλος στην μεταλαμπαδευση της αστειρευτης μου γνωσης...
Απ' ό,τι θυμάμαι είναι η στροφική δύναμη μιας κυκλικής επιφάνειας σε σχεση με την απόσταση απο τον άξονα. Απλά δεν ξέρω ποια η αντιστοιχία της με τα αυτοκίνητα. Να υπόθέσω η στροφική δύναμη των τροχών; Θα ρίξω μια ματιά στο site που μου έδωσες μπας και ξεστραβωθώ!

- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Ροπή είναι αυτό που με λίγα λόγια λέμε τράβηγμα . Το ροπάτο αμάξι φαίνεται όχι μόνο στο πάτημα αλλά και στο άφημα του γκαζιού όταν (χωρις να πατάς συμπλέκτη ) το αμάξι κόβει απότομα. Τα οχήματα με αρκετά κυβικά τη διαθέτουν άπλετη σε αντίθεση με υψίστροφα ατμοσφαιρικά σύνολα στα ίδια κυβικά.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Επετρεψε μου επαυτου, να εχω τις διαφωνιες μου! Σαν κανονας ισχυει γενικως, αλλα μην το παρακανουμε... Οπως εχω πει εχω ενα 1.4 8βαλβιδο με 68 μουλαρια αλλα ροπη απο το ρελαντι... (πραγματικα το αμαξι ακομα και με 3η και 20 χλμ/ω δεν σκορτσαρει καθολου...) ομως δεν εχει καλες ρεπριζ, ουτε επιταχυνσεις γενικοτερα. Τελικα πρεπει να ειναι ευστροφο το μοτερι... αλλιως η ροπη μονο διευκολυνει στο να μην αλλαζεις πολλες φορες ταχυτητα... (μιλαμε για αμαξια με παρομοια ροπη... Οχι κανενα ντιζελ με κανενα βενζινη...)TaRaNTuLa wrote:Και η μεγάλη ροπη δίνει και το ανάλογο ρεμπρίζ...
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Δεν νομίζω ότι εξαρτάται από τις τιμές τις ροπής τον αν σκορτσάρει αλλά από τις τιμές των στροφών όπου αποδίδεται η ροπή. Προφανώς του Gatner είναι στα χαμηλά. Τώρα το ότι δεν σκορτσάρει ένα αυτοκίνητο με τρίτη στα 20 εξαρτάται και από το βάρος του , το μήκος των σχέσεων και την κατάσταση του δίσκου.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
χεχε. Οσα αποδιδουνε μεγαλη τιμη ροπης, παντα αποδιδουν μεγαλο μερος της απο πολυ χαμηλα. Και γενικως οταν ενα αμαξι το λεμε "ροπατο" εννοουμε αυτο. Οτι αρπαζει απο χαμηλα. Η κατασταση του δισκου δεν εχει να κανει... Ολα τα αλλα οκ... Ε και για τις σχεσεις, μιλαμε για νορμαλ πραγματα... οχι πειραγμενα! λολ.
- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Όπα για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ την κατάσταση του δίσκου στο αυτοκίνητό σου, γενικά μιλούσα. Από προσωπική πείρα η κατάσταση του δίσκου έχει να κάνει συγκεκριμένα ο δίσκος στο αυτοκίνητο του δασκάλου μου πριν δύο χρόνια είχε γυαλίσει στο δεν πάει άλλο . Το αυτοκίνητο δεν έσβηνε με τίποτα από το πατινάρισμα, και ξεκινούσε και η τρίτη δεν καταλάβαινε τίποτα στα 20χλμ απλά δεν τραβούσε καθόλου ούτε στις πιο ψηλές στροφές.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- Hakk
- bit level
- Posts: 45
- Joined: Thu Jul 15, 2004 12:57 pm
- Gender: ♂
- Location: Σεπόλια και τη νύχτα μερικοί γύροι testing με την MP4/23 στο Montmello (στον ύπνο μου!!!)
Ganther wrote:Οσα αποδιδουνε μεγαλη τιμη ροπης, παντα αποδιδουν μεγαλο μερος της απο πολυ χαμηλα.



Vodafone McLaren Mercedes MP4/23
Lewis Hamilton (22)
??? (23)

Lewis Hamilton (22)
??? (23)

- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
http://venus.cslab.aueb.gr/forum/viewto ... &&start=90
εδώ είναι το διάγραμμα απόδοσης του s2000 από παλιότερη συζήτηση.
εδώ είναι το διάγραμμα απόδοσης του s2000 από παλιότερη συζήτηση.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
http://www.autospies.com/article/index. ... tegoryId=1semika wrote:Παιδιά να ρωτήσω κάτι μιας και είστε φωστήρες στα θέματα αυτοκινήτου?
Τι ξέρετε για τα λάστιχα runflat? Είναι αξιόπιστα? Γίνεται ένα αυτοκίνητο να οδηγεί χωρίς ρεζέρβα?
Ευχαριστώ
Προσωπικα αν ειναι πιο ακριβα δε θα τα προτιμουσα. Γενικως προτιμω φθηνα λαστιχα (οχι και Καρφουρ ομως) αλλα αλλαγη καθε 3 χρονια παρα "σουπερ-ντουπερ λαστιχαρες" αλλα τις κραταω μεχρι να σκασουνε για να κανω αποσβεση...



- jimmyD
- Venus Former Team Member
- Posts: 946
- Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
- Academic status: MSc
- Location: στην κοσμάρα μου
Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ειδικό χώρο στο πορτπαγκάζ για τη ρεζέρβα όπου ακόμα και να μην υπάρχει αυτή δεν μπορείς να βολέψεις κάτι άλλο ώστε να κερδίσεις αποθηκευτικό χώρο. Από αξιοπιστία δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά φαντάζομαι πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Γενικά θα συμφωνήσω με τον Ganther καθώς και εγώ προτιμώ να αλλάζω λάστιχα κάθε περίπου τρία χρόνια βάζοντας φυσιολογικά λάστιχα και όχι κάτι εξηζητημένο. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε όλοι όταν αλλάζουμε λάστιχα είναι η ημερομηνία κατασκευής τους καθώς το ελαστικό πρέπει να είναι φρέσκο. Η ημερομηνία είναι γραμένη ανάγλυφα στο ελαστικό και αναφέρει τον αριθμό της εβδομάδας και τη χρονιά που κατασκευάστηκαν. Φρέσκα θεωρούνται τα λάστιχα κάτω των δύο μηνών και γι αυτό καλύτερα να προτιμάμε μαγαζιά με κίνηση ώστε να παίρνουμε όσο το δυνατόν πιο φρέσκα γίνεται.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...

now nothing ever ever goes my way...

- shuma-cher
- byte level
- Posts: 59
- Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
- Academic status: MSc
- Location: ΑΘΗΝΑ
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για το χρόνο αλλαγής ελαστικών.Το run-flat είναι απλώς ένας τρόπος για να φτάσεις στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ μετά από κλατάρισμα χωρίς να αναγκαστείς να παιδευτείς με γρύλους και ρεζέρβες.Το πρόβλημα είναι ότι αρκετοί κατασκευαστές που εξοπλίζουν τα αυτοκίνητά τους με τέτοια ελαστικά δεν τους βάζουν και μια ρεζέρβα για λόγους οικονομίας,εξοικονόμησης χώρου,<<ζυγίσματος>> κλπ.Έτσι αν το λάστιχο καταστραφεί , το αυτοκίνητο ακινητοποιείται...
Μια ρεζέρβα και μάλιστα ίδιας διάστασης με τα υπάρχοντα ελαστικά παραμένει η καλύτερη λύση!!

ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
- TaRaNTuLa
- Gbyte level
- Posts: 1598
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: MMLab
Αυτό είναι το σημαντικότερο κατ'εμένα.Έχεις τη ρεζέρβα μαζί σου και είσαι κύριος/α...Και αν βαριέσαι/δεν μπορείς να αλλάξεις ένα κλαταρισμένο λάστιχο,γι'αυτό και πληρώνουμε την οδική βοήθεια...shuma-cher wrote:Έτσι αν το λάστιχο καταστραφεί , το αυτοκίνητο ακινητοποιείται...

Tamiya rulezZz....
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...