Ιταλία = Top Sport Cars

Σίγουρα όλο και κάτι δε θα ταιριάζει με τις παραπάνω ψυχαγωγικές κατηγορίες...
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Mon Oct 04, 2004 10:33 pm

Φυσικη δεν κανατε ρε βαγκο σχολειο? δοκιμασε στο http://www.howstuffworks.com γιατι εγω δεν ειμαι καλος στην μεταλαμπαδευση της αστειρευτης μου γνωσης... :smt016
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Tue Oct 05, 2004 12:42 am

Πιστεύω ότι είναι δεν κινδυνεύεις πολύ λιγότερο αν <<τερματίσεις>> την 6η ενός τέτοιου αυτοκινήτου πάνω σε ένα τύμπανο δυναμομέτρου.Κάτι να είναι λίγο λάσκα ή λίγο φθαρμένο το αποτέλεσμα θα θύμιζε Βαγδάτη :!:
Απλά ο άνθρωπος έβαλε νωρίς την 6η ;) .Άλλωστε τα πτυσσόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα μαζεύονται στα 300,και μειώνουν πολύ το συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης για να βοηθήσουν στην από εκεί και πέρα επιτάχυνση και μεγιστοποίηση της τελικής ταχύτητας.
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
vangos
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 571
Joined: Tue Mar 16, 2004 3:14 pm
Location: Heracleia@UTA

Post by vangos » Tue Oct 05, 2004 8:05 pm

Ganther wrote:Φυσικη δεν κανατε ρε βαγκο σχολειο? δοκιμασε στο http://www.howstuffworks.com γιατι εγω δεν ειμαι καλος στην μεταλαμπαδευση της αστειρευτης μου γνωσης... :smt016
Φυσικά και κάναμε και μάλιστα ήταν από τα αγαπημένα μου μαθήματα!
Απ' ό,τι θυμάμαι είναι η στροφική δύναμη μιας κυκλικής επιφάνειας σε σχεση με την απόσταση απο τον άξονα. Απλά δεν ξέρω ποια η αντιστοιχία της με τα αυτοκίνητα. Να υπόθέσω η στροφική δύναμη των τροχών; Θα ρίξω μια ματιά στο site που μου έδωσες μπας και ξεστραβωθώ! :-D
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Tue Oct 05, 2004 11:21 pm

Ροπή είναι αυτό που με λίγα λόγια λέμε τράβηγμα . Το ροπάτο αμάξι φαίνεται όχι μόνο στο πάτημα αλλά και στο άφημα του γκαζιού όταν (χωρις να πατάς συμπλέκτη ) το αμάξι κόβει απότομα. Τα οχήματα με αρκετά κυβικά τη διαθέτουν άπλετη σε αντίθεση με υψίστροφα ατμοσφαιρικά σύνολα στα ίδια κυβικά.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Wed Oct 06, 2004 12:29 am

Και η μεγάλη ροπη δίνει και το ανάλογο ρεμπρίζ... ;)
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Oct 06, 2004 1:44 am

TaRaNTuLa wrote:Και η μεγάλη ροπη δίνει και το ανάλογο ρεμπρίζ... ;)
Επετρεψε μου επαυτου, να εχω τις διαφωνιες μου! Σαν κανονας ισχυει γενικως, αλλα μην το παρακανουμε... Οπως εχω πει εχω ενα 1.4 8βαλβιδο με 68 μουλαρια αλλα ροπη απο το ρελαντι... (πραγματικα το αμαξι ακομα και με 3η και 20 χλμ/ω δεν σκορτσαρει καθολου...) ομως δεν εχει καλες ρεπριζ, ουτε επιταχυνσεις γενικοτερα. Τελικα πρεπει να ειναι ευστροφο το μοτερι... αλλιως η ροπη μονο διευκολυνει στο να μην αλλαζεις πολλες φορες ταχυτητα... (μιλαμε για αμαξια με παρομοια ροπη... Οχι κανενα ντιζελ με κανενα βενζινη...)
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Oct 06, 2004 12:50 pm

Δεν νομίζω ότι εξαρτάται από τις τιμές τις ροπής τον αν σκορτσάρει αλλά από τις τιμές των στροφών όπου αποδίδεται η ροπή. Προφανώς του Gatner είναι στα χαμηλά. Τώρα το ότι δεν σκορτσάρει ένα αυτοκίνητο με τρίτη στα 20 εξαρτάται και από το βάρος του , το μήκος των σχέσεων και την κατάσταση του δίσκου.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Oct 06, 2004 2:00 pm

χεχε. Οσα αποδιδουνε μεγαλη τιμη ροπης, παντα αποδιδουν μεγαλο μερος της απο πολυ χαμηλα. Και γενικως οταν ενα αμαξι το λεμε "ροπατο" εννοουμε αυτο. Οτι αρπαζει απο χαμηλα. Η κατασταση του δισκου δεν εχει να κανει... Ολα τα αλλα οκ... Ε και για τις σχεσεις, μιλαμε για νορμαλ πραγματα... οχι πειραγμενα! λολ.
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Oct 06, 2004 3:18 pm

Όπα για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ την κατάσταση του δίσκου στο αυτοκίνητό σου, γενικά μιλούσα. Από προσωπική πείρα η κατάσταση του δίσκου έχει να κάνει συγκεκριμένα ο δίσκος στο αυτοκίνητο του δασκάλου μου πριν δύο χρόνια είχε γυαλίσει στο δεν πάει άλλο . Το αυτοκίνητο δεν έσβηνε με τίποτα από το πατινάρισμα, και ξεκινούσε και η τρίτη δεν καταλάβαινε τίποτα στα 20χλμ απλά δεν τραβούσε καθόλου ούτε στις πιο ψηλές στροφές.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Oct 06, 2004 8:30 pm

ε ναι τοτε εχεις δικιο! αλλα ειναι πολυ ειδικη περιπτωση ο τοσο λιωμενος δισκος. Καλα σε ανηφορα πως ξεκιναγες???
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Thu Oct 07, 2004 1:00 am

Στο ένατο μάθημα άλλαξε δίσκο αλλά έτσι κι αλλιώς εκεί που έδινα δεν είχα ανηφόρες.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
Hakk
bit level
bit level
Posts: 45
Joined: Thu Jul 15, 2004 12:57 pm
Gender:
Location: Σεπόλια και τη νύχτα μερικοί γύροι testing με την MP4/23 στο Montmello (στον ύπνο μου!!!)

Post by Hakk » Mon Oct 11, 2004 2:51 pm

Ganther wrote:Οσα αποδιδουνε μεγαλη τιμη ροπης, παντα αποδιδουν μεγαλο μερος της απο πολυ χαμηλα.
:!: Αντεπιχείρημα!!! Honda S2000. Πολλή ροπή, αλλά μόνο στα κόκκινα (και τα κόκκινα του S2000 αρχίζουν εκεί που μπαίνει ο κόφτης όλων των άλλων!!! :shock: :shock: ) Γι'αυτό και στις ρεπρίζ χάνει από πολλά αυτοκίνητα περίπου ίσης ιποδύναμης (Fiat Coupe 20V Turbo) Η καμπύλη ροπής του Honda μοίαζει περισσότερο με καμπύλη ιπποδύναμης αφού όσο ανεβαίνουν οι στροφές αυξάνει!!!
Vodafone McLaren Mercedes MP4/23
Lewis Hamilton (22)
??? (23)
Image
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Mon Oct 11, 2004 5:45 pm

Πολυ Σωστο, αλλα αποτελει μια πραγματικη εξαιρεση. Αλλα ο κινητηρας του διαφερει σε πολλα πραγματα απο τους "αλλους", ειναι πραγματικα πολυστροφος, και εχει αλλη ρυθμιση...
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Mon Oct 11, 2004 8:42 pm

http://venus.cslab.aueb.gr/forum/viewto ... &&start=90

εδώ είναι το διάγραμμα απόδοσης του s2000 από παλιότερη συζήτηση.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Wed Oct 13, 2004 11:35 am

Παιδιά να ρωτήσω κάτι μιας και είστε φωστήρες στα θέματα αυτοκινήτου?

Τι ξέρετε για τα λάστιχα runflat? Είναι αξιόπιστα? Γίνεται ένα αυτοκίνητο να οδηγεί χωρίς ρεζέρβα?
Ευχαριστώ :smile:
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Oct 13, 2004 12:29 pm

semika wrote:Παιδιά να ρωτήσω κάτι μιας και είστε φωστήρες στα θέματα αυτοκινήτου?

Τι ξέρετε για τα λάστιχα runflat? Είναι αξιόπιστα? Γίνεται ένα αυτοκίνητο να οδηγεί χωρίς ρεζέρβα?
Ευχαριστώ :smile:
http://www.autospies.com/article/index. ... tegoryId=1

Προσωπικα αν ειναι πιο ακριβα δε θα τα προτιμουσα. Γενικως προτιμω φθηνα λαστιχα (οχι και Καρφουρ ομως) αλλα αλλαγη καθε 3 χρονια παρα "σουπερ-ντουπερ λαστιχαρες" αλλα τις κραταω μεχρι να σκασουνε για να κανω αποσβεση... :cool: :cool: (αν ειχα λεφτα ομως να αλλαζω καθε 3 χρονια σουπερ-ντουπερ, τετοια θα εβαζα! :-D
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Wed Oct 13, 2004 12:58 pm

Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ειδικό χώρο στο πορτπαγκάζ για τη ρεζέρβα όπου ακόμα και να μην υπάρχει αυτή δεν μπορείς να βολέψεις κάτι άλλο ώστε να κερδίσεις αποθηκευτικό χώρο. Από αξιοπιστία δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλά φαντάζομαι πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Γενικά θα συμφωνήσω με τον Ganther καθώς και εγώ προτιμώ να αλλάζω λάστιχα κάθε περίπου τρία χρόνια βάζοντας φυσιολογικά λάστιχα και όχι κάτι εξηζητημένο. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε όλοι όταν αλλάζουμε λάστιχα είναι η ημερομηνία κατασκευής τους καθώς το ελαστικό πρέπει να είναι φρέσκο. Η ημερομηνία είναι γραμένη ανάγλυφα στο ελαστικό και αναφέρει τον αριθμό της εβδομάδας και τη χρονιά που κατασκευάστηκαν. Φρέσκα θεωρούνται τα λάστιχα κάτω των δύο μηνών και γι αυτό καλύτερα να προτιμάμε μαγαζιά με κίνηση ώστε να παίρνουμε όσο το δυνατόν πιο φρέσκα γίνεται.
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
shuma-cher
byte level
byte level
Posts: 59
Joined: Thu Jul 22, 2004 8:20 pm
Academic status: MSc
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by shuma-cher » Thu Oct 14, 2004 1:28 am

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για το χρόνο αλλαγής ελαστικών.Το run-flat είναι απλώς ένας τρόπος για να φτάσεις στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ μετά από κλατάρισμα χωρίς να αναγκαστείς να παιδευτείς με γρύλους και ρεζέρβες.Το πρόβλημα είναι ότι αρκετοί κατασκευαστές που εξοπλίζουν τα αυτοκίνητά τους με τέτοια ελαστικά δεν τους βάζουν και μια ρεζέρβα για λόγους οικονομίας,εξοικονόμησης χώρου,<<ζυγίσματος>> κλπ.Έτσι αν το λάστιχο καταστραφεί , το αυτοκίνητο ακινητοποιείται... :???: Μια ρεζέρβα και μάλιστα ίδιας διάστασης με τα υπάρχοντα ελαστικά παραμένει η καλύτερη λύση!!
ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ?

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΥΧΗ ΔΙΑΒΑΙΝΕ...
User avatar
TaRaNTuLa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1598
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:54 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: MMLab

Post by TaRaNTuLa » Thu Oct 14, 2004 1:49 am

shuma-cher wrote:Έτσι αν το λάστιχο καταστραφεί , το αυτοκίνητο ακινητοποιείται...
Αυτό είναι το σημαντικότερο κατ'εμένα.Έχεις τη ρεζέρβα μαζί σου και είσαι κύριος/α...Και αν βαριέσαι/δεν μπορείς να αλλάξεις ένα κλαταρισμένο λάστιχο,γι'αυτό και πληρώνουμε την οδική βοήθεια... ;)
Tamiya rulezZz....

TL-01 Full Carbon, TL-01 Upgraded, FF-01 Upgraded, M03, CC-01, ΤΤ-01 TypeE, Volvo και Scania Trucks και η λίστα συνεχίζεται...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Thu Oct 14, 2004 11:00 am

Ευχαριστώ παιδιά...

Πάντως έχω ακούσει οτι είναι πράγματι για να φτάσεις ως το κοντινότερο βουλκανιζατέρ (σε απόσταση μικρότερη ή ίση των 150 km). Μετά θέλει φούσκωμα και πάλι έχεις 150km να διανύσεις. Το να μείνεις στο δρόμο ψιλοχλωμό το κόβω.
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Thu Oct 14, 2004 4:00 pm

Νομιζω οτι ειναι 50 τα χλμ και οχι 150...
User avatar
semika
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 998
Joined: Sat May 01, 2004 2:21 pm
Location: Αθήνα - Β.Π.

Post by semika » Thu Oct 14, 2004 9:31 pm

Στη BMW που ρώτησα είναι 150. Και μπορείς να πατάς γκάζι από 80 μέχρι 100km/h.
Απλά έχω τους ενδοιασμούς μου για την έλλειψη ρεζέρβας. Το ψάχνω ακόμη. Αν κάποιος ξέρει ή μάθει κάτι περισσότερο θα το εκτιμούσα αν ενημέρωνε.
Ευχαριστώ
Post Reply

Return to “Άλλα ψυχαγωγικά θέματα”