θα διαφωνίσω... Έχω ζήσει σε τάξη με μαθητές του 16-17 και αρκέστήκα στο να ειμαι και εγώ εκεί στους 1ους. Όταν άλλαξε η σύνθεση της τάξης και ήρθαν παιδιά του 19, λόγω συναγωνισμου ανέβηκα και εγώ στο επιπεδό τους.. Και ήταν συναγωνισμός,όχι ανταγωνισμός, γιατί τα παιδιά αυτά ήταν όλοι, μα όλοι φίλοι μου χρόνια... Άλλωστε ο βαθμός, είναι κριτήριο για να σε πάρει ο άλλος στην δουλειά του.. Επιχειρηση έχει όχι μπακάλικο...eos_expert wrote:Αφού το έφερε η συζήτηση θέλω να παραθέσω και μία επιπλέον ιδέα εντελώς διαφορετική από τις άλλες.
Γενικά στο σύστημα παιδείας που έχουμε, από τα πρώτα μόλις χρόνια μπαίνει η ιδέα του βαθμού, του ανταγωνισμού, του "καλύτερου μαθητή" κ.τ.λ. Από εκεί αρχίζει και το πρόβλημα. Αν αφαιρούσαμε τον βαθμό και κρατάγαμε τις εξετάσεις (για να βλέπει ο κάθε φοιτητής την πρόοδο του) δεν θα καταλήγαμε σε αντιγραφές και μπαρούφες. Όσοι φοιτητές θα ήθελαν να διάβάσουν, θα διάβαζαν και τέλος. Άλλωστε όταν θα έρθει η ώρα να δουλέψουν, στην πράξη θα δούν και οι ίδιες οι επιχειρήσεις ποιος αξίζει και ποιος όχι, και θα κρατούσαν τους αντίστοιχους. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία θα γινόταν ποιο υγιής και δεν θα έχανε το νόημα στις λεπτομέρειες (πήρα 6.8, έγω πήρα 7.2 κ.τ.λ.). Η ουσία είναι να υπάρχει συναγωνισμός και όχι ανταγωνισμός. Συναγωνισμός για μία καλύτερη ανθρωπότητα.
Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Αν μιλάς προσωπικά αυτό είναι οκ. Αλλά τις περισσότερες φορές δημιουργείται βαθμοθηρική νοοτροπία, ειδικά σε επίπεδο λυκείου..proskopos wrote:θα διαφωνίσω... Έχω ζήσει σε τάξη με μαθητές του 16-17 και αρκέστήκα στο να ειμαι και εγώ εκεί στους 1ους. Όταν άλλαξε η σύνθεση της τάξης και ήρθαν παιδιά του 19, λόγω συναγωνισμου ανέβηκα και εγώ στο επιπεδό τους.. Και ήταν συναγωνισμός,όχι ανταγωνισμός, γιατί τα παιδιά αυτά ήταν όλοι, μα όλοι φίλοι μου χρόνια... Άλλωστε ο βαθμός, είναι κριτήριο για να σε πάρει ο άλλος στην δουλειά του.. Επιχειρηση έχει όχι μπακάλικο...eos_expert wrote:Αφού το έφερε η συζήτηση θέλω να παραθέσω και μία επιπλέον ιδέα εντελώς διαφορετική από τις άλλες.
Γενικά στο σύστημα παιδείας που έχουμε, από τα πρώτα μόλις χρόνια μπαίνει η ιδέα του βαθμού, του ανταγωνισμού, του "καλύτερου μαθητή" κ.τ.λ. Από εκεί αρχίζει και το πρόβλημα. Αν αφαιρούσαμε τον βαθμό και κρατάγαμε τις εξετάσεις (για να βλέπει ο κάθε φοιτητής την πρόοδο του) δεν θα καταλήγαμε σε αντιγραφές και μπαρούφες. Όσοι φοιτητές θα ήθελαν να διάβάσουν, θα διάβαζαν και τέλος. Άλλωστε όταν θα έρθει η ώρα να δουλέψουν, στην πράξη θα δούν και οι ίδιες οι επιχειρήσεις ποιος αξίζει και ποιος όχι, και θα κρατούσαν τους αντίστοιχους. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία θα γινόταν ποιο υγιής και δεν θα έχανε το νόημα στις λεπτομέρειες (πήρα 6.8, έγω πήρα 7.2 κ.τ.λ.). Η ουσία είναι να υπάρχει συναγωνισμός και όχι ανταγωνισμός. Συναγωνισμός για μία καλύτερη ανθρωπότητα.
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Ποσο πιστεύετε ότι μπορεί να ανεβεί ο μο με συστηματική αντιγραφή, τουλάχιστον όσους γνώρισα με χιλια ζορια εβγαλαν την σχολή - οχι αυτη - και με ενα 5 - 5.5...
Last edited by rose on Fri Jun 12, 2009 3:30 pm, edited 1 time in total.
που θα πάει θα το δουμε...
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Δεν θα ανέβει ο μο - αλλά θα μειωθεί ο αριθμός όλων αυτών των αποφοιτων στο 5-6 που πέρασαν στο τσακ τα μαθήματα τους με όλες αυτές τις μεθόδους...Και ξαφνικά θα δούμε όπως πιστεύω να φουκώνουν οι αριθμοί στα μαθήματα => μπαίνουν υπερβολικά πολλοί μέσα => δεν ήταν να γίνουν επιστήμονες ας πούμε => απλά θέλουν μια δουλεία για να φύγουν από το σπίτι τους όπως είπαν κάποιοι πιο πριν.
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
++rose wrote:Ποσο πιστεύετε ότι μπορεί να ανεβεί ο μο με συστηματική αντιγραφή, τουλάχιστον όσους γνώρισα με χιλια ζορια εβγαλαν την σχολή - οχι αυτη - και με ενα 5 - 5.5...
Zif προσωπικά μίλησα ναι...

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Το παραπάνω το λέω γιατι και τυπικά ο διαβασμενος δεν χάνει, οπότε μην απογοητεύεστε.
που θα πάει θα το δουμε...
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
...μέχρι να προσεγγίσουμε το ιδανικό - κι επειδή έχουμε εξετάσεις στις 16.06 - τι θα προτείνατε, αγαπητοί;
Δ. Γκρ.

Δ. Γκρ.
- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Να γίνει ένα scanning στις τουαλέτες όταν δεν είναι κανείς μέσα
και κατάσχεση των συγγραμμάτων και δωρεά τους στη βιβλιοθήκη



- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
@Redlabel:
Να μην ονειρευτουμε μέχρι την Τρίτη...?

Να μην ονειρευτουμε μέχρι την Τρίτη...?


- rigo
- Gbyte level
- Posts: 1160
- Joined: Wed Nov 02, 2005 10:54 am
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Amsterdam
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Πάντως για την ασφάλεια δεν υπάρχει πρόβλημα αντιγραφής. Γιατί που να κρύψει κανείς τα τεράστια βιβλία και τις άπειρες διαφάνειες; 

"Αλλού κοιμάται το κορμί, και αλλού η ψυχή ξυπνάει"
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Καθώς η συζήτηση έχει περιοριστεί στις τελευταίες δημοσιεύσεις στο θέμα της αντιγραφής, θα ήθελα να σας πω ότι τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα σε πολλές σχολές της χώρας μας, ολόκληρα πτυχία μαγειρεύονται από τους κομματικούς "εκπροσώπους" και πτυχία της τάξης του 5... αποκτώνται με αντιγραφές και πασαλείμματα. Πριν πάω σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού πίστευα ότι η όλη νοοτροπία πηγάζει από το σύνδρομο της "ψωροκώσταινας" Ελλάδας και προφανώς δεν υπάρχουν παρόμοια φαινόμενα αλλού.. Κι όμως είχα άδικο. Σε μάθημα με 100 πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία και μια και μοναδική ερώτηση ανάπτυξης - κρίσεως (συνολική διάρκεια εξέτασης 1 ώρα), υπήρξαν άτομα που έβγαλαν "σκονάκια"! Ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια μου!! Πάντοτε θεωρούσα το μικρό χρόνο εξέτασης, τα πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία, την πληθώρα ερωτημάτων, τις ερωτήσεις κρίσεως ή τις συνδυαστικές τροχοπέδη της αντιγραφής. Επιπλέον, αν ο βαθμός του μαθήματος προκύπτει από τη συνεχή αξιολογήση στο μάθημα - εργασίες, τεστ, προόδοι- τελικά ίσως η αντιγραφή να μην είναι και τόσο σωτήρια στην τελική εξέταση. Σε αρκετά μαθήματα μας έχουν ήδη εφαρμοστεί μερικά από αυτά. Τώρα το να φτάνουμε στο άλλο άκρο μόνο και μόνο επειδή νιώθουμε ότι απειλούμαστε από τους συναδέλφους που αντιγράφουν νομίζω ότι είναι γελοίο. Ο συνάδελφος που αντιγράφει προφανώς και έχει τους λόγους του για αυτό που κάνει, και προφανώς δεν είναι και απόλυτα περήφανος για αυτό. Το σίγουρο είναι ότι δε θα "φάει" κανενός τη "θεσούλα" γιατί στην πράξη δε θα μπορεί να ανταπεξέλθει στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον όπως κάποιος που μελέτησε και κόπιασε. Δεν είναι δουλειά μας να κρίνουμε τους συναδέλφους μας και δεν είναι δουλειά μας να αστυνομεύουμε καθετί αθέμιτο και άτιμο εντός του Πανεπιστημίου, καθώς έτσι νομίζω ότι οι ίδιοι αναιρούμε τον δημοκρατικό χαρακτήρα του. Λυπάμαι, αλλά αυτά θυμίζουν πρακτικές μασκοφόρων ρουφιάνων της Στάζι, κλπ κλπ.
libre de prejuicios...
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
και εκει που ήθελα να απαντήσω,The Punisher wrote:Δνε είναι θέμα λύκου-προβάτου. Είναι θέμα κορόιδων. Είναι επειδή πολλοί φοιτητές λένε "Αφού το κάνει αυτός, γιατί να μην το κάνω κι εγώ? Κορόιδο είμαι?"
[mariori wrote: Ο συνάδελφος που αντιγράφει προφανώς και έχει τους λόγους του για αυτό που κάνει, και προφανώς δεν είναι και απόλυτα περήφανος για αυτό.
που θα πάει θα το δουμε...
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Η κατασταση με τους (συστηματικους)αντιγραφεις ειναι ιδια με τους γλυφτες στο σχολειο.Ολοι οσοι θιγονταν τσαντιζοταν γιατι επαιρνε τον ιδιο βαθμο με σενα ενω δεν αξιζε να τον παρει, ετσι δεν ειναι?Περαν του οτι στο πανεπιστημιο μαθαμε οτι δεν ειναι το παν ο βαθμος αλλα η γνωση επι του αντικειμενου, πειτε μου μια σε ποια σχολη ειναι σημερα οι εν λογω συμμαθητες σας.
Γιατι οι δικοι μου ειναι σε καποια απο τα ΤΕΙ που στηθηκαν σε μια νυχτα σε ΙΕΚ κτλ(ατομα με 18 Μ.Ο).

Γιατι οι δικοι μου ειναι σε καποια απο τα ΤΕΙ που στηθηκαν σε μια νυχτα σε ΙΕΚ κτλ(ατομα με 18 Μ.Ο).

-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Διαβάζω τι γράφετε, καταλαβαίνω πώς το σκέφτεστε, αλλά λύση δεν βλέπω...
Δ. Γκρ.
Δ. Γκρ.
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Να αλλάξει το σύστημα αξιολόγησης. Ορίστε η λύση!
Θεωρώ ότι το σύστημα των τελικών one-time εξετάσεων γενικά μπάζει. Ο παράγοντας τύχη έχει πολύ σημαντικό ρόλο
Τι προτείνω:
Απλά ζητήσατε προτάσεις, οπότε θέλησα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που μου περνούσαν από το μυαλό.
Θεωρώ ότι το σύστημα των τελικών one-time εξετάσεων γενικά μπάζει. Ο παράγοντας τύχη έχει πολύ σημαντικό ρόλο
Τι προτείνω:
- Αξιολόγηση καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς (τα γνωστά μας σετ ασκήσεων, τα οποία όμως ποσοστιαία να μετράνε πολύ περισσότερο (6-7 ασκήσεις = 0.5???? Έλεος, χάσιμο χρόνου είναι)
- 2-3 προόδους σε κομμάτια της ύλης
- Εργασίες (σχετικές με την ύλη, κι όχι "παράλληλες", που να πιάνουν σημαντικό ποσοστό του βαθμού, αναλόγως με την δυσκολία και τη χρονική τους απαίτηση (1 βδομάδα εργασία να μετράει 10% ????
)
- Πιο έξυπνη, απ' τη μεριά των διδασκόντων, επιλογή θεμάτων (όχι στις εξώφθαλμες επαναλήψεις θεμάτων)
Απλά ζητήσατε προτάσεις, οπότε θέλησα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που μου περνούσαν από το μυαλό.
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Punisher+++++
Πάντως για να λυθεί το πρόβλημα της αντιγραφής(και όχι μόνο) η μόνη λύση είναι να αλλάξει ο τρόπος σκέψης του Έλληνα φοιτητή. Δεν πας να φέρουν τον Big Brother μέσα στις αίθουσες , δεν πας να γίνεται η ταυτοποίηση μέσω του αμφιβληστροειδούς χιτώνα , δεν πας να φέρουν τον Chuck Norris να μας επιτηρεί , τα ίδια φαινόμενα θα επικρατούν. Εγώ προσωπικά δεν έχω αντιγράψει ποτέ στην ζωή μου μιας και δεν είναι ιδεολογικά σωστό αφού κοροϊδεύω όχι μόνο τους συμμαθητές/συμφοιτητές μου αλλά και τον ίδιο μου εαυτό. Βέβαια ο Έλληνας θέλει να αποκτήσει τα πάντα και χωρίς κόπο. Ε , αυτό δεν γίνεται εκτός και αν έχεις πατέρα πολιτικό ή πάμπλουτο ή και τα 2 μαζί.
Πάντως για να λυθεί το πρόβλημα της αντιγραφής(και όχι μόνο) η μόνη λύση είναι να αλλάξει ο τρόπος σκέψης του Έλληνα φοιτητή. Δεν πας να φέρουν τον Big Brother μέσα στις αίθουσες , δεν πας να γίνεται η ταυτοποίηση μέσω του αμφιβληστροειδούς χιτώνα , δεν πας να φέρουν τον Chuck Norris να μας επιτηρεί , τα ίδια φαινόμενα θα επικρατούν. Εγώ προσωπικά δεν έχω αντιγράψει ποτέ στην ζωή μου μιας και δεν είναι ιδεολογικά σωστό αφού κοροϊδεύω όχι μόνο τους συμμαθητές/συμφοιτητές μου αλλά και τον ίδιο μου εαυτό. Βέβαια ο Έλληνας θέλει να αποκτήσει τα πάντα και χωρίς κόπο. Ε , αυτό δεν γίνεται εκτός και αν έχεις πατέρα πολιτικό ή πάμπλουτο ή και τα 2 μαζί.
- Serendipity
- Gbyte level
- Posts: 1977
- Joined: Tue Sep 19, 2006 11:16 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Sweden
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
δικιο εχει ο punisher,γενικα δεν γινεται να σκοτωνομαστε ολη τη χρονια για τεραστια project και να χαραμιζουμε και το χρόνο μας σε αυτα αντι να ασχολουμαστε κ με αλλα μαθηματα επισης δυσκολα και στο τελος τετοια project πχ να πιανουν 0.2 ντροπη ειναι...
να υπαρχουν κ απαλλακτικες εργασιες σε καποια μαθηματα..
να υπαρχουν κ απαλλακτικες εργασιες σε καποια μαθηματα..
-Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
--Albert Einstein--


My new blog Serendipity's thoughts!
--Albert Einstein--


My new blog Serendipity's thoughts!
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Κάνεις τεράστιο λάθος. Αντιγράφουν και σχετικά καλοί μαθητές και μπορούν στο μέλλον να σου φάνε άνετα μια θεσούλα στο δημόσιο. Εκτός του ότι το πτυχίο μου υποβαθμίζεται, γεγονός που επηρεάζει άμεσα και εμένα!mariori wrote:Ο συνάδελφος που αντιγράφει προφανώς και έχει τους λόγους του για αυτό που κάνει, και προφανώς δεν είναι και απόλυτα περήφανος για αυτό. Το σίγουρο είναι ότι δε θα "φάει" κανενός τη "θεσούλα" γιατί στην πράξη δε θα μπορεί να ανταπεξέλθει στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον όπως κάποιος που μελέτησε και κόπιασε. Δεν είναι δουλειά μας να κρίνουμε τους συναδέλφους μας και δεν είναι δουλειά μας να αστυνομεύουμε καθετί αθέμιτο και άτιμο εντός του Πανεπιστημίου, καθώς έτσι νομίζω ότι οι ίδιοι αναιρούμε τον δημοκρατικό χαρακτήρα του. Λυπάμαι, αλλά αυτά θυμίζουν πρακτικές μασκοφόρων ρουφιάνων της Στάζι, κλπ κλπ.
Για τις αντιγραφές φταίνε και οι καθηγητές που κάνουν δημόσιες σχέσεις/ τα στραβά μάτια:
1. Βάζουν (σε μεγάλο βαθμό) κάθε χρόνια τα ίδια θέματα γιατί βαριούνται να βγάλουν νέα.
2. Δεν ελέγχουν τους επιτηρητές στα αμφιθέατρα (που ανοίγουν laptop ή παίζουν με το κινητό τους).
3. Κάνουν μια βόλτα για καμία ώρα για απορίες και μετά φεύγουν.
4. Δεν θέλουν να συγκεντρωθεί μεγάλος αριθμός φοιτητών για την επόμενη χρονιά (οπότε θα τους είναι πιο δύσκολο να εργαστούν) και έτσι κάνουν τα στραβά μάτια.
5. Δεν βάζουν προόδους - ενδιάμεσες εργασίες γιατί δεν έχουν αρκετούς βοηθούς για να ασχοληθούν και αδυνατούν (δικαιολογημένα) να αναλάβουν τον φόρτο μόνοι τους.
Κάποιοι από αυτούς δεν τους νοιάζει και ιδιαίτερα γιατί δεν ελέγχονται από πουθενά και διαμαρτύρονται μόνο για να πάρουν αύξηση.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Και καμια απαλλακτικη δεν θα ηταν ασχημη.
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Θέλω και γω να πω την αποψη μου πάνω στο θέμα αυτο, αλλα επειδη αυτη τη στιγμη δεν εχω πολυ χρονο (λογω διαβασματος για την εξεταστικη) εκτος του οτι αυτο που θα γραψω εδω περα θα ειναι συντομο μπορει να εχει ειπωθει και παραπανω.
Καταρχάς πιστεύω οτι το μαθημα εισαγωγη στον προγραμματισμο στο πρωτο εξαμηνο ΔΕΝ θα επρεπε να ασχολειται καθολου με αντικειμενοστραφη προγραμματισμο. Ηταν πολυ δυσκολο για μενα και για οσους εχω μιλησει για αυτο το θεμα να κατανοησουν την εννοια του αντικειμενου οταν πριν δεν εχουν διδαχθει (ασχοληθει) με τον παραδοσιακο ακολουθιακο προγραμματισμο. Το μαθημα που υπαρχει στην τεχνολογικη κατευθυνση της 3ης λυκειου βοηθαει καπως (εγω χωρις αυτο δεν θα ηξερα που πανε τα τεσσερα τωρα) αλλα περιγραφει μονο καποιες βασικες αρχες και επισης μην ξεχναμε οτι δεν ειναι ολοι οι πρωτοετεις φοιτητες πρωην μαθητες τεχνολογικης κατευθυνσης.
Επισης συμφωνω απολυτα με αυτα που ειπαν συμφοιτητες μου παραπανω σχετικα με τις εργασιες των μαθηματων. Τα περισσοτερα μαθηματα εχουν εργασιες οι οποιες εχουν κατα κανονα βαρυτητα 20-25% στον τελικο βαθμο. Αρκετες φορες το ποσοστο αυτο ειναι πολυ μικρο αν αναλογιστει κανεις την προσπαθεια που χρειαζεται απο τους φοιτητες για εναν αξιοπρεπη βαθμο στις εργασιες οι οποιες πολλες φορες ειναι πανω απο 5 στο εξαμηνο για καποιο μαθημα.
Επιπλεον τις περισσοτερες φορες οι περισσοτερες εργασιες πεφτουν απανω στην εξεταστικη η λιγο πριν απο αυτη. Αυτο ειναι απαραδεκτο!
Πως ειναι δυνατον να μπορεισεις να κανεις εργασιες οταν παραλληλα εχεις να διαβασεις για την τελικη εξεταση ολων των μαθηματων?
Εμενα πολλες φορες αυτο με εχει οδηγησει στο να παρατησω εργασιες και ετσι γινεται ακομα δυσκολοτερο να παρεις εναν καλο βαθμο η ακομα και να περασεις απλως πολλες φορες. (αφου αφηνοντας εργασιες χρειαζεσαι π.χ. 6 για να περασεις και 9 η 10 για να βγαλεις τελικα ενα 7 η 8)
Ως λυση αυτου του προβληματος προτεινω το εξης. Να επικοινωνουν μεταξυ τους οι καθηγητες και να οριζουν ενα προγραμμα εργασιων το οποιο θα κατανεμει ομοιομορφα το φορτο εργασιας μεσα στο εξαμηνο και ΟΧΙ στο τελος του. Και προφανως δεν χρειαζεται να μιλησουν ολοι με ολους. Μονο οι καθηγητες των οποιων τα μαθηματα βρισκονται στο ιδιο εξαμηνο (1ο,2ο,3ο,4ο κτλ)
Αυτο προς το παρον. Ελπιζω τις επομενες μερες να μπορεσω να μελετησω αναλυτικοτερα το topic το οποιο σαν ιδεα ειναι πολυ καλη.
Καταρχάς πιστεύω οτι το μαθημα εισαγωγη στον προγραμματισμο στο πρωτο εξαμηνο ΔΕΝ θα επρεπε να ασχολειται καθολου με αντικειμενοστραφη προγραμματισμο. Ηταν πολυ δυσκολο για μενα και για οσους εχω μιλησει για αυτο το θεμα να κατανοησουν την εννοια του αντικειμενου οταν πριν δεν εχουν διδαχθει (ασχοληθει) με τον παραδοσιακο ακολουθιακο προγραμματισμο. Το μαθημα που υπαρχει στην τεχνολογικη κατευθυνση της 3ης λυκειου βοηθαει καπως (εγω χωρις αυτο δεν θα ηξερα που πανε τα τεσσερα τωρα) αλλα περιγραφει μονο καποιες βασικες αρχες και επισης μην ξεχναμε οτι δεν ειναι ολοι οι πρωτοετεις φοιτητες πρωην μαθητες τεχνολογικης κατευθυνσης.
Επισης συμφωνω απολυτα με αυτα που ειπαν συμφοιτητες μου παραπανω σχετικα με τις εργασιες των μαθηματων. Τα περισσοτερα μαθηματα εχουν εργασιες οι οποιες εχουν κατα κανονα βαρυτητα 20-25% στον τελικο βαθμο. Αρκετες φορες το ποσοστο αυτο ειναι πολυ μικρο αν αναλογιστει κανεις την προσπαθεια που χρειαζεται απο τους φοιτητες για εναν αξιοπρεπη βαθμο στις εργασιες οι οποιες πολλες φορες ειναι πανω απο 5 στο εξαμηνο για καποιο μαθημα.
Επιπλεον τις περισσοτερες φορες οι περισσοτερες εργασιες πεφτουν απανω στην εξεταστικη η λιγο πριν απο αυτη. Αυτο ειναι απαραδεκτο!
Πως ειναι δυνατον να μπορεισεις να κανεις εργασιες οταν παραλληλα εχεις να διαβασεις για την τελικη εξεταση ολων των μαθηματων?
Εμενα πολλες φορες αυτο με εχει οδηγησει στο να παρατησω εργασιες και ετσι γινεται ακομα δυσκολοτερο να παρεις εναν καλο βαθμο η ακομα και να περασεις απλως πολλες φορες. (αφου αφηνοντας εργασιες χρειαζεσαι π.χ. 6 για να περασεις και 9 η 10 για να βγαλεις τελικα ενα 7 η 8)
Ως λυση αυτου του προβληματος προτεινω το εξης. Να επικοινωνουν μεταξυ τους οι καθηγητες και να οριζουν ενα προγραμμα εργασιων το οποιο θα κατανεμει ομοιομορφα το φορτο εργασιας μεσα στο εξαμηνο και ΟΧΙ στο τελος του. Και προφανως δεν χρειαζεται να μιλησουν ολοι με ολους. Μονο οι καθηγητες των οποιων τα μαθηματα βρισκονται στο ιδιο εξαμηνο (1ο,2ο,3ο,4ο κτλ)
Αυτο προς το παρον. Ελπιζω τις επομενες μερες να μπορεσω να μελετησω αναλυτικοτερα το topic το οποιο σαν ιδεα ειναι πολυ καλη.
- eos_expert
- bit level
- Posts: 16
- Joined: Mon Nov 07, 2005 1:13 am
- Academic status: Alumnus/a
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Δεν νομίζω ότι είναι και ότι καλύτερο σε κάθε μάθημα να έχουμε 2-3 προόδους και 5-6 σετ ασκήσεων (αντί για project). Και αυτό διότι σε ένα τυπικό εξάμηνο φοιτητή με 5 μαθήματα θα καταλήξει να έχει: 10-15 προόδους και 25-30 σετ ασκήσεων κάθε εξάμηνο. Ακόμα και τέλεια κατανεμημένα να είναι χρονικά, κάθε 2-3 μέρες θα πρέπει είτε να παραδίδει εργασίες είτε να δίνει εξετάσεις, και αυτό είναι ψυχοφθόρο και πολύ κουραστικό.
Μία πρόοδος το πολύ είναι λογικό. Τα σετ ασκήσεων ταιριάζουν σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά που ασκήσεις μπορούν να συμβαδίζουν απόλυτα με την ύλη. Παρόλα αυτά, τα project είναι καλύτερα κατά την γνώμη μου διότι μπορείς να κατανείμεις τον χρόνο καλύτερα, αφού συνήθως η παράδοση είναι είτε στο τέλος του εξαμήνου είναι μετά από αρκετό καιρό.
Όσον αφορά το ότι οι εργασίες που έχουν δουλεία πρέπει να παίρνουν μεγαλύτερο ποσοστό επί του γενικού βαθμού συμφωνώ απόλυτα. Αλλά και πάλι εγείρονται προβλήματα που αφορούν την αντιγραφή των εργασιών (είτε από συμφοιτητές είτε από έξω, "ψώνισμα"). Άρα μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Μία πρόοδος το πολύ είναι λογικό. Τα σετ ασκήσεων ταιριάζουν σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά που ασκήσεις μπορούν να συμβαδίζουν απόλυτα με την ύλη. Παρόλα αυτά, τα project είναι καλύτερα κατά την γνώμη μου διότι μπορείς να κατανείμεις τον χρόνο καλύτερα, αφού συνήθως η παράδοση είναι είτε στο τέλος του εξαμήνου είναι μετά από αρκετό καιρό.
Όσον αφορά το ότι οι εργασίες που έχουν δουλεία πρέπει να παίρνουν μεγαλύτερο ποσοστό επί του γενικού βαθμού συμφωνώ απόλυτα. Αλλά και πάλι εγείρονται προβλήματα που αφορούν την αντιγραφή των εργασιών (είτε από συμφοιτητές είτε από έξω, "ψώνισμα"). Άρα μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
H αντιγραφή από συμφοιτητές κάνει κακό και στις 2 πλευρές και όχι τόσο σε τρίτους φοιτητές.eos_expert wrote:Όσον αφορά το ότι οι εργασίες που έχουν δουλεία πρέπει να παίρνουν μεγαλύτερο ποσοστό επί του γενικού βαθμού συμφωνώ απόλυτα. Αλλά και πάλι εγείρονται προβλήματα που αφορούν την αντιγραφή των εργασιών (είτε από συμφοιτητές είτε από έξω, "ψώνισμα"). Άρα μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Παρόλα αυτά αν υπάρξει πρωτοτυπία κάθε χρονιά στα projects και όχι επανάληψη (τουλάχιστον όσες εργασίες προγραμματισμού έχω πάρει εγώ ήταν από 2ο,3ο,4ο χέρι), θα αποκτήσουν και περισσότερο νόημα.
Και όντως πρέπει να μετράνε περισσότερο στη βαθμολογία. Εφαγα ολο το Μαιο μόνο για 2 projects Java, που θα μου δώσουνε 0.6+0.7=1.3 στα 10. Εχασα δηλαδή τη μπάλα σε όλα τα άλλα μαθήματα, και το τυπικό της ανταμοιβής μου είναι αυτό?
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \