Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
Post Reply

Ποιούς κύκλους επιλέξατε για την απόκτηση του πτυχίου σας?

Δεν έχω αποφασίσει ακόμα είμαι μικρός :P
15
9%
Θα πάρω πτυχίο χωρίς κύκλους
9
5%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
3
2%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
39
24%
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
40
24%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών)
0
No votes
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια)
3
2%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
9
5%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
5
3%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια)
9
5%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
4
2%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
0
No votes
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
20
12%
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
0
No votes
(Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορική)
5
3%
(Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
1
1%
(Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής) & Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
3
2%
 
Total votes: 165
User avatar
proskopos
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2808
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by proskopos » Fri Jun 12, 2009 3:21 pm

eos_expert wrote:Αφού το έφερε η συζήτηση θέλω να παραθέσω και μία επιπλέον ιδέα εντελώς διαφορετική από τις άλλες.

Γενικά στο σύστημα παιδείας που έχουμε, από τα πρώτα μόλις χρόνια μπαίνει η ιδέα του βαθμού, του ανταγωνισμού, του "καλύτερου μαθητή" κ.τ.λ. Από εκεί αρχίζει και το πρόβλημα. Αν αφαιρούσαμε τον βαθμό και κρατάγαμε τις εξετάσεις (για να βλέπει ο κάθε φοιτητής την πρόοδο του) δεν θα καταλήγαμε σε αντιγραφές και μπαρούφες. Όσοι φοιτητές θα ήθελαν να διάβάσουν, θα διάβαζαν και τέλος. Άλλωστε όταν θα έρθει η ώρα να δουλέψουν, στην πράξη θα δούν και οι ίδιες οι επιχειρήσεις ποιος αξίζει και ποιος όχι, και θα κρατούσαν τους αντίστοιχους. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία θα γινόταν ποιο υγιής και δεν θα έχανε το νόημα στις λεπτομέρειες (πήρα 6.8, έγω πήρα 7.2 κ.τ.λ.). Η ουσία είναι να υπάρχει συναγωνισμός και όχι ανταγωνισμός. Συναγωνισμός για μία καλύτερη ανθρωπότητα.
θα διαφωνίσω... Έχω ζήσει σε τάξη με μαθητές του 16-17 και αρκέστήκα στο να ειμαι και εγώ εκεί στους 1ους. Όταν άλλαξε η σύνθεση της τάξης και ήρθαν παιδιά του 19, λόγω συναγωνισμου ανέβηκα και εγώ στο επιπεδό τους.. Και ήταν συναγωνισμός,όχι ανταγωνισμός, γιατί τα παιδιά αυτά ήταν όλοι, μα όλοι φίλοι μου χρόνια... Άλλωστε ο βαθμός, είναι κριτήριο για να σε πάρει ο άλλος στην δουλειά του.. Επιχειρηση έχει όχι μπακάλικο...
Extreme Makeover... Mind edition...
3,6 μαθήματα/εξεταστική....
Image
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Fri Jun 12, 2009 3:25 pm

proskopos wrote:
eos_expert wrote:Αφού το έφερε η συζήτηση θέλω να παραθέσω και μία επιπλέον ιδέα εντελώς διαφορετική από τις άλλες.

Γενικά στο σύστημα παιδείας που έχουμε, από τα πρώτα μόλις χρόνια μπαίνει η ιδέα του βαθμού, του ανταγωνισμού, του "καλύτερου μαθητή" κ.τ.λ. Από εκεί αρχίζει και το πρόβλημα. Αν αφαιρούσαμε τον βαθμό και κρατάγαμε τις εξετάσεις (για να βλέπει ο κάθε φοιτητής την πρόοδο του) δεν θα καταλήγαμε σε αντιγραφές και μπαρούφες. Όσοι φοιτητές θα ήθελαν να διάβάσουν, θα διάβαζαν και τέλος. Άλλωστε όταν θα έρθει η ώρα να δουλέψουν, στην πράξη θα δούν και οι ίδιες οι επιχειρήσεις ποιος αξίζει και ποιος όχι, και θα κρατούσαν τους αντίστοιχους. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία θα γινόταν ποιο υγιής και δεν θα έχανε το νόημα στις λεπτομέρειες (πήρα 6.8, έγω πήρα 7.2 κ.τ.λ.). Η ουσία είναι να υπάρχει συναγωνισμός και όχι ανταγωνισμός. Συναγωνισμός για μία καλύτερη ανθρωπότητα.
θα διαφωνίσω... Έχω ζήσει σε τάξη με μαθητές του 16-17 και αρκέστήκα στο να ειμαι και εγώ εκεί στους 1ους. Όταν άλλαξε η σύνθεση της τάξης και ήρθαν παιδιά του 19, λόγω συναγωνισμου ανέβηκα και εγώ στο επιπεδό τους.. Και ήταν συναγωνισμός,όχι ανταγωνισμός, γιατί τα παιδιά αυτά ήταν όλοι, μα όλοι φίλοι μου χρόνια... Άλλωστε ο βαθμός, είναι κριτήριο για να σε πάρει ο άλλος στην δουλειά του.. Επιχειρηση έχει όχι μπακάλικο...
Αν μιλάς προσωπικά αυτό είναι οκ. Αλλά τις περισσότερες φορές δημιουργείται βαθμοθηρική νοοτροπία, ειδικά σε επίπεδο λυκείου..
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by rose » Fri Jun 12, 2009 3:28 pm

Ποσο πιστεύετε ότι μπορεί να ανεβεί ο μο με συστηματική αντιγραφή, τουλάχιστον όσους γνώρισα με χιλια ζορια εβγαλαν την σχολή - οχι αυτη - και με ενα 5 - 5.5...
Last edited by rose on Fri Jun 12, 2009 3:30 pm, edited 1 time in total.
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Fri Jun 12, 2009 3:30 pm

Δεν θα ανέβει ο μο - αλλά θα μειωθεί ο αριθμός όλων αυτών των αποφοιτων στο 5-6 που πέρασαν στο τσακ τα μαθήματα τους με όλες αυτές τις μεθόδους...Και ξαφνικά θα δούμε όπως πιστεύω να φουκώνουν οι αριθμοί στα μαθήματα => μπαίνουν υπερβολικά πολλοί μέσα => δεν ήταν να γίνουν επιστήμονες ας πούμε => απλά θέλουν μια δουλεία για να φύγουν από το σπίτι τους όπως είπαν κάποιοι πιο πριν.
User avatar
proskopos
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2808
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by proskopos » Fri Jun 12, 2009 3:41 pm

rose wrote:Ποσο πιστεύετε ότι μπορεί να ανεβεί ο μο με συστηματική αντιγραφή, τουλάχιστον όσους γνώρισα με χιλια ζορια εβγαλαν την σχολή - οχι αυτη - και με ενα 5 - 5.5...
++
Zif προσωπικά μίλησα ναι... :-)
Extreme Makeover... Mind edition...
3,6 μαθήματα/εξεταστική....
Image
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by rose » Fri Jun 12, 2009 3:43 pm

Το παραπάνω το λέω γιατι και τυπικά ο διαβασμενος δεν χάνει, οπότε μην απογοητεύεστε.
που θα πάει θα το δουμε...
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by redlabel » Fri Jun 12, 2009 3:47 pm

...μέχρι να προσεγγίσουμε το ιδανικό - κι επειδή έχουμε εξετάσεις στις 16.06 - τι θα προτείνατε, αγαπητοί; :)

Δ. Γκρ.
User avatar
Zifnab
Venus Former Team Member
Posts: 7581
Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
Academic status: MSc
Gender:
Location: Connecticut
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Zifnab » Fri Jun 12, 2009 3:54 pm

Να γίνει ένα scanning στις τουαλέτες όταν δεν είναι κανείς μέσα :lol: :lol: :lol: και κατάσχεση των συγγραμμάτων και δωρεά τους στη βιβλιοθήκη
User avatar
proskopos
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2808
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by proskopos » Fri Jun 12, 2009 3:58 pm

@Redlabel:
Να μην ονειρευτουμε μέχρι την Τρίτη...? :) :-D
Extreme Makeover... Mind edition...
3,6 μαθήματα/εξεταστική....
Image
User avatar
rigo
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1160
Joined: Wed Nov 02, 2005 10:54 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Amsterdam

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by rigo » Fri Jun 12, 2009 4:31 pm

Πάντως για την ασφάλεια δεν υπάρχει πρόβλημα αντιγραφής. Γιατί που να κρύψει κανείς τα τεράστια βιβλία και τις άπειρες διαφάνειες; ;)
"Αλλού κοιμάται το κορμί, και αλλού η ψυχή ξυπνάει"
mariori
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 150
Joined: Wed Apr 02, 2008 4:09 pm
Academic status: MSc
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by mariori » Fri Jun 12, 2009 4:55 pm

Καθώς η συζήτηση έχει περιοριστεί στις τελευταίες δημοσιεύσεις στο θέμα της αντιγραφής, θα ήθελα να σας πω ότι τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα σε πολλές σχολές της χώρας μας, ολόκληρα πτυχία μαγειρεύονται από τους κομματικούς "εκπροσώπους" και πτυχία της τάξης του 5... αποκτώνται με αντιγραφές και πασαλείμματα. Πριν πάω σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού πίστευα ότι η όλη νοοτροπία πηγάζει από το σύνδρομο της "ψωροκώσταινας" Ελλάδας και προφανώς δεν υπάρχουν παρόμοια φαινόμενα αλλού.. Κι όμως είχα άδικο. Σε μάθημα με 100 πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία και μια και μοναδική ερώτηση ανάπτυξης - κρίσεως (συνολική διάρκεια εξέτασης 1 ώρα), υπήρξαν άτομα που έβγαλαν "σκονάκια"! Ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια μου!! Πάντοτε θεωρούσα το μικρό χρόνο εξέτασης, τα πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία, την πληθώρα ερωτημάτων, τις ερωτήσεις κρίσεως ή τις συνδυαστικές τροχοπέδη της αντιγραφής. Επιπλέον, αν ο βαθμός του μαθήματος προκύπτει από τη συνεχή αξιολογήση στο μάθημα - εργασίες, τεστ, προόδοι- τελικά ίσως η αντιγραφή να μην είναι και τόσο σωτήρια στην τελική εξέταση. Σε αρκετά μαθήματα μας έχουν ήδη εφαρμοστεί μερικά από αυτά. Τώρα το να φτάνουμε στο άλλο άκρο μόνο και μόνο επειδή νιώθουμε ότι απειλούμαστε από τους συναδέλφους που αντιγράφουν νομίζω ότι είναι γελοίο. Ο συνάδελφος που αντιγράφει προφανώς και έχει τους λόγους του για αυτό που κάνει, και προφανώς δεν είναι και απόλυτα περήφανος για αυτό. Το σίγουρο είναι ότι δε θα "φάει" κανενός τη "θεσούλα" γιατί στην πράξη δε θα μπορεί να ανταπεξέλθει στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον όπως κάποιος που μελέτησε και κόπιασε. Δεν είναι δουλειά μας να κρίνουμε τους συναδέλφους μας και δεν είναι δουλειά μας να αστυνομεύουμε καθετί αθέμιτο και άτιμο εντός του Πανεπιστημίου, καθώς έτσι νομίζω ότι οι ίδιοι αναιρούμε τον δημοκρατικό χαρακτήρα του. Λυπάμαι, αλλά αυτά θυμίζουν πρακτικές μασκοφόρων ρουφιάνων της Στάζι, κλπ κλπ.
libre de prejuicios...
User avatar
rose
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1921
Joined: Sun May 20, 2007 8:59 pm
Academic status: 4th year
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by rose » Fri Jun 12, 2009 5:33 pm

The Punisher wrote:Δνε είναι θέμα λύκου-προβάτου. Είναι θέμα κορόιδων. Είναι επειδή πολλοί φοιτητές λένε "Αφού το κάνει αυτός, γιατί να μην το κάνω κι εγώ? Κορόιδο είμαι?"
και εκει που ήθελα να απαντήσω,
mariori wrote: Ο συνάδελφος που αντιγράφει προφανώς και έχει τους λόγους του για αυτό που κάνει, και προφανώς δεν είναι και απόλυτα περήφανος για αυτό.
[
που θα πάει θα το δουμε...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Fri Jun 12, 2009 8:55 pm

Η κατασταση με τους (συστηματικους)αντιγραφεις ειναι ιδια με τους γλυφτες στο σχολειο.Ολοι οσοι θιγονταν τσαντιζοταν γιατι επαιρνε τον ιδιο βαθμο με σενα ενω δεν αξιζε να τον παρει, ετσι δεν ειναι?Περαν του οτι στο πανεπιστημιο μαθαμε οτι δεν ειναι το παν ο βαθμος αλλα η γνωση επι του αντικειμενου, πειτε μου μια σε ποια σχολη ειναι σημερα οι εν λογω συμμαθητες σας. :smt020
Γιατι οι δικοι μου ειναι σε καποια απο τα ΤΕΙ που στηθηκαν σε μια νυχτα σε ΙΕΚ κτλ(ατομα με 18 Μ.Ο). :smt006
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by redlabel » Fri Jun 12, 2009 11:49 pm

Διαβάζω τι γράφετε, καταλαβαίνω πώς το σκέφτεστε, αλλά λύση δεν βλέπω...

Δ. Γκρ.
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by The Punisher » Sat Jun 13, 2009 2:55 am

Να αλλάξει το σύστημα αξιολόγησης. Ορίστε η λύση!

Θεωρώ ότι το σύστημα των τελικών one-time εξετάσεων γενικά μπάζει. Ο παράγοντας τύχη έχει πολύ σημαντικό ρόλο

Τι προτείνω:
  1. Αξιολόγηση καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς (τα γνωστά μας σετ ασκήσεων, τα οποία όμως ποσοστιαία να μετράνε πολύ περισσότερο (6-7 ασκήσεις = 0.5???? Έλεος, χάσιμο χρόνου είναι)
  2. 2-3 προόδους σε κομμάτια της ύλης
  3. Εργασίες (σχετικές με την ύλη, κι όχι "παράλληλες", που να πιάνουν σημαντικό ποσοστό του βαθμού, αναλόγως με την δυσκολία και τη χρονική τους απαίτηση (1 βδομάδα εργασία να μετράει 10% ???? :smt011 )
  4. Πιο έξυπνη, απ' τη μεριά των διδασκόντων, επιλογή θεμάτων (όχι στις εξώφθαλμες επαναλήψεις θεμάτων)
Αυτά μπορώ να σκεφτώ προς το παρόν. Δεν ξέρω αν είμαι ουτοπιστής, δεν ξέρω αν έχουν εφαρμοστεί ποτέ κάπου, δεν ξέρω αν όντως εφαρμόστηκαν ποιο ήταν το αποτέλεσμα, δεν ξέρω αν κάπου στον κόσμο εφαρμόζουν κάτι διαφορετικό από την "μοναδική & τελική" εξέταση.

Απλά ζητήσατε προτάσεις, οπότε θέλησα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που μου περνούσαν από το μυαλό.
User avatar
gasparosoft
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1920
Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by gasparosoft » Sat Jun 13, 2009 3:24 am

Punisher+++++

Πάντως για να λυθεί το πρόβλημα της αντιγραφής(και όχι μόνο) η μόνη λύση είναι να αλλάξει ο τρόπος σκέψης του Έλληνα φοιτητή. Δεν πας να φέρουν τον Big Brother μέσα στις αίθουσες , δεν πας να γίνεται η ταυτοποίηση μέσω του αμφιβληστροειδούς χιτώνα , δεν πας να φέρουν τον Chuck Norris να μας επιτηρεί , τα ίδια φαινόμενα θα επικρατούν. Εγώ προσωπικά δεν έχω αντιγράψει ποτέ στην ζωή μου μιας και δεν είναι ιδεολογικά σωστό αφού κοροϊδεύω όχι μόνο τους συμμαθητές/συμφοιτητές μου αλλά και τον ίδιο μου εαυτό. Βέβαια ο Έλληνας θέλει να αποκτήσει τα πάντα και χωρίς κόπο. Ε , αυτό δεν γίνεται εκτός και αν έχεις πατέρα πολιτικό ή πάμπλουτο ή και τα 2 μαζί.
User avatar
Serendipity
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1977
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:16 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Sweden
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Serendipity » Sat Jun 13, 2009 9:06 am

δικιο εχει ο punisher,γενικα δεν γινεται να σκοτωνομαστε ολη τη χρονια για τεραστια project και να χαραμιζουμε και το χρόνο μας σε αυτα αντι να ασχολουμαστε κ με αλλα μαθηματα επισης δυσκολα και στο τελος τετοια project πχ να πιανουν 0.2 ντροπη ειναι...
να υπαρχουν κ απαλλακτικες εργασιες σε καποια μαθηματα..
-Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
--Albert Einstein--


ImageImage

My new blog Serendipity's thoughts!
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by rapadder » Sat Jun 13, 2009 10:37 am

mariori wrote:Ο συνάδελφος που αντιγράφει προφανώς και έχει τους λόγους του για αυτό που κάνει, και προφανώς δεν είναι και απόλυτα περήφανος για αυτό. Το σίγουρο είναι ότι δε θα "φάει" κανενός τη "θεσούλα" γιατί στην πράξη δε θα μπορεί να ανταπεξέλθει στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον όπως κάποιος που μελέτησε και κόπιασε. Δεν είναι δουλειά μας να κρίνουμε τους συναδέλφους μας και δεν είναι δουλειά μας να αστυνομεύουμε καθετί αθέμιτο και άτιμο εντός του Πανεπιστημίου, καθώς έτσι νομίζω ότι οι ίδιοι αναιρούμε τον δημοκρατικό χαρακτήρα του. Λυπάμαι, αλλά αυτά θυμίζουν πρακτικές μασκοφόρων ρουφιάνων της Στάζι, κλπ κλπ.
Κάνεις τεράστιο λάθος. Αντιγράφουν και σχετικά καλοί μαθητές και μπορούν στο μέλλον να σου φάνε άνετα μια θεσούλα στο δημόσιο. Εκτός του ότι το πτυχίο μου υποβαθμίζεται, γεγονός που επηρεάζει άμεσα και εμένα!

Για τις αντιγραφές φταίνε και οι καθηγητές που κάνουν δημόσιες σχέσεις/ τα στραβά μάτια:

1. Βάζουν (σε μεγάλο βαθμό) κάθε χρόνια τα ίδια θέματα γιατί βαριούνται να βγάλουν νέα.
2. Δεν ελέγχουν τους επιτηρητές στα αμφιθέατρα (που ανοίγουν laptop ή παίζουν με το κινητό τους).
3. Κάνουν μια βόλτα για καμία ώρα για απορίες και μετά φεύγουν.
4. Δεν θέλουν να συγκεντρωθεί μεγάλος αριθμός φοιτητών για την επόμενη χρονιά (οπότε θα τους είναι πιο δύσκολο να εργαστούν) και έτσι κάνουν τα στραβά μάτια.
5. Δεν βάζουν προόδους - ενδιάμεσες εργασίες γιατί δεν έχουν αρκετούς βοηθούς για να ασχοληθούν και αδυνατούν (δικαιολογημένα) να αναλάβουν τον φόρτο μόνοι τους.

Κάποιοι από αυτούς δεν τους νοιάζει και ιδιαίτερα γιατί δεν ελέγχονται από πουθενά και διαμαρτύρονται μόνο για να πάρουν αύξηση.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Sat Jun 13, 2009 12:36 pm

Και καμια απαλλακτικη δεν θα ηταν ασχημη.
User avatar
barbarosa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1033
Joined: Thu Dec 21, 2006 10:11 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by barbarosa » Sat Jun 13, 2009 3:35 pm

Θέλω και γω να πω την αποψη μου πάνω στο θέμα αυτο, αλλα επειδη αυτη τη στιγμη δεν εχω πολυ χρονο (λογω διαβασματος για την εξεταστικη) εκτος του οτι αυτο που θα γραψω εδω περα θα ειναι συντομο μπορει να εχει ειπωθει και παραπανω.

Καταρχάς πιστεύω οτι το μαθημα εισαγωγη στον προγραμματισμο στο πρωτο εξαμηνο ΔΕΝ θα επρεπε να ασχολειται καθολου με αντικειμενοστραφη προγραμματισμο. Ηταν πολυ δυσκολο για μενα και για οσους εχω μιλησει για αυτο το θεμα να κατανοησουν την εννοια του αντικειμενου οταν πριν δεν εχουν διδαχθει (ασχοληθει) με τον παραδοσιακο ακολουθιακο προγραμματισμο. Το μαθημα που υπαρχει στην τεχνολογικη κατευθυνση της 3ης λυκειου βοηθαει καπως (εγω χωρις αυτο δεν θα ηξερα που πανε τα τεσσερα τωρα) αλλα περιγραφει μονο καποιες βασικες αρχες και επισης μην ξεχναμε οτι δεν ειναι ολοι οι πρωτοετεις φοιτητες πρωην μαθητες τεχνολογικης κατευθυνσης.

Επισης συμφωνω απολυτα με αυτα που ειπαν συμφοιτητες μου παραπανω σχετικα με τις εργασιες των μαθηματων. Τα περισσοτερα μαθηματα εχουν εργασιες οι οποιες εχουν κατα κανονα βαρυτητα 20-25% στον τελικο βαθμο. Αρκετες φορες το ποσοστο αυτο ειναι πολυ μικρο αν αναλογιστει κανεις την προσπαθεια που χρειαζεται απο τους φοιτητες για εναν αξιοπρεπη βαθμο στις εργασιες οι οποιες πολλες φορες ειναι πανω απο 5 στο εξαμηνο για καποιο μαθημα.
Επιπλεον τις περισσοτερες φορες οι περισσοτερες εργασιες πεφτουν απανω στην εξεταστικη η λιγο πριν απο αυτη. Αυτο ειναι απαραδεκτο!
Πως ειναι δυνατον να μπορεισεις να κανεις εργασιες οταν παραλληλα εχεις να διαβασεις για την τελικη εξεταση ολων των μαθηματων?
Εμενα πολλες φορες αυτο με εχει οδηγησει στο να παρατησω εργασιες και ετσι γινεται ακομα δυσκολοτερο να παρεις εναν καλο βαθμο η ακομα και να περασεις απλως πολλες φορες. (αφου αφηνοντας εργασιες χρειαζεσαι π.χ. 6 για να περασεις και 9 η 10 για να βγαλεις τελικα ενα 7 η 8)
Ως λυση αυτου του προβληματος προτεινω το εξης. Να επικοινωνουν μεταξυ τους οι καθηγητες και να οριζουν ενα προγραμμα εργασιων το οποιο θα κατανεμει ομοιομορφα το φορτο εργασιας μεσα στο εξαμηνο και ΟΧΙ στο τελος του. Και προφανως δεν χρειαζεται να μιλησουν ολοι με ολους. Μονο οι καθηγητες των οποιων τα μαθηματα βρισκονται στο ιδιο εξαμηνο (1ο,2ο,3ο,4ο κτλ)

Αυτο προς το παρον. Ελπιζω τις επομενες μερες να μπορεσω να μελετησω αναλυτικοτερα το topic το οποιο σαν ιδεα ειναι πολυ καλη.
User avatar
eos_expert
bit level
bit level
Posts: 16
Joined: Mon Nov 07, 2005 1:13 am
Academic status: Alumnus/a

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by eos_expert » Sat Jun 13, 2009 7:47 pm

Δεν νομίζω ότι είναι και ότι καλύτερο σε κάθε μάθημα να έχουμε 2-3 προόδους και 5-6 σετ ασκήσεων (αντί για project). Και αυτό διότι σε ένα τυπικό εξάμηνο φοιτητή με 5 μαθήματα θα καταλήξει να έχει: 10-15 προόδους και 25-30 σετ ασκήσεων κάθε εξάμηνο. Ακόμα και τέλεια κατανεμημένα να είναι χρονικά, κάθε 2-3 μέρες θα πρέπει είτε να παραδίδει εργασίες είτε να δίνει εξετάσεις, και αυτό είναι ψυχοφθόρο και πολύ κουραστικό.

Μία πρόοδος το πολύ είναι λογικό. Τα σετ ασκήσεων ταιριάζουν σε μαθήματα όπως τα μαθηματικά που ασκήσεις μπορούν να συμβαδίζουν απόλυτα με την ύλη. Παρόλα αυτά, τα project είναι καλύτερα κατά την γνώμη μου διότι μπορείς να κατανείμεις τον χρόνο καλύτερα, αφού συνήθως η παράδοση είναι είτε στο τέλος του εξαμήνου είναι μετά από αρκετό καιρό.

Όσον αφορά το ότι οι εργασίες που έχουν δουλεία πρέπει να παίρνουν μεγαλύτερο ποσοστό επί του γενικού βαθμού συμφωνώ απόλυτα. Αλλά και πάλι εγείρονται προβλήματα που αφορούν την αντιγραφή των εργασιών (είτε από συμφοιτητές είτε από έξω, "ψώνισμα"). Άρα μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. :???:
User avatar
stoupeace
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 5372
Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
Academic status: High school
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by stoupeace » Sat Jun 13, 2009 8:03 pm

eos_expert wrote:Όσον αφορά το ότι οι εργασίες που έχουν δουλεία πρέπει να παίρνουν μεγαλύτερο ποσοστό επί του γενικού βαθμού συμφωνώ απόλυτα. Αλλά και πάλι εγείρονται προβλήματα που αφορούν την αντιγραφή των εργασιών (είτε από συμφοιτητές είτε από έξω, "ψώνισμα"). Άρα μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. :???:
H αντιγραφή από συμφοιτητές κάνει κακό και στις 2 πλευρές και όχι τόσο σε τρίτους φοιτητές.
Παρόλα αυτά αν υπάρξει πρωτοτυπία κάθε χρονιά στα projects και όχι επανάληψη (τουλάχιστον όσες εργασίες προγραμματισμού έχω πάρει εγώ ήταν από 2ο,3ο,4ο χέρι), θα αποκτήσουν και περισσότερο νόημα.

Και όντως πρέπει να μετράνε περισσότερο στη βαθμολογία. Εφαγα ολο το Μαιο μόνο για 2 projects Java, που θα μου δώσουνε 0.6+0.7=1.3 στα 10. Εχασα δηλαδή τη μπάλα σε όλα τα άλλα μαθήματα, και το τυπικό της ανταμοιβής μου είναι αυτό?
Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”