Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
Post Reply

Ποιούς κύκλους επιλέξατε για την απόκτηση του πτυχίου σας?

Δεν έχω αποφασίσει ακόμα είμαι μικρός :P
15
9%
Θα πάρω πτυχίο χωρίς κύκλους
9
5%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
3
2%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
39
24%
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
40
24%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών)
0
No votes
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια)
3
2%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
9
5%
(Θεωρητική Πληροφορική) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
5
3%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια)
9
5%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής)
4
2%
(Συστήματα και Δίκτυα Υπολογιστών) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
0
No votes
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης)
20
12%
(Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
0
No votes
(Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης) & (Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορική)
5
3%
(Βάσεις Δεδομένων και Διαχείριση Γνώσης) & (Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
1
1%
(Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής) & Υπολογιστικά Μαθηματικά και Επιστημονικοί Υπολογισμοί)
3
2%
 
Total votes: 165
User avatar
The Heart Collector
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 187
Joined: Mon Nov 21, 2005 11:58 am

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by The Heart Collector » Sun Jun 14, 2009 10:02 pm

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σας ενοχλούν αυτοί που αντιγράφουν. Εγώ, απ'τη στιγμή που είμαι καλά διαβασμένος δε με πειράζει να βοηθήσω και καναν άλλον να περάσει.Απεναντίας..Όσοι πάλι το βλέπουν ανταγωνιστικά για το βαθμό του πτυχίου που παίζει ρόλο στη δουλειά ένα έχω να πω: Οι εταιρείες δεν κοιτάνε το βαθμό πτυχίου μόνο.Στην ίδια κοινωνία δρούνε.Κοιτάνε να δουν τι ξέρεις. Και αυτός που διάβασε και πέρασε ξέρει.Αυτός που αντέγραψε δεν ξέρει.Υπάρχει ένα δίπολο δηλαδή. Αυτός που ξέρει έχει όλα τα φόντα να κάνει καριέρα και ακόμα και σε περίπτωση που ο 2ος πάει να του "φάει" τη θέση δε θα τα καταφέρει. Απ'την άλλη ο 2ος δεν έχει τα φόντα να κάνει καριέρα, αλλά όλα γίνονται εν γνώση μας. Εξάλλου μην έχουμε αυταπάτες για το ρόλο του πανεπιστημίου στην σημερινή κοινωνία.Ως επί τω πλείστω παράγει εργαζομένους και όχι επιστήμονες(πλην ελαχίστων λαμπρών εξαιρέσεων). Οπότε και ο αντιγραφάκιας το κάνει για να βρει μια δουλειά. Κάποιες δημοσιεύσεις που διαβάζω είναι γελοίες.Παρουσιάζετει τα γεγονότα λες και μπορεί κάποιος να πάρει πτυχίο απτο τμήμα μόνο με αντιγραφή.Το πιστεύει κανείς αυτό? Και άμα μπορεί να γίνει θα χρειάζονται χροοοονια...Ας κοιτάμε καλύτερα τη δουλειά μας σε κάποια θέματα και να κάνουμε τις επιλογές που θεωρούμε σωστές βάση των αποτελεσμάτων που θέλουμε να χουμε, και να κοιτάξουμε πως όλοι μαζί θα βελτιώσουμε τα πράγματα στο σύνολό τους για το τμήμα, το πανεπιστήμιο,την κοινωνία. Εστιάζοντας στην αντιγραφή βγάζουμε έναν κομπλεξισμό και βλέπουμε το δέντρο χάνοντας παράλληλα το δάσος.Αυτά...
User avatar
ultimate_aektzis
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 6373
Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ultimate_aektzis » Sun Jun 14, 2009 10:27 pm

Κοιτα, συμφωνω οτι ο ασχετος οσες αντιγραφες και να κανει το πολυ πολυ να γινει ασχετος με πτυχιο 5-6 αλλα σε οσα μαθηματα εχω δωσει το 90% περνιουνται χαλαρα με αντιγραφη.Ευτυχως υπαρχουν καθηγητες που δεν σε βαζουν να παπαγαλιζεις και σωνεται η φαση.

Επισης δεν θυμαμαι να αναφερθηκε για καριερα πουθενα.Νομιζω για το δημοσιο μιλαγαν, οτι μπορει να σου φαει τη θεση. :smt017
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by The Punisher » Sun Jun 14, 2009 10:40 pm

εγώ δε μένω σε τόσο κοντόφθαλμες προσεγγίσεις (θεσούλα, δουλειά κλπ). Θα ήταν καλύτερο να το δούμε σαν "επιβεβαίωση/δικαίωση", οπότε το θέμα είναι καθαρά ηθικό.

Αυτό που θέλω να θίξω και να αμφισβητήσω όμως είναι την ακεραιότητα και την αποτελεσματικότητα του συστήματος αξιολόγησης. Πόσο σίγουροι είμαστε ότι ο καλός θα ανταμειφθεί (δε με νοιάζει να καταβαραθρωθεί ο αμελής). Πως τον θέλουμε τον άριστο φοιτητή στην τελική ... ?

Ξαναλέω, η αντιγραφή κι όλες αυτές οι μικροπρέπειες είναι άμεσο αποτέλεσμα ενός κακοστημμένου συστήματος αξιολόγησης. Αυτό είναι που πρέπει να διορθώσουμε, όχι να φέρουμε τα Ο.Υ.Κ να μας παρακολουθούν ...
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by WoLfeN Ilic » Sun Jun 14, 2009 10:56 pm

Αν είναι ηθικό τότε συγγνώμη που θα το πω(μιας και είμαι καινούριο μέλος) αλλά είναι αυτομάτως κομπλεξικό με την έννοια του αισθήματος της κατωτερότητας.
Τι παει να πει ηθικο και ποιος ακριβως καθοριζει το σωστο και το λαθος στο ηθικο(και με ποιο ανωτατο δικαιωμα)
Ανηθικο ειναι και το να βρεις ενα 2ευρω στο δρομο και να το παρεις.
Η ηθικη επιβαλει μια λογικη η οποια κρυβεται πισω απο χιλια-2 διαφορετικα ψυχολογικα και μη αιτια(τα οποια ποτε δεν αποκαλυπτονται).Κανονες χωρις γιατι που επιβαλλουν μια λογικη καταρριπτοντας την ιδια την εννοια της λογικης που απαιτει οχι μονο συνεχη κριτικη αλλα και αμφισβητηση.
Γιατί
1) Για να μπεις στο δημόσιο, δίνεις εξετάσεις, δεν πας και τους λες "Οριστε το πτυχιο μου" και σε παιρνουν. Εξετασεις στις οποιες πρεπει να διαβασεις. Οποτε αυτοματως καποιος που δεν εχει ιδεα και θελει να μπει στο δημοσιο, μαλλον θα πρεπει να πεθανει στο διαβασμα για να αναπληρωσει το χαμενο χρονο.
2) Σε περιπτωση που μιλαμε για καποια εταιρια, δεν θα αργησει η ωρα(ειδικα αν μιλαμε για προγραμματιστες) που αυτος που δεν εχει ιδεα θα του φαινονται αλαμπουρνεζικα τα οσα του ζητανε

Ειναι σα να λεει καποιος οτι επειδη ο συμμαθητης του στο λυκειο αντεγραφε στη Φυσικη Κατευθυνσης θα μπει στο Φυσικο, θα το τελειωσει με αντιγραφη και θα του κλεψει μια θεση στο Δημοκριτο.

Συνεπως: Ουτε στο δημοσιο μπαινει καποιος που αντιγραφει και κλεβει τις θεσεις αυτων που δεν αντιγραφουν, ουτε σε εταιρια μπορει να μπει και να κανει καριερα κλεβοντας θεσεις απο αλλους που τις αξιζουν
Οποτε λοιπον ας μη κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας μουρμουρωντας για κλεμμενες δουλειες και απαξιωσεις πτυχιων. Ειναι καθαρα θεμα εγωισμου και θιξιματος αυτου
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by The Punisher » Sun Jun 14, 2009 11:28 pm

  1. Καλωσήρθες. Το ότι είσαι καινούργιος δε σου απαγορεύει να συμμετέχεις και να εκφράζεις τις απόψεις σου
  2. Δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει κοινωνικό σύστημα που η αντιγραφή θεωρείται αξία και επιβραβέυεται
  3. Χρησιμοποίησα τη φράση "ηθικό θέμα" για να περιγράψω την ηθική (ή ψυχολογική, όπως θες) ανταμοιβή που νιώθει αυτός που εργαστεί όταν πάρει βαθμό που να φαίνονται οι κόποι του
Ξαναλέω, πρέπει να διορθωθεί το σύστημα ώστε τουλάχιστον αυτοί που αξίζουν να παίρνουν τον αντίστοιχο βαθμό. Να είναι αξιοκρατικό ...
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by WoLfeN Ilic » Sun Jun 14, 2009 11:36 pm

The Punisher wrote:
  1. Καλωσήρθες. Το ότι είσαι καινούργιος δε σου απαγορεύει να συμμετέχεις και να εκφράζεις τις απόψεις σου
  2. Δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει κοινωνικό σύστημα που η αντιγραφή θεωρείται αξία και επιβραβέυεται
  3. Χρησιμοποίησα τη φράση "ηθικό θέμα" για να περιγράψω την ηθική (ή ψυχολογική, όπως θες) ανταμοιβή που νιώθει αυτός που εργαστεί όταν πάρει βαθμό που να φαίνονται οι κόποι του
Ξαναλέω, πρέπει να διορθωθεί το σύστημα ώστε τουλάχιστον αυτοί που αξίζουν να παίρνουν τον αντίστοιχο βαθμό. Να είναι αξιοκρατικό ...
Αρα ερχεσαι στα λογια μου οτι ειναι καθαρα θεμα ενος ανθρωπου που απλα επειδη γνωριζει οτι κατεχει περισσοτερες γνωσεις απο καποιον, θελει αυτο να αποτυπωνεται και με εναν βαθμο που θα υποδικνυει την ανωτεροτητα του γιατι ετσι κι αλλιως ειπαμε οτι πρακτικα σε θεμα δουλειας δεν παιζει ρολο.

Σε μια κοινωνια οπου η φαντασια θα ειναι σε ψηλοτερη βαση στην ηθικη, τοτε η αντιγραφη θα επιβραβευται, γιατι απο τη στιγμη που απαγορευεται θα απαιτουνται εξυπνοι τροποι παρακαμψης της απαγορευσης.
Φυσικα και στις 2 περιπτωσης(φαντασια ή μη) η ιεραρχια ειναι ενα απο τα θεμελια της ηθικης και για αυτο εχουμε τετοια "φαινομενα". Και εξαιτιας της ιεραρχιας αυτης δημιουργουνται και προβληματα αυτουποτιμησης οπου καποιος για να νιωσει ικανοποιημενος, δεν του αρκει το οτι κατεχει καποιες γνωσεις αλλα απαιτει να ειναι δημοσια γνωστο οτι ειναι ανωτερος απο καποιον αλλο(βλεπε βαθμοι)
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by The Punisher » Sun Jun 14, 2009 11:44 pm

πάλι διαφωνούμε. Ο βαθμός είναι και απόλυτο μέγεθος. Αν πάρεις 10 ξέρεις ότι δεν έκανες κανένα λάθος. Δε σε ενδιαφέρει τι έχουν πάρει οι υπόλοιποι. Αν όμως ξέρεις ένα αντικείμενο αρκετά καλά και δεν πάρεις έναν αρκετά καλό βαθμό (υπάρχουν οι διαβαθμίσεις "καλώς" "λίαν καλώς" "άριστα" για να σε κατατάξουν, πάλι με απόλυτα μεγέθη) δε θα είσαι απογοητεύμενος?

Και μόνος μου να πήγαινα στο Πανεπιστήμιο, έτσι θα το σκεφτόμουν. Για αυτό μιλάω για απόλυτα μεγέθη...
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by WoLfeN Ilic » Sun Jun 14, 2009 11:46 pm

The Punisher wrote:πάλι διαφωνούμε. Ο βαθμός είναι και απόλυτο μέγεθος. Αν πάρεις 10 ξέρεις ότι δεν έκανες κανένα λάθος. Δε σε ενδιαφέρει τι έχουν πάρει οι υπόλοιποι. Αν όμως ξέρεις ένα αντικείμενο αρκετά καλά και δεν πάρεις έναν αρκετά καλό βαθμό (υπάρχουν οι διαβαθμίσεις "καλώς" "λίαν καλώς" "άριστα" για να σε κατατάξουν, πάλι με απόλυτα μεγέθη) δε θα είσαι απογοητεύμενος?

Και μόνος μου να πήγαινα στο Πανεπιστήμιο, έτσι θα το σκεφτόμουν. Για αυτό μιλάω για απόλυτα μεγέθη...
Οχι γιατι δεν θεωρω οτι ο βαθμος αντικατοπτριζει και το επιπεδο γνωσης
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by The Punisher » Sun Jun 14, 2009 11:55 pm

Οκ. Αυτό είναι και το point μου. Αυτό θα έπρεπε να το θεωρούμε. Και δεν εννοώ της γενικότερης γνώσης που μπορείς να έχεις, αλλά της γνώσης που αποκόμισες από ένα μάθημα. Αν η βαθμολογία δεν είναι μια αξιοκρατική μετρική της γνώσης σου, τότε τι είναι ?
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by WoLfeN Ilic » Sun Jun 14, 2009 11:56 pm

The Punisher wrote:Οκ. Αυτό είναι και το point μου. Αυτό θα έπρεπε να το θεωρούμε. Και δεν εννοώ της γενικότερης γνώσης που μπορείς να έχεις, αλλά της γνώσης που αποκόμισες από ένα μάθημα. Αν η βαθμολογία δεν είναι μια αξιοκρατική μετρική της γνώσης σου, τότε τι είναι ?
Δεν υπαρχει αξιοκρατικη μετρηση της γνωσης
simple :-)
giak
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 602
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:17 pm

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by giak » Mon Jun 15, 2009 12:00 am

The Punisher wrote:Οκ. Αυτό είναι και το point μου. Αυτό θα έπρεπε να το θεωρούμε. Και δεν εννοώ της γενικότερης γνώσης που μπορείς να έχεις, αλλά της γνώσης που αποκόμισες από ένα μάθημα. Αν η βαθμολογία δεν είναι μια αξιοκρατική μετρική της γνώσης σου, τότε τι είναι ?

αυτό που λες όμως δεν έχει σχέση με τις αντιγραφές, το καταλαβαίνεις έτσι; το αν αντέγραψε κάποιος δεν επηρεάζε εσένα που κρίνεις το επίπεδο γνώσεων σου από τον βαθμό

(αν και κάτι μου λέει ότι πήγε αλλού η κουβέντα :roll: )
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by redlabel » Mon Jun 15, 2009 12:12 am

Αξιολόγηση της επίδοσης προσπαθούμε να κάνουμε, όχι της γνώσης. Σε δεδομένο context, με εύλογες απλουστεύσεις και σε συνθήκες εγγενούς υποκειμενισμού.

Μια και το θίξαμε το θέμα, μήπως - εκτός από αναλύσεις (ενίοτε και ομφαλοσκοπήσεις) - έχετε να καταθέσετε και ...λύσεις; Ενδιαφέρομαι ειλικρινά να τις ακούσω.

Δ. Γκρ.
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by WoLfeN Ilic » Mon Jun 15, 2009 12:23 am

redlabel wrote:Αξιολόγηση της επίδοσης προσπαθούμε να κάνουμε, όχι της γνώσης. Σε δεδομένο context, με εύλογες απλουστεύσεις και σε συνθήκες εγγενούς υποκειμενισμού.

Μια και το θίξαμε το θέμα, μήπως - εκτός από αναλύσεις (ενίοτε και ομφαλοσκοπήσεις) - έχετε να καταθέσετε και ...λύσεις; Ενδιαφέρομαι ειλικρινά να τις ακούσω.

Δ. Γκρ.
Λυσεις για ποιο θεμα?Εδω δεν συμφωνουμε καλα καλα στο οτι υπαρχει-και ποιο ειναι το προβλημα
giak
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 602
Joined: Wed Mar 18, 2009 10:17 pm

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by giak » Mon Jun 15, 2009 12:25 am

λύσεις για να σταματήσει η αντιγραφή ή λύσεις για την αξιολόγηση;
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by redlabel » Mon Jun 15, 2009 8:59 am

giak wrote:λύσεις για να σταματήσει η αντιγραφή ή λύσεις για την αξιολόγηση;
Για το ζήτημα της αντιγραφής (για όσους συμφωνούν ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα...).

Δ. Γκρ.
User avatar
~~Wind~~
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1747
Joined: Thu Nov 30, 2006 1:07 am
Academic status: N>4
Gender:
Location: *void

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by ~~Wind~~ » Mon Jun 15, 2009 11:20 am

Προφορική εξέταση :smt017
240 άτομα το έτος, στη σειρά, ένας ένας :-p

αν δε θες αντιγραφή είτε θα εξετάζεις με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι δυνατή η αντιγραφή
είτε σωστότερα θα πρέπει να καταλάβει ο άλλος ότι ο λόγος για τον οποίο βρίσκεται εκεί είναι
.. <πεινάω, και όλοι ξέρω ότι σκεφτόμαστε πάνω κάτω τα ίδια> ..

so, how do you do that ? WWFSMD ?
Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη
what would flying spahgetti monster do?
ImageImage
Come to foss-aueb ...we have cookies.. yamyam~nomnomnomnomnomnomnomnom
a cookie ~ I will do science to it
User avatar
WoLfeN Ilic
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 527
Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
Gender:
Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by WoLfeN Ilic » Mon Jun 15, 2009 1:32 pm

redlabel wrote:
giak wrote:λύσεις για να σταματήσει η αντιγραφή ή λύσεις για την αξιολόγηση;
Για το ζήτημα της αντιγραφής (για όσους συμφωνούν ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα...).

Δ. Γκρ.
Οταν υπαρχει λανθασμενος προσδιορισμος προβληματων και κοντοφθαλμη εστιαση στα προβληματα καθεαυτα και οχι στα αιτια τους, καταληγουμε σε ασφαλιτικες οπως ειπατε και εσεις "λυσεις".
Αρα.....
User avatar
marios
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2810
Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by marios » Mon Jun 15, 2009 1:41 pm

Θέματα τα οποία να απαιτούν πρακτική εφαρμογή γνώσης είναι, για μένα, μια λύση.
Π.χ. σήμερα που δώσαμε Λειτουργικά, είχαμε 4 θέματα τα οποία ήταν "παπαγαλίας", με άλλα λόγια, πήγαινες έξω(για τουαλέτα ας πούμε), διάβαζες από το βιβλίο και τα έγραφες(και πιστέψτε με, έγινε από παρα πολλούς).
Σε ασκήσεις αυτό είναι δυσκολότερο, καθώς δεν σου αρκεί το βιβλίο αλλά πρέπει να βρεις άλλον, ο οποίος να ξέρει να την λύση κοκ.

P.S.: δεν είναι μόνο "ηθικό" ή "για ηθική ανταμοιβή" το θέμα με τις αντιγραφές. Αν ο οποιοσδήποτε άσχετος(που αξίζει για μ.ο. 2-3) μπορεί να βγάλει ένα πτυχίο με 5-6, τότε αυτόματα, αυτός που πραγματικά αξίζει για τόσο δεν διαχωρίζεται από τους αντιγραφείς. Λόγω αυτού, χάνεται η αξία του πτυχίου του(γιατί καλώς ή κακώς, το να βγάλεις ένα πτυχίο, έστω και με 5 θέλει κάποια αξία/γνώση), ενώ ταυτόχρονα πέφτει η αξία των πιο υψηλόβαθμων...
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by Ganther » Mon Jun 15, 2009 2:19 pm

Το προβλημα με την αντιγραφη ειναι το εξης απλο. Στα περισσοτερα πανεπιστημια του εξωτερικου, το να τελειωσεις απλα ενα τμημα εξασφαλιζει εστω οτι εχεις ενα κατωτατο σημειο γνωσης-καταρτισης.
Το να τελειωσει καποιος ενα ελληνικο πανεπιστημιο, πλεον δεν σημαινει ουτε αυτο το αυτονοητο...

Οπως λεει και ενας φιλος μου ο οποιος κανει διδακτορικο στην USA, η διαφορα στο προπτυχιακο των καλων πανεπιστημιων εκει ειναι ακριβως αυτη.
Ο καλος εκει και ο καλος εδω δεν απεχουν πολυ... Η διαφορα ειναι οτι ο τελευταιος που τελειωνει εκει, κατι ξερει, ενω εδω υπαρχει ενα σεβαστο ποσοστο φοιτητων που τελειωνει ενα τμημα και δεν ξερει τιποτα.

Αυτα...
User avatar
barbarosa
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1033
Joined: Thu Dec 21, 2006 10:11 pm
Academic status: N>4
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by barbarosa » Mon Jun 15, 2009 2:28 pm

Οσον αφορα τις αντιγραφες εγω μπορω να δω 2 κατευθυνσεις. Χρησιμοποιω τον ορο κατευθυνση γιατι ειναι προφανες πως δεν μπορει να βρεθει λυση απο την μια μερα στην αλλη.

1η κατευθυνση) Μείωση της αντίγραφης στο υπαρχον συστημα με κατασταλτικά μέτρα.
Πχ. Απαγορευση τουαλετας η αυστηρα με συνοδο.
Αυστηροτερη επιτηρηση και οχι να παιζουν με τα κινητα τους οι επιτηρητες.
Αυθεντικοποιηση με αστυνομικη ταυτοτητα ΜΟΝΟ.
Αυτα εχουν ειπωθει και πιο πανω λιγο πολυ... Αυτου του τυπου οι λυσεις μπορουν να εφαρμοστουν στο υπαρχον συστημα αξιολογησης στο πανεπιστημιο. Το κακο ειναι οτι ειναι περισσοτερο 'ασφαλίτικες' και δεν μ αρεσουν καθολου.

2η κατευθυνση)Αλλαγη του συστηματος αξιολογησης.
Στα περισσοτερα μαθηματα (ειδικα στο τμημα μας) οι φοιτητες θα μπορουσαν να αξιολογουνται με εργασιες η projects κατα τη διαρκεια του εξαμηνου, τα οποια θα ειναι ομως και κατανεμημενα ετσι μεσα στο εξαμηνο ωστε να μην μαζευονται ολα μαζι στο τελος (το εχω αναφερει και παραπανω αυτο). Εκτος του οτι η αξιολογηση θα ειναι δικαιοτερη θα δινεται και ευκαιρια σε εναν φοιτητη να εμβαθυνει περισσοτερο στα μαθηματα αυτα ασχολουμενος με τις εργασιες του και δεν θα παπαγαλιζει απλως καποιες εννοιες τις οποιες θα γραφει στο τελος και θα 'ξεμπερδευει' με το μαθημα.
Βεβαια υπαρχουν και μερικα μαθηματα (πχ Οικονομια, λογιστικη) που ειναι πιο δυσκολο να εξεταστουν με αυτον τον τροπο.
Σε αυτες τις περιπτωσεις θα μπορουσαν να υπαρξουν προοδοι παλι κατα την διαρκεια του εξαμηνου.

Γενικά ειμαι κατα της αξιολογησης με εξεταστικη περιοδο οπου οι φοιτητες εξεταζονται μια κι εξω. Κατα την αποψη μου δεν ειναι και τοσο δικαιο να κρινεται ολο το εξαμηνο απο ενα διωρο. Ειναι (κατ εμε) χιλιες φορες καλυτερο να υπαρχει μια σταδιακη αξιολογηση των φοιτητων απο τους καθηγητες τους. Αυτο ομως προυποθετει πολυ περισσοτερη δουλεια απο τους καθηγητες (δημιουργια, αναλυση και εξεταση των projects που θα δωθουν κτλ) και δεν ειμαι βεβαιος οτι ειναι διατεθειμενοι να κανουν κατι τετοιο.
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by redlabel » Mon Jun 15, 2009 2:47 pm

ΟΚ. Αν η αξιολόγηση βασιστεί σε: (1) γραπτή εργασία, (2) εργαστηριακές ασκήσεις και (γ) γραπτή εξέταση, τι βαρύτητα θα προτείνατε να έχει κάθε τύπος εξέτασης (επειδή αυτό δεν είναι γενικεύσιμο, ας πάρουμε το παράδειγμα του μαθήματός μου);

Δ. Γκρ.
User avatar
proskopos
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2808
Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
Contact:

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback

Post by proskopos » Mon Jun 15, 2009 2:51 pm

redlabel wrote:ΟΚ. Αν η αξιολόγηση βασιστεί σε: (1) γραπτή εργασία, (2) εργαστηριακές ασκήσεις και (γ) γραπτή εξέταση, τι βαρύτητα θα προτείνατε να έχει κάθε τύπος εξέτασης (επειδή αυτό δεν είναι γενικεύσιμο, ας πάρουμε το παράδειγμα του μαθήματός μου);

Δ. Γκρ.
θα έλεγα η εξέταση να ειναι 4/10, η εργασία 4-10, και 2/10 το εργαστηριο.. με την προυπόθεση φυσικά ότι θα έχουμε χώρο και τα μέσα, για να δουλευουμε και εμείς στο εργαστηριο.
Extreme Makeover... Mind edition...
3,6 μαθήματα/εξεταστική....
Image
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”