Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
- The Heart Collector
- Kilobyte level
- Posts: 187
- Joined: Mon Nov 21, 2005 11:58 am
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σας ενοχλούν αυτοί που αντιγράφουν. Εγώ, απ'τη στιγμή που είμαι καλά διαβασμένος δε με πειράζει να βοηθήσω και καναν άλλον να περάσει.Απεναντίας..Όσοι πάλι το βλέπουν ανταγωνιστικά για το βαθμό του πτυχίου που παίζει ρόλο στη δουλειά ένα έχω να πω: Οι εταιρείες δεν κοιτάνε το βαθμό πτυχίου μόνο.Στην ίδια κοινωνία δρούνε.Κοιτάνε να δουν τι ξέρεις. Και αυτός που διάβασε και πέρασε ξέρει.Αυτός που αντέγραψε δεν ξέρει.Υπάρχει ένα δίπολο δηλαδή. Αυτός που ξέρει έχει όλα τα φόντα να κάνει καριέρα και ακόμα και σε περίπτωση που ο 2ος πάει να του "φάει" τη θέση δε θα τα καταφέρει. Απ'την άλλη ο 2ος δεν έχει τα φόντα να κάνει καριέρα, αλλά όλα γίνονται εν γνώση μας. Εξάλλου μην έχουμε αυταπάτες για το ρόλο του πανεπιστημίου στην σημερινή κοινωνία.Ως επί τω πλείστω παράγει εργαζομένους και όχι επιστήμονες(πλην ελαχίστων λαμπρών εξαιρέσεων). Οπότε και ο αντιγραφάκιας το κάνει για να βρει μια δουλειά. Κάποιες δημοσιεύσεις που διαβάζω είναι γελοίες.Παρουσιάζετει τα γεγονότα λες και μπορεί κάποιος να πάρει πτυχίο απτο τμήμα μόνο με αντιγραφή.Το πιστεύει κανείς αυτό? Και άμα μπορεί να γίνει θα χρειάζονται χροοοονια...Ας κοιτάμε καλύτερα τη δουλειά μας σε κάποια θέματα και να κάνουμε τις επιλογές που θεωρούμε σωστές βάση των αποτελεσμάτων που θέλουμε να χουμε, και να κοιτάξουμε πως όλοι μαζί θα βελτιώσουμε τα πράγματα στο σύνολό τους για το τμήμα, το πανεπιστήμιο,την κοινωνία. Εστιάζοντας στην αντιγραφή βγάζουμε έναν κομπλεξισμό και βλέπουμε το δέντρο χάνοντας παράλληλα το δάσος.Αυτά...
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Κοιτα, συμφωνω οτι ο ασχετος οσες αντιγραφες και να κανει το πολυ πολυ να γινει ασχετος με πτυχιο 5-6 αλλα σε οσα μαθηματα εχω δωσει το 90% περνιουνται χαλαρα με αντιγραφη.Ευτυχως υπαρχουν καθηγητες που δεν σε βαζουν να παπαγαλιζεις και σωνεται η φαση.
Επισης δεν θυμαμαι να αναφερθηκε για καριερα πουθενα.Νομιζω για το δημοσιο μιλαγαν, οτι μπορει να σου φαει τη θεση.
Επισης δεν θυμαμαι να αναφερθηκε για καριερα πουθενα.Νομιζω για το δημοσιο μιλαγαν, οτι μπορει να σου φαει τη θεση.

-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
εγώ δε μένω σε τόσο κοντόφθαλμες προσεγγίσεις (θεσούλα, δουλειά κλπ). Θα ήταν καλύτερο να το δούμε σαν "επιβεβαίωση/δικαίωση", οπότε το θέμα είναι καθαρά ηθικό.
Αυτό που θέλω να θίξω και να αμφισβητήσω όμως είναι την ακεραιότητα και την αποτελεσματικότητα του συστήματος αξιολόγησης. Πόσο σίγουροι είμαστε ότι ο καλός θα ανταμειφθεί (δε με νοιάζει να καταβαραθρωθεί ο αμελής). Πως τον θέλουμε τον άριστο φοιτητή στην τελική ... ?
Ξαναλέω, η αντιγραφή κι όλες αυτές οι μικροπρέπειες είναι άμεσο αποτέλεσμα ενός κακοστημμένου συστήματος αξιολόγησης. Αυτό είναι που πρέπει να διορθώσουμε, όχι να φέρουμε τα Ο.Υ.Κ να μας παρακολουθούν ...
Αυτό που θέλω να θίξω και να αμφισβητήσω όμως είναι την ακεραιότητα και την αποτελεσματικότητα του συστήματος αξιολόγησης. Πόσο σίγουροι είμαστε ότι ο καλός θα ανταμειφθεί (δε με νοιάζει να καταβαραθρωθεί ο αμελής). Πως τον θέλουμε τον άριστο φοιτητή στην τελική ... ?
Ξαναλέω, η αντιγραφή κι όλες αυτές οι μικροπρέπειες είναι άμεσο αποτέλεσμα ενός κακοστημμένου συστήματος αξιολόγησης. Αυτό είναι που πρέπει να διορθώσουμε, όχι να φέρουμε τα Ο.Υ.Κ να μας παρακολουθούν ...
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Αν είναι ηθικό τότε συγγνώμη που θα το πω(μιας και είμαι καινούριο μέλος) αλλά είναι αυτομάτως κομπλεξικό με την έννοια του αισθήματος της κατωτερότητας.
Τι παει να πει ηθικο και ποιος ακριβως καθοριζει το σωστο και το λαθος στο ηθικο(και με ποιο ανωτατο δικαιωμα)
Ανηθικο ειναι και το να βρεις ενα 2ευρω στο δρομο και να το παρεις.
Η ηθικη επιβαλει μια λογικη η οποια κρυβεται πισω απο χιλια-2 διαφορετικα ψυχολογικα και μη αιτια(τα οποια ποτε δεν αποκαλυπτονται).Κανονες χωρις γιατι που επιβαλλουν μια λογικη καταρριπτοντας την ιδια την εννοια της λογικης που απαιτει οχι μονο συνεχη κριτικη αλλα και αμφισβητηση.
Γιατί
1) Για να μπεις στο δημόσιο, δίνεις εξετάσεις, δεν πας και τους λες "Οριστε το πτυχιο μου" και σε παιρνουν. Εξετασεις στις οποιες πρεπει να διαβασεις. Οποτε αυτοματως καποιος που δεν εχει ιδεα και θελει να μπει στο δημοσιο, μαλλον θα πρεπει να πεθανει στο διαβασμα για να αναπληρωσει το χαμενο χρονο.
2) Σε περιπτωση που μιλαμε για καποια εταιρια, δεν θα αργησει η ωρα(ειδικα αν μιλαμε για προγραμματιστες) που αυτος που δεν εχει ιδεα θα του φαινονται αλαμπουρνεζικα τα οσα του ζητανε
Ειναι σα να λεει καποιος οτι επειδη ο συμμαθητης του στο λυκειο αντεγραφε στη Φυσικη Κατευθυνσης θα μπει στο Φυσικο, θα το τελειωσει με αντιγραφη και θα του κλεψει μια θεση στο Δημοκριτο.
Συνεπως: Ουτε στο δημοσιο μπαινει καποιος που αντιγραφει και κλεβει τις θεσεις αυτων που δεν αντιγραφουν, ουτε σε εταιρια μπορει να μπει και να κανει καριερα κλεβοντας θεσεις απο αλλους που τις αξιζουν
Οποτε λοιπον ας μη κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας μουρμουρωντας για κλεμμενες δουλειες και απαξιωσεις πτυχιων. Ειναι καθαρα θεμα εγωισμου και θιξιματος αυτου
Τι παει να πει ηθικο και ποιος ακριβως καθοριζει το σωστο και το λαθος στο ηθικο(και με ποιο ανωτατο δικαιωμα)
Ανηθικο ειναι και το να βρεις ενα 2ευρω στο δρομο και να το παρεις.
Η ηθικη επιβαλει μια λογικη η οποια κρυβεται πισω απο χιλια-2 διαφορετικα ψυχολογικα και μη αιτια(τα οποια ποτε δεν αποκαλυπτονται).Κανονες χωρις γιατι που επιβαλλουν μια λογικη καταρριπτοντας την ιδια την εννοια της λογικης που απαιτει οχι μονο συνεχη κριτικη αλλα και αμφισβητηση.
Γιατί
1) Για να μπεις στο δημόσιο, δίνεις εξετάσεις, δεν πας και τους λες "Οριστε το πτυχιο μου" και σε παιρνουν. Εξετασεις στις οποιες πρεπει να διαβασεις. Οποτε αυτοματως καποιος που δεν εχει ιδεα και θελει να μπει στο δημοσιο, μαλλον θα πρεπει να πεθανει στο διαβασμα για να αναπληρωσει το χαμενο χρονο.
2) Σε περιπτωση που μιλαμε για καποια εταιρια, δεν θα αργησει η ωρα(ειδικα αν μιλαμε για προγραμματιστες) που αυτος που δεν εχει ιδεα θα του φαινονται αλαμπουρνεζικα τα οσα του ζητανε
Ειναι σα να λεει καποιος οτι επειδη ο συμμαθητης του στο λυκειο αντεγραφε στη Φυσικη Κατευθυνσης θα μπει στο Φυσικο, θα το τελειωσει με αντιγραφη και θα του κλεψει μια θεση στο Δημοκριτο.
Συνεπως: Ουτε στο δημοσιο μπαινει καποιος που αντιγραφει και κλεβει τις θεσεις αυτων που δεν αντιγραφουν, ουτε σε εταιρια μπορει να μπει και να κανει καριερα κλεβοντας θεσεις απο αλλους που τις αξιζουν
Οποτε λοιπον ας μη κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας μουρμουρωντας για κλεμμενες δουλειες και απαξιωσεις πτυχιων. Ειναι καθαρα θεμα εγωισμου και θιξιματος αυτου
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
- Καλωσήρθες. Το ότι είσαι καινούργιος δε σου απαγορεύει να συμμετέχεις και να εκφράζεις τις απόψεις σου
- Δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει κοινωνικό σύστημα που η αντιγραφή θεωρείται αξία και επιβραβέυεται
- Χρησιμοποίησα τη φράση "ηθικό θέμα" για να περιγράψω την ηθική (ή ψυχολογική, όπως θες) ανταμοιβή που νιώθει αυτός που εργαστεί όταν πάρει βαθμό που να φαίνονται οι κόποι του
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Αρα ερχεσαι στα λογια μου οτι ειναι καθαρα θεμα ενος ανθρωπου που απλα επειδη γνωριζει οτι κατεχει περισσοτερες γνωσεις απο καποιον, θελει αυτο να αποτυπωνεται και με εναν βαθμο που θα υποδικνυει την ανωτεροτητα του γιατι ετσι κι αλλιως ειπαμε οτι πρακτικα σε θεμα δουλειας δεν παιζει ρολο.The Punisher wrote:Ξαναλέω, πρέπει να διορθωθεί το σύστημα ώστε τουλάχιστον αυτοί που αξίζουν να παίρνουν τον αντίστοιχο βαθμό. Να είναι αξιοκρατικό ...
- Καλωσήρθες. Το ότι είσαι καινούργιος δε σου απαγορεύει να συμμετέχεις και να εκφράζεις τις απόψεις σου
- Δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει κοινωνικό σύστημα που η αντιγραφή θεωρείται αξία και επιβραβέυεται
- Χρησιμοποίησα τη φράση "ηθικό θέμα" για να περιγράψω την ηθική (ή ψυχολογική, όπως θες) ανταμοιβή που νιώθει αυτός που εργαστεί όταν πάρει βαθμό που να φαίνονται οι κόποι του
Σε μια κοινωνια οπου η φαντασια θα ειναι σε ψηλοτερη βαση στην ηθικη, τοτε η αντιγραφη θα επιβραβευται, γιατι απο τη στιγμη που απαγορευεται θα απαιτουνται εξυπνοι τροποι παρακαμψης της απαγορευσης.
Φυσικα και στις 2 περιπτωσης(φαντασια ή μη) η ιεραρχια ειναι ενα απο τα θεμελια της ηθικης και για αυτο εχουμε τετοια "φαινομενα". Και εξαιτιας της ιεραρχιας αυτης δημιουργουνται και προβληματα αυτουποτιμησης οπου καποιος για να νιωσει ικανοποιημενος, δεν του αρκει το οτι κατεχει καποιες γνωσεις αλλα απαιτει να ειναι δημοσια γνωστο οτι ειναι ανωτερος απο καποιον αλλο(βλεπε βαθμοι)
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
πάλι διαφωνούμε. Ο βαθμός είναι και απόλυτο μέγεθος. Αν πάρεις 10 ξέρεις ότι δεν έκανες κανένα λάθος. Δε σε ενδιαφέρει τι έχουν πάρει οι υπόλοιποι. Αν όμως ξέρεις ένα αντικείμενο αρκετά καλά και δεν πάρεις έναν αρκετά καλό βαθμό (υπάρχουν οι διαβαθμίσεις "καλώς" "λίαν καλώς" "άριστα" για να σε κατατάξουν, πάλι με απόλυτα μεγέθη) δε θα είσαι απογοητεύμενος?
Και μόνος μου να πήγαινα στο Πανεπιστήμιο, έτσι θα το σκεφτόμουν. Για αυτό μιλάω για απόλυτα μεγέθη...
Και μόνος μου να πήγαινα στο Πανεπιστήμιο, έτσι θα το σκεφτόμουν. Για αυτό μιλάω για απόλυτα μεγέθη...
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Οχι γιατι δεν θεωρω οτι ο βαθμος αντικατοπτριζει και το επιπεδο γνωσηςThe Punisher wrote:πάλι διαφωνούμε. Ο βαθμός είναι και απόλυτο μέγεθος. Αν πάρεις 10 ξέρεις ότι δεν έκανες κανένα λάθος. Δε σε ενδιαφέρει τι έχουν πάρει οι υπόλοιποι. Αν όμως ξέρεις ένα αντικείμενο αρκετά καλά και δεν πάρεις έναν αρκετά καλό βαθμό (υπάρχουν οι διαβαθμίσεις "καλώς" "λίαν καλώς" "άριστα" για να σε κατατάξουν, πάλι με απόλυτα μεγέθη) δε θα είσαι απογοητεύμενος?
Και μόνος μου να πήγαινα στο Πανεπιστήμιο, έτσι θα το σκεφτόμουν. Για αυτό μιλάω για απόλυτα μεγέθη...
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Οκ. Αυτό είναι και το point μου. Αυτό θα έπρεπε να το θεωρούμε. Και δεν εννοώ της γενικότερης γνώσης που μπορείς να έχεις, αλλά της γνώσης που αποκόμισες από ένα μάθημα. Αν η βαθμολογία δεν είναι μια αξιοκρατική μετρική της γνώσης σου, τότε τι είναι ?
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Δεν υπαρχει αξιοκρατικη μετρηση της γνωσηςThe Punisher wrote:Οκ. Αυτό είναι και το point μου. Αυτό θα έπρεπε να το θεωρούμε. Και δεν εννοώ της γενικότερης γνώσης που μπορείς να έχεις, αλλά της γνώσης που αποκόμισες από ένα μάθημα. Αν η βαθμολογία δεν είναι μια αξιοκρατική μετρική της γνώσης σου, τότε τι είναι ?
simple

Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
The Punisher wrote:Οκ. Αυτό είναι και το point μου. Αυτό θα έπρεπε να το θεωρούμε. Και δεν εννοώ της γενικότερης γνώσης που μπορείς να έχεις, αλλά της γνώσης που αποκόμισες από ένα μάθημα. Αν η βαθμολογία δεν είναι μια αξιοκρατική μετρική της γνώσης σου, τότε τι είναι ?
αυτό που λες όμως δεν έχει σχέση με τις αντιγραφές, το καταλαβαίνεις έτσι; το αν αντέγραψε κάποιος δεν επηρεάζε εσένα που κρίνεις το επίπεδο γνώσεων σου από τον βαθμό
(αν και κάτι μου λέει ότι πήγε αλλού η κουβέντα

-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Αξιολόγηση της επίδοσης προσπαθούμε να κάνουμε, όχι της γνώσης. Σε δεδομένο context, με εύλογες απλουστεύσεις και σε συνθήκες εγγενούς υποκειμενισμού.
Μια και το θίξαμε το θέμα, μήπως - εκτός από αναλύσεις (ενίοτε και ομφαλοσκοπήσεις) - έχετε να καταθέσετε και ...λύσεις; Ενδιαφέρομαι ειλικρινά να τις ακούσω.
Δ. Γκρ.
Μια και το θίξαμε το θέμα, μήπως - εκτός από αναλύσεις (ενίοτε και ομφαλοσκοπήσεις) - έχετε να καταθέσετε και ...λύσεις; Ενδιαφέρομαι ειλικρινά να τις ακούσω.
Δ. Γκρ.
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Λυσεις για ποιο θεμα?Εδω δεν συμφωνουμε καλα καλα στο οτι υπαρχει-και ποιο ειναι το προβλημαredlabel wrote:Αξιολόγηση της επίδοσης προσπαθούμε να κάνουμε, όχι της γνώσης. Σε δεδομένο context, με εύλογες απλουστεύσεις και σε συνθήκες εγγενούς υποκειμενισμού.
Μια και το θίξαμε το θέμα, μήπως - εκτός από αναλύσεις (ενίοτε και ομφαλοσκοπήσεις) - έχετε να καταθέσετε και ...λύσεις; Ενδιαφέρομαι ειλικρινά να τις ακούσω.
Δ. Γκρ.
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
λύσεις για να σταματήσει η αντιγραφή ή λύσεις για την αξιολόγηση;
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Για το ζήτημα της αντιγραφής (για όσους συμφωνούν ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα...).giak wrote:λύσεις για να σταματήσει η αντιγραφή ή λύσεις για την αξιολόγηση;
Δ. Γκρ.
- ~~Wind~~
- Gbyte level
- Posts: 1747
- Joined: Thu Nov 30, 2006 1:07 am
- Academic status: N>4
- Gender: ♂
- Location: *void
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Προφορική εξέταση
240 άτομα το έτος, στη σειρά, ένας ένας
αν δε θες αντιγραφή είτε θα εξετάζεις με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι δυνατή η αντιγραφή
είτε σωστότερα θα πρέπει να καταλάβει ο άλλος ότι ο λόγος για τον οποίο βρίσκεται εκεί είναι
.. <πεινάω, και όλοι ξέρω ότι σκεφτόμαστε πάνω κάτω τα ίδια> ..
so, how do you do that ? WWFSMD ?

240 άτομα το έτος, στη σειρά, ένας ένας

αν δε θες αντιγραφή είτε θα εξετάζεις με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι δυνατή η αντιγραφή
είτε σωστότερα θα πρέπει να καταλάβει ο άλλος ότι ο λόγος για τον οποίο βρίσκεται εκεί είναι
.. <πεινάω, και όλοι ξέρω ότι σκεφτόμαστε πάνω κάτω τα ίδια> ..
so, how do you do that ? WWFSMD ?
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη


Come to foss-aueb ...we have cookies.. yamyam~nomnomnomnomnomnomnomnom
a cookie ~ I will do science to it
- WoLfeN Ilic
- Mbyte level
- Posts: 527
- Joined: Sun Jun 14, 2009 10:44 pm
- Gender: ♂
- Location: Lat. 51°29'31.14"N Lon. 0° 7'33.27"W
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Οταν υπαρχει λανθασμενος προσδιορισμος προβληματων και κοντοφθαλμη εστιαση στα προβληματα καθεαυτα και οχι στα αιτια τους, καταληγουμε σε ασφαλιτικες οπως ειπατε και εσεις "λυσεις".redlabel wrote:Για το ζήτημα της αντιγραφής (για όσους συμφωνούν ότι υπάρχει τέτοιο ζήτημα...).giak wrote:λύσεις για να σταματήσει η αντιγραφή ή λύσεις για την αξιολόγηση;
Δ. Γκρ.
Αρα.....
- marios
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2810
- Joined: Wed Sep 26, 2007 3:44 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Θέματα τα οποία να απαιτούν πρακτική εφαρμογή γνώσης είναι, για μένα, μια λύση.
Π.χ. σήμερα που δώσαμε Λειτουργικά, είχαμε 4 θέματα τα οποία ήταν "παπαγαλίας", με άλλα λόγια, πήγαινες έξω(για τουαλέτα ας πούμε), διάβαζες από το βιβλίο και τα έγραφες(και πιστέψτε με, έγινε από παρα πολλούς).
Σε ασκήσεις αυτό είναι δυσκολότερο, καθώς δεν σου αρκεί το βιβλίο αλλά πρέπει να βρεις άλλον, ο οποίος να ξέρει να την λύση κοκ.
P.S.: δεν είναι μόνο "ηθικό" ή "για ηθική ανταμοιβή" το θέμα με τις αντιγραφές. Αν ο οποιοσδήποτε άσχετος(που αξίζει για μ.ο. 2-3) μπορεί να βγάλει ένα πτυχίο με 5-6, τότε αυτόματα, αυτός που πραγματικά αξίζει για τόσο δεν διαχωρίζεται από τους αντιγραφείς. Λόγω αυτού, χάνεται η αξία του πτυχίου του(γιατί καλώς ή κακώς, το να βγάλεις ένα πτυχίο, έστω και με 5 θέλει κάποια αξία/γνώση), ενώ ταυτόχρονα πέφτει η αξία των πιο υψηλόβαθμων...
Π.χ. σήμερα που δώσαμε Λειτουργικά, είχαμε 4 θέματα τα οποία ήταν "παπαγαλίας", με άλλα λόγια, πήγαινες έξω(για τουαλέτα ας πούμε), διάβαζες από το βιβλίο και τα έγραφες(και πιστέψτε με, έγινε από παρα πολλούς).
Σε ασκήσεις αυτό είναι δυσκολότερο, καθώς δεν σου αρκεί το βιβλίο αλλά πρέπει να βρεις άλλον, ο οποίος να ξέρει να την λύση κοκ.
P.S.: δεν είναι μόνο "ηθικό" ή "για ηθική ανταμοιβή" το θέμα με τις αντιγραφές. Αν ο οποιοσδήποτε άσχετος(που αξίζει για μ.ο. 2-3) μπορεί να βγάλει ένα πτυχίο με 5-6, τότε αυτόματα, αυτός που πραγματικά αξίζει για τόσο δεν διαχωρίζεται από τους αντιγραφείς. Λόγω αυτού, χάνεται η αξία του πτυχίου του(γιατί καλώς ή κακώς, το να βγάλεις ένα πτυχίο, έστω και με 5 θέλει κάποια αξία/γνώση), ενώ ταυτόχρονα πέφτει η αξία των πιο υψηλόβαθμων...
Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη- G.G.M.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να ξέρεις την πηγή της δυστυχίας-F.D.
Η μουσική εκφράζει αυτά που δεν μπορούν να ειπωθούν και που είναι αδύνατο να μείνουν στη σιωπή-V.H.
Πίστη στην πρόοδο, δεν σημαίνει και πίστη στο ότι έχει συμβεί κάποια πρόοδος-F.K.
Χωρίς μουσική, η ζωή θα ήταν ένα λάθος-F.N
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Το προβλημα με την αντιγραφη ειναι το εξης απλο. Στα περισσοτερα πανεπιστημια του εξωτερικου, το να τελειωσεις απλα ενα τμημα εξασφαλιζει εστω οτι εχεις ενα κατωτατο σημειο γνωσης-καταρτισης.
Το να τελειωσει καποιος ενα ελληνικο πανεπιστημιο, πλεον δεν σημαινει ουτε αυτο το αυτονοητο...
Οπως λεει και ενας φιλος μου ο οποιος κανει διδακτορικο στην USA, η διαφορα στο προπτυχιακο των καλων πανεπιστημιων εκει ειναι ακριβως αυτη.
Ο καλος εκει και ο καλος εδω δεν απεχουν πολυ... Η διαφορα ειναι οτι ο τελευταιος που τελειωνει εκει, κατι ξερει, ενω εδω υπαρχει ενα σεβαστο ποσοστο φοιτητων που τελειωνει ενα τμημα και δεν ξερει τιποτα.
Αυτα...
Το να τελειωσει καποιος ενα ελληνικο πανεπιστημιο, πλεον δεν σημαινει ουτε αυτο το αυτονοητο...
Οπως λεει και ενας φιλος μου ο οποιος κανει διδακτορικο στην USA, η διαφορα στο προπτυχιακο των καλων πανεπιστημιων εκει ειναι ακριβως αυτη.
Ο καλος εκει και ο καλος εδω δεν απεχουν πολυ... Η διαφορα ειναι οτι ο τελευταιος που τελειωνει εκει, κατι ξερει, ενω εδω υπαρχει ενα σεβαστο ποσοστο φοιτητων που τελειωνει ενα τμημα και δεν ξερει τιποτα.
Αυτα...
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
Οσον αφορα τις αντιγραφες εγω μπορω να δω 2 κατευθυνσεις. Χρησιμοποιω τον ορο κατευθυνση γιατι ειναι προφανες πως δεν μπορει να βρεθει λυση απο την μια μερα στην αλλη.
1η κατευθυνση) Μείωση της αντίγραφης στο υπαρχον συστημα με κατασταλτικά μέτρα.
Πχ. Απαγορευση τουαλετας η αυστηρα με συνοδο.
Αυστηροτερη επιτηρηση και οχι να παιζουν με τα κινητα τους οι επιτηρητες.
Αυθεντικοποιηση με αστυνομικη ταυτοτητα ΜΟΝΟ.
Αυτα εχουν ειπωθει και πιο πανω λιγο πολυ... Αυτου του τυπου οι λυσεις μπορουν να εφαρμοστουν στο υπαρχον συστημα αξιολογησης στο πανεπιστημιο. Το κακο ειναι οτι ειναι περισσοτερο 'ασφαλίτικες' και δεν μ αρεσουν καθολου.
2η κατευθυνση)Αλλαγη του συστηματος αξιολογησης.
Στα περισσοτερα μαθηματα (ειδικα στο τμημα μας) οι φοιτητες θα μπορουσαν να αξιολογουνται με εργασιες η projects κατα τη διαρκεια του εξαμηνου, τα οποια θα ειναι ομως και κατανεμημενα ετσι μεσα στο εξαμηνο ωστε να μην μαζευονται ολα μαζι στο τελος (το εχω αναφερει και παραπανω αυτο). Εκτος του οτι η αξιολογηση θα ειναι δικαιοτερη θα δινεται και ευκαιρια σε εναν φοιτητη να εμβαθυνει περισσοτερο στα μαθηματα αυτα ασχολουμενος με τις εργασιες του και δεν θα παπαγαλιζει απλως καποιες εννοιες τις οποιες θα γραφει στο τελος και θα 'ξεμπερδευει' με το μαθημα.
Βεβαια υπαρχουν και μερικα μαθηματα (πχ Οικονομια, λογιστικη) που ειναι πιο δυσκολο να εξεταστουν με αυτον τον τροπο.
Σε αυτες τις περιπτωσεις θα μπορουσαν να υπαρξουν προοδοι παλι κατα την διαρκεια του εξαμηνου.
Γενικά ειμαι κατα της αξιολογησης με εξεταστικη περιοδο οπου οι φοιτητες εξεταζονται μια κι εξω. Κατα την αποψη μου δεν ειναι και τοσο δικαιο να κρινεται ολο το εξαμηνο απο ενα διωρο. Ειναι (κατ εμε) χιλιες φορες καλυτερο να υπαρχει μια σταδιακη αξιολογηση των φοιτητων απο τους καθηγητες τους. Αυτο ομως προυποθετει πολυ περισσοτερη δουλεια απο τους καθηγητες (δημιουργια, αναλυση και εξεταση των projects που θα δωθουν κτλ) και δεν ειμαι βεβαιος οτι ειναι διατεθειμενοι να κανουν κατι τετοιο.
1η κατευθυνση) Μείωση της αντίγραφης στο υπαρχον συστημα με κατασταλτικά μέτρα.
Πχ. Απαγορευση τουαλετας η αυστηρα με συνοδο.
Αυστηροτερη επιτηρηση και οχι να παιζουν με τα κινητα τους οι επιτηρητες.
Αυθεντικοποιηση με αστυνομικη ταυτοτητα ΜΟΝΟ.
Αυτα εχουν ειπωθει και πιο πανω λιγο πολυ... Αυτου του τυπου οι λυσεις μπορουν να εφαρμοστουν στο υπαρχον συστημα αξιολογησης στο πανεπιστημιο. Το κακο ειναι οτι ειναι περισσοτερο 'ασφαλίτικες' και δεν μ αρεσουν καθολου.
2η κατευθυνση)Αλλαγη του συστηματος αξιολογησης.
Στα περισσοτερα μαθηματα (ειδικα στο τμημα μας) οι φοιτητες θα μπορουσαν να αξιολογουνται με εργασιες η projects κατα τη διαρκεια του εξαμηνου, τα οποια θα ειναι ομως και κατανεμημενα ετσι μεσα στο εξαμηνο ωστε να μην μαζευονται ολα μαζι στο τελος (το εχω αναφερει και παραπανω αυτο). Εκτος του οτι η αξιολογηση θα ειναι δικαιοτερη θα δινεται και ευκαιρια σε εναν φοιτητη να εμβαθυνει περισσοτερο στα μαθηματα αυτα ασχολουμενος με τις εργασιες του και δεν θα παπαγαλιζει απλως καποιες εννοιες τις οποιες θα γραφει στο τελος και θα 'ξεμπερδευει' με το μαθημα.
Βεβαια υπαρχουν και μερικα μαθηματα (πχ Οικονομια, λογιστικη) που ειναι πιο δυσκολο να εξεταστουν με αυτον τον τροπο.
Σε αυτες τις περιπτωσεις θα μπορουσαν να υπαρξουν προοδοι παλι κατα την διαρκεια του εξαμηνου.
Γενικά ειμαι κατα της αξιολογησης με εξεταστικη περιοδο οπου οι φοιτητες εξεταζονται μια κι εξω. Κατα την αποψη μου δεν ειναι και τοσο δικαιο να κρινεται ολο το εξαμηνο απο ενα διωρο. Ειναι (κατ εμε) χιλιες φορες καλυτερο να υπαρχει μια σταδιακη αξιολογηση των φοιτητων απο τους καθηγητες τους. Αυτο ομως προυποθετει πολυ περισσοτερη δουλεια απο τους καθηγητες (δημιουργια, αναλυση και εξεταση των projects που θα δωθουν κτλ) και δεν ειμαι βεβαιος οτι ειναι διατεθειμενοι να κανουν κατι τετοιο.
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
ΟΚ. Αν η αξιολόγηση βασιστεί σε: (1) γραπτή εργασία, (2) εργαστηριακές ασκήσεις και (γ) γραπτή εξέταση, τι βαρύτητα θα προτείνατε να έχει κάθε τύπος εξέτασης (επειδή αυτό δεν είναι γενικεύσιμο, ας πάρουμε το παράδειγμα του μαθήματός μου);
Δ. Γκρ.
Δ. Γκρ.
- proskopos
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2808
- Joined: Tue Dec 18, 2007 4:01 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Στα φεγγάρια του Πλάνταρ...
- Contact:
Re: Πληροφορική Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Feedback
θα έλεγα η εξέταση να ειναι 4/10, η εργασία 4-10, και 2/10 το εργαστηριο.. με την προυπόθεση φυσικά ότι θα έχουμε χώρο και τα μέσα, για να δουλευουμε και εμείς στο εργαστηριο.redlabel wrote:ΟΚ. Αν η αξιολόγηση βασιστεί σε: (1) γραπτή εργασία, (2) εργαστηριακές ασκήσεις και (γ) γραπτή εξέταση, τι βαρύτητα θα προτείνατε να έχει κάθε τύπος εξέτασης (επειδή αυτό δεν είναι γενικεύσιμο, ας πάρουμε το παράδειγμα του μαθήματός μου);
Δ. Γκρ.