Απλά στην αρχή νόμιζα οτι εννοούσες οτι το κάνουν για το καλό μας γι'αυτό είπα οτι θα το κάναν και στις ασκήσεις αν ήταν.Michelle wrote:Μα δεν θα ήμουν αντίθετη να δίνονταν οι ασκήσεις στα αγγλικά.Elder wrote: Οι διαφάνειες είναι ο τρόπος έκφρασης του διδάσκοντα (αν τις έχει γράψει ο ίδιος φυσικά) και είναι η επικοινωνία του με τον φοιτητή.
Αν το έκαναν επειδή η γλώσσα της πληροφορικής είναι τα αγγλικά τότε και στις ασκήσεις που μας δίνουν θα τα έδιναν στα αγγλικά. Άλλος εθελοτυφλεί συνεπώς.
Όσον αφορά τα κίνητρα του διδάσκοντα, έχουν σημασία αν μας ωφελεί η εν λόγω ενέργεια;
Το αν μας οφελεί είναι υπο συζήτηση σε αυτό το forum προφανώς. Είπαμε, άλλο ορολογία που είναι χρήσιμο να την ξέρεις, άλλο πλήρης αλλαγή της επικοινωνίας του διδάσκοντα με τον διδασκόμενο.
Η ορολογία αναφέρεται στην καλή γνώση των όρων πληροφορικής για να διευκολύνεται η εργασία σου,η αναζήτηση απο πηγές και η πιθανή συνεργασία με ξενόγλωσσους συναδέλφους.Michelle wrote:Πραγματικά, αδυνατώ να αντιληφθώ τη λογική πίσω από αυτή τη διάκριση. Ή ξέρει κάποιος αγγλικά και διαβάζει τις διαφάνειες και τις πηγές/papers στο πρωτότυπο ή δεν ξέρει και δεν μπορεί να διαβάσει τίποτα από όλα αυτά στο πρωτότυπο.Elder wrote: Άλλο ορολογία άλλο διαφάνειες παρμένες αυτούσιες και ανέγγιχτες σε μια ξένη γλώσσα. Δεν είναι πηγές, δεν είναι papers προς μελέτη, είναι το μέσο διδασκαλίας και θέλει ιδιαίτερη προσοχή κατά τη γνώμη μου.
Είναι σίγουρο οτι είναι υποχρέωσή μας τη γνωρίζουμε.
Η επικοινωνία του διδασκόμενου με τον διδάσκοντα θα θέλαν μερικοί (προφανώς όχι εσυ) να είναι στην γλώσσα της χώρας και του πανεπιστημίου. Εγω έτσι το προτιμώ και έχω κάποιους λόγους να το υποστηρίζω. Εσυ υποστηρίζεις τη δική σου άποψη αλλά κρίνεις αρνητικά και αυτούς που έχσουν διαφορετική άποψη θεωρώντας αυθαίρετα οτι δεν γνωρίζουν τη γλώσσα. Είναι άλλο να γνωρίζεις τι διαβάζεις και άλλο να έχεις μια άποψη περί του πως θα ήθελες να διδαχτείς κάτι. Προφανώς και οι δυο γνωρίζουμε τι διαβάζουμε αλλά διαφωνούμε για το μέσο που χρησιμοποιείται.
Εγω δεν έκανα καμία υπόδειξη. Απλά εξέφρασα μια άποψη. Οτι δεν μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο επιλέγεται η χρήση των διαφανειών. Εσυ έκανες δυο υποδείξεις. Είπες να εστιάσουμε την προσοχή μας στο τι αγγλικά διδασκόμαστε και δεύτερον είπες να αφήσω τα τυπικά και να δω το δέντρο για να επωφεληθώ. Το πρόβλημα δεν είναι οτι κάποιοι δεν ξέρουν αγγλικά απλά αυτή είναι η υπεροπτική εκδοχή που μπόρεσες να δώσεις και τους παρότρυνες να πάνε να μάθουν. Και το αν θα αφήσω τα τυπικά (που δεν είναι καθόλου τυπικά κατά τη γνώμη μου) για να επωφεληθώ ήταν το δεύτερο άτοπο γιατί το θέμα δεν είναι αν θα επωφεληθώεγω προσωπικά που στην τελική είμαι μια ανάσα πριν το πτυχίο, είναι θέμα ιδεολογικό για τις επιλογές και τις στάσεις κάποιων καθηγητών. Για μένα πάντα... Δεν σου αλλάζω την οπτική σου ούτε την οδηγώ πουθενά, απλά εκθέτω τη δική μουMichelle wrote:Αυτό πάντως αποτελεί υπόδειξη, και μάλιστα αναδρομικήElder wrote:Μπορείς να έχεις κι εσυ τη δική σου γνώμη και είναι δεκτή αλλά τις υποδείξεις κράτησέ τες για σένα
Αν σου απαντήσω "παρομοίως" έχω την ελπίδα να πέσεις σε stack overflow?![]()
(ή μάλλον σε "υπερχείλιση στοίβας" για να είμαι και εντός του κλίματος του θέματος)
Ούτε η δική σου dear.Elder wrote:όπως είπα και πριν, ξέρουμε κι εμείς πως να επωφεληθούμε. Δεν είναι η δική σου οπτική το μόνο μέσο.
![]()
