μάλλον ναι..δυστυχώςchriskin wrote:η χαζη απορια της ημερας : στις 23 γινεται μαθημα;

@σαντρα όχι με νέα ανακοίνωση του πρύτανη κλείνουμε 23
μάλλον ναι..δυστυχώςchriskin wrote:η χαζη απορια της ημερας : στις 23 γινεται μαθημα;
ναι αλλά κάποιοι με βάση την αρχική ανακοίνωση είχαν κάνει σχέδια..chriskin wrote:γιατι ρε παιδια, σοβαρα τωρα, και να γινει μαθηματα επισημα 23, θα πατησει κανεις;
και να πατησει κανεις, προκειται να προσεχει και να συμμετεχει ωστε να γινει σοβαρο μαθημα;
λογικα το κανουν απλα για να μην φανει η 21η ως τελευταια μερα και απο τοτε αρχισει ο κοσμος να τα παραταει για χριστουγεννα
Καλά ναι, εδώ έχεις ένα point, αν και νομίζω ότι η ημερομηνία έναρξης των διακοπών αναφερεται στο προγραμμα του ακαδημαικού έτους και θα έπρεπε να τηρηθεί έτσι. Κι εγώ βασικά έχω κλεισει αεροπορικά για διακοπές (φεύγω στις 20 βέβαια, θεωρούσα ότι το τελευταιο μαθημα θα γινει στις 21) και προς το παρόν το μονο πρόβλημα που έχω ειναι το 7ο σετ του Τουμπή που το θέλει στις 21 και μάλλον θα πρέπει να του το δώσω στις 18.dexter wrote:ναι αλλά κάποιοι με βάση την αρχική ανακοίνωση είχαν κάνει σχέδια..chriskin wrote:γιατι ρε παιδια, σοβαρα τωρα, και να γινει μαθηματα επισημα 23, θα πατησει κανεις;
και να πατησει κανεις, προκειται να προσεχει και να συμμετεχει ωστε να γινει σοβαρο μαθημα;
λογικα το κανουν απλα για να μην φανει η 21η ως τελευταια μερα και απο τοτε αρχισει ο κοσμος να τα παραταει για χριστουγεννα
ας πούμε ένα παιδί είχε κλείσει αεροπορικά εισιτήρια για να πάει σπίτι του..
τώρα μου είπε θα χάσει 2 προόδους και την παράδοση μια εργασίας..
άσε που αν θέλεις να είσαι σωστός με την σχολή πρέπει να μην το κουνήσεις καθόλου από αθήνα..
εφόσον πολλές εργασίες ανακοινώνονται 6 μέρες πριν τις παραδώσουμε και συνήθως δεν είναι μόνο μία την εβδομάδα..
είναι σαν να πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε τουρισμό και διακοπές και σχολή..
ούτε 3ημερο δεν μπορούμε να λειψουμε χωρίς μετά να πρέπει να τρέχουμε σαν τρελοί για τις εργασίες..
απίστευτη ανευθυνότητα και ανοργανωσιά..
chriskin wrote:γιατι ρε παιδια, σοβαρα τωρα, και να γινει μαθηματα επισημα 23, θα πατησει κανεις;
και να πατησει κανεις, προκειται να προσεχει και να συμμετεχει ωστε να γινει σοβαρο μαθημα;
λογικα το κανουν απλα για να μην φανει η 21η ως τελευταια μερα και απο τοτε αρχισει ο κοσμος να τα παραταει για χριστουγεννα
O,τι λεει το ακαδημαϊκό ημερολόγιο, 23 http://www.aueb.gr/pages/foithsh/imerologio.phpcrash_override wrote:Τελικά πότε θα κλείσουμε? Μπερδεύτικα...
![]()
![]()
Γεια, και χρόνια πολλά. Είναι λίγο παράνοια να κάνω quote με ένα μήνα καθυστέρηση, απλώς έτυχε να πέσω πάνω σε μια πληροφορία που συνέδεσα με το άνω.N@z_Plir wrote:
Χωρίς καταστατικό δεν υπάρχει σύλλογος. Δεν ξέρω αν χάθηκε από το πρωτοδικείο ή δεν κατατέθηκε εξαρχής, αλλά δεν έχει νομική υπόσταση αν δεν βρίσκεται το καταστατικό του. Με άλλα λόγια ο φοιτητικός σύλλογος έχει δικαίωμα να κάνει κατάληψη όσο και μια παρεούλα 30 ατόμων, με τη διαφορά ότι μετά μπορούν να μαζευτούν έξω 1000 άτομα και να αναγκαστεί η παρεούλα να υποχωρήσει. Όλα γίνονται εθιμοτυπικά δηλαδή πλέον.
Δεν το παίρνω προσωπικά, γιατί το παραπάνω δεν το έχω πει εγώ, αλλά ο...?:=2b|~2b wrote:Λοιπόν, εν συντομία: το άνω quote φαίνεται να υπονοεί ότι αν ο σύλλογος είχε καταστατικό, θα μπορούσε να κάνει κατάληψη. Αυτό, εξ όσων γνωρίζω, είναι παντελώς λάθος. Όπως ένας φοιτητικός σύλλογος δεν έχει δικαίωμα *σύμφωνα με το νόμο* να με βάλει, πχ., να απεργήσω, ή να δουλέψω παραπάνω, ή πχ, να αλλάξω την ύλη, κτλ κτλ., άλλο τόσο δεν έχει δικαίωμα *σύμφωνα με το νόμο* να μου απαγορεύσει να εργαστώ, όπως γίνεται σε μια κατάληψη ( και έγινε και σε μένα, πριν από ένα χρόνο, τρεις μέρες *πριν* τη δολοφονία Γρηγορόπουλου, όταν μια κοπελίτσα μπήκε στο γραφείο μου και με ενημέρωσε ότι έχω μισή ώρα να φύγω.) Ίσως να κάνω λάθος, ή να είμαι ανακριβείς. Αν έχετε περισσότερες πληροφορίες, πείτε μου.N@z_Plir wrote:
Χωρίς καταστατικό δεν υπάρχει σύλλογος. Δεν ξέρω αν χάθηκε από το πρωτοδικείο ή δεν κατατέθηκε εξαρχής, αλλά δεν έχει νομική υπόσταση αν δεν βρίσκεται το καταστατικό του. Με άλλα λόγια ο φοιτητικός σύλλογος έχει δικαίωμα να κάνει κατάληψη όσο και μια παρεούλα 30 ατόμων, με τη διαφορά ότι μετά μπορούν να μαζευτούν έξω 1000 άτομα και να αναγκαστεί η παρεούλα να υποχωρήσει. Όλα γίνονται εθιμοτυπικά δηλαδή πλέον.
(N@z_Plir, μην το πάρεις προσωπικά, ίσως να κατάλαβα λάθος τι ήθελες να πεις. Ότι υπάρχει σύγχυση πάντως είναι γεγονός, και κατά τη γνώμη μου ανησυχητικό.)
...
Σταύρος Τουμπής
(σελ.121)nickpro wrote:Χωρίς καταστατικό δεν υπάρχει σύλλογος. Δεν ξέρω αν χάθηκε από το πρωτοδικείο ή δεν κατατέθηκε εξαρχής, αλλά δεν έχει νομική υπόσταση αν δεν βρίσκεται το καταστατικό του. Με άλλα λόγια ο φοιτητικός σύλλογος έχει δικαίωμα να κάνει κατάληψη όσο και μια παρεούλα 30 ατόμων, με τη διαφορά ότι μετά μπορούν να μαζευτούν έξω 1000 άτομα και να αναγκαστεί η παρεούλα να υποχωρήσει. Όλα γίνονται εθιμοτυπικά δηλαδή πλέον.
Σε παρακαλώ stop it! Πού το είδες το σχόλιο; Απλά αναφέρθηκε τι έγινε! Σταμάτα να βλέπεις παντού συνωμοσίες ή "κακά" νοήματα πίσω από τις λέξεις!chriskin wrote:χωρις να ειμαι υποστηρικτης του τσιπρα , το τελευταιο σχολιο για την παραταξη φαινεται σαν να τους αναγκασε και να εκανε κατι κακο ,σαν να μην αποφασισαν οι ιδιοι (!)
Αρχικά αυτό περί νόμιμου και ηθικού, παράνομου και ανήθικου ήταν μια βλακεία που είπε ο Βουλγαράκης. Και φυσικά δεν τίθεται τέτοιο θέμα!chriskin wrote:οσο για το αμα μια καταληψη ειναι νομιμη η οχι, πιστευα οτι αμα το αποφασισουν αρκετοι ειναι. οτι πρεπει να το δεχτει τουλαχιστον η πρυτανεια και να αρνηθει αρση του ασυλου (οποτε πρακτικα ειναι νομιμη)
και να μην ειναι ομως, ο τσιπρας (μιας και τον πιασαμε τωρα) ειχε ρωτησει καποια στιγμη "οτι ειναι νομιμο ειναι και ηθικο?"
το να ειναι παρανομη μια καταληψη μπορει να ειναι κατι π ισχυει στους νομους (Αμα αυτο που λετε αληθευει) αλλα σιγουρα ειναι τελειως ανηθικο, ειναι σαν να ξεχναμε ολη την ελληνικη ιστορια πανω στο θεμα, οχι μονο το Πολυτεχνειο τοτε αλλα και τα τελευταια χρονια.
Δεν μας λες κάτι καινούργιο. Η κατάληψη φυσικά και είναι ενάντια στους νόμους του κράτους. Αν δεν ήταν δεν θα αποτελούσε επαναστατική πράξη αλλά νομοταγές σκούξιμο. Αυτοί που κάνουν κατάληψη γνωρίζουν ότι θα συγκρουστούν με την αστυνομία, τη δικαιοσύνη, την κυβέρνηση και το κράτος γενικότερα. Δεν είναι όλοι υπερ της κοινωνικής ειρήνης και της εθνικής ενότητας. Δεν φοβόνται όλοι τη σύγκρουση και κάποιοι την επιθυμούν κιόλας. Μάλιστα όταν αυτοί οι "κάποιοι" γίνουν "κρίσιμη μάζα" η βία αποκτά άλλο νόημα και δεν λειτουργει πλέον σαν αυτοάμυνα αλλά σαν καταλήτης ιστορικών αλλαγών.Ισοβίτης wrote:Η κατάληψη σε κοινή λογική:
- Η κατάληψη ενός δημοσίου χώρου είναι παράνομη.
- Το άσυλο δεν αίρει τους νόμους του κράτους.
Συμπέρασμα: Η κατάληψη δημόσιου χώρου εντός ασύλου είναι παράνομη.
Επιχείρημα κατά του παραπάνω συμπεράσματος: "Αν το αποφασίσει η πλειοψηφία των περευρισκομένων στη ΓΣ φοιτητών, η κατάληψη είναι νόμιμη".
Αντεπιχείρημα στο παραπάνω επιχείρημα:
- Η κατάληψη ενός δημοσίου χώρου είναι παράνομη.
- Το άσυλο δεν αίρει τους νόμους του κράτους.
- Ο φοιτητικός σύλλογος δεν έχει νομοθετική εξουσία.
Συμπέρασμα: Ακόμα και όλοι οι φοιτητές να το αποφασίσουν (100% πλειοψηφία στη ΓΣ), η κατάληψη παραμένει παράνομη.
Να το πω και σε 0-1 για να είναι πιο σαφές;Καλή χρονιά
Ακριβώς! Συμφωνούμε απόλυτα (για δεύτερη φορά νομίζω).PASCAL wrote:Η κατάληψη φυσικά και είναι ενάντια στους νόμους του κράτους. Αν δεν ήταν δεν θα αποτελούσε επαναστατική πράξη αλλά νομοταγές σκούξιμο. Αυτοί που κάνουν κατάληψη γνωρίζουν ότι θα συγκρουστούν με την αστυνομία, τη δικαιοσύνη, την κυβέρνηση και το κράτος γενικότερα. Δεν είναι όλοι υπερ της κοινωνικής ειρήνης και της εθνικής ενότητας. Δεν φοβόνται όλοι τη σύγκρουση και κάποιοι την επιθυμούν κιόλας. Μάλιστα όταν αυτοί οι "κάποιοι" γίνουν "κρίσιμη μάζα" η βία αποκτά άλλο νόημα και δεν λειτουργει πλέον σαν αυτοάμυνα αλλά σαν καταλήτης ιστορικών αλλαγών.
Η ηθική είναι προσωπικό θέμα. Πχ, στην ηθική ενός ισλαμιστή είναι να σκοτώσει (υπό συνθήκες). Οι νόμοι υπάρχουν προκειμένου να μην βασιζόμαστε στην ηθική του καθενός, αλλά να έχουμε ένα ενιαίο, κοινό πλαίσιο κανόνων συμπεριφοράς που διασφαλίζουν την κοινωνική συμβίωση και αποτρέπουν την αναρχία. So simpleΚαι παλι γυρναμε στο ερωτημα αν το παρανομο ειναι ανηθικο.
Κάποιοι όμως (μειοψηφία της μειοψηφίας) δεν θέλουν να αποτραπεί αυτή η αναρχία. Συνήθως αυτοί είναι που κλείνονται στις σχολές και επιδίδονται στο άθλημα της "ρίψης φιάλης".Ισοβίτης wrote:...διασφαλίζουν την κοινωνική συμβίωση και αποτρέπουν την αναρχία. So simple