
Δ. Γκρ.
Στην Αμερική έσοδα των πανεπιστημίων αποτελούν σε ποσοστό τους donations από παλιούς φοιτητές τους. Αλλά εδώ τί donation να κάνεις στην Ασοεε, που μάλλον πρέπει να σε πληρώνει από πάνω μερικές φορές...
++Zifnab wrote:Οκ αν τα βρείτε παραθέστε τα - ώστε να τα δούμε και εμείς. Καλό είναι αυτές οι διαλέξεις να είναι προσιτές σε όλους και εκτός των μαθημάτων. Τo Stanford,MIT κτλ δηλαδή δεν έχουν κάτι να κρύψουν ενώ εμείς έχουμε?
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... esign_1.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... 7.4.07).rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... 9.4.07).rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... 3.4.07).rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... esign_5.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... esign_6.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... esign_7.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... esign_8.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... esign_9.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... 4.5.07).rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... sign_11.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... sign_12.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... sign_13.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... sign_14.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... sign_15.rm
http://195.251.248.158:8080/ramgen/DD/D ... sign_16.rm
όχι οι 15 πρώτες διαλέξεις είναι για java..Zifnab wrote:Είναι για data-structures όμως- συμφωνώ ότι είναι πολύ καλός - αφιέρωσε μια ολόκληρη διάλεξη για την amortized time analysis που δεν μπορούσα να καταλάβω με τίποτα...
Συμφωνώ με τα υπόλοιπα, αλλά αυτή την άποψη προσωπικά την θεωρώ κοντόφθαλμη(και αν κάποιος καθηγητής που γράφει εδώ την υποστηρίζει, θα είχε ενδιαφέρον να γράψει την λογική).?:=2b|~2b wrote:Αν και υπάρχει και η άποψη (σεβαστή κατ' εμένα, αν και δε συμφωνώ εντελώς) ότι ο στόχος είναι να φέρουμε τους φοιτητές στο αμφιθέατρο, όχι να τους διώξουμε.
...από την άλλη πλευρά, οι βιντεοσκοπημένες διαλέξεις θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περιορισμό ή κατάργηση φροντιστηριακών ή εργαστηριακών μαθημάτων, στο όνομα της "λιτότητας". Θα μπορούσαν να οδηγήσουν ακόμη και σε περιορισμό της διάρκειας του συνόλου των διδασκόμενων διαλέξεων.PASCAL wrote:Θεωρώ πως αυτή η κίνηση θα εξάγει επιτέλους αποτελεσματικά την επιστημονική γνώση έξω από τα πανεπιστήμια και οι συνέπειες της θα είναι ιδιαίτερα θετικές για την κοινωνία. Αν και τολμηρό, πιστεύω ότι σε 10 χρόνια αν βγουν προς τα έξω κάποια μαθήματα όχι τόσο των θετικών επιστημών όσο των θεωρητικών θα έχουμε έχουμε θύελα ανατροπών για τα όσα πιστεύαμε ως σωστά. Ο κόσμος θα έρθει σε επαφή με επιστημονικά τεκμηριωμένη και ορθά μεταδιδόμενη γνώση που πιθανόν να αντικαταστήσει τα σκουπίδια που του προσφέραν μέχρι τώρα τα άλλα ΜΜΕ. Ίσως να είμαι πολύ αισιόδοξος και να μιλάει ο ενθουσιασμόςαλλά το εγχείρημα είναι από μόνο του ενθουσιώδες και οι προόπτικες ανυπολόγιστες.
Γενικά είμαι της (ουτοπικής;) άποψης οτί είναι χρέος κάθε ανθρώπου (εδώ, των φοιτητών) να κατανοήσει τί έχει πραγματική αξία και οτί αυτό δεν πρέπει να επαφίεται σε κάποιον ελεγκτικό ή περιοριστικό μηχανισμό, ή στην "μη-δράση".Παρ'όλα αυτά, θα μπορούσαν να δίνονται credentials για υλικό e-learning μόνο σε όσους δικαιολογημένα δεν μπορούν να προσέλθουν στο Πανεπ. για μία συγκεκριμένη ή για περισσότερες διαλέξεις ή εξετάσεις.redlabel wrote:...από την άλλη πλευρά, οι βιντεοσκοπημένες διαλέξεις θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περιορισμό ή κατάργηση φροντιστηριακών ή εργαστηριακών μαθημάτων, στο όνομα της "λιτότητας". Θα μπορούσαν να οδηγήσουν ακόμη και σε περιορισμό της διάρκειας του συνόλου των διδασκόμενων διαλέξεων.
Φανταστείτε ολόκληρη την ακαδημαϊκή διαδικασία "in-a-multimedia-box-to-buy" και το πτυχίο "as-a-series-of-e-tests-to-pass". Μιλάμε για "άλλο" πανεπιστήμιο, με εξόφθαλμα εμπορικό-καταναλωτικό-απολίτικο χαρακτήρα. Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε τα ενδεχόμενα αυτά, όσο ακραία κι αν εκτιμηθεί ότι είναι. Προσωπικά δεν τα θεωρώ ακραία, τουλάχιστον σε βάθος χρόνου...
Δ. Γκρ.
++AnINffected wrote:Γενικά είμαι της (ουτοπικής;) άποψης οτί είναι χρέος κάθε ανθρώπου (εδώ, των φοιτητών) να κατανοήσει τί έχει πραγματική αξία και οτί αυτό δεν πρέπει να αφήνεται σε κάποιον ελεγκτικό ή περιοριστικό μηχανισμό, ή στην "μη-δράση".
Λάθος. Η γνώση πρέπει να είναι ελεύθερη. Ο καθένας έχει πληρώσει το κάθε καθηγητή σε κάθε δημόσιο πανεπιστήμιο. Το eclass έπρεπε να είναι ανοιχτό, οι διαφάνειες ελεύθερες και τα βίντεο διαθέσιμα για όλους.AnINffected wrote:Παρ'όλα αυτά, θα μπορούσαν να δίνονται credentials για υλικό e-learning μόνο σε όσους δικαιολογημένα δεν μπορούν να προσέλθουν στο Πανεπ. για μία συγκεκριμένη ή για περισσότερες διαλέξεις ή εξετάσεις.
AmmarkoV signature wrote:Αγαπητοί homo sapiens ( και όχι δεινόσαυροι ) :
Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα.
Γιατί να μην μπορούν όλοι οι Έλληνες να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν ?
Tο πνευματικό έργο που επιτελείται μετα χρήματα του δημοσίου είναι μόνο δικό σας(?)
Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες δεν έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει(?)
++++~~Wind~~ wrote:Λάθος. Η γνώση πρέπει να είναι ελεύθερη. Ο καθένας έχει πληρώσει το κάθε καθηγητή σε κάθε δημόσιο πανεπιστήμιο. Το eclass έπρεπε να είναι ανοιχτό, οι διαφάνειες ελεύθερες και τα βίντεο διαθέσιμα για όλους.AnINffected wrote:Παρ'όλα αυτά, θα μπορούσαν να δίνονται credentials για υλικό e-learning μόνο σε όσους δικαιολογημένα δεν μπορούν να προσέλθουν στο Πανεπ. για μία συγκεκριμένη ή για περισσότερες διαλέξεις ή εξετάσεις.
και όπως έχει πει κι ο AmmarkoVAmmarkoV signature wrote:Αγαπητοί homo sapiens ( και όχι δεινόσαυροι ) :
Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα.
Γιατί να μην μπορούν όλοι οι Έλληνες να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν ?
Tο πνευματικό έργο που επιτελείται μετα χρήματα του δημοσίου είναι μόνο δικό σας(?)
Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες δεν έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει(?)
Και εγώ είμαι υπέρ της ελεύθερης διακίνησης της γνώσης.Η πρόταση μου είναι απλά μία πιθανή λύση για το worst-case scenario του κ.Γκρίτζαλη, όχι η ιδανική για εμένα κατεύθυνση.mikem4600 wrote:++++~~Wind~~ wrote:Λάθος. Η γνώση πρέπει να είναι ελεύθερη. Ο καθένας έχει πληρώσει το κάθε καθηγητή σε κάθε δημόσιο πανεπιστήμιο. Το eclass έπρεπε να είναι ανοιχτό, οι διαφάνειες ελεύθερες και τα βίντεο διαθέσιμα για όλους.AnINffected wrote:Παρ'όλα αυτά, θα μπορούσαν να δίνονται credentials για υλικό e-learning μόνο σε όσους δικαιολογημένα δεν μπορούν να προσέλθουν στο Πανεπ. για μία συγκεκριμένη ή για περισσότερες διαλέξεις ή εξετάσεις.
και όπως έχει πει κι ο AmmarkoVAmmarkoV signature wrote:Αγαπητοί homo sapiens ( και όχι δεινόσαυροι ) :
Οι καθηγητές πληρώνονται από το δημόσιο αρα από όλους τους Έλληνες για να κάνουν τα μαθήματα.
Γιατί να μην μπορούν όλοι οι Έλληνες να δουν τα μαθήματα τα οποία πληρώνουν ?
Tο πνευματικό έργο που επιτελείται μετα χρήματα του δημοσίου είναι μόνο δικό σας(?)
Όποιος δεν δίνει πανελλήνιες δεν έχει δικαίωμα στην γνώση που πληρώνει(?)
@Α.Ι.A.I. wrote:Στις ιστοσελίδες του μαθήματος Τεχνητή Νοημοσύνη στο e-class (http://eclass.aueb.gr/courses/INF153/), στον κατάλογο Βίντεο, ανεβάζω από φέτος βίντεο των διαλέξεων. (Η πρόσβαση στα βίντεο είναι ελεύθερη, όπως και στο υπόλοιπο υλικό του μαθήματος.) Χρησιμοποιώ εμπορικά διαθέσιμο λογισμικό, για το οποίο (και για τη σχετική άδεια χρήσης που έχουμε ως Τμήμα) μπορώ να δώσω περισσότερες πληροφορίες σε όσους διδάσκοντες ενδιαφέρονται. Επιτρέπει την εικονοσκόπηση/ηχογράφηση της επιφάνειας εργασίας του υπολογιστή ή συγκεκριμένης περιοχής της, καθώς και τη χρήση βιντεοκάμερας και μικροφώνου.
Έκανα μερικές δοκιμές με μια web camera, αλλά η ποιότητα της εικόνας δεν ήταν αρκετά καλή. Χρειάζεται καλύτερη κάμερα και κάποιος που να την περιστρέφει (καλύτερα πάνω σε τρίποδο) και να εστιάζει στον πίνακα ή στο μέρος του πίνακα όπου γράφει ο διδάσκων (βλ. π.χ. http://academicearth.org/). Η προσέγγιση που υιοθέτησα τελικά, η οποία δεν απαιτεί ιδιαίτερο εξοπλισμό ούτε βοηθό στην αίθουσα, είναι να δίνω βίντεο που περιλαμβάνουν μόνο ό,τι δείχνω στην οθόνη του υπολογιστή και τον ήχο (διδάσκων και ερωτήσεις ακροατηρίου -- χρησιμοποιώ ένα μικρόφωνο τοποθετημένο περίπου στη μέση της αίθουσας). Η προσέγγιση αυτή είναι προφανώς περισσότερο χρήσιμη σε μαθήματα που χρησιμοποιούν εκτενώς διαφάνειες και άλλο υλικό που προβάλλεται μέσω υπολογιστή και λιγότερο χρήσιμη σε μαθήματα που χρησιμοποιούν περισσότερο τον πίνακα.
Υποθέτω ότι οι περισσότεροι διδάσκοντες (τουλάχιστον ισχύει για εμένα) θα θέλουν να δουν το βίντεο πριν το κυκλοφορήσουν, να αφαιρέσουν κάποια τμήματα (π.χ. όπου ακούγεται μόνο φασαρία) κλπ. Η εμπειρία μου είναι ότι αυτό απαιτεί περίπου τόσο χρόνο όσο και η ίδια η διάλεξη συν περίπου 15 λεπτά. Η παραγωγή (από το λογισμικό που χρησιμοποιώ) της τελικής μορφής του βίντεο απαιτεί περίπου άλλη μία ώρα ανά δίωρη διάλεξη. Το χρονικό κόστος για τους διδάσκοντες, επομένως, δεν είναι αμελητέο.
Συμφωνώ σε αυτό αλλά έχω την αίσθηση οτι θα έπρεπε να θεσμοθετηθεί ένας παράλληλος θεσμός με αυτόν του πανεπιστημίου καθαρά για κοινωνικο-πολιτική δράση/εκπαίδευση ή κομματικά ( στην Ελλάδα ) θέματα..redlabel wrote:με εξόφθαλμα εμπορικό-καταναλωτικό-απολίτικο χαρακτήρα. Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε τα ενδεχόμενα αυτά, όσο ακραία κι αν εκτιμηθεί ότι είναι. Προσωπικά δεν τα θεωρώ ακραία, τουλάχιστον σε βάθος χρόνου...
Συνωμοσιολογία, 100% εσφαλμένη και offtopicdexter wrote:δεν είμαστε η εκκλησία(βλέπε ορθοδοξοι, Βατικανό) να έχουμε σπάνια και χαμένα χειρόγραφα σε ιδιωτικές βιβλιοθήκες και να μην τα δίνουμε παραέξω..