
Εδώ κι άλλες photos: http://athens.indymedia.org/front.php3? ... id=1165226
____________________________________________________________________________________
Τα γουρούνία για 800 ευρώ θα ξυλοκοπούσαν και τη μάνα τους.
ετσι αγορι μου πες ταrose wrote:Οι αναρχικοι (κ αριστεροι) αντι να σωπάσουν τουλάχιστον σήμερα που γίνεται η κηδεία 4 νέων ανθρώπων - γιατί ειναι δική τους ευθύνη το τραγικό γεγονός - μας πυροβολουν απο το πρωι με διάφορες στημένες μουρλόγριες - τουλάχιστον για τα ματια του κοσμου κρατηστε την αρχική σας αμηχανία! Δεν μπορει ο πάτος ειναι κοντά....
Χμ, ξαφνικά οι βόμβες μολότοφ και τα μπιτόνια βενζίνη έγιναν "εργαλεία"... Κατ΄επέκταση, μια πυρηνική κεφαλή τι είναι; Εργοστάσιο; Ατελιέ;WoLfeN Ilic wrote:πες μας κιολας οτι πρεπει να καταργηθουν οι πορειες απο αναρχικους και αριστερους επειδη 3 ατομα αγνωστης πολιτικης ταυτοτητας με μονο κοινο χαρακτηριστικο με τους αναρχικους καποια εργαλεια αφαιρεσαν 4 ζωες.
Τα περιστροφα και οι καραμπινες δεν εινα εργαλεια? Η μηπως εσυ ειχες την εντυπωση οτι το 1821 θα τους πεταγαν λουλουδια και χορτα? Ή μηπως το 1940 ο κοσμος επρεπε να πολεμησει πετοντας φασολια? Καθε οπλο ειναι εργαλειο. Γιατι αλλιως η βαριοπουλα που σπανε τζαμαριες και καποιοι αλλοι την κοπανανε σε κεφαλια κοσμου, ειναι δολοφονικο οπλο και την εχεις και εσυ σπιτι σου και το 60% του ελληνικου πληθυσμου.mikem4600 wrote:Χμ, ξαφνικά οι βόμβες μολότοφ έγιναν "εργαλεία"... Κατ΄επέκταση, μια πυρηνική κεφαλή τι είναι; Εργοστάσιο; Ατελιέ;WoLfeN Ilic wrote:πες μας κιολας οτι πρεπει να καταργηθουν οι πορειες απο αναρχικους και αριστερους επειδη 3 ατομα αγνωστης πολιτικης ταυτοτητας με μονο κοινο χαρακτηριστικο με τους αναρχικους καποια εργαλεια αφαιρεσαν 4 ζωες.
αποψη δικια σου εχεις ή εισαι απλα φερεφωνο αλλων bloggers?mikem4600 wrote: Ο δολοφόνος είναι δολοφόνος, ή να το συζητήσουμε;
WoLfeN Ilic wrote:Τα περιστροφα και οι καραμπινες δεν εινα εργαλεια?
Μετά από τόσα posts ακόμα αναρωτιέσαι για την δική μου άποψη;WoLfeN Ilic wrote:αποψη δικια σου εχεις ή εισαι απλα φερεφωνο αλλων bloggers?
Δεν μου απαντησες στην ερωτηση μου ομως. Το 1821 δηλαδη ή το 1940 για να μην παω πιο πισω, κακως ο λαος χρησιμοποιησε τα οπλα?mikem4600 wrote:WoLfeN Ilic wrote:Τα περιστροφα και οι καραμπινες δεν εινα εργαλεια?Κι εδώ έγκειται η διαφορά μας. Εγώ σε αυτά βλέπω όπλα θανάτου, όχι εργαλεία.
Σοβαρα τωρα εχεις καποιο σοβαρο νοητικο προβλημα? Να ξερω αν ειναι να μη συζηταω. Σοβαρα μιλαω δεν αστειευομαιmikem4600 wrote: Ούτε βλέπω το θάνατο ως μέσο, όπως απ' ότι φαίνεται εσύ.
Πραγματικά ανατριχιάζω με το πως αντιμετωπίζεις την κοινωνία. Με την πλήρη ισοπέδωση. Το σύνθημα ποιο είναι; Είτε μαζί μας είτε εναντίων μας; Αρπάξτε τις βαριοπούλες; Σκοτώστε όποιον αντιστέκεται; Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Τι να πω...![]()
Ποια πενια επιχειρηματων αγορι μου? Σου λεω οτι καποιοι αφαιρεσαν 4 ζωες και μου ποσταρεις αρθρο blogger με τιτλο "Ο δολοφόνος είναι δολοφόνος, ή να το συζητήσουμε;" ? Να θεσω επιχειρηματα 1) σε ποιον αφου εσυ δεν μου απαντας απλα παραθετεις αποψεις τριτων 2) σε ποιο θεμα?Στο οτι καποιοι αφαιρεσαν 4 ζωες αρα ειναι δολοφονοι?Το ειπα απο την αρχη ΑΝ διαβαζεις αυτα που γραφω και δεν διαβαζεις απλα απομονωμενες λεξεις.mikem4600 wrote: Μετά από τόσα posts ακόμα αναρωτιέσαι για την δική μου άποψη;Ή απλώς η πενία επιχειρημάτων σε αποτρέπει από το να συζητάς για την ουσία;
Χμ, τι να σου πω. Εκεί έχεις μείνει; Στον 19ο αι. και τον Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ Πόλεμο; Αυτό είναι το μέτρο με το οποίο κρίνεις το σήμερα;WoLfeN Ilic wrote:Δεν μου απαντησες στην ερωτηση μου ομως. Το 1821 δηλαδη ή το 1940 για να μην παω πιο πισω, κακως ο λαος χρησιμοποιησε τα οπλα?
Ψάξε λίγο ακόμα... Μου παρουσιάζεις τα όπλα ως εργαλεία, και άρα ως θεμιτό μέσο κατάκτησης στόχων σε μια κοινωνία πολιτών.WoLfeN Ilic wrote:δεν βρισκω αλλη εξηγηση για τα συμπερασματα που βγαζεις απο αυτα που λεω
1) Δηλαδή αποκλείεται οι απόψεις τρίτων να είναι και δικές μας; Να ξέρω δηλαδή... 2) Στο θέμα που θίγει το άρθρο: ο δολοφόνος είναι δολοφόνος ανεξαρτήτως ιδεολογίας.WoLfeN Ilic wrote:1) σε ποιον αφου εσυ δεν μου απαντας απλα παραθετεις αποψεις τριτων 2) σε ποιο θεμα?Στο οτι καποιοι αφαιρεσαν 4 ζωες αρα ειναι δολοφονοι?Το ειπα απο την αρχη ΑΝ διαβαζεις αυτα που γραφω και δεν διαβαζεις απλα απομονωμενες λεξεις.
οχι αλλα οταν μου πετας ενα επιχειρημα του στυλ "και η πυρηνικη βομβα καλη ειναι" με αντιστοιχα θα σου απαντησωmikem4600 wrote:Χμ, τι να σου πω. Εκεί έχεις μείνει; Στον 19ο αι. και τον Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ Πόλεμο; Αυτό είναι το μέτρο με το οποίο κρίνεις το σήμερα;WoLfeN Ilic wrote:Δεν μου απαντησες στην ερωτηση μου ομως. Το 1821 δηλαδη ή το 1940 για να μην παω πιο πισω, κακως ο λαος χρησιμοποιησε τα οπλα?
Με ειδες πουθενα να λεω οτι τα οπλα ειναι θεμιτα μεσα? Οταν εδωσα το παραδειγμα για το 1821 ειπα οτι ηταν θεμιτο μεσο τα τουφεκια? Οταν εξαντλουνται καθε ειδους μεσα προφανως ζυγιζεις τον στοχο σου και αν αναγκαστεις θα χρησιμοποιησεις και αθεμιτα μεσα. Δηλαδη η ελευθερια του λαου το 1821 ηταν ο στοχος και τα τουφεκια το αθεμιτο μεσο. Οταν ομως φτανεις σε ενα οριο οπου βλεπεις πως τα μονα μεσα που εχουν μεινει για να πετυχεις την ελευθερια σου, ειναι τα αθεμιτα, εσυ δεν θα τα χρησιμοποιησεις? Ξεφευγουμε βεβαια απο το θεμα.mikem4600 wrote:Ψάξε λίγο ακόμα... Μου παρουσιάζεις τα όπλα ως εργαλεία, και άρα ως θεμιτό μέσο κατάκτησης στόχων σε μια κοινωνία πολιτών.WoLfeN Ilic wrote:δεν βρισκω αλλη εξηγηση για τα συμπερασματα που βγαζεις απο αυτα που λεω
Οχι δεν αποκλειεται. Αλλα θεωρω ανουσιο το να καθεσαι να ψαχνεις στο internet για να βρεις αποψεις με τις οποιες συμφωνεις αντι να εκφραζεις ξεκαθαρα τη δικη σου. Ειναι σα να εισαι σε μια συζητηση πολλων ατομων και να περιμενεις συνεχεια να μιλησουν ολοι και στο τελος απλα να λες "συμφωνω με αυτον".mikem4600 wrote:1) Δηλαδή αποκλείεται οι απόψεις τρίτων να είναι και δικές μας;WoLfeN Ilic wrote:1) σε ποιον αφου εσυ δεν μου απαντας απλα παραθετεις αποψεις τριτων 2) σε ποιο θεμα?Στο οτι καποιοι αφαιρεσαν 4 ζωες αρα ειναι δολοφονοι?Το ειπα απο την αρχη ΑΝ διαβαζεις αυτα που γραφω και δεν διαβαζεις απλα απομονωμενες λεξεις.
Γιατι με βαζεις στη διαδικασια να λεω πραγματα που εχω ηδη πει? Εκανα πουθενα διαχωρισμο με βαση πολιτικη ταυτοτητα για να πω αν ειναι καποιος δολοφονος ή οχι? Προφανως δεν παει να ειναι και εξωγηινος, δολοφονος παραμενει. Και αν αναφερεσαι σε αυτο που ειπα στον rose, το ειπα επειδη προσπαθουσε να περασει μια αποψη οτι η αναρχικη και αριστερη ιδεολογια ειναι οι δολοφονοι και οχι τα ατομα που το εκαναν και οτι οποιος ειναι αριστερος ή αναρχικος πρεπει να το βουλωσει.mikem4600 wrote:2) Στο θέμα που θίγει το άρθρο: ο δολοφόνος είναι δολοφόνος ανεξαρτήτου ιδεολογίας.
LoL, μιας και δεν το κατάλαβες η μεταφορά μου αναφερόταν στο μέγεθος, όχι στο χρόνο...WoLfeN Ilic wrote:οχι αλλα οταν μου πετας ενα επιχειρημα του στυλ "και η πυρηνικη βομβα καλη ειναι" με αντιστοιχα θα σου απαντησω
Μισό γιατί το χάνουμε όπου να 'ναι. Όταν παρουσιάζεις τα θανατηφόρα όπλα ως "εργαλεία", εξυπακούεται ότι αυτά τα θεωρείς θεμιτά. Μην τρελαθούμε κιόλας...WoLfeN Ilic wrote:Με ειδες πουθενα να λεω οτι τα οπλα ειναι θεμιτα μεσα?
WoLfeN Ilic wrote:Γιατι εσυ εδω δεν μου λες οτι ο σκοπος αγιαζει τα μεσα αλλα μου λες οτι τα μεσα καθοριζουν το σκοπο.
Δηλαδη επειδη καποιος για παραδειγμα πεταξε μια μολοτοφ και σκοτωσε 4 ανθρωπους, οποιος στο μελλον πεταει μολοτοφ εχει ως στοχο τη δολοφονια.
Κακώς. Αν ψάχνεις και διαβάζεις πράγματα από όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές θα διαμορφώσεις πιο ολοκληρωμένη άποψη.WoLfeN Ilic wrote:Αλλα θεωρω ανουσιο το να καθεσαι να ψαχνεις στο internet για να βρεις αποψεις με τις οποιες συμφωνεις αντι να εκφραζεις ξεκαθαρα τη δικη σου
Σύμφωνοι. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει αλλά οι πράξεις μόνο έχουν τελικά σημασία. Το θέμα είναι ότι πολλοί τυλίγουν τα εγκλήματά τους με ιδεολογικό μανδύα για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.WoLfeN Ilic wrote:Εκανα πουθενα διαχωρισμο με βαση πολιτικη ταυτοτητα για να πω αν ειναι καποιος δολοφονος ή οχι? Προφανως δεν παει να ειναι και εξωγηινος, δολοφονος παραμενει. Και αν αναφερεσαι σε αυτο που ειπα στον rose, το ειπα επειδη προσπαθουσε να περασει μια αποψη οτι η αναρχικη και αριστερη ιδεολογια ειναι οι δολοφονοι και οχι τα ατομα που το εκαναν και οτι οποιος ειναι αριστερος ή αναρχικος πρεπει να το βουλωσει.
Να το θέσω και κάπως διαφορετικά, για ποιό λόγο να μην μπορείς να βγάζεις βίντεο ή να φωτογραφείς τους αστυνομικούς, Ματατζήδες κλπ κλπ? Δεν συλλέγεις δεδομένα από προσωπικές τους στιγμές, συλλέγεις δεδομένα-αποδείξεις ου έργου τους.dexter wrote:stoupeace , ganther++
netharis δεν συμφωνώ..
χθες έγινα μάρτυρας 2 "συλλήψεων" στην κοραή , όπου πιάσανε ένα παιδί βαζοντάς του τρικλοποδιά ενώ πέρναγε!!!
και μετά τον συλλάβανε επειδή είχε ένα μαντήλι στην τσάντα του (το κλασικό το polo) για να μην πεθάνει από τα δακρυγόνα..
μετά μαζεύτηκε κόσμος και έκραζε και ξαναμαζέψανε έναν φοιτητή επειδή τους φώναζε για τον άλλο, τον βάλανε κάτω 3 και τον χτυπάγανε και μετά οι υπόλοιποι είχαν πάει γύρω γύρω και διώχναν τον κόσμο και καλύπτανε ώστε να μην φαίνεται τίποτα από τα βίντεο που τράβαγαν οι περαστικοί..
τωρά εγώ θα φταίω να βλέπω ματατζή και να τον βρίζω?
αν δεν θέλουν να τους βρίζουμε να βγάλουν τα κράνη και ας κάνουν ΜΙΑ μόνο ΜΙΑ καταγγελία για συναδελφό τους και όχι να τους καλύπτουν και να λέμε οτι δεν είναι όλοι τα ίδια, ότι υπάρχουν και αξιόλογοι άνθρωποι..
εχεις παρει ποτε μερος σε πορεια; προφανως και ασκει βια πανω σου χωρις κανενα λογο, το θεωρουν δεδομενο οτι δεν εισαι συνεργασιμος : εδω σε βαρανε πισοπλατα οταν φευγεις (!)rapadder wrote:Καταρχάς να αναφέρω ότι δεν έχω διαβάσει τα προηγούμενα post. Είδα όμως φωτογραφίες με ματωμένους πολίτες να υποστηρίζουν ότι τους χτύπησαν βάναυσα και αναίτια τα ΜΑΤ. Οι φωτογραφίες δείχνουν ματωμένα πρόσωπα με προφανή σημάδια κακοποίησης.
Δεν έχω λόγους να μην τους πιστέψω. Δεν μπορούμε όμως να ξέρουμε τα γεγονότα. Δεν είναι εδώ δικαστήριο και δεν μπορούμε από μια φωτογραφία και μια περιγραφή να δικάσουμε και να καταδικάσουμε. Από τον καναπέ που γράφω το post δεν μπορώ να έχω την συνολική εικόνα.
Αυτό που συνιστώ είναι το πραφανές: Όσοι χτυπήθηκαν από τα ΜΑΤ, ας καταφύγουν στην δικαιοσύνη. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δεν μπορούμε να δικάζουμε με βάση περιγραφές.
Πόσος κόσμος γνωρίζει ότι έχει σκοτωθεί αστυνομικός επειδή μια ηλίθια νοικοκυρά τον εμπόδισε στην προσπάθεια του να συλλάβει έναν κακοποιό (γιατί θεώρησε ότι ο αστυνομικός ήταν αυστηρός μαζί του) και ο συνεργός του τον πυροβόλησε; Ποιός θα αποζημιώσει την οικογένεια του;
Όταν αστυνομικοί κάνουν ελέγχους, δεν μπορεί να βγαίνει η κάθε κυράτσα και να φωνάζει, ουρλιάζει, εμποδίζει, βρίζει! Προφανώς και κάποιοι αστυνομικοί προκλήθηκαν! Έχω συλληφθεί αναίτια και κρατηθεί 4 ώρες σε κρατητήριο. Κανένας δεν ασκεί βία επάνω σου εάν είσαι συνεργάσιμος και δεν κάνεις σαν μανιακός.
Ψιτ να σου πω...σόρρυ που θα το μάθεις από εμένα αλλά..rapadder wrote: Αυτό που συνιστώ είναι το πραφανές: Όσοι χτυπήθηκαν από τα ΜΑΤ, ας καταφύγουν στην δικαιοσύνη. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Δεν μπορούμε να δικάζουμε με βάση περιγραφές.
Stoupeace wrote:Ε συγνωμη τωρα αλλα τι εκανε ο φοιτητης αυτος στην πορεια, καλα να παθει. Επίσης ατιμώρητοι γιατι σύμφωνα με το νόμο δεν έχουν διαπράξει έγκλημα, μένουν και οι μπάτσοι που προφυλάκισαν ένα άτομο 45 μέρες (τελικά) επειδή φόραγε τα ίδια παπούτσια με έναν που έκανε επεισόδια. Ε ας πρόσεχε και αυτός, πράσινα all star
μπερδευεις ενα αποτελεσμα με τον τελικο σκοπο. Μου λες με λιγα λογια οτι το 1821(και επιμενω γιατι διαφωνουμε σε αξιακο θεμα απο οτι φαινεται) με βαση τα μεσα, σκοπος του λαου ηταν να σκοτωσει και οχι να απελευθερωθει.mikem4600 wrote:Τα μέσα προφανώς και καθορίζουν το σκοπό. Αν χρησιμοποιήσεις μέσα θανάτου, ΠΡΟΦΑΝΩΣ το αποτέλεσμα θα είναι θάνατος.
Η βόμβα μολότοφ είναι θανατηφόρο ΟΠΛΟ. ΔΕΝ τη χρησιμοποιείς αν θες να κάνεις καλό σε κάποιον. Αν άνοιγε πυρ ένας αστυνομικός μέσα στο πλήθος στην πορεία εσύ τι λες ότι είναι;
Ξαναδιαβασε τι λεω.mikem4600 wrote:Κακώς. Αν ψάχνεις και διαβάζεις πράγματα από όσο το δυνατόν περισσότερες πηγές θα διαμορφώσεις πιο ολοκληρωμένη άποψη.WoLfeN Ilic wrote:Αλλα θεωρω ανουσιο το να καθεσαι να ψαχνεις στο internet για να βρεις αποψεις με τις οποιες συμφωνεις αντι να εκφραζεις ξεκαθαρα τη δικη σου
Αυτο δε συνεπαγεται οτι μια ιδεολογια ειναι εγκληματικη ουτε δολοφονικη. Ποσο μαλλον πολιτικες πεποιθησεις οπως αυτες του αναρχικου και αριστερου ρευματος που εχουν 15 χιλιαδες διαφορετικες εκφανσεις που πολλες φορες ερχονται σε συγκρουση μεταξυ τους. Τσουβαλιασμα λεγεται αυτοmikem4600 wrote: Σύμφωνοι. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει αλλά οι πράξεις μόνο έχουν τελικά σημασία. Το θέμα είναι ότι πολλοί τυλίγουν τα εγκλήματά τους με ιδεολογικό μανδύα για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Απο οτι φαινεται ξερεις τη μιση ιστορια σε αυτο το θεμα.rapadder wrote: Πόσος κόσμος γνωρίζει ότι έχει σκοτωθεί αστυνομικός επειδή μια ηλίθια νοικοκυρά τον εμπόδισε στην προσπάθεια του να συλλάβει έναν κακοποιό (γιατί θεώρησε ότι ο αστυνομικός ήταν αυστηρός μαζί του) και ο συνεργός του τον πυροβόλησε; Ποιός θα αποζημιώσει την οικογένεια του;
έχω την εντύπωση ότι τελικά ήταν όντως άσχετη που νόμιζε ότι έκαναν έλεγχο σε δικό της. τέλος πάντων οι δέλτα μας έχουν δείξει πολλές φορές τι ΖΩΑ είναι οπότε μπράβο στην κυρία που έστω και άθελα της βοήθησε στο ένας λιγότερος. αύριο μεθαύριο μπορεί να ορμούσε με την μηχανή του στην διαδήλωση και όποιον πάρει ο χάρος.WoLfeN Ilic wrote: Απο οτι φαινεται ξερεις τη μιση ιστορια σε αυτο το θεμα.
Η τυπισα που εμποδισε τον αστυνομικο της ομαδας δελτα -γιατι φανταζομαι αναφερεσαι στο περιστατικο στα πατησια- δεν ηταν ουτε νοικοκυρα ουτε γειτονισα ουτε τυχαια. Ηταν συνεργος των 2 ατομων (αν θυμασαι προσπαθουσαν να συλλαβουν τον 1 αυτη τους απεσπασε την προσοχη και ηρθε ενας αλλος και πυροβολησε εξ επαφης) και συνεληφθη προσφατα σε ληστεια σουπερμαρκετ στη θεσσαλονικη μαζι με τον τυπο που σκοτωσε τον αστυνομικο(ο τυπος νομιζω πεθανε σε συμπλοκη, ο αδερφος του που ειχαν παει τοτε να τον συλλαβουν, συνεληφθη αρκετο καιρο αργοτερα). Με λιγα λογια η τυπισα δεν ηταν μια τυχαια περαστικη νοικοκυρα που πηγε να παρεμποδισει τη συλληψη, ηταν συνεργος των 2 αυτων ατομων.
Μα δεν απέχουν και πολύ από στρατό κατοχής. Ειδικά αν σκεφτείς πως είναι εξοπλισμένοι, πόσο μηχανικά εκτελούν εντολές, πόσο προκλητικοί γίνονται και πόσο βίαια αντιμετωπίζουν το πλήθος. Ο Χρυσοχοϊδης από την άλλη τι θετικά δείγματα έχει δώσει; Τις προληπτικές συλλήψεις ή τις νέες ομάδες κάγκουρων Δέλτα και ΔΙΑΣ; Και τέλος, τι λύση δίνει μια δικαιοσύνη που φυλακίζει ανθρώπους εμπιστευόμενη μόνο μαρτυρίες μπάτσων(βλέπε Παναγιώτη Κετίκη και Μάριο Ζέρβα);rapadder wrote:Γράφετε ότι οι αστυνομικοί είναι ζώα, σκοτώνουν, δεν τιμωρούνται και έτσι δεν έχει νόημα να μιλάμε για προσφυγή στην δικαιοσύνη. Φυσικά και αυτό είναι λάθος!
Καταρχάς, περιγράφετε τους αστυνομικούς σαν τον γερμανικό στρατό κατοχής ή μάλλον σαν φρουρούς σε ναζιστικό στρατόπεδο συγκέντρωσης. Άξεστοι αστυνομικοί υπάρχουν αλλά να μην γράφουμε υπερβολές σε μια προσπάθεια να εξισωθεί η (καταδικαστέα) αστυνομική βία με την (δολοφονική) βία των μπάχαλων.
Ο Χρυσοχοϊδής έχει δεσμευθεί για την παραδειγματική τιμωρία των αστυνομικών που έχουν εμπλακεί σε περιστατικά αναίτιας βίας. Έχει δώσει θετικά δείγματα γραφής. Τι άλλο να κάνει δηλαδή;
Η προσφυγή στην δικαιοσύνη είναι ο μόνος τρόπος να επιλύονται αυτά τα ζητήματα. Δεν μπορούμε να γράφουμε ότι η δικαιοσύνη αθωώνει δολοφόνους και διάφορα τέτοια. Είναι ότι καλύτερο προσφέρει η δημοκρατία μας αυτήν την στιγμή.
Θα συμφωνήσω ότι δεν βλέπω νόημα στο να ζητάνε τα βίντεο οι αστυνομικοί. Είναι τουλάχιστον ύποπτο και δεν ξέρω εάν έχει νομική βάση.