Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
και java 2 έχει γίνει αξιολόγηση αρκετό καιρο ~7 άτομα
Most of you are familiar with the virtues of a programmer. There are three, of course: laziness, impatience, and hubris.
- stoupeace
- Wow! Terabyte level
- Posts: 5372
- Joined: Tue Aug 26, 2008 4:08 pm
- Academic status: High school
- Gender: ♀
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
7??? Moνο τοσοι μείνατε??bikk wrote:και java 2 έχει γίνει αξιολόγηση αρκετό καιρο ~7 άτομα


Η καλύτερη μπάντα όλου του κόσμου: Sonata Antartika
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
Mpomp is building an army army. And I got my head back.
░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ____☻/︻╦╤─
Il███████████████████]. /▌
_◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. . / \
- gasparosoft
- Gbyte level
- Posts: 1920
- Joined: Fri Oct 19, 2007 8:03 pm
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Έχει γίνει στην Αρχιτεκτονική. Βάλε 18 άτομα
- AmmarkoV
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2838
- Joined: Thu Nov 04, 2004 2:55 pm
- Gender: ♂
- Location: Reloaded @ Santa Friday
- Contact:
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Έχει κανείς στοιχεία και για το πόσοι χρωστάνε το μάθημα για να παραβάλλει μαζί ?
- Spoiler: εμφάνιση/απόκρυψη

- Zifnab
- Venus Former Team Member
- Posts: 7581
- Joined: Tue Nov 15, 2005 2:42 am
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Connecticut
- Contact:
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Έγινε και αξιολόγιση στις Τεχνολογίες και Προγραμματισμός Εφαρμογών στον Ιστό πριν 2 βδομάδες.
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Να προσθέσω ότι έγινε αξιολόγηση (με δικό μου ερωτηματολόγιο) για το φροντιστήριο των Αλγορίθμων (διδάσκων Β. Δούρος).
Συμμετείχαν 73 άτομα και μόλις έχω τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα θα τα αναρτήσω online.
Συμμετείχαν 73 άτομα και μόλις έχω τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα θα τα αναρτήσω online.
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Βαγγέλη, ίσως θάταν καλό να υπάρξει κάποια συνεννόηση με το Τμήμα, προκειμένου να επιδιωχθεί κάτι πιο οργανωμένο από μερικές καλοπροαίρετες, αλλά ad hoc, πρωτοβουλίες.vaggelis wrote:Να προσθέσω ότι έγινε αξιολόγηση (με δικό μου ερωτηματολόγιο) για το φροντιστήριο των Αλγορίθμων (διδάσκων Β. Δούρος).
Συμμετείχαν 73 άτομα και μόλις έχω τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα θα τα αναρτήσω online.
Δ. Γκρ.
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Είναι όντως μια ενδιαφέρουσα ιδέα.redlabel wrote:Βαγγέλη, ίσως θάταν καλό να υπάρξει κάποια συνεννόηση με το Τμήμα, προκειμένου να επιδιωχθεί κάτι πιο οργανωμένο από μερικές καλοπροαίρετες, αλλά ad hoc, πρωτοβουλίες.vaggelis wrote:Να προσθέσω ότι έγινε αξιολόγηση (με δικό μου ερωτηματολόγιο) για το φροντιστήριο των Αλγορίθμων (διδάσκων Β. Δούρος).
Συμμετείχαν 73 άτομα και μόλις έχω τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα θα τα αναρτήσω online.
Δ. Γκρ.
Η διαδικασία της αξιολόγησης είναι πολύ σημαντική και όταν αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα (από διδάσκοντες και διδασκόμενους) προκύπτουν πολύτιμα συμπεράσματα. Σε ό,τι με αφορά, είναι πάγια αρχή μου να δίνω ερωτηματολόγια αξιολόγησης σε όσα μαθήματα είμαι TA (και συμμετέχω στην εκπαιδευτική διαδικασία), και το feedback που κατά καιρούς έχω λάβει με έχει βοηθήσει σημαντικά.
-
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2057
- Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Αυτό ξαναπέστο!vaggelis wrote:Η διαδικασία της αξιολόγησης είναι πολύ σημαντική και όταν αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα (από διδάσκοντες και διδασκόμενους) προκύπτουν πολύτιμα συμπεράσματα

Δ. Γκρ.
-
- Kilobyte level
- Posts: 185
- Joined: Mon Jun 05, 2006 1:35 am
- Academic status: 4th year
- Gender: ♂
- Location: Ζωγράφου
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Κρίμα που δεν υπήρχε τέτοια κίνηση όσο ήμουν κι εγώ στο cs.aueb.gr (με μεμονωμένες εξαιρέσεις, όπως πχ Κοντογιάννης)
Εκτός από την αξιολόγηση στο τέλος του εξαμήνου, θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει και feedback κατά τη διάρκεια αυτού. Ας μην ξεχνούμε τον πρωταρχικό λόγο για τον οποίο γίνεται η κίνηση: Η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι φοιτητές πρέπει να μπορούν να μεταδώσουν στο διδάσκοντα τι κάνει καλά και τι όχι, προκειμένου να βελτιωθεί στο υπόλοιπο του εξαμήνου. Προσωπικά φτιάχνω ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο στο surveymonkey.com και δίνω το link στους φοιτητές.
Για να αναφέρω και τι γίνεται εδώ, οι τελικές φόρμες αξιολόγησης δίνονται για κάθε διδάσκοντα ξεχωριστά. Εδώ, την επίβλεψη έχει το πανεπιστήμιο ΚΑΙ το τμήμα. Υπάρχει βραβείο για τον καλύτερο διδάσκοντα (ξεχωριστό για ΤΑ) το οποίο περιλαμβάνει και χρήματα. Ναι, χρειάζεται κίνητρο για να κάνεις τη δουλειά σου καλύτερα από τον δίπλα σου. Ο συναγωνισμός φέρνει καλά αποτελέσματα. Φυσικά, τα κριτήρια δεν είναι τέλεια (αλλά το σύστημα λειτουργεί απίστευτα καλά)! Ο "καλύτερος" είναι αυτός που έχει συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία (υπάρχει κλίμακα αξιολόγησης διαφόρων πτυχών του μαθήματος) αλλά τον τελικό λόγο έχουν οι supervisors του καθενός, οι οποίοι θα διαβάσουν και τις open-end απαντήσεις στις φόρμες αξιολόγησης.
Δε λέω ότι το cs.aueb.gr πρέπει να υιοθετήσει αυτό ακριβώς το σύστημα, αλλά ιδέες μπορούν σίγουρα να αντληθούν από τα παραπάνω. Ό,τι μπορεί το venus να προτείνει, ας το κάνει!
Εκτός από την αξιολόγηση στο τέλος του εξαμήνου, θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει και feedback κατά τη διάρκεια αυτού. Ας μην ξεχνούμε τον πρωταρχικό λόγο για τον οποίο γίνεται η κίνηση: Η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι φοιτητές πρέπει να μπορούν να μεταδώσουν στο διδάσκοντα τι κάνει καλά και τι όχι, προκειμένου να βελτιωθεί στο υπόλοιπο του εξαμήνου. Προσωπικά φτιάχνω ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο στο surveymonkey.com και δίνω το link στους φοιτητές.
Για να αναφέρω και τι γίνεται εδώ, οι τελικές φόρμες αξιολόγησης δίνονται για κάθε διδάσκοντα ξεχωριστά. Εδώ, την επίβλεψη έχει το πανεπιστήμιο ΚΑΙ το τμήμα. Υπάρχει βραβείο για τον καλύτερο διδάσκοντα (ξεχωριστό για ΤΑ) το οποίο περιλαμβάνει και χρήματα. Ναι, χρειάζεται κίνητρο για να κάνεις τη δουλειά σου καλύτερα από τον δίπλα σου. Ο συναγωνισμός φέρνει καλά αποτελέσματα. Φυσικά, τα κριτήρια δεν είναι τέλεια (αλλά το σύστημα λειτουργεί απίστευτα καλά)! Ο "καλύτερος" είναι αυτός που έχει συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία (υπάρχει κλίμακα αξιολόγησης διαφόρων πτυχών του μαθήματος) αλλά τον τελικό λόγο έχουν οι supervisors του καθενός, οι οποίοι θα διαβάσουν και τις open-end απαντήσεις στις φόρμες αξιολόγησης.
Δε λέω ότι το cs.aueb.gr πρέπει να υιοθετήσει αυτό ακριβώς το σύστημα, αλλά ιδέες μπορούν σίγουρα να αντληθούν από τα παραπάνω. Ό,τι μπορεί το venus να προτείνει, ας το κάνει!
Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
@Dog of war: Που είναι το "εδώ" σου; 

- enum21
- Venus Former Team Member
- Posts: 5436
- Joined: Mon Feb 16, 2009 9:06 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Underworld
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Στην κεντρική του aueb αναρτήθηκε εσωτερική αξιολόγηση για όλα τα τμήματα.. εχω πάρει και επισυνάψει μόνο για το τμήμα μας για να δείτε τι γράφει (μη φανταστείτε τίποτα το καινούργιο από αυτά που ήδη ξέρουμε από τον οδηγό σπουδών..) Α! ίσως ότι έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Τμήματος (τα δε παρουσιάζονται με λίγο ηπιούτσικο τρόπο αλλά τέλος πάντων
).
Επίσης έχει και μια περίληψη από την αποτίμηση του ερευνητικού και ακαδημαϊκού έργου του τμήματος που την έγραψε ο Κάβουρας. Ναι,ναι είναι και πρόσφατη.. του 1999 (
) τι είναι 11 χρόνια? 

Επίσης έχει και μια περίληψη από την αποτίμηση του ερευνητικού και ακαδημαϊκού έργου του τμήματος που την έγραψε ο Κάβουρας. Ναι,ναι είναι και πρόσφατη.. του 1999 (


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ultimate_aektzis
- Wow! Terabyte level
- Posts: 6373
- Joined: Tue Nov 13, 2007 10:11 pm
- Gender: ♂
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Το ικανοποιητικη με ποσο στα 10 βαθμολογειται?Ή σκοπιμως δεν λενε ποσο ειναι στα 10? 
Γιατι η γνωμη μου και πολλων αλλων παιδιων που μιλαμε ειναι οτι μαθημα ανω του μετριου(>6,5/10) κανουν πολυ βαρια και με πολλη επιεικια 6-7 καθηγητες.Καποιοι τρωνε φτυσιμο αλλα νομιζουν οτι βρεχει, νομιζω.

Γιατι η γνωμη μου και πολλων αλλων παιδιων που μιλαμε ειναι οτι μαθημα ανω του μετριου(>6,5/10) κανουν πολυ βαρια και με πολλη επιεικια 6-7 καθηγητες.Καποιοι τρωνε φτυσιμο αλλα νομιζουν οτι βρεχει, νομιζω.

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
nikolas17 wrote:Σόρρυ αλλά αυτό το έγγραφολέγεται αξιολόγηση?![]()
αντεξες να το διαβασεις ολοκληρο; εμενα μ φανηκε ψιλοχαζο και το αφησα στη μεση
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Εγώ με τον πρώτο ελεϊνό καθηγητιλίστικο πλατυασμό.chriskin wrote:nikolas17 wrote:Σόρρυ αλλά αυτό το έγγραφολέγεται αξιολόγηση?![]()
αντεξες να το διαβασεις ολοκληρο; εμενα μ φανηκε ψιλοχαζο και το αφησα στη μεση

- Ισοβίτης
- Venus Former Team Member
- Posts: 1262
- Joined: Sat Apr 21, 2007 5:45 pm
- Gender: ♂
- Location: Πίσω από τα σίδερα
- Contact:
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Από πού είναι το συνημμένο pdf; Νομίζω ότι είναι παλιό.enum21 wrote:Στην κεντρική του aueb αναρτήθηκε εσωτερική αξιολόγηση για όλα τα τμήματα.. εχω πάρει και επισυνάψει μόνο για το τμήμα μας για να δείτε τι γράφει (μη φανταστείτε τίποτα το καινούργιο από αυτά που ήδη ξέρουμε από τον οδηγό σπουδών..) Α! ίσως ότι έχει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Τμήματος (τα δε παρουσιάζονται με λίγο ηπιούτσικο τρόπο αλλά τέλος πάντων).
Επίσης έχει και μια περίληψη από την αποτίμηση του ερευνητικού και ακαδημαϊκού έργου του τμήματος που την έγραψε ο Κάβουρας. Ναι,ναι είναι και πρόσφατη.. του 1999 () τι είναι 11 χρόνια?
edit: Τώρα το είδα... Δεν είναι παλιό, είναι από επίσημο έγγραφο στην κεντρική σελίδα του ΟΠΑ

- Ισοβίτης
- Venus Former Team Member
- Posts: 1262
- Joined: Sat Apr 21, 2007 5:45 pm
- Gender: ♂
- Location: Πίσω από τα σίδερα
- Contact:
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Αφού το διάβασα λοιπόν:
1. Να βρεθεί κάποιος που να γνωρίζει στοιχειωδώς ελληνικά (ή κάποιος που να ξέρει να δακτυλογραφεί σωστά). Αυτό το κείμενο δεν είναι valid σε καμία ελληνική διάλεκτο
. Ο αχταρμάς καθαρεύουσας και δημοτικής εντυπωσιάζει μόνο αφελείς.
2. Βαρέθηκα να βλέπω τη λέξη "κονδύλια". Άμα ζητάμε κονδύλια για βιντεοσκόπηση διαλέξεων, είμαστε απλώς σπάταλοι.
3. Νούμερα. Θέλουμε αριθμούς. Ποσοτικά στοιχεία.
4. Η λέξεις "ικανοποιητικός", "αρκετά καλός", κλπ, δεν μου λένε απολύτως τίποτα.
5. Καταλαβαίνω απόλυτα ότι δεν θέλουν να γράψουν αρνητικά στοιχεία γιατί κανένα άλλο Πανεπιστήμιο δεν πρόκειται να το κάνει (άρα, θα φαινόμαστε χειρότεροι). This is marketing...
Συμφωνώ 1000% με τα παρακάτω:
1. Γίνεται νύξη σε επίσημο έγγραφο για συνεργασία Πανεπιστημίου και ιδιωτικού τομέα. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
2. Η ερευνητική δραστηριότητα θα έπρεπε να έχει πολύ μεγαλύτερη αναγνώριση (το αξίζει).
3. Οι υποψήφιοι διδάκτορες πρέπει να πληρώνονται (ώστε να έχουν και κίνητρο να κάνουν σωστά / καλύτερα τη δουλειά τους).
1. Να βρεθεί κάποιος που να γνωρίζει στοιχειωδώς ελληνικά (ή κάποιος που να ξέρει να δακτυλογραφεί σωστά). Αυτό το κείμενο δεν είναι valid σε καμία ελληνική διάλεκτο

2. Βαρέθηκα να βλέπω τη λέξη "κονδύλια". Άμα ζητάμε κονδύλια για βιντεοσκόπηση διαλέξεων, είμαστε απλώς σπάταλοι.
3. Νούμερα. Θέλουμε αριθμούς. Ποσοτικά στοιχεία.
4. Η λέξεις "ικανοποιητικός", "αρκετά καλός", κλπ, δεν μου λένε απολύτως τίποτα.
5. Καταλαβαίνω απόλυτα ότι δεν θέλουν να γράψουν αρνητικά στοιχεία γιατί κανένα άλλο Πανεπιστήμιο δεν πρόκειται να το κάνει (άρα, θα φαινόμαστε χειρότεροι). This is marketing...

Συμφωνώ 1000% με τα παρακάτω:
1. Γίνεται νύξη σε επίσημο έγγραφο για συνεργασία Πανεπιστημίου και ιδιωτικού τομέα. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
2. Η ερευνητική δραστηριότητα θα έπρεπε να έχει πολύ μεγαλύτερη αναγνώριση (το αξίζει).
3. Οι υποψήφιοι διδάκτορες πρέπει να πληρώνονται (ώστε να έχουν και κίνητρο να κάνουν σωστά / καλύτερα τη δουλειά τους).
- lost_noni_dw
- Mbyte level
- Posts: 538
- Joined: Wed Mar 03, 2010 9:29 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Πραγματι πολλη αερολογια εχει αυτη η αξιολογηση δεν λεει κατι συγκεκριμενο κ ουσιωδες.Το πιο τραγικο ειναι το οτι υποστηριζει οτι για το χαμηλο επιπεδο διδασκαλιας φταινε οι χαμηλοι μισθοι που δεν δινουν εναυσμα στον καθηγητη να διδαξει κ οι ανεπαρκεις υποδομες.Ολο δικαιολογιες.Εγω αυτο που εχω δει απο την μικρη μου εμπειρια στη σχολη ειναι οτι αμα θελει ο καθηγητης κ εχει ορεξη και μερακι μια χαρα μαθημα κανει.

Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
++++++++++lost_noni_dw wrote:Εγω αυτο που εχω δει απο την μικρη μου εμπειρια στη σχολη ειναι οτι αμα θελει ο καθηγητης κ εχει ορεξη και μερακι μια χαρα μαθημα κανει.
Ακόμα και πολλοί από τους υποψήφιους διδάκτορες που δεν πληρώνονται κάνουν φοβερή δουλειά!!
Μεράκι να υπάρχει και αγάπη γι' ατό που κάνεις!
-
- Kilobyte level
- Posts: 164
- Joined: Wed Dec 10, 2008 9:17 pm
- Academic status: Professor
- Gender: ♂
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Γεια σας,lost_noni_dw wrote:Πραγματι πολλη αερολογια εχει αυτη η αξιολογηση δεν λεει κατι συγκεκριμενο κ ουσιωδες.Το πιο τραγικο ειναι το οτι υποστηριζει οτι για το χαμηλο επιπεδο διδασκαλιας φταινε οι χαμηλοι μισθοι που δεν δινουν εναυσμα στον καθηγητη να διδαξει κ οι ανεπαρκεις υποδομες.Ολο δικαιολογιες.Εγω αυτο που εχω δει απο την μικρη μου εμπειρια στη σχολη ειναι οτι αμα θελει ο καθηγητης κ εχει ορεξη και μερακι μια χαρα μαθημα κανει.
το μάθημα όντως πολλές φορές δεν γίνεται καλά. Κατά τη γνώμη μου αυτο οφείλετε σε αιτίες που εντάσσονται σε τρεις κατηγορίες:
1) Φοιτητές
==========
Σαϊτες και εν γένει μωρουδίστικη συμπεριφορά στο μάθημα. Μάθημα μετα μουσικής, με ανοχή των φοιτητών. Γιαουρτώματα/τραμπουκισμοί (όπως πρόσφατα στο τροκτικό) και ανοχή σε αυτά, με αποτέλεσμα να μπαίνουν οι καθηγητές σε διαδικασία αποστασιοποίησης. Κάποιες φορές απαξιωτική συμπεριφορά σε καθηγητές.
2) Καθηγητές
===========
Μερικοί "δεν το έχουν". Μερικοί έχουν πάψει να νοιάζονται. Κάποιες φορές απαξιωτική συμπεριφορά σε φοιτητές. Θα έλεγα και άλλα, αλλά θα προτιμούσα να αφήσω εσάς

3) Εξωγενείς
===========
Βασικά ζούμε στην Ελλάδα: Υπάρχει ένας καθηγητής για 250 φοιτητές. Τα αμφιθέατρα είναι χάλια. Οι μισθοί είναι χαμηλοί, με αποτέλεσμα πολλοι να μην δίνουν έμφαση στη διδασκαλία, γιατί πρέπει κάπως να αυξήσουν το εισόδημά τους. Έχουν απαξιωθεί οι σπουδές. Δεν υπάρχει καλή διοικητική υποστήριξη. Δεν υπάρχουν εν γένει υποδομές (ούτε καν μέρος να αφήνω τα φυλλάδια του μαθήματος!). Το κλίμα είναι γενικά νοσηρό.
Οι κατηγορίες αυτές είναι σχετιζόμενες, και ανατροφοδοτούν η μια την άλλη. Γενικώς το πρόβλημα είναι πολύ δύσκολο να λυθεί, γιατί 1) δεν υπάρχουν λεφτά 2) δεν υπάρχει σωστή νοοτροπία.
Σταματάω εδώ για να μην κατηγορηθώ για καθηγητιστικους πλατυασμούς. Πάντως αυτό που θέλω να πω ότι έχουν και οι φοιτητές πολύ μεγάλες ευθύνες. Προσκαλώ όποιον διαφωνεί στην πρώτη διάλεξη των Μαθηματικών Ι, τον Οκτώβρη που μας έρχεται

Σταύρος Τουμπής
-
- Gbyte level
- Posts: 1196
- Joined: Fri Sep 26, 2008 1:28 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Re: Αξιολόγηση Πληροφορικής ΑΣΟΕΕ
Στο 3) να προσθεσω τις κορνες απο εξω, το MykonosSimulator απο κατω, ολα αυτα π σε μενα τουλαχιστον προκαλουν πονοκεφαλο κ καμια φορα μιλαω στο μαθημα αθελα μου 
