Τραγικότητες.Οτιδήποτε μπορείς να κάνεις σε xna μπορείς να το κάνεις στην Java και αρκετά καλύτερα.Απλά στα μάτια ενός beginner η xna φαίνεται πιο εύκολη γιατί σου παρουσιάζει έτοιμο το μοντέλο Start->Initialize->Inform->Draw το οποίο είναι το βασικό στο game developing είτε κάνεις παπάδες με το open-gl είτε παιχνιδάκια σε java.
Προγραμματιστικά η διαφορά τους είναι ότι όσον αφορά την ενημέρωση των events ακολουθούν διαφορετικό μοντέλο : πρακτικά στην java υλοποιείς για κάθε component τον listener που θες ενώ στην xna έχεις μία κεντρική function που μαζεύει τα διάφορα events και κατόπιν εσύ τα στέλνεις προς χειρισμό στα διάφορα αντικείμενα.No big deal.
Τώρα για trivial διαφορές , στην java θα φας ζόρι να κάνεις load and play ήχο , ενώ αντίθετα έχεις μεγάλη ευκολία στο να φορτώνεις και να παίζεις animated gifs.Αντίθετα στην xna το να παίξεις ήχο είναι γελοίο αλλά για να δείξεις animation πρέπει να φορτώσεις gestures και να τα προβάλλεις καρέ καρέ.Πάντως το ότι η xna είναι πιο εύκολη από την Java δεν στέκει ιδιαίτερα , μάλλον είναι θέμα το τι feedback μπορείς να βρεις.Για java gaming το youtube είναι θησαυρός...
stoupeace wrote:
Δεν παίρνω ποσοστά. Εχω δοκιμάσει να φτιάξω το ίδιο παιχνίδι σε java και xna. Ασύγκριτα ευκολότερο και ποιοτικότερο το xna.
Συν το ότι έχει ΠΟΛΛΑ resources για να ξεκινήσεις να κάνεις σωστό game development.
Εχμ.1 frame , 2 panels ένα imageIcon.Υλοποιείς ένα listener για keyboard στο κεντρικό frame για να ενημερώνεις την κίνηση του panel σου.Done.Καμία διαφορά σε κώδικα , απλά ίσως το swing δεν προμοτάτεραι ως το SUPER DUPER WOW εργαλείο για game developing.
