chriskin wrote:τη δουλεια τους την κανουν μια χαρα - για να καταφεραν να σε κανουν να αφησεις φωτοτυπια ταυτοτητας σε μαγαζι χωρις να υπαρχει αναλογη υποχρεωση, μια χαρα την κανουν. η δουλεια τους ειναι να ακολουθησουν τις οδηγιες που τους εδωσαν, οχι να κανουν αυτο που λεει το υπουργειο.
το αμα θα ελεγαν "παρακαλω" παιζεται και απο το ποσο ευγενικα ζητησες πισω το χαρτι σου (ή, αν εσυ ησουν ευγενικος, ο προηγουμενος που δημιουργησε επεισοδιο εκει μεσα γι αυτο το λογο). εχοντας δουλεψει σε αναλογες θεσεις εχω δει αρκετους πελατες που νομιζουν οτι οι υπαλληλοι ειναι κατωτεροι και οτι δεν χρειαζονται την ιδια ευγενεια οπως καθε αλλος ανθρωπος.
Δεν έκανε σωστά τη δουλειά της όταν ξίνισε τα μούτρα της επειδή ζήτησα κάτι που παράνομα κρατάνε. Και αν θεωρήσουμε ότι κάνουν σωστά τη δουλειά τους επειδή έτσι "διατάχθηκαν" τότε δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους οι προϊστάμενοι. Το υπουργείο δίνει οδηγίες για την παραλαβή των πάσο. Αν ζητήσεις παραπάνω στοιχεία χωρίς λόγο είναι, επιεικώς, ύποπτο.
Αν ο προηγούμενος έκανε επεισόδιο, δε θα βγάλει τα νεύρα του πάνω μου ο υπάλληλος. Συγνώμη κιόλας...
Ήμουν ευγενικότατος και ήρεμος. Και δε φαντάζομαι να πήγε κανείς άλλος (ειδικά στο υποκατάστημα της Ραφήνας) να ζητήσει πίσω το αντίγραφο. Μη με περνάς για άτομο που μπαίνω εδώ μέσα και πετάω κατηγορίες απολύτως υποκειμενικές. Θέλω να κάνω σωστά τη δουλειά μου και να μην αφήνω κανέναν (καμία εταιρεία βασικά) να κερδίζει εις βάρος μου. Δεν έχω λόγο να "μαυρίσω" κανέναν υπάλληλο ούτε να θεωρήσω κανέναν κατώτερο... Αν είναι δυνατόν...
@photisd
Ε ναι, αφού ο αριθμός χρειάζεται να δώσεις τα στοιχεία!
