Το άσυλο την σήμερον ημέρα διασφαλίζει επίσης ότι το πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος όπου κάθε ανεγκέφαλος μαστούρης αναρχικός μπορεί να έρθει και να εκδηλώσει την καταστροφική του μανία χωρίς να έχει στο κεφάλι του το φόβο των αρχών...Το άσυλο διασφαλίζει ότι το πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος ελεύθερης έκφρασης ιδεών , ακόμα και ακραίων.Όταν οι ιδέες μπαίνουν σε καλούπια και διαμορφώνονται με σκοπό να εξυπηρετήσουν συγκυρίες τότε οδηγούμαστε στον σκοταδισμό και σε Μεσαιωνικές καταστάσεις.Πέρα από αυτό συμβολικές κινήσεις όπως καταλήψεις εργαστηρίων ,εστιατορίου, του πολιτιστικού στεκιού δεν θα γινόντουσαν αν δεν υπήρχε το άσυλο...3-0
Επίσης η πρόταση του συμβουλείου παιδείας αναφέρει αυτό :
Αναφερόμενο προφανώς στην διαδικασία με την οποία μπορεί να αρθεί προσωρινά το άσυλο.Η παράγραφος 6 του άρθρου 2 του Ν. 1268/1982 αντικαθίσταται ως εξής:
«Το όργανο αυτό είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών του. Οι αποφάσεις θα λαμβάνονται με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων. Ο Πρύτανης μπορεί να παραπέμψει το θέμα στη Σύγκλητο, που συγκαλείται εκτάκτως και αποφασίζει επίσης με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων.»
Το θέμα είναι ότι πολλά άτομα που χρησιμοποιούν την παραπάνω ρητορική δεν αγωνίζονται να διορθώσουν την παιδεία...απλά αντιδρούν στις μεταρυθμίσεις που προωθεί η εκάστωτε κυβέρνηση (όποια και αν είναι αυτή...). Για να διορθώσεις την παιδεία πρέπει να κάνεις τολμηρά βήματα και να την κάνεις να μοιάσει στην παιδεία που απολαμβάνουν οι μαθητές σε άλλες χώρες και που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ λειτουργεί.Αν θεωρείς ότι η δωρεάν παιδεία δεν είναι πραγματικά δψρεάν και δεν λειτουργεί καλά τότε αγωνίζεσε να την διορθώσεις δεν την καταργείς εντελώς 4-0
Να τα δούμε ένα ένα ....Σας καλώ όλους να αναλογιστείτε το πόσο σας πλήτουν τα αντιδραστικά αυτά μέτρα
Κοινώς εξάλειψη του φαινομένου των αιωνίων... γιατί λόγω των νέων μέτρων (αξιολόγηση, επιτροπή εξετάσεων χωρίς την παρουσία του καθηγητή κλπ) δεν θα έχουμε πλέον φαινόμενα καθηγητών που κόβουν απλά και μόνο για να το παίξουν μάγκες. Επίσης θα υπάρξουν προβλέψεις και διατάξεις ειδικές για τους φοιτητές που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές στους σε ν + 1/2*ν χρόνια (εργαζόμενοι, γονείς κλπ κλπ). Ναι...σίγουρα μας πλήττει....(διαγραφή φοιτητών μετά απο 6 χρόνια
Δεν μου φαίνεται ΤΟΣΟ τρομερό και πάλι σε συνδιασμό με τα νέα μέτρα αξιολόγησης (αν και δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό με το παραπάνω μέτρο στην πρόταση...αν υπάρχει σε κάποιο επίσημο έγγραφο θα ήθελα να το δω).απαγόρευση μεταφοράς μαθημάτων από το ένα έτος στο άλλο,
Ανέφερα την άποψή μου για το άσυλο παραπάνω...κατάργηση του ασύλου
Τα υπόλοιπα αύριο γιατί τώρα νυστάζω...