PASCAL wrote:Το θέμα είναι για κάθε μάθημα να έχουμε ένα σύγγραμμα "οδηγό"
Οδηγός για κάθε μάθημα είναι οι παραδόσεις, οι σημειώσεις και οι διαφάνειες. Ξέρω, δεν είναι παντού διαθέσιμα αλλά στο 99% των μαθημάτων είναι. Και πάλι όμως, η λίστα με τα προτεινόμενα βιβλία δε θα περιέχει άσχετα με το θέμα συγγράμματα, υποθέτω ότι το καθένα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν οδηγός, από τη στιγμή που καλύπτουν την ίδια ύλη.
Ας σκεφτούμε και το γεγονός ότι ούτως ή άλλως βιβλία παίρνουμε όταν έχουμε σχεδόν τελειώσει την ύλη, όταν πλέον έχουμε παραδόσει 10 εργασίες. Αυτό σημαίνει ότι πλέον είμαστε σε θέση να διαλέξουμε μόνοι μας το βιβλίο (αν όχι τότε πολύ απλά δεν έχουμε ενδιαφερθεί καθόλου για το μάθημα και την ύλη του - δεν πρέπει να μας απασχολεί η περίπτωση αυτή).
Άρα, δεν είναι προφανώς προτιμότερο να παίρνει κανείς το βιβλίο "οδηγό" που του ταιριάζει;
Το πρόβλημα εξοπλισμού των βιβλιοθηκών δεν είναι καινούριο... αν και η δική μας είναι αρκετά καλή! Αυτή τη στιγμή έτσι κι αλλιώς η βιβλιοθήκη είναι απαραίτητη στον κάθε φοιτητή - γεγονός που αποδεικνύει ότι τα συγγράμματα που παίρνουμε είναι ανεπαρκή σε πολλές (αλλά όχι όλες τις) περιπτώσεις. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι και να μη βελτιωθούν οι βιβλιοθήκες, πάλι είναι καλό να μπορείς να διαλέξεις το βιβλίο σου.