Βάσεις 2006

Συζητήσεις σχετικές με την λειτουργία του Πανεπιστημίου και του Τμήματος, νέα, αποφάσεις συγκλήτου, αποφάσεις συνελεύσεων πληροφορικής. Γενικότερα ό,τι έχει σχέση με τον Πανεπιστημιακό χώρο.
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Βάσεις 2006

Post by rapadder » Thu Aug 24, 2006 3:44 pm

Έριξα μια πρόχειρη ματιά στις βάσεις εισαγωγής και είδα ότι το τμήμα μας συνεχίζει την πορεία της κατακρύλας, πίσω απο το Πανεπιστήμιο Αθηνών (αν και μείωσε ελάχιστα την διαφορά). Εντύπωση μου κάνει ότι το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας πηγαίνει για συνεχόμενη χρονιά πολύ καλά. Αναρωτιέμαι αν τους έχουν μιλήσει καθόλου για προοπτικές ή όλοι ψαρώνουν νομίζοντας ότι θα γίνουν ΙΤ-Μanager...
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Thu Aug 24, 2006 5:00 pm

Ρε Σταμάτη γιατί τρελένεσαι με το πόσο είναι η βάση... Είμασταν και είμαστε στην ίδια θέση προτίμησεις και περναέι ας πούμε το δεύτερο ή το τρίτο 5% των μαθητών. Αυτό το 5% τη μία χρονιά έχει 19 την άλλη 16 αλλά συνεχίζει να είναι το τρίτο 5%... Τώρα τι κάνουμε αν τα παιδιά θεωρούν το Καποδιστριακό καλύτερο. Το θέμα και το μόνο θέμα για μένα είναι να μπαίνουν τα παιδιά συνειδητά και να είναι ο αριθμός τους λογικός έτσι ώστε να γίνει δουλειά.
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Thu Aug 24, 2006 5:14 pm

PaP wrote: να μπαίνουν τα παιδιά συνειδητά
+++++
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Thu Aug 24, 2006 5:14 pm

κατω απο τα 17.000 μορια επεσε!
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Thu Aug 24, 2006 7:21 pm

ρε παιδιά...κι εγώ όταν μπήκα με δέσμες 16 ήταν η βάση. Είναι λογικό να πέφτουν σιγά σιγά οι βάσεις, καθώς ειδικά όταν μπήκατε εσείς (2001-2002) οι βαθμολογίες ήταν ολίγον τι υπερβολικές και αφύσικες.

Θα συμφωνήσω με τον pap για το θέμα της συνειδητής επιλογής.
User avatar
Fairy
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1733
Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Mairyland Park

Post by Fairy » Thu Aug 24, 2006 7:34 pm

Μην ξεχνάτε πως από φέτος άλλαξε και το σύστημα. Τα παιδιά δίνουν έξι μαθήματα κι ο βαθμός της Β' Λυκείου δε μετράει! Οπότε η σύγκριση δεν είναι 100% εφικτή...

Όσο για το Καποδιστριακό πιστεύετε πως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που προτιμάται περισσότερο από εμάς; Αντί για οικονομικά, δεν γνωρίζω, τι κάνουν φυσικοχημεία, ηλεκτρολογία και τέτοια;

Δεν ξέρω πάντα τα οικονομικά μου φαίνονταν καλύτερος συνδιασμός, εκτός κι αν θες να ασχοληθείς με hardware, ρομποτική και τέτοια...

Προσωπικά δεν νομίζω πως η μία σχολή είναι καλύτερη από την άλλη. Σε αυτό που βγάζω το καπέλο στην ΑΣΟΕΕ είναι η οργάνωση (πάντα συγκριτικά με άλλες σχολές...)
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
User avatar
Einherjar
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 3751
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:42 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Washington DC, USA
Contact:

Post by Einherjar » Thu Aug 24, 2006 8:12 pm

Το κλειδί στο συγκεκριμένο τμήμα είναι ο όρος & Τηλεπικοινωνίες κάτι που τραβάει πολύ στις μέρες μας. Για χρόνια η σχολή μας ήταν πάνω από αυτήν. Μόλις μπήκε ο όρος αυτός στον τίτλο, η βάση της μας πέρασε. Είναι θέμα marketing
[Better to understand a little than to misunderstand a lot]
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Thu Aug 24, 2006 10:38 pm

Τραγικό πάντως να πέσει κάτω από 17.000 μόρια...

Όσο για την πληροφορική του ΕΚΠΑ νομίζω ότι είναι πιο κοντά στην επιστήμη της Πληροφορικής επειδή κάνουν και hardware σε αντίθεση με εμάς που κάνουμε ...οικονομικά. (Βέβαια σε κάποια σημεία ξεφεύγουν κι αυτοί βλ. "Νεώτερη Βαλκανική Ιστορία" Α' Εξάμηνο αν θυμάμαι καλά)

Πάντως από θέμα οργάνωσης το παραδέχονται όλοι: η ΑΣΟΕΕ σκίζει!
nancyk
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 376
Joined: Mon Feb 20, 2006 11:48 am
Academic status: MSc

Post by nancyk » Fri Aug 25, 2006 1:02 am

Όντως η σχολή μας φέτος έπεσε στο 16.944,όπως έπεσαν και όλες οι πληροφορικές άλλωστε ,καθώς και η πληροφορική του Καποδιστρικού που τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον(εκτός από πέρισυ) ήταν σταθερά πάνω από 18.000!Παρόλα αυτά σχολές όπως τα παιδαγωγικά που αν μη τι άλλο το επίπεδο τους είναι χαμηλότερο της ΑΣΟΕΕ συνεχώς ανεβαίνουν...
Erevodifwntas
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1098
Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
Contact:

Post by Erevodifwntas » Fri Aug 25, 2006 1:11 am

Δεν είναι θέμα επιπέδου... μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια... προσωπικά δε με νοιάζει αν η βάση πέσει και στο 10. Αν τα παιδιά που μπαίνουν αγαπούν την πληροφορική χίλιες φορές από τους αποτυχημένους ιατρούς (όσους δεν κατάφεραν να περάσουν ιατρική και το φέρουν μια ζωή)
Go To Statement Considered Harmful (Τιτλος δημοσίευσης του Edsger Dijkstra).

my personal site
The Punisher
Venus Former Team Member
Posts: 7561
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Boston, MA

Post by The Punisher » Fri Aug 25, 2006 1:30 am

Βρε παιδιά ... γιατί όμως τέτοια πτώση στις Πληροφορικές? Οι μαθητές αρχίζουν να μην δείχνουν αγάπη για την επιστήμη αυτή?
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Fri Aug 25, 2006 1:43 am

Το καποδιστριακο είναι κακέκτυπο της σχολής του ΕΜΠ στο θέμα τηλεπικοινωνίες.Τώρα για τις υπολοιπες κατευθύνσεις η λέξη "μαυσωλείο γερόντων " αντικατοπτρίζει την κατάσταση που επικρατεί.Αν κρατάει κάτι ζωντανή την σχολή αυτή είναι το υψηλό επίπεδο των φοιτητών της.

Δείτε τις βάσεις με 10%.Η σχολή κινηματογράφει 19.4 πάνω από ιατρική!!! Και το τει Οινολογίας 18.5!!!!!

Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Fri Aug 25, 2006 1:49 am

ailouros wrote:Το καποδιστριακο είναι κακέκτυπο της σχολής του ΕΜΠ στο θέμα τηλεπικοινωνίες.Τώρα για τις υπολοιπες κατευθύνσεις η λέξη "μαυσωλείο γερόντων " αντικατοπτρίζει την κατάσταση που επικρατεί.Αν κρατάει κάτι ζωντανή την σχολή αυτή είναι το υψηλό επίπεδο των φοιτητών της.

Δείτε τις βάσεις με 10%.Η σχολή κινηματογράφει 19.4 πάνω από ιατρική!!! Και το τει Οινολογίας 18.5!!!!!

Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Το αυτο...

Πολλοι, μπηκαμε με την προοπτικη να γινουμε καθηγητες... :cry: :roll:
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Fri Aug 25, 2006 2:22 am

ailouros wrote: Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Γενικότερα ,το ρεύμα τις εποχής σχετικά με της επαγγελματική αποκατάσταση επηρεάζει πάρα πολύ υποψηφίους.

Πριν 4-5 ,αν θυμάμαι καλά,που έγινε μεγάλο ποσοστό της αποκρυπτογράφισης του DNA ,το Βιολογικό είχε φτάσει στο 18.5 !
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Aug 25, 2006 9:47 am

PaP wrote:Ρε Σταμάτη γιατί τρελένεσαι με το πόσο είναι η βάση... Είμασταν και είμαστε στην ίδια θέση προτίμησης και περναέι ας πούμε το δεύτερο ή το τρίτο 5% των μαθητών. Αυτό το 5% τη μία χρονιά έχει 19 την άλλη 16 αλλά συνεχίζει να είναι το τρίτο 5%...
Εντάξει, σε αυτό έχεις δίκιο. Απλά πιστεύω ότι με βάση τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης η σχολή μας θα έπρεπε να είναι υψηλότερα σε σχέση με άλλες.
Erevodifwntas wrote:Δεν είναι θέμα επιπέδου... μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια... προσωπικά δε με νοιάζει αν η βάση πέσει και στο 10. Αν τα παιδιά που μπαίνουν αγαπούν την πληροφορική χίλιες φορές από τους αποτυχημένους ιατρούς (όσους δεν κατάφεραν να περάσουν ιατρική και το φέρουν μια ζωή)
Δεν συμφωνώ με αυτό. Η πληροφορική δεν είναι απλά να μάθεις να γράφεις 5 γραμμές κώδικα. Είναι επιστήμη και έχει και αρκετά (δύσκολα) μαθήματα που απαιτούν υψηλό επίπεδο γνώσης και (διανοητικής) ικανότητας για να διδαχθούν σωστά. Για πήγαινε να διδάξεις ειδικά θέματα αλγορίθμων σε μαθητές του 10.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
nefeli
byte level
byte level
Posts: 65
Joined: Tue May 31, 2005 6:44 pm

Post by nefeli » Fri Aug 25, 2006 11:44 am

Απλά μια παρατήρηση: Φέτος έπεσαν υπερβολικά δύσκολα θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης (αυτά που έγραψα εγώ ήταν γελοία μπροστά στα φετινά), που είναι και βαρύτητας για τις πληροφορικές και σίγουρα επηρρέασε τους βαθμούς (υπήρχε πολύ μεγάλο ποσοστό αποτυχίας στο συγκεκριμένο μάθημα), ενώ τα θέματα στο αντίστοιχο μάθημα βαρύτητας του 5ου πεδίο ήταν νορμάλ, όπως νομίζω πως έγινε και στα μαθήματα βαρύτητας των άλλων πεδίων, γι'αυτό και η πτώση αυτή είναι εν μέρει "τεχνητή". Οπότε μην τρελαίνεστε! ;)
"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away"
Babedacus
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 299
Joined: Mon Nov 21, 2005 1:05 pm

Post by Babedacus » Fri Aug 25, 2006 12:08 pm

Erevodifwntas++

Τα μόρια που συγκεντρώνει ένας υποψήφιος είναι άσχετα της προσφοράς που μπορεί να έχει σε ένα κλάδο,και άσχετα της διανοητικής του ικανότητας.Ξέρω μαθητές του 10 που γράψανε 20 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών του λυκείου,και πέσανε στο 10 από πράγματα άσχετα (Έκθεση,Ιστορία,ΑΟΔ :evil: ).Δυστυχώς ο τρόπος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια ήταν και είναι εκτός πραγματικότητας.Δηλαδή όταν πάει ο γιατρός να κάνει την εγχείριση θα τον νοιάζει το "ιταμό ιταλικό τελεσίγραφο",ή η "αόρατη διοικητική λειτουργία";Εγώ θα προτιμήσω να περάσει στη σχολή αυτή κάποιος που να του αρέσει η επιστήμη και να τα καταφέρνει,παρά ένας ο οποίος απλώς διάβασε τα πάντα.Ταπεινή μου γνώμη.
User avatar
xrokos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1072
Joined: Fri Nov 04, 2005 12:59 pm

Post by xrokos » Fri Aug 25, 2006 12:22 pm

Κοίτα θα διαφωνήσω λίγο όπως το έθεσες.Ένας επιστήμονας οφείλει να έχει μια γενική παιδεία γιατί έτσι μόνο θα μπορέσει να είναι επιστήμονας και όχι κάποιος με ξερές γνώσεις στο πεδίο του.Σίγουρα το σύστημα εισαγωγής είναι απαράδεκτο, πιστεύω πως τα ίδια τα πανεπιστήμια πρέπει να διαλέγουν τους φοιτητές τους.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
User avatar
rapadder
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1897
Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by rapadder » Fri Aug 25, 2006 12:36 pm

[off-topic]
Το μόνο "αξιοκρατικό" σύστημα σε αυτή τη χώρα είναι οι Εισαγωγικές εξετάσεις. Αν τα Πανεπιστήμια επιλέγουν τους φοιτητές τους θα γίνει κόλαση αυθαιρεσιών και νεποστισμού (δες μετεγγραφές).
[/off-topic]

Οι μαθητές πρέπει να μάθουν και για το "ιταμό ιταλικό τελεσίγραφο" για να αποκτήσουν σφαιρική παιδεία, διαφορετικά το Λύκειο θα καταντήσει (περισσότερο ακόμα) εξεταστικό κέντρο για το Πανεπιστήμιο. Εξάλλου κάποια στιγμή πολλές "άχρηστες" γνώσεις μπορεί να φανούν χρήσιμες.
Babedacus wrote:Τα μόρια που συγκεντρώνει ένας υποψήφιος είναι άσχετα της προσφοράς που μπορεί να έχει σε ένα κλάδο και άσχετα της διανοητικής του ικανότητας.
Αν κάνουμε αυτήν την παραδοχή τότε με τι κριτήρια θα εισάγεται κάποιος σε μια σχολή; Άν δεν υπάρχει ένα γραπτό να αποτυπώνει τις γνώσεις του, τότε πάνε στράφι οι ικανότητες του. Συμφωνώ στο ότι οι Εισαγωγικές εξετάσεις δεν είναι test νοημοσύνης αλλά test γνώσεων και ότι πολλά νέα και ικανά παιδιά αξίζουν πολλά περισσότερα από αυτά που εμφανίζουν οι γραπτές βαθμολογίες. Απλά πρέπει να υπάρχει και ένα κριτήριο για να παρακολουθήσει κάποιος τα μαθήματα μιας σχολής.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
User avatar
PaP
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
Academic status: Alumnus/a
Location: San Francisco
Contact:

Post by PaP » Fri Aug 25, 2006 12:58 pm

rapadder wrote:
PaP wrote: Δεν συμφωνώ με αυτό. Η πληροφορική δεν είναι απλά να μάθεις να γράφεις 5 γραμμές κώδικα.
Με Ruby On Rails είναι αρκετές :)
User avatar
AnINffected
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1935
Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
Location: There and Back Again

Post by AnINffected » Fri Aug 25, 2006 1:09 pm

Και εγώ στενοχωρήθηκα πολύ με τις βάσεις...
Μακάρι να έχει να κάνει μόνο με τα θέματα των εξετάσεων και να μην είναι λόγω μειωμένης ζήτησης.

Και συμφωνώ στο ότι ούτως ή αλλιώς λίγοι είναι αυτοί που αγαπούν πραγματικά το αντικείμενο, προς το παρόν τουλάχιστον... Οι περισσότεροι είτε θέλουν άλλα τμήματα και συμβιβάζονται με αυτά, είτε δεν ξέρουν τι θέλουν και μπαίνουν για την επαγγελματική αποκατάσταση.

Πάντως δε νομίζετε ότί μόνιμα καλλιεργείται κλίμα βαθμοθηρίας;Όλο για μόρια ακούμε.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace


Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!! :-( :-(
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Fri Aug 25, 2006 1:18 pm

Θα συμφωνησω για το θεμα μαρκετινγκ, αφου πχ καθε χρονια δειχνουν τον πρωτο απο ημμυ δετ ιατρικη κ μαθηματικο λες κ οι αλλοι δεν ιδρωσαν. Απο εκει κ περα ειναι κ η νοοτροπια αν δεν πιασω ιατρικη θα παω πολυτεχνειο (λες κ εχουν καμμια σχεση). Αν εβαζαν εν ειδικο μαθημα αλγο. οπως αυτο που υπαρχει θα γινοταν ενα ξεκαθαρισμα στους εισακτεους.
Image
Post Reply

Return to “Τμήμα - Πανεπιστήμιο”