Βάσεις 2006
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Βάσεις 2006
Έριξα μια πρόχειρη ματιά στις βάσεις εισαγωγής και είδα ότι το τμήμα μας συνεχίζει την πορεία της κατακρύλας, πίσω απο το Πανεπιστήμιο Αθηνών (αν και μείωσε ελάχιστα την διαφορά). Εντύπωση μου κάνει ότι το τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας πηγαίνει για συνεχόμενη χρονιά πολύ καλά. Αναρωτιέμαι αν τους έχουν μιλήσει καθόλου για προοπτικές ή όλοι ψαρώνουν νομίζοντας ότι θα γίνουν ΙΤ-Μanager...
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- PaP
- Venus Project Founder
- Posts: 1077
- Joined: Wed Apr 21, 2004 12:06 am
- Academic status: Alumnus/a
- Location: San Francisco
- Contact:
Ρε Σταμάτη γιατί τρελένεσαι με το πόσο είναι η βάση... Είμασταν και είμαστε στην ίδια θέση προτίμησεις και περναέι ας πούμε το δεύτερο ή το τρίτο 5% των μαθητών. Αυτό το 5% τη μία χρονιά έχει 19 την άλλη 16 αλλά συνεχίζει να είναι το τρίτο 5%... Τώρα τι κάνουμε αν τα παιδιά θεωρούν το Καποδιστριακό καλύτερο. Το θέμα και το μόνο θέμα για μένα είναι να μπαίνουν τα παιδιά συνειδητά και να είναι ο αριθμός τους λογικός έτσι ώστε να γίνει δουλειά.
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Μην ξεχνάτε πως από φέτος άλλαξε και το σύστημα. Τα παιδιά δίνουν έξι μαθήματα κι ο βαθμός της Β' Λυκείου δε μετράει! Οπότε η σύγκριση δεν είναι 100% εφικτή...
Όσο για το Καποδιστριακό πιστεύετε πως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που προτιμάται περισσότερο από εμάς; Αντί για οικονομικά, δεν γνωρίζω, τι κάνουν φυσικοχημεία, ηλεκτρολογία και τέτοια;
Δεν ξέρω πάντα τα οικονομικά μου φαίνονταν καλύτερος συνδιασμός, εκτός κι αν θες να ασχοληθείς με hardware, ρομποτική και τέτοια...
Προσωπικά δεν νομίζω πως η μία σχολή είναι καλύτερη από την άλλη. Σε αυτό που βγάζω το καπέλο στην ΑΣΟΕΕ είναι η οργάνωση (πάντα συγκριτικά με άλλες σχολές...)
Όσο για το Καποδιστριακό πιστεύετε πως υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που προτιμάται περισσότερο από εμάς; Αντί για οικονομικά, δεν γνωρίζω, τι κάνουν φυσικοχημεία, ηλεκτρολογία και τέτοια;
Δεν ξέρω πάντα τα οικονομικά μου φαίνονταν καλύτερος συνδιασμός, εκτός κι αν θες να ασχοληθείς με hardware, ρομποτική και τέτοια...
Προσωπικά δεν νομίζω πως η μία σχολή είναι καλύτερη από την άλλη. Σε αυτό που βγάζω το καπέλο στην ΑΣΟΕΕ είναι η οργάνωση (πάντα συγκριτικά με άλλες σχολές...)
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
- PASCAL
- Wow! Terabyte level
- Posts: 3587
- Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Τραγικό πάντως να πέσει κάτω από 17.000 μόρια...
Όσο για την πληροφορική του ΕΚΠΑ νομίζω ότι είναι πιο κοντά στην επιστήμη της Πληροφορικής επειδή κάνουν και hardware σε αντίθεση με εμάς που κάνουμε ...οικονομικά. (Βέβαια σε κάποια σημεία ξεφεύγουν κι αυτοί βλ. "Νεώτερη Βαλκανική Ιστορία" Α' Εξάμηνο αν θυμάμαι καλά)
Πάντως από θέμα οργάνωσης το παραδέχονται όλοι: η ΑΣΟΕΕ σκίζει!
Όσο για την πληροφορική του ΕΚΠΑ νομίζω ότι είναι πιο κοντά στην επιστήμη της Πληροφορικής επειδή κάνουν και hardware σε αντίθεση με εμάς που κάνουμε ...οικονομικά. (Βέβαια σε κάποια σημεία ξεφεύγουν κι αυτοί βλ. "Νεώτερη Βαλκανική Ιστορία" Α' Εξάμηνο αν θυμάμαι καλά)
Πάντως από θέμα οργάνωσης το παραδέχονται όλοι: η ΑΣΟΕΕ σκίζει!
Όντως η σχολή μας φέτος έπεσε στο 16.944,όπως έπεσαν και όλες οι πληροφορικές άλλωστε ,καθώς και η πληροφορική του Καποδιστρικού που τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον(εκτός από πέρισυ) ήταν σταθερά πάνω από 18.000!Παρόλα αυτά σχολές όπως τα παιδαγωγικά που αν μη τι άλλο το επίπεδο τους είναι χαμηλότερο της ΑΣΟΕΕ συνεχώς ανεβαίνουν...
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
-
- Venus Former Team Member
- Posts: 7561
- Joined: Thu Oct 27, 2005 1:43 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: Boston, MA
- ailouros
- Gbyte level
- Posts: 1041
- Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Contact:
Το καποδιστριακο είναι κακέκτυπο της σχολής του ΕΜΠ στο θέμα τηλεπικοινωνίες.Τώρα για τις υπολοιπες κατευθύνσεις η λέξη "μαυσωλείο γερόντων " αντικατοπτρίζει την κατάσταση που επικρατεί.Αν κρατάει κάτι ζωντανή την σχολή αυτή είναι το υψηλό επίπεδο των φοιτητών της.
Δείτε τις βάσεις με 10%.Η σχολή κινηματογράφει 19.4 πάνω από ιατρική!!! Και το τει Οινολογίας 18.5!!!!!
Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Δείτε τις βάσεις με 10%.Η σχολή κινηματογράφει 19.4 πάνω από ιατρική!!! Και το τει Οινολογίας 18.5!!!!!
Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Το αυτο...ailouros wrote:Το καποδιστριακο είναι κακέκτυπο της σχολής του ΕΜΠ στο θέμα τηλεπικοινωνίες.Τώρα για τις υπολοιπες κατευθύνσεις η λέξη "μαυσωλείο γερόντων " αντικατοπτρίζει την κατάσταση που επικρατεί.Αν κρατάει κάτι ζωντανή την σχολή αυτή είναι το υψηλό επίπεδο των φοιτητών της.
Δείτε τις βάσεις με 10%.Η σχολή κινηματογράφει 19.4 πάνω από ιατρική!!! Και το τει Οινολογίας 18.5!!!!!
Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Πολλοι, μπηκαμε με την προοπτικη να γινουμε καθηγητες...


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.ailouros wrote: Όσο για την επιστήμη της Πληροφορικής μην νομίζεται ότι η πόρτα που τρώμε από τον ΑΣΕΠ και ο υπερκορεσμός περνάει απαρατήρητος..Δεν νομίζω ότι ποτέ αγαπήθηκε αυτή η επιστήμη από τους μαθητές.Οι λέξεις "περιζήτητος στην αγορά εργασίας" και " καλές επαγγελματικές προοπτικές" τους κάναν να πέφτουν σαν τα κοράκια.
Γενικότερα ,το ρεύμα τις εποχής σχετικά με της επαγγελματική αποκατάσταση επηρεάζει πάρα πολύ υποψηφίους.
Πριν 4-5 ,αν θυμάμαι καλά,που έγινε μεγάλο ποσοστό της αποκρυπτογράφισης του DNA ,το Βιολογικό είχε φτάσει στο 18.5 !
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
Εντάξει, σε αυτό έχεις δίκιο. Απλά πιστεύω ότι με βάση τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης η σχολή μας θα έπρεπε να είναι υψηλότερα σε σχέση με άλλες.PaP wrote:Ρε Σταμάτη γιατί τρελένεσαι με το πόσο είναι η βάση... Είμασταν και είμαστε στην ίδια θέση προτίμησης και περναέι ας πούμε το δεύτερο ή το τρίτο 5% των μαθητών. Αυτό το 5% τη μία χρονιά έχει 19 την άλλη 16 αλλά συνεχίζει να είναι το τρίτο 5%...
Δεν συμφωνώ με αυτό. Η πληροφορική δεν είναι απλά να μάθεις να γράφεις 5 γραμμές κώδικα. Είναι επιστήμη και έχει και αρκετά (δύσκολα) μαθήματα που απαιτούν υψηλό επίπεδο γνώσης και (διανοητικής) ικανότητας για να διδαχθούν σωστά. Για πήγαινε να διδάξεις ειδικά θέματα αλγορίθμων σε μαθητές του 10.Erevodifwntas wrote:Δεν είναι θέμα επιπέδου... μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια... προσωπικά δε με νοιάζει αν η βάση πέσει και στο 10. Αν τα παιδιά που μπαίνουν αγαπούν την πληροφορική χίλιες φορές από τους αποτυχημένους ιατρούς (όσους δεν κατάφεραν να περάσουν ιατρική και το φέρουν μια ζωή)
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
Απλά μια παρατήρηση: Φέτος έπεσαν υπερβολικά δύσκολα θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης (αυτά που έγραψα εγώ ήταν γελοία μπροστά στα φετινά), που είναι και βαρύτητας για τις πληροφορικές και σίγουρα επηρρέασε τους βαθμούς (υπήρχε πολύ μεγάλο ποσοστό αποτυχίας στο συγκεκριμένο μάθημα), ενώ τα θέματα στο αντίστοιχο μάθημα βαρύτητας του 5ου πεδίο ήταν νορμάλ, όπως νομίζω πως έγινε και στα μαθήματα βαρύτητας των άλλων πεδίων, γι'αυτό και η πτώση αυτή είναι εν μέρει "τεχνητή". Οπότε μην τρελαίνεστε! 

"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away"
Erevodifwntas++
Τα μόρια που συγκεντρώνει ένας υποψήφιος είναι άσχετα της προσφοράς που μπορεί να έχει σε ένα κλάδο,και άσχετα της διανοητικής του ικανότητας.Ξέρω μαθητές του 10 που γράψανε 20 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών του λυκείου,και πέσανε στο 10 από πράγματα άσχετα (Έκθεση,Ιστορία,ΑΟΔ
).Δυστυχώς ο τρόπος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια ήταν και είναι εκτός πραγματικότητας.Δηλαδή όταν πάει ο γιατρός να κάνει την εγχείριση θα τον νοιάζει το "ιταμό ιταλικό τελεσίγραφο",ή η "αόρατη διοικητική λειτουργία";Εγώ θα προτιμήσω να περάσει στη σχολή αυτή κάποιος που να του αρέσει η επιστήμη και να τα καταφέρνει,παρά ένας ο οποίος απλώς διάβασε τα πάντα.Ταπεινή μου γνώμη.
Τα μόρια που συγκεντρώνει ένας υποψήφιος είναι άσχετα της προσφοράς που μπορεί να έχει σε ένα κλάδο,και άσχετα της διανοητικής του ικανότητας.Ξέρω μαθητές του 10 που γράψανε 20 στην Ανάπτυξη Εφαρμογών του λυκείου,και πέσανε στο 10 από πράγματα άσχετα (Έκθεση,Ιστορία,ΑΟΔ

Κοίτα θα διαφωνήσω λίγο όπως το έθεσες.Ένας επιστήμονας οφείλει να έχει μια γενική παιδεία γιατί έτσι μόνο θα μπορέσει να είναι επιστήμονας και όχι κάποιος με ξερές γνώσεις στο πεδίο του.Σίγουρα το σύστημα εισαγωγής είναι απαράδεκτο, πιστεύω πως τα ίδια τα πανεπιστήμια πρέπει να διαλέγουν τους φοιτητές τους.
Horrific, deplorable violence is okay, as long as people don't say any naughty words!
- rapadder
- Gbyte level
- Posts: 1897
- Joined: Thu Jun 17, 2004 7:12 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
[off-topic]
Το μόνο "αξιοκρατικό" σύστημα σε αυτή τη χώρα είναι οι Εισαγωγικές εξετάσεις. Αν τα Πανεπιστήμια επιλέγουν τους φοιτητές τους θα γίνει κόλαση αυθαιρεσιών και νεποστισμού (δες μετεγγραφές).
[/off-topic]
Οι μαθητές πρέπει να μάθουν και για το "ιταμό ιταλικό τελεσίγραφο" για να αποκτήσουν σφαιρική παιδεία, διαφορετικά το Λύκειο θα καταντήσει (περισσότερο ακόμα) εξεταστικό κέντρο για το Πανεπιστήμιο. Εξάλλου κάποια στιγμή πολλές "άχρηστες" γνώσεις μπορεί να φανούν χρήσιμες.
Το μόνο "αξιοκρατικό" σύστημα σε αυτή τη χώρα είναι οι Εισαγωγικές εξετάσεις. Αν τα Πανεπιστήμια επιλέγουν τους φοιτητές τους θα γίνει κόλαση αυθαιρεσιών και νεποστισμού (δες μετεγγραφές).
[/off-topic]
Οι μαθητές πρέπει να μάθουν και για το "ιταμό ιταλικό τελεσίγραφο" για να αποκτήσουν σφαιρική παιδεία, διαφορετικά το Λύκειο θα καταντήσει (περισσότερο ακόμα) εξεταστικό κέντρο για το Πανεπιστήμιο. Εξάλλου κάποια στιγμή πολλές "άχρηστες" γνώσεις μπορεί να φανούν χρήσιμες.
Αν κάνουμε αυτήν την παραδοχή τότε με τι κριτήρια θα εισάγεται κάποιος σε μια σχολή; Άν δεν υπάρχει ένα γραπτό να αποτυπώνει τις γνώσεις του, τότε πάνε στράφι οι ικανότητες του. Συμφωνώ στο ότι οι Εισαγωγικές εξετάσεις δεν είναι test νοημοσύνης αλλά test γνώσεων και ότι πολλά νέα και ικανά παιδιά αξίζουν πολλά περισσότερα από αυτά που εμφανίζουν οι γραπτές βαθμολογίες. Απλά πρέπει να υπάρχει και ένα κριτήριο για να παρακολουθήσει κάποιος τα μαθήματα μιας σχολής.Babedacus wrote:Τα μόρια που συγκεντρώνει ένας υποψήφιος είναι άσχετα της προσφοράς που μπορεί να έχει σε ένα κλάδο και άσχετα της διανοητικής του ικανότητας.
... Γράφτε κώδικα όσο είναι καιρός ...
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Και εγώ στενοχωρήθηκα πολύ με τις βάσεις...
Μακάρι να έχει να κάνει μόνο με τα θέματα των εξετάσεων και να μην είναι λόγω μειωμένης ζήτησης.
Και συμφωνώ στο ότι ούτως ή αλλιώς λίγοι είναι αυτοί που αγαπούν πραγματικά το αντικείμενο, προς το παρόν τουλάχιστον... Οι περισσότεροι είτε θέλουν άλλα τμήματα και συμβιβάζονται με αυτά, είτε δεν ξέρουν τι θέλουν και μπαίνουν για την επαγγελματική αποκατάσταση.
Πάντως δε νομίζετε ότί μόνιμα καλλιεργείται κλίμα βαθμοθηρίας;Όλο για μόρια ακούμε.
Μακάρι να έχει να κάνει μόνο με τα θέματα των εξετάσεων και να μην είναι λόγω μειωμένης ζήτησης.
Και συμφωνώ στο ότι ούτως ή αλλιώς λίγοι είναι αυτοί που αγαπούν πραγματικά το αντικείμενο, προς το παρόν τουλάχιστον... Οι περισσότεροι είτε θέλουν άλλα τμήματα και συμβιβάζονται με αυτά, είτε δεν ξέρουν τι θέλουν και μπαίνουν για την επαγγελματική αποκατάσταση.
Πάντως δε νομίζετε ότί μόνιμα καλλιεργείται κλίμα βαθμοθηρίας;Όλο για μόρια ακούμε.
The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


- sudtuwup
- Mbyte level
- Posts: 707
- Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Xavier Institute for Higher Learning
Θα συμφωνησω για το θεμα μαρκετινγκ, αφου πχ καθε χρονια δειχνουν τον πρωτο απο ημμυ δετ ιατρικη κ μαθηματικο λες κ οι αλλοι δεν ιδρωσαν. Απο εκει κ περα ειναι κ η νοοτροπια αν δεν πιασω ιατρικη θα παω πολυτεχνειο (λες κ εχουν καμμια σχεση). Αν εβαζαν εν ειδικο μαθημα αλγο. οπως αυτο που υπαρχει θα γινοταν ενα ξεκαθαρισμα στους εισακτεους.
