Eπιλογή μαθημάτων
Eπιλογή μαθημάτων
εγω μολις ειδα τα μαθημτα του 5ου εξαμηνου κ εχω ψιλομπερδευτει...καταλαβαινω οτι εχω 2 υποχρεωτικα αλλα με τα υποχρεωτικα-επιλογης τι γινεται?πρεπει να διαλεξω κ απο αυτα 3 η 4?οποιαδηποτε βοηθεια καλοδεχουμενη... :roll: thnx!!!
- Fairy
- Gbyte level
- Posts: 1733
- Joined: Tue Jan 24, 2006 4:48 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♀
- Location: Mairyland Park
Στην ουσία διαλέγεις δύο από τις έξι κατευθύνσεις που αναγράφονται στο νέο οδηγό σπουδών, περνάς οπωσδήποτε τα τρία υποχρεωτικά μαθήματά τους (σε 5ο κ 6ο εξάμηνο) και μερικά επιλογής των κατευθύνσεων αυτών (3ο και 4ο έτος).
Υπάρχουν και τέσσερα μαθήματα ακόμη (2 στο Ε και 2 στο ΣΤ εξάμηνο) υποχρεωτικά για όλους.
Συμπέρασμα: στο Ε εξάμηνο θα δώσεις τα δύο μαθήματα κορμού και από τα υπόλοιπα όσα είναι υποχρεωτικά στις κατευθύνσεις που διάλεξες. Συμπληρωματικά παίρνεις επιλογής κατευθύνσεων και/η ελέυθερες επιλογές.
Υπάρχουν και τέσσερα μαθήματα ακόμη (2 στο Ε και 2 στο ΣΤ εξάμηνο) υποχρεωτικά για όλους.
Συμπέρασμα: στο Ε εξάμηνο θα δώσεις τα δύο μαθήματα κορμού και από τα υπόλοιπα όσα είναι υποχρεωτικά στις κατευθύνσεις που διάλεξες. Συμπληρωματικά παίρνεις επιλογής κατευθύνσεων και/η ελέυθερες επιλογές.
"Αν αυτό που έκανες χτες σου φαίνεται ακόμα μεγάλο, δεν έχεις κάνει αρκετά σήμερα."
Θέλω να ρωτήσω για τα εξής μαθήματα:1)Ασυρματα Δικτυα και Κινητες Επικοινωνίες,2)Επικοινωνια Ανθρώπου Υπολογιστή και 3)Εξόρυξη Γνώσης απο Μεγάλες Βασεις Δεδομένων,καταρχάς τι προαπαιτούμενες γνώσεις έχουν και δεύτερον ειναι χρήσιμα και μαθαίνονται εύκολα?Δηλαδη οι καθηγητες που τα διδασκουν εχουν μεταδοτικοτητα?
Μου φαίνονται πολυ ενδιαφεροντα μαθηματα,και πιστευω πως θα εχουν καποιο βάρος στο πτυχιο.
Μου φαίνονται πολυ ενδιαφεροντα μαθηματα,και πιστευω πως θα εχουν καποιο βάρος στο πτυχιο.
- ciao
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2371
- Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: πίσω από την μπάλα
Και κατ' εμέ είναι ενδιαφέροντα μαθήματα...εκτός από τα Ασύρματα που θα πρέπει να έχεις ασχοληθεί λίγο με το Δίκτυα Επικοινωνιών που είναι υποχρεωτικό στον πυρήνα της Πληροφορικής τα άλλα δεν νομίζω ότι χρειάζονται κάτι προαπαιτούμενο...όρεξη να έχεις...
Τώρα για το αν είναι χρήσιμα είναι υποκειμενικό το θέμα...πιστεύω ότι τα δύο πρώτα είναι χρήσιμα...το τρίτο αν σε ενδιαφέρει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση και μόνο...με τα άλλα μαθαίνεις και δυο πράγματα της προκοπής που σίγουρα κάποια στιγμή θα συναντήσεις μπροστά σου...το δεύτερο μπορεί σε μερικούς να είναι χαζό αλλά έχει ενδιαφέρουσες εργασίες...όρεξη για δημιουργία να έχεις...
Για τη δε ευκολία τους μπορώ να πω ότι τα θεωρώ εύκολα...άσχετα με τον καθηγητή...τώρα βέβαια δεν ξέρω ποιοι τα κάνουν ή θα τα κάνουν πάντως οι παλιοί για τα δύο πρώτα ήταν πολύ καλοί και είχαν αρκετή μεταδοτικότητα...για το τρίτο πιστέυω ότι πέθαινε κάπου ανάμεσα στις αφηγήσεις και στα γενικότερα ενδιαφέροντα του καθηγητή...
Τώρα αν θα έχουν βάρος στο πτυχίο θα εξαρτηθεί και από άλλα μαθήματα που θα πάρεις...
Γενικά πιστεύω ότι είναι καλό να προσπαθήσεις να πάρεις και να παίρνεις μαθήματα που έχουν μια γενικότερη εννοιολογική συνάφεια ή έστω κάποια άμεση ή έμμεση σχέση και όχι άσχετα μεταξύ τους έτσι απλά επειδή κάποιο είναι εύκολο και περνιέται...μπορεί να υπάρξουν και άσχετα άλλα ας είναι λύση ανάγκης...βέβαια στην άλλη περίπτωση πιθανόν να σκαλώσεις κάπου αλλά τελικά πιστεύω ότι θα αξίζει...εξαρτάται βέβαια και ποια είναι τα ενδιαφέροντα και οι στόχοι σου...
Πιστεύω κάπως-κάπου να βοήθησα...καλή συνέχεια!
Τώρα για το αν είναι χρήσιμα είναι υποκειμενικό το θέμα...πιστεύω ότι τα δύο πρώτα είναι χρήσιμα...το τρίτο αν σε ενδιαφέρει κάτι προς αυτή την κατεύθυνση και μόνο...με τα άλλα μαθαίνεις και δυο πράγματα της προκοπής που σίγουρα κάποια στιγμή θα συναντήσεις μπροστά σου...το δεύτερο μπορεί σε μερικούς να είναι χαζό αλλά έχει ενδιαφέρουσες εργασίες...όρεξη για δημιουργία να έχεις...
Για τη δε ευκολία τους μπορώ να πω ότι τα θεωρώ εύκολα...άσχετα με τον καθηγητή...τώρα βέβαια δεν ξέρω ποιοι τα κάνουν ή θα τα κάνουν πάντως οι παλιοί για τα δύο πρώτα ήταν πολύ καλοί και είχαν αρκετή μεταδοτικότητα...για το τρίτο πιστέυω ότι πέθαινε κάπου ανάμεσα στις αφηγήσεις και στα γενικότερα ενδιαφέροντα του καθηγητή...
Τώρα αν θα έχουν βάρος στο πτυχίο θα εξαρτηθεί και από άλλα μαθήματα που θα πάρεις...
Γενικά πιστεύω ότι είναι καλό να προσπαθήσεις να πάρεις και να παίρνεις μαθήματα που έχουν μια γενικότερη εννοιολογική συνάφεια ή έστω κάποια άμεση ή έμμεση σχέση και όχι άσχετα μεταξύ τους έτσι απλά επειδή κάποιο είναι εύκολο και περνιέται...μπορεί να υπάρξουν και άσχετα άλλα ας είναι λύση ανάγκης...βέβαια στην άλλη περίπτωση πιθανόν να σκαλώσεις κάπου αλλά τελικά πιστεύω ότι θα αξίζει...εξαρτάται βέβαια και ποια είναι τα ενδιαφέροντα και οι στόχοι σου...
Πιστεύω κάπως-κάπου να βοήθησα...καλή συνέχεια!

S.S.D.D.
-
- Gbyte level
- Posts: 1098
- Joined: Thu Apr 22, 2004 2:18 pm
- Academic status: Alumnus/a
- Gender: ♂
- Location: In a Long Time Ago in A Galaxy far far away
- Contact:
Τα ασύρματα δίκτυα, αν έχεις όρεξη μπορείς να κάνεις κάποια πολύ καλή εργασία (π.χ. προγραμματισμός για κινητά).
Το Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή, είναι το ευκολότερο από τα 3, αλλά ιδιαίτερα χρήσιμο (μιας και δεν έχουμε άλλο αντίστοιχο μάθημα. Επίσης ο καθηγητής είναι φοβερός και οι εργασίες επίσης καλές.
Για την εξόρυξη γνώσης... ωραίο θέμα... εργασίες (παν-)εύκολες αρκεί να ξέρεις να προγραμματίζεις (τουλάχιστον εμένα έτσι μου φάνηκαν... η αντίστοιχη των ασύρματων μου είχε πάρει πολύ περισσότερο χρόνο και φαιά ουσία). Ωστόσο φέτος νομίζω ότι θα το πάρει άλλος καθηγητής (οπότε ίσως να μην ισχύουν όσα είπε ο Ciao)
Το Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή, είναι το ευκολότερο από τα 3, αλλά ιδιαίτερα χρήσιμο (μιας και δεν έχουμε άλλο αντίστοιχο μάθημα. Επίσης ο καθηγητής είναι φοβερός και οι εργασίες επίσης καλές.
Για την εξόρυξη γνώσης... ωραίο θέμα... εργασίες (παν-)εύκολες αρκεί να ξέρεις να προγραμματίζεις (τουλάχιστον εμένα έτσι μου φάνηκαν... η αντίστοιχη των ασύρματων μου είχε πάρει πολύ περισσότερο χρόνο και φαιά ουσία). Ωστόσο φέτος νομίζω ότι θα το πάρει άλλος καθηγητής (οπότε ίσως να μην ισχύουν όσα είπε ο Ciao)
- AnINffected
- Gbyte level
- Posts: 1935
- Joined: Fri Jul 30, 2004 7:12 am
- Location: There and Back Again
Τόσο για τους καθηγητές όσο και για τα μαθήματα θα δείς οτί πολλά πράγματα είναι υποκειμενικά!Π.χ. για τον καθηγητή της Εξόρυξης έχω εντελώς διαφορετική άποψη απ'ότι ο ciao (προσωπικά ελπίζω να μην αλλάξει).
Και τα 3 αυτά μαθήματα είναι "χρήσιμα", όπως το εννοείς, μόνο στην περίπτωση που σε ενδιαφέρουν το αντικειμενα που πραγματεύονται και θες πραγματικά να ασχοληθείς με αυτά στο μέλλον.
Το δεύτερο έχει ίσως κάπως πιο γενική χρησιμότητα επειδή μαθαίνεις, εκτός των άλλων, πως να δημιουργείς εύχρηστα GUIs.
Πρωταρχικής όμως σημασίας είναι να βρείς ποιό μάθημα προσελκύει εσένα προσωπικά.
Θα πρέπει λοιπόν να μάθεις κάποια πράγματα για το αντικείμενο των μαθημάτων για να δείς ποιο σου κεντρίζει το ενδιαφέρον, και αν μπορέσεις να πας σε 2-3 διαλέξεις από το καθένα για να δείς πώς είναι.
Τα ασύρματα δίκτυα... νομίζω οτί ο τίτλος είναι αρκετά επεξηγηματικός.Λεπτομέρειες μπορούν να σου δώσουν όσοι το έχουν παρακολουθήσει.
Η επικοινωνία ανθρώπου-Η/Υ είναι πολύ ευρύ πεδίο και γι'αυτό δεν είναι δεδομένο με ποιά θέματα θα καταπιαστείτε.Αυτό εξαρτάται από τον εκάστοτε καθηγητή που θα το έχει.
Αν λοιπόν ο καθηγητής είναι ο κ.Παπαϊωάννου (που μάλλον θα είναι-δεν έχω ακούσει τίποτα για αλλαγή) κατα πάσα πιθανότητα θα ασχοληθείτε με συσκευες εισόδου-εξόδου (τα χαρακτηριστικά και τα βασικά τις λειτουργίας τους) και κυρίως με το πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται τα παραθυρικά περιβάλλοντα και τρόπους για να τα κάνετε πιο λειτουργικά.
Έχει και προγραμματιστικές εργασίες (εγώ είχα να σχεδιάσω μενού για κιν. τηλέφωνο-μόνο το μενού, όχι τις λειτουργίες του τηλεφώνου κανονικά).
Η Εξόρυξη Γνώσης είναι πεδίο ευρύ και αυτό, με πολλές εφαρμογές, προσωπικά το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον αλλά για πιο εξειδικευμένα γούστα (δεν έχει δηλ. την "γενική χρησιμότητα" του προηγούμενου).Τώρα, αν αλλάξει ο καθηγητής (ο κ.Βαζιργιάννης) δεν μπορώ να ξέρω με τί ακριβώς θα ασχοληθείτε!
Πάντως αν θες να τα πας καλά, στην θεωρία τουλάχιστον, χρειάζεται να γνωρίζεις κάποια πράγματα από Γραμμ. Άλγεβρα και Στατιστική (όχι όμως τραγικά πράγματα) και να έχεις μία ιδέα του ποιος είναι ο σκοπός της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Για να καταλάβεις που κολλάει η Τεχνητή Νοημοσύνη και για να πάρεις μία ιδέα θα σου δώσω ως παράδειγμα την τελευτάια εργασία που μας έβαλε ο κ.Βαζιργίαννης.... αργότερα όμως που θα έχω λίγο χρόνο παραπάνω!

Και τα 3 αυτά μαθήματα είναι "χρήσιμα", όπως το εννοείς, μόνο στην περίπτωση που σε ενδιαφέρουν το αντικειμενα που πραγματεύονται και θες πραγματικά να ασχοληθείς με αυτά στο μέλλον.
Το δεύτερο έχει ίσως κάπως πιο γενική χρησιμότητα επειδή μαθαίνεις, εκτός των άλλων, πως να δημιουργείς εύχρηστα GUIs.
Πρωταρχικής όμως σημασίας είναι να βρείς ποιό μάθημα προσελκύει εσένα προσωπικά.
Θα πρέπει λοιπόν να μάθεις κάποια πράγματα για το αντικείμενο των μαθημάτων για να δείς ποιο σου κεντρίζει το ενδιαφέρον, και αν μπορέσεις να πας σε 2-3 διαλέξεις από το καθένα για να δείς πώς είναι.
Τα ασύρματα δίκτυα... νομίζω οτί ο τίτλος είναι αρκετά επεξηγηματικός.Λεπτομέρειες μπορούν να σου δώσουν όσοι το έχουν παρακολουθήσει.
Η επικοινωνία ανθρώπου-Η/Υ είναι πολύ ευρύ πεδίο και γι'αυτό δεν είναι δεδομένο με ποιά θέματα θα καταπιαστείτε.Αυτό εξαρτάται από τον εκάστοτε καθηγητή που θα το έχει.
Αν λοιπόν ο καθηγητής είναι ο κ.Παπαϊωάννου (που μάλλον θα είναι-δεν έχω ακούσει τίποτα για αλλαγή) κατα πάσα πιθανότητα θα ασχοληθείτε με συσκευες εισόδου-εξόδου (τα χαρακτηριστικά και τα βασικά τις λειτουργίας τους) και κυρίως με το πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται τα παραθυρικά περιβάλλοντα και τρόπους για να τα κάνετε πιο λειτουργικά.
Έχει και προγραμματιστικές εργασίες (εγώ είχα να σχεδιάσω μενού για κιν. τηλέφωνο-μόνο το μενού, όχι τις λειτουργίες του τηλεφώνου κανονικά).
Η Εξόρυξη Γνώσης είναι πεδίο ευρύ και αυτό, με πολλές εφαρμογές, προσωπικά το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον αλλά για πιο εξειδικευμένα γούστα (δεν έχει δηλ. την "γενική χρησιμότητα" του προηγούμενου).Τώρα, αν αλλάξει ο καθηγητής (ο κ.Βαζιργιάννης) δεν μπορώ να ξέρω με τί ακριβώς θα ασχοληθείτε!
Πάντως αν θες να τα πας καλά, στην θεωρία τουλάχιστον, χρειάζεται να γνωρίζεις κάποια πράγματα από Γραμμ. Άλγεβρα και Στατιστική (όχι όμως τραγικά πράγματα) και να έχεις μία ιδέα του ποιος είναι ο σκοπός της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Για να καταλάβεις που κολλάει η Τεχνητή Νοημοσύνη και για να πάρεις μία ιδέα θα σου δώσω ως παράδειγμα την τελευτάια εργασία που μας έβαλε ο κ.Βαζιργίαννης.... αργότερα όμως που θα έχω λίγο χρόνο παραπάνω!

The Analytical Engine has no pretensions to originate anything. It can do whatever we know how to order it to perform (...)
Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!

Ada Lovelace
Θέλω και εγώ να παίξω D&D λέμε!!!


Σας ευχαριστω ρε παιδια παρα πολυ.Ειλικρινα καταλαβα καποια πραγματα.Θα δω,σιγουρα θα παρω επικοινωνια και ασυρματα δικτυα.Απλα θελω να παρω μαθηματα που να ειναι δημιουργικα,να κανεις εργασιες που πραγματικα θα σου προσφερουν γνωση,καποια εμπειρια,οχι μπλα μπλα και μολις τα αντιμετωπιζεις να χανεσαι...Αλλα πανω απο ολα θελω να μπορεις να βαζεις τι φαντασια σου!Εχετε καποια αλλα μαθηματα να μου προτεινετε συμφωνα μαυτα τα κριτηρια..Λεω και για Τεχνητη νοημοσυνη..Αλλα με φοβιζουν οι εργασιες του.Τα γραφικα υπολογιστων??Πρεπει να ξερεις μονο C++?Αν ναι θα το παρω και αυτο...
- sudtuwup
- Mbyte level
- Posts: 707
- Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
- Academic status: MSc
- Gender: ♂
- Location: Xavier Institute for Higher Learning
Για τεχνητη στο συνιστω, βεβαια οι εργασιες ειναι δυσκολες (οχι αδυνατες) και απαιτουν χρονο.Εχει καλο καθηγητη, ωραια υλη και χρησιμες εργασιες.
Last edited by sudtuwup on Sun Oct 22, 2006 11:25 pm, edited 1 time in total.

- zweistein
- Wow! Terabyte level
- Posts: 4537
- Joined: Sun Oct 15, 2006 10:49 pm
- Gender: ♂
- Location: in your computer
- Contact:
μπορείς να διαλέξεις μαθήματα 2 κατευθύνσεων και να ακολου8ήσεις τις 2 αυτές κατευθύμσεις ως το πτηχίο.nancyk wrote:Όσοι απο τους τριτοετείς ξέρετε μπορείτε να μου λύσετε την εξής απορία¨
τα επιπλέον 4 μαθήματα του πρέπει να πάρω για να συμπληρώσω τα μαθήματα του πτυχίου πρέπει να ανήκουν στις 2 κατευθύνσεις που θα επιλέξω ή μπορούν να ανήκουν σε οιαδήποτε κατεύθυνση??
ή
μπορείς να τα συμπληρώσεις με 15 επιλογές σου από όλες τις κατευθύνσεις.
edit1: κατεύθυνση = κύκλος σπουδών για τα σημερινά μας δεδομένα
edit2: αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος
edit3:
και εμείς 3ετής είμαστε τώραnancyk wrote:Όσοι απο τους τριτοετείς


- Ganther
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2273
- Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
- Academic status: 3rd year
- Gender: ♀
Μπορει καποιος (κυριως απο τους παλιους) να μου πει ποια μαθηματα επιλογης κατευθηνσης(κ απο τις 2) ειναι ευκολα σχετικα ως αντικειμενο κ θεματα, κ αν υπαρχουν μαθηματα που να μην εχουν εργασιες(γιατι εχω υποχρεωτικα που εχουν εργασιες), η να μην εχουν πολυ δυσκολες εργασιες(π.χ. Τεχνητη νοημοσυνη= παλουκι) επειδη ειμαι πισω σε μαθηματα, θελω να επιλεξω με βαση ευκολια κ οχι εργασιες μηπως κ τελειωσω φετος! Αν χρειαστω κ αλλο χρονο(το πιθανοτερο), βλεπω κ το κρητιριο του πιο ωραιου/χρησιμου...
Ευχαριστω!
Ευχαριστω!
- ciao
- Wow! Terabyte level
- Posts: 2371
- Joined: Mon May 03, 2004 1:15 am
- Academic status: PhD
- Gender: ♂
- Location: πίσω από την μπάλα
Εγώ θα έλεγα τα εξής είτε από ιδία εμπειρία είτε από κολλητούς...
Ειδικα Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων
Επαλήθευση Επικύρωση Συντήρηση Λογισμικού (πρώην Ειδικά Θέματα Τεχνολογίας Λογισμικού)
Στατιστική Θεωρία Αποφάσεων
Δίκτυα & Συνδυαστική Βελτιστοποίηση
Λογιστικά Πληροφοριακά Συστήματα
Αξιολόγηση Επενδύσεων με Εφαρμογές στην Πληροφορική
Τα παραπάνω κατ' εμέ ικανοποιούν τα κριτήρια σου...τίποτα βέβαια δεν χαρίζεται...
Ειδικα Θέματα Επιχειρησιακής Έρευνας
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων
Επαλήθευση Επικύρωση Συντήρηση Λογισμικού (πρώην Ειδικά Θέματα Τεχνολογίας Λογισμικού)
Στατιστική Θεωρία Αποφάσεων
Δίκτυα & Συνδυαστική Βελτιστοποίηση
Λογιστικά Πληροφοριακά Συστήματα
Αξιολόγηση Επενδύσεων με Εφαρμογές στην Πληροφορική
Τα παραπάνω κατ' εμέ ικανοποιούν τα κριτήρια σου...τίποτα βέβαια δεν χαρίζεται...

S.S.D.D.
Μεγάλη κουβέντα είπες !ciao wrote:τίποτα βέβαια δεν χαρίζεται...
Ισχύει στο έπακρο αυτό.
Ούτε μισή μονάδα.
Μπορεί π.χ. ο μεγαλύτερος βαθμός σε ένα μάθημα να είναι 8.5 ,
τόσο θα μείνει.Δε θα γίνει ανακατανομή.
Και μετά λέμε γιατί δεν υπάρχουν καλοί Μ.Ο. για μεταπτυχιακά
σε πανεπιστήμια του εξωτερικού.
(όταν σε Πολυτεχνείο γίνεται ανακατανομή βαθμών και δεν υπάρχει μισό
δλδ αν κάποιος πάρει 8.5 γίνεται 9)
Η υπολογισιμότητα και τα ειδικά θέματα αλγορίθμων έχουν καθόλου εργασίες ?
Συγκριτικά με τα μαθήματα του Κατερίνη πώς είναι ?
Και κάτι άλλο
η Τεχνητη νοημοσύνη πέρα από το project που είναι απαιτητικό και μετράει στο μισό του τελικού βαθμου
τα θέματα που βάζει στο τέλος μου κάνουν κάτι
σα Κουρκουμπέτη, δηλαδή βατά.
ευχαριστώ πολύ!!
Συγκριτικά με τα μαθήματα του Κατερίνη πώς είναι ?
Και κάτι άλλο
η Τεχνητη νοημοσύνη πέρα από το project που είναι απαιτητικό και μετράει στο μισό του τελικού βαθμου
τα θέματα που βάζει στο τέλος μου κάνουν κάτι
σα Κουρκουμπέτη, δηλαδή βατά.
ευχαριστώ πολύ!!
Τα Ειδικά Θέματα Αλγορίθμων μέχρι τώρα είχαν απλές προαιρετικές εργασίες, προσθετικές στον τελικό βαθμό. Μπορούσες να επιλέξεις προγραμματιστικές εργασίες (υλοποίηση ψευδοκώδικα που υπήρχε στις σημειώσεις), βιβλιογραφικές εργασίες (ψιλο-μετάφραση από 2-3 πηγές), ή και τα δύο είδη...
Για φέτος επιφυλάσσομαι, γιατί δεν ξέρω αν θα το έχουν οι ίδιοι διδάσκοντες (Μαγείρου - Μήλης)...
Για φέτος επιφυλάσσομαι, γιατί δεν ξέρω αν θα το έχουν οι ίδιοι διδάσκοντες (Μαγείρου - Μήλης)...
It is by will alone I set my mind in motion...