Ακριβώς έτσι! Η βάση είναι κάτι που διαμορφώνεται από τον ανταγωνισμό. Για να είναι η βάση 18, σημαίνει ότι αρκετοί ήταν καλύτεροί του. Αυτό και μόνο λέει πολλά για το αν θα πρέπει να σπουδάσει ή όχι.hello_kitty wrote: Μα και ο αριθμος των υποτροφιων ειναι περιορισμενος και θα εχει μια κατωτατη βαση...Δηλαδη αν ενας μαθητης του 17 αν υποθεσουμε οτι η βαση ειναι το 18 δεν ειναι ικανος να σπουδασει???
Αυτό ας γίνει επιτέλους κατανοητό σε μια κοινωνία που ξέρει μόνο να αυξάνει τις θέσεις των εισαγομένων (και συχνά καλά κάνει) αλλά πότε να τις μειώνει (όταν οι ανάγκες το απαιτούν). Όταν όμως θέλουμε το παιδί μας πάση θυσία να σπουδάσει, άσχετα αν μπορεί, αν θα έπρεπε ή αν θέλει, τότε τι να περιμένουμε για τη βελτίωση των συνθηκών στα ελληνικά Πανεπιστήμια; Δεν μπορεί να λειτουργήσει καμία αγορά εργασίας και κοινωνία όταν υπάρχουν μόνο πτυχιούχοι και δεν υπάρχουν μόνο πτυχιούχοι σε μια κοινωνία που αναπτύσσεται και ευημερεί, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες σε όλους τους πολίτες της.
Δεν έχεις καταλάβει ότι αυτά τα δύο πάνε μαζί... Και μόνο μαζί αξίζουν.komatoskilo wrote:
Ανάπτυξη…Δεν έχεις καταλάβει ότι μιλάμε για μόρφωση ….
Εσένα που δε σε ενδιαφέρουν τα λεφτά, έχεις κάνει κάτι ποτέ εθελοντικά στη ζωή σου; |Εκτός φυσικά απ το να καταναλώνεις εθελοντικά τα χρήματα που σοθ δίνουν οι γονείς σου...komatoskilo wrote:Δηλαδή μας ενδιαφέρουν τα λεφτά…….3. Ένα βασικό πρόβλημα που θα λύσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι τα εκατομμύρια euro που χάνει η χωρα με τους χιλιάδες φοιτητές του εξωτερικού.
Τίποτα σε μια κοινωνία δεν έχει κόστος. Όλα γίνονται δωρεάν.komatoskilo wrote: Το τι ενοχλούν οι αιώνιοι φοιτητές που δεν πατάνε ποτέ στο πανεπιστήμιο και τι κόστος έχουν αυτοί για το κράτος μόνο εσύ και η Γιανάκου το ξέρετε.
Πες μας τώρα *φίλε μου* ότι έχεις διαβάσει και άλλα Συντάγματα. Μάλλον δεν είσαι και τόσο μορφωμένος, ε; Μου αρέσει πάντως αυτή η ανάμιξη εθνικιστικών εξάρσεων και (ψευτο-)κομμουνιστικών ιδεωδών...komatoskilo wrote: 5) Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά της Ελλάδας με τις υπόλοιπες χώρες φίλε μου.
Αρθρο16(νυν)
1.H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα
2.H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες
4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια……
6.Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί….
Όπως καταλαβαίνεις φίλε μου από αρχαιοτάτων σε αυτή την χώρα μας ενδιέφερε και μας ενδιαφέρει πρώτα η καλλιέργεια του πνεύματος και ύστερα η όποια ανάπτυξη εσύ επικαλείσαι.
Μας ενδιαφέρει να γίνουμε σκεπτόμενοι άνθρωποι ,με αρχές και ιδανικά μας ενδιαφέρει το είναι και όχι το φαίνεσθε.
Και αν δε σου αρέσει το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο θα έρθει. Το μόνο που καθυστερείς είναι το πτυχίο σου. Αλλά είπαμε, όταν πληρώνει η μαμά και ο μπαμπάς...komatoskilo wrote: 7) Ναι όντως….. Πάντως δεν με ενδιαφέρει η λειτουργία του ιδιωτικού…. Οι παρατάξεις όσο και αν δεν σου αρέσουν αποτελούν δημοκρατική κατάκτηση. Και στο κάτω-κάτω της γραφής ,αν ξέρεις, το πανεπιστήμιο είναι χώρος ανταλλαγής ιδεών, διαμόρφωσης ολοκληρωμένων απόψεων, διαμόρφωσης αξιών και ιδανικών, δημιουργίας ρευμάτων σε όλους τους τομείς. Αλήθεια στο ιδιωτικό θα αφήνουν να σκέφτεσαι; Να έχεις δική σου άποψη; Να έχεις αντίθετη άποψη; Η θα σου μαθαίνουν μόνο αυτό που είναι το «σωστό»….;
Χαχα, ξαφνικά σε ενδιαφέρουν τα λεφτά;;; Πως πετυχαίνει μια κοινωνία μεγαλύτερο εισόδημα για τους πολίτες της; Σίγουρα πάντως όχι όταν σπουδάζει και αυτός που κλείνει την πόρτα... Σε πληροφορώ επίσης ότι και δημοσια Πανεπιστήμια διεξάγουν έρευνα από κοινού με εταιρείες... και προοδεύουν οι κοινωνίες.komatoskilo wrote: Ανάπτυξηx4…Ιρλαδία,Σουηδία=2 φορές (τουλάχιστον)μεγαλύτερο μέσο εισόδημα. Η έρευνα μπορεί να γίνει και σε δημόσια πανεπιστήμια. Τα αποτελέσματα μιας ερευνητικής δραστηριότητας ενός δημόσιου πανεπιστημίου θα χρησιμοποιηθούν για το καλό της κοινωνίας. Τα αποτελέσματα μιας ερευνητικής δραστηριότητας ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου θα τα πάρει μια επιχείρηση(η οποία και χρηματοδοτεί το ιδιωτικό) για να φτιάξει προϊόντα η υπηρεσίες με σκοπό να τα διαθέσει στην αγορά με στόχο την απόκτηση κέρδους….
Ενώ εσύ είχες κάτι δικό σου να πεις...komatoskilo wrote:Και επειδή δεν μπορούμε να διορθώσουμε σαν κράτος αυτά τα 3-4 πράγματα που μας ενοχλούν ας πηγαίνουμε στα ιδιωτικά….10. Σας προτρέπω να σκεφτείτε 3-4 πράγματα που σας ενοχλούν στο δημόσιο Πανεπιστήμιο. Θα διαπιστώσετε ότι στα ιδιωτικά δεν θα υπάρχουν (τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό).
Βρίσκω τα επιχειρήματα σου φτωχά και με στόχο να γεμίσεις ορισμένες γραμμές….