Περί της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων

Άσχετα μηνύματα και λοιπές παρεκτροπές.
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Wed Jan 03, 2007 12:17 pm

hello_kitty wrote: Μα και ο αριθμος των υποτροφιων ειναι περιορισμενος και θα εχει μια κατωτατη βαση...Δηλαδη αν ενας μαθητης του 17 αν υποθεσουμε οτι η βαση ειναι το 18 δεν ειναι ικανος να σπουδασει???
Ακριβώς έτσι! Η βάση είναι κάτι που διαμορφώνεται από τον ανταγωνισμό. Για να είναι η βάση 18, σημαίνει ότι αρκετοί ήταν καλύτεροί του. Αυτό και μόνο λέει πολλά για το αν θα πρέπει να σπουδάσει ή όχι.

Αυτό ας γίνει επιτέλους κατανοητό σε μια κοινωνία που ξέρει μόνο να αυξάνει τις θέσεις των εισαγομένων (και συχνά καλά κάνει) αλλά πότε να τις μειώνει (όταν οι ανάγκες το απαιτούν). Όταν όμως θέλουμε το παιδί μας πάση θυσία να σπουδάσει, άσχετα αν μπορεί, αν θα έπρεπε ή αν θέλει, τότε τι να περιμένουμε για τη βελτίωση των συνθηκών στα ελληνικά Πανεπιστήμια; Δεν μπορεί να λειτουργήσει καμία αγορά εργασίας και κοινωνία όταν υπάρχουν μόνο πτυχιούχοι και δεν υπάρχουν μόνο πτυχιούχοι σε μια κοινωνία που αναπτύσσεται και ευημερεί, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες σε όλους τους πολίτες της.

komatoskilo wrote:
Ανάπτυξη…Δεν έχεις καταλάβει ότι μιλάμε για μόρφωση ….
Δεν έχεις καταλάβει ότι αυτά τα δύο πάνε μαζί... Και μόνο μαζί αξίζουν.
komatoskilo wrote:
3. Ένα βασικό πρόβλημα που θα λύσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι τα εκατομμύρια euro που χάνει η χωρα με τους χιλιάδες φοιτητές του εξωτερικού.
Δηλαδή μας ενδιαφέρουν τα λεφτά…….
Εσένα που δε σε ενδιαφέρουν τα λεφτά, έχεις κάνει κάτι ποτέ εθελοντικά στη ζωή σου; |Εκτός φυσικά απ το να καταναλώνεις εθελοντικά τα χρήματα που σοθ δίνουν οι γονείς σου...

komatoskilo wrote: Το τι ενοχλούν οι αιώνιοι φοιτητές που δεν πατάνε ποτέ στο πανεπιστήμιο και τι κόστος έχουν αυτοί για το κράτος μόνο εσύ και η Γιανάκου το ξέρετε.
Τίποτα σε μια κοινωνία δεν έχει κόστος. Όλα γίνονται δωρεάν.
komatoskilo wrote: 5) Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά της Ελλάδας με τις υπόλοιπες χώρες φίλε μου.
Αρθρο16(νυν)
1.H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα
2.H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες
4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια……
6.Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί….

Όπως καταλαβαίνεις φίλε μου από αρχαιοτάτων σε αυτή την χώρα μας ενδιέφερε και μας ενδιαφέρει πρώτα η καλλιέργεια του πνεύματος και ύστερα η όποια ανάπτυξη εσύ επικαλείσαι.
Μας ενδιαφέρει να γίνουμε σκεπτόμενοι άνθρωποι ,με αρχές και ιδανικά μας ενδιαφέρει το είναι και όχι το φαίνεσθε.

Πες μας τώρα *φίλε μου* ότι έχεις διαβάσει και άλλα Συντάγματα. Μάλλον δεν είσαι και τόσο μορφωμένος, ε; Μου αρέσει πάντως αυτή η ανάμιξη εθνικιστικών εξάρσεων και (ψευτο-)κομμουνιστικών ιδεωδών...

komatoskilo wrote: 7) Ναι όντως….. Πάντως δεν με ενδιαφέρει η λειτουργία του ιδιωτικού…. Οι παρατάξεις όσο και αν δεν σου αρέσουν αποτελούν δημοκρατική κατάκτηση. Και στο κάτω-κάτω της γραφής ,αν ξέρεις, το πανεπιστήμιο είναι χώρος ανταλλαγής ιδεών, διαμόρφωσης ολοκληρωμένων απόψεων, διαμόρφωσης αξιών και ιδανικών, δημιουργίας ρευμάτων σε όλους τους τομείς. Αλήθεια στο ιδιωτικό θα αφήνουν να σκέφτεσαι; Να έχεις δική σου άποψη; Να έχεις αντίθετη άποψη; Η θα σου μαθαίνουν μόνο αυτό που είναι το «σωστό»….;
Και αν δε σου αρέσει το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο θα έρθει. Το μόνο που καθυστερείς είναι το πτυχίο σου. Αλλά είπαμε, όταν πληρώνει η μαμά και ο μπαμπάς...
komatoskilo wrote: Ανάπτυξηx4…Ιρλαδία,Σουηδία=2 φορές (τουλάχιστον)μεγαλύτερο μέσο εισόδημα. Η έρευνα μπορεί να γίνει και σε δημόσια πανεπιστήμια. Τα αποτελέσματα μιας ερευνητικής δραστηριότητας ενός δημόσιου πανεπιστημίου θα χρησιμοποιηθούν για το καλό της κοινωνίας. Τα αποτελέσματα μιας ερευνητικής δραστηριότητας ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου θα τα πάρει μια επιχείρηση(η οποία και χρηματοδοτεί το ιδιωτικό) για να φτιάξει προϊόντα η υπηρεσίες με σκοπό να τα διαθέσει στην αγορά με στόχο την απόκτηση κέρδους….
Χαχα, ξαφνικά σε ενδιαφέρουν τα λεφτά;;; Πως πετυχαίνει μια κοινωνία μεγαλύτερο εισόδημα για τους πολίτες της; Σίγουρα πάντως όχι όταν σπουδάζει και αυτός που κλείνει την πόρτα... Σε πληροφορώ επίσης ότι και δημοσια Πανεπιστήμια διεξάγουν έρευνα από κοινού με εταιρείες... και προοδεύουν οι κοινωνίες.

komatoskilo wrote:
10. Σας προτρέπω να σκεφτείτε 3-4 πράγματα που σας ενοχλούν στο δημόσιο Πανεπιστήμιο. Θα διαπιστώσετε ότι στα ιδιωτικά δεν θα υπάρχουν (τουλάχιστον όχι στον ίδιο βαθμό).
Και επειδή δεν μπορούμε να διορθώσουμε σαν κράτος αυτά τα 3-4 πράγματα που μας ενοχλούν ας πηγαίνουμε στα ιδιωτικά….

Βρίσκω τα επιχειρήματα σου φτωχά και με στόχο να γεμίσεις ορισμένες γραμμές….
Ενώ εσύ είχες κάτι δικό σου να πεις...
Last edited by Proxenos on Wed Jan 03, 2007 12:32 pm, edited 2 times in total.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
komatoskilo
byte level
byte level
Posts: 65
Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
Location: Κάπου Μαγικά

Post by komatoskilo » Wed Jan 03, 2007 12:23 pm

Το προηγούμενο μήνυμα μου ήταν απάντηση στον rapadder για όσους μπερδευτούν.........
User avatar
P3
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2722
Joined: Mon Mar 22, 2004 4:12 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: !! El Paso !!

Post by P3 » Wed Jan 03, 2007 12:35 pm

Moderation Message.
Θα παρακαλούσα πολύ να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί των απόψεων του καθενός εδω μέσα και ο καθένας να κοιτάει πως θα γνωστοποιεί τις δικές του απόψεις και όχι πως θα χαρακτηρίσει τις απόψεις των άλλων.

Θυμίζω ότι
Serendipity wrote:...μην γινει και το venus ενα παραρτημα αυτων που γίνονται στα αμφιθεατρα απο τις παραταξεις ,κατι το οποιο ειναι κουραστικο.ειναι σπουδαιο to foroum να κρατησει τον αντικειμενικο και ενημερωτικο του χαρακτηρα,please!!!
Ας είμαστε προσεκτικοί λοιπόν στο τι λέμε γενικά και κυριώς στο τι λέμε για τους άλλους.
"Το δικό μου το ποίημα δεν έχει ομοιοκαταληξία.", ο υπογράφων
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Wed Jan 03, 2007 1:01 pm

Σε αυτούς που είναι υπέρ της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων: αναφέρετε βασικά προβλήματα του δημόσιου πανεπιστημίου όπως είναι το κτιριακό, η υποχρηματοδότηση, η έλλειψη ελέγχου στα οικονομικά, η προβληματική συμπεριφορά των διοικητικών υπηρεσιών κλπ. Και συμφωνώ, με ενοχλούν και μένα. Πείτε μου όμως πως συνδέεται η λύση αυτών των προβλημάτων με την θέσπιση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Δεν νομίζω ότι συνδέονται.

Σε αυτούς που είναι ενάντια στη θέσπιση ιδιωτικών πανεπιστημίων: Εδώ τίθεται το θέμα της ελεύθερης γνώσης, ότι με την θέσπιση ιδιωτικών πανεπιστημίων θα υποβαθμιστούν τα δημόσια και οι μη-έχοντες δεν θα μπορούν να σπουδάσουν. Μάλιστα. Ενώ τώρα, που μόνο οι εξαιρετικοί μαθητές έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν ιατρική ή πληροφορική είναι καλύτερα. Αν εγώ θέλω να σπουδάσω μηχανολόγος μηχανικός γιατί να μην μπορώ να σπουδάσω αυτό που θέλω εγώ;

Βασικά όμως η κουβέντα δεν γίνεται για κανένα από τα παραπάνω θέματα. Δυστυχώς. Έχετε την εντύπωση θα δημιουργηθεί κανένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο στο μέγεθος του Πολυτεχνείου; Ή ότι θα διδάσκονται κοινωνικές επιστήμες; Ποιος θα πληρώσει για να κάνει πολιτικές επιστήμες; Τα δε επιχειρήματα για τη μη ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων τα βρίσκω εκτός τόπου. Νομίζω ότι όλο το θέμα είναι τα λεφτά. Τα λεφτά που χάνονται στο εξωτερικό, τα λεφτά που θα έρχονται στο εσωτερικό, τα λεφτά που θα διεκδικούν οι απόφοιτοι των μεν και των δε πανεπιστημίων, η αύξηση του ανταγωνισμού, γιατί να με ανταγωνίζεται κάποιος που δεν ήταν άξιος να περάσει μέσα από τις πανελλήνιες, οι θέσεις εργασίας που θα ανοίξουν κλπ κλπ.

Λες και αν δεν ανοίξουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, θα φτιάξουν τα δημόσια! Ενώ από την άλλη αν ανοίξουν, θα φτιαχτούν μονάδες ισάξιες του εξωτερικού σε στυλ Cambridge?. Απλά η επιγραφή θα αλλάξει και εκεί που γράφει η πινακίδα "Ταδε ιδιωτικό κολλέγιο" θα γίνει "Ταδε Πανεπιστήμιο", μακάρι να έχουν και κανένα μηχανισμό ελέγχου για τα προγράμματα σπουδών τους. Άρες μάρες κουκουνάρες μια ζωή σε αυτή τη χώρα. Ώρες ώρες νομίζω ότι ελληνικές ταινίες της μεταπολίτευσης είναι 100% επίκαιρες (δες Βίος και Πολιτεία του Ν. Περάκη)
User avatar
sudtuwup
Mbyte level
Mbyte level
Posts: 707
Joined: Fri May 14, 2004 6:46 pm
Academic status: MSc
Gender:
Location: Xavier Institute for Higher Learning

Post by sudtuwup » Wed Jan 03, 2007 2:46 pm

Nα ερθει cambridge αποκλειεται αλλα καποιες κινησεις εχουν γινει ηδη σε μεταπτ. επιπεδο.
Image
User avatar
N@z_Plir
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 291
Joined: Thu Jun 29, 2006 2:09 pm

Post by N@z_Plir » Wed Jan 03, 2007 5:03 pm

tsilochr wrote: Σε αυτούς που είναι ενάντια στη θέσπιση ιδιωτικών πανεπιστημίων: Εδώ τίθεται το θέμα της ελεύθερης γνώσης, ότι με την θέσπιση ιδιωτικών πανεπιστημίων θα υποβαθμιστούν τα δημόσια και οι μη-έχοντες δεν θα μπορούν να σπουδάσουν. Μάλιστα. Ενώ τώρα, που μόνο οι εξαιρετικοί μαθητές έχουν δικαίωμα να σπουδάσουν ιατρική ή πληροφορική είναι καλύτερα. Αν εγώ θέλω να σπουδάσω μηχανολόγος μηχανικός γιατί να μην μπορώ να σπουδάσω αυτό που θέλω εγώ;
η ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό νέων που έχουν εισαχθεί σε ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης.παρ΄όλα αυτά εξακολουθεί να έχει σε κάποιο βαθμό φοιτητική μετανάστευση(η οποία αυξήθηκε πέρυσι με τρικ του τύπου βαση του 10).όμως αυτό συμβαίνει λόγω της μεγάλη ζήτησης σε σχολές ιατρικές και τεχνολογίας.τέτοια ιδρύματα όμως δεν πρόκειται να τα χρηματοδοτήσει κανείς.αυτοί που θα την "πληρώσουν" κυρίως με την ίδρυση ιδιωτικών θα είναι σχολές τύπου ασοεε που είναι εύκολο(σε χρήμα και κόπο) να φτιαχτούν!
tsilochr wrote:Βασικά όμως η κουβέντα δεν γίνεται για κανένα από τα παραπάνω θέματα. Δυστυχώς. Έχετε την εντύπωση θα δημιουργηθεί κανένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο στο μέγεθος του Πολυτεχνείου; Ή ότι θα διδάσκονται κοινωνικές επιστήμες; Ποιος θα πληρώσει για να κάνει πολιτικές επιστήμες; Τα δε επιχειρήματα για τη μη ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων τα βρίσκω εκτός τόπου. Νομίζω ότι όλο το θέμα είναι τα λεφτά. Τα λεφτά που χάνονται στο εξωτερικό, τα λεφτά που θα έρχονται στο εσωτερικό, τα λεφτά που θα διεκδικούν οι απόφοιτοι των μεν και των δε πανεπιστημίων, η αύξηση του ανταγωνισμού, γιατί να με ανταγωνίζεται κάποιος που δεν ήταν άξιος να περάσει μέσα από τις πανελλήνιες, οι θέσεις εργασίας που θα ανοίξουν κλπ κλπ.
αλήθεια το νομίζεις αυτό?τότε είσαι από τους λίγους που πιστεύουν στην τωρινή ύπαρξη κοινωνικού κράτους. αυτό που συμβαίνει όμως είναι ότι η κυβέρνηση θέλει να ικανοποιήσει τα τερτίπια των βιομηχάνων(βλέπε ΣΕΒ) ώστε να αποκομήσει πολιτικό όφελος.
tsilochr wrote:Λες και αν δεν ανοίξουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, θα φτιάξουν τα δημόσια! Ενώ από την άλλη αν ανοίξουν, θα φτιαχτούν μονάδες ισάξιες του εξωτερικού σε στυλ Cambridge?. Απλά η επιγραφή θα αλλάξει και εκεί που γράφει η πινακίδα "Ταδε ιδιωτικό κολλέγιο" θα γίνει "Ταδε Πανεπιστήμιο", μακάρι να έχουν και κανένα μηχανισμό ελέγχου για τα προγράμματα σπουδών τους.
σωστό.στην πράξη αυτό που θα γίνει άμεσα θα είναι η ανωτατοποίηση κολεγίων και λοιπών εκπαιδευτηρίων παραγωγής πτυχίων.

για μένα το ερώτημα είναι απλό.θέλουμε προγράμματα που θα συγκροτούνται με βάση την εσωτερική λογική ενός ακαδημαικού γνωστικού αντικειμένου ή προγράμματα που θα συγκροτούνται με βάση τις ανάγκες της αγοράς?δηλαδή το πανεπιστήμιο θέλουμε να βγάζει επιστήμονες, ανθρώπους σκεπτόμενους σφαιρικά ή μηχανές παραγωγής έργου?

ΥΓ.: πέρυσι πάντως τέτοιο καιρό η συζήτηση γινόταν για τα μη κρατικά.αφού πεισθήκαμε όλοι ότι αναθεώρηση του άρθρου 16 σημαίνει ιδιωτικά πανεπιστήμια έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά!!
User avatar
tsilochr
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3246
Joined: Tue Mar 16, 2004 2:47 pm
Academic status: PhD
Gender:
Location: mm.aueb.gr
Contact:

Post by tsilochr » Wed Jan 03, 2007 6:02 pm

N@z_Plir wrote:για μένα το ερώτημα είναι απλό.θέλουμε προγράμματα που θα συγκροτούνται με βάση την εσωτερική λογική ενός ακαδημαικού γνωστικού αντικειμένου ή προγράμματα που θα συγκροτούνται με βάση τις ανάγκες της αγοράς?δηλαδή το πανεπιστήμιο θέλουμε να βγάζει επιστήμονες, ανθρώπους σκεπτόμενους σφαιρικά ή μηχανές παραγωγής έργου?
κοίτα το ρεαλιστικό σενάριο είναι το εξής: (ας μιλήσουμε για πληροφορική) μόλις θεσπιστούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, θα βγάλουν προγράμματα σπουδών πιο εφαρμοσμένα και από τα ΤΕΙ. Πάρε προγραμματισμό, πάρε SQL, στήσε δίκτυα σε Windows, πάρε και λίγο Πληροφοριακά Συστήματα, μπόλικη HTML και σε 3 χρονάκια είσαι έτοιμος να βγεις στην αγορά. Α' ποιότης προγραμματιστής ή διαχειριστής, Β' διαλογής επιστήμονας.

Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (όπως νομίζω ότι θα φτιαχτούν στην Ελλάδα) θα αποφασίσουν να κάνουν έρευνα όταν βρουν λεφτά για έρευνα. Λεφτά από που??? Μα το δημόσιο φυσικά και την ΕΕ. Δεν νομίζω ότι οι μεγάλες βιομηχανίες θα εμπιστευτούν λεφτά στην Ελλάδα. Την επιστημονικότητα μάλλον θα την εξυπηρετήσουν τα δημόσια. Μιλάω πάντα για τα πρώτα χρόνια.

Τώρα που το σκέφτομαι, είναι πολύ πιθανό να παέι ως εξής: Θες δουλειά? Στο τάδε κολλέγιο. Θες να γίνεις επιστήμονας? Δώσε για δημόσιο πανεπιστήμιο.

Καλό θα ήταν να μας πουν 1-2 ιδέες για το πως βλέπουν να καταλήγει το όλο θέμα τα ακαδημαϊκά μέλη του forum. Γιατί μπορεί κι εγώ να λέω αρλούμπες...

EDITED

Τώρα που μπήκα στο τρυπάκι της κουβέντας ξέρετε τι με εκνευρίζει; Η κατάσταση στην παιδεία έχει προβλήματα, από τον τρόπο εισαγωγής μέχρι την λειτουργία των Πανεπιστημίων. Αντ' αυτού θα θεσπιστούν μερικά ιδιωτικά πανεπιστήμια (από ένα ο κάθε μεγαλοβιομήχανος, να γίνουν και εθνικοί ευεργέτες) και πάπαλα. Και τα ιδιωτικά θα κάνουν ό,τι γουστάρουν (σιγά μην θεσπίσουν ελεγκτικούς μηχανισμούς στο τι διδάσκεται) και τα δημόσια θα μείνουν εκεί που είναι. Θα σκάσουν μύτη και τα φοιτητικά δάνεια των τραπεζών κλπ κλπ. Δεν με ενοχλεί η ουσία, με ενοχλεί η προχειροδουλειά που είμαι σίγουρος ότι θα γίνει.
Last edited by tsilochr on Wed Jan 03, 2007 6:12 pm, edited 1 time in total.
Vag_plir
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 308
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:50 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by Vag_plir » Wed Jan 03, 2007 6:09 pm

Κατ' αρχας ξεκινάω με μία (ρητορική) ερώτηση: Έχουμε δημόσια και δωρεάν παιδεία; Η ερώτηση είναι ρητορική γιατί πολύ απλά δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας που να πιστεύει ότι στην πράξη έχουμε αλλά μόνο θεσμικά.Η επόμενη
(ρητορική και πάλι ) ερώτηση είναι :Αφού τώρα που θεσμικά έχουμε δημόσια και δωρεάν παιδεία , η ιδιωτική οργιάζει , αν θεσμικά δεν έχουμε δημόσια & δωρεάν τότε τι θα κάνει ο ιδιωτικός τομέας...
Η πρόθεση της κυβέρνησης ήταν από την αρχή φανερή με την αναθεώρηση του άρθρου 16 και τον νέο νόμο πλαίσιο.Να μετατρέψει την ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ σε ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

και εδώ αρχίζει η σύγκριση:

Δημόσια Δωρεάν Παιδεία
Σημαίνει ότι το κράτος μεριμνά και μάλιστα έχει ως βασική αποστολή να δώσει ,δωρεάν, όλα τα απαραίτητα εφόδια σε κάθε έναν από εμάς ώστε να μας κάνει σωστούς επιστήμονες και ανθρώπους με άμεσο σκοπό να αναπτύξει την έρευνα και να προάγει την επιστήμη σε κάθε κλάδο ξεχωριστά και μακροπρόθεσμο στόχο να ανυψώσει το ανθρώπινο πνεύμα γενικότερα αφού έχει προηγηθεί η ανάπτυξη όλων εκείνων των χαρακτηριστικών που ανοιψώνουν το ανθρώπινο πνεύμα.

Ιδιωτική Αγοραία Εκπαίδευση
Σημαίνει ότι είτε το κράτος, είτε το κεφάλαιο μου δίνει με πληρωμή (δίδακτρα,βιβλία,φοιτητικά δάνεια,κ.ο.κ) τα απαραίτητα εφόδια προκυμένου να πάρω τις γνώσεις που χρειάζετε η αγορά την εκάστοτε χρονική περίοδο , με απότερο σκοπό να είμαι καλός επαγγελματίας(για όσο καιρό η υπερεξειδίκευση που μου έχουν δώσει είναι επίκαιρη γιατί αλλιώς εκπαιδεύομαι περεταίρω ).Με λίγα λόγια τους πληρώνω κάποια χρόνια εκπαίδευσης ,προκυμένου να βρω μια δουλεία (στην οποία κατα 90% θα παίρνω λίγα σε σχέση με ότι προσφέρω) για λίγα χρόνια και μετα τους ξαναπληρώνω για μην μείνω πίσω στις εξελίξεις και χάσω την δουλεία μου.Α ναι... υπάρχει και ανάπτυξη ...οικονομική .

διαλέγετε και παίρνετε και ανααλόγως ψηφίζετε στην ΓΣ...

Το επιχείρημα περί φοιτητικής μετανάστευσης δεν στέκει καθώς αν δεν την θέλαμε να μην βάζαμε βάση εισαγωγής το 10 και επίσης για να ισοτιμηθεί το ξένο πτυχίο με αντίστοιχο ελληνικό πρέπει να περάσει από ΔΟΑΤΑΠ ο οποιός αν και σε γενικές γραμμές θέλει να αναγνωρίζει ξένα πτυχία( γι αυτό έχουν διοριστεί εκεί άλλωστε) βρίσκει εμπόδιο τους (κομματόσκυλα,διεφθαρμένους,λαμόγια,κτλ) εκπροσώπους φοιτητών στις ΓΣ τμημάτων (τουλάχιστον την πλείοψηφία).

Όλοι εσείς που απαξιώνετε τις καταλήψεις και τις παρατάξεις που είναι υπέρ αυτών πείτε μου τι έχετε κάνει για την βελτίωση της παιδείας και είστε τόσο αγανακτισμένοι με τους παραπάνω που όπως λέτε θέλουν το κακό της.
Last edited by Vag_plir on Wed Jan 03, 2007 7:48 pm, edited 1 time in total.
redlabel
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2057
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:32 pm
Academic status: Professor
Gender:

Post by redlabel » Wed Jan 03, 2007 6:31 pm

Νομίζω ότι αρκετά ρεαλιστικά το βλέπει το πράγμα ο Χρήστος...

Δ. Γκρ.
alexo
Venus Former Team Member
Posts: 1305
Joined: Wed Apr 21, 2004 7:00 pm

Post by alexo » Wed Jan 03, 2007 8:37 pm

Vag_plir wrote:Κατ' αρχας ξεκινάω με μία (ρητορική) ερώτηση: Έχουμε δημόσια και δωρεάν παιδεία; Η ερώτηση είναι ρητορική γιατί πολύ απλά δεν νομίζω ότι υπάρχει κανένας που να πιστεύει ότι στην πράξη έχουμε αλλά μόνο θεσμικά.
Πληρώνεις δίδακτρα στο Πανεπιστήμιο;
Πληρώνεις για τα βιβλία σου;
Δεν υπάρχουν δημόσια σχολεία;
Πήγαινες τενεκέ με λάδι στο σχολείο σου για να σε περάσουν όπως παλιότερα;

Τώρα (δε σου λέω για ότ-αν θα γίνουν ιδιωτικά Πανε/μία ή όχι) ,ΠΟΥ το βλέπεις εσύ ότι δεν υπάρχει δημόσια δωρεάν παιδεία;


Μην τα ισοπεδώνουμε ΟΛΑ πλέον.
Δεν είναι ιδανικά τα πράγματα αυτή τη στιγμή,αλλά δεν είναι και ΟΛΑ τόσο χάλια.
Vag_plir wrote: να μας κάνει σωστούς επιστήμονες και ανθρώπους με άμεσο σκοπό να αναπτύξει την έρευνα και να προάγει την επιστήμη σε κάθε κλάδο ξεχωριστά και μακροπρόθεσμο στόχο να ανυψώσει το ανθρώπινο πνεύμα γενικότερα αφού έχει προηγηθεί η ανάπτυξη όλων εκείνων των χαρακτηριστικών που ανοιψώνουν το ανθρώπινο πνεύμα
Συμφωνώ ,αλλά να λέμε και κάποια πράγματα με το όνομα τους.
Όταν ο άλλος πατάει στο Πανεπιστήμιο για να κάτσει από το πρωί ως το βράδυ στι γραφειάκι ή στο κυλικείο μετά μη μιλάμε για ανύψωση ανθρώπινου πνεύματος και ότι και γι'αυτό φταίει το κράτος.
Φταίμε κι εμείς (και εγώ) που το κάνουμε αυτό.
Άλλο να κάτσεις 2-3 ώρες και άλλο να πατάς μόνο και μόνο για τους παραπάνω λόγους.
Vag_plir
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 308
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:50 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by Vag_plir » Wed Jan 03, 2007 9:15 pm

Από ότι κατάλαβα συμφωνείς διαφωνώντας...

Σχετικά με την πρώτη παρατήρηση σου δεν αμφισβήτησα την ύπαρξη δημόσιας και δωρεάν παιδείας απλώς το όλο πνεύμα του ποστ μου είναι το να προσπαθήσουμε όλοι να ενδυναμώσουμε την δημόσια και δωρεάν παιδεία (καλύτερη χρηματοδότηση ,βελτίωση ποιότητας σπουδών,κτλ) και να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα σε αυτή(φροντιστήρια,σύστημα εισαγωγής στην 3οβάθμια,κτλ) και όχι να την καταργήσουμε όπως επιχειρείται...

Σχετικά με την δεύτερη παρατήρηση σου έχω να πω πως έχεις δίκιο και ότι εγώ σε κανένα σημείο του ποστ μου δεν αναφέρω ότι φταίει το κράτος στις περιπτώσεις που αναφέρεις. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι άξιος αυτών.Βέβαια να σημειώσω εδώ ότι η αντίληψη "πέρνα σε ένα πανεπιστήμιο και θα κάααααθεσε" αναπαράγεται πολλές φορές κακώς μέσα από το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Wed Jan 03, 2007 9:49 pm

Η ολη παρανοηση στην Ελλαδα, ειναι οτι αντιθεττα με αυτο που πιστευει ο μεσος Ελληνας, το πανεπιστημιο δεν ειναι και δεν θα επρεπε να ειναι για ολους.
Στην ελλαδα ολοι εχουν τελειωσει και κατι, ολοι ειναι επιστημονες. Δεν γινεται ετσι ομως.
Εχουμε μετατρεψει τα πανεπιστημια απο αυτο που θα επρεπε να ειναι (μονο για επιστημονες) σε ενα "μεσον" προς κατι καλυτερο, μια θεση στο δημοσιο "καπου να βολευτω και εγω" και αλλα τετοια. (Βαζω και τον εαυτο μου μεσα, για τους επιδοξους που θα μου την πουνε)

Αυτο που θα επρεπε να ισχυει ειναι ενας σαφης διαχωρισμος.

Υπαρχουν παιδια που δεν τραβανε για περα απο το λυκειο. Αυτα τεχνη, και επαγγελμα.

Υπαρχουν παιδια που ειναι για μετα το σχολειο για μια καλη σχολη, και για επαγγελμα. Ειτε γιατι δεν εχουν ΤΟ μυαλο ειτε γιατι εινε τεμπεληδες (οι περισσοτεροι απο εμας νομιζω εμπιπτουν σε αυτη τη κατηγορια)

Υπαρχουν παιδια που γεννηθηκαν η μπορουν να γινουν σοβαροι επιστημονες, δεν ειναι τεμπεληδες και εχουν και μυαλο. Αυτοι θα επρεπε να ειναι στα πανεπιστημια

Αυτο που γινεται εδω λοιπον ειναι ο καθε Μανωλακης να μπαινει σε ενα ΑΕΙ γιατι οι γονεις του θελουν "να τελειωσει κατι το παιδι, να γινει επιστημονας" αλλα ο Μανωλακης δεν ειναι επιπεδου ΑΕΙ το μυαλο του ειτε ειναι πιο τεμπελακης αποτι πρεπει.
Αποτελεσμα Ας ριξουμε το επιπεδο των ΑΕΙ για να τα τελειωσει ο Μανωλακης.

Επισης οταν ο Μανωλακης τελειωσει το πανεπιστημιο, ανακαλυπτει οτι ειναι πιο θεωρητικο αποτι θα ηθελε και οτι τελικα 4-5 χρονια δεν εμαθε τιποτα ουσιαστικο για τη δουλεια του

Δεν ξερω αν σας ακουγονται λιγο γνωστα σας αυτα... ;)
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Wed Jan 03, 2007 10:04 pm

Επιτέλους σταμάτησα να βλέπω quotes στα τελευταία 10 Posts και άρχισε να ξαναδιαβάζεται το thread.

Είναι καλή μια αναφορά που έγινε στον τρόπο που εξελίχτθηκε η δημόσια - ιδιωτική τηλεόραση και ραδιοφωνία. Ας συνδυάσουμε τον συλογισμό αυτό με 3 συμπεράσματα:
- Η ΝΕΤ τελευταία (δημόσια) ανεβαίνει ποιοτικά
- Η ιδιωτική τηλεόραση παραπαίει
- Έγινε το ΣΚΑΪ, δηλαδή η αγορά αντέδρασε και έφτιαξε κάτι που κατά την άποψη μου είναι καλύτερο από την δημόσια τηλεόραση.

Είναι φανερό ότι ίσως τελικά να έγινε κάτι καλό??? Από εκεί που είχαμε μόνο έναν τρόπο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τώρα έχουμε τουλάχιστον ένα καλό δημόσιο και ένα καλό ιδιωτικό τέτοιο μέσο. Εγώ είμαι χαρούμενος που έχω επιτέλους δεύτερη επιλογή!

Σχετικά με τα ιδιωτικά και το ποιος θα θέλει να επενδύσει σε αυτά, ας σας θυμίσω ένα όνομα....Μαρασλής....και η ΑΣΟΕΕ έχει ευεργέτη, γιατί να μην έχει κι ένα ιδιωτικό έναν ίδιο???

Υ.Γ.: Ακόμα δεν μου απάντησε κανείς σχετικά με το τι σημαίνει πτυχίο "Αναγνώρισμένο από το Κράτος"! Κάποιος να μου λύσει την απορία!
Vag_plir
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 308
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:50 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by Vag_plir » Thu Jan 04, 2007 12:26 am

@ganther
ο μέσος Έλληνας έχει επίσης και την δικιά σου νοοτροπία δηλαδή ότι σπουδάζω για να δουλέψω σε αυτό που σπουδάζω.Διαφωνώ με αυτή τη λογική , είμαι της άποψης ότι σπουδάσω , γίνομαι επιστήμονας σε ένα χ αντικείμενο αλλά ταυτόχρονα γνωρίζω και τις απαιτήσεις της αγοράς.Π.χ αν εγώ θέλω να σπουδάσω ιστορία τέχνης γιατί μου αρέσει το αντικείμενο ξέρω εκ των προτέρων ότι κατά 90% δεν θα βρω δουλεία.Γενικά το πρόβλημα που αναφέρεις είναι πρόβλημα νοοτροπίας και σε καμία περίπτωση απαγορεύσεις δεν θα το διορθώσουν.


@silegav
το να βλέπω την Οπρα και μάλιστα μετταγλωτισμένη και το pimp my ride δεν νομίζω ότι είναι και ...στροφή στην ποιότητα. Πέρα από την πλάκα, γενικά δεν θεωρώ την τηλεόραση σωστό παράδειγμα γιατί η μη ύπαρξη ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών θα ήταν καθαρή λογοκρισία, ένα καλύτερο παράδειγμα για την απαξίωση ως προς τον δημόσιο τομέα θα ήταν η υγεία...
Αναγνωρισμένο από το κράτος δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς, αν εννοείς πάντως το θέμα των ισοτιμήσεων πτυχίων αυτο που γενικά ισχύσει είναι ότι: Κάποιος κάνει σπουδές στο εξωτερικό (2χρονες ,3 χρονες ,4χρονες) και μετά έρχετε με το ξένο πτυχίο στην Ελλάδα σε έναν οργανισμό που ονομάζετε ΔΟΑΤΑΠ και που αποτελείτε από διορισμένους ακαδημαϊκούς και τους ρωτάει αν μπορεί να ισοτιμηθεί και αν ναι , με τα πτυχία ποιον τμημάτων.Αυτοι στέλνουν την αίτηση στην σχολή που πιστεύουν ότι υπάρχει αντιστοιχία (άσχετα αν σε εμάς στέλνουν ακόμα και ΔΕΤοειδή τμήματα του εξωτερικού) και η ΓΣ του τμήματος αποφασίζει αν θα ισοτιμηθεί ή όχι το πτυχίο.Το πρόβλημα με τον ΔΟΑΤΑΠ είναι ότι ασχολείτε μόνο με την σντιστοιχία τμήματος και όχι με την επάρκεια με αποτέλεσμα να μας του στέλνει όλους, είτε έχουν 2,3 ή 4 χρόνια σπουδών είτε σπούδασαν στο Cambridge είτε στην Μπρατισλάβα...
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Thu Jan 04, 2007 12:55 am

Vag_plir

Αν εσυ σπουδαζεις απο χομπι παω πασο... Σε θαυμαζω και για την υπομονη σου αλλα και για το χομπι σου, γιατι ειναι πραγματικα ωραιο. (Δεν ειρωνευομαι)
Αν η οικογενεια σου ομως εχει τη δυνατοτητα να σε στηριζει για να κανεις χομπι για 4-5 χρονια και τελικα να δουλεψεις σε ασχετο τομεα, μετα μη μαχομαστε για την δημοσια και δωρεαν παιδεια... Λιγο υποκριτικο μου ακουγεται...

Προφανως και σπουδαζω για να με βοηθησει και στη δουλεια μου, προφανως και για να "ανοιξω τους οριζοντες μου" και να δω και ακουσω 5 πραγματα παραπανω...

Εχω φιλο που εβγαλε 19.000 μορια και περασε Μαθηματικο (1η επιλογη). Τελειωσε με 9+ στα 3 χρονια και οπως καταλαβαινεις τον δεχτηκαν παντου μετα. Μπορει το μαθηματικο να μην εχει επαγγελματικη αποκατασταση, αλλα το παιδι ειναι επιστημονας και εμπιπτει στην Κατηγορια 3 (κοιτα το πραπανω μου ποστ) Δεν σπουδασε για να βρει δουλεια αλλα εκανε αυτο που του αρεσει και καλα εκανε.

Οπως ειδες το ποστ μου το ξεκινησα λεγοντας ακριβως αυτο,
Εχουμε μετατρεψει τα πανεπιστημια απο αυτο που θα επρεπε να ειναι (μονο για επιστημονες) σε ενα "μεσον" προς κατι καλυτερο, μια θεση στο δημοσιο "καπου να βολευτω και εγω" και αλλα τετοια. (Βαζω και τον εαυτο μου μεσα, για τους επιδοξους που θα μου την πουνε)
οποτε δεν εχω καταλαβει που ηθελε να καταληξει το ποστ σου :???: (εκτος ισως απο το να μου την πεις για τη λαθος οπως ειπα και ο ιδιος λογικη μου)
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Thu Jan 04, 2007 1:07 am

ΟΚ, επιτέλους μια απάντηση. Επόμενη απορία...μπορείς να μου πεις τι σημαίνει στην ουσία "Ισοτίμηση πτυχίου"? Γιατί τώρα, και η ΑΣΟΕΕ και το Berkley είναι δημόσια πανεπιστήμια, αλλά δεν νοιώθω ότι το πτυχίο μου είναι ισότιμο με αυτό του Berkley (αν και μπορεί να είναι ουσιαστικά ισότιμο).

Όσο για την Οπρα και το pimp my ride, είναι το δέντρο. Δες το δάσος (ντοκιμαντέρ, ιστορικά, BBC news, σοβαρότερες ειδήσεις, ρεπορτάζ χωρίς μουσική υπόκρουση (για μένα πολύ σημαντικό κριτίριο για να δω ειδήσεις), ενημερωτικές εκπομές Αμερικανικών δικτύων (άνω του ενός)). Νομίζω πως είναι μακράν το καλύτερο κανάλι. Α! Και σεβασμός σε ανθρώπους που δεν μπορούν να διαβάσουν υπότιτλους, όπου αυτό δεν είναι αναγκαίο....δείγμα σοβαρότητας.
Στα μάτια μου ξεχωρίζει και μάλιστα με μεγάλη απόσταση.

Αυτό για την υγεία δεν το κατάλαβα. Θες να πεις την διαφορά κλάσης ανάμεσα στην ποιότητα νοσηλείας ιδιωτικού και δημόσιου νοσοκομείου?
Vag_plir
Kilobyte level
Kilobyte level
Posts: 308
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:50 pm
Academic status: N>4
Gender:

Post by Vag_plir » Thu Jan 04, 2007 1:32 am

@ganther
εφόσον παραδέχεσε ότι έχεις λάθος λογική γιατί δεν την αλλάζεις; Ή ακόμα και αν δεν την αλλάζεις γιατί την υποστηρίζειςΚαι επίσης όταν λέμε σπουδάζω δεν λέμε κατ' ανάγκη ζω φοιτητική ζωή, αν έχεις ταυτίσει τις σπουδές σου με τα λεφτά των γονιών σου καλά κάνεις γιατί τα σέβεσαι αλλά υπάρχουν και πάρα πολλά παιδιά που δουλεύουν.Επίσης αν κάποιος όντως σπουδάζει από χόμπυ με τα λεφτά των γονιών του γιατί να μην μαχόμαστε για δημόσια και δωρεάν παιδεία δεν το έπιασα...
Από ότι κατάλαβα πάντως εσύ ναι μεν αναγνωρίζεις τι είναι το καλό, αλλά επειδή δεν έχεις την υπομονή ή την διάθεση να πολεμήσεις γι αυτό ή έστω να ελπίζεις ότι κάποτε αυτό θα πραγματοποιηθεί, γι αυτό ακολουθείς την πεπατημένη.


@silegav
δέχομαι την άποψη σου για το σκαι χωρίς απαραίτητα να συμφωνώ αλλά ας επανέλθουμε ον τόπικ...
Λοιπόν η ισοτίμηση δεν είναι και από τις δύο μεριές.Δηλαδή αν ισοτιμηθεί το πτυχίο κάποιου από το Κεμπριτζ με της ΑΣΟΕΕ δεν σημαίνει ότι και το δικό μας θα είναι ισότιμο με του Κέμπριτζ.Απλώς επειδή το ελληνικό δημόσιο δεν δέχετε πτυχία εξωτερικού κάποιος πτυχιούχος εξωτερικού για να έχει την δυνατότητα να δουλέψει σε αυτό θα πρέπει πρώτα να ισοτιμήσει το πτυχίο του με κάποιο αντίστοιχο ελληνικό. Το πρόβλημα είναι όπως προανέφερα ο ΔΟΑΤΑΠ σαν θεσμός.Γραφειοκρατικός,διεφθαρμένος, με κακές αντιστοιχίσεις και ένα πρωτοφανές τσουβάλιασμα.Όντως τα έχεις απορία ή μου κάνεις τεστ γνώσεων???
Όσο για την υγεία ...ναι αυτό ακριβώς , όταν έγιναν τα πρώτα ιδιωτικά νοσοκομεία το επιχείρημα ήταν το ίδιο.Ότι δλδ θα λειτουργήσουν ανταγωνιστηκά με τα δημόσια και αυτό θα ειτουργήσει για το συμφέρον του πολίτη.Πολύ de ja vu ε?
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Thu Jan 04, 2007 1:46 am

Καταρχήν ο όρος μη κρατικά - μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια είναι αδόκιμος, εκτός απο αντιφατικός. Επιπλέον είναι μη ρεαλιστικός, για την ακρίβεια αποπροσανατολιστικός. Και όλοι γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα η αναθεώρηση του άρθρου 16 προς παρόν το δεν γίνεται για να ιδρυθούν μη κρατικά - μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια αλλά για να νομιμοποιηθούν τα ήδη υπάρχονται κολλέγια.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα δεν είχε ούτε θα έχει ποτέ μη κερδοσκοπικές προθέσεις. Κάθε εμπορική δραστηριότητα και κυρίως η μη κρατική έχει εγγενώς ένα στόχο: το κέρδος. Όπως έχει δείξει η ιστορία και η πραγματικότητα στην ελεύθερη αγορά η επιδίωξη αυτή μπαίνει πάντα στον υπερθετικό βαθμό και προσπαθεί να διαλύσει κάθε μορφής φραγμό που την εμποδίζει να αναπτυχθεί. Συνεπώς κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα δεν είναι αφιλοκερδής.

Ως τέτοια, δηλαδή ως κερδοσκοπική, πρέπει να δούμε και την ιδιωτική εκπαίδευση. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα ιδιωτικά σχολεία δεν καλύπτουν μονάχα τις λειτουργικές τους ανάγκες. Αντιθέτως εμφανίζουν μεγάλα ποσά υπερκέρδους για τους ιδιοκτήτες τους. Επίσης οι εργαζόμενοι σε αυτά δουλεύουν σε καταπιεστικές - εκβιαστικές συνθήκες. Επιπλέον τα κριτήρια εισαγωγής, παραμονής και αποφοίτησης είναι κατά κύριο λόγο οικονομικά γεγονός που φαίνεται και από την "πελατεία" αυτών των επιχειρήσεων. Με λίγα λόγια συντηρούν και διευρύνουν κοινωνικές - οικονομικές διακρίσεις καθώς δεν απευθύνοται σε όλα τα κοινωνικά στρώματα. Το ίδιο ακριβώς θα επιτελέσουν και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια: διεύρυνση της κοινωνικής αδικίας.

Αλλά στην Ελλάδα προς το παρόν μάλλον δεν θα ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια. Και δεν θα ιδρυθούν για τους λόγους που υπολειτουργούν τα κρατικά πανεπιστήμια. Αρκεί να σκεφτουμε ότι η δημιουργία μίας τουλάχιστον θέσης καθηγητή δεν δημιουργείται από ακαδημαϊκη ανάγκη αλλά από πολιτική επιλογή! Σε τέτοια πλαίσια κανένας ιδιώτης δεν θα δεχθεί να θέσει τα κεφαλαιά για την ίδρυση ιδρύματος ανώτατης εκπαίδευσης. Μακάρι να μην τα θέσει ποτέ αλλά φυσικά όχι γι' αυτούς τους λόγους. Συνεπώς αυτοί που θα εξυπηρετηθούν θα είναι οι ιδιοκτήτες των διάφορων μεταλυκειακών κολλέγιων. Άλλωστε οι ιδιοκτήτες τους είναι αυτοί που ασκούν τις μεγαλύτερες πιέσεις για την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων καθώς και η "κάστα" των ανθρώπων που παραδοσιακά υπηρετεί το κόμμα που κυβερνά.

Τελικά αυτό πρέπει να έχουμε κατά νου ότι ο όρος μη κρατικά - μη κερδοσκοπικά ΑΕΙ δεν είναι παρά μόνο μία ωραία βίτρινα για την ιδιωτικοποιήση της ανώτατης παιδείας και ότι η πελατιακή συναλλάγή είναι το νέο δόγμα των "μεταρυθμίσεων" για την ανώτατη εκπαίδευση.
Last edited by PASCAL on Tue Feb 13, 2007 9:39 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Ganther
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 2273
Joined: Fri Jun 18, 2004 9:31 am
Academic status: 3rd year
Gender:

Post by Ganther » Thu Jan 04, 2007 2:10 am

Vag_plir wrote:@ganther
εφόσον παραδέχεσε ότι έχεις λάθος λογική γιατί δεν την αλλάζεις; Ή ακόμα και αν δεν την αλλάζεις γιατί την υποστηρίζειςΚαι επίσης όταν λέμε σπουδάζω δεν λέμε κατ' ανάγκη ζω φοιτητική ζωή, αν έχεις ταυτίσει τις σπουδές σου με τα λεφτά των γονιών σου καλά κάνεις γιατί τα σέβεσαι αλλά υπάρχουν και πάρα πολλά παιδιά που δουλεύουν.Επίσης αν κάποιος όντως σπουδάζει από χόμπυ με τα λεφτά των γονιών του γιατί να μην μαχόμαστε για δημόσια και δωρεάν παιδεία δεν το έπιασα...
Από ότι κατάλαβα πάντως εσύ ναι μεν αναγνωρίζεις τι είναι το καλό, αλλά επειδή δεν έχεις την υπομονή ή την διάθεση να πολεμήσεις γι αυτό ή έστω να ελπίζεις ότι κάποτε αυτό θα πραγματοποιηθεί, γι αυτό ακολουθείς την πεπατημένη.

Μεγα λαθος.
Ειναι προφανες οτι αναγνωριζω μια λαθος λογικη, αλλα δεν μπορω να πολεμησω ολη αυτη τη λογικη πηγαινωντας κοντρα. Να σου δωσω ενα παραδειγμα γιατι η δεν το καταλαβαινεις, η κανεις πως δεν το καταλαβαινεις.
Εστω οτι καθεσαι να μαθεις πολυ καλα κατι αμεσως μετα το Λυκειο(π.χ. Java) στελνεις λοιπον βιογραφικα σε θεσεις για προγραμματιστες. Επειδη ΟΛΟΙ εχουν σπουδασει στην χωρα ετουτη, το βιογραφικο σου θα κοπει αποτο 1ο κοσκινο το "αυτοματο" δηλαδη το "θελουμε πτυχιουχο" ανεξαρτητα αν οι 5 στους 10 απο οσους εχουν πτυχιο εχουν περασει 10 απο τα 36 μαθηματα με σκονακια και δεν ξερουν που τους παν τα 4...

Αν δεν το καταλαβαινεις ουτε τωρα, δε ξερω πως μπορω να το κανω πιο νιανια.

ΥΓ. Εγω πραγματικα ειμαι περιεργος που κρυβονται ολοι αυτοι που σπουδαζουν και δουλευουν γιατι δεν εχω γνωρισει ΚΑΝΕΝΑΝ.
Εχω γνωρισει παιδια που περνανε μαθηματα και δουλευουν, αλλα κανω ενα διαχωρισμο. ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. οχι σπουδαζουν. Το περναω με διαβασμα 1 ωρας των SOS και σκονακια, εγω δεν το λεω σπουδαζω και δουλευω. Το λεω απλα δουλευω και περναω κανα μαθημα.
Προφανως και στους 200 του ετους μου ισως βρεις 10-20 αντε 30 ατομα, αυτο δεν λεγεται "παρα πολλα παιδια που δουλευουν" λεγεται μια μειοψηφια που δουλευει.

Οσο για το γιατι να μη μαχεται για τη δημοσια και δωρεαν παιδεια καποιος ο οποιος σπουδαζει απο χομπι, δεν καταλαβαινω που σου φαινεται το παραλογο.
Δεν ξερω αν εχει καθησει καποιος να σκεφτει τι παει να πει δωρεαν παιδεια στην Ελλαδα. Οταν ερχεται στον μπαμπακα μου και στη μαμακα μου η εφορια καθε χρονο, εγω νομιζω οτι πληρωνουνε και για τη δημοσια και δωρεαν παιδεια ολων μας(οπως και αλλοι εργαζομενοι προφανως). Επειδη λοιπον και οι 2 μου ειναι μισθωτοι και βλεπω τι παει να πει δημοσια και δωρεαν παιδεια εχω να πω οτι καλη χρυση και αγια αλλα οχι και για χομπι.
Εσυ θα συμφωνουσες δηλαδη να πληρωνει καθε χρονο ο Χ, και ο Υ πολιτης τα χομπι (γκολφ, τεννις) που θελω εγω να κανω αντι να σπουδαζω???
Μαλλον οχι...

Δεν εχω καταλαβει τι ειναι το δωρεαν που περιμενουμε. Οι Καθηγητες εργαζονται αμισθι? Τα βιβλια τυπωνονται με 0 κοστος? Μερικοι εδω νομιζουν οτι τα πανεπιστημια δεν τα πληρωνει κανεις μου φαινεται(η οτι τα πληρωνει "το κρατος" :???: ), οτι ειναι ιδρυματα που λειτουργουν με δωρεες και εθελοντισμο.
Εγω νομιζω οτι τα πληρωνουμε ολοι μας (οσοι βεβαια πληρωνουν τους φορους τους) και μαλιστα ακριβα.

Οσοι θελετε ριξτε μια ματια σε αυτο (ειναι συντομο) με βρισκει 100% συμφωνο και το θεωρω μεγαλη αληθεια.

http://www.topapi.gr/index.php?option=c ... Itemid=250

@ Silegav

Πτυχιο αναγνωρισμενο απο το κρατος = Πτυχιο που θα παρεις επιδομα για αυτο και που το δεχονται στο δημοσιο. Ετσι νομιζω εστω.
Last edited by Ganther on Thu Jan 04, 2007 2:32 am, edited 1 time in total.
tical
bit level
bit level
Posts: 28
Joined: Tue Aug 29, 2006 11:46 pm
Location: ΑΘΗΝΑ

Post by tical » Thu Jan 04, 2007 2:27 am

Παιδιά προσωπικά αν ήμουν σε κάποια άλλη χώρα(η οποία να μην έχει ΙΔ.ΠΑΝ) ίσως μην έκρινα πριν τα δω σε λειτούργια.Στην Ελλάδα το τι πρόκειται να είναι αυτά τα ιδρύματα-δυστηχώς- όλοι το "μυρίζονται"...
User avatar
silegav
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 2098
Joined: Tue Mar 09, 2004 4:03 pm
Academic status: Alumnus/a
Location: The Center of the World -> Piraeus

Post by silegav » Thu Jan 04, 2007 10:48 am

Αρχικά....σε όσους έχουν γράψει καλέσματα για γενικές συνελέυσεις με Bold γράμματα και δημαγωγικές φωνές, απλά να τους παρακαλέσω να πάνε να τα κολήσουν σε κάνα τοίχο, εδώ κάνουμε συζήτηση, όχι προπαγάνδα!

Κατά δεύτερον. Τώρα που ορίσαμε την ισοτίμηση, να πω και γιατί επιμένω. Και στους 2 "ορισμούς" της ισοτίμησης υπάρχει μια κοινή λέξη....Δημόσιο!!!Και μάλιστα εγώ το βάζω με Δ κεφαλαίο.

Προφανώς και το θέμα και το ανησυχητικό είναι ότι απλά θα μεγαλώσει ο ανταγωνισμός για την κάλυψη μιας θεσούλας στο τερατώδες Ελληνικό Δημόσιο....εγώ δεν βρίσκω άλλη διαφορά.

Τώρα, αν όλοι όσοι αγωνίζονται για το Δωρεάν Αναβαθμισμένο Ελληνικό Ανταγωνιστικό Πανεπιστήμιο, έχουν όνειρο την εν λόγω θεσούλα....τι να πω!

Ανοίχτε λίγο παραπάνω το μυαλό σας, σκεφτείτε το!
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Thu Jan 04, 2007 12:07 pm

silegav+++
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
Post Reply

Return to “off-topic”