Περί της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων

Άσχετα μηνύματα και λοιπές παρεκτροπές.
User avatar
jimmyD
Venus Former Team Member
Posts: 946
Joined: Wed Apr 21, 2004 6:33 pm
Academic status: MSc
Location: στην κοσμάρα μου

Post by jimmyD » Tue Feb 20, 2007 1:34 am

rapadder wrote:Είδα την εκπομπή ΕΙΚΟΝΕΣ του Παύλου Τσίμα. Συμπέρασμα: Είμαστε μπανανία. Φοιτητές του Erasmus που είχαν έρθει Ελλάδα φρίκαραν όταν κάποιος διέκοψε το μάθημα για να ανακοινώσει ότι αποφασίσθηκε κατάληψη. Όπως είπε ένας καθηγητής, "αυτό που ενδιαφέρει τον Έλληνα είναι να μπεί σε ενα Πανεπιστήμιο. Το τι θα μάθει εκεί είναι άλλη ιστορία".
Επίσης έφερε το παράδειγμα του Anatolia College στην Θεσσαλονίκη ως ένα επιτυχημένο μη κερδοσκοπικό ιδιωτικό Πανεπιστήμιο, ενώ ψιλοέθαψε το BCA.
Μάλλον εννοείς την εκπομπή "Έρευνα" του Τσίμα καθώς η εκπομπή Εικόνες αφορά τα ταξίδια σε τουριστικούς προορισμούς. ;) Δεν το λέω ως μομφή απλά το αναφέρω αν θέλει κανείς να ψάξει στιγμιότυπα. Επίσης κάτι άλλο ενδιαφέρον είναι η σύγκριση υλοποιήσεων ιδιωτικών πανεπιστημίων που προβάλλεται. Στη Γερμανία φαίνεται μια πολύ αξιόλογη και αποτελεσματική προσπάθεια ενώ αντίθετα στην Πορτογαλία το πράγμα έχει καταντήσει παζάρι. (Το ότι μοιάζουμε περισσότερο με τους πορτογάλους παρά με τους Γερμανούς με προβληματίζει). Επίσης η εκπομπή είναι σιγουρα επίκαιρη αλλά και κατά τη γνώμη μου φρέσκια καθώς είχε πλάνα από φετινές πορείες (και από παλαιότερες) Επίσης οι συνεντεύξεις στην αρχή με τους φοιτητές είναι και πάλι πρόσφατες. Τα υπόλοιπα με τα πανεπιστήμια δεν ξέρω κατα πόσο είχαν προβληθεί ξανά δεν είχα δει τέτοια εκπομπή πέρσι αλλά αν την έχετε δει εσείς πάω πάσο. Γενικά πάντω ο τσίμας παίρνει ένα ++ για το γεγονός ότι παρουσίασε το θέμα και από τις δύο πλευρές και δεν έκανε εκπομπή με τον Ρέμο ή τη Βίσση :-p
Since I was born I started to decay
now nothing ever ever goes my way...
Image
User avatar
ailouros
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1041
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:36 pm
Academic status: Alumnus/a
Contact:

Post by ailouros » Tue Feb 20, 2007 2:01 am

Μα πρέπει να γίνουν ιδιωτικά Πανεπιστήμια αλλιώς πως θα γίνουμε Αμερική που έχει το Harvard και Αγγλία που έχει το Cambridge? Για να μην γίνομαι ερειστικός παραθέτω τους παρακάτω στίχους που συνοψίζουν την mix grill ελληνική νοοτροπία "αφού το κάνει ο ΆγγλοΓάλλοΑμερικάνος είναι καλό" σε όλα τα επίπεδα. Και ας μην ξεχνάμε ότι το Euro το πήραμε με Γερμανό στον πάγκο..
Αχ Ευρώπη , Αχ Ευρώπη
εσύ μας μάρανες , εσύ μας μάρανες
Μας τη φέραν οι βάρβαροι
Μας θαμπώσαν με δώρα
Με χαντρούλες πολύχρωμες
και κουτιά κόκα-κόλα

Μας τη φέραν οι βάρβαροι
μας φλομώσαν στο ψέμα
μας τρελάναν στα πέναλτι
και δεν έχουμε τέρμα

Δεν μπορώ δεν μπορώ δεν μπορώ να τη βρω
με κομπιούτερ και με κουμπάκια
New Wave , Jazz , Rock , Sex Drags Rock 'n' Roll
με τζατζίκι και με σουβλάκια
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Tue Feb 20, 2007 12:17 pm

Ωραία λοιπόν, αφού μίζεροι είμαστε, ας παραμείνουμε μίζεροι... Άλλωστε αυτό ξέρουμε να κάνουμε καλύτερα: να βγάζουμε κοντόφθαλμα μερικά ευρώ χωρίς σχέδιο, ανάπτυξη και πολιτισμό, να το παίζουμε επαναστάτες με τα λεφτά των άλλων, να βαυκαλιζόμαστε με την ιδέα ότι είμαστε απόγονοι του Περικλή (και ότι αυτό δικαιολογεί ό,τι κάνουμε) και να βαυκαλίζομαστε επίσης με την ιδέα ότι οι Οθωμανοί φταίνε για την όποια μιζέρια μας (και ότι και αυτό δικαιολογεί ό,τι κάνουμε)!

Α, και το κειμενάκι του κ. Στασινού ωραία τα λέει, αλλά μιλάει για τις Η.Π.Α. Και δεν ξέρω για τι ακριβώς θέλει να μας πείσει: για τον άκρατο "ιδιωτικισμό" (που δεν υπάρχει πουθενά) ή για τον άκρατο κρατισμό (χμ, πόσοι ακριβώς από εδώ είναι ευχαριστημένοι με τον ΟΤΕ; ) Σε κάθε περίπτωση δεν είδα να αναφέρει απτά στοιχεία για καμιά ευρωπαική χώρα... Χμ, μάλλον δεν ταίριαζε με την πραγματικότητα που ήθελε να παρουσιάσει... When the facts don't fit your reality, too bad for the facts...
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
ikapod
bit level
bit level
Posts: 40
Joined: Tue Jun 20, 2006 9:28 pm
Location: Στρουγκα

Post by ikapod » Tue Feb 20, 2007 10:37 pm

ailouros wrote: Αχ Ευρώπη , Αχ Ευρώπη
εσύ μας μάρανες , εσύ μας μάρανες
Μας τη φέραν οι βάρβαροι
Μας θαμπώσαν με δώρα
Με χαντρούλες πολύχρωμες
και κουτιά κόκα-κόλα

Μας τη φέραν οι βάρβαροι
μας φλομώσαν στο ψέμα
μας τρελάναν στα πέναλτι
και δεν έχουμε τέρμα

Δεν μπορώ δεν μπορώ δεν μπορώ να τη βρω
με κομπιούτερ και με κουμπάκια
New Wave , Jazz , Rock , Sex Drags Rock 'n' Roll
με τζατζίκι και με σουβλάκια
Πολιτική για μια δημιουργική Ελλάδα.

Για ένα ελληνικό μοντέλο, μακρία από τους ευρωλιγούρηδες. Εμείς ξέρουμε καλύτερα.

Το ότι βέβαια εδώ οι ευρωλιγούρηδες λένε ότι τα πάνε χάλια σε ανεργία πανεπιστήμια κλπ (που είναι περίπου 50-60 χρόνια μπρός μας από την εποχή του Καρλομάγνου) δεν έχει σχέση. Κατάληψη άσυλο καπιταλισμός και αντίδραση.

Το ότι έχει να συμβεί κάτι ενδιαφέρον στην Ελλάδα από τη γαμ*&^(*& τη μέρα που ο Σωκράτης αποφάσισε να πιεί το κώνειο φυσικά δεν έχει καμία σχέση. Εμείς ακόμα φανταζόμαστε ότι θα πάρουμε την Πόλη όταν ο καλόγερος τηγανίσει τα ψάρια και ο Παλαιολόγος ξεμαρμαρώσει για να τελεστεί λειτουργία. Αταβισμός και αυτο-αναφορά - αυτά τα χάλια μας μας έφαγαν - ορθόδοξοι οθομανοί και ιδεατά απόγονοι του Περικλή.....

Εδώ έχουμε φτάσει πια στο σημείο που κρυβόμαστε πίσω από τη δαχτυλήθρα μας....
User avatar
maria_
Venus Former Team Member
Posts: 1255
Joined: Wed Feb 15, 2006 9:17 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Peridon

Post by maria_ » Wed Feb 21, 2007 1:46 pm

Ρεκόρ μεταπτυχιακών...

Τον αριθμό - ρεκόρ των 68.597 έφτασαν οι νέοι και οι νέες που παρακολουθούν κάποιο από τα 400 και πλέον προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών που φυτρώνουν σαν μανιτάρια στα ελληνικά πανεπιστήμια, αναφέρουν Τα Νέα (20.02.2007).

Την ώρα που το ελληνικό πανεπιστήμιο βρίσκεται στη δίνη της μεγαλύτερης αναταραχής των τελευταίων τριάντα χρόνων, μια νέα πραγματικότητα έχει συγκροτηθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, που η μαζικότητα των «στηριγμάτων» της και το γεωγραφικό άπλωμά της οικοδομεί σταθερά έναν δεύτερο κύκλο σπουδών: την «τεταρτοβάθμια εκπαίδευση»: δημιουργείται μια νέα πραγματικότητα, στην οποία οι πανεπιστημιακές σπουδές κάθε άλλο παρά αποτελούν πλέον την οροφή. Οι αριθμοί δείχνουν ότι μέσα σε μια δεκαετία είχαμε αύξηση των μεταπτυχιακών φοιτητών μεγαλύτερη του 470%, ενώ την ίδια περίοδο οι προπτυχιακοί φοιτητές των ΑΕΙ - ΤΕΙ μόλις και διπλασιάστηκαν.

Ουσιαστικά μπορούμε να μιλάμε για την υιοθέτηση ενός συστήματος σπουδών που στηρίζεται βασικά σε δύο κύκλους, έναν προπτυχιακό και έναν μεταπτυχιακό, όπου ο «τίτλος» του «πρώτου κύκλου σπουδών» πολύ σύντομα δεν θα έχει καμιά απολύτως σχέση με τα πανεπιστημιακά πτυχία που όλοι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Πάνω από τον πρώτο κύκλο έχει ήδη συγκροτηθεί (και δυναμώνει με ταχύτητα) ο δεύτερος κύκλος σπουδών, που δεν είναι άλλος από τα μεταπτυχιακά προγράμματα, με επιλογή φοιτητών και με δίδακτρα. Πρόκειται ουσιαστικά για έμμεση ιδιωτικοποίηση, αφού καθιερώνονται δύο πανεπιστήμια. Ένα δημόσιο πανεπιστήμιο «προπτυχιακού κύκλου», υποχρηματοδοτούμενο και υποβαθμισμένο και ένα δημόσιο πανεπιστήμιο «μεταπτυχιακού κύκλου», αλλά με αυστηρή επιλογή υποψηφίων και τσουχτερά δίδακτρα, που - κατά μέσο όρο - αρχίζουν από 4.500 και φτάνουν και τα 7.500 ευρώ για τα δύο έτη.

Στα περισσότερα πανεπιστημιακά τμήματα, για να φτιαχτεί μεταπτυχιακό πρόγραμμα αφαιρέθηκαν μαθήματα από τον προπτυχιακό κύκλο (δηλαδή μαθήματα που παλιότερα οι φοιτητές διδάσκονταν πριν από το πτυχίο τους) και μεταφέρθηκαν στο μεταπτυχιακό! Σε άλλες περιπτώσεις, αντιγράφτηκαν μαθήματα του προπτυχιακού κύκλου για να διδάσκονται στο μεταπτυχιακό, με περισσότερες λεπτομέρειες και διαφορετικά συγγράμματα απ' ό,τι πριν από το πτυχίο. Και είναι βέβαια θλιβερή η διαπίστωση ότι πολλά από τα μεταπτυχιακά προγράμματα προσφέρουν μαθήματα, τα οποία όχι μόνο υπάρχουν στο κανονικό πρόγραμμα των σπουδών, αλλά μερικές φορές κατά τη μετάλλαξή τους σε μεταπτυχιακά «ελαφραίνουν» και το επιστημονικό τους υπόβαθρο. Υπάρχει κατ' ουσία, το πολύ σοβαρό ζήτημα της αφαίρεσης ενός σημαντικού μέρους της γνώσης που θα έπρεπε να αποκτιέται προπτυχιακά και της ένταξής της στα μεταπτυχιακά. Έτσι έχουμε υποβάθμιση των πτυχίων μέσω της καθιέρωσης ενός μεταπτυχιακού βασικού πτυχίου.
Πηγή:e-paideia
Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί!
User avatar
komatoskilo
byte level
byte level
Posts: 65
Joined: Thu Dec 21, 2006 5:50 pm
Location: Κάπου Μαγικά

Post by komatoskilo » Sat Mar 03, 2007 3:05 pm

Κόντρα για τον πυροβολισμό
Σε φορτισμένη ατμόσφαιρα οι συζητήσεις για την Παιδεία

Την ώρα που συνεχίζεται το κρίσιμο συνέδριο της ΠΟΣΔΕΠ, για δεύτερη ημέρα το Σάββατο, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, το υπουργείο Παιδείας απαντά αρνητικά στην έκκληση έξι πρυτάνεων για αναβολή της ψήφισης του νόμου-πλαισίου. Ένταση επικρατεί στις γενικές συνελεύσεις των φοιτητών και τις συνεδριάσεις των Συγκλήτων. Παράλληλα, αίσθηση προκαλεί το βίντεο για τον πυροβολισμό στο υπουργείο Αιγαίου.

Την πρώτη ημέρα της συνεδρίασης των πανεπιστημιακών σημάδεψε η έκκληση των πρυτάνεων του ΕΜΠ, του Οικονομικού Πανεπιστήμιου, του Πάντειου, του πανεπιστημίου της Πάτρας, του Αιγαίου και της Σχολής Καλών Τεχνών για αναβολή της ψήφισης του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ, που εισάγεται στην Ολομέλεια της Βουλής την Τρίτη.

Αμεση ήταν η αρνητική απάντηση του υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η ΝΕΤ, πηγές του υπουργείου Παιδείας υπενθυμίζουν ότι από τις 21 Ιουνίου, που η Μ.Γιαννάκου έδωσε στη δημοσιότητα το προσχέδιο του νόμου και απηύθυνε έκκληση στα πανεπιστήμια και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς προκειμένου να καταθέσουν τις απόψεις τους, ουδεμία απάντηση υπήρξε από τα εν λόγω ΑΕΙ.

Τώρα που η κυβέρνηση προωθεί προς ψήφιση το νομοσχέδιο θέλουν να «παγώσουν» τις διαδικασίες, αλλά αυτό δεν θα συμβεί, επισημαίνουν οι πηγές του υπουργείου Παιδείας. Έτσι, πιθανότατα έως την Πέμπτη το νέο πλαίσιο για τα ΑΕΙ θα αποτελεί νόμο του κράτους.

Πάντως, ο πρόεδρος της ΠΟΣΔΕΠ Λάζαρος Απέκης δήλωσε την Παρασκευή ότι «οι καθηγητές δεν θα κάνουν πίσω».

Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Γιάννης Μαΐστρος επιτέθηκε το Σάββατο στην υπουργό Παιδείας επισημαίνοντας ότι η ΠΟΣΔΕΠ κάλεσε την Μ.Γιαννάκου να έρθει στο συνέδριο και να συζητήσει με όλους τους πανεπιστημιακούς, αντί να κάνει επιλογές με ποιους συζητάει, αλλά αρνήθηκε. «Ας αναλάβει τις δικές της ευθύνες» ανέφερε ο κ. Μαΐστρος.

Το Σάββατο, συνεχίζονται οι τοποθετήσεις των διαφόρων πλευρών στο συνέδριο της ΠΟΣΔΕΠ, το οποίο ολοκληρώνεται την Κυριακή. Στο επίκεντρο βρίσκεται το μέλλον των κινητοποιήσεων των πανεπιστημιακών καθηγητών και η εκλογή νέας Εκτελεστικής Γραμματείας της Oμοσπονδίας.

Εν τω μεταξύ, επεισοδιακό είναι το κλίμα στις συνεδριάσεις των Συγκλήτων, που καλούνται να δώσουν λύση στο θέμα της εξεταστικής και του εξαμήνου, όπως και στις γενικές συνελεύσεις των φοιτητών με αντικείμενο τις καταλήψεις.

Εξ άλλου, υπό πολιορκία από ομάδα φοιτητών της Νομικής Θεσσαλονίκης βρέθηκε ο υπουργός Απασχόλησης Σάββας Τσιτουρίδης στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, το απόγευμα της Παρασκευής. Οι φοιτητές ζήτησαν να συναντήσουν τον κ. Τσιτουρίδη και επιχείρησαν να εισέλθουν στο κτίριο, αλλά απωθήθηκαν απο δυνάμεις των ΜΑΤ, με αποτέλεσμα τρία άτομα να τραυματιστούν ελαφρά, όπως μετέδωσε ο Alpha.

Τα ξημερώματα του Σαββάτου, νεαροί ταραξίες που έχουν βρει καταφύγιο στην ΑΣΟΕΕ αιφνιδίασαν τον φρουρό του κτιρίου της Επιτροπής Ανταγωνισμού, εισέβαλαν στο χώρο και κατέστρεψαν την ελληνική σημαία που βρισκόταν στον ιστό του κτιρίου.

Αλήθειες και ψέματα για τον πυροβολισμό

Διίστανται οι απόψεις για το τι πραγματικά συνέβη έξω από το υπουργείο Αιγαίου, κατά το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο της Πέμπτης. Το βίντεο που μεταδόθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό Mega είναι αποκαλυπτικό για τις συνθήκες υπό τις οποίες έπεσε ο πυροβολισμός και το περιστατικό φαίνεται ότι θυμίζει την υπόθεση της «ζαρντινιέρας».

Ενώ ο ειδικός φρουρός του υπουργείου Αιγαίου υποστηρίζει ότι αναγκάστηκε να πυροβολήσει στον αέρα για εκφοβισμό όταν είδε δεκάδες διαδηλωτές να σπάνε το λουκέτο της εισόδου και να του επιτίθενται με μολότοφ, στο βίντεο εμφανίζονται δύο άτομα να σπάνε τζάμια στο κτίριο και ο φρουρός να πυροβολεί στον αέρα, αν και η πύλη είναι κλειστή και κανένας από τους διαδηλωτές δεν προσπαθεί να την παραβιάσει.

Για το επεισόδιο έχει διαταχθεί έρευνα, αν και κυβέρνηση και αστυνομία «αθωώνουν» τον ειδικό φρουρό.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Έθνος, αν και η ΓΑΔΑ με ανακοίνωσή της κάλυψε τον ειδικό φρουρό, το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. εξετάζει και το ρόλο των ανδρών των ΜΑΤ που βρίσκονταν στην περιοχή, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν είχαν λάβει μέτρα, ώστε να μην υποχρεωθεί ο ειδικός φρουρός να πυροβολήσει.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων Δ.Κυριαζίδης δήλωσε στην εφημερίδα ότι «ένας πυροβολισμός δεν είναι απλή υποθεση και μπορεί να καλύπτεται τυπικά από το γράμμα του νόμου, πρέπει όμως να εξετάσουμε το βαθμό της απειλής σε βάρος του ειδικού φρουρού [...] για να αποφανθούμε ότι καλώς έγινε η χρήση του όπλου».

Ο γραμματέας της ΝΔ Λ.Ζαγορίτης αναφερόμενος στο επεισόδιο δήλωσε: «Ελπίζουμε τέτοιου είδους επεισόδια να μην γίνονται. Ευτυχώς απομακλιμακώνεται η ένταση, το σχέδιο νόμου είναι σε θετική κατεύθυνση και αυτό αναγνωρίζεται από όλους. Είναι προϊόν ενός μακρού διαλόγου ο οποίος κράτησε δύο χρόνια και συμμετείχε η πανεπιστημιακή κοινότητα, οι φοιτητές και όλοι οι φορείς».

news.in.gr
Τα σχόλια δικά σας......
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sat Mar 03, 2007 3:43 pm

Επειδή πολύς λόγος έγινε σχετικά με το δόγμα "ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει" να το πούμε καθαρά: είναι λάθος. Και είναι λάθος γιατί δεχόμαστε ότι όλα τα άτομα είναι ελεύθερα και συνειδητοποιημένα να εξουσιάζουν απολύτα τον ευατό τους. Αυτή η αντίληψη είναι ουτοπική. Τόσα συμφέροντα, τόσα πρότυπα, τόση προπαγάνδα, τόση πλύση εγκεφάλου και ορισμένοι νομίζουν ότι καθένας "παίρνει αυτό που του αξίζει"... Επιτέλους σε ποιά κοσμάρα ζούνε;
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Sat Mar 03, 2007 4:12 pm

PASCAL wrote:Επειδή πολύς λόγος έγινε σχετικά με το δόγμα "ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει" να το πούμε καθαρά: είναι λάθος. Και είναι λάθος γιατί δεχόμαστε ότι όλα τα άτομα είναι ελεύθερα και συνειδητοποιημένα να εξουσιάζουν απολύτα τον ευατό τους. Αυτή η αντίληψη είναι ουτοπική. Τόσα συμφέροντα, τόσα πρότυπα, τόση προπαγάνδα, τόση πλύση εγκεφάλου και ορισμένοι νομίζουν ότι καθένας "παίρνει αυτό που του αξίζει"... Επιτέλους σε ποιά κοσμάρα ζούνε;
Πάντα έτσι ήταν, αγάπητε. Η απόσταση όμως από το δεν είμαι απολύτως ελεύθερος και δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω έως το μου επιβάλλουν αυτό που θέλω (όταν παίρνω ό,τι παίρνουν και οι υπόλοιποι) είναι τεράστια. Αν εσένα σου αρέσει να σου επιβάλλουν πράγματα, δε θα σε ακολουθήσω. Και δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει (ακόμη), αλλά δεν υπάρχει μόνο η Ελλάδα και τα πτυχία της. Θα το πάρεις είδηση μια μέρα ότι ο ανταγωνισμός είναι διεθνής. Και γι αυτό δεν θα μπορέσεις να κάνεις τίποτα (ευτυχώς και δυστυχώς). Εκτός αν κλείσουμε τη χώρα προς τα έξω, όπως έκανε ο Χότζα...

Εσύ δεν νομίζεις ότι παίρνεις το πρωκτόχαρτο που σου αξίζει από το Ίδρυμα (Ανιάτων) που σου αξίζει και ίσως καταφέρεις να βρεις μια εργασία (με λίγα λεφτά και πολλή δουλειά), ζώντας μια ζωή με την οικονομική υποστήριξη (=ελεημοσύνη) που σου αξίζει; Αλήθεια, οι δουλειές στην Ελλάδα ανταποκρίνονται στο "αγωνιστικό" πρότυπο; Γιατί δεν φωνάζει κανείς;
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
theo_
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 488
Joined: Wed Apr 21, 2004 12:00 am
Location: a world without time

Post by theo_ » Sat Mar 03, 2007 4:20 pm

PASCAL wrote: Τόσα συμφέροντα, τόσα πρότυπα, τόση προπαγάνδα, τόση πλύση εγκεφάλου και ορισμένοι νομίζουν ότι καθένας "παίρνει αυτό που του αξίζει"... Επιτέλους σε ποιά κοσμάρα ζούνε;
++
η προπαγάνδα είναι ύπουλη όμως,
η σωστή προπαγάνδα είναι αυτή που δεν καταλαβαίνεις.

@komatoskilo
1.δυστυχώς το ότι είσαι αριστερός(όχι εσύ γενικά μιλάω) είναι αμφισβητίσιμο στην εποχή μας..
εγώ γνωρίζω αριστερούς που μένουν στο ψυχικό, που σπουδάζουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά πανεπιστήμια,που έχουν εξοχικά στη μύκονο, που σε 2 χρόνια από τώρα θα τους δεχτούν στο MBA της ασοεε, που τους κόβει μισθό το κόμμα...κτλ μάλλον είναι λάθος να ταυτίζεται ο αγώνας του ΦΚ με την αριστερά.. αν από την άλλη ισχύει τότε είναι λάθος ο αγώνας.

2. πες μου λίγο το οφθαλμοφανές συμπέρασμα που έβγαλες από το κείμενο??? γιατί όπως έχει ακουστεί πολλάκις εδώ μέσα(όχι από σένα) οι παρωπίδες ίσως να εμποδίζουν τους υπόλοιπους..
δεν ξέρω αν ο αστυνομικός έιναι αθώος ή όχι.. πάντως αν όντως σπάσανε την πόρτα πρώτα καλά έκανε κ πυροβόλησε(στον αέρα πάντα!),θα έπρεπε να τον σκοτώσουν πρώτα???
πάντως τα επεισόδια των φοιτητών θεωρούνται απόλους η φυσιολογική συμπεριφορά του αυριανού επιστήμονα,παιδαγωγού,γιατρού που απλά τώρα ιδεολογικά είναι αντίθετος στο νομοσχέδιο!
People are never more insecure than when they become obsessed with their fears at the expense of their dreams
User avatar
tZoLe
Venus Former Team Member
Posts: 1925
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:21 am
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Lausanne-Pasalimani
Contact:

Post by tZoLe » Sat Mar 03, 2007 7:44 pm

Οτι η Παιδεία αποτελεί κοινωνικό αγαθό, στη θεώρηση του οποίου αντανακλώνται όλες οι αποχρώσεις των κοινωνικών οραμάτων και αποτυπώνονται όλες οι διαφοροποιήσεις του πολιτικού χάρτη, το γνωρίζαμε βέβαια από καιρό. Ηρθε όμως να μας το υπενθυμίσει ο βαθιά πολιτικός χαρακτήρας της αντιπαράθεσης στη συζήτηση που έγινε με αφορμή την αναθεώρηση του άρθρου 16. Σε βαθμό που ξαναβγήκαν στην επιφάνεια οι καλά κρυμμένες πολιτικές διαχωριστικές γραμμές.

Τα πολιτικά κόμματα εγκατέλειψαν τα επικοινωνιακά προσχήματα και φανέρωσαν τις πραγματικές πολιτικές τους θέσεις, αποκαλύπτοντας τι κρύβεται πίσω από τις ωραίες εκθέσεις ιδεών, τις στρογγυλεύσεις και τους προεκλογικούς λαϊκισμούς.

Το παιχνίδι μπορεί και να παιχθεί ως εξής: Πες μου τη θέση σου για την Παιδεία και θα σου πω ποιος είσαι. Ας δοκιμάσουμε λοιπόν:

Θέση 1η: «Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων θα βελτιώσει, λόγω ανταγωνισμού, τη δημόσια εκπαίδευση». Πίσω από την άποψη αυτή υποκρύπτεται η νεοφιλελεύθερη αντίληψη, που θέλει την Παιδεία να αποτελεί οικονομικό αγαθό, το οποίο υπόκειται στους νόμους της ελεύθερης αγοράς. Ο άνευ όρων λοιπόν ελεύθερος ανταγωνισμός, βελτιώνει την αποκαλούμενη «παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών».

Γι' αυτό και οι νεοφιλελεύθεροι υποβαθμίζουν τις προϋποθέσεις και τους όρους ίδρυσης και λειτουργίας των μη κρατικών ιδρυμάτων, μη αποκαλύπτοντας το περιεχόμενο του εκτελεστικού νόμου που θα ρυθμίζει τον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Αυτό που προέχει γι' αυτούς, είναι να λειτουργήσει ελεύθερα η «εκπαιδευτική αγορά».

Σαφή πρόγευση για το ποιους ευνοεί αυτή η αντίληψη πήραμε πρόσφατα με την υπόθεση της βαθμολογικής βάσης. Η οποία, επειδή ακριβώς αφορούσε μόνο την εισαγωγή στα δημόσια ιδρύματα, είχε τελικό αποτέλεσμα τη μεταφορά 20.000 σπουδαστών, δίκην πελατών, από δημόσιες σε ιδιωτικές σχολές. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο εύνοιας συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων τα τελευταία χρόνια. Το οποίο έγινε εφικτό ακριβώς λόγω της απουσίας ρυθμιστικών κανόνων στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Η ενίσχυση της ιδιωτικής «εκπαιδευτικής αγοράς», λοιπόν, είναι η πραγματική πρόθεση των νεοφιλελευθέρων.

Οσο για το αν θα υπάρξουν στη χώρα μας μεγάλα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ικανά να ανταγωνιστούν τα δημόσια, το ζωντανό παράδειγμα της Ευρώπης μιλά από μόνο του. Λίγα έως ελάχιστα είναι τελικά τα μη κρατικά πανεπιστήμια που μπορούν πράγματι να σταθούν δίπλα στα δημόσια ευρωπαϊκά. Κι αυτά, σε περιορισμένες μόνο επιστημονικές κατευθύνσεις.

Θέση 2η: «Η αναθεώρηση του "16" ισοδυναμεί με την υποβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου και την ιδιωτικοποίηση του αντίστοιχου εκπαιδευτικού χώρου». Η Παιδεία εδώ θεωρείται δημόσιο, αλλά πρακτικά αντιμετωπίζεται ως κρατικό αγαθό. Το δημόσιο δηλαδή και το κρατικό συγχέονται, ενώ το κράτος αναγορεύεται σε μοναδικό εγγυητή του δημόσιου συμφέροντος. Τα δημόσια αγαθά διασφαλίζονται μόνο με κρατικές δομές, έστω και αν αυτές είναι συγκεντρωτικές, αυταρχικές, δυσκίνητες, αδιαφανείς και διεφθαρμένες. Πέραν του κράτους, το χάος, με τη μορφή της ασυδοσίας της αγοράς.

Η κοινωνία των πολιτών, η ενεργός συμμετοχή, ο δημόσιος χώρος και οι λογής συλλογικότητες συμπιέζονται μεταξύ «λαού» και «ιδιωτών». Ο,τι δεν είναι κρατικό, οφείλει να είναι ιδιωτικό. Και η ιδιωτική πρωτοβουλία, για να μην ξεχνιόμαστε, είναι ο μεγάλος ταξικός εχθρός.

Πίσω από αυτήν την αντίληψη, όπως έγινε ήδη φανερό, υποκρύπτεται ιδεοληπτικός κρατισμός παλαιοαριστερής προέλευσης. Αυτό που είναι πράγματι περίεργο με τους θιασώτες αυτής της αντίληψης είναι ότι, παρά το επαναστατικό παρελθόν τους, σήμερα υποστηρίζουν την πλέον συντηρητική άποψη: Να μην αλλάξει τίποτε.

Για να γίνουν όμως πειστικοί, έχουν να ξεπεράσουν το μεγάλο εμπόδιο των κάκιστων μέχρι τώρα επιδόσεων του κρατισμού, καθώς και του συνώνυμου και παρελκόμενού του, του κομματισμού στα πανεπιστήμια. Εχουν ακόμη να εξηγήσουν γιατί η κατάργηση του κρατικού μονοπωλίου της εκπαίδευσης στις χώρες της Ε.Ε. δεν οδήγησε τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια σε υποβάθμιση. Οπως και να δικαιολογήσουν, πώς συμβαίνει οι κατά κεφαλήν δαπάνες στην Ε.Ε. για τα πανεπιστήμια να είναι διπλάσιες από τις αντίστοιχες ελληνικές, παρά το γεγονός ότι εδώ ισχύει ακόμη η κατ' αυτούς ασφαλιστική δικλίδα του κρατικού μονοπωλίου!

Ποια είναι λοιπόν η λύση του κρατικιστικού μοντέλου στο πρόβλημα αυτό, πέρα από τις ασκήσεις στρουθοκαμηλισμού;

Θέση 3η: «Η αναθεώρηση του "16" αποτελεί αναπόφευκτο βήμα εκσυγχρονισμού και προσαρμογής μας στη διεθνή πραγματικότητα. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και η ρύθμιση του ενιαίου, κρατικού και μη κρατικού εκπαιδευτικού χώρου, κατά τρόπον που να διασφαλίζει ακαδημαϊκές αξίες και δημόσιο συμφέρον». Οι υποστηρικτές της θέσης αυτής δεσμεύονται με πλαίσιο συγκεκριμένων παρεμβάσεων για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και δημοσιοποιούν από τώρα το περιεχόμενο του εκτελεστικού νόμου που θα ακολουθήσει την αναθεώρηση. Δίνουν έτσι μια οριστική λύση στην ασυδοσία που επικρατεί σήμερα στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, θεσπίζοντας αυστηρούς όρους και προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία μη κρατικών ιδρυμάτων.

Η προτεραιότητα στη δημόσια εκπαίδευση και η πρόθεση ελέγχου του μη κρατικού χώρου φανερώνουν ότι η υπόθεση της Παιδείας αντιμετωπίζεται ως δημόσιο αγαθό, με κοινωνική αποστολή. Η αντίληψη αυτή κινείται στον χώρο του δημοκρατικού σοσιαλισμού και βρίσκεται μακριά τόσο από νεοφιλελεύθερες όσο και από κρατικιστικές ιδεοληψίες και αγκυλώσεις.

Οι τρεις θέσεις που συγκρούστηκαν κατά τη συζήτηση για την Παιδεία αντιστοιχούν στις τρεις βασικές σημερινές πολιτικές κατευθύνσεις. Αναγνωρίζει κανείς πίσω από αυτές τη νεοφιλελεύθερη Δεξιά, με τις εκ παραδόσεως βαθιά ριζωμένες αντιλήψεις για τον αυταρχικό ρόλο του κράτους. Την παραδοσιακή Αριστερά, που αμήχανη σήμερα οπισθοδρομεί κρατικιστικά, ανασύροντας από το παρελθόν ξεπερασμένα αγωνιστικά πρότυπα και επαναφέροντας απαντημένα διλήμματα.

Αν η πολιτική αντιπαράθεση για την Παιδεία σταματούσε εδώ, η συζήτηση θα ήταν άγονη. Θα έμενε στο άσπρο-μαύρο και θα εγκλωβιζόταν πίσω από δόγματα και εμμονές. Η ύπαρξη της «τρίτης» άποψης, σηματοδοτεί έναν «τρίτο» δρόμο, συμβατό με τη σημερινή διεθνή πραγματικότητα, που με κοινωνική ευαισθησία κινείται ανάμεσα στο κράτος και την αγορά, αξιοποιώντας και τους δύο αυτούς χώρους για το καλό της Παιδείας. Για την οποία αξίζει να επιστρατευθούν όλες οι υγιείς δυνάμεις της χώρας.
http://www.enet.gr/online/online_fpage_ ... d=75529276
Image
"αν ελευθερία σημαίνει κάτι τελικά , σημαίνει το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν"
George Orwell (1903 - 1950)

έτσι

Θα μας λείψεις μάγκα Σισσέ...σε ευχαριστούμε για όλα...
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Sat Mar 03, 2007 8:15 pm

Ωραίο αρθράκι! :smt023
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sun Mar 04, 2007 1:05 am

Proxenos wrote: Πάντα έτσι ήταν, αγάπητε. Η απόσταση όμως από το δεν είμαι απολύτως ελεύθερος και δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω έως το μου επιβάλλουν αυτό που θέλω (όταν παίρνω ό,τι παίρνουν και οι υπόλοιποι) είναι τεράστια. Αν εσένα σου αρέσει να σου επιβάλλουν πράγματα, δε θα σε ακολουθήσω. Και δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει (ακόμη), αλλά δεν υπάρχει μόνο η Ελλάδα και τα πτυχία της. Θα το πάρεις είδηση μια μέρα ότι ο ανταγωνισμός είναι διεθνής. Και γι αυτό δεν θα μπορέσεις να κάνεις τίποτα (ευτυχώς και δυστυχώς). Εκτός αν κλείσουμε τη χώρα προς τα έξω, όπως έκανε ο Χότζα...

Εσύ δεν νομίζεις ότι παίρνεις το πρωκτόχαρτο που σου αξίζει από το Ίδρυμα (Ανιάτων) που σου αξίζει και ίσως καταφέρεις να βρεις μια εργασία (με λίγα λεφτά και πολλή δουλειά), ζώντας μια ζωή με την οικονομική υποστήριξη (=ελεημοσύνη) που σου αξίζει; Αλήθεια, οι δουλειές στην Ελλάδα ανταποκρίνονται στο "αγωνιστικό" πρότυπο; Γιατί δεν φωνάζει κανείς;
Οι φοιτητές γνωρίζουν πολύ καλά σε τι είδους οικονομικό περιβάλλον ζουν τόσο εντός και εκτός της Ελλάδας. Γιατί ο καπιταλισμός είναι παρών σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας. Μπροστά όμως σε αυτή την κατάσταση εκτός από τη γνώση υπάρχει και η στάση. Από τη μια υπάρχει η δεκτικότητα και η απάθεια και από την άλλη υπάρχει η κριτική και η δράση. Μπροστά λοιπόν σε αυτές τις δύο στάσεις η πλειοψηφία των φοιτητών διάλεξε τη δεύτερη, τη στάση της κριτικής, της δράσης και του αγώνα. Είπε ΟΧΙ στην εκποίηση της δημόσιας παιδείας και τη μετατροπή της σε εμπόρευμα. Και όπως ήταν φυσικό δημιούργησε κύμα αντιδράσεων στον εγχώριο συντηρητισμό, τον μικροαστισμό και τον καπιταλισμό.

Επιλογή της πλειοψηφίας της Ελληνικής φοιτητικής κοινότητας δεν ήταν ποτέ να μείνει απαθής και απομονωμένη από τις διεθνείςς εξελίξεις αλλά πάντοτε να ασκεί κριτική και να κρατάει στάση δυναμική μπροστά σε ότι έκρινε επικίνδυνο τόσο για την παιδεία όσο και για την κοινωνία ολόκληρη. Σήμερα όταν η διεθνής νεολαία συμβιβάζεται με το ταξικό πανεπιστήμιο και την άνιση πρόσβαση σε αυτό η ελληνική νεολαία πολύ απλά απορίπτει αυτήν την κατάσταση. Βγαίνει στους δρόμους και το φωνάζει.
User avatar
HdkiLLeR
Venus Project Founder
Venus Project Founder
Posts: 4356
Joined: Tue Jan 27, 2004 4:41 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: New York, NY
Contact:

Post by HdkiLLeR » Sun Mar 04, 2007 3:14 am

Βασικά έχω την εντύπωση όχι η πλειοψηφία των φοιτητών εδώ και καιρό έχει γράψει αρκετούς που θέλουν να βγάζουν προκηρύξεις σε κάθε ευκαιρία και να ρητορεύουν στα παλιά της τα παπούτσια (για να μην πω τπτ χειρότερο). Η σύνδεση με Κάιρο είναι γεγονός και αυτό φαίνεται απο τις γενικές συνελεύσεις των φοιτητών. 4/5 χρόνια θα είναι ο average φοιτητής στο ΟΠΑ θα κάτσει να σκάσει για τον καθένα κάγκουρα "εκπρόσωπο" εκει μέσα; Ας μην γελιόμαστε, απλά αυτό ενοχλεί τους αιώνιους "συνδικαλιστές".
-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GCS d-->--- s+:+ a- C++(+++) BILS++++$ P--- L++++>+++++ E--- W+++ N+ o+ K w--
O M+ V-- PS++>+++ PE- Y++ PGP++ t+ 5+ X+ R* tv b++ DI- D+ G+++ e+++>++++ h r++ y++
------END GEEK CODE BLOCK------

"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity." -- Dennis Ritchie
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Sun Mar 04, 2007 1:00 pm

HdkiLLeR++
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Sun Mar 04, 2007 2:49 pm

Αυτοί που λένε ΟΧΙ αγαπητέ Πασχάλη είναι η φωνή του μικροαστισμού και της συντήρησης. Και δυστυχώς είναι φοιτητές. Πότε άλλοτε ήταν συνώνυμο το φοιτητικό κίνημα με τη συντήρηση;

Αν θέλαμε να κάνουμε κάτι για τα αδύναμα κοινωνικά στρώματα, θα μειώναμε τις θέσεις στα Πανεπιστήμια και θα κάναμε τις σπουδές άξιες λόγου. Αντίθετα, το μόνο που κάνουμε είναι να τις απαξιώνουμε κάθε μέρα και να δίνουμε την ευκαιρία να σπουδάσει και σε αυτόν που κλείνει την πόρτα, με το πρόσχημα της προστασίας των αδύναμων κοινωνικών στρωμάτων. Έχουμε σκεφτεί ποτέ ότι αυτό το απαξιωμένο πτυχίο (λόγω αριθμού πτυχιούχων και ποιότητας σπουδών) κάνει τον πτυχιούχο φτωχότερο; Πως βοηθάμε τον πτυχιούχο που προέρχεται από μια οικογένεια με λιγότερα μέσα όταν το πτυχίο που θα πάρει εν τέλει τον καταδικάζει στη φτώχεια; Και μη μου αρχίσει κανείς τώρα τις ιστορίες για μεγαλύτερους μισθούς για όλους, γιατί είναι απλά αστείες: εκτός του ότι τέτοια συστήματα, παρ ότι ρομαντικά, απέτυχαν, δεν είχαν καμία σχέση με την ελληνική πραγματικότητα που παράγει μόνο πτυχιούχους. Εχουμε γίνει βασιλικότεροι του βασιλέως... από κάθε απόψη.
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sun Mar 04, 2007 4:54 pm

Α δηλαδή να μπαίνουν όσοι έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν φροντιστήρια. Γιατί κακά τα ψέματα χωρίς φροντιστήρια δεν περνάει ούτε το 5%. Όμως αυτό θέλουμε; Να συνεχίσουμε να εξαρτάται το μέλλον της νεολαίας από το χρήμα για τα φροντιστήρια και για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια;
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Sun Mar 04, 2007 6:10 pm

PASCAL wrote:Α δηλαδή να μπαίνουν όσοι έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν φροντιστήρια. Γιατί κακά τα ψέματα χωρίς φροντιστήρια δεν περνάει ούτε το 5%. Όμως αυτό θέλουμε; Να συνεχίσουμε να εξαρτάται το μέλλον της νεολαίας από το χρήμα για τα φροντιστήρια και για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια;
Λυπάμαι, αλλά υπάρχουν και μαθητές που πέρασαν χωρίς φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Για να ξέρεις αν μπορείς να περάσεις χωρίς φροντιστήριο, θα πρέπει πρώτα να το εχεις δοκιμάσει. Άρα η στατιστική σου είναι άστοχη. Είμαι πεπεισμένος ότι οι περισσότεροι θα είχαν περάσει και έτσι. Αλλά βέβαια πόσοι Έλληνες γονείς δε θα αντιγράψουν τους υπόλοιπους ΚΑΙ στο φροντιστήριο; Και πόσοι έχουν το ανάστημα στα 16 να πουν όχι στους γονείς τους; Για καταλήψεις όμως...

Από την άλλη, δε βλέπω να φωνάζεις για την ίδια την παραπαιδεία. Έχεις σκεφτεί ότι για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο δεν ανταγωνιζόμαστε το σύστημα αλλά ο ένας τον άλλο; Γιατί δεν καταργούμε τα φροντιστήρια; Γιατί ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ στα φροντιστήρια; Μήπως υπάρχουν πολλοί "αριστεροί" κάτοχοι φροντιστηρίων και άρα δε μας συμφέρει πολιτικά το θέμα, οπότε το θάβουμε; Ή μήπως θα χαθούν θέσεις εργασίας σε έναν τομέα που δεν έπρεπε να υπάρχει εξ αρχής ή δεν έπρεπε να έχει αβγατίσει τόσο;
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sun Mar 04, 2007 9:57 pm

Η δημόσια ενισχυτική διδασκαλία πάγια στηρίζεται από το κέντρο και την αριστερά. Άλλοι είναι αυτοί που την υποβαθμίζουν υποχηματοδοτώντας την. Όσο για τα φροντιστήρια, αυτά δεν πρόκειται ποτέ να σου δώσουν κάποιο απολυτήριο ούτε να αντικαταστήσουν το ρόλο της δημόσιας παιδείας. Σημασία έχει να μειωθεί σημαντικά ο αριθμός τους ενώ συγχρόνως να κλείσουν όλα τα ιδιωτικά σχολεία που δυστυχώς και απολυτήριο σου δίνουν και έχουν αντικαταστήσει το ρόλο της δημόσιας παιδείας.
User avatar
Proxenos
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1095
Joined: Fri Apr 30, 2004 4:20 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: Κολωνία, Γερμανία
Contact:

Post by Proxenos » Sun Mar 04, 2007 10:21 pm

PASCAL wrote:Η δημόσια ενισχυτική διδασκαλία πάγια στηρίζεται από το κέντρο και την αριστερά. Άλλοι είναι αυτοί που την υποβαθμίζουν υποχηματοδοτώντας την. Όσο για τα φροντιστήρια, αυτά δεν πρόκειται ποτέ να σου δώσουν κάποιο απολυτήριο ούτε να αντικαταστήσουν το ρόλο της δημόσιας παιδείας. Σημασία έχει να μειωθεί σημαντικά ο αριθμός τους ενώ συγχρόνως να κλείσουν όλα τα ιδιωτικά σχολεία που δυστυχώς και απολυτήριο σου δίνουν και έχουν αντικαταστήσει το ρόλο της δημόσιας παιδείας.
Δε μας έχεις πει τι δουλειά κάνουν οι γονείς σου... Στην κολλεκτίβα δουλεύουν;
One who pays some attention to history will not be surprised if those who cry most loudly that we must smash and destroy are later found among the administrators of some new system of repression. - Noam Chomsky
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Sun Mar 04, 2007 10:32 pm

Proxenos wrote:Δε μας έχεις πει τι δουλειά κάνουν οι γονείς σου... Στην κολλεκτίβα δουλεύουν;
:smt040 :smt042 :smt046 :smt038
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
User avatar
PASCAL
Wow! Terabyte level
Wow! Terabyte level
Posts: 3587
Joined: Wed Nov 23, 2005 10:58 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:

Post by PASCAL » Sun Mar 04, 2007 10:38 pm

Proxenos wrote:
PASCAL wrote:Η δημόσια ενισχυτική διδασκαλία πάγια στηρίζεται από το κέντρο και την αριστερά. Άλλοι είναι αυτοί που την υποβαθμίζουν υποχηματοδοτώντας την. Όσο για τα φροντιστήρια, αυτά δεν πρόκειται ποτέ να σου δώσουν κάποιο απολυτήριο ούτε να αντικαταστήσουν το ρόλο της δημόσιας παιδείας. Σημασία έχει να μειωθεί σημαντικά ο αριθμός τους ενώ συγχρόνως να κλείσουν όλα τα ιδιωτικά σχολεία που δυστυχώς και απολυτήριο σου δίνουν και έχουν αντικαταστήσει το ρόλο της δημόσιας παιδείας.
Δε μας έχεις πει τι δουλειά κάνουν οι γονείς σου... Στην κολλεκτίβα δουλεύουν;
very funny...
User avatar
mikem4600
Gbyte level
Gbyte level
Posts: 1363
Joined: Fri Mar 12, 2004 2:00 pm
Academic status: Alumnus/a
Gender:
Location: A Galaxy Far, Far Away
Contact:

Post by mikem4600 » Sun Mar 04, 2007 10:46 pm

PASCAL wrote:very funny...
Εγώ πάντως, αν δεν σε πειράζει, από περιέργεια θα ήθελα απάντηση στο ερώτημα... :roll:
Autocracy hates questions. Anarchy hates answers.
Post Reply

Return to “off-topic”