1. Διδακτική
2. Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία
3. Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία
4. Οργανωσιακή Ψυχολογία
5. Παιδαγωγική
6. Ανάλυση και Μοντελοποίηση
7. Διοίκηση Παραγωγής & Υπηρεσιών
και όχι μαθήματα όπως:
1. Στοχαστικά Υποδείγματα Επιχειρησιακής Έρευνας
2. Ειδικά Θέματα Τεχνολογίας Λογισμικού
3. Ψηφιακό Περιεχόμενο και Κινητές Επικοινωνίες
Ρίξτε μια ματιά εδώ να δείτε και τα υπόλοιπα.
Δηλαδή αν κάποιος πάρει την Οργανωσιακή Ψυχολογία του ΔΕΤ και την Ψυχολογία του Μάρκτινγκ, μπορεί να έχει πτυχίο Πληροφορικής με 36 μαθήματα, εκ των οποίων τα 2 να είναι Ψυχολογία. Τουλάχιστον ας έβγαζαν την Ψυχολογία του Μάρκετινγκ και ας προσφερόταν μόνο η Οργανωσιακή Ψυχολογία του ΔΕΤ (που είναι και πιο αξιοπρεπές μάθημα). Εδώ ισχύει το με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια.
Δηλαδή θα έχουμε ένα τμήμα Πληροφορικής που θα βγάζει μισοσχετικούς/ μισοάσχετους; Μια βιομηχανία παραγωγής πτυχίων; Μετά θα θέλουμε να κάνουμε επιμελητήρια και να διεκδικούμε επαγγελματικά δικαιώματα. Τι δικαιώματα όταν το 30% που θα παίρνει πτυχίο θα είναι ημιμαθείς; Θα κοροϊδεύουμε τον κόσμο δηλαδή.Erevodifwntas wrote:Δε μπορείς να αναγκάσεις κανέναν να γίνει επιστήμονας της πληροφορικής. Αν κάποιος το θέλει θα μάθει και patterns και μαρκοβιανές αλυσίδες. Ωστόσο ένα μεγάλο μέρος των φοιτητών για τον α, β λόγο θέλει απλά να πάρει πτυχίο. Ε αυτοί ας το πάρουν χωρίς να ξέρουν όλα αυτά κι άλλα πολλά. Οι υπόλοιποι ας πάρουν τα αντίστοιχα μαθήματα (ευτυχώς έχουμε για όλα τα γούστα).
Μα νόμιζα ότι αυτό υπάρχει σε χώρες όπως η Αγγλία, όπου υπάρχουν τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, που όσοι θέλουν πληρώνουν και παίρνουν ένα χαρτί, όχι εδώ στην Ελλάδα, που έχουμε δημόσια παιδεία, δηλαδή βγάζουμε επιστήμονες...